Morrowind

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
ROLLOU

Re: Morrowind

Příspěvek od ROLLOU »

Ahoj, zdraví Rollou, kdo byste chtěli vědět o Morrowindu víc, zde si přečtěte můj návod vychytávek a tvorby předmětů + 10x mapa.
https://ulozto.cz/!RMWQ9UxfOMHe/morrowi ... vod-cz-rar
hanss
Příspěvky: 201
Registrován: 19. 12. 2015, 19:49

Re: Morrowind

Příspěvek od hanss »

Zajímají Argonanta komentáře k Daedric Bitter Coast?
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

Jo zajímají.
Už jsem to psal na d20. Tu věc už asi nedokážu spustit a je nepravděpodobné, že bych něco opravoval, ale rozhodně je zajímavé znát cizí názor.
A samozřejmě, nadšenec si to může směle sám dotvořit jinak.
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

smyčka na d20 se dál vyvíjela takto:
Jann píše:Tak pro informaci dalším zájemcům:
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů. ARM_dremora_soldier totiž nemá přiřazen NIF soubor.

2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku. Důvod je, že Tribunal zavedl rozlišení na questy aktivní a neaktivní; takže v pluginu se musí do Dialogue>Journal přidat na první řádek název questu a zaškrtnout koncové zápisy jako "Finished" (a v MehrunesQuestu závěrečné zápisy napsat).

3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.

4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.

Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)

Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly). Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.

A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

19.3.2017 12:28 - Argonantus
Tak jen po paměti.
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů.
Netuším, kde je zakopaný pes, zjevovali se mi standardní vojáci, mohla by v tom být nějaká nekompatibilita pluginů, věčný a spíš neřešitelný problém.
ARM_dremora_soldier by měl být vizuálně normální dremora (statisticky nikoli), pokud není, snad se to tam dá upravit.

Bitvu jsem zorganizoval zcela proti duchu a záměru tvůrců Morrowindu, který na to zjevně moc není dělaný, ale nakonec to docela slušně chodilo.
2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku.
To mne vůbec nepřekvapuje.
Vše bylo budováno s originálním Morrowindem, ježto jsem zjistil, že oba datadisky (tedy i Bloodmoon) přepisují originální masterfile, což hází různé bugy a podivnosti do modů všemi směry. Udělat to se zapnutým Tribunálem by znamenalo ještě větší bordel u lidí, co ho nemají.
Možná si lze u Tribunálistů command natvrdo přepsat, jak praví tvůj komentář dále.
3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.
Totéž, jenže horší. Pluginy vzájemně často dělají neplechy. Snažil jsem se být maximálně decentní a puristický a vůbec nezasahovat do známých míst, postav a questů, a už vůbec ne do něčeho označeného jako "Nerevarine".
Problémů z modů, o kterých jsem v životě neslyšel, se samozřejmě lze nadít snadno.
4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.
Jasná a řešitelná chyba.
Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)
Spíše světonázorová ptákovina, byl jsem nadšený abolicionista a osvobodil jsem kdeco a kdekoho, a tenhle quest opravuje jistou nedůslednost ve vanilla verzi, kde prostě některé klíče úplně chybí.
Pokud jste ale krutí daedra woshippeři, které nějací bídní otroci nezajímají, pak to asi těžko zaujme.
Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly).
Jo, to jsem přesně zamýšlel. Tam by se měl agresivní válečník vyřádit. Lze tam taky dostat parádně na budku.
Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.
Úplně pozdní inspirace, spíš výtvarná, než dějová; v ději jí není k ničemu potřeba. Říkal jsem si, když objevíte v terénu tuhle neuvěřitelnou věc. Základem je díl pro Dagoth Urovu jeskyni, který by bylo škoda nevyužít podruhé, že.
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.
Taky easter egg, kombinovaný s Mary Sue - Creeperovský dokonalý knihkupec je to, co mi vždycky chybělo. Má i knihy, které ještě zaručeně nemáte.
A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..
Jo. Tohle jsem prostě úplně nevyřešil; chtěl bych absolutní Barilzaar mazed Band, který by cestoval všude. Ale nestačily mi na něj moje laické znalosti a vázalo mne omezení tvořit jedině z vanila Morrowindu. Stejně tak mi občas házel divné chyby bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem.

Měl jsem také smělé plány, aby získaná loď jezdila po všech přístavech, ale to poněkud také přesáhlo moje programátorské schopnosti. Nevelké.
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

A Jann na to ještě:
ARM_dremora_soldier
Asi jsi mu před nahráním pluginu na uložto nechtěným klikem zrušil animaci; opravit to šlo snadno i když jsem takovou věc dělal poprvé.
Bitva
Funguje dobře. Jsem polovinu nepřátel dostal do boje a jen se díval, pak bylo třeba pošťouchnout zbytek. Akorát mě po bitvě leklo, když jsem vylezl v Ghostgate a obě přeživší dremory šli za mnou, a nedalo se jim přikázat stůj. Naštěstí teleportace problém řešila.
V ději jí není k ničemu potřeba
A tím je plugin hezký, že jen tak mimochodem přidává prostory pro radost.
Parádně na budku
To jo.
Bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem
Ten jak ho zabiju pro meč? Fungoval bez problému.
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Morrowind

Příspěvek od Invictus »

Ten ostrov na severozápadě, to je Solstheim?
Iron Within
Iron Without
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

Jo.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Morrowind

Příspěvek od Invictus »

Mě Morrowind docela láká, vypadá to jako hodně dobrá hra, ale poněkud deal breaker je pro mě ta už notně zastaralá vizuální stránka. A to neříkám jako někdo, kdo na to nějak ujíždí, hraju všechny možné staré hry. Tak nějak doufám, že rozjedu Skywind, až bude hotový.
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Sadako
Příspěvky: 5293
Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
Bydliště: Stadt von Morgen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Morrowind

Příspěvek od Invictus »

To vypadá o poznání lépe, to už bych asi dokázal překousnout, zvlášť pokud je to tak propracovaný svět. Díky za tip.
Iron Within
Iron Without
Argonantus
.
Příspěvky: 18084
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Morrowind

Příspěvek od Argonantus »

Nevím, v čem je problém - Morrowind má barvy jako nové RPG forum. To si zvykneš rychle.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Morrowind

Příspěvek od Invictus »

Ty jo, ty poslední dobou děláš nějak často kvalitní humor.
Problém není, ten overhaul vypadá fakt solidně. Jako já jsem kdysi hrál i Thiefa a v poho, takže já přežiju leccos. Ale pokud si můžu vybrat, tak dám přednost tomu dolnímu obrázku před horním.
Obrázek
Iron Within
Iron Without
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů