Might & Magic X

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Vallun »

Odstraňování pastí
Learning
Alchymie
Obchodování

Posilování je imho docela zbytečné - body užiju lépe jinde:) Na Id předmětů jsme měl nějakou hezkou ochechuli jako pomocníka (Scholar/Učenec 5% XP + neomezená identifikace). A k tomu jednu instruktorku (+15% XP), hezky jednu Erathijku a druhou elfku, abych viděl oba pohledy;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Jarilo
Příspěvky: 1101
Registrován: 5. 6. 2009, 00:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jarilo »

Ono Odstraňování pastí jsem u poslední družinky měl na expertovi a stačilo to, takže jako jo, je to užitečná dovednost, ale expert celkem stačí. Kdybych dostal chuť zahrát si nějakou assasinskou družinu, tak si vemu zloděje, mnicha, lučištníka a éé...někoho čtvrtého, třebas druida nebo čaroděje a na ty "zlodějské" dovednosti bych se zaměřoval pochopitelně více.

S posilováním mi přišlo, že solidně nabývají HP, ale nikdy sem to nepočítal. Taky mistrovství zbraní (zařazené v ostatních) mi přijde dobré.
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Argonantus »

Kamenná magie byla moc dobrá; to Zborcení bylo jedno z nejsilnějších kouzel vůbec (snadno a rychle načalo velké behemoty a titány).
Až mne Poor Hero upozornil na Střepiny; ono to nevypadá nic moc, ale zblízka to dává úžasné šupy, protože se to sčítá.
Neselhávající hity - Dragonbreath a Souldrinker.

Morrowind je úplně jiná hra s jiným efektem a cílem; já ji tu zmínil jen kvůli Enchantingu, což je geniální vychytávka.
Tam to znamená:

1) Sehnat soulgem, čili jakýsi drahokam na lapení duše
2) Naučit se jednoduché kouzlo Soultrap
3) je-li oboje, lapit duši dřív, než potvora chcípne
4) sehnat předmět, vhodný k očarování
5) je-li toto všechno, pak lze očarovávat.

Všechno je to veliká věda, všechno má nějaké hodnoty, které se vyplatí znát (duše různě silné, schopnost pojmout kouzla různá, náročnost výroby různáý, atd.).
Také se dělí kouzla podle "spouštění" - z některých předmětů se kouzlo sešle, jako u kouzelníka; pak je zajímavý dosah a délka trvání; jinde kouzlo automaticky zasáhne při zásahu zbraně oběť (nějaké ty blesky) a třetí typ kouzla sesílá předmět, furt, konstatně (třeba konstatní létání nebo neviditelnost...)

Vyrobené předměty mohou být časem DALEKO silnější, než artefakty. Ale chce to cvičit.
Uživatelský avatar
Jarilo
Příspěvky: 1101
Registrován: 5. 6. 2009, 00:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jarilo »

Ještě nějaké střípky k vývoji:

Původní release date bylo původně plánováno na konec května 2009, žel...
When is this game going to be released?
That is usually the first question on everybody’s mind. We are looking at a potential release date of May 22, 2009. Be aware that this is a tentative date, and it can change.
Sorry to disappoint, but our game will be more than 100% off of our original date. As stated earlier in this thread.... somewhere among the 46 pages, MMX has been taken in a completely different direction than when we first announced it. We want MMX to be as close to New World Computing's/3DO's concept of Might and Magic 10.

We still have many creatures to incorporate, some interface textures, completing NPC dialogue, coding the entire story (Last thing on the agenda), mapping, character creation, and other odds and ends. Still lots to do.
Snad už to v této fázi nevzdají, přes léto by mohli mít dost času to dodělat =).
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Uživatelský avatar
Jarilo
Příspěvky: 1101
Registrován: 5. 6. 2009, 00:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jarilo »

Tak tu mámě nějaké nové info o práci na vybraných projektech:

Poláci to na čas zapíchli...

http://www.mightnmagic.glt.pl/

Na mém favoritovi se dle diskuzí na fórech stále pokračuje, nakolik intenzivně však nevíme...

A na závěr jeden bonus, chystaná roztomilá hra inspirovaná M&M:

http://www.celestialheavens.com/forums/ ... sc&start=0

Krásné video ze souboje =) :

http://www.youtube.com/watch?v=5rv4PNkiF0I
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Uživatelský avatar
Jarilo
Příspěvky: 1101
Registrován: 5. 6. 2009, 00:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jarilo »

Jeden nedávný update informací o projektu Children of the Void:
We have made much progress, but it's not exactly work you can take a screenshot of. Our work consists of working with code and text as of right now. We do have an update in the works though with a few screens. Patience is a virtue
Tak uvidíme, pořád doufám, že se letos dočkáme...
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Uživatelský avatar
Tindo
Příspěvky: 287
Registrován: 23. 8. 2007, 23:55
Bydliště: Nový Bydžov

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Tindo »

Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.

Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Uživatelský avatar
Jarilo
Příspěvky: 1101
Registrován: 5. 6. 2009, 00:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jarilo »

Konečně další update infa a pár nových screenů v projektu Children of the Void:
Dear fans,

DarknessFood here with the MMX team! It’s been a while since we had an update! My position is designing quests for you to eventually do in game! What if I tell you how I write a promotion/side quest? To start with, I open my Office Word and I copy my standard jargon and a brief description:


Quest name: I write a working title for what's in my head, then perhaps a last minute change to make it connect to the story
Quest giver: Name of the character
Quest type: Really a program matter for the coders, so they know what quest they are dealing with. Maybe like killing a certain character, or retrieving an object.
Quest text: This is basic the story behind it. What happened? Who did it? Why?
Quest text reminder: In a M&M game when you enter the quest giver's residence and didn't complete the quest, they remind you of your pending task.
Quest text complete: CONGRATULATIONS BRAVE ADVENTURER! One of many the ‘quest completed’ lines...
Welcome text: The grateful owner welcomes you with warmth... or something of that nature!
Reward: A coding necessity. If the quest is going to be hard, then what would be a nice reward (Vector's choice, but I have a say in the matter!)
Quest Log: Of course you need to check your quest book! How would you know what to do next? In short, the task is described briefly
Order/Chaos: Later in game, players read thy typical lingo about how much NPC’s hate you’re evil heart or good nature! Well, what would be said if you have chosen the path of Order and visited a home of Chaos!

It's a very basic setup, but it makes my "job" easy, and it’s easier on Vector this way. I hope you enjoyed this, and I hope you like the quests in game!

Darknessfood
Není toho mnoha, ale i z tohoto "vývojářského deníčku" lze vyčíst pár zajímavostí (opět možnost výberu cesty).

Ještě jedno starší info:
It's been a very very long time since our last update. Mostly because we have all had out minds set on other things, but that doesn't mean the development of Might and Magic X has stopped. If you have not noticed already we have added a new front page to the website and some brand new development screenshots introducing new and updated aspects of the game. Stay tuned for some audio tracks being featured in the game and let me tell you, they sound awesome right now.

A teď pár nových screenshotů (slint slint):

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Pořád doufám a věřím, že se to povede dotáhnout do konce a my se dočkáme....
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Uživatelský avatar
Tindo
Příspěvky: 287
Registrován: 23. 8. 2007, 23:55
Bydliště: Nový Bydžov

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Tindo »

Další díl série Heroes of Might and Magic se má jmenovat Might and Magic: Heroes VI. To je podle mě jasný krok k tomu, na původní serii Might and Magic zapomenout a vsugerovat všem novým hráčům, že základem her Might and Magic je Heroes. Můžeme se tedy nejspíše těšit, že sedmí díl Heroes of Might and Magic se může klidně prodávat pod názvem Might and Magic VII. Bohužel další hřebík do rakve skvělé série, která se světem Might and Magic začala.* :(

Vývoj Might and Magic Tribute je v současné době úplně mrtvý.

Snad se splní naše naděje v podobě nejnadějnějšího Might and Magic X: Children of the Void


* To neznamená, že se netěším na další díl této skvělé strategické série.
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.

Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Vallun »

Tindo - asi nám nezbyde nic jiného, než si jej udělat sami:) Ty napiš do sekce IT v Rozličném a zorganizuj programátory (ono to nebude nic těžké, vykradem engine VII) a já dám dohromady nějaký ten ústřední příběh a to okolo, pak se společně vrhneme na lokace a pod.;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Tindo
Příspěvky: 287
Registrován: 23. 8. 2007, 23:55
Bydliště: Nový Bydžov

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Tindo »

Vallun: Kdyby to bylo tak snadné, tak by jsme tu měli už deset nových her Might and Magic. Vytvořit takovouto hru je náročná práce. A pro tvoření amatérské hry je důležité, aby programátoři byli v samém středu. Jen pravý nadšenec stráví desítky tvořením hry.
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.

Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Uživatelský avatar
Jab
Příspěvky: 18
Registrován: 19. 5. 2006, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jab »

Children of the Void je dost hodně hezký. :P Ale s těma andělama a drakama ať jdou... k čertu. Už osmička mě těmi draky štvala (dalece nejsilnější postava) a trochu to s nimi ztrácí. Upíry nemusím, fajn, že jsou fuč. Minotauři dobře že zůstali podobně zajímavě vypadají Lizardmeni. :) Džin zní taky zajímavě, ale tak nějak jej má spojeného spíše s dobrem, čili nevím, jak se bude ve hře vyjímat, pokud by se v ní dalo hrát i za zlo (třeba povýšit na Efreeta? :>;o) ). Naopak bych ještě přidal Goblina - to byla taky fajn rasa. S Untermenschen jako hobiti či trpaslíci nechť si nedělají starosti. 8)
RPG fórum - Vaše pravidelná dávka emocí.
Uživatelský avatar
Jarilo
Příspěvky: 1101
Registrován: 5. 6. 2009, 00:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Jarilo »

Jab: Teda o Tobě jsem tady neměl ani ponětí =).

Jo anděly a draky bych taky dal pryč, místo nich tam šoupnul goblina a bylo by to ok. Stejně tak mě malinko zarazil člověk zodpovědný za questy, který na fóru zveřejnil jako ukázku quest povýšení na kněze, kde měl člověk jen sesbírat nějaké přísady a ke všemu ještě ten zadávající se jmenoval Al a byl to homosexuál :eyecrazy: (nic proti nim, ale v kontextu té hry to vážně působilo dost trapně a autor tam argumentuej tím, že chtěl do MM univerisa přinést něco nového a vtipného....fakt jsem se nasmál).

No každopádně se necháme překvapit, neb to je zatím asi jediný projekt, který je stále při životě...
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Uživatelský avatar
Tindo
Příspěvky: 287
Registrován: 23. 8. 2007, 23:55
Bydliště: Nový Bydžov

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Tindo »

Vypadá to, že plánují další rasu:

Obrázek

Mě by se tedy líbil mnohem skromnější přístup. Když budou hráči hrát za nejsilnější bytosti ve hře, proti komu pak vůbec budou bojovat?
Zahrajte si Královské kostky - strategické fantasy rpg, inspirované hrou Crusader Kings.

Za mořem na vás čekají neznámé končiny. Kudy povede tentokrát cesta do Indie? - Terra incognita
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Might & Magic X

Příspěvek od Vallun »

Jab: Jé ahoj, doufám, že se daří:)

Osobně fakt nemusím netypické* rasy, za draky prostě nehraju. Obešel bych se i bez goblina, ale na zkusmé hraní za záporáky se hodí:) Alebez Trpaslíků ani ránu;)

Ví se o těch psohlavcích něco dalšího?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů