[Drakkar] Domy Ravnburghu

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

[Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od boubaque »

Pro 65. číslo Drakkaru jsme se rozhodli zorganizovat další kolektivní článek, ale rádi bychom to stihli do Vánoc, a tak jsme zvolili tentokrát něco jednoduššího. Vytvoříme soubor domů, které se nacházejí v Ravnburghu, které mohou hráčské postavy navštívit a zažít v nich nějaké krátké dobrodružství nebo příhodu.

Příspěvky, které se tu sejdou do středy 20. prosince, vydáme v prosincovém Drakkaru; ale nebojte se tvořit i dál, třeba další domy vydáme v některém příštím čísle nebo zůstanou jako další inspirace alespoň tady na RPG fóru.

Pokyny k příspěvkům

:arrow? 1. Popisujte dům, který může stát v Ravnburghu na více místech, jako u hexů jde spíše o skládačku, kterou můžou vypravěči využít libovolně, ne o prokreslení mapy města.

:arrow? 2. Snažte se být co nejstručnější. Dvě stránky ve Wordu jsou až až. (Mně se to moc nepovedlo, ideální bude, když nepřesáhnete rozsah mého příspěvku níž.)

:arrow? 3. Struktura není povinná, ale můžete se inspirovat následujícími následující body:
- stručný shrnující popis (ten prosím dodržte),
- pár tipů, jak se postavy mohou do domu nachomýtnout (není nutné být originální),
- popis situace v domě (případně několik málo bangů, z nichž se dá vybírat),
- stručné shrnutí (důležitých) cizích postav nebo monster,
- pár tipů, jak tuto náhodnou příhodu zakomponovat do dobrodružství ve městě,
- alternativy nebo jiná doporučení.

:arrow? 4. Ravnburgh je navenek nemagický (magii si může každá skupina přidat dle své chuti), ale za zavřenými dveřmi domů se může dít leccos. Pokud to nebude příliš přesahovat zdi domu, může vaše situace magií jen jiskřit. Nemagické zápletky jsou ale také vítané, ostatně budou je moct využít vypravěči v méně i více magických světech.

:arrow? 5. Nezabředávejte příliš do vysvětlování nebo historie a nesnažte se svou zápletkou určovat nové reálie a vztahy v Ravburghu, je to pořád jen "stavebnice" a váš dílek nemusí vypravěč použít.

:arrow? 6. Váš dům může, ale nemusí mít domovní znamení. Identifikovat dům ve městě lze mnoha způsoby. Domovní znamení má tu výhodu, že blíže neurčuje lokaci, ale hostinec U Švába nebo tzv. Červený dům můžou stát také kdekoli...

:arrow? 7. Nebojte se autorům příspěvky komentovat a dávat jim návrhy na úpravy, ale respektujte, že konečné rozhodnutí je na nich.

Těšíme se na vaše příspěvky! ;)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od boubaque »

Dům U Dvou srdcí

Zvláštní dvojice otce a dcery zjevně není z tohoto času a nemůže opustit svůj dům. Otec dá postavám podivnou nabídku: mají přímo před jeho zraky zplodit s dychtivou dcerou rodině dědice.

Jak se postavy do domu mohou dostat
- Před někým utíkají a potřebují rychle najít skrýš – dveře nejsou zamčené.
- Hledají v Ravnburghu dočasné nebo i dlouhodobé útočiště – tento dům vypadá zvenku opuštěně.
- Při hledání práce dostanou adresu od opilého kontaktu, "sluncí" nebo "srdcí", to se snadno zamění.

Dům zvenku
Úzký dům, v přízemí sotva na šířku dveří a jednoho okna, vypadá trochu zanedbaně, okna jsou zakryta plnými okenicemi, jejichž dřevo už jistě pamatuje lepší časy. Na vrcholu klenby dveřního oblouku je zasazený notně obroušený žulový kámen se znamením dvou srdcí. Klika je zarezlá, ale jde stlačit velmi snadno a dveře se otevřou téměř samy.

Uvnitř domu
Když postavy vstoupí, ocitnou se v malé tmavé předsíňce, kterou uzavírá těžký temně rudý závěs. Jen co postavy zavřou dveře (pokud by je postavy chtěly jen přivřít, přibouchnou se samy, jakoby silným průvanem), závěs se rozhrne a v něm se objeví pohledná dívka v bohatých šatech. Usměje se na postavy a řekne: "Pojďte dál, otec už vás očekává."
Když vstoupí, uvidí jediný přepychově, i když velmi staromódně zařízený a vyzdobený pokoj, který je rozhodně větší, než by mohl v ulici zabírat celý dům, strop se klene ve výšce třetího patra a okna jsou otevřena dokořán – za nimi je krajina, která připomíná blízké okolí Ravnburghu, ale město tu chybí, na místě citadely sice stojí věž, ale místo Zelené pevnosti zabírá jen soustava obrovských špičatých menhirů. Všude je ale nepřirozený klid a ticho.
Uprostřed místnosti je stolek s čajem a několik polstrovaných sedaček a křesílek. V jednom sedí přísně se tvářící stařec, na jiném je do bohatých ženských šatů oblečená kostra, nejspíš lidská. Stařec se na postavy přísně, až zle podívá: "Tak vy jste si dovolili vstoupit do mého domu bez pozvání?" Pak jeho pohled změkne, ale nelidský lesk v oku nevěstí mnoho dobrého. Postavám nabídne možnost vykoupit se ze své troufalosti: Chce, aby mu jeden z členů družiny zplodil dědice s jeho dcerou – a ukáže na postel, která stojí u stěny. Nejsou tu žádné dveře do pokojů, zjevně tu žádný pokoj není. A pokud dosud chování dcery působilo mile a přátelsky, teď už působí vyzývavě a některého člena družiny (nebo více) se velmi intimně dotýká.

Cizí postavy

Stařec – působí přezíravě a až nebezpečně sebejistě. Nestrpí mnoho nesouhlasu, ale dokud bude šance na zplození vnuka (o jiné variantě neuvažuje a pochyby odmítá s vědoucným pohledem), bude ochotný smlouvat. Může nabídnout část svého bohatství (většina je ho ale iluze) nebo své znalosti prehistorie Ravnburghu a blízkého okolí. Zjevně nežije v době postav a zřejmě to není člověk. Ovládá magické síly a dokáže rozkazovat kamenným sochám zvířat v místnosti – pokud získá dojem, že postavy zvažují nějaké násilí, zaslechnou z několika stran vrčení kamenných strážců.

Dcera – je mladá a pohledná, po aktu plození dědice zjevně dychtí. Chová se vyzývavě a mužským postavám se doslova nabízí. Pro toho, kdo s ní vstoupí na lože, to bude nazapomenutelný zážitek a odnese si i pár vzpomínek v podobě šrámů, ale jinak zůstane bez újmy, snad jen s dočasnou závratí a trvalým pocitem, že ho tu malá část zůstala. Sama nic vyjednávat nebude a do případného boje se nezapojí a drží se v povzdálí.

O co starci a jeho dceři jde
Jsou to prastaří démoni/duchové místa, kteří si žádali krvavé oběti a nárokují si vládu nad ústím řeky. Kdysi dávno byli uvězněni a zapečetěni magickými symboly ve své svatyni a ve svém čase předky Lochbearerů. Ti už nejspíš po staletích netuší, co se zde skrývá, ale každý z nich ví, že do domu U Dvou srdcí nesmí nikdo vstoupit. To se ale nepodařilo vždy dodržet a díky tomu stařec přišel na tento plán: On ani jeho dcera z podstaty nemohou překročit magické symboly okolo svatyně... ale dceřino dítě, napůl člověk, by snad mohlo. Pak by se chlapec mohl stát starcovým agentem v Ravnburghu mimo bezčasí.

Některá možná řešení a jejich vyústění
- Postavy přistoupí na nabídku, možná si vyjednají i nějakou platbu nebo informace. Pokud to budou brát jako jednorázovou službu bez následků, stařec se jich zlým tónem zeptá, co by to bylo za muže, který se vzdá své krve. Po aktu dej hráči vědět, že jeho postava rozhodně na svého syna (a toho s jistotou zplodila) nezapomene, mělo by se to později v příběhu projevit. Stařec nespěchá, ale dítě může vyrůst nepřirozenou rychlostí, pokud se to bude hodit.
- Postavy se můžou nabídnout, že vstoupí do starcových služeb samy. Pak ale musí (alespoň) jedna z postav podstoupit rituál svázání a stařec ji pak může i ve městě pozorovat, promlouvat k ní a také jí působit bolestivá zranění pouhou myšlenkou.
- Postavy se starce pokusí přelstít, stařec se snadno nedá, povede to nakonec k nové dohodě; anebo boji – může se stát, že postavy zlomí pečeť a vypustí starce do města.
- Postavy se rozhodnou bojovat, budou se muset vypořádat nejen se starcem, ale i s jeho kamennými strážci. Dcera se boje nezúčastní, v nejhorším se také dokáže bránit, ale pokusí se pak utéct – třeba roztáhne křídla a vyletí do výšky. Postavy pro vyváznutí bez následků musí zabít nejprve dceru, jinak se jí podaří uniknout, protože energie uvolněná při starcově skonu poruší pečeť. Zabití starce znamená i rozpad svatyně, resp. její iluze; postavy se objeví v úzkém holém domě, jen žulový kámen s reliéfem dvou srdcí je rozpraskaný.

Nemagická alternativa
Stařec a jeho dcera jsou poslední z dříve významného ravnburského rodu, ale před dvaceti lety byli při pokusu o převzetí vlády prozrazeni a za trest uvrženi do domácího vězení, to celé v tajnosti, aby snad věc neinspirovala někoho dalšího. Stařec je velmi hrdý a přísahu, že on ani jeho děti nikdy neopustí dům, bere smrtelně vážně. Už ale začíná mít strach o pokračování rodu a velmi mu začíná chybět vliv na politické dění. Dcera je obyčejná dívka, ale naděje na poznání muže ji velmi vzrušuje a vyzývavě se chová vinou neznalosti etikety v oblasti namlouvání. Určitě budou mít nějaké služebnictvo a snad i bojeschopné strážce...
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Ecthelion »

Ha! Super! :clap:

Jak jsem psal včera, dům se starcem a pohlednou dcerou je boží. Nemám jak jej vylepšit.
Já už mám taky nápad, tak v průběhu týdne zkusím nahodit. O-)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1371
Registrován: 31. 8. 2017, 11:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Paul »

Je počet příspěvků omezen?
Slovanologie 25. 5.

Wunder warten bis zuletzt.
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4725
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od PetrH »

Obrázek
tldr: rozsáhlejší komplex 10 budov s vnitroblokem a několika patry plných her, rulet, stolů a barů.
Dům U Staté šavle
Několik domů původně panské jízdárny, které zakoupil ctěný pán Hrabivec z Dolů. Prý zbohatl na rudné žíle a peníze investoval. Během několika let přestavby zůstaly jen spodní klenuté oblouky. Uvnitř jsou rozsáhlé síně s křišťálovými lustry ručně vyřezávanými stoly vykládanými zlatem a drahokamy.
Nejluxusnější kasino široko daleko, i za mořem a horami se o jeho věhlasu mluví. každý sní dostat se dovnitř a mít možnost zahrát si s polonahou Šintránou blackjack o její nejdražší poklad.


Domovní znamení
Ručně kovaná šavle. Oproti názvu ta poslední rozhodně není stará, ale kována v dračím ohni vykládaná drahokamy.

Jak se postavy do domu mohou dostat
Ono není tak těžké komplex najít, jakožto z něj odejít. Dalo by se říci, že někteří lidé už jsou živým inventářem a komparzem, co mají tak veliké dluhy, že ani vlastní orgány je nevykoupí.

Dům zvenku
Barevné fasády, vitrážová okna a ostraha u širokých vstupních dveří působí pompézně a slabší povahy rády uslyší na nabídku žetonu ze hry zdarma včetně sklenky dobrého pití na uvítanou.

Uvnitř domu
Zdání klame. Z venku blok budov nevypadá tak rozsáhle, uvnitř se jedná o hromadu uliček, místností, zákoutí. Kilometry cest vedou z jednoho konce na druhou a propracovaný systém nenápadných značek dokáže zasvěceného dovést, cizince dokonale ztratit.
V jižním křídle jsou soukromé komnaty personálu. Tam je vstup plně zapovězen. Pokud se povede přeci jen někomu projít, stává se tím dle nepsaných pravidel zaměstnancem. Vykoupit se může kilem zlata. Každý z personálu má nárok z každé utracené mince na provizi. Poněkud nešťastné je to, že denní nájem je až dvakrát vyšší kolik si průměrný člověk vydělá. Kasino tak má doživotní přísun zaměstnanců.
V západním křídle pokoje hostů. Jejich klid střeží zvláštní sorta personálu. Každý host má hned při vstupu nárok na vysokou číši růžového perlivého moku. Jedná se o speciální lektvar, který otupuje smysly a odbourává hranice. Snadno se tak lidé obírají a ješt mívají problém s pamětí, aby si přesně vzpomněli. Skoro desítky hostů jsou natolik v dluzích, že už jsou skoro komparz a vějička na další duše.
Obrázek

Ravenburský pětiboj
Jedná se o zakázaný hazardní sport, provozovaný hojně ve vybrané společnosti. Ovšem tajně. Obvykle čítá - korbel dračích slz, co pálí jak čert na ex, páka s hromolukem, hod dýkou na terč z 20 kroků, zápas v boxu a nakonec ruská ruleta v podobě pití decky zelené kořalky - jen jedna je destilát, zbytek silný jed. Jen ten co přežije je vítěz. Zatím v kasínu vždy překvapivě vyhrál Hrabivec, ostatní soupeři si vybrali sklenku s jedem, dostali-li se do finální disciplíny. Teda vybrali. Šlechta obvykle za sebe posílá šampiona.
Z pětiboje je možné kdykoliv odstoupit. Za každé kolo, které jste vám chybí k ruletě se platí pokuta 250 zlatých, nebo propadnutí šampiona ve prospěch kasína. Pouze v případě smrti se poplatek odpouští. Většinou se koná každý den jedno kolo, ale jsou známy klání, která trvala den, ale i měsíc.

Cizí postavy
Kaprál vonLaurent
Bývalý důstojník armády, který se zde objevil jako šampión. Byl tak krásný a šarmantní, že učaroval Šintráně. Tehdy to bylo zvláštní klání, protože to poprvé v dějinách vypadalo, že by vyhrál šampión. Proto Hrabivec rozhodl nechat namíchat jed zvaný Černá smrt. To že přežil je vlastně takový dodnes pro Hrabivce nepochopitelný jev. Říká se potajmu, že že jeho lahvičku vyměnila za lektvar Hlubokého spaní, kdy vypadal jako mrtvý. Ale za pár dní se probral.

převor Oldřich z Dubu
Každou neděli ráno, podle tradice starých i nových bohů se všichni sejdou na nádvoří uprostřed komplexu. Tento bývalý mnich z ohromného sudu tahá papírky se jmény někoho z obyvatel. Toho koho vytáhne dostává šanci vykoupit se nesvobody zde. Stane se na týden osobním asistentem Hrabivcem a na konci sedmého dne jeho duše propuštěna. Každý se snaží být vylosován v naději úprku. Někteří dokonce podplácí převora, aby vybral jeho, nebo dal jejich jméno do sudu vícekrát. pravdou je, že Hrabivec toho člověka ustanoví správce točivých schodů. Na konci sedmého dne pověří osobu otevřením dveří dole a odchodem na svobodu. Do komnaty s drakem. Jakmile zavře za sebou nešťastník dveře, projde krátkou chodbičkou přímo na porážku.

nájemný vrah Ghu'bart
Původní cíl jeho úkolu bylo zabít majitele kasína. Ovšem netušil, co ho čeká a nástrahy do chytili tak, že dneska je na tom tam, že jej Hrabivec posílá na jiné nepohodlné hosty.

mladý drak Skrt-ske-g-hur-cajl-te
Již se zde narodil. Jeho celou je jeskyně asi 20 metrů pod domem. Vedou do ní malé točité schody a o existenci dveří na konci nich ví jen hrstka vybraných. Je držen na řetězu jako výhra pro toho, kdo jednou přijde a přehraje Hrabivce v Ravenburskem hazardním pěti boji.

Šintrána
Žena s nohama abnormálně dlouhýma. Každý pramen vlasů má jinou barvu a když se roztočí v kole je okolo ní nebezpečný vějíř barev. Při delším sledování dokáže jednoho tak oblbnout, že se chová jak ovce jdoucí na porážku. Dokonale toho zneužívá. Bere z proher návštěvníků provizi 25% a tak vyhraje jen ten, kdo ji vážně zaujme. Dokáže plně odhadnout vaše myšlenky a hru a obehrát ji není tak téměř možné. Její tajné přání je mít miminko. Nabídne za svoji výhru a tím svobodu někdo cenu nejvyšší?

Hrabivec z Dolů
Nejmenší trpaslík na světě. Teda co se týká velikosti. Vypadá, že neumí do pěti počítat. Vlastně on neumí. Ani číst. Ale pokud mu podáte váček a řeknete, že v něm je 30 zlatých, tak jen zatřesením pozná, že lžete. Na vše ostatní má kupu nohsledů. Vlastně obecně se o něm moc neví. Jen se o něm tajně šušká, že prý je malý všude, až na jeho ješitnost.

Zápletky
* štítové znamení se v noci záhadně ztratilo
* na majitele podniku byl spáchán nepodařený magický atentát. Místo jedný nohy má supí pařát, místo uší bůvolí rohy, na zádech ostny, postavy jsou najaty najít toho, kdo to provedl
* postavy jsou najaty, aby v kasínu našli jistou osobu a eskortovali jí pryč
* postavy jsou najaty, aby provedli atentát na majitele
* postava, či někdo jim blízký byl nominován za šampiona na pětiboj
* drak? cože ve městě je někde drak? Draci neexistují, ale co ten hrůzný řev ve stokách?
Naposledy upravil(a) PetrH dne 19. 12. 2017, 11:28, celkem upraveno 8 x.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od boubaque »

Paul píše: 4. 12. 2017, 14:28 Je počet příspěvků omezen?
Neni, ale znas to: Mnoho zajicu... :)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od crowen »

hmm, bordel, co som zacal pisat, my uz vyfukol PetrH, tak uvidime, ci spacham nieco ine :-)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Ecthelion »

crowen píše: 5. 12. 2017, 23:07 hmm, bordel, co som zacal pisat, my uz vyfukol PetrH, tak uvidime, ci spacham nieco ine :-)
Já myslím, že bordelů je ve městě určitě víc. :D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4725
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od PetrH »

Crowen nemam problwm ti ho prenechat;) mam kasino
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Hike »

Napíšu:

Komenda řádu Modré růže
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1219
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Skenderax »

Koľko máme času na príspevok?
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Hike »

Do 20. prosince pro "první várku", jinak příspěvky vyjdou v dalším čísle.
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od Sarsaparillos »

PLACEHOLDER: Vývařovna (veřejné stravování pro nemajetné)
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od crowen »

Vy ste tu sami mindreaderi, moj bordel, co som chcel napisat, sa mal volat u modrej ruzi... som to sem asi mal hodit rovno, ze :-)
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4725
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Příspěvek od PetrH »

crowen píše: 7. 12. 2017, 13:16 Vy ste tu sami mindreaderi, moj bordel, co som chcel napisat, sa mal volat u modrej ruzi... som to sem asi mal hodit rovno, ze :-)
Bordel jsme ti uvolnil :) vzal jsme zatim kasino a domyslim neco dalsiho;)
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Markus a 1 host