Sirien - Shadowrun
Sirien - Shadowrun
Ok. Byl tu zájem zahrát si Shadowrun, takže vám jednu hru připravím
Nemám rád IV edici, navíc chci hrát mezi lety 2053/2060, takže hrát se bude podle pravidel SR II/III, jejichž znalost pro zájemce není vůbec nutná.
Postavy budou předpřipravené. Lidé, kteří projeví zájem předem, mohou mít postavu vytvořenou na míru... jinak samozřejmě si každý může postavu na místě domodifikovat, ale spíš charakterově, přetvářet tam celou psotavu nebude moc čas.
Tady najdete popis světa SR, resp. některých jeho reálií. Pokud bude zájem, klidně doplním další.
Pro ty, kteří by chtěli hrát magiky, popis magie v SR najdete [ur=http://rpgforum.cz/viewtopic.php?p=63435#63435l]zde[/url]. Ti, kteří magiky hrát nebudou, to číst nemusí vůbec.
Oba tyto texty budu mít samozřejmě na místě (pokud je nezapomenu )
_________________________________________________________
Tak... ukázka archetypů, které se v SR vyskytují. SR je skill base systém, takže je možné vytvořit libovolnou psotavu, nicméně SR je o hraní elitních zločinců, takže se obvykle bez specializace moc neuplatníte. Tyhle archetypy nejsou nic "vyskytujícího" se, je to jen pro představu toho jací lidé se v SR vyskytují.
SR rozlišuje pět herních ras, jsou to lidé a čtyři metalidské rasy - elfové, trpaslíci, orkové a trollové. Lidí je defaultně 60%, ostatních po deseti... my to obvykle hrajeme spíš jako 40 a 15, ale to máte v důsledku jedno.
elfové - homo sapiens nobilis - vysocí, štíhlejší, charizmatičtí a o něco málo pohyblivější než lidé. Limitní věk neznám, ale je velmi vysoký. Vegetariáni, slabé tělesné ochlupení, vyjma velmi hustých vlasů, mají obvykle víc blízko k ideálu krásy než lidé. Elfové jsou přirozeně aktivní v noci, mají pasivně magické noční vidění. Rasismem trpí asi nejvíc. Ve městech obývají normální lidské budovy, upřednostňují izolovanější malé skupiny.
Kladná označení: Vyšší, Vznešení. Specifická záporná: Pampeliškožrouti (občas až smrtelná urážka), vznešení.
Trpaslíci - homo sapiens pumilionis. Malí (asi 1,2m), silní s rozložitým trupem, odolní. Silné tělesné ochlupení, samice nemají vousy. Přirozeně aktivní jsou ve dne i v noci, mají pasivně magické termální vidění. Jsou samotářštější, preferují život v rodinných klanech, ve městě žijí nejraději ve sklepech, přízemích... atd. Odhad limitního věku je přes sto let. Z metaras trpí rasismem asi nejméně.
Specifická záporná označení: Zakrslíci, zahradní ozdoby... znáte to.
Orkové: - homo sapiens robustus. Vysocí asi jako elfové, silní a odolní, ale v průměru trochu pokulhávající intelekt. Upřednostňují masitou stravu, přirozená aktivita ve dne i v noci, ale upřednostňují noc. Délka života 35-40 let. Orkové mají pasivně magické noční vidění.
Specifické urážky: Pokud někdo řekne bez kontextu prasata, myslí tím obvykle orky.
Trollové - homo sapiens ingentis. V průměru 2,8 metru vysocí a 225kg těžcí, velmi silní, velmi odolní, v průměru slabý intelekt. Mají hrubou kůži. Upřednostňují noční život, jsou všežravci, dožívají se asi 50 let. Pasivně magické vidění termálního spektra. Různí jednotlivci se mohou dost lišit, od hodně ochlupených po holé, někteří mají kostní výrůstky, může se trochu lišit i poměr končetin k tělu...
Specifické urážky: Gorily, opice.
Archetipy:
BOJOVNÍCI
Pouliční samuraj - takový pouliční gangster, který je lepší než ostatní a je v 98% případů kyberneticky zdokonalený pro boj. Obvyklými zbraněmi jsou katany, samopaly, nože.
Bývalý zaměstnanec - bývalý zaměstnanec korporace pro špinavou práci, ale ne člen moc oficiálních jednotek. Takový korporační mafián - vykonavatel, na rozdíl od samuraje mívá méně pouliční cpřístup a oficiálnější chování. Obvyklé zbraně: Samopaly, pistole, tázery.
Bývalý voják nebo člen policejní nebo korporační zásahové jednotky. Co si budem vyprávět, prsotě voják, obvyklé zbraně jako u armády - pistole, automatické pušky, možná znalost těžkých zbraní jako raketomety a tak, ale ty se ve stínech moc nevyužijí (granáty sem tam ano )
TECHNICI
Rigger - řidiči stínů, magoři co se ke svým autům připojujou přímo hlavou aby s nimi byli doslova jedno. Obvykle se vyznají i v dalších magořinách, jako jsou sondy (takové poletující hračky), špehovací elektronika a tak. Oni jsou ti za kterými jdete, aby vám spravili MP6 přehravač.
Decker - moderní hackeři. Připojují se k Matrixu za pomoci kyberdecků a pracují s počítači přímo myšlenkami. Pokud používáte nedeckerské prostředky, tak si ani nevšimnou, že jste se je pokoušeli zpomalit.
MAGICI
Mágové - kouzelníci pro které je magie vědou. Svět SR se v magii standardizoval na hermetických postupech, proto se jim říká také hermetici. Dokáží kouzlit, vyvolávat duchy, vnímat a vstupovat do astrálního prostoru.
Šamani - šamani. Pro ně je magie naopak uměním, je plná improvizace a intuice. Magie šamanů a hermetiků se neliší v důsledcích, ale v použitých postupech.
Adepti: čarodějní, vyvolávací nebo šamaničtí. Jejich možnsoti jsou oproti mágům a šamanům omezené, dokáží buď kouzlit, nebo vyvolávat, šamaničtí obojí, ale pouze duchy a kouzla podle jejich totemu. Nedokáží vstupovat ani vnímat astrální rovinu.Čarodějní a vyvolávací adepti si normálně volí mezi šamanismem a hermetikou (resp... volí. hráči si volí )
Fyzičtí adepti - tihle nevyvolávají ani nečarují. Čerpají magickou energii z astrální roviny a s její pomocí dopují svá těla, aby byli rychlejší, silnější, vnímavější, schopnější, odolnější... tam kde si pouliční samuraj likviduje tělo kyberwarem, oni se dopují magií.
KECAČI
Hezoun (orig Face) - vyjednavač. Vyzná se v aplikované psychologii, vyjednávání, umí se chovat jako gangster i jako finanční magnát. Může to být pouliční dítě, které se naučilo všechno okecat, bývalý obchodník s něčím méně legálním nebo třeba opravdový bývalý vyjednavač.
OSTATNÍ
Pár alter variant...:
Soukromý detektiv - Nick Sloter je na tohle trochu moc akční, Colombo zase moc zadumaný, Holmes moc dobrý. Může to být alkoholik, bývalý policista... obvykle se umí rvát, ale ne moc, umí střílet, ale ne moc, vyzná se na ulici a zná nějaký lidi...
Novinář - Novinář. Původem bulvární, normální... mohl se do něčeho zaplést, nebo ve Stínech něco hledá...
__________________________________________________________
Příběh - Zkusím vám připravit nějaký trochu typický run, který by vás alespoň na chvilku provedl částí světa Shadowrunu. Něco trochu akčního, trochu investigativního... vidím to tak na pět, šest hráčů maximálně.
__________________________________________________________
Přihlášení, dle pořadí.
Z minulé Sleziny, přednostně: Fritzs; Sathel; Kin; Qualdezar (???); Invictus (???);
Aktuálně: Viking; RomiK (???); Kafe; Bart; Jacob
Nemám rád IV edici, navíc chci hrát mezi lety 2053/2060, takže hrát se bude podle pravidel SR II/III, jejichž znalost pro zájemce není vůbec nutná.
Postavy budou předpřipravené. Lidé, kteří projeví zájem předem, mohou mít postavu vytvořenou na míru... jinak samozřejmě si každý může postavu na místě domodifikovat, ale spíš charakterově, přetvářet tam celou psotavu nebude moc čas.
Tady najdete popis světa SR, resp. některých jeho reálií. Pokud bude zájem, klidně doplním další.
Pro ty, kteří by chtěli hrát magiky, popis magie v SR najdete [ur=http://rpgforum.cz/viewtopic.php?p=63435#63435l]zde[/url]. Ti, kteří magiky hrát nebudou, to číst nemusí vůbec.
Oba tyto texty budu mít samozřejmě na místě (pokud je nezapomenu )
_________________________________________________________
Tak... ukázka archetypů, které se v SR vyskytují. SR je skill base systém, takže je možné vytvořit libovolnou psotavu, nicméně SR je o hraní elitních zločinců, takže se obvykle bez specializace moc neuplatníte. Tyhle archetypy nejsou nic "vyskytujícího" se, je to jen pro představu toho jací lidé se v SR vyskytují.
SR rozlišuje pět herních ras, jsou to lidé a čtyři metalidské rasy - elfové, trpaslíci, orkové a trollové. Lidí je defaultně 60%, ostatních po deseti... my to obvykle hrajeme spíš jako 40 a 15, ale to máte v důsledku jedno.
elfové - homo sapiens nobilis - vysocí, štíhlejší, charizmatičtí a o něco málo pohyblivější než lidé. Limitní věk neznám, ale je velmi vysoký. Vegetariáni, slabé tělesné ochlupení, vyjma velmi hustých vlasů, mají obvykle víc blízko k ideálu krásy než lidé. Elfové jsou přirozeně aktivní v noci, mají pasivně magické noční vidění. Rasismem trpí asi nejvíc. Ve městech obývají normální lidské budovy, upřednostňují izolovanější malé skupiny.
Kladná označení: Vyšší, Vznešení. Specifická záporná: Pampeliškožrouti (občas až smrtelná urážka), vznešení.
Trpaslíci - homo sapiens pumilionis. Malí (asi 1,2m), silní s rozložitým trupem, odolní. Silné tělesné ochlupení, samice nemají vousy. Přirozeně aktivní jsou ve dne i v noci, mají pasivně magické termální vidění. Jsou samotářštější, preferují život v rodinných klanech, ve městě žijí nejraději ve sklepech, přízemích... atd. Odhad limitního věku je přes sto let. Z metaras trpí rasismem asi nejméně.
Specifická záporná označení: Zakrslíci, zahradní ozdoby... znáte to.
Orkové: - homo sapiens robustus. Vysocí asi jako elfové, silní a odolní, ale v průměru trochu pokulhávající intelekt. Upřednostňují masitou stravu, přirozená aktivita ve dne i v noci, ale upřednostňují noc. Délka života 35-40 let. Orkové mají pasivně magické noční vidění.
Specifické urážky: Pokud někdo řekne bez kontextu prasata, myslí tím obvykle orky.
Trollové - homo sapiens ingentis. V průměru 2,8 metru vysocí a 225kg těžcí, velmi silní, velmi odolní, v průměru slabý intelekt. Mají hrubou kůži. Upřednostňují noční život, jsou všežravci, dožívají se asi 50 let. Pasivně magické vidění termálního spektra. Různí jednotlivci se mohou dost lišit, od hodně ochlupených po holé, někteří mají kostní výrůstky, může se trochu lišit i poměr končetin k tělu...
Specifické urážky: Gorily, opice.
Archetipy:
BOJOVNÍCI
Pouliční samuraj - takový pouliční gangster, který je lepší než ostatní a je v 98% případů kyberneticky zdokonalený pro boj. Obvyklými zbraněmi jsou katany, samopaly, nože.
Bývalý zaměstnanec - bývalý zaměstnanec korporace pro špinavou práci, ale ne člen moc oficiálních jednotek. Takový korporační mafián - vykonavatel, na rozdíl od samuraje mívá méně pouliční cpřístup a oficiálnější chování. Obvyklé zbraně: Samopaly, pistole, tázery.
Bývalý voják nebo člen policejní nebo korporační zásahové jednotky. Co si budem vyprávět, prsotě voják, obvyklé zbraně jako u armády - pistole, automatické pušky, možná znalost těžkých zbraní jako raketomety a tak, ale ty se ve stínech moc nevyužijí (granáty sem tam ano )
TECHNICI
Rigger - řidiči stínů, magoři co se ke svým autům připojujou přímo hlavou aby s nimi byli doslova jedno. Obvykle se vyznají i v dalších magořinách, jako jsou sondy (takové poletující hračky), špehovací elektronika a tak. Oni jsou ti za kterými jdete, aby vám spravili MP6 přehravač.
Decker - moderní hackeři. Připojují se k Matrixu za pomoci kyberdecků a pracují s počítači přímo myšlenkami. Pokud používáte nedeckerské prostředky, tak si ani nevšimnou, že jste se je pokoušeli zpomalit.
MAGICI
Mágové - kouzelníci pro které je magie vědou. Svět SR se v magii standardizoval na hermetických postupech, proto se jim říká také hermetici. Dokáží kouzlit, vyvolávat duchy, vnímat a vstupovat do astrálního prostoru.
Šamani - šamani. Pro ně je magie naopak uměním, je plná improvizace a intuice. Magie šamanů a hermetiků se neliší v důsledcích, ale v použitých postupech.
Adepti: čarodějní, vyvolávací nebo šamaničtí. Jejich možnsoti jsou oproti mágům a šamanům omezené, dokáží buď kouzlit, nebo vyvolávat, šamaničtí obojí, ale pouze duchy a kouzla podle jejich totemu. Nedokáží vstupovat ani vnímat astrální rovinu.Čarodějní a vyvolávací adepti si normálně volí mezi šamanismem a hermetikou (resp... volí. hráči si volí )
Fyzičtí adepti - tihle nevyvolávají ani nečarují. Čerpají magickou energii z astrální roviny a s její pomocí dopují svá těla, aby byli rychlejší, silnější, vnímavější, schopnější, odolnější... tam kde si pouliční samuraj likviduje tělo kyberwarem, oni se dopují magií.
KECAČI
Hezoun (orig Face) - vyjednavač. Vyzná se v aplikované psychologii, vyjednávání, umí se chovat jako gangster i jako finanční magnát. Může to být pouliční dítě, které se naučilo všechno okecat, bývalý obchodník s něčím méně legálním nebo třeba opravdový bývalý vyjednavač.
OSTATNÍ
Pár alter variant...:
Soukromý detektiv - Nick Sloter je na tohle trochu moc akční, Colombo zase moc zadumaný, Holmes moc dobrý. Může to být alkoholik, bývalý policista... obvykle se umí rvát, ale ne moc, umí střílet, ale ne moc, vyzná se na ulici a zná nějaký lidi...
Novinář - Novinář. Původem bulvární, normální... mohl se do něčeho zaplést, nebo ve Stínech něco hledá...
__________________________________________________________
Příběh - Zkusím vám připravit nějaký trochu typický run, který by vás alespoň na chvilku provedl částí světa Shadowrunu. Něco trochu akčního, trochu investigativního... vidím to tak na pět, šest hráčů maximálně.
__________________________________________________________
Přihlášení, dle pořadí.
Z minulé Sleziny, přednostně: Fritzs; Sathel; Kin; Qualdezar (???); Invictus (???);
Aktuálně: Viking; RomiK (???); Kafe; Bart; Jacob
Naposledy upravil(a) sirien dne 24. 1. 2007, 14:56, celkem upraveno 4 x.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Obecně chci dát přednost lidem co chtěli hrát na podzimní Slezině: Fritzs, Sathel, Qual, pokud se pamatuju... pokud budou jevit zájem.
Obecně - pokud si někdo sám vytvoří postavu, ok, ale chci jí vidět předem i s konceptem jejího RP a zvl. vybavenim (tj. tim, co je nějak zvlášť ilegální - případně včetně zaklínadel!!). SR v podání jak ho hrajem s F´inëlar není to, jak se hraje obvykle, pokud jsem zaregistroval, ale hrajeme podle toho, jak ten svět opravdu vypadá - tedy žádné militantní přestřelky po ulicích, ani dobývání corpů raketomety (proptože životnost takových lidí v na jednu stranu militantním a tvrdém, na druhou stranu ale policejním a vysoce kontrolovaném světě plném tajných služeb a policií by byla velmi, velmi krátká). Tým runerů je spíš taková výkoná buňka teroristické organizace nebo tajné služby.
Postavy si případně tvořte podle 100b tabulky z Companion, kdyžtak můžu přeposlat.
Obecně - pokud si někdo sám vytvoří postavu, ok, ale chci jí vidět předem i s konceptem jejího RP a zvl. vybavenim (tj. tim, co je nějak zvlášť ilegální - případně včetně zaklínadel!!). SR v podání jak ho hrajem s F´inëlar není to, jak se hraje obvykle, pokud jsem zaregistroval, ale hrajeme podle toho, jak ten svět opravdu vypadá - tedy žádné militantní přestřelky po ulicích, ani dobývání corpů raketomety (proptože životnost takových lidí v na jednu stranu militantním a tvrdém, na druhou stranu ale policejním a vysoce kontrolovaném světě plném tajných služeb a policií by byla velmi, velmi krátká). Tým runerů je spíš taková výkoná buňka teroristické organizace nebo tajné služby.
Postavy si případně tvořte podle 100b tabulky z Companion, kdyžtak můžu přeposlat.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- kafe mladší
- Romikovec
- Příspěvky: 76
- Registrován: 12. 10. 2006, 06:32
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jak se tak dívám, tak možná budou dvě hry... ještě uvidim, podle nálady a ostatních a tak. Nic neslibuju. Teda... tu jednu hru slibuju. Nic o tý druhý
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
ok, děti... seznam zájemců je na konci prvního příspěvku. Pokud budou ještě nějací... tak pokud má být pro všechny, asi budu muset udělat dva bloky, což se mi zase až tak moc nechce...
We will see... třeba dáte paralelně přednost něčemu jinýmu
We will see... třeba dáte paralelně přednost něčemu jinýmu
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Igraine
- Příspěvky: 456
- Registrován: 24. 5. 2006, 15:52
- Bydliště: České Budějovice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dám přednost lidem, kteří si s Tebou nemohou zahrát kdykoliv v Praze.
Když někdo mluví o Sathel, jsem to taky já
Proč ta změna vysvětluji v profilu.
Návod k použití v českém jazyce: Igraine se neskloňuje. Nijak
Proč ta změna vysvětluji v profilu.
Návod k použití v českém jazyce: Igraine se neskloňuje. Nijak
Při jeho pracovním a všelijakém dalším vytížení je tato přednost vpodstatě bezpředmětnáSathel píše:Dám přednost lidem, kteří si s Tebou nemohou zahrát kdykoliv v Praze.
Nikdy neříkej,že něco nejde,protože se najde blbec,který neví,že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Láska je silná čarodějka, ale chlast, to je sakra čaroděj!
Pravá magie vzniká, když zajdou na společnou sklenku.
Láska je silná čarodějka, ale chlast, to je sakra čaroděj!
Pravá magie vzniká, když zajdou na společnou sklenku.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti