SI3

Sekce věnovaná organizování hromadné sleziny tohoto fóra, která se konala v březnu 2007.
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

SI3

Příspěvek od Trevenorboven » 21. 3. 2007, 08:36

Nevím, jestli to stihnu, ale připravuji také jednu hru...
...je mimo jiné také na motivy Jersonova světa a nespavosti
...konkrétní zápletka je esencí také lehce na motivy Kinga nebo Cthulhu

Systém : kombinace nWoD (charaktery - zhruba), WH (taktická část) a CPH (snová část, sporné situace, nadpřirozené jevy). Také nějaká originální zastřešující pravidla (metaherní mechanika strategickcých zdrojů a energie, zákonitosti parapsychologických schopností postav).

Tématika : 1930s lehce pokroucené ; nechci vyloženě slibovat steam punk, ale steam trochu, hororová příchuť dle libosti může být, funky příchuť taky může být, co si navaříte, máte ; část hry se odehrává ve snu

Počet hráčů : Ideálně čtyři, možno i tři. Nesejdou-li se alespoň tři hráči, hra nemá význam. Pokud bude naopak větší zájem, využiju antagonisty či mám přímo zvláštní roli pro kompars (raději říkám back vocals).
Přihlášení hráči : in order of Appearance Fritzs, Kin, Bifi, Peekay

Postavy : čtyři předpřipravené postavy - členové jednotky SI3 + bazén žoldáků :D, ze kterého lze čerpat sidekicky
SI3 obsahuje jednoho telepata ; polním šéfem (se dvěma hlasy) je muž, který vidí minulost předmětů, kterých se dotýká ; dále je tu muž, který nemůže vystoupit z automobilu a konečně věštec (na téhle roli jsem si dal obzvláště záležet). Pouze u první a poslední postavy mám dvě varianty pro obě pohlaví. Předpokládám, že se možná ani na slezině více holek / crossgenderovcov nenajde.

Obsah : Postavy jsou členy SI3, Britské Special Intelligence. Mají k dispozici zdroje a zázemí svého oddělení a jejich úkolem je tutlat nadpřirozené nebo nadpřirozenem zavánějící jevy, aby bylo zabráněno panice nebo horšímu, případně se postavit nadpřirozenu v ne/přímém střetu. Pokud dojde na nejhorší, je tu možnost nasadit špičkové Britské žoldáky, kteří jsou bojově vyzrálí (na rozdíl od většiny postav).

Herní blok : Neděle dopoledne nebo dle dohody.
Naposledy upravil(a) Trevenorboven dne 22. 3. 2007, 03:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 21. 3. 2007, 08:37

Na úvod jsem si vědom toho, že ve 30tých letech v UK nevládla panovnice, ale panovník. Protože se, ze zkušenosti, lidé často pletou, je v této alternativní realitě panovnicí britská královna.

Seznam postav
Nejprve malá předmluva ke schopnostem postav : Pokud není schopnost striktně definována, je možné zkoušet využít jejích možností v rámci její slovní definice. Schopnosti nejsou omezeny pravidly a pokud to bude možné, nebudu na ně ani žádná pravidla aplikovat. Samozřejmě tu platí zákon zachování, takže připravte se - něco za něco. Více níže.

Arman Imanuil Fulfat

Popis : Neskutečně hovězí typ s hovězím smíchem, šířící zvláštní pocit dobroty a samozřejmého klidu. Má poněkud širší fasádu, která jeho pohybům dodává komický nádech, zato však zajišťuje tuhé svalstvo v končetinách.
Atributy : podle priorit Sociální, Mentální, Fyzické
Dovednosti : Priorita Sociální dovednosti, sekundární Mentální dovednosti, dokáže zacházet s kinžálem, ale jinak fyzicky spíše nemotorný, což může být handicap v akci.
Vazby a funkce ve skupině : Fulfat přešel do SI3 ze Vznešené Lóže Východoindické Společnosti (Jedná se o striktně privátní spolek, který do monstrózních detajlů monitoruje vliv východní kultury a filosofie na britskou společnost. Informace pak prodává královně za výhodné kontrakty pro zemi nebo zvýhodněné daně na určité období a podobně.). Dále má ještě tajemného přítele (podrobnosti sdělím pouze hráči). Je služebně nejstarším členem SI3 a má velké zkušenosti s nadpřirozenem a v jednání s lidmi (jeho talentem je mimo jiné také podplácení). Proto je považován za polního velitele a má tudíž dva hlas v případě rozhodování o nějaké sporné situaci.
Schopnosti :
:arrow? Dotek minulosti, díky němuž je schopen vidět minulost předmětů, kterých se dotkne.
:arrow? Fulfatova energie není příliš výrazná, ale je krystalicky čistá. Díky tomu má zdaleka nejsnazší přístup ke své moci, jež je ze všech čtyř členů SI3 nejsilnější a nejméně sebeznásilňující.
:arrow? Fulfat dokáže šířit klid, zpravidla na nějakém soukromém večírku, a tím dobít všem členům skupiny energii (konkrétní poměr je jeden strategobod za jeden bod energie každému členovi).
Přirozená slabost : Víno. Červené víno. A červené zelí. Husička... znáte to.

Monte Adams

Popis : Bílá pleť, ostré rysy, tmavé vlasy v ohonu. Zálesáckolyšácký výraz plný touhy zbavit se přebytečných myšlenek, což se ale nemusí vždy podařit. Na pohled působí minimálně nezvykle, ale po chvilce zapadne do každé společnosti na, často velmi variabilní, doplňující harmonické hladině.
Atributy : Jednoznačně Mentální, následně Sociální a v poslední řadě Fyzické.
Dovednosti : Sociální možnosti tohoto telepata jsou nezměrné, Mentální, Fyzické. Má pouze základní tréning střelby, se kterým si v případě nouze musí vystačit.
Vazby a funkce ve skupině : Monte byl objeven a doporučen do služeb SI samotnými švédskými rytíři Řádu svatého Siegfrieda (Švédští rytíři, působící na půdě UK na pozvání krále. Jde o velmi vzdělané severoevropany, kteří se honí za starou severoevropskou kulturou a mají na starosti čistky a uhlazování veškerých nečistot, které mohou nastat. Měli by plnit pouze advisorskou funkci. Nabývají na významu vzhledem k událostem, které se mají udát v Německu.), prošel přijímacím řízením a byl vybrán do SI3 na funkci telepata - spojovatele. Není nutno zdůrazňovat, jak důležitá tato funkce pro SI3 je.
Schopnosti :
:arrow? Monteho moc má čtyři fáze. Sám to vnímá jako čtyři duchy, kteří se šťastnou náhodou dokáží spojit v jednoho nebo jinak libovolně uskupit na jeden až tři "díly." V pubertě se snažil čtverjedinost svého imaginárního ducha vysvětlit za pomoci hermetických elementů, ale poznal, že mají všichni aspekt vzduchu a tak tuhle teorii vzdal a začal vnímat tu, jak je sám přesvědčen, správnou vnitřní cestu. Asi je snadné si domyslet, že nejsilnější je duch, je-li v úplňku (tedy skládá-li se ze čtyř duchů). A tím pádem čím menší kousek ducha, tím slabší signál.
:arrow? Monte je schopen celého ducha vysílat maximálně na dosah zhruba doletu soudobého letadla.
:arrow? Jeden srpek ducha dokáže zajistit pouze vzdálenou komunikaci, čtení emocí (dále viz hráč).
:arrow? Půlduchem lze působit invazivněji. Pronikat do hlubších vrstev vědomí, působit krátkodobé výpadky či dezorientaci vědomí.
:arrow? Třísrpek už může způsobit mentální přehlcení průměrného člověka, pročítat podvědomí aj.
:arrow? Úplněk je dostatečně silný na pronikání všemožných mentálních bariér a podobně. Možnosti úplňku doopravdy záleží zejména na fantasii hráče.
:arrow? Někdy může mít význam, když použije více srpků nebo nějakou kombinaci.
:arrow? Pochopitelně lze měnit i funkce jednotlivých srpků a tvořit kupříkladu mentální štít apod.
:arrow? Antorno Costarso di Sarra se dokáže na Monteho napojit přímo. Je to jedna z jeho vedlejších schopností. To zajišťuje komunikaci mezi těmito dvěma členy SI3, ačkoli může docházet k šumům a tehdy je nutno posílit jedním srpkem, aby komunikace byla opět krystalově čistá. Monte může komunikaci sám kdykoli ukončit.
Přirozená slabost : Nesoustředěnost. Záseky. Mentální souboje. Shrnuto - občas prostě přehlédne nějaký detajl.

Antorno Costarso di Sarra

Popis : Bílé kvádro, kovbojský klobouk a hůlka stylizují tohoto vysokého muže do novodobého pistolníka, který si však zachovává gentlemanský glanc. Dlouhý kolt má však šikovně schovaný v saku nebo také v autě. Je opředen velmi zvláštní aurou, která natolik prosakuje nadpřirozenem, že není schopen se pohybovat na veřejnosti.
Atributy : Vyrovnané Sociální, Mentální i Fyzické.
Dovednosti : Velmi vyrovnané - Sociální, Fyzické, Mentální, má tvrdou školu svého rodu. Italská pistolnická elita.
Vazby a funkce ve skupině : Pochází ze starého italského rodu di Sarra, který byl v 17. století ukryt anglickým králem před svatou inkvizicí výměnou za zvláštní služby. Jelikož je rodem šlechtic mezi nadanými, je mu projevován ze strany ostatních členů SI3 patřičný respekt. Možná i trochu budí strach. Má úzké vazby na Společnost sv. Huberta (Označováni také jako LBH - Lords of Bright Heart. Jedná se o utajovanou odnož anglikánské církve. Sice religiozní, ale jinak čistě praktické uskupení, sloužící přímo královně už od roku 1637. Jsou to infiltrátoři ostatních skupin. Čistě analýza informací a případné nasazení nejschopnějších elitátních parapsychologů ve službách UK. Bývají velmi úzce provázaní s jednotkami SI a to až do takové míry, že někdy nelze poznat rozdíl.). Má možnost získávat z tohoto zdroje informace (ačkoli poměrně draho, podrobnosti dovysvětlím hráči). Antorno je těžkým kanónem SI3. Sám ale všechno nezvládne.
Schopnosti :
:arrow? Ovládání větru skrze pohyby těla. Díky této schopnosti je z něj mimo jiné dokonalý pistolník a také jsou jeho střely ve většině případů nejen obyčejné.
:arrow? Vymývání je velice drahá schopnost. Aura, které je tento kovboj zdrojem, má na plný výkon na většinu neprobuzených bytostí paralyzující vliv, ponechávaje bezbranné mysli k vymazání paměťových segmentů. Tato disciplína je drahocenným pokladem rodiny di Sarra. Bohužel je také extrémně náročná na cenu, a proto s ní bude tahle postava šetřit - uvidíte ;).
:arrow? Pokud Costarso auru tlumí, což dělá většinu času, jinak se cítí po čase velmi nespokojen, protože jím proudí příliš mnoho energie, kterou nemůže využívat, pokud nechce porušovat samotnou podstatu existence SI3, může ji využít pro hypnózu. To porbíhá na základě běžného testu Manipulace + Okultismus. Úspěchy měří úspěšnost hypnózy. Pro povýšeného ducha je to však nízké umění a proto nemusí vždy vycházet úplně podle představ.
:arrow? Nutnost jej naučila základům telepatie. Tato schopnost má ale velmi omezené využití (Vzkaz hráči : Zkus experimentovat, uvidíme, co z toho vytřískáš.)
Přirozená slabost : Vzhledem k Antornově původu prosakuje prezence tohoto muže do reality tak divoce, že nelze utajit jeho nadpřirozenou podstatu. Proto nesmí za celou hru vystoupit z vozu (stojí ho to jeden bod energie, pokud tak bude muset učinit).

Ignaz Schlancktzke

Popis : Schlancktzke má jednu nohu kratší o 2 cm, chodí upravený většinou v šedivých, decentně svisle proužkovaných kvádrech a nosí hodinářský zwicker se silnějším okrajem.
Atributy : Podle priorit Mentální, Fyzické, Sociální.
Dovednosti : Podle priorit Mentální, Sociální, Fyzické. Ignaz není úplný nováček na poli fyzických střetů. Jeho schopnosti podporují takřka jakoukoli činnost, takže v boji má velmi slušný předpoklad na přežití.
Vazby a funkce ve skupině : Už od mala věděl, že bude jednoho dne důležitý pro svou zemi. Postupem času začala předtucha krystalizovat. Začal pracovat v uhelných dolech, ale v roce 1927 utrpěl vážnou pracovní nehodu a od té doby mu prudce vzrostla inteligence na stupeň geniality (oproti původnímu lehkému podprůměru docela klika), a proto se zajímá například o psí dostihy, politiku a moderní poesii. Nakonec díky svým schopnostem skončil v SI3 v roli věštce.
Schopnosti :
:arrow? Předvídání - podrobnosti sdělím jen hráči, který je pak zavázán, co se týče pravidel, mlčenlivostí.
:arrow? Věštba z karet je jeden z nejjednodušších triků, které se naučil. I přes to probíhá v transu. Běžný test Manipulace + Okultismus. Každý úspěch znamená jednu otázku - probíhá v soukromí, aby nemohlo být ovlivněno ostatními hráči. Cena je minimální, ale je, většinou jde o bod energie.
:arrow? Věštec bojovník je schopen re-rollů v taktickcých soubojích. Na každý střet má jeden re-roll zdarma a může si nějaké přikoupit za body energie. Případně může za strategobod zakoupit jeden re-roll všem.
:arrow? Mimochodem Schlancktzke řídí. Ze zcela zjevného důvodu.
Přirozená slabost : Neúspěchy této postavy bývají kritické pro realitu hry a tudíž mohou ovlivnit i ostatní charaktery.

Zápletka

Kdo je nadřízený ?
Nikdo. Postavy byly dány dohromady pomocí série znamení. Schopnost sledovat jednotlivá znamení prověřovala důvtip i nadání adeptů SI. Zadavatelem úkolů jsou tedy zejména veřejné zdroje informací nebo v případě střetů parapsychologických spolků to bývají informační agentury, zvláštní interní hlášení CI nebo MI apod. nebo "úplná náhoda."
V případě, že jednotka SI nemůže postupovat dál, musí za pomoci příslušného aparátu kontaktovat jinou jednotku SI a požádat ji o pomoc. Jinak se jednotky nestýkají a navzájem nekooperují. No tedy... to je spíše oficiální směrnice a všichni víme, od čeho takové směrnice jsou, že ano.

Co se tedy konkrétně děje ?

Obrázek

Obrázek

SI1 tyto dva případy spojuje, ačkoli jejich diskutabilitér zatím neví proč. Zatím se však osvědčilo jim věřit.

Fulfatovi leží na stole zpráva od věštce o bdělém snu, z jehož analýzy vyplynulo, že někteří "přátelé" nejsou, čím se zdají být.

Co mají postavy všechno k dispozici ?
Hra začíná na ústředí SI3 v diskuzi nad tématem.
Do začátku toho ale jinak není mnoho. Každý má 300£ a svou osobní zbraň. Dohromady mají všechny postavy automobil, ve kterém se vydávají řešit záhadu a několik důležitých telefonních čísel :

548878 - SI3 HQ (Fulfatův sekretariát, na telefonu sedí výkonný asistent Larry, schopný typ, neprobuzený, věřící)
657594 - Darren Randall (SI3, Field Scientist Team Leader, tuhá bedna, neprobuzený, skeptik)
235458 - Stacy Richmond (MI8, dispečerka, koordinátorka)
2522250 - policejní stanice v Coldinghamu
4224257 - RADE (Resource Allocation DEpartment - dotazy na volné žoldnéře se smlouvou se SI, kontaktní osoba D.L.Davis - dycky si u telefonu nepřítomně hází s kudlou do stolu a s kletbami zavěsí telefon, když omylem trefí diář)

K prostředí
Spíš to nečtěte, jenom kdyby se někdo chtěl jó připravit (já sám jsem to nečetl celé ! to by byla sebečasovražda), může se mrknout semhlenc a semhlenc taky.

Dále měnový poměr je : 1£ = 300Kč a podle toho budu soudit ceny různých věcí a tak.

K systému

Jak tedy fungují nadpřirozené schopnosti u postav ?
Na domluvě, na popisu. Na vyzvání i samovolně (!). Ale vždycky je to něco za něco ! Vždycky. Proto, aby postava mohla činit jakékoli nadpřirozené bluzzensino, musí mít alespoň jeden bod energie. Každá postava má na začátku 2k6 bodů energie (max.10). Za efekty lze měnit atributy, životy, výhody v situacích aj. podle Vaší fantasie a také o tom mohu rozhodnout já, kupříkladu podle toho, co je adekvátní. V případě, že nebude dostatek inspirace, asi půjde s tou energií i nějak kšeftovat.

Strategické zdroje a jejich využití
Strategické zdroje mají univerzální využití. Dá se s nimi libovolně kšeftovat s vypravěčem. Můžete mi prostě za něco nabídnout strategobod a já to buďto přijmu nebo ne. Nepoužívejte to moc často, mohlo by to pokazit atmosféru. Není to FATE...
Na začátku má SI3 1k6+4 strategobody.
Zatímco energobody má každá postava vlastní, o strategické zdroje se dělí celá skupina. To se dělá tak, že se hráči dohodnou a následně společně vykonáme exekuci jevu na základě Vašeho platebního příkazu.
Existují ale také fixní platby za konkrétní výhody :
:arrow? Po odehrané meditaci (či co já vim) může být jeden strategobod proměněn na 1k3 energobodů jedné konkrétní postavy.
:arrow? Po odehraném mejdánku může být jeden strategobod vypálen do Fulfatovy schopnosti dobíjení energie všem.
:arrow? Jelikož Schlancktzke neustále konzultuje své vize se skupinou, může si dovolit v jednom souboji za jeden strategobod zakoupit jeden re-roll pro všechny postavy. Je však nutné, aby o daném souboji Schlancktzke věděl a aby mezi jednotlivými souboji předcházela jízda autem nebo sedánek v kavárně - prostě nějaké čekání a prostoj, kde by mohl Schlancktzke využít čas ke konzultaci. Postavy, které re-rollovat nechtějí, nemusí re-roll využívat.
:arrow? Po odehraném telefonátu na RADE může být jeden strategobod
vynaložen na expedici jednoho žoldáka.
:arrow? Zavolání nového dopravního prostředku přes asistenta na ústředí bude stát jeden strategobod.
:arrow? Za 500£, já vim, je to trapné, které budou převedeny do banky v Coldinghamu na Fulfatovo konto dá SI3 taktéž jeden strategobod.
:arrow? Nezáleží na tom kdo, ale někdo z postav bude za jeden strategobod schopen přinutit - intenzívním upnutím mysli na jeho infobránu - makrodispečera SI1, aby požádal diskutabilitéra o zaměření se na momentální situaci SI3. Tak bude učiněno za jeden strategobod. SI1 vyšle směrem k situaci SI3 energii, která se sama transformuje na odpověď, jež přijde ve snu.

Poznámka : Není výslovně vyloučeno, že energetické zdroje postav nebo strategické zdroje SI3 bude možnost získat jinak, než na začátku hry, ale spíš s tím nepočítejte.
Naposledy upravil(a) Trevenorboven dne 2. 8. 2007, 08:21, celkem upraveno 14 x.

Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 5096
Registrován: 9. 5. 2005, 20:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs » 21. 3. 2007, 16:27

Trevenorboven: Teď mě to nedochazi...co je to WH a CPH...?
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 21. 3. 2007, 17:23

Warhammer a Čas pro Hrdiny, ale ber to jen orientačně. Žádný ze systémů není brán v plné verzi. Systémově je hra nenáročná a hráči jeho mechaniky budou muset studovat minimálně. Kupříkladu z nWoD hodlám použít jen deník a systém hodů k tomu deníku. Dále pak primitivní převod do WH statistik, který ale bude připraven pro každou postavu ještě před hrou. Odhadová mechanika z CPH je také vysoce nenáročná. Prostě nároky na systém jsou minimální.
Válka neni cukr.

Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 5096
Registrován: 9. 5. 2005, 20:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs » 21. 3. 2007, 18:18

A tak to je něco pro mě $D !
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!

Uživatelský avatar
Kin
Romikovec
Příspěvky: 504
Registrován: 31. 7. 2006, 22:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kin » 21. 3. 2007, 18:30

No pokud se vejdu s počtem lidí zde prihlášených a s casem jiných her atk bych se rád připojil ... .)

$D
Long time no see...
Svoboda je mrcha, kterou je třeba šoustat na matraci z mrtvol.
"My uncle put his ping-ping in my pa-pa." -kiss kiss bang bang

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 4801
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Viedeň

Příspěvek od Bifi » 21. 3. 2007, 22:50

Pokiaľ by to bolo niekedy, keď budem voľný, tak sa rád zúčastním, aj ako komparz.

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 21. 3. 2007, 23:29

To vypadá jako supr skvadra. Popisy jednotlivých postav nemohu uveřejnit naplno, protože by některé informace mohl být spoiler, takže zde (viz výše - dříve vyhrazeno dopravním podnikům) je seznam postav, ze kterých můžete vybírat (které si mezi sebou rozdělte).

Vypadá to, že herní blok obsadíme nedělní. Zatím jsem nedohledal, zda nejste někdo zadaný, ale kromě Bifiho, který zatím neví, jak to bude s Polarisem, to vypadá nejslibněji. Ještě by mohla zafungovat sobotní noc, ale to nevím, jak na tom budete Kine a Fritzsi. Necháme se překvapit. Prozatím tedy oficiálně neděle.

Snad nebude příliš složité dohledat čtvrtého hráče na místě a třeba se ještě někdo ozve...

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay » 22. 3. 2007, 00:16

Ak nebudem mat koliziu s niecim inym a budete este stale potrebovat stvrteho, som plne k dispozicii :D

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 22. 3. 2007, 03:37

Super ! Čtyři hráči ! Ideální stav !
Zkuste si rozmyslet, které postavy by se Vám líbily.

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 4801
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Viedeň

Příspěvek od Bifi » 22. 3. 2007, 09:40

Moc pekné postavy, všetky. Mne sa najviac asi páči Taliján di Sarra.

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay » 22. 3. 2007, 12:55

I call dibs on Monte!

Uživatelský avatar
Kin
Romikovec
Příspěvky: 504
Registrován: 31. 7. 2006, 22:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kin » 22. 3. 2007, 17:41

No me se libí hovězí Fulfat .)

$D
Long time no see...
Svoboda je mrcha, kterou je třeba šoustat na matraci z mrtvol.
"My uncle put his ping-ping in my pa-pa." -kiss kiss bang bang

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 22. 3. 2007, 23:10

Inu pajdavý Schlancktzke zbývá na Fritzsa, esli se ještě hlásí. Myslím, že Ti bude tato role vyhovovat. Pro trénink pro všechny, asi víte, jak se to čte, ale je to foneticky Šlankcke.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15601
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 23. 3. 2007, 09:10

Trevenorboven píše:Inu pajdavý Schlancktzke zbývá na Fritzsa, esli se ještě hlásí. Myslím, že Ti bude tato role vyhovovat. Pro trénink pro všechny, asi víte, jak se to čte, ale je to foneticky Šlankcke.
Tak si vzpomínám na jedu důležitou radu pro vytváření postav v jakémkoliv příběhu - "dejte hlavní postavě snadno vyslovitelné jméno, jinak ho čtenáři / hráči nebudou chtít používat".

Zamčeno

Zpět na „Slezina - Jaro 2007“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host