[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku
[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku
Pravidla ke stažení na webu: http://www.svitky-hrdinu.cz
Zápis v databázi: https://rpgforum.cz/anotace/svitky-hrdinu
Svět je plný tajuplných míst. V podzemí se skrývají tajemná podzemní města zwargů ozářená slunečními věžemi. Pod hladinou oceánu se skrývají chrámy, ve kterých vodní elfové uctívají Matku z hlubin. Duchové prastarých hor sní o dobách, kdy jejich žilami proudilo žhavé magma. Staré kosti draků po staletí šíří auru moci, měnící vše živé, čeho se dotkne. Je na tobě, abys tento svět prozkoumal.
Jsi dobrodruh a objevitel. Hrdina. A toto jsou svitky s tvým příběhem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co je vlastně mým cílem:
Krátká odpověď: Fantasy hru šitou sobě na míru.
Dlouhá odpověď: Skloubit příběhové a gamistické hry v jeden koherentní celek, který umožní prožít pořádnou fantasy kampaň. Budete se bát o svoji postavu, budete muset řešit, jaké zdroje máte k dipozici, ale zároveň budete spoluvytvářet epický příběh, který se nezasekává na hloupostech a přinese pořádný zážitek.
Ve zkratce chci přinést klasický dračákovský feel bez zbytečného účetnictví na elegantnějším a hladším pbta mechanickém jádře.
Systém má být použitelný na předpřipravené sandboxové moduly, především hexcrawly jako Hot Spring Islands nebo ten můj. Nesnažím se udělat nic přelomového, jen něco pekelně zábavného.
Vývojářský deníček:
Získávání zkušeností a zlepšování postav
Hexové cestování ala PbtA
Mitigace náhody: momentum vs situace
Vyhodnocuju vyhodnocovací mechaniky
Jak jsem hledal svému RPG jméno
Discord SVITKY HRDINŮ
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 17. 7. 2022, 22:41, celkem upraveno 34 x.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Paráda. S kým jsem se to zrovna na slezině bavil o tom, jaké existují fantasy PbtA? Vždy mě docela mrzelo, že se na defaultní pozici dostal relativně náhodou Dungeon World, který ve skutečnosti dělá něco trochu jiného.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16458
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Nordoslav:
Chceš i zpětnou vazbu, nebo je to jen read-only blog/vlákno?
Chceš i zpětnou vazbu, nebo je to jen read-only blog/vlákno?
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20989
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Co dělá World od Dungeons? (Neznám, jen vím, ze existuje)
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Zpětnou vazbu extrémně uvítámMarkyParky píše: ↑21. 9. 2021, 17:44 Nordoslav:
Chceš i zpětnou vazbu, nebo je to jen read-only blog/vlákno?
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Takové 2400 pro fantasy, ale bez těch generátorů kolem. Má to tři strany, z toho jedna je charsheet a jedna xp table a names table.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
World of Dungeons má 6 DnD abilit a to mě uráží.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16458
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Nordoslav:
Tak hned první dva kousky zpětné vazby
1) Máš expování jako šestiúhelníčky (resp. trojkřížky), ale dáváš 7 tiků za změnu reputace. To je nesoudělné a bude to mást hráče. Zjednodušení na "změna reputace" = dva expy přidá hráčům na čitelnosti, aniž by to tobě nějak ublížilo (že se váha té události sníží o 1/7 mi přijde nepostřehnutelné, vliv GMa a herního stylu té které skupiny bude o stupeň vyšší).
2) I tak mi přijde, že není nejlepší nápad takhle natvrdo lajnovat vzájemné váhy těch či oněch prvků. Zejména když ty body za repotaci jsou i změny k horšímu - to je úplně murder-hobo-lapka. Po nás spálená zem, všichni nás nenávidí, ale levelujeme o sto šet. A questy pak mají jemnou škálu, která se bude GMovi i hráčům blbě odhadovat.
Proč nezachováš ten princip jednotného škálování z Ironswornu (resp. neuděláš odvozeninu po krocích)? Udělej si žebříček významu/rozsahu questu/lokací/NPC+frakcí se kterými chceš udržovat reputaci
> 1 tik
> 2 tiky
> 1 exp
> 2 expy
Samozřejmě tahle škála by byla ještě o chlup lepší, kdybys nekreslil 3, ale 4 tiky na EXP, protože pak by každý další stupeň byl dvojnásobek předchozího.
A pak prostě změna reputace v celém kraji bude za 2 expy, zatímco změna reputace u lokálního NPC za 1 tik.
A nalezení čarovného pramene za 1 tik, zatímco prolezení šestipatrového dungeonu za 2 expy.
EDIT: Nějaká zpřesnění
Tak hned první dva kousky zpětné vazby
1) Máš expování jako šestiúhelníčky (resp. trojkřížky), ale dáváš 7 tiků za změnu reputace. To je nesoudělné a bude to mást hráče. Zjednodušení na "změna reputace" = dva expy přidá hráčům na čitelnosti, aniž by to tobě nějak ublížilo (že se váha té události sníží o 1/7 mi přijde nepostřehnutelné, vliv GMa a herního stylu té které skupiny bude o stupeň vyšší).
2) I tak mi přijde, že není nejlepší nápad takhle natvrdo lajnovat vzájemné váhy těch či oněch prvků. Zejména když ty body za repotaci jsou i změny k horšímu - to je úplně murder-hobo-lapka. Po nás spálená zem, všichni nás nenávidí, ale levelujeme o sto šet. A questy pak mají jemnou škálu, která se bude GMovi i hráčům blbě odhadovat.
Proč nezachováš ten princip jednotného škálování z Ironswornu (resp. neuděláš odvozeninu po krocích)? Udělej si žebříček významu/rozsahu questu/lokací/NPC+frakcí se kterými chceš udržovat reputaci
> 1 tik
> 2 tiky
> 1 exp
> 2 expy
Samozřejmě tahle škála by byla ještě o chlup lepší, kdybys nekreslil 3, ale 4 tiky na EXP, protože pak by každý další stupeň byl dvojnásobek předchozího.
A pak prostě změna reputace v celém kraji bude za 2 expy, zatímco změna reputace u lokálního NPC za 1 tik.
A nalezení čarovného pramene za 1 tik, zatímco prolezení šestipatrového dungeonu za 2 expy.
EDIT: Nějaká zpřesnění
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Tady s tebou beze zbytku souhlasím, sám to vidím, jen jsem se chtěl na další úpravy vyspat a podívat se na ně "čerstvýma očima"MarkyParky píše: ↑21. 9. 2021, 20:51 1) Máš expování jako šestiúhelníčky (resp. trojkřížky), ale dáváš 7 tiků za změnu reputace. To je nesoudělné a bude to mást hráče. Zjednodušení na "změna reputace" = dva expy přidá hráčům na čitelnosti, aniž by to tobě nějak ublížilo (že se váha té události sníží o 1/7 mi přijde nepostřehnutelné, vliv GMa a herního stylu té které skupiny bude o stupeň vyšší).
Murder hobo pasti jsme si vědom, lehce sebeironizujícně na ní odkazuju i v úvodním obrázku, ale naivně věřím v sílu sociálního kontraktu, která tomuhle přístupu zabrání bez ohledu na pravidlovou výhodnost. Chci to takhle otestovat a případně změnit.MarkyParky píše: ↑21. 9. 2021, 20:51 2) I tak mi přijde, že není nejlepší nápad takhle natvrdo lajnovat vzájemné váhy těch či oněch prvků. Zejména když ty body za repotaci jsou i změny k horšímu - to je úplně murder-hobo-lapka.
Samozřejmě tahle škála by byla ještě o chlup lepší, kdybys nekreslil 3, ale 4 tiky na EXP, protože pak by každý další stupeň byl dvojnásobek předchozího.
Škálování v Ironswornu je navázané na to, že se od něj odvozuje počet políček na danou činnost a tím je v podstatě seberegulující, to je ale abstrakce, které se chci vyhnout.
U lokací mi nepřijde potřebné, odměna je za každý objev.
Rozsah nebo škálování u questů je v podstatě úplně jedno, bez dalších mechanismů IS to bude to vždy odviset od úvahy GM, s nimi je použití limitované. Dávám svou důvěru na GM, vodítko je počet sezení, které si GM představuje, že quest zabere (2xdélka tiků)
Otázka je co se vztahem s NPC, tady na tvé úvaze něco je, nemám zatím odpověď, pořád to chci vyzkoušet s pevnými hodnotami, ale s omezením pouze na frakce od určitého vlivu výše (což je opět dost neurčitý pojem, ale na jeho lepší vyjádření bude ještě dost času, pokud se tenhel přístup ukáže jako průchozí.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- MarkyParky
- Příspěvky: 16458
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Proto jsem ti nabídl kalibraci mechanika<>fikce přes rozsah/význam eventu. Aby to nebylo abstrahované, ale alespoň častečně "asociované" (uvozovky jsou tam schválně, expy nejsou full asociace).Nordoslav píše:Škálování v Ironswornu je navázané na to, že se od něj odvozuje počet políček na danou činnost a tím je v podstatě seberegulující, to je ale abstrakce, které se chci vyhnout.
Jinak - po tom vysvětlení s významem frakce a lokací a questů navázaných na délku sezení mám pocit, že vlastně nějakou takovouhle úvahu na pozadí máš ... jen tím, že sis to rozhodil do tabulky se zlomky, jsi jí docela slušně ukryl a to i na design blogu, natož pak pře hráčem, co dostane do ruky jen výsledek té tabulky.
Za mě malé IMHO: Až to budeš sepisovat pro hráče, udělej to jedním ze dvou následujících způsobů:
1) Fakt jim dej obecné pravidlo ala navázání velikosti tiku/expu na význam .... a pak jim řekni, že u questů se to používá celé, u lokace se používají jen dolní rozahy, a u reputací jen horní, protože .... <= tohle bych asi udělal já
2) Nebo jim dej už konkrétní výstupy, to je v pohodě, ale v jednotném formátu, aby případní modeři/hackeři byli schopní tuhle myšlenku snadno dekódovat.
Tak jak to máš teď to spíš vypadá jako čísla pro čísla a pro mě ta úvaha za tím vidět není.
EDIT: Ale ber to jen jako názor/komentář. Tohle není až tak kruciální.
A zapomněl jsem naopak vyzdvihnout to, že přemýšlíš o motivační roli EXPů a používáš ji. Tohle hodně lidi zapomínají ...
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Další mechaniku co jsem teď bastlil je cestování a myslím, že jsem našel poměrně eleganti řešení. Zpětná vazba jako vždy extrémně vítána.
http://nord.ninja/design-rpg/hexcrawlov ... mechaniky/
http://nord.ninja/design-rpg/hexcrawlov ... mechaniky/
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Jsem si přečetl to cestování a třeba mě osobně by se víc líbilo kdyby tam bylo více možností co se může stát a vybírali by si hráči podle toho co jim padlo. Měli by pak sami v rukou jak moc se rozhodnou riskovat a zda jim stojí za to se do něčeho pustit nebo se tomu vyhnout.
Ale je to jenom takový nápad protože pro tohle mám slabost
Ale je to jenom takový nápad protože pro tohle mám slabost
Always bring a gun to a puppet fight
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Těch možností ve finále nejspíš bude víc, teď jsem tam jen naházel, co mě napadlo na první dobrou. Šlo mi spíš o to vymyslet ten tah jako takový. Mezi komplikacemi ale nebudou věci na generování obsahu jako v Ironsworn. To má jednak obhospodařovat tabulka náhodných setkání a pak by mi to zhoršilo kompatibilitu s existujícími moduly. Aspoň jsem o tom přesvědčen dokud mi to někdo nevyvrati.
Co se tyce toho, kdo bude vybírat, jsem poměrně nakloněn tomu, nechat to v rukách hráčů. Je to ale i otázka následného testování a výsledného "feelu"
Co se tyce toho, kdo bude vybírat, jsem poměrně nakloněn tomu, nechat to v rukách hráčů. Je to ale i otázka následného testování a výsledného "feelu"
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní
Sepsal jsem první verzi kostry pravidel a už jsem ji stihl i opravit!
V téhle verzi je systém už hratelný, nakolik je funkční a použitelný, to ukáže až čas a testování.
Zatím vůnec nemám "Karty schopností" a "Karty ras" - v podstatě miniplaybooky, nejprve jsem chtěl mít mechanické jádro
Docx verze je ke stažení v prvním příspěvku/záhlaví
Jako vždy komentáře, připomínky a názory vítány
V téhle verzi je systém už hratelný, nakolik je funkční a použitelný, to ukáže až čas a testování.
Zatím vůnec nemám "Karty schopností" a "Karty ras" - v podstatě miniplaybooky, nejprve jsem chtěl mít mechanické jádro
Docx verze je ke stažení v prvním příspěvku/záhlaví
Jako vždy komentáře, připomínky a názory vítány
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
rozhodl jsem se vyohdit z pravidel momentum, nedává mi moc smysl, více v mém vývojářském deníku na téma migitace náhody
Migitace náhody: momentum vs situace
Migitace náhody: momentum vs situace
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů