Dungeoncrawl

Tvůrčí sekce zabývající se designem, rozborem RPG her, ale i jejich samotnou tvorbou. Zamyšleními nad pravidly a jejich vlivem na hru, způsobem psaní knih, tvorbou ilustrací, atd. V neposlední řadě naše rozpracované projekty.
Argonantus
.
Příspěvky: 16639
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Dungeoncrawl

Příspěvek od Argonantus » 4. 5. 2014, 18:43

Wild West: zrovna Morie je krasny priklad managementu zdroju
Osobně myslím, že Morie měla vliv na Gygaxe a je to jeden z prazdrojů veškerého RPG hraní.
Taklže ty podobnosti občas zákonitě vylezou (třeba takové kouzlo "světlo" se furt recykluje ve všech možných systémech).

Nicméně si všimni, že z idey "tenkého klienta" návratem tímto směrem zbydou naprosté trosky.
Dokonce i Gandalfova smrt je vskutečnosti další iniciace jedné z hlavních postav.

Aljen:
Obecně mne moc nelákají dungeony bez majitele, kde není nic živého; ale uznávám, že je to možné. Třeba finální dungeon v Jonesovi a Třetí křížové výpravě takto funguje; enemíci jsou tam jen nepodstatný kompars.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeoncrawl

Příspěvek od Aljen » 4. 5. 2014, 21:36

Pockat, to akoze Moria a dvojrozmerne Tolkienove postavy nejak maju dokazat ze Gygax, ktory nou mohol byt ovplyvneny a cely oldschool co vznikol na jeho navrhu RPG nebol o tenkom klientovi?

Nevraviac ze zaciatok RPG nebol v dungeone, ale to je detail.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů