[Kolektivní článek] Malé hexy

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Sarsaparillos »

A) D-5: Hostinec U ztracených snů

B) Písečné duny, kamenné pláně, erozí ošlehané skály

C) Potulující se monstra, Hostinec uprostřed pouště

D)
Kamenné pláně a větrem ošlehaná skaliska pomalu polyká všudypřítomný písek. Poušť se táhne, kam jen oko dohlédne, a na první pohled se tato oblast zdá být absolutně pustá. Pozornější průzkumníci ale mohou zpozorovat rozličné prapodivné stopy různorodých tvorů a ti odvážní, nebo neopatrní, na mohou také narazit na jejich původce. Bez cíle a smyslu se zde potulují všechna možná monstra z různých světů, ideálně z těch, na které hráči vaší skupiny už narazili dříve u jiných her. Pokud by byl problém si na nějaké vhodné potvory vzpomenout, můžete použít náhodnou tabulku:

1: Drak
2: Skupinka zombie
3: Obří pavouci
4: Robot
5: Smečka šavlozubých veverek
6: Družina temných elfů
7: Upír
8: Šílený vynálezce
9: Kostka želatiny
10: Cthulhu

Monstra se chovají tak, jak mají ve svých domovských hrách ve zvyku, jen zde v poušti nemají moc do čeho píchnout. Dojde-li ke konfliktu, místo klasických zranění a jejich projevů se z každého monstra sype jemňounký písek.


Uprostřed hexu stojí na kamenné planině hostinec U ztracených snů. Do širokého okolí se rozléhá bujará zábava, která se odehrává za jeho stěnami, a toulavá monstra se tomuto místu vyhýbají širokým obloukem. V hostinci spolu vřele tráví čas postavy hráčů z předešlých her, tzv. 'hrdinové'. Bez ohledu na jejich původní svět a příběh zde vysedávají, vypráví si příběhy ze života hrají nejrůznější hry. Na příchozí postavy reagují hrdinové dle svého dřívějšího charakteru. Neuvědomují si, kde a proč se nachází, jejich myšlenky končí se stěnami hostince. Hráči se ale mohou pokusit některého z hrdinů získat jako NPC k probíhající výpravě. V takovém případě se hrdina může přidat, ale odchod z hostince si brzy začne vybírat krutou daň. Nejprve si začne hrdina uvědomovat, že je ve světě, do kterého nepatří. A zanedlouho poté se jeho tělo začne po malých kouscích, od vlasů a nehtů, měnit a rozpadat v jemný písek.

E)
- V některém z okolních hexů postavy narazí na prapodivné stopy, které vedou hlouběji do pouště. Jak se vypořádají s monstrem, na které nejspíš brzy narazí?
- Postavy prozkoumávající hex narazí na hostinec U ztracených snů. V něm se jistě nachází mimo jiné právě ten hrdina, který má tu nejlepší možnou sadu schopností pro důležitý úkol. Pokusí se ho hráči zrekrutovat? A jak dlouho s nimi hrdina na výpravě vydrží?
- Postavy na zcela jiném hexu vyhledá zmatený hrdina s prazvláštní nemocí. Tvrdí, že se ztratil, pamatuje si jen matně jakousi hospodu obklopenou pískem a zoufale prosí postavy o pomoc s jejím nalezením.

Obrázek
Zdroj: Wikimedia Commons
Naposledy upravil(a) Sarsaparillos dne 18. 8. 2021, 09:37, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Sarsaparillos: Super, moc díky! Hostinec je perfektní. :clap:
Korhul píše: 17. 8. 2021, 21:19Dostal jsem nápad na tu A1, ale sepsat to stihnu nejdřív během zítřka po cestě do práce a z práce...
To úplně stačí, moc dík! Napsal jsem ti A1ku. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Korhul
Příspěvky: 667
Registrován: 15. 3. 2006, 22:40
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Korhul »

Tak je to tady. Snažil jsem se to hodně provázat na již vymyšlené. Autoři odkazovaných hexů, nechť uplatní právo veta, pokud se jim něco nezdá :-)

A) A-1 Skalní město

B) Skalní věže v lese

C) Poustevny ve skalách

D) Na západním okraji lesa se tyčí labyrint pískovcových věží. Do těchto končin se uchylují kajícníci, asketové a další mystici, aby zde o samotě rozjímali nad zásadními otázkami. Žijí v malých skromně zařízených jeskyňkách nebo v dřevěných boudách postavených na vrcholcích skal, tak, aby jejich odloučení od světa bylo co největší nebo byli co nejblíže svým bohům. Živí se hlavně lesními plody a hmyzem, občas k nim někdo zavítá poradit se a přinese jim něco na přilepšenou. V noci vylézají se skalních děr obří kovově lesklí draví střevlíci, kteří se jako blesk prohání klikatými chodbami a hledají, co by sežrali.

E)
  • Geniální barbarský vojevůdce Krax, prošel náboženským vytržením a zařekl se, že již neprolije krev. Postavy dostaly za úkol přesvědčit jej, aby se vrátil do služby a vyhrál poslední bitvu proti armádě nemrtvých (G-4). On na ně již čeká a osloví je jako první jejich jmény. Po mnoha letech k němu opět promluvil bůh války a sdělil mu, že jej čeká poslední bitva proti nepříteli, kterému v žilách žádná krev nekoluje. Na své poslední tažení, kterým vykoupí své hříchy, se ale vydá pouze se svým mečem. Po svém obrácení jej však zlomil. Jedině jeho překováním v žáru salamandrů z ohnivé hory se z něj stane zbraň světla schopná nemrtvé armády zastavit (viz G-7 a především G-1 a Doupě WainuKiwy) . Krax postavy zařekne, aby zajistily, že meč bude po jeho smrti vhozen do chřtánu sopky.
  • Trpasličí poustevník Nivel vytrvale za pomocí primitivních nástrojů vyrývá do jedné ze skalních stěn monumentální dílo obsahující legendy všech náboženství v jednom celku. Zda se jedná o minulost nebo budoucnost není zřejmé. Lze tu spatřit armádu nemrtvých, která za rozbřesku vyráží dobývat svět živých pod vedením boha s ženskou a mužskou tváří (A-7) nebo ohnivou krabí bohyni která ve svých klepetech drtí trpaslíky, elfy i skřety (G-1).
  • Na jedné z nejvyšších věží medituje nepřetržitě mlčky, a to prý již několik let, asketa, který nepotřebuje k životu jíst ani pít. Rysy jeho zarostlé tváře naznačují, že se jedná o cizince z nějaké daleké země. Když se však poblíž objeví postavy, náhle procitne ze svého vytržení a prohlásí je za vyvolené, na které tu už léta čeká. Vyšší síly přikazují, aby se s ním vydali zpět do jeho domoviny na svatou pouť. Jediná cesta však vede skrze jezerní vír (B-2). Pokud družina poslání odmítne, poustevník postavy prokleje a uloží jim pokání. Spadne-li do víru poustevník, ten se uzavře.
    • Je to, co poustevník postavám říká, pravda? Nebo se jedná o jednoho z nižších démonů, který láká oběti pro své pány v hlubinách?
  • V jeskyni v nejtmavší části skal dlí mystik zvaný Bledý Prorok. Jedná se o albína, syna faraona ze země lidí černé kůže. Hned jak nabyl rozum, začaly se mu zjevovat apokalyptické vize, mnohé z nich se jako morové rány dopadly na zemi jeho otce. Kněžka boha slunce faraonovi sdělila, že je třeba syna zapudit a zařídit, aby již pokud možno nikdy nespatřil sluneční světlo. Faraon tedy odeslal syna ve schránce z ebenového dřeva na dalekou cestu s několika strážci. Nakonec došli až sem. To vše se stalo před mnoha desetiletími. Bledý Prorok má stále vzezření hocha a je hlídán posledním ze svých starých strážců, který je dosud naživu. O letním slunovratu se paprsek slunce odrazí od skal tak, že dopadne na sítnici Bledého Proroka. V té chvíli upadá do transu a začíná věštit, přičemž jeho nepříjemná proroctví se zpravidla brzy vyplní. Přichází si jej poslechnout ostatní poustevníci ze skal i mudrcové ze vzdáleného okolí, aby se mohli připravit na budoucí potíže.
    • Je Bledý Prorok pouze poslem božích úradků nebo je sám sesílatelem katastrof?
    • Družina byla vyslána mocným mágem, aby Bledého Proroka zajala a přivedla mu ho k provádění experimentů. Jak zajistí, aby nespatřil denní světlo?
Obrázek
Zdroj: https://www.geograph.org.uk/photo/2818727


EDIT: Ještě oprásek...

EDIT 2: Ještě jsem si prošel ten Kinův krabí dungeon a je to ideální místo, kde by se měl nechat překovat Kraxův meč, tak jsem ten odkaz doplnil...
Naposledy upravil(a) Korhul dne 18. 8. 2021, 13:53, celkem upraveno 2 x.
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Obrázek Obrázek Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

A) F4

B) Rieky, rybníky, kopce a polia. V strede krajiny stojí hrad Korvina a kam až oko dohliadne je jeho úrodná zem obohnaná vysokou hradbou.

C)
- Korvinov hrad: sídlo starého kráľa je úctyhodná vojenská pevnosť. Hlavná citadela je postavená na vysokom kopci a obohnaná niekoľkými hradbami. Dolu pod hradom maú svoje sídla obľúbení Korvinovi synovia.
- Priehrada: rozľahlá vodná priehrada zásobuje Korvinov kraj vodou. Kedysi kraj pokrývali riečky, potoky a lesy, Korvinus so svojimi synmi však krajinu zmenil na nepoznanie, všetku vodu si nechali pre seba a na východe ostala iba pustina. Z ptiehrady sysémom brán distribuujú vodu do rybníkov a na polia.
- Dedina otrokov: Korvinov kraj je postavený na otrockej práci. Jeho synovia udržujú v kraji tvrdou rukou disciplínu, no vždy sa proti kráľovi niečo chystá. A práve teraz chystá otrocké hnutie odporu svoj ďalší útok. Netušia však ako sa také veci robia...

D) Vraví sa, že Korvinus je nesmrteľný. Nik nemôže poprieť, že už žije veľmi dlho. Pred tuctami rokov sem prišiel z juhu ako lúpeživý rytier a vybudoval tu so svojou bandou hrdlorezov hrad. Neraz mu siahli na život, no zdalo sa, že Korvinus má toľko šťastia, že prelstil aj smrť.

Jedného dňa precitol a spolu so svojimi dvomi synmi svojich kumpánov jedného po druhom vyvraždil. Povedal si, rodina je základ. Iba vlastné deti ťa nepodrazia. Touto dobou sa stal v kraji populárnym a uznávaným panovníkom. Ukázal miestnym ako funguje vodohospodárstvo a úrodnil celý kraj. Ale to nemalo trvať dlho.

Jeho synovia mu začali nosiť nevesty, respektíve unášať mladé ženy z kraja. Na juhu mal každý povinnosť vziať si toľko žien, koľko dokázal uživiť a tak si vytvoril pokrvné puto s každou rodinou. A Korvinus bol extrémne plodným mužom...

Postupne jeho synovia, boli ich stovky, ovládli celý kraj a obohnali ho vysokou stenou. Spravili z neho raj na zemi, ktorý niesli otroci na svojich chrbtoch. Každý má voči Korvinovcom výhrady. No každý s nimi obchoduje, pretože iba oni majú nadbytok jedla. Jeho dynastia sa však blíži ku koncu. Korvinus je starý chorý muž. Neostáva mu mnoho času. Už niekoľko rokov nevyšiel z jeho domu zdravý potomok. Keď umrie, kráľovstvo sa zaleje krvou jeho synov a rozpadne sa.

E)
Únos: Sedliakovu dcéru uniesli Korvinovi synovia. Podarí sa ju zchrániť skôr, než ju uväznia v hrade?

Zlatá klietka: Vraví sa, že Korvinova pevnosť je plná zlata a exotického prepychu. No jediná vec ťažšia ako dostať sa dnu je dostať sa potom s pokladmi von.

Domáci terorizmus: Korvinova vláda je len veľmi krehká. Ak by sa podarilo postavám napríklad zavraždiť kráľa alebo zničiť priehradu, otroci by mali príležitosť na povstanie...
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16252
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

A) D1

B) Vyprahlé údolí v poušti

C) - Široké údolí
- Stolová hora
- Oáza na jejím vrcholu
- Jeskyně u její paty

D) Vyprahlé údolí vymlela kdysi dávno řeka, která tak obnažila ostrůvek tvrdší horniny - dnes stolovou horu uprostřed. Její horní plošina je i tak pod úrovní okolního terénu a vyvěrá na ní artézská studna. Na skále uprostřed pustiny tak vyrostla malá oáza, překypující životem. Husté zelené popínavé rostliny se spouští po jejích stranách asi do poloviny její výšky. Bujný porost palem i nízkých keřů zakrývá plošinu tak důkladně, že náhodný pozorovatel zahlédne jen tu a tam záblesk bělostného zdiva pokrytého modravými střechami. Někdy ani to ne - když vrchol hory zakryje bílý opar veškeré té vody, která se v horkých dnech odpařuje z listů nespočetného množství rostlin. Jediná vždy zřetelná známka obydlení je krátká rampa na konci skalnatého ostrohu na jižním konci hory. Na ní je vidět malá zvonice a jeřáb s velkým dřevěným a malým proutěným košem. Od zvonice je pak dolů k patě hory spuštěn tenký provaz.

D)
Krutý Vodopán Aby se poutník dostal na náhodní plošinu, musí zazvonit na provaz. V tu chvíli k jeřábu přiběhnou služebníci krutého Vodopána a další události záleží na tom, jakým způsobem zazvoní:
- pokud zabimbají domluvený signál - 2 krátká cinknutí, pauza, 1 cinknutí - spustí se jim malý proutěný koš. Do něj vloží různé poklady a cennosti. Služebníci Vodopána vytáhnou platbu vzhůru, vymění ji za karafy či vaky s malým množstvím vody a spustí je zpět.
- pokud zabimbají cokoliv jiného, spustí jim velký dřevěný koš - dost velký na to, aby unesl pět nebo šest hrdinů včetně vybavení. Nevytáhnou ho ale úplně nahoru - místo toho zastaví vytahování v půlce výšky hory, a pak spustí druhý koš na jejich úroveň. Potom oznámí hrdinům s pomocí hlásné trouby, že odteď jsou zajatci Vodopána, a pokud nezaplatí do proutěného koše dostatečné výkupné, nechají je tam viset napospas parnému slunci či ledové noci. Pokud se hrdinové rozhodnou výkupné zaplatit, služebníci je poučí o domluveném signálu a následně spustí hned dolů.

Stará cesta vzhůru Na plošinu stolové hory vede ještě jedna stará cesta - tak, po které se kdysi nahoru dostal sám Vodopán s prvními služebníky. Vodopán ji ponechává pro všechny případy průchozí, ale zároveň důkladně zapastěnou. Začíná u paty hory, v malé jeskyni a jde o lineární dungeon s následujícími překážkami:

Hex.png
Mapa není v měřítku, je schematická.

1) Malá jeskyně - doupě Olgoje chorchoje - písečného červa, kterého Vodopán nalákal jako ochranu.
2) Svislý komín s vytesanými stupátky - každé sedmé je falešné a neznalému se rozpadne pod rukama. Nebezpečné zejména pokud hrdinové postupují těsně za sebou, jeden za druhým.
3) Bludiště z měděných zrcadel, do kterého se po většinu dne odráží slunce malými otvory a činí bloudění nesnesitelným kvůli obrovskému vedru.
4) Výstup z bludiště ústí na obvod hory, kde hrdinové musí postupovat po úzké římse mezi hnízdy zemních včel - včely rozdráždí zejména hluboké zvuky jako dunění padajících kamenů.
5) Šplh po liánách a úponcích rostlin, které přepadají přes převis na okraji stolové hory. Rostliny s výrazně žlutými květy jsou jedovaté a rostliny zcela bez květů mají tenké stonky, které unesou jen jednoho hrdinu.
6) Nakonec po další úzké římse obejít onen převis kolem hnízda skalního orla.

Krutý Vodopán nemá na vrcholu žádné ozbrojené síly - jen několik služebníků a vodního elementála, který jej poslouchá na slovo. Vodopán jej kdysi zavázal do služby s pomocí lsti, a jediný způsob, jak elementála osvobodit, je otrávit či jinak znehodotit vzácný pramen, který se Vodopán při obřadu zavázal "chránit".
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Korhul, Antharon, MarkyParky: Moc díky, chlapi! Hned jsem doplnil do prvního příspěvku. :clap:

:arrow? Děsně se mi líbí, Korhule, jak jsi propojil myšlenky z různých hexů!
:arrow? Antharone, myslel jsi F4 nebo E4?
:arrow? Markyho hex má olgoj chorchoje. :dance:

Teda, hexy jedou! Mám radost! $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

E4
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Antharon píše: 18. 8. 2021, 19:20E4
Tím pádem nový hex E je lidské království? Kopce, pole, rybníky?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

ono preco nie, ked si ho predstavim ako agrikultturnu krajinu, mohlo by to fungovat, ze?
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Antharon píše: 19. 8. 2021, 07:59 ono preco nie, ked si ho predstavim ako agrikultturnu krajinu, mohlo by to fungovat, ze?
Určitě. Jen jsem se ujišťoval. E je prostě agrikulturní vidiek. $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Pepa »

A) D-3: Hrobka skarabího boha

B) Písečná poušť, erg, duny

C) Hrobka dávno zapomenutého boha, nomádi

D) Popis hexu

Písek a duny, kam až jenom oko dohlédne. Poušť zde ale není tak nevlídná jako v okolí – známek života tu je vlastně dost. Tamaryšky a trsy kaktusů zastupují rostlinnou říši, hyeny a supi zase tu živočišnou. Také tu běhají škorpióni a… Skarabi…

Zasypána v poušti je hrobka skarabího boha. Hieroglyfy na zdech vypráví příběh jeho temné vlády plné morových ran, které rozséval na svět. Skarabí bůh byl ovšem poražen a zapečetěn zámkem sestaveným z pěti kartuší…

E) Zápletky
- Postavy potkají nomády, kteří smění cokoliv prakticky za cokoliv. Ať už drobná cetka nebo kouzelný meč – to vše jim udělá velikou radost a s družinou budou velice ochotně obchodovat. Postavám mohou poskytnout nejenom mnoho divotvorných předmětů, ale zde hlavně dva nejcennější artikly – vodu a příběhy. Nomádi budou rádi vyprávět o časech dávno minulých, o okolních hexech a o tom, co je kde pohřbeno v písku. Dokonce vlastní i jednu z kartuší…

- Dobrodruhové se dozvědí pověst o tom, že v místních hrobkách spočívá síla ke kontrole sopky (G-7). To je pravda. Nicméně zadavatel jaksi opomněl sdělit hrdinům ten fakt, jak se to má doopravdy. Osvobozený bůh vypustí na svět hejna škorpionů, miliony kobylek a armády skarabích bojovníků…

- Postavy potkají jinou družinu, která chce hrobku otevřít, a má už několik kartuší sesbíráno. Jak se naši hrdinové zachovají? Pomohou cizí družině ve výpravě? Prodají ji svoji kartuši? Nebo naopak budou chtít získat ty jejich? Je možné, aby celé setkání neskončilo jednou velkou melou?

Obrázek
Zdroj: Wikimedia Commons
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Pepa: Super, moc díky!

:arrow? Do dalšího Drakkaru zařadíme celý pouští hex D a zbylé dva malé hexy z hexu A. Moc díky všem, kteří přispěli, bylo hrozně bezvadné vidět, jak hexy přibývají a vrší se! :clap:

:arrow? Máme definované hexy E (venkov, kopce, rybníky a pole) a F (hory). Budeme rádi, když budete přispívat dál! Tyhle hexy půjdou do dalších čísel podle toho jak rychle se dokončí. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Ještě, než se to tu rozjede a hexíky se začnou vršit, udělali jsme v mapě jednu arbitrální změnu - prohodili jsme současný obsah hexů E a F.

:arrow? Hory jsou teď E.
:arrow? Venkov je teď F.

Proč ta změna? Aby ty hexy mohly "fungovat" vedle sebe. Pokud prohodíme obsah, budou hory (E) směrem na sever zakončeny vulkánem (který může být součástí horského masivu). Venkov je nyní umístěn mezi horami a lesem a řekou je spojen s jezerem (řeka vede někam na hex F). Na druhé straně hor je poušť (která na severu přechází nejspíš do plání, pokud to bude hex C). To si umím představit. Předtím, když byla poušť hned vedle venkova... to moc nefungovalo. Když teď hory oddělují venkov a poušť, přijde mi to v pohodě. Snad to bude takhle v pohodě.

Na hlavní straně a v postech od Antharona a od Jessy (můj post) jsem to už změnil, takže by to mělo být v pořádku. Moc díky za pochopení - podle nás to takhle bude moc lepší a zatím existují jen dva hexy, které se musely prohodit, takže to snad není problém. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

No jo, ale teraz ta priehrada co zadrza vodu a sposobuje sucho prilis nedava zmysel... skusim to upravit
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Pepa »

Ecthelion:
:arrow? Asi to prohození hexů dává smysl. Jenom je otázka, aby toho lidé nemuseli upravovat příliš... :think:
:arrow? Aktualizujte (tj. asi "domalujte" :-)), prosím, mapu v úvodním postu :P
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti