Might & Magic X
Re: Might & Magic X
Argonantus: Jak myslíš to skokové hraní?
Co jsem vyčetl z diskuzí, tak ten mód je součástí nějaké funkce, že se v rámci hraní Oblivionu můžeš dostat na další lokace a to jsou právě ty, co tenhle tým tvoří. Souboje budou normálně jako v TES, tedy v reálném čase.
Co jsem vyčetl z diskuzí, tak ten mód je součástí nějaké funkce, že se v rámci hraní Oblivionu můžeš dostat na další lokace a to jsou právě ty, co tenhle tým tvoří. Souboje budou normálně jako v TES, tedy v reálném čase.
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Might & Magic X
Pokud je to mod čili plugin pro Oblivion, pak je to přesně to, co jsem tu pověsil vedle u Morrowindu; do starého normálního Oblivionu (přesněji Cyrodilu) se někam přidají další lokace, nové krajiny a dungeony. Případně přemění ty staré.
S externími (tedy krajinami, mapami) je malinký problém, že potřebují místo někde na kraji, kde nic není (za horami, za mořem). Interních čili dungeonů můžeš proti tomu udělat nových prakticky nekonečné množství (rozhodně víc, než zvládneš).
Takže celý "kontinet" Erathie (nebo jak se to jmenovalo) se v pohodě vejde někam do koutku Cyrodilu.
V extrémním případě by šlo celý Cyrodil "přepsat" jinou krajinou, takže bys měl k dispozici celou tu kolosální plochu.
Problém ovšem nastane s tím, co se v editoru postavit nedá; vnitřní "pravidla" systému; jak přibývají levely, skillpointy, cvičí se a tak podobně. To jsem označil za "skokové" v Might and Magic, protože to vyžaduje poměrně složitou komunikaci systému s hráčem; děje se to obvykle najednou (na "cvičišti" popojedeš o několik levelů, rozdělíš hromady skillpointů, čas se o kus posune, atd.) Stejně tak se vývoj postavy plánuje nákupem kouzel a škol.
To všechno funguje v TES úplně jinak, tak nějak mimochodem, průběžně, kdy se všechno v zákulisí počítá samo, a od tebe se chce občas při probuzení rozhodit pár skillpointů.
Takže touhle cestou nevznikne Might and Magic 10, ale maximálně Oblivion v Might and Magic kulisách a krajině. Pokud by se měl měnit i systém, chce to nějaký drastičtější zásah šamana vyššího levelu.
Ještě dumám o tom, zda obsahuje Might and magic nějaké uchopitelné "jádro" v nějakém souboru (zřejmě ano, když to vzniklo taky budováním objektů editorem), a zda lze nějakým ďábelským patchem tohle jádro napojit na výsledek, vyrobený Oblivioním editorem.
S externími (tedy krajinami, mapami) je malinký problém, že potřebují místo někde na kraji, kde nic není (za horami, za mořem). Interních čili dungeonů můžeš proti tomu udělat nových prakticky nekonečné množství (rozhodně víc, než zvládneš).
Takže celý "kontinet" Erathie (nebo jak se to jmenovalo) se v pohodě vejde někam do koutku Cyrodilu.
V extrémním případě by šlo celý Cyrodil "přepsat" jinou krajinou, takže bys měl k dispozici celou tu kolosální plochu.
Problém ovšem nastane s tím, co se v editoru postavit nedá; vnitřní "pravidla" systému; jak přibývají levely, skillpointy, cvičí se a tak podobně. To jsem označil za "skokové" v Might and Magic, protože to vyžaduje poměrně složitou komunikaci systému s hráčem; děje se to obvykle najednou (na "cvičišti" popojedeš o několik levelů, rozdělíš hromady skillpointů, čas se o kus posune, atd.) Stejně tak se vývoj postavy plánuje nákupem kouzel a škol.
To všechno funguje v TES úplně jinak, tak nějak mimochodem, průběžně, kdy se všechno v zákulisí počítá samo, a od tebe se chce občas při probuzení rozhodit pár skillpointů.
Takže touhle cestou nevznikne Might and Magic 10, ale maximálně Oblivion v Might and Magic kulisách a krajině. Pokud by se měl měnit i systém, chce to nějaký drastičtější zásah šamana vyššího levelu.
Ještě dumám o tom, zda obsahuje Might and magic nějaké uchopitelné "jádro" v nějakém souboru (zřejmě ano, když to vzniklo taky budováním objektů editorem), a zda lze nějakým ďábelským patchem tohle jádro napojit na výsledek, vyrobený Oblivioním editorem.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18575
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Might & Magic X
Hih, minimálně pro Oblivion existuje celá řada modifikací, které systém levelování více či méně radikálně pozměňují. Netvrdím, že je to nutně snadné, ale jde tam udělat fakt leccos.Argonantus píše:Problém ovšem nastane s tím, co se v editoru postavit nedá; vnitřní "pravidla" systému; jak přibývají levely, skillpointy, cvičí se a tak podobně. To jsem označil za "skokové" v Might and Magic, protože to vyžaduje poměrně složitou komunikaci systému s hráčem; děje se to obvykle najednou (na "cvičišti" popojedeš o několik levelů, rozdělíš hromady skillpointů, čas se o kus posune, atd.) Stejně tak se vývoj postavy plánuje nákupem kouzel a škol.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Might & Magic X
Eleshar:
No, asi ano; viděl jsem taky dost neuvěřitelné věci; například mod na Telvanni věže, které vyrostou kdekoli. Ovšem rozdíl mezi Might and Magic a TES je docela velikánský, a moje možnosti to přesahuje rozhodně.
Pokud uděláš nový engine a nový svět a nové potvory, tak je to pomalu vznik úplně nové hry od A do Z.
No, asi ano; viděl jsem taky dost neuvěřitelné věci; například mod na Telvanni věže, které vyrostou kdekoli. Ovšem rozdíl mezi Might and Magic a TES je docela velikánský, a moje možnosti to přesahuje rozhodně.
Pokud uděláš nový engine a nový svět a nové potvory, tak je to pomalu vznik úplně nové hry od A do Z.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18575
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Might & Magic X
Engin nepotřebuješ, dá se to řešit zcela uvnitř toho stávajícího. Ale tím neříkám, že to nepřesahuje tvé (nebo mé:-P ) možnosti.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
World of Xeen 2
Objevil se další fan projekt, snažící se o pokračování série Might and Magic.
World of Xeen 2
http://www.youtube.com/watch?v=WZONwMafXa0
World of Xeen 2
http://www.youtube.com/watch?v=WZONwMafXa0
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Re: Might & Magic X
celkom pekne, len skoda ze je to realtime boj
Mam radsej styl starych M&M a Wizardry (Ktore by som uvital 10x nadsenejsie ako M&M)
Mam radsej styl starych M&M a Wizardry (Ktore by som uvital 10x nadsenejsie ako M&M)
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Might & Magic X
Vypadá to hezky, ale jestli budou jen real time souboje (což by nemuseli, podle videa to není poznat, v klasických M&M jsi taky mohl souboj odpauzovat, alespoň teda v 6-8), jak píše Aljen (četl jsi to někde? na facebook profilu o tom nemají ani řádku...), tak to taky tolik nemusím...ale za nové RPG ze světa M&M bych to oželil...
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: Might & Magic X
podla for co som vygooglil to bude realtime (cize debilne kombo : spamujes kuzla a ides dozadu).
6tka a 7micka ma hlavne kvoli tomu neohurili, ale prezit sa to dalo.
Pri WoX2 ide o maly rusky vyvojovy tym a su este hlboko na zaciatku develop cyklu - cize si pockame
a je to free indie project
6tka a 7micka ma hlavne kvoli tomu neohurili, ale prezit sa to dalo.
Pri WoX2 ide o maly rusky vyvojovy tym a su este hlboko na zaciatku develop cyklu - cize si pockame
a je to free indie project
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Might & Magic X
Yop, dík za info, já se teď vylekal, když sem po půl roce chtěl zkouknout web mého favorita - Children of the void a ono to nejelo, ale prý se jen mění server či co a ačkoliv jsou zaneprázdnění, projekt nepoložili....
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: Might & Magic X
Tady je ještě video nové verze projektu The Legend of Erthia
http://www.youtube.com/watch?v=9y6fSBpLQ8w
Jak se vám líbí toto?
http://www.youtube.com/watch?v=9y6fSBpLQ8w
Jak se vám líbí toto?
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Re: Might & Magic X
celkom aj paci
je to finished?
je to finished?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Might & Magic X
Zatím ve vývoji. Ona to je už druhá verze této hry, první byla z nadhledu podobně jako je tomu u her typu bombermana a nejsem si jistý, jestli vůbec tato předchozí verze byla nějak dokončena.Aljen píše:je to finished?
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Re: Might & Magic X
Klasicky japonsky RPG styl?u her typu bombermana
content 800 hodin plus
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Might & Magic X
Tady je video z předchozí verze:Aljen píše: Klasicky japonsky RPG styl?
http://www.youtube.com/watch?v=OTgegk1yAFI
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů