[Kolektivní článek] Malé hexy

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Pepa »

A) A-3: Čarovný les

B) Listnatý les na západním břehu jezera

C) Zlaté mušky a víla

D) Popis hexu
Na západním břehu jezera se uchytily keře a stromky, jenž směrem dál houstnou v opravdový les. I když tu teče několik potůčků, půda je pevná a stabilní. Stromy (převážně duby, jasany a jilmy) jsou vysoké, podrost je k překonání náročný, dále než na deset metrů nelze dobře dohlédnout.

V lese poletují hejna zlatých mušek, které se lesknou jako penízky. Mušky mají vábivou moc. Pokud se jim zachce, omámí návštěvníky (a jakákoli zvířata) k tomu, aby je následovali. Lapení nešťastníci tak mohou v lepším případě skončit v honbě za muškami v dlouhých velkých kruzích, v tom horším pak v tůni, která je nečekaně hluboká.

V nejhlubší části lesa žije víla. S muškami se spřátelila a ty jsou ochotny konat na její přání či rozkaz. Víla není zlá. Je jenom velmi vystrašená, bázlivá a nedůvěřivá ke všemu, co k ní přichází z okolního světa…

E) Zápletky
- Družina v lese potkala ztraceného goblina (z hexu A-4) nebo obyvatele žabího národa (z hexu B-1). Pomůže mu nalézt cestu domů? Neskončí dobrodruhové také v bludných kruzích?

- Schopnost mušek omámit každou bytost je… Pro mnohé nepochybně zajímavá a žádaná. Troufnou si družiníci nějaké mušky pochytat? Nebo jich několik postavám věnuje víla sama za nějakou protislužbu? A budou mít mušky svoji moc i mimo tento les?

- Jen to nejčistší srdce s bezelstnými úmysly dokáže proniknout až k víle a utěšit ji. Je toho někdo schopen? Otevře víla svoje srdce a svůj bohatý kraj pro celý svět? A je to vůbec rozumné?

Obrázek

:arrow? 2,3 milionu obrázků bylo nakonec málo. Obrázek je odtud.

:arrow? Jestli dobře počítám, tak toto je západní okraj jezera. U hexu B-4 jsem měl psát východní, že? :think: Mohli byste mi to tam, prosím, v minulém Drakkaru změnit? (Slovo "západní" na dvou místech tam, je špatně.)

:arrow?
boubaqu píše:- Postavy narazí na skřeta, který ze stromů a kamenů maže gobliní značky. Proč to dělá? A jak se dostane zpátky ke svým, když se pohybuje směrem na severozápad?
Jak se dostane zpátky ke svým? Jó, to by mě taky zajímalo... $D
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Tak, venku je další várka hexů!

Obrázek

Jako celek (dal jsem i do prvního příspěvku) vypadá mapa teď takhle:

Obrázek

Moc díky všem! :clap:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

Mě se hrozně líbí, jak subhexy drží téma nadhexů.

Až mám chuť založit D1 nebo E3 a tím nalajnovat další téma :)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

MarkyParky píše: 2. 7. 2021, 22:20Mě se hrozně líbí, jak subhexy drží téma nadhexů.
Souhlas, přijde mi to děsně super. $D
Kdybys hrál s velkými hexy, tak je to de facto zásoba 7 náhodných sektání, které na velkém hexu můžeš najít.
MarkyParky píše: 2. 7. 2021, 22:20Až mám chuť založit D1 nebo E3 a tím nalajnovat další téma :)
Hele, já rozhodně nejsem proti. Pokud se sejdou další hexy, tak je zase dáme do Drakkaru. :wink:
Z hexu A chybí ještě dva malé hexy a nejméně na hexu F-2 teče řeka.

Jaký by ale byl další velký hex? Nápady? :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

Na severe mame velke jazero alebo more. Zapad vyzera ze by mohol byt zalesneny na vychode mamelavove jazera, slatinu a toxicke dazde, mozno by tam mohli byt rozne zaujimave mociare :)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
radunamlejn
Příspěvky: 172
Registrován: 30. 10. 2020, 20:08
Bydliště: z Kobylis

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od radunamlejn »

A) D7

B) Kamená poušť s občasnými trsy suché trávy a mrtvými stromy

C) Zikkurat - chrám prastarého tvora

D) Krajina se jen mírně vlní. Celá zem je pokryta kameny, mezi kterými sem tam vykukují trsy suché trávy. Občas jednotvárný bezútěšný pohled rozbíjí větší balvan nebo silueta suchého stromu. Krajina je téměř nehybná. Nelétají v ní ptáci ani hmyz. Nežije tu vysoká zvěř ani hlodavci či plazi. Jediné co se tu pohybuje jsou asi deset centimetrů veliké tmavě kamenně zbarvené můry. Když letí mají oranžovo-béžová krásně okatá křídla. Mezi kameny lze nalézt sluncem do běla vysušené kosti. Můry kladou svá vajíčka do spících a umírajících bytostí. Jejich larvy žerou maso. Každý kdo na prostoru hexu usne se propadne do divoké noční můry.

Zikkurat je ve středu hexu a ze všech stran je vidět jako maják. Každé patro je netypicky tvořeno jedním vstupem vedle druhého. Po celém zikkuratu se objevuje jediný dekorační motiv v tisících proměnách a to je symbol oka. Zikkurat nemá vnitřek ve své fyzické rovině. Každý vstup je jen výklenkem, avšak kdo do něj vstoupí propadne se do divoké noční můry. V některých výklencích lze nalézt kostry. V zikkuratu dlí tajemná síla (možná bytost) z prastarých časů. Nikdo netuší, jesli je zikkurat její vězení nebo útočiště. Svou sílu čerpá ze strachu snících bytostí. Na samém vrcholu zikkuratu je obrovská leskonoucí se mozaika představující oko.

Kdo ve snu umře, umře na zástavu srdce v realitě. V jeden okamžik funguje vždy jen jeden sen. Každý kdo usne tak se do něj připojí. Z každého snu je jen jedna cesta ven, když jí spáči najdou, celý sen se zhroutí a všichni se probudí. Spícího nelze probudit z reálného světa. Když se podaří zničit všechny sny zikkurat se rozpadne a z jeho trosek vyletí gigantická můra s nádhernou kresbou očí na křídlech, zastíní slunce a pak zmizí.

Tabulka nočních můr a jak z nich ven.
1) Běh labyrintem, kamenné stěny, strašlivé zvuky, zabitelné příšery. Útěk: Zastavit se a sednout si na zem.
2) Nekončící noční les, neporazitelné monstrum v podobě vlka. Útěk: Hodit vlkovi klacek jako psu.
3) Neproniknutelná mlha v mokřadech, nemrtvé ruce chytající z bahna a vtahující. Útěk: Podat některé nemrtvé ruce svou ruku a stisknout.
4) Nekonečně vysoká věž s římsami a chyty, v polovině lezení nahoru. Útěk: Vědomě skočit do hlubiny.
5) Polepený v pavoučí síti, kolem spousta jiných lidí, obří pavouk, který postupně žere různé lidi, když se člověk hýbe tak ho přiláká. Útěk: Upoutat pozornost a podívat se pavoukovi zpříma do očí.
6) Dům s nekonečně místnostmi, ve kterém hoří, každá místnost, do které vběhnete se za chvíli začne plnit kouřem a plameny. Útěk: Přestat utíkat a vstoupit do plamenů.

E) Zápletky
V místě kolem zikkuratu procházela karavana a někdo významný usnul. Je třeba ho probudit.
Mocný mág chce zkorotit sílu zikkuratu a bytosti v něm. Najme si družinu jako doprovod.
Chamtivý obchodník s relikviemi najme družinu, aby vyplenila zikkurat.
snový zikurat.png
Občas hraju Grimoár, s těmihle doplňky.
Náhodné záznamy mých neuspořádaných myšlenek a výtvorů.
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Pepa »

Hex D bude poušť! $D

Dobře, dobře... :clap:
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Ohó! Poušť! Líbí! :clap:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

A) D2

B) Soľná pláň

C) Mesto stratených duší

D) Neďaleká slatina prechádza postupne v dokonale mrtvu zem. Je dokonale rovná a hladká, iba kde tu z nej rastie soľný kryštál. Občas, keď trocha naprší na povrchu pláne sa utvorí plytká hladinka a celá zem vyzerá ako jedno obrovské zrkadlo. Niet tu jediného živého tvora. Slaná nehostinná krajina neposkytuje pitnú vodu ani žiaden zdroj obživy. Iba nekonečné slnko a soľ.

E) Mesto stratených duší - na soľnej pláni sa vyskytujú kryštály. Najprv iba drobné a nenápadné no smerom k stredu hexu sú stále väčšie a prominentnejšie. Samotné srdce pláne obsahuje obrovskú kryštalickú štruktúru zvanú mesto stratených duší.

Každý kryštál má svoju dušu, najmenšie sú primitívne a tiché ako rastliny. Čím je duša mocnejšia, tým väčší je kryštál a tým bližšie k mestu býva. Kryštály majú rôzne agendy. Niektoré chcú od návštevníkov pokoj, iné pomoc. Niektoré im chcú jednoducho iba ublížiť. Ovládajú rôzne jednoduché čary ilúzie, telepatiu, niektoré dokážu prehovárať do snov. Pozor! Pri dotyku však dokážu dušu preniesť do svojho sveta. Záchrana nemusí byť ľahká. Je potrebná spolupráca na oboch stranách.

Dôvody pre lapenie môžu byť najrôznejšie. Niektoré duše chcú od dobrodruha pomoc. Tie horšie ho chcú darovať ako otroka svojmu vládcovi. Mesto stratených duší vyzerá tak trochu ako kráľovstvo krivých zrkadiel. Stabilnejšie časti vyzerajú ako soľná jaskyňa. Nestabilné ako miesto za zrkadlom kde sa láme realita. Len hlupák sa sem vydá dobrovoľne. S riadnou odmenou však možno presvedčiť aj tých menej náchylnejších.

Fata morgána - na svete nie je veľa miest ktoré by boli nehostinnejšie ako táto pláň. Za dňa stúpajú teploty do astronomických výšok, v noci tabule soli rýchlo chladnú a neposkytujú žiadne pohodlie. Nie je tu voda, nie je tu jedlo, niet ani dreva na oheň, kúsok útočiska pred slnkom možno nájsť iba za zradnými kryštálmi.

Je to ideálnym miestom pre to aby postavy ukázali všetku špinu ktorá v nich je. Ak sa stratia na tejto planine, čaká ich pekelné blúdenie v najhoršom možnom prostredí. Nepotrebujú monštrá ani kúzla. Stačí najmenšia zámienka a paranoja a závisť odštartujú vnútorné konflikty. A nik sa nedozvie pravdu o tom, čo sa stalo v pustine...

Mrtvoly - predchádzajúci príbeh sa už iste stal nejakej skupine. A v solnej pustine sa o mrtvoly zvieratá nepostarajú. Čo ak postavy narazia na podobnú skupinu ako sú oni sami? A čo ak sa tá skupina podobá až príliš? Aký príbeh budú rozprávať dôkazy? A prečo sa sem postavy dostali znova? Alebo sa s nimi iba niekto zahráva?
Obrázek
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

a) D4: Ztracené pohřebiště

b) Pohřebiště v písečné poušti

c) Obsah hexu
Opuštěné a pískem zaváté hroby a hrobky, které jsou pozůstatkem dávného pohřebiště v poušti

Obrázek

d) Popis hexu
Pískem zaváté svatyně, hrobky a hroby, které postavil před dávnou dobou neznámý národ, jehož jméno je dávno zapomenuto. Nápisy na hrobkách nedokáže nikdo přečíst a smysl některých staveb a důvod jejich vzniku je nejasný. Nevíme, kdo leží v pradávných hrobech, jejichž tajemství jsou chráněna důmyslnými a smrtícími pastmi.

Všechny výpravy, které tudy musí projít, se snaží projít přes den. V noci totiž vylézají ze svých úkrytů ghūleh, kterým lidé říkají ghůlové. Jsou to nadpřirození tvorové obývající pouště a pohřebiště. Umí měnit podobu, převzít na sebe podobu zvířete (nejčastěji hyeny) nebo podobu mrtvého, jehož krev vypil a maso sežral. Lákají lidi do pouště, aby je pozřeli, kradou malé děti a vykrádají hroby, které rádi používají, aby se ukryli přes den před sluncem.

e) Zápletky
- Přítel postav je přesvědčil, aby s ním zamířily do pohřebiště, kde objevil nevyloupenou hrobku s pohádkovým množstvím zlata. Poté, co dorazili na místo, se ale přítel postav někam ztratil, a zatímco nad hroby se ozývá vytí hyen, postavy se musí ptát… byl to skutečně jejich přítel, nebo jen ghūl, který na sebe vzal jeho podobu poté, co jej pozřel?
- Staré svitky naznačují, že magický předmět, který postavy zoufale potřebují k dokončení své mise je pohřben v jedné z hrobek na pohřebišti v poušti. Podaří se postavám najít správný hrob po tolika staletích a vyhnout se ghūleh, kterými se to tu jen hemží?
- Postavy zatoulají mezi hrobky a sochy hrobů náhodou, ale namísto toho, aby zaútočili, jeden z ghūleh, jménem Sa’qah, je osloví a nabídne jim možnost se odsud dostat. Mezi zdejšími ghūleh zuří boj o moc a postavy by mohly přechýlit váhy Sa‘qahovým směrem… pokud mu pomohu stát se novým Králem hřbitova, pak mohou bezpečně odejít… jinak vrhne každého ghūla na hřbitově proti nim…

Obrázek
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Z hexu D jsou hotové tři (D2, D4, D7) a Marky kutí ješte jeden. Pokud by se podařilo ho dokončit (dejme tomu do konce přístího týdne), moc rádi ho zařadíme do tohoto Drakkaru jako kompletní hex. :wink:
Volné hexy:
- D5
Zarezervované hexy:
- D1 - MarkyParky
- D3 - Pepa
Zabírejte hexy! O-)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Pepa »

Zabírám D3! O-)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Pepa píše: 15. 8. 2021, 16:02 Zabírám D3! O-)
Zarezervováno. D6 si zabral kamarád, takže už taky není v nabídce! :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

Update uvodneho prispevku by nezaskodil :)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Antharon píše: 15. 8. 2021, 20:15 Update uvodneho prispevku by nezaskodil :)
Aktualizoval jsem. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti