[DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward

Oficiální diskuze o Dračím doupěti Plus.

Moderátor: Bouchi

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

[DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward

Příspěvek od Dalcor »

Vitus nám přináší následující dobrodružství určené pro Dračí Doupě Plus.

Obrázek

Původní námět: sir Walter Scott
Autor: Vítězslav „Vitus“ Pilmaier
Mapy: Petr „Peca“ Palička
Ilustrace: Iveta „Morrack“ Mrázková
Revize a korekce: Daniel „Dodo“ Mentlík, Petr „Peca“ Palička a Roman „RomiK“
Hora

Quentin Dunward je malé námětové dobrodružství pro postavy na nízkých úrovních. Vzhledem k přihlédnutí k pravidlům DrD+ v následujícím textu (i když bez uvedení charakteristik cizích postav) by postavy vesměs neměly překročit hranici 3. úrovně.
Přílohy
Quentin Dunward - dobrodružství pro DrD+ verze 1.8.pdf
(3.05 MiB) Staženo 92 x
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2659
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Vitus »

Jakožto autor prosím o shovívavost - s fantastickou prací kolem Creetu (tedy co se týče výpravy, obrázků a podobně) to opravdu srovnávat nelze.
Uživatelský avatar
Alnag
Příspěvky: 3686
Registrován: 22. 10. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alnag »

Náhodou mně se to líbí. Waltera Scotta mám rád, byť už je to nějaký pátek co jsem Quentina Dunwarda četl.
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!

Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Bohužel sjem nečetl. Ani dílo ani dobrodružství. V práci mi to moje verze Adobu neotevře, tak snad doma.
2 Vitus - spokojen se způsobem vyvěšení, jestli ne, můžu to upravit.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2659
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Vitus »

Alnag píše:Náhodou mně se to líbí. Waltera Scotta mám rád, byť už je to nějaký pátek co jsem Quentina Dunwarda četl.
Pozor ! V originále je to Quentin Durward :wink:
(To aby nás nehonili pozůstalí od výše uvedeného sira).

Ovšem nějak mi z tvého příspěvku není jasné, zda se ti líbí i to dobrodružství, eventuelně by nějaká drobná recenze bodla, abych to třeba upgradnul na verzi 2.0 $D
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2659
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Vitus »

Dalcor píše:Bohužel sjem nečetl. ...
2 Vitus - spokojen se způsobem vyvěšení, jestli ne, můžu to upravit.
Doporučuji přečíst od výše zmíněného sira - jinak ještě lepší je Rob Roy (respektive první část románu), ale to převést do RPG by bylo značně komplikovanější.

Jinak vyvěšení ja naprsosto epesní - asi tak nekonečněkrát lépe zvládnuto, než bych to umělo já, nebo to vůbec neumím :wink:

(Adobe to chce ten poslední - tuším Sedmičku)
Uživatelský avatar
Alnag
Příspěvky: 3686
Registrován: 22. 10. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alnag »

Vitus píše:Pozor ! V originále je to Quentin Durward :wink:
(To aby nás nehonili pozůstalí od výše uvedeného sira).

Ovšem nějak mi z tvého příspěvku není jasné, zda se ti líbí i to dobrodružství, eventuelně by nějaká drobná recenze bodla, abych to třeba upgradnul na verzi 2.0 $D
Co já vim, jak se to píše. Sem to četl před deseti lety (možná delší dobou). Vím akorát, že jsem to tehdy dost žral. A co se dobrodružství týče, no to by nejdřív chtělo zevrubnější čtení. Každopádně se mi líbí nápad. (BTW: Myslím, že to asi není stíhatelné, vzhledem k tomu, jak je to staré).
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!

Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2659
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Vitus »

Alnag píše: A co se dobrodružství týče, no to by nejdřív chtělo zevrubnější čtení. Každopádně se mi líbí nápad. (BTW: Myslím, že to asi není stíhatelné, vzhledem k tomu, jak je to staré).
OK - snad se najde nějaký človíček, co to zkusí nejen přečíst, ale i podle toho zahrát :wink:

BTW - úprava na DnD či jiný systém by měla být velice jednoduchá.
lord Marcus

Příspěvek od lord Marcus »

Vitus píše: OK - snad se najde nějaký človíček, co to zkusí nejen přečíst, ale i podle toho zahrát :wink:
Já bych to zkusil, ale nejde to ztáhnout... :(
Uživatelský avatar
Allathay
Příspěvky: 295
Registrován: 29. 1. 2006, 13:15
Bydliště: Stupava / BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Allathay »

Dobrodruzstvo som precital a je naozaj pekne :)
Iba mi trocha unikol dovod preco slachtic, ktory druzinku najal, aby dopravili damy, ktore uz vlastne boli v jeho moci bezpecne na hrad, kde ich cestou prepadava jeho kumpan...
Zamyslanu svadbu predsa mohol uskutocnit priamo niekde v jeho sidle...
Text uvedeny vyssie ma sluzit ako hlboke intelektualne posolstvo, ktore chcem odovzdat vsetkym pozornym citatelom. Dufam, ze som ho vyuzil spravne...
Uživatelský avatar
zrzavec
Romikovec
Příspěvky: 3671
Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zrzavec »

Koukám, že v sekci pro Drd jsem omylem založil duplicitní téma. Nevadí, tam skoro nikd nepsal a tak jej odstraním.

Intrika šlechtice spočívala v tom, že obě dámy chtěl provdat za své vazaly. Nicméně, jeho protivník (nevím již přesně kdo) na to přišel a rozhodl se, žeto řekne císaři. Ten by zakročil a spor mezi šlechtici by se mohl obrátit na stranu nevlastníka dam.

Proto tento šlechtic de Anjens najal družinu, objetoval pěšáka dunwarda a vehnal je do pasti. Dámy se při cestě "ztratili" a problém byl vyřešen. bohužel, Dunward a mladší z dam utekli...To už je ale námět na další dobrodružství.
Hraji a vedu: DnD 4e - Naše stránky

Dříve RomiK, nyní Zrzavec :)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20841
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward

Příspěvek od Markus »

Jelikož Sirien tohle dobrodružství oprášil z hlubin dějin zadáním do databáze (na odkazu je popis i Sirienova minirecenze - díky!), i já oprašuju tuhle diskuzi.

Dovolil jsem si připojit PDF k úvodnímu příspěvku, aby bylo dobrodružství někde k mání.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2659
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Vitus »

Sirien píše: 29. 1. 2021, 22:53 Vitus: máš to mít...
https://rpgforum.cz/anotace/quentin-dunward
Díky za reakci, ty tři hvězdičky jsou víc, než jsem od toho očekával - určitě, než bych se odvážil nechat to znovu vystavit, bych provedl nejen redakci jazykovou a stylistickou (než jsem ti to posílal, tak jsem si to zběžně prošel a našel jsem tam pár překlepů, několik masivních hrubek, z nichž jedna je snad hned v první větě, a navíc několik nesprávně použitých výrazů), ale i obsahovou (tedy možná ubrat něco fluffu, navíc projít logiku některých informací, mám pocit, že jsem tam narazil na nějakou mezeru, navíc nějaké části textu asi nebodou už tak zcela košer jak způsobem formulace, tak možná i obsahově, ta poznámka o "soutěžá krásy" je správná). Plus bude potřeba dát pryč to přihlédnutí k DrD+ (což je dneska sytém, který skutečně mnoho lidí nehraje) a podumat, zda to nechat systém-free nebo to konvertovat do něčeho soudobějšího.

Ohledně poznámku k railroadu, se musím přiznat, že si tak matně pamatuji, že to byl oříšek příběh, jenž původně je vlastně railroad (ostatně jako všechny knižní předlohy), nějakým způsobem od-railroadit. :D
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2659
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: [DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward

Příspěvek od Vitus »

Aha, tak já sem s dovolením re-postnu, co jsem o tom psal na sekci o hraní modulů:
Vitus píše: 31. 1. 2021, 12:24
Sirien píše: 29. 1. 2021, 22:53 Vitus: máš to mít...
https://rpgforum.cz/anotace/quentin-dunward
Díky za reakci, ty tři hvězdičky jsou víc, než jsem od toho očekával - určitě, než bych se odvážil nechat to znovu vystavit, bych provedl nejen redakci jazykovou a stylistickou (než jsem ti to posílal, tak jsem si to zběžně prošel a našel jsem tam pár překlepů, několik masivních hrubek, z nichž jedna je snad hned v první větě, a navíc několik nesprávně použitých výrazů), ale i obsahovou (tedy možná ubrat něco fluffu, navíc projít logiku některých informací, mám pocit, že jsem tam narazil na nějakou mezeru, navíc nějaké části textu asi nebodou už tak zcela košer jak způsobem formulace, tak možná i obsahově, ta poznámka o "soutěžá krásy" je správná). Plus bude potřeba dát pryč to přihlédnutí k DrD+ (což je dneska sytém, který skutečně mnoho lidí nehraje) a podumat, zda to nechat systém-free nebo to konvertovat do něčeho soudobějšího.

Ohledně poznámku k railroadu, se musím přiznat, že si tak matně pamatuji, že to byl oříšek příběh, jenž původně je vlastně railroad (ostatně jako všechny knižní předlohy), nějakým způsobem od-railroadit. :D
Ještě si dovolím přidat poznámku, že ten modul byl vlastně upraven do reálií našeho herního světa Achtward (tedy původně mého, který jsme se pokoušeli s Romikem jeden čas sdílet, ale podle všeho v něm zase jedu jen já, protože před mojí poslední cestou do zahraničí jsme opět zmrazili naši herní družinku a nějak se nám zatím nepodařilo obnovit hraní).

Teď mne napadá, že bych mohl začít psát blog o tom, jak vlastně od roku 1990 vytvářím nekonečný projekt světa Achtward. :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od sirien »

Vitus: tak ten příběh má lineární strukturu, což neni nutně nic špatnýho, zejména protože to dává fluffově smysl - úkolem postav je doprovodit dvě šlechtičny na cestě z A do B, to je "lineární" tak nějak z podstaty věci - jsi v A, musíš se dostat do B... Bohatě by stačilo, kdybys ty události pocestě neprezentoval v textu jako věci, které nastanou (s tím kdy a kde a jak mají nastat a co když postavy uspějí/neuspějí...), ale jako záměry aktérů. Např. místo XY postavy přepadne v průsmyku a postavy budou zajme nebo se postavy ubrání a zvládnou utéct napíšeš XY plánuje udělat A, ideálně tehdy a tehdy, ale pokud by mu to nevyšlo, tak může zkusit B, C, D alternativy - BCD už není nutné nijak podrobně rozepisovat, to si už GM odvodí z A a ze stručné poznámky; tj. například XY zkusí udělat přepad v průsmyku (A), tady sou podrobnosti. Pokud ale (B), postavy budou obezřetné a odhalí ho včas, tak se stáhne a zkusí to znovu v lese, (C) postavy dlouho nepojedou, tak bude mít za to že ho obešli a vydá se je hledat směrem k cíli a zkusí je přepadnout hned, co na ně narazí a (D) pokud se postavy stáhnou, bude je pronásledovat.

Ztratíš tím ten lineární popis nasebe navazujících částí, ale ve skutečnosti se ta struktura moc nezmění, jen se změní věty kterými popisuješ jak to do sebe zapadá nebo má zapadat.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě Plus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti