[6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

Mkey.

Blby je, ze smartlink vlastne v Shadowrunu nedela nic moc - ma nejaky smart funkce (bouchacka ma kameru a muzes strilet tak ze vystrcis jenom zbran) co jsou cool, ale ve vysledku vlastne v SR3- dela masivni masivni masivni bonus na zasah a SR4+ relativne slusnej bonus na zasah.

Shadowrun originalne vlastne moc nepodporuje "jsem za rohem a strilim jenom s vystrcenou bouchackou" - urcite je to v nejaky cover tabulce, ale ... ve hre to moc nefunguje.

V PbtA systemu to moc nedava smysl krom tech fikcnich vyhod, ale je otazka, jestli ty stoji za tu essenci. Hadam, ze to dmg je dobra volba nakonec.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 14. 7. 2017, 12:07Hadam, ze to dmg je dobra volba nakonec.
Mě to asi přijde v pohodě. Respektive je to natolik výhodné/zajímavé, že bych to pro svoji postavu určitě bral. $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

Jeste tam je vlastne ta divnost, ze Smartlink mel dve veci - jedna je drat primo do hlavy, co ti umoznuje ovladat bouchacku myslenkama. Druha je to, ze se ti kresli kolik mas naboju a kam to poleti a tak, do zorneho pole. Za starych casu mivali samurajove v ruce minibullshit na datove prenosy mezi bouchackou a pak vnitrkem ruky drat do hlavy, vedlo to k tomu, ze to slo poznat kdyz si s nekym podas ruku, tak vis ze je zabijak.

Myslim, ze jeste v SR3 tohle bylo tak, ze existoval obecny ware, a upgrade do oci. V SR4 z toho udelal uz uplne ocni kyberware a ta otazka, jestli lidi co ho nemaji vlastne muzou ovladat pocitace myslenkou nebo ne, nebo jestli to potrebuje datajack a kdeco.

Tohle by chtelo nejak vymyslet a kodifikovat, aby to davalo smysl.

(aspon to tak mel ten samuraj z never deal with a dragon knizky, co na konci strilel toho draka minigunem a hlavni hrdina mu prebral zenckou ale nevadilo to, protoze to byl decker saman bejvalej-korporat mary sue jaxvin)
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 14. 7. 2017, 15:41Jeste tam je vlastne ta divnost, ze Smartlink mel dve veci - jedna je drat primo do hlavy, co ti umoznuje ovladat bouchacku myslenkama. Druha je to, ze se ti kresli kolik mas naboju a kam to poleti a tak, do zorneho pole.
Já bych to za sebe možná nechal jen na těch očích... s tím, že spolupracuje se zbraní, která je smartlinkovaná (má senzory, jejichž data se přenášejí do počítače v očích, který propočítá a promítne ty data pro postavu), ale neovládá ji přímo. Takový hodně promakaný kolimátor. Co myslíte? :think:

(teoreticky by mohl smartlink dávat +1 forward ongoing na rock n roll a při 10+ dmg... aby se simulovala ta větší šance na zásah... ale možná bych to nekomplikoval a nechal jen ten dmg jak jsme psali)

:arrow? Teď se dívám na ten kyberware ještě... a přemýšlím, jestli musíš mít Flare Compensator a Sound Damper, abys vykompenzoval flashbang (který má složku oslepení a hlasitého zvuku)? Když máš jen jeden a ne druhý, tak to nefunguje? Dostaneš jen půl dmg? Nebo jeden stačí, aby to odfiltroval a druhý je redundantní?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

Myslim, ze v originalnim SR je to tak, ze mas flashbang, co dela svetlo, a "stun" nebo "concussion" grenade co dela zvuk, a ruzne veci chrani pred ruznymi vecmi. Tady vlastne neni moc popsane co delaji.

Dal bych jim -2 ongoing na veci, u kterych potrebujes smysly (tj. na ruzne Stay Frosty a Rock and Roll). Na NPC samozrejme funguji jak dava smysl (tj. "podle fikce"). Neni -2 ongoing moc?

Flare Compensator a Sound Damper samozrejme neslouzi jen na kompenzovani tehdle dvou veci - Sound Damper ti umozni slyset i potom co jsi vystrelil v mistnosti (*), a Flare Compensator znamena, ze se muzes divat do reflektoru a nevadi ti to.

Premyslel jsem nad tim, ze nebudu je integrovavat do zakladnich oci a usi - dava mi smysl, ze "military grade" oci (nebo ty pro ridice ridici v noci, hadam) budou mit flare compensator, zatimco tem normalnim proste v takove chvili trva se prekalibrovat.

.....

Co se tyka smartlinku. Ja se na to trochu divam z hlediska realnych technologii, a v tom mi hromada veci moc nedava smysl - treba to, ze nahravani oci je separatni funkce co potrebuje separatni cenu essence - v realu ty oci jsou kamera co ma rozhrani na opticky nerv - nedava ani nahodou smysl, ze prihodit nejake uloziste stoji dalsi essenci. Jediny hacek tam muze byt, ze ty oci nemas jak napojit aby to prehraly nekam. Ale to jde delat bezdratove, dokonce to jde delat bezdratove tak, ze to bude fungovat max na 10 centimetru a jen se souhlasem majitele.

To me vede na jinou, a settingove dulezitou vec, ktera ale nema moc mechanicky dopad. Je jakykoli cyberware napojeny do mozku toho cloveka, co ho ma? Muze ho ovladat myslenkou? Muze se zamyslet zpravnym zpusobem, a objevi se mu pred ocima "konfiguracni menu" tveho cyberware? Znamena to, ze existuje nejaky "centralni hub" vseho kyberu, co ma clovek v sobe? Interni operacni system?

Tohle tradicne kazdy autor shadowrunu mel trochu jinak. Taky se to dost menilo mezi edicemi. Ja bych to nejak rad sjednotil. I kdyz to vlastne moc nema mechanicky dopad, ma to obrovsky dopad na zivot kyberneticky vylepsenych typku, a to me zajima.

To je tada spis do Shadowrun - setting diskuse, nez do 6W.

(*): ve filmech a tak, se hrozne malo resi to, jak je strelba hlasita, jak kdyz vystrelis v mistnosti, tak dlouho nic neuslysis, jak typci co strili casto maji trvale poskozeni sluchu ... ale me se tenhle settingovy detail hrozne libi. Nezajima me to kvuli Jersonovske realisticnosti, jenom je to pripominka toho, ze strilet po sobe z pusek fakt neni normalni. A tak.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 15. 7. 2017, 15:20To me vede na jinou, a settingove dulezitou vec, ktera ale nema moc mechanicky dopad. Je jakykoli cyberware napojeny do mozku toho cloveka, co ho ma? Muze ho ovladat myslenkou? Muze se zamyslet zpravnym zpusobem, a objevi se mu pred ocima "konfiguracni menu" tveho cyberware? Znamena to, ze existuje nejaky "centralni hub" vseho kyberu, co ma clovek v sobe? Interni operacni system?
Mě přijde, že když se podívám na současný vývoj technologií, tak že to přesně tímhle směrem míří - nějaký univerzální systém, na který se napojují jednotlivé "plug-iny" (kyberware) a které spravuje jednotná operační jednotka. Korporátní software tímhle směrem podle mě míří. Otázka je, jaké dopady by to mělo na hru a herní realitu... co myslíte vy ostatní? Jak se vám to zdá?

Ještě další drobnosti co jsem našel v pravidlech:
- U adeptových „ESTABLISH DEBTS AND FAVORS“ jsou ty, které jsou u Ex-Copa (ten je má stejné, ale tam jsou správně). Díval jsem se, že v tom originálním 6W jsou jiné, které by se tam daly snadno nakopírovat.
- U Ex-Copa chybí u výběru vybavení to, co máš všude jinde, tedy v závorce (Choose 1). Ono se to dá pochopit, že si máš z těch dvou vybrat… ale kdyby se to dalo rozšířit do stejného formátu, jako mají ostatní archetypy, aby to bylo sjednocené a snadno pochopitelné, bylo by to lepší.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od eerieBaatezu »

O tomhle jsem děsně přemýšlel, když jsem se chystal hrát SR. Vůbec si neumím představit, jak se ty cybervěci ovládají. Myšlenkou? Často ale člověk na něco pomyslí, aniž by to chtěl udělat, takže by mimoděk spouštěl různý věci. Nebo by pro fungování těch věcí musel pořád někde na něco mačkat? To je taky takový divný. Fakt nevím.
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

:arrow? Sosi (případně Quentin a další), jak ty vidíš ten kyberware?

:arrow? Ještě jednu věc jsem sem chtěl nadhodit k diskuzi. Je to advance z The Sprawl, který si může postava zvolit při levelování...
__ retire your character to safety and create a new character. [REQUIRES: 20 Cred]
Líbí se mi, že je zmíněna ta možnost, že když si člověk našetří hromadu prachů, může si koupit novou identitu, odejít "do důchodu" a jeho postava si konečně koupí tu hospodu v Nevadě, kterou vždycky chtěla. Úplně se mi nelíbí, že je to trochu moc formalizované a jde to trochu proti fikci (možnost "dostat se pryč" a "jít do důchodu" by podvědomě měla být diktována fikcí a ničím jiným). Co myslíte vy?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

SW je prizoomovanejsi, takze tohle bych nechal na tom, jak si to kdo odehraje. Puvodne 6W melo "Rep" jako level, a to jsem vyndal, pac mi to nesedelo.

...

Kyber ... to je tezke. U stareho SR to bylo tak, ze clovek sam v sobe nejake menu nebo co nemel. A pokud chtel do virtualni reality, musel mit trapny brejle, nebo datajack. Zadne ovladani myslenou, a kdyz chtel clovek neby twitchy as fuck, musel mit reflex trigger a vsechno.

Ve ctvrte edici to prestalo byt, i proto, ze mezitim proletel GitS kde je mit mobil a webovej prohlizec v hlave normalka.

Cim dal ale o tom premyslim, mam pocit, ze ta vec, co ti umoznoval se do neceho "ponorit" byl za starych casu datajack. Nebyl to jenom konektor do tela, ale konektor do mozku. V bezdratovem svete to ale moc nesedi?

Me se ta dratova estetika ale sakra libi. Libi se mi, ze kdyz ma clovek kyberoci, ktere umi nahravat, tak si budto musi strcit chip do oka nebo si oko vyndat a pripojit ho k necemu, pokud to video chce prehrat. Libi se mi predstava hackera s kabelem do hlavy.

Hm. Asi to nakonec necham na jednotlivych skupinach a bude.

...

S cim mam trosku problem je, ze nektere veci jsou trochu rozplizle mezi moves a cyberware. Jako pain editor a the only thing faster is light a wired reflexes. Nejak mi to leze na nervy. Nevim moc co s tim.

Muzu udelat nejake movy vlastnosti kyberu a podstrcit je spravnym postavam. Ale to moc nefunguje pro dalsi movy, se kteryma poctavy nezacinaji, leda bych samurajum dal vybrat jestli zacnou s reflexama nebo pain editorem. Hm.

To me vede k tomu, ze kdybych pridal trochu kyberu (dik za navrhy, klidne dodejte i stat-blocky :P ) tak muzu prehazet cisla a zacit mit kyber co stoji 0.5. Ale to je na hodne hodin hrani s cislama, aby to pak vyslo, a to nevim, jestli nejde najdu silu.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Quentin »

Líbí se mi, že je zmíněna ta možnost, že když si člověk našetří hromadu prachů, může si koupit novou identitu, odejít "do důchodu" a jeho postava si konečně koupí tu hospodu v Nevadě, kterou vždycky chtěla. Úplně se mi nelíbí, že je to trochu moc formalizované a jde to trochu proti fikci (možnost "dostat se pryč" a "jít do důchodu" by podvědomě měla být diktována fikcí a ničím jiným). Co myslíte vy?
Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších PbtA mechanik! Obecně PbtA hry moc nepovolí a pořád se na tebe valí nějaké problémy. Jediný způsob, jak dojít šťastného konce je vydržet (v DW je to na desáté úrovni) a vzít si tenhle option. Je v tom mechanicky zajištěné, že postava získá plot immunity a stane se novým stálým prvkem settingu. Přijde mi to super. Motivuje to k dokončování příběhů a nejen hraní jedné postavy do nekonečna jako se to často děje v dnd.

Sosi (případně Quentin a další), jak ty vidíš ten kyberware?
To ovládání? Já jsem proti internímu menu, které ovládáš myšlenkama (nebo jak si to mám představit). Shadowrun mám pořád spojenej s "hnusným" cyberwarem, s kabelama, jizvama, olejem etc. Shadowrunneři mi přijdou jako špinaví low-lifeové, kteří obětují kusy svých těl (a lidskosti), aby mohli být lepšími vrahy a zloději.

dementní přirovnání:
Není to cool smart byt, kterej ovládáš hlasem, automaticky rozsvěcí, upravuje pokojovou teplotu podle tvého oblečení, budí tě ambientem lesní řičky, všude jsou bílé keramicky hladké povrchy.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... 9ba71d.jpg
Přirovnal bych to spíš ke garážovýmu bytu.
https://c1.staticflickr.com/8/7236/7385 ... 769d_b.jpg (špinavější jsem nenašel)

Taky tipuju, že to bude lepší pro gameplay. Když všechno ovládáš myšlenkama, tak se budete víc hádat, co se dá a nedá stihnout nebo na kolik věcí naráz se dokážeš soustředit.

Ale to jen tak žvatlám, byl jsem přesvědčenej už tím, že při podání ruky poznáš zabijáka :D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

Tak zas "high tech low life" - v shadowrunu urcite jsou typci, co maji byty jako ten prvni.

Ale nebudes to ty.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 20. 7. 2017, 17:36Hm. Asi to nakonec necham na jednotlivych skupinach a bude.
Hele, já bych se být tebou nevzdával. $D

Quentin je s tebou na jedné lodi a mě všechno, co píšeš...
Sosacek píše: 20. 7. 2017, 17:36Me se ta dratova estetika ale sakra libi. Libi se mi, ze kdyz ma clovek kyberoci, ktere umi nahravat, tak si budto musi strcit chip do oka nebo si oko vyndat a pripojit ho k necemu, pokud to video chce prehrat. Libi se mi predstava hackera s kabelem do hlavy.
...zdá hrozně přitažlivé. Zkusme se nad tím ještě trochu zamyslet, jestli to lze nějak sladit. Ten "gritty" feeling mi přijde super.

U tebe tím pádem východiska jsou "žádné ovládání myslí (mimo Matrix)", "dráty" a "datajack nebo brýle" (oprav mě, když se pletu)? Mě se zdá, že to není nijak v rozporu s tím "interním operačním systémem", na který máš připojený kyberware. Jen ho prostě v zásadě neovládáš přímo, je tak nějak "pod povrchem" a když připojíš dráty (nebo skrze datajack), můžeš se v něm povrtat, updatovat, boostovat funkce, vylepšit synchronizace a podobné věci. To by naopak bylo super, kdyby to v korporátu fungovalo jako iPhone (balíčky, co se ti doinstalují s novým kyberware), zatímco běžci by si museli svoje systémy ladit jako 486ky, drátovat je, aby jejich kyberware vůbec fungovaly (propojovat je dráty, které vedou mimo tělo), ladit je po každé misi a taktovat, aby to nějak běželo. Mám v hlavě představu takového toho týpka, co sedí před umělou rukou ze které je odstraněn kryt a jsou vidět vnitřní obvody a tam nějakým drátem připojeným PDAčkem, který osvětluje místnost... zkouší něco změnit na obrazovce a pak pohnout prsty mechanické ruky... pak něco změnit fyzicky a opakovat... pak něco přepájí na obvodu... taková údržba by dělala hodně toho, co samuraj dělá mezi misemi. $lol$

To, že datajack je drát do mozku, skrze který se připojuješ do matrixu (nebo ubohé brýle) je super. Hacker, co si cpe drát do hlavy perfektní. Na tom, aby se kyberware ovládalo myšlenkami nijak netrvám, že se podkožní čepel vystřelí, když samuraj pohne specifickým způsobem malíčkem je taky super. $D
Sosacek píše: 20. 7. 2017, 17:36S cim mam trosku problem je, ze nektere veci jsou trochu rozplizle mezi moves a cyberware. Jako pain editor a the only thing faster is light a wired reflexes. Nejak mi to leze na nervy. Nevim moc co s tim.
Jo, zrovna tyhle první dva jsou jasně věci, co by mohlo a mělo dělat kyberware. Hm.
Quentin píše: 20. 7. 2017, 18:18Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších PbtA mechanik! Obecně PbtA hry moc nepovolí a pořád se na tebe valí nějaké problémy. Jediný způsob, jak dojít šťastného konce je vydržet (v DW je to na desáté úrovni) a vzít si tenhle option. Je v tom mechanicky zajištěné, že postava získá plot immunity a stane se novým stálým prvkem settingu. Přijde mi to super. Motivuje to k dokončování příběhů a nejen hraní jedné postavy do nekonečna jako se to často děje v dnd.
Tohle mi tam přijde jako zajímavá možnost jak zabránit tomu, aby se postavy vylevelovaly na strašně vysoký level a všechno strašně kosily takovým způsobem, že to nebude zábava pro nikoho... takhle mají možnost se z toho dostat ven, uzavřít příběh postavy a udělat si novou. :think:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Sosacek píše: 20. 7. 2017, 17:36S cim mam trosku problem je, ze nektere veci jsou trochu rozplizle mezi moves a cyberware. Jako pain editor a the only thing faster is light a wired reflexes. Nejak mi to leze na nervy. Nevim moc co s tim.
Díval jsem se na to ještě jednou a musím říct, že pain editor a the only thing faster is light jsou jasná pravidla pro kyberware. Za sebe bych je od samuraje vyhodil a dal mu radši dva jiné move. Třeba Serious Badass z The Sprawlu.
The Sprawl píše:Serious Badass: when you enter a charged situation, roll+Style. On a 10+, hold 2. On a 7–9, hold 1. Spend your hold 1 for 1 to make eye contact with an NPC present, who freezes or flinches and can’t take action until you break it off. On a miss, your enemies identify you immediately as their foremost threat.
To je takový ten, kdy na samuraje někdo namíří kvér, on se na něj podívá chromovýma očima, až týpek zmrne strachem, pak k němu samuraj dojde a sebere mu ten kvér (načež zruší hold tím, že ho tím kvérem srazí k zemi). $D

Wired reflexess jsou mechanicky výhodné, ale ještě bych se nad nimi zamyslel... mají solidní potenciál zdržovat hru (když se bude házet při každém zranění) a nasírat všechny okolo, protože musí čekat než si samuraj hodí. :think:

EDIT: Když už jsem u The Sprawlu, tak ti mají k wired reflexess tohle...
The Sprawl píše:Synthetic Nerves: You react so quickly that you can almost dodge bullets. If none of your enemies have synth nerves, take +1 forward to mix it up. In situations where reaction time is critical, take +1 forward to act under pressure.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Sosacek »

Hm. To je lepsi The Only Thing Faster Is Light nez The Only Thing Faster Is Light. Jakoze mechanicky.

Ja ted nevim jak to rozhazet, aby nejaky ware vlastne dava moves - prijde mi skoda ztratit to The Only Thing Faster Is Light, pac se mi hrozne libi ten nazev $D a hlavne dava hracum moznost delat super veci ve fikci. "Typek taha bouchacku." "Vytahnu svoji a namirim na nej, nez to stihne." "Ok."

S pain editorem je to stejne.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [6W][Design] Sixth World: Shadowrun v Apocalypse Engine

Příspěvek od Ecthelion »

Další blbý dotaz - sprawl districts a tagy. :wink:
Example: the GM wants to create an industrial area for some of the action of this latest run to happen in. He pictures an oil refinery area, full of containers, pits, fences, low warehouse buildings, tall processing plants, and pipelines of all sizes crisscrossing the district. Economically, it’s active, though not exactly a “glittering rich” place. It’s isolated due to the industry, and polluted with leavings. It’s also owned by Ares. The tags for this district are industrial, average, stable, cooperative, corporate, polluted, isolated.
Mají nějakou mechanickou funkci kromě popisné? Já to chápu tak, že je to další "soft" mechanika jako hrozby a tagy slouží jen jako metodika zápisu informací o jednotlivých čtvrtích. Přehlídl jsem něco někde?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů