Transport Tycoon
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transport Tycoon
Jak píšeš vedle,
Factorio jsem hrál dřív, než vůbec mělo vláčky, takže tam neporovnám, ale tohle byl úmysl - je to implementace pre-signálů z OpenTTD. Autor někde psal, že neví, jestli path-based signály dokáže do hry dostat, protože chce mít i manuálně řízené vlaky a to se nedá moc zkombinovat.jinak konstatuji, že presignály v mashinkách nejsou tak chytré jako ty v OpenTTD nebo ve Factoriu
jsou asi na stejné úrovni, jako staré chainsignály v OpenTTD než přišel PBS
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Transport Tycoon
Pak by byla nejlepší ta implemetnace z factoria.Autor někde psal, že neví, jestli path-based signály dokáže do hry dostat, protože chce mít i manuálně řízené vlaky a to se nedá moc zkombinovat.
Tam to funguje tak, že:
- segment je obsazený - chain signál je červený, vlak nejede
- segment je volný => podívej se na výjezdy
== všechny výjezdy jsou zelené = chain signál je zelený, vlak jede
== všechny výjezdy jsou červené = chain signál je červený, vlak nejede
== výjezdy jsou červené i zelené = chain signál je modrý, vlak se podívá na svůj konkrétní výjezd a podle jeho barvy jede, nebo nejede
To funguje i s manuálními vlaky, protože je to pořád blokové. Ale zároveň to nedovolí vjet vlaku do segmentu jen protože je zelená na výjezdu, který ho nezajímá.
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Transport Tycoon
Tak jsem si rikal, ze bych do Mashinek sel, ale dost me odrazuje to, ze Cargodist je na roadmape ve various features (ackoliv byl puvodne v core game). Rozdil mezi hrat OpenTTD bez Cargodist a s tim je dost propastny (a nektere Steam komentare to zminuji). Blbiny typu "terrain types" nebo "boats" jsou core game, ale tohle ne... A to zrovna v OpenTTD se vazne zvazuje, ze se lode jednoduse odstrani uplne.
Secrets are power.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Transport Tycoon
Což jestli udělají, tak tu hru dost poškodí.A to zrovna v OpenTTD se vazne zvazuje, ze se lode jednoduse odstrani uplne.
Jednak od té doby, co jsou plachetnicová a koňská .GRF se dá rozehrávat zajímavá hra i před nástupem páry a tam lodě tvoří páteř dopravní sítě.
A druhak množství contentu, který umožňuje dělat eye-candy hezké přístavy v kombinaci s možností slučovat stanice motivuje používat lodě tam, kde nehraješ scenario na body, ale "na krásu". Což třeba já dělám často.
Lodím by prospělo, kdyby v první kroku vzali state-machine z letadel a nakódovali nějaké 3-4 typy přístavů po vzoru letišť.
A v druhém kroku kdyby někdo znovu otevřel NewGrfPorts a udělal je korektně pro letadla, lodě i busy.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Transport Tycoon
Konstatuji, že ty chain-signály, ač nejsou tak dobré jako PBS, významně posunuly hru směrem od "hríčka o tom jak efektivně poskládat koleje" ke "začíná to reálně vypadat jako budoucí konkurence OpenTTD".
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transport Tycoon
A to je pěkné.MarkyParky píše: ↑7. 1. 2018, 01:07Pak by byla nejlepší ta implemetnace z factoria.
Tam to funguje tak, že:
- segment je obsazený - chain signál je červený, vlak nejede
- segment je volný => podívej se na výjezdy
== všechny výjezdy jsou zelené = chain signál je zelený, vlak jede
== všechny výjezdy jsou červené = chain signál je červený, vlak nejede
== výjezdy jsou červené i zelené = chain signál je modrý, vlak se podívá na svůj konkrétní výjezd a podle jeho barvy jede, nebo nejede
To funguje i s manuálními vlaky, protože je to pořád blokové. Ale zároveň to nedovolí vjet vlaku do segmentu jen protože je zelená na výjezdu, který ho nezajímá.
Já teda stavím tak, že to pro mě převážně vyjde nastejno - křížení vedu hlavně mimoúrovňově, nádraží stavím tak, že vlakům nechávám výběr nástupiště volný, a když mám vykládací a nakládací vlaky v jedné lokaci, tak pro ně stavím extra nádraží, takže se mi rozdělují o něco dřív, než by mi začal pre-signál... Ale už od oka je vidět, že tahle implementace je hodně blízká PBS, a že spoustě problémů rovnou předchází.
Na nákladní dopravy se mi Cargodist nikdy moc nelíbil, tam je třeba stavět o dost robustnější sítě, než dělám já, aby to mohlo fungovat, ale v osobní dopravě to je opravdu nebe a dudy.Resurrection píše: ↑7. 1. 2018, 11:28Tak jsem si rikal, ze bych do Mashinek sel, ale dost me odrazuje to, ze Cargodist je na roadmape ve various features (ackoliv byl puvodne v core game). Rozdil mezi hrat OpenTTD bez Cargodist a s tim je dost propastny (a nektere Steam komentare to zminuji).
A to před OpenTTD dávám ještě přednost implementaci v Simutrans, kde není založená na stanicích, ale na jednotlivých čtvercích mapy, a cestující nepřijde na stanici jen proto, že je blízko jeho domu, ale taky chce, aby ho síť uměla dovézt k jeho (předem zvolenému) cílovému čtverci.
Já jsem nikdy nedokázal zapojit lodě tak, abych z toho měl pocit dobře odvedené práce. Vzhledem k jejich rychlostem a k nastavení ekonomiky mám dojem, že co na loď naložím, to už mi akorát generuje červená čísla.MarkyParky píše: ↑7. 1. 2018, 12:01Což jestli udělají, tak tu hru dost poškodí.
Jednak od té doby, co jsou plachetnicová a koňská .GRF se dá rozehrávat zajímavá hra i před nástupem páry a tam lodě tvoří páteř dopravní sítě.
A druhak množství contentu, který umožňuje dělat eye-candy hezké přístavy v kombinaci s možností slučovat stanice motivuje používat lodě tam, kde nehraješ scenario na body, ale "na krásu". Což třeba já dělám často.
Pravda je, že před párou jsem moc nehrál. Já normálně hraju bez fast forward, průběžně sleduju a upravuju a přistavuju, a s koníkama tohle vůbec nefunguje. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transport Tycoon
Přesně to se dalo čekat. Než jsem zjistil, že Mašinky mají kromě PBS v "možná někdy" i pre-signály v "určitě se dělá", tak jsem je taky odepisoval jako hříčku.MarkyParky píše: ↑7. 1. 2018, 12:47Konstatuji, že ty chain-signály, ač nejsou tak dobré jako PBS, významně posunuly hru směrem od "hríčka o tom jak efektivně poskládat koleje" ke "začíná to reálně vypadat jako budoucí konkurence OpenTTD".
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Transport Tycoon
Nechces udelat LP?MarkyParky píše: ↑7. 1. 2018, 12:01 Jednak od té doby, co jsou plachetnicová a koňská .GRF se dá rozehrávat zajímavá hra i před nástupem páry a tam lodě tvoří páteř dopravní sítě.
A druhak množství contentu, který umožňuje dělat eye-candy hezké přístavy v kombinaci s možností slučovat stanice motivuje používat lodě tam, kde nehraješ scenario na body, ale "na krásu". Což třeba já dělám často.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transport Tycoon
Nebo alespoň pár obrázků?:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Transport Tycoon
Mashinky maji dost LP na yt, nepotrebujeme tebe. U OpenTTD jsi nase jedina nadeje, zachran nas! (muzu ti pak poslat robota co ti to rekne, nebo tak)
(a Mashinky jsou na muj vkus trochu moc cartoonovite, s temi tokeny a takovymi vecmi, i kdyz maji realistictejsi grafiku a takove veci, nez OpenTTD. Divne jak tohle muze byt)
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Transport Tycoon
Jinak v posledních týdnech se na TTDForum začíná objevovat 4xZOOM 8-bit grafika od Zephyrise a je to fakt luxus.
Už dřívě běžely nějaké jiné 4xZOOM (+ 32bpp) projekty, včetné jednoho českého, ale všechny vypadají příliš NON-OTTD.
Ale před tímhle smekám klobouk.
Už dřívě běžely nějaké jiné 4xZOOM (+ 32bpp) projekty, včetné jednoho českého, ale všechny vypadají příliš NON-OTTD.
Ale před tímhle smekám klobouk.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transport Tycoon
Link? Podle těch výrazů nemůžu nic najít.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů