XCOM: Ufo Defense
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15086
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCOM: Ufo Defense
Když se díly jmenujou tak, že se to plete, tak se typicky přidává rok vydání. Takže by to byl XCOM2 (2016).
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCOM: Ufo Defense
Rád bych věděl, o kolik se při povýšení vojáků zvedají staty při standardním nastavení a při náhodném, to samé s vůlí (teď se nemůžu podívat, jak se ty volby jmenují. A také zda snížení vůle při zásahu nějak závidí na výši zranění a zda je trvalé.
A když by byl k dispozici interaktivní strom výzkumů a výroby, tak by to bylo ještě lepší. Našel jsem několik k vytištění, ale všechny jsou jen jednoúčelové a ne moc přehledné.
A když by byl k dispozici interaktivní strom výzkumů a výroby, tak by to bylo ještě lepší. Našel jsem několik k vytištění, ale všechny jsou jen jednoúčelové a ne moc přehledné.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: XCOM: Ufo Defense
Výzkumy moc ve stromu nejsou. Plazmové zbraně se ti odemkonou když vyzkoumáš první plazmovou zbraň. Která to bude je celkem fuk. Podobně je to s ostatníma věcma, spíš je to o tom, co najdeš, než že by sis to moh odemykat chytře rozvrženým traverzováním stromu. Větší problém je zpravidla sehnat dost potřebného materiálu.
Jestli myslíš snížení vůle jako combat fatigue (nebo tak nějak se to jmenuje) tak to se týká jen aktuální mise. Když voják utrpí smrtelné zranění (tj. musíš zastavovat krvácení), tak se vůle sníží permenentně, ale ne o moc.
Teda, doufám, že si to moc nepletu s dvojkou.
Jestli náhodné nastavení myslíš "not created equally", tak to randomizuje základní staty a je to rozebrané tady: https://xcom.fandom.com/wiki/Not_Created_Equally
S každou úrovní se vůle náhodně zvyšuje o 2-6, HP a Aim závisí na classe. Jestli to chceš zkoumat, tak tady: https://xcom.fandom.com/wiki/Stat_Growt ... y_Unknown)
Celkově to ale není důležité. Classy jsou vyrovnané a výběr vybavení a dovedností má daleko větší dopad.
Jestli myslíš snížení vůle jako combat fatigue (nebo tak nějak se to jmenuje) tak to se týká jen aktuální mise. Když voják utrpí smrtelné zranění (tj. musíš zastavovat krvácení), tak se vůle sníží permenentně, ale ne o moc.
Teda, doufám, že si to moc nepletu s dvojkou.
Jestli náhodné nastavení myslíš "not created equally", tak to randomizuje základní staty a je to rozebrané tady: https://xcom.fandom.com/wiki/Not_Created_Equally
S každou úrovní se vůle náhodně zvyšuje o 2-6, HP a Aim závisí na classe. Jestli to chceš zkoumat, tak tady: https://xcom.fandom.com/wiki/Stat_Growt ... y_Unknown)
Celkově to ale není důležité. Classy jsou vyrovnané a výběr vybavení a dovedností má daleko větší dopad.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCOM: Ufo Defense
Šlo mi o to, zda ty náhodně generované počáteční staty a náhodný bonus při zvyšování je výhoda nebo nevýhoda. Když jsem si dal "not created equally", měl jsem na začátku všechny vojáky horší, než když byla tahle možnost vypnutá. To samé se zvětšením rozsahu dmg u zbraní, taky nevím co to dělá, ale někdy kulomet nestačí ani na sectoida.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: XCOM: Ufo Defense
Přesně tohle to dělá. Místo rozsahu damage třeba 4-5 máš rozsah 1-8. Takže někdy dáš ránu jako z děla a někdy to nestačí ani na sectoida.
Re: XCOM: Ufo Defense
Vpodstatě všechny ty second wave volby uhnou hru do nějakého extrému. V tomhle případě ti to zvětší poměr náhody. Jejich smysl není, aby hra byla a priori snažší nebo těžší, ale aby se to hrálo trochu jinak. Jsou to věci, kterými si tu hru zpestříš, když už jsi marťany párkrát vykopal zpátky na oběžnou dráhu a začíná z toho být rutina.
Jelikož k tobě mají generátory náhodných čísel zjevně podobný vztah, jako ke mě (tj. snaží se tě terorizovat), tak bych doporučoval volby, co náhodu nezvyšují.
Jelikož k tobě mají generátory náhodných čísel zjevně podobný vztah, jako ke mě (tj. snaží se tě terorizovat), tak bych doporučoval volby, co náhodu nezvyšují.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: XCOM: Ufo Defense
Třeba s not created equally máš šanci nasbírat vojáky, co mají lepší staty, než bys mohl dostat normálně. Můžou být dokonce i rychlejší. Ale máš stejně tak šanci, že dostaneš horší. Můžeš toho využít tak, že budeš nabírat spoustu vojáků a nevhodné kandidáty vyhazovat a nakonec si sestavíš silnější komando, než bys mohl mít normálně. Což je výhoda ke konci hry, když už je máš. Do té doby je to spíš nevýhoda, protože musíš řešit neschopy, kterým ty staty napadaly blbě.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCOM: Ufo Defense
No, už jsem si to trochu pročetl a přijde mi, že když zapnu náhodné generování a náhodné zvyšování statů, a budu hru ukládat a reloadovat, tak si vojáky můžu vylepšit víc než normálně. Což bych potřeboval, protože když jsem to hrál před lety, tak mě neuvěřitelně frustrovalo, že byl zkušený kulometčík schopný dvěma dávkami minou nepřítele pět metrů daleko.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: XCOM: Ufo Defense
To ti beztak nebude fungovat, protože ta hra si určitě ukládá so savu seed a dycky "hodí" stejné číslo.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCOM: Ufo Defense
Když mě to fakt nebaví - jeden emzák se čtyřmi HM, jeden kulometčík a jeden suppport 10 polí od něj, desetkrát tu situaci nahraju a desetkrát ho nedokážou zabít, buď se netrefí ani jeden, nebo mu dohromady seberou 1 HP - to je prostě frustrující, když vím, že mě čekají mise s nepřáteli, kteří mají 10 HP a dvojnásobnou přesilu. A to hraju na druhou nejlehčí obtížnost, vůbec nechápu, jak to někdo může hrát na Ironmana a největší obtížnost, to by mi tým vychcípal na první misi.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: XCOM: Ufo Defense
Jestli mu dohromady seberou 1 HP, tak bys fakt měl vynechat ta nastavení, co rozjedou náhodu Normálně totiž 1 HP ubereš jedině pistolí.
Jinak na normal se to dá bez větších potíží dohrát, aniž bys ztratil jediného vojáka. Mám dojem, že sis to prostě rozvrtal přes second wave.
Jinak na normal se to dá bez větších potíží dohrát, aniž bys ztratil jediného vojáka. Mám dojem, že sis to prostě rozvrtal přes second wave.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 6 hostů