Diablo
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Diablo II?
Hrál jsem hry jako Planescape, Baldursgate, Fallout a mnohé jiné šperky. Ale ani jediná z těchto her, ani jiná hra co znám, nesahá D2 po kotníky. Nejlepší masakr všech dob, nejlepší řezničina jak po netu, tak po singlu.
Diablo mám rád, jedna z mála her u které jsem si koupil originálky i poté, co jsem měl staženou super verzi. Ale prostě...Parádní hra, parádní investice. Stále ho hraji a hrát budu - už jsem ho tolikrát smazal a ještě tolikrát smažu... A vždy se k němu vrátím
Hrál jsem hry jako Planescape, Baldursgate, Fallout a mnohé jiné šperky. Ale ani jediná z těchto her, ani jiná hra co znám, nesahá D2 po kotníky. Nejlepší masakr všech dob, nejlepší řezničina jak po netu, tak po singlu.
Diablo mám rád, jedna z mála her u které jsem si koupil originálky i poté, co jsem měl staženou super verzi. Ale prostě...Parádní hra, parádní investice. Stále ho hraji a hrát budu - už jsem ho tolikrát smazal a ještě tolikrát smažu... A vždy se k němu vrátím
Hm, predpokladam ze se jeste budes chtit rozloucit s rodinou, nez to zacneRomiK píše:Hrál jsem hry jako Planescape, Baldursgate, Fallout a mnohé jiné šperky. Ale ani jediná z těchto her, ani jiná hra co znám, nesahá D2 po kotníky.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Romik: Asi chápu co chceš sdělit, ale srovnávat Diablo se zmíněnými hrami je dost k ničemu, je to v podstatě jiný žánr. To už můžeš rovnou srovnávat třeba s NFS, nebo Sim City.
Tedy ne, že bych nesouhlasil s kladným hodnocením, ale na hrách jako Fallout, P:Torment, BG, apdo., je to dobré hlavně to co Diablo v podstatě postrádá.
Tedy ne, že bych nesouhlasil s kladným hodnocením, ale na hrách jako Fallout, P:Torment, BG, apdo., je to dobré hlavně to co Diablo v podstatě postrádá.
Iron Within
Iron Without
Iron Without
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je rec o single playerovkach, tak 100% souhlasHrál jsem hry jako Planescape, Baldursgate, Fallout a mnohé jiné šperky. Ale ani jediná z těchto her, ani jiná hra co znám, nesahá D2 po kotníky
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Invictus: Máš i nemáš pravdu. Výše zmíněné hry maskují řezničinu za nějaký příběh. Já, třeba když jsem hrál Ptorment, nedokázal jsem se u toho udržet pro malou akčnost.
Diablo má svůj příbeh v tom, že si ho tam mohu celý domyslet
Ale máš pravdu, já to napsal úmyslně takhle euforicky aby se tu rozjela pořádná diskuze
Diablo má svůj příbeh v tom, že si ho tam mohu celý domyslet
Ale máš pravdu, já to napsal úmyslně takhle euforicky aby se tu rozjela pořádná diskuze
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18507
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Kdyby se Blizzard raději místo nesmyslů kolem Diabla III pořádně věnoval Starcraftu II, už to mohlo být vydané :>:o/
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Romiku, hrál jsem jen Fallout 2 a nedohrál ho, ale ... říct že u těchto her příběh maskuje zběsilou řežbu je jako tvrdit o kůži, že jen maskuje vnitřnosti.RomiK píše:Invictus: Máš i nemáš pravdu. Výše zmíněné hry maskují řezničinu za nějaký příběh.
Protože pak existuje ještě hra Fallout Tactics, která má mnohem menší poměr příběh / řezničina, ale pořád je v ní o dost víc příběhu než v Diablu, a hlavě - dost záleží na tom, na jakou stranu se postavíš a vůbec nemusíš zabíjet všechno co se hýbe, protože tě ne všechno ohrožuje. S mnoha jedinci ve hře si můžeš popovídat a až podle sympatií se rozhodnout, jestli je zabiješ (s tím že některé prostě v dané chvíli nezabiješ, ani kdyby ses rozkrájel.)
Takže to že si více vyhovuje klasická řežba má za následek postavení Diabla před takovéto hry (ty ostatní tebou jmenované jsem nehrál), ale moc to nevypovídá o hrách samotných.
hraju: Ω Projekt Omega
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Fallout tactics má nějaký příběh? Je to sice super hra, ale příběhu je tam jako v Diablu...pokud pozorně sledujete iwebovky o D2 a tak všechno okolo (knihy) je to pro vás naprosto příběhová záležitost.
Ale je pravda že tak nějak nemá smysl mluvit o tom která hra je lepší a která je horší - protože každý má jiné požadavky. Já od počítačové hry očekávám jediné - řezničinu která mě nebude zatěžovat a navíc si u ní já sám odpočnu od všedhnígho dne. Proto je pro mě Diablo II vedle Maxe Payna naprostá jednička
Ale je pravda že tak nějak nemá smysl mluvit o tom která hra je lepší a která je horší - protože každý má jiné požadavky. Já od počítačové hry očekávám jediné - řezničinu která mě nebude zatěžovat a navíc si u ní já sám odpočnu od všedhnígho dne. Proto je pro mě Diablo II vedle Maxe Payna naprostá jednička
jak muzes vedle sebe davat diablo a maxe payna? boze? vzdyt max je tak super. ma to pribeh co dava smysl, super atmosferu, atd.
achjo.
achjo.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ty mas uplne stejnej vkus jako ja. Bud rad, zes nikdy nepropadl wowuProto je pro mě Diablo II vedle Maxe Payna naprostá jednička
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem chvilinku přemýšlel a mám dojem, že zde dochází k herní diskriminaci Diabla II, hry která ač vydaná v roce 2001 (nebo tak nějak), stále se na netu hraje ve velkém, stále je živá (oproti mnoha jiným hrám, které po pár letech jaksi zapadnou a zdechnou).
Co je na Diablu II tak špatného? Mě osobně dává přesně to, co chci - řezničinu. Čistou, hezkou a místy jednotvárnou.
Šestice postav, na každou postavu několik různých buildů, stovky předmětů, kombinací předmětů...bezchybný singleplayer (nevíte, jak moc naštve, když máe chybu v singlu a je nehratelný jako tomu bylo třeba u Morrowindu...)
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, D2 mi prostě přijde jako profesionální hra, která je stále oblíbená, stále má silnou komunitu a je neustále vidět.
Nemá příběh...s tím bych polemizoval, ale k čemu přííběh, když jde o kydlení nestvůr ve velkém?
Co je na Diablu II tak špatného? Mě osobně dává přesně to, co chci - řezničinu. Čistou, hezkou a místy jednotvárnou.
Šestice postav, na každou postavu několik různých buildů, stovky předmětů, kombinací předmětů...bezchybný singleplayer (nevíte, jak moc naštve, když máe chybu v singlu a je nehratelný jako tomu bylo třeba u Morrowindu...)
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, D2 mi prostě přijde jako profesionální hra, která je stále oblíbená, stále má silnou komunitu a je neustále vidět.
Nemá příběh...s tím bych polemizoval, ale k čemu přííběh, když jde o kydlení nestvůr ve velkém?
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
RomiK na hrad!
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Romiku, tady se dopouštíš chybného úsoduky, řekl bych.RomiK píše:Co je na Diablu II tak špatného? Mě osobně dává přesně to, co chci - řezničinu. Čistou, hezkou a místy jednotvárnou.
Na Diablu není nic špatného. Ale když ho postavíš vedle Falloutu a prohlésíš, že Diablo je jepší akce a příběhu je v nich stejně, tak si vážně koleduješ o malér - jedno je tak blízko PC RPG, jak to jen jde, druhé je kydlička s nálepkou RPG. Jedno má skutečný příběh, o který jde, druhé má příběh kvůli pozadí.
Obvykle není problém v tom, že je něco špatné nebo dobré, ale srovnání s něčím jiných a zařazením do kategorie lepší / horší.
Já taky kdych chci fakt akční střílečku, tak si pustím Quake II na hard, vypnu zaměřovací kříž a neukládám pozice. Ale kdybych ho chtěl srovnat s Far Cry, tak i když jde o ten samý typ hry, stejně bych byl velmi opatrný.
hraju: Ω Projekt Omega
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18507
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Diablo 2 nemá příběh. Diablo 2 má konflikt (zápletku a rozuzlení). Velmi skromný příběh probíhá dejme tomu ve světě okolo. V samotné hře ale žádný není. To jen k formě. Taky mě docela bavilo.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti