[Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

[Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Vytvářím nový modul o exploraci a base-buildingu plný rostlinných kostlivců, fruktariánských veverek ovládajících včely, gobliních loďařů a sexuchtivých modrých plísní.
Výsledkem bude systémově neutrální hexacrawl na území o rozloze dnešního Španělska se zhruba 40 unikátními regiony, 200 unikátními hexy a 15 kulturami
Každý region bude obsahovat vlastní tabulku setkání, popis a nějaké granáty (nebo též bangy), kdyby se hráči nudili.
Skoro každý unikátní hex obsahuje aspoň jeden adventure seed.
Návdavkem budou v modulu i pravidla pro vytváření kolonie, tabulky vesnických události a nějaké zápletky k tomu.

Současný cíl: Sepsání obecných informací a regionů a lokací severozápadní čtvrtky

Progress:
  • Obecné informace: 48%
  • Regiony: 31%
  • Lokace a jeskyně: 26%
  • Kultury: 29%
Celkově hotovo z prvního milníku: 33%

Web: http://hexcrawl.nord.ninja/
Facebook: https://www.facebook.com/zazdiRPG
Instagram: https://www.instagram.com/zazdirpg/

Hotové moduly:
Včelí Prameny: Odkaz na stažení Anotace v databázi

Náhledové verze:
Severní lesy skmků: Odkaz na stažení

Pokud byste si našli čas na jejich přečtení nebo dokonce i ohodnocení, tak budu rád;)
Budu rád za jakoukoliv zpětnou vazbu!
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 2. 8. 2021, 00:02, celkem upraveno 8 x.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava nové kampaně: hexacrawl kolonizace ve FATE core

Příspěvek od Nordoslav »

Řeším teď pravděpodobnosti událostí ve vesnici. Hází se jednou týdně, za první vesnické sezení se stihli tři týdny, v tomhle tempu to bude asi pokračovat dal, občas možná pomaleji.

Zatím mám čísla následovně:
45 % Nic se nestane
25 % Neutrální událost - spíš jen takový flavor
18,5 % Stane se něco špatného
8,5 % Speciální událost
6,5 % Stane se něco dobrého

(vím že mi ty procenta nedávaj v součtu 100, ale dost jsem zaokrouhloval - nechec se mi to teď počítat přesně)

Každá ze čtyř možností pak má vlastní tabulku, u které si hodím, co se vlastně stalo.

Důležité jsou speciální události - tuhle tabulku plním čistě věcmi, které můžou nastat díky akcím hráčů. Typicky hráči potkali rostlinného kostlivce, pojmenovali ho Rodriguez a dali mu dobrou radu. Do tabulky speciáních událostí přibyla návštěva Rodrigueze ve vesnici a lákání hráčů na speiální dýni.

Vtip je v tom, že speciální a špatné události budou nejvíce plnit úlohu nějakých hybatelů děje, teď mají zhruba třetinovou šanci, že jedna z nich nastane a to je možná málo, Uvažuju jestli to neuvendout na polovinu. Zároveň mi tak nějak hrabe jestli místo !nic se nestane" nenechat neutrální událsoti. Každý týden by tak něco přinesl. Zase by to ale mohlo být trochu gamistické.

Potenciální změna:

45% Neutrální údálost
25% Speciální událost
18% Špatná událost
12% Dobrá událost

Co si o tom myslíte?
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava nové kampaně: hexacrawl kolonizace ve FATE core

Příspěvek od Jerson »

Úplně bych vyhodil to "nic se nestane" a místo házení si ty konkrétní události napiš na kartičky, které pak budeš tahat a ty využité vyřazovat. Kostky nemají žádný smysl pro herní zajímavost.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava nové kampaně: hexacrawl kolonizace ve FATE core

Příspěvek od Quentin »

Nordoslav píše: 16. 9. 2020, 10:3045 % Nic se nestane
25 % Neutrální událost - spíš jen takový flavor
Tyhle dvě položky bych určitě spojil.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7484
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Re: Příprava nové kampaně: hexacrawl kolonizace ve FATE core

Příspěvek od Bifi »

Mne nie je jasné, ako určuješ dobrá/špatná/neutrálna...
To som zatiaľ v žiadnej tabuľke nevidel. Situácia sa IMHO môže vyvinúť rôznymi smermi a pre rôznych aktérov znamenať rôzne veci.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava nové kampaně: hexacrawl kolonizace ve FATE core

Příspěvek od Nordoslav »

Bifi píše: 16. 9. 2020, 10:43 Mne nie je jasné, ako určuješ dobrá/špatná/neutrálna...
To som zatiaľ v žiadnej tabuľke nevidel. Situácia sa IMHO môže vyvinúť rôznymi smermi a pre rôznych aktérov znamenať rôzne veci.
Možná v kontextu událsotí pro hráče, nicméně v kontextu událostí vesnice třeba "Nákaza" prostě nebude pozitivní nikdy.
JInak pro ilustraci přiklad současného nástřelu tabulek - Bubáku nečti! :D

Pozitivní události
  • První dítě narozené ve vesnici: Vesničané to chtějí oslavit jako první nový život, potenciál získat morálku, rodiče se zeptají rady na jméno pro dítě.
  • Nalezení krystalů: Jeden z rybářů najde na dnu říčky několik krystalů. Ty tam přímo v malé míře vznikají. Svůj nález neohlásí, ale brzy se roznese po vesnici.
  • Migrace zvěře: V okolí se objeví velké stádo jelenovitých zvířat, je na radě, jak s tím naloží, větší lov může ale pozdržet budování.
  • Smíkové přináší dary: Delegace smíků v rámci budování dobrých vztahů přinese velké množství sazenic a snaží se naučit místní, jak je pěstovat
  • Dobré znamení: Nafoukaný ale poměrně uznávaný věštec provede veřejnou věštbu z ptactva na obloze a prohlásí, že osada je požehnaná
  • Nalezení ruin: Při kopání základů je nalezena stará budova, ve které je nalezeno několik sudů oleje, které přežily
  • Svatba: rada je požádána, aby oddala mladý pár. Rodiče se ale navzájem nesnáší a budou se snažit radu uplatit, aby neoddávali
  • Párty: Jednomu z lovců se podaří vydestilovat opravdu lahodnou pálenku a věnuje část i radě, zbytek rozdá mezi sousedy.
  • Kočovní komedianti: Do vesnice zavítá divadlo imperiálů, smíka, goblinky a prašanky. Zahrají komedii o muži, třech milenkách a fikaném kadeřníkovi.
  • Motýlové: Průlet obřích motýlů, kteří vypouští krásné bubliny plné pylu a světla

Neutrální události
  • Rudá záře: Nad horami je vidět rudá záře. Následující dny se rada od procházejících Smíků dozví o zvýšené aktivitě stavitelů
  • Cesta: Oddíl Smíků se přišel domluvit na vyznačení nové stezky od Osady do Ořešáku. Požaduje po radě spoustu nesmyslných informací a celkově se je snaží zavalit byrokracií
  • Vyhnanec: Goblin vyloučen z Fuchrovy ruky, protože nesouhlasí s obchodem s imperiály, žádá o azyl.
  • Zamilovaný smík: Rada dostane hlášení o podezřelém veverčákovi, který se ochomýtá okolo vesnice a všechny špehuje. Ve skutečnosti jen hledá zajímavou rostlinu, kterou by dal své milované a tím by si ji získal
  • Kohoutí zápasy: Skupina vesničanů udělá na náměstí malé bojiště, kde po večerech pořádá kohoutí zápasy se sázením a
  • Bard: Vesničan složil oficiální píseň nového světa a rád by ji zahrál pro celou vesnici, nejdříve se pokusí přesvědčit radu, ať udělá velké svolávání, posléze ale začne hrát úplně všude a pořád a hlavně pekelně falešně, dokud ho někdo neumlčí
  • Výbuch sopky: celou vesnici po dva dny přikryje temný mrak, ze kterého bude padat popílek. Vesničané budou trochu panikařit.
  • Gobliní obchodník: Do osady se zastaví gobliní obchodník s objekty denní potřeby. Krom toho ale bude mít zajímavé informace, především o imperiálním výzkumu vzducholodí.
  • Smíkové z Dubu: Procházející Skmíkové se zastaví na noc v osadě. Cestují do Buku, se kterými uzavřeli smlouvu o spolupráci. Mají čerstvé zprávy o Muldunech.
  • Koťátka: Skupina dětí si pomocí mléka s medem ochočila podivné kočkovité šelmy, rodiče se je snaží vyhnat, ale neúspěšně
  • Pravá láska: Jedna z vesničanek se neuměle pokusí romanticky okouzlit jednoho z členů rady

Negativní události
  • Hadi v osadě: Čím dal častější hlášení o bojzích. Bojgové pokoušou i dítě, které po pokousání upadne do komatu.
  • Nevěra: Chlápek obviňuje svého synovce a manželku z nevěry, žádá tradiční trest za cizoložnictví – označení cejchem a vyhnání.
  • Konzervativní mládež: Gobliní mládež z Grulova kříže chce osladit život těm cizákům zpoza zdi. Otravuje vodu, rozhání zvěř, přivolá vosy, použije dýmovnice.
  • Elementálové: Nalezení mrtvoly jednoho z rybářů, jež se utopil v mělké říčce. Jeho smrt způsobil vodní elementál, který se v okolí pohybuje.
  • Fialky za vesnicí: Dítě si donese fialky a začne je pěstovat. Ty rostou jako divé a tak je začne rozdávat. Rada narazí na dívku, jež má z fialek věnec ve vlasech.
  • Výbuch: Výbuch, požár a fialový dým, kdo se jej nadýchá, tomu začne vypadávat ochlupení a zfialoví mu bělma. Alchymista se pokusí utéct z vesnice, aby se vyhnul trestu.
  • KOPR: Vesničané čím dál tím méně ochotně pomáhají na veřejných stavbách, primárně se potřebují starat o své vlastní živobytí. Bud je třeba je začít platit nebo trestat.
  • Úroda v tahu: Čerstvě zasazená semena nevyrostla, část vyzobali ptáci. Krátkodobě to není problém, dlouhodobě se ale vesnice jen na lov spoléhat nemůže.
  • Nedostatek: Nedostatek železa – chybí hřebíky, šrouby a stavba se začíná zpomalovat. Je třeba vyřešit externí dodávky nebo najít železnou rudu,
  • Záhadná nemoc: Vesničané jeden za druhým padají s horečkami, třasem a hnisavou vyrážkou. Lokálně se nedá léčit - je třeba najít externí pomoc.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava nové kampaně: hexacrawl kolonizace ve FATE core

Příspěvek od Nordoslav »

Jerson píše: 16. 9. 2020, 10:36 Úplně bych vyhodil to "nic se nestane" a místo házení si ty konkrétní události napiš na kartičky, které pak budeš tahat a ty využité vyřazovat. Kostky nemají žádný smysl pro herní zajímavost.
Psaní na kartičky je možná prsktické pro hru, nicméně nepraktické pro zveřejňování nebo vydávání. Plus tabulka se mi mnohem lépe tiskne a dává mi lepší náhled na to v jakém pořádí chci do hry události dávat.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexacrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Ve vedlejším tématu byla diskuze o frontách a velkém zlu které ohrožuje celý sandbox a to mě přiělo k zamyšlení jak tohle řešit u sebe.

Mám ve svém světě několik ne nutně zlounů, ale řekněmě frakcí a entit, jež mají v dlouhodobém horizontu šanci výrazně změnit tvář světa. A cestou u toho zemře poměrně velké kvantum tvorů a dost to zkomplikuje žuvot hráčům.

Protože rád kombinuju co nejvíc věci do jednoho hodu, uvažuju že bych doi tabulky vesnických událostí přidal i 10% posuntí doomsclock u jedné z frakcí o jedna.

Typicky mám tam masivně se rozšiřující plevelové fialky - takové rostlinné borgy. Ty budou mít pětistupňový doomsclock a třeba na dvojce bude - pole na hexu B5 se rozšáří směrem k vesnici na hex C5, plus pozřou rodinu oblíbeného CP.

V tu chvíli samozřejmě se objeví ve vesnici nějaký cestovatel, který sdělí novinky ze světa, aby hráči měli přehled co se děje a že je někde nějaký průser, který se vymyká kontrole.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
kin
Warden
Příspěvky: 919
Registrován: 31. 7. 2006, 23:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od kin »

Jak to pokračuje? Náhodou jsem při prolézání fóra narazil na tohle vlákno a jako fandu hexcrawlů me ihned zaujalo, tak bych rád kouknul co vzniká v čechách :)
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Kin píše: 14. 10. 2020, 16:47 Jak to pokračuje? Náhodou jsem při prolézání fóra narazil na tohle vlákno a jako fandu hexcrawlů me ihned zaujalo, tak bych rád kouknul co vzniká v čechách :)
Neustále na tom pracuji:) Mám už asi 60 stránek popisku lokací, náhodných setkání, ras a všeho možného
Dneska jsem to začal vypouštět do světa a pomalu budu zveřejňovat co mám a na čem dělám.

Web projektu (je tam zatím mapa a úvodní proslov): http://hexcrawl.nord.ninja/
Instgram: https://www.instagram.com/zazdirpg/
Facebook:https://www.facebook.com/LedovaZed

Budu rád za jakékoliv komentáře a připomínky :)

EDIT: Bubáku, pro tebe to znamená, že pokud nechceš spoily pro kampaň tak se tomu budeš muset vyhýbat a už ani nečíst tohle vlákno, promiň :(
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od boubaque »

Nordoslav píše: 12. 2. 2021, 22:01 EDIT: Bubáku, pro tebe to znamená, že pokud nechceš spoily pro kampaň tak se tomu budeš muset vyhýbat a už ani nečíst tohle vlákno, promiň :(
Už teď jsem ho četl dost obezřetně, tak už to prostě ani nebudu otvírat :)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Pro zajímavost: takhle se v čase vyvíjí moje mapa světa :)

Obrázek
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Markus »

Jsem obezřetně nadšen. :)

Máš nádhernou mapku, zajímavé nástřely oblastí slibující něco divného, líbí se mi i tvoje motivace, proč to děláš:
Dlouho jsem hledal hexacrawlovací modul, který by byl plný podivuhodných lokací, zajímavých bytostí a zároveň by dával smysl, ale nenašel jsem.

Většina modulů buď měla dlouhé popisy lokací, které ve skutečnosti byly úplně o ničem a zahlcovaly mě čísly v systému, který jsem nechtěl hrát.

Druhá půlka měla často zajímavý základ, popisky lokací ale byly zase naopak extrémně minimalistické. Pamatuji si třeba „Obří socha prastarého krále kouká směrem k ostrovu na východě.“

Jako jo, to je moc pěkný, ale kdo sem tu sochu dal, proč a kde je kurňa nějaký adventure hook?
Sandbox/hexrcawl u nás ještě nikdo neudělal a tohle zní, že máš jasnou představu, co chceš udělat a jak a proč to bude fungovat. Budu dychtivě sledovat další vývoj. Už jsem si tě i olíbil na Facebooku :)
Uživatelský avatar
kin
Warden
Příspěvky: 919
Registrován: 31. 7. 2006, 23:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od kin »

Jinak k tomu vyjádření že jsi nenašel žádný dobrý hexcrawl co dává smysl...Hot Spring Island je imho špička a splňuje všechno na jedničku.
Pak tu je spousta skvělých menších hexcrawlů alá Evils of Ilmire, Willow, Neverland, Yoon Suin, Fever Swamp, Bone Marshes, Yol´naji forest, Hunters in Death, Woodfall, Wildheart, brzo snad vyjde na KS Dolmenwood...

Jinak lajknuto, jsem dost zvědavý. Mám sepsáno asi taky cca 100 stran poznámek svého hexcrawlu. Ale zatím je to dost neupravené a ještě v tom hrajeme. Tak to má ještě čas než to budu ochotný někam nasdílet :D
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Kin píše: 13. 2. 2021, 11:33 Jinak k tomu vyjádření že jsi nenašel žádný dobrý hexcrawl co dává smysl...Hot Spring Island je imho špička a splňuje všechno na jedničku.
Hot Spring Island jsem četl a jsou zdaleka nejblíž tomu, co jsem hledal - bylo to na mě ale malé a místy ne úplně uvěčitelně nahuštěné. Jinak jo, je to skvělý book a skvělý zdroj inspirace.

Většinu z ostatních jemnovaných ale vůbec neznám a budu ssi je msuet najít. Díky za tipy!
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Mám sposutu contentu pro svůj modul, jednomu jsem se ale dosu vyhýbal. Dungeony. Snažil jsme se spíše vytvořit globální náhled a lokace jsem ve hře silně improvizoval. (Naštěstí mě improvizace neděsí :))

Přišel čás do toho šlápnout. Tohle je jedná z prvních lokací, na kterou mohou hráči narazit: opuštěný důl.

Dva Skmíci (veverkoidní humanoidi obývající severní lesy) prozkoumávali jeskyni, když se do doupětě vrátil Bodlinatec. Jednomu se podařilo uniknout ven, druhý ale zahučel do štoly. Skmík venku teď sbíra odvahu vrátit se do štoly...

Mám tam pár logických inkonzistencí, které nejspíš ostraním při překreslování. Názory? Rady? Tipy?

(nejspíš tam mám překlepy, kterých si jako obvykle všimnu až po dvou dnech :)

Obrázek
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů