[6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 10. 7. 2017, 10:53Ta originalni verze ale uz neni na netu, myslim. Muzu ji dohledat,
Našel jsem ji ještě tady. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Ecthelion píše: 10. 7. 2017, 13:53Otázka je jestli je neboostnout jen na první gut check v přestřelce/scéně?
Pročítal jsem archetypy a koukám, že jsme se možná báli toho boostu zbytečně. Street Samurai má move:
Pain Editor: when you make a Gut Check, you are boosted. Additionally, when you reach 9 or more wounds, you may choose to accept a chronic injury rather than bleeding out. If you already have all of the chronic injuries, you cannot use this move.
Tím pádem street samurai s tímhle movem se prakticky nedá zabít... a boost orkům na první gut check ve scéně mi přijde v pohodě. $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Jen hlásím další věci, na které narážím při pročítání (a triple-post FTW).

:arrow? U armoru se poslední věta odkazuje na rasové movy, které tam už nejsou (je to easy fix).
6W SosEd píše:For example, the Hard Bastard move (and ork metatype move) lets the character take +1 to gut checks, and the troll move You’ll Just Make It Angry grants an additional wound box..
:arrow? Nejsem si úplně jistý, jak funguje smartlink (taková ta věc, co promítá na sítnici zaměřovací informace).
6W SosEd píše:Smartlink: when you Rock & Roll, you never graze the target. Additionally, on 10+, ignore 1 armor. Cost: 1 essence, 2,000¥.
Armor je super, ale nejsem si úplně jistý tou první částí... tak jak je to napsané to trochu indikuje to, že ti to jen odebere jednu z možností, když na Rock & Roll hodíš 7-9, což není moc pomoc jako spíš nevýhoda. Bavil jsem se o tom s Quentinem a došli jsme k tomu, že je to asi myšleno pozitivně, tedy, že na 7-9 dáš vždycky plný dmg... což je zase dost zásadně OP. $D

Díval jsem se, jak je to v originálu...
6W píše:Smartlink [move(Rock & Roll: add +1 damage on 10+, on 7-9, don’t mark off ammo), ranged, essence 1]
Což je v zásadě to samé, na 7-9 dá plnou dmg a neodepisuje se ammo... což je pořád dost OP. $lol$ Ale říkali jsme si, že jsi to z nějakého důvodu měnil, takže stojí za zeptání, jak jsi to myslel/jestli jsi s tím měl nějaký záměr.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

Jo vidis, to je znamy pain point. Asi bych z toho udelal +1 dmg kdyz strili zbrani co ma smartgun system (ne katanou, ze Faskale) a mozna +2 na 10+? My jsme to hrali jako odebrani moznosti - coz vedlo k tomu, ze samuraj palil hrozne naboju - ale je to divne.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9046
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Faskal »

Já pořád nechápu, co je špatného na smartlink systému na kataně.
Akorát to není výrobcem podporované zařízení.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

E2 nakonec ti odpovim k postave sem:
Metatyp: ork
Vzhled: hard eyes; Mohawk haircut; scarred skin; skinny body
Jméno: "Scar"

Obrázek

Vlastnosti: Hard +2, Steady +1, Smooth +1

Vybavení:
- komlink
- podšívaný kabát (armor 2)
- tvarované brnění (armor 1, concealed)

- Katana (range c, 2d6b damage)
- Browning MP (range s/m, dmg 2d8b, sa, 3 ammo)
- Ares Alpha (range s/m/l, 2-hand, sa/bf/fa, dmg 2d8b, obvious, ammo 4)
- zásoba flashbang granátů (thrown, area, stun, dmg 2d4, +1 to Rock & Roll/Stay Frosty)

Kyberware:
- Proč? Při běhu, při kterém šlo k čertu, co mohlo, mi exploze utrhla ruku. Abych mohl pokračovat v běhu a vydělávání peněz pro útulek (kde jsem vyrostl a kam jdou teď všechny vydělané peníze, aneb "Nejsme pokrevní příbuzní, ale jsme rodina."), musel jsem se kyberneticky nechat vylepšit. (nutnost)
- Cena? Okradli jsme místní pobočku Renraku, abychom se dostali ke kvalitnímu kyberware. Nelíbilo se jim to. (pronásledovaný)

- Smartlink (when you Rock & Roll, you never graze the target; additionally, on 10+, ignore 1 armor) / [1 esence]
- Flare Compensator (you do not suffer the effects of bright light, such as flash-bang grenades) / [1 esence]
- Cyberarm (capacity for 3 essence of additional implants. Deal +1 damage in melee; obvious) / [2 esence]
- Hand Razors (you have a permanently implanted weapon equivalent to a Combat Knife. This weapon can be extended or retracted at your discretion; installed in a cyberarm, conceal) / [1 esence]
- Gyrostabilizer (take +1 forward to Suppression Fire; installed in a cyberarm)

Esence: 1
Karma: 0

Kontakty:
- street clinic nurse
- bartender

Kód cti: bušido, cesta válečníka

Obrázek

Dluhy a službičky:
__________ came back for me.
Even with all this chrome, ________ still treats me like a real person.
I got this scar taking a bullet for __________.
__________’s “big score” ended with me in the lockup.

Peníze do začátku: 3d6 x 250¥

Street Samurai moves:
- The Only Thing Faster is Light (whenever you Rock & Roll, on a 12+ you may deal your damage to a second target within range)
- CQC Expert (when you Rock & Roll using a melee weapon or while unarmed, deal +1d4 damage)
Kyberoci stoji 1 essence a vejde se do nich 2 essence veci. Ruka stoji 2 essence a vejde se do ni 3 essence veci. Oci maji "v cene" lowlight.

Tj. muzes mit

cybereyes 1 es
- smartlink
- flare compensator

cyberarm 2 es
- hand razors
- gyrostabilizer (koukam nema cenu? to je spatne, nevim jestli ma stat 2 nebo 1. supress neni tak uzitecny, takze asi 1)
- nejakou dalsi vec za 1 - akorat nevim moc co

cyberears 1 es
- nejaky dve veci

Reflexy uz se tam nevejdou. Ja vlastne nevim, jestli jsou dost dobre, na to kolik stoji, a je tam divny prekryv mezi reflexy a The Only Thing Faster Is Light.

Trochu premyslim, jestli to nemam zmodernit - nejake vec nedavaji moc smysl a v puvodnim shadowrunu byly hlavne na mechanickou rovnovahu nebo s historickych duvodu - kdyz delas kyberoci, tak nedava moc smysl, aby neumely nahravat nebo aby nemely limiter kvuli flashbangum - pokud si nerekneme, ze to je jako nejnizsi vybava u skodovek - sracka co si ani nikdo nekoupi, a je tam jenom abychom mohli rikat "cena od XXXXX".

Ale pak toho kyberu vlastne bude docela malo - treba dalsich 5 kousku by se mi tam hodilo. Napada vas nejake?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Quentin »

Obrázek

(stars without number core rulebook)
Naposledy upravil(a) Quentin dne 12. 7. 2017, 13:42, celkem upraveno 1 x.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 12. 7. 2017, 12:16Asi bych z toho udelal +1 dmg kdyz strili zbrani co ma smartgun system (ne katanou, ze Faskale) a mozna +2 na 10+?
To zní rozumně. Není to sice nějak extra "cool", ale nabízí to rozumné řešení a ten kus železa je užitečný (má smysl si ho brát).
Sosacek píše: 12. 7. 2017, 12:16My jsme to hrali jako odebrani moznosti - coz vedlo k tomu, ze samuraj palil hrozne naboju - ale je to divne.
To je trochu divné... protože smartlink ti právě dává přesnější informace o nepříteli, takže ti umožňuje lépe mířit a snadněji zasahovat, čímž pádem v důsledku šetří náboje. Možná bych to nechal na tom dmg (míříš přesněji a děláš víc škody).
Faskal píše: 12. 7. 2017, 12:19Já pořád nechápu, co je špatného na smartlink systému na kataně.
$D

:arrow? Jen vysvětlení pro ostatní, odkud sem ten ork přiletěl. Zkusil jsem si udělat postavu, abych si prošel všechny ty kroky a osahal si pravidla (ale možná ji použiju na podzimní Slezině, když už je hotová, žejo) a u toho jsem narazil na pár věcí, co mi nebyly jasné a proto sem pokládám ty přiblblé otázky. :wink:
Sosacek píše: 12. 7. 2017, 12:28Kyberoci stoji 1 essence a vejde se do nich 2 essence veci. Ruka stoji 2 essence a vejde se do ni 3 essence veci.
Tak to jsem pochopil tu kyberware úplně blbě. $D

Já měl za to, že každý kus železa co máš ti žere esenci. Protože pokud je to skutečně tak, že si vezmu kyberoči za 1 a do nich naláduju vylepšení za 2 esence (ruka za 2 a věci za 3, etc.)... tak si můžu vybrat prakticky všechno zajímavé a ještě mi zbude (nebudu muset rozhodovat, jak jsem se teď rozmýšlel jestli vzít radší ochranu před flashbangy nebo voice modulator). Ten týpek bude hodně namachrovaný/přetuzený a v budoucnu už nebude mít žádnou potřebu se po nějakém kyberware dívat. Bude mít už na začátku všechno, co chce/potřebuje. :think:

Já jsem se popravdě docela bavil při vybírání, co si můžu vzít a co co už se mi nevejde (na ten gyrostabilizer, pokud má taky esenci... a určitě by mít měl... by mi už nevyzbylo) a co by se mi hodilo pro můj styl hraní. Pokud si můžu vzít na začátek všechno, tak už mi to přijde trochu moc. Nezamyslet se ještě nad tím a neomezit to nějak? Buď aby se ta esence fakt počítala na každý kus, nebo to omezit rozpočtem? Nevím. :think:

Pár dalších kousků kyberware by taky neškodilo... v 6W originálním myslím pár příkladů ještě měli, které u tebe nejsou. Jinak reflexy jsem přeskočil, přišly mi nějaké divné a prudící na používání (abych si po každém dmg co dostanu házel na napůlení... by podle mě docela zdržovalo).
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

To je trochu divné... protože smartlink ti právě dává přesnější informace o nepříteli, takže ti umožňuje lépe mířit a snadněji zasahovat, čímž pádem v důsledku šetří náboje. Možná bych to nechal na tom dmg (míříš přesněji a děláš víc škody).
Yep. Idea byla "kdyz mas smartlink, nemuze cil jen tak skrabnout" a ve vysledku to vedlona vetsi dmg, ale za cenu vic naboju :)
Tak to jsem pochopil tu kyberware úplně blbě. $D
Je to tam napsane kousek vejs, ale asi stoji zopakovat odkaz do oci.
CONTAINERS

The listed essence costs assume that the augmentation is directly implanted into the body. However, full-replacement cyberware (such as cybereyes, cyberears, and cyberarms) have the capacity to hold other implants without costing additional essence. Each of these items can hold additional augmentations equal to 1 + their Essence cost (for example, cybereyes cost 1 essence, and therefore can contain up to 2 essence worth of additional augmentations).
Ten týpek bude hodně namachrovaný/přetuzený a v budoucnu už nebude mít žádnou potřebu se po nějakém kyberware dívat. Bude mít už na začátku všechno, co chce/potřebuje. :think:

Já jsem se popravdě docela bavil při vybírání, co si můžu vzít a co co už se mi nevejde (na ten gyrostabilizer, pokud má taky esenci... a určitě by mít měl... by mi už nevyzbylo) a co by se mi hodilo pro můj styl hraní. Pokud si můžu vzít na začátek všechno, tak už mi to přijde trochu moc. Nezamyslet se ještě nad tím a neomezit to nějak? Buď aby se ta esence fakt počítala na každý kus, nebo to omezit rozpočtem? Nevím. :think:
Hm.

Tohle je za me umysl - samuraj ma byt megahusty od zacatku, a sice byt pozdeji trosku hustsi s dalsimi movy, ale uz nema shanet dalsi cyberware a dalsi upgrady. Jakoze, nejsi "level 1 samuraj" co ma pred sebou dlouhe levelovani, podobne jako gunlugger neni "level 1 gunlugger" co ma pred sebou dlouhe levelovani.

Moje predstava je, ze v 6W to levelovani jak z DnD nebude, ze ty postavy jsou v zasade hotove. Tak to funguje i v originalni Shadowrunu, kde sice postavy zurive sbiraji karmu, ale ziskaji treba 100 karmy za 20 session, a kdyz si spocitas kolik by stalo postavit zakladni postavu jenom z Karmy, tak dojdes podle levelu optimalizace treba na 800 az 1000 (to jsou cisla pro SR4).

EDIT: a postavy dostavaji kostky navic, ale jdou z 10 na 12, nebo z 6 na 7, ne z 3 na 8 nebo tak.

Taky mi to sedi s nekterymi zdrojovymi materialy, na ktere chci navazovat. Molly Millions nemela upgrade na alphaware v pulce knizky. Usagi Yogimbo nedostal +3 mec misto +1 mece. Typci v GitS serialu nemeli uprostred kazdy serie jeden dil venovanej levelovani. Hlavni hrdinka(*) meho oblibeneho a obskurniho cyberpunkoveho serialu Dark Angel zadny upgrade nedostala.

Ja to v ty hre proste nechci.

Samuraj ma mit vsechno (respektive, skoro vsechno - vsechno mit nebude), ma byt seriozne nadlidska masina na zabijeni. Pribehy poulicniho samuraje bych videl vic o tom, ze bejt lidskej stroj na zabijeni neznamena, ze tvuj zivot bude stat za neco, nebo o tom co se svoji schopnosti bejt hustej udelas (jestli budes akorat zoldak, nebo budes bojovat za neco), ze jsou problemu co zabijenim lidi nevyresis, a az v nekolikate rade o tom, jestli ses dost hustej na X.

Ale Faskal uz mi rikal, ze mu to trochu chybi, a ted to rikas ty.

Hm.
Pár dalších kousků kyberware by taky neškodilo... v 6W originálním myslím pár příkladů ještě měli, které u tebe nejsou. Jinak reflexy jsem přeskočil, přišly mi nějaké divné a prudící na používání (abych si po každém dmg co dostanu házel na napůlení... by podle mě docela zdržovalo).
Tomu rozumim, ale nejsem si moc jisty, co jineho by ty reflexy mohly delat. Tohle je docela dobre - zraneni je v 6W big deal, a moct ho odignorovat by melo delat hracum radost.

EDIT: nebo, jako, ja to tam intuitivne nechci, protoze myslim, ze vyvoj postavy by mel spocivat v necem jinem, nez zvedani statu. Muzes zacit jako poulicni samuraj co nema pro co zit a vlastne hleda cim dal tim vic risky joby protoze obyc sebevrazdu nechce, a stat se poulicnim samurajem co ma pro co zit a dela to. Nepotrebujes 3 dalsi cyberwary, ne?

Nebo jo? Ja nevim. Jak to ruzni typci chteji mit?


(*): I kdyz to neni moje nejoblibenejsi Max, teda.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 12. 7. 2017, 14:04Samuraj ma mit vsechno (respektive, skoro vsechno - vsechno mit nebude), ma byt seriozne nadlidska masina na zabijeni.
Možná jsem se nevyjádřil úplně dobře. S tím co píšeš nemám problém, samuraj by měl být promakaná rychlá svině, která je skoro k nezastavení... ale přijde mi trochu nešťastné, že má prakticky všechno zajímavé kyberware, co vůbec existuje. Když jsem si dělal teď toho samuraje a hodil jsem si tam omezení (když jsem blbě pochopil ty containers), tak jsem docela zápolil s tím, jak tam dostat to, co bych pro svou postavu chtěl a musel jsem se trochu "specializovat". Vykašlal jsem se na akrobata a podkožní brnění, stejně jako voice modulator (což mi přišlo jako hrozně sexy věc) a místo toho se soustředil na to, co jsem tam chtěl doopravdy mít (umělou ruku, protože mi přišla děsně cool pro hraní jakožto dehumanizační faktor) a to kombo flashbang a flare compensator (které mi přišlo super). Takže jsem tam nedostal nakonec všechno, ale dost a měl jsem tam to o co jsem opravdu stál (jakkoli bych přibral i víc).

Když má každý samuraj prakticky všechnu kyberware, tak nemá žádnou potřebu specializace a všechny postavy budou velice podobné. Nemám pak motivaci zkusit si ho zahrát znovu s jiným vybavením, stejně jako skupina nemá potřebu hledat trochu jinak zaměřeného samuraje na nějaký specifický job. Hm. Možná je to tak správně. Nevím. :think:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše:Ale pak toho kyberu vlastne bude docela malo - treba dalsich 5 kousku by se mi tam hodilo. Napada vas nejake?
Můžeš se zkusit inspirovat u počítačového Shadowrunu. Většina tamějších věciček jenom boostuje stat, ale najdou se tam i zajímavé (Toxic Exhaler, JoltAlert, Shiawese Magnet Arm).
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Quentin »

Co mě tak napadá...

Projector (mohl by to být eye enhancement?)
Dokáže promítat předem nahraný obraz na libovolnou plochu. V přítomnosti mlhy, dýmu, kouře či skla lze vytvořit i holografickou iluzi.

Nano-skin
Celotělové tetování, které lze libovolně měnit. Lze využít dekorativně, nechat na sobě růst květiny, promítat nebe, pohyblivé ornamenty, ale i takticky jako chameleon.

Nano-skin grounding (nano-skin upgrade)
When you Stay Frosty in face of heat, frost (no pun intended) or electric shock. On 7-9 you can choose "My nano-skin absorbs the energy and will not be functional until cooled down"

External/Internal Air Filter
Instalováno vně hrdla. Propůjčuje schopnost dýchat pod vodou a/nebo ve znečištěném prostředí. You are boosted when Staying Frosty in face of toxic gas.
(dražší varianta není vidět vně hrdla, ale je schovaná v obličejových dutinách)

Cyberleg (chybí tam schválně?)
Může obsahovat holdout cavity (schování zbraně nebo jiného vybavení) a/nebo hydraulic jack (pro extrémní akceleraci při sprintu nebo ohromné skoky do výšky i do dálky)

Neural activity maintenance matrix
Série vláken, elektrod, kyslíkových filtrů a sensorů rozvedených od páteře do mozku. Dokáže ochránit mrtvého nebo dusícího se před poškozením mozku. Navíc lze aktivovat cíleně, padnout do komatu a přesvědčivě simulovat mrtvého.

(chce to teda lepší jména :-) )
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Quentin »

U smartlinku bych dal +1 damage a na 12+ ranged rock&roll můžeš zranit dva cíle naráz.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Quentin: Supr návrhy! Určitě bych radil zapracovat.

Já jsem teď zkusil udělat svojí postavě kyberware podle těch skutečných pravidel... a musím říct, že to není až tak šíleně přepálené, jak jsem se bál.
Kyberware:

- cybereyes (Capacity for 2 essence worth of vision enhancement augmentations. Include low-light vision system.) / [1 esence]
-- Smartlink (when you Rock & Roll, you never graze the target; additionally, on 10+, ignore 1 armor)
-- Flare Compensator (you do not suffer the effects of bright light, such as flash-bang grenades)

- cyberears (Capacity for 2 essence worth of hearing enhancement or auditory augmentations.) / [1 esence]
-- Hearing Enhancement (when you Check the Situation, you may ask one additional question)
-- Balance Augmentation (when performing an acrobatic or tricky maneuver, you are boosted)

- voice modulator (you can control your voice perfectly, imitating any sound you’ve heard or any voice you’ve heard) / [1 esence]

- cyberarm (capacity for 3 essence of additional implants. Deal +1 damage in melee; obvious) / [2 esence]
-- Hand Razors (you have a permanently implanted weapon equivalent to a Combat Knife. This weapon can be extended or retracted at your discretion; installed in a cyberarm, conceal)
-- Gyrostabilizer (take +1 forward to Suppression Fire; installed in a cyberarm)
-- Datajack (you are able to interface with a multitude of electronic devices)
Kdybych si vzal dermal plating, tak bych ještě ušetřil kyberuši a hlasový modulátor... to jde. Možná bude vážně problém v tom, že kdyby se rozšířila ta nabídka, tak by mi nepřišlo, že jsem si vzal téměř všechny zajímavé věci. Do ruky jsem třeba prdnul Datajack, protože mě nenapadlo, co jiného tam dát (v nabídce už nic nebylo). Kdybych měl ten pocit, že se mi tam nevešly spáry na lezení po zdech (které vysunuješ z ruky), nanokůže (na které můžu mít animované tetování), kbyernohy (které ti umožní dohonit auto na okresce) a adrenalinová pumpa (která mi dá bonusy na reflexy a zhorší vyjednávání, protože je člověk napumpovaný adrenalinem)... které můžu vyzkoušet příště, přišlo by mi to asi v pohodě. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Ještě jsem se díval, jak mají smartlink vyřešený v The Sprawl:
The Sprawl píše:Targeting Suite: When you fire a linked weapon, you may inflict additional harm equal to your Synth. You may also roll +Synth instead of +Meat to Mix it Up. You may precisely define the area of effect for weapons with the +area tag.
V zásadě šli taky do dmg. Asi nejjednodušší by mi přišel ten +1 dmg a +2 na 10+. :think:

:arrow? Jinak pro ispiraci jejich kyberware je tady na straně 47-49 (už v AW systému).
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů