[Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Tvůrčí sekce zabývající se designem, rozborem RPG her, ale i jejich samotnou tvorbou. Zamyšleními nad pravidly a jejich vlivem na hru, způsobem psaní knih, tvorbou ilustrací, atd. V neposlední řadě naše rozpracované projekty.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 5219
Registrován: 2. 10. 2006, 18:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od boubaque » 24. 6. 2018, 22:54

Ano, zamýšlel jsem je jen jako kamufláž pro symbol schodů.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 789
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Sarsaparillos » 25. 6. 2018, 07:33

boubaque píše:
22. 6. 2018, 14:52
Sarsaparillos: Nepochopil jsem moc rozdíl mezi vypáčením a vylomením mříže (když jedno má způsobit hluk a druhé asi tolik ne).
No původně tam bylo odemknutí, ale to zas nesedělo Yorkovi. Vypáčení je paklíčem, je to tišší, ale trvá to. Vylomení je hrubou silou, je to hlučnější, ale rychlé. Doplnil jsem to.
boubaque píše:
22. 6. 2018, 14:52
Proč by postavy měly stát o krokodýla? Co Weasel udělá, pokud buou postavy prostě chtít odejít s Titanem a Ferdou? A nepoužíval bych slovo "nasere" ;)
Protože v tom dungeonu jinak není nic moc cenného a tohle je způsob, jakým odměnit materialisticky založené postavy (hráče).

Konec jsem dost přepsal a budu rád, jestli se na to ještě podíváš.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7005
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Quentin » 25. 6. 2018, 07:40

Otevírání paklíčem je vyháčkování, pokud se nepletu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Pracující logaritmus
Příspěvky: 286
Registrován: 10. 5. 2018, 06:17

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Pracující logaritmus » 25. 6. 2018, 07:42

Quentin píše:
25. 6. 2018, 07:40
Otevírání paklíčem je vyháčkování, pokud se nepletu.
Nepřu se, ale tohle slovo zas nebude sedět nám, co ho neznáme.

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 789
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Sarsaparillos » 25. 6. 2018, 07:42

Quentin píše:
25. 6. 2018, 07:40
Otevírání paklíčem je vyháčkování, pokud se nepletu.
Děkuji, je to tam (vyháčkovat paklíčem). A pro příště napíšu otevřít paklíčem a bude to jasné hned :D

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7005
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Quentin » 25. 6. 2018, 09:10

Logaritmus, Sarsaparillos: Jsem pro používat správnou terminologii a doufat, že se mezi rpgčkaři chytí :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4676
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od PetrH » 25. 6. 2018, 14:22

Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 789
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Sarsaparillos » 26. 6. 2018, 10:32

Když už jsem to četl, přidávám i pár stylistických postřehů.
PetrH píše:
21. 6. 2018, 10:07
Než kočky lesknoucí se příchozího dovřískaly, osoba zmizela.
Tiché klapání dřeva o kámen a těžkých bot, prskající pochodeň sestupující pod úroveň podlahy jen přehlušilo odbíjení zvonu.
Tohle bych přeformuloval, např. Tiché klapání dřeva a těžkých bot o kámen spolu s praskající pochodní sestupující pod úroveň ulice přehlušilo jen odbíjení zvonu.
Rázným krokem vkročil do místnosti na konci chodby.
Tady bych zmínil to otevření dveří krví.
Na dubovém stole leží několik přístrojů, nástrojů a baněk.
...
Světlovlasý vytáhl ze zásuvky kovou jehlu delší deseti centimetrů a a nasadil ji na stříkačku.
V popisu místnosti máš jen operační stoly (ty bych čekal bez zásuvek) a naopak tam je nějaký vozík a skříně. Celkově bych sjednotil vybavení místnosti a konkretizoval, kde se co nachází (např. nástroje ve vozíku, část lektvarů v odemčené a část v zamčené skříni, nějaké texty na pracovním stole apod.) - i v mučírně musí být pořádek :) A pokud by došlo k nějaké potyčce, může být rozmístění vybavení důležité.
"Madam Fan, pěkně vítám, jaká byla cesta?" přivítala starou drobnou ženu na prahu vstupní haly bodrá boubelka rudých vlasů.
"Vše připraveno, Inrefe?" Vyruší neomaleně vysokého muže Bobule. "Ta stará můra je už dost nervní, čeká hodinu."
"Pět minut a budu mít tělo napůl živé napůl mrtvé připravené na vyjmutí ledvin pro zákazníka."
Jak se sem dostat
* náhodou
...
* postavy jsou najmuty, aby zjistili>y pro starého boháče možnost transplantace nových orgánů
* postavy mají za úkol vyšetřit, kam mizí ti nevinní dělníci z jatek,>; byli silní, zdraví a jsou fuč
Náhodou se mohou dostat kamkoliv, to bych nepsal.
Není problém udělat transplantace jako magický rituál, kdy uzdraví,>nebo omladí osobu magie, stejně tak jak prostě výměna orgánů, kde zemře každý druhý.
Zemře každý druhý? Nedokážu si v dané době a prostředí představit transplantaci, kterou dárce přežije.
Postavy by měli>y získat některé podezřelé stopy vně podniku ve městě.
Kdo toto nesplní, toho vyhazovači bez milostí vypoklonkují až na ulici.
... a tak se taky dostala do holportu s Inrefem.
Neměl bys jiné slovo, než holport?
Díky svému živobytí je plně odolná vůči veškerému svádění, sérům lásky, pravdy a jediná možnost, jak ji lze přelstít, je být rychlejší jak ona a znehybnit ji.
Bude křičet, bude bránit se a v případě ohrožení umí jednoduché útočné kouzlo na styl blesku, omráčení.
Pro co má ale slabost, tak to jsou mladé zrzečky, takovou dokáže rozmazlovat a zahrnout důvěrou a přízní.
U Bobule bych doplnil, co z toho (Inref ve sklepě) má. Jestli jí jde jen o peníze, nebo má ji jinou motivaci.
starý chromý vysloužilec mající jediný úkol.Měřit čas a případně zazvonit. Dá se celkem snadno uplatit cetkama či penězma. Rozhodně nelze čekat loajalitu k takovému dárci, při první příležitosti jej podrazí a pak se na něm ještě z podílu napakuje.

Jak to myslíš, podrazí? Nabonzuje ho Bobuli, nebo rovnou Inrefovi?
Starý alchymista, či černokněžník se zálibou v pokusech na lidech. Rád zkoumá jejich stavbu těla, někdy i za živa či jen na uspaných lidech, má dokonalý přehled o všem, co v těle je a funguje a dokáže tak namíchat velice účinné léky nebo jedy, záleží na objednávce.
Bobule shání kvalitní muže a dobře živené ženy, bordel je ideální zástěrka jak mnoho takových nalákat. Ti co splňují objednávky zámožných na nové orgány či části těla, dostanou vip péči končící ubytováním ve sklepích kobkách a následně na operačním sále.
Nelíbí se mi v tom textu "vip" (ještě ke všemu psáno malým) a pro atmosféru by myslím bylo lepší, kdybys to nahradil.
Celý tenhle odstavec je o Bobuli a o tom, jak funguje jejich živnost => přesunul bych to z odstavce o Inrefovi k Bobuli nebo do "O co tu jde".
K ruce má podle počtu vězňů dva až čtyři pacholky, kteří nejdou pro dánu=>ránu daleko a často jsou to bývalý>í zločinci závislí na drogách a plně za dávku od Inrefa plně ochotni udělat cokoliv komukoliv.
Pomocný personál ozbrojen lehčími zbraněmi jako obušky, meče, dýky. Rozhodně nepůjdou pro ránu daleko, ale pokud nejsou na drogách, mají i pud sebezáchovy a nenechají se zabít pro mrzký peníz.
Meč teda nepovažuji za lehčí zbraň, ale za něco, s čím se musí umět zacházet.
Jinak bych ocenil, kdyby pacholci občas opouštěli mučírnu (např. pro jídlo, materiál apod.). Byla by to další zajímavá možnost, jak se infiltrovat dovnitř.
* zde se odehrává každé přijetí návštěvníka od výběru poplatku za vstup až po vyhození v případě problému, nebo vyrovnání účtu za poskytnuté služby, jídlo a pití. Na pořádek dbá většinou Briena, pomocnice Bobule. Ta má na starosti jak bar, tak obchod a sjednávání sexu mezi pracovnicemi a zákazníky, případně dává pokyny stráži.
Když nějaký příchozí shání Bobuli, tak tu najde kde?
Po chodbě se vždy belhá starý Sep, který dohlíží na dodržování času a placení. Když se mu zdá cokoliv podezřelé sleduje dění v pokoji špehýrkou v dveřích.
To se tam belhá ve dne v noci? Nebylo by zajímavé, kdyby měl taky za sebou nějakou transplantaci, která mu dodává dostatečnou vitalitu pro práci 24/7?
* nastane-li jakýkoliv problém, je v každém pokojíčku zvon, rovněž i na chodbě. Za zvoněním se způsobí poplach. Tento přivolá stráže, ale hlavně upozorní další personál v neveřejných prostorách na případné nebezpečí.
Jaký další personál a neveřejné prostory? Myslíš tím podzemí, nebo něco jiného? Pokud půjde do tuhého, bylo by dobré znát všechny prostory a potenciální nepřátele v domě.
Tapisérie, osobní služebnictvo, vybrané lahůdky k jídlu, dokonalé víno k pití. Záleží jaký druh hosta jste. Zda platící klient, nebo nákladová položka podnikání paní Bobule. Zaujme-li ji host, ráda jej pozve do VIP salonu. Pokud se postava nedokáže ovládat, brzo je uspána léky a bylinami v pití a jídle. Následně za pleteninou na zdi je schován vchod do krátké chodby, končící mříží a schody do sklepeních.
Po nevábných schodech plných pavučin a plísně se sejde o dvě patra níž do cihlových klenutých sklepení. V centrální chodbě je několik háků na stěnách a okovů. Za schody nalevo i napravo jsou dvoje zamřížované dveře. Nevelké kobky vzniklé přehrazením bývalých sklepů na víno, uhlí či kdovíco nyní slouží jako kobky pro hosty. Na konci asi pěti metrové chodby se za dveřmi nachází rozsáhlá osmiúhelníková místnost.
Tady bych už fakt ocenil aspoň stručnou mapku, protože mi není jasné, jak je propojen bordel s podzemím a druhým vchodem (z toho atmosférického vyprávění na začátku mám dojem, že Inref vstoupil do podzemí jinudy, než přes bordel). Prostě si ten prostor dole nedokážu představit.
Kobky jsou veliké od dva na dva metry po až čtyři na pět, kam se vejde pohodlně i pět šest vězňů, toho času je ale větší kobka obývaná pacholky a stráží.
Jaké stráže? Ty samé, co stojí u vchodu do bordelu, nebo je v podzemí krom Inrefa a pacholků ještě někdo další?
Klika na dveřích je magická a vyžaduje vždy krvavou oběť v podobě krve z dlaně. Stačí několik kapek, bez tohoto se dveře samy neotevřou, na druhou stranu i silné beranidlo či jiný způsob nekonvenčního otevření je možný.
Zmiň tam nějakou stopu krve nebo něco, podle čeho půjde poznat, že tam nějaký takový mechanismus je.
Podlahu tvoří chladný černý kámen. Pokud je třeba uchovat orgány oběti čerstvé, je obložena ledem, buď přírodním nebo magickým.
To je jako celá podlaha obložená ledem? Nebylo by praktičtější mít na orgány jen jednu ledem vyloženou místnost?
Při ruce má personál mnoho lahviček s různými jedy, léky a tekutinami jednak na příručním vozíku, druhak v železných skříních.
Aby celá místnost nesmrděla, je obložena kamenem. p>Pod stoly jsou zamřížované odtokové kanály pro spláchnutí odpadu hadicí do kanalizace pod městem.
Tekoucí voda a hadice v Ravnburghu? No, nevím.

Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 5219
Registrován: 2. 10. 2006, 18:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od boubaque » 15. 7. 2018, 10:05

Trochu se nám zpozdilo vydávání Drakkaru, a protože jsou ještě cca tři týdny čas, tak pokud by měl někdo ještě nápad na minidungeon, tak ho můžeme ještě zařadit do srpnového dvojčísla.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10321
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo

Příspěvek od Ecthelion » 18. 10. 2018, 18:22

:arrow? Jen aby to nezapadlo (a případně se dobře dalo dohledat při zpětném vyhledávání), zde zveřejněné minidungeony vyšly v Drakkaru 68 :!:

Moc děkujeme všem, kteří svými nápady přispěli! Ve výsledku je z toho podle mě moc pěkný soubor malých dungeonů, který lze použít jako inspiraci pro hraní. V Drakkaru vyšel i můj minidungeon (Tajný oltář Starého boha), který se tu zatím neobjevil. Když budete mít náladu, můžete se na něj podívat. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host