Transport Tycoon

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od Vallun »

Tak jsem vygeneroval mapu 128 x 2048 čtverečků, města pojmenoval po chorvatských přístavech a vybudoval železnici Adriaticu (od Terstu po Kotor)...jdu jí zkusit zprovoznit:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od Vallun »

Prosim, jak se aktivuje hledání primárních zdrojů?

V Chorvatsku mělo být průmyslu pomálu, ale není žádný...:/
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16252
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od MarkyParky »

Někde v nastavení je volba: Povolit stavbu primárního průmyslu, nebo tak něco a má možnosti:
- vůbec
- jako sekundární
- hledat
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od Vallun »

Jo, já to nastavil,a le špatně kliknul a pak jsem hledal, kde to aktivovat, už vyřešeno, díky...

Mám ale jiný problém - po výměně lokomotiv se mi svévolně v jendom místě obracejí vlaky...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

Zahlavi jsou ve wordu, nadrazi maji zhlavi ;) https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Zhlav%C3%AD
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16252
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od MarkyParky »

Bože!

Nojo, když sedí první a poslední písmeno, tak člověk prostředek ignoruje.


A to jsem si myslel, že v letectví jsme jediní, kdo je nakažený ztrácením přirozeně vyslovovaných písmenek, když mezi letadly udržujeme rozstupy místo rozestupů.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od Vallun »

Obrázek

Tomuhle říkám klid na práci:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od Vallun »

Natěšen Markyho Letsplayem jsem vygeneroval mapu 2048 x 2048 s vysokým počtem měst a jezer. Začínám.v roce 1861 a úkolem je zapojit všechna městečka:)

Kontrolní otázka - jak dlouho to bude trvat, kolik vlaků a lodí bude potřeba?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16252
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Transport Tycoon

Příspěvek od MarkyParky »

OpenTTD po asi čyřech letech stagnace a "drobných" funkčních změnách, jako rozšiřování limitů některých parametrů zase dělá velký krok v před.

Ve vývojové verzi 6811 získala patch pracovně nazývaný "NotRoadTypes", který umožňuje s pomocí přídavných grafik definovat až 16 různý druhů silnic + trakce, s proměnlivou grafikou, limity rychlostí a podobně. Budou tak možné například mít prašné cesty, trolejbusové tratě nebo naopak tramvajové koleje bez trolejí pro koňku či naopak zvláštní grafiku pro dálnice.

Ještě samozřejmě bude pár měsíců vývoje trvat, než se to stabilizuje, ale už to není samostatná vývojová větev, už je to jádro OpenTTD.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů