Starcraft II

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22578
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson »

už jsem zjistl, čím to je - SC2 nepodporuje češtinu a sahá do složky "Data aplikací", a to "í" na konci tp prý způsobuej, takže Češi společně se Švédy čekají na patch.

Btw jaké pořadí misí (a tedy jednotek) vám přijde nejlepší? Nechat si ghosty na konec byl zjevně blbý nápad.
Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 22:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima »

Jen narychlo, na zbytek věcí se rozepíšu zítra. 50 budov jsem já zničil tak, že jsem vyrobil asi 20 barracksů, vznesl je a hurá nad nepřátelskou bázi a co nejrychleji jsem likvidoval laserem všechno co šlo :D Musel jsem to tak udělat asi 3x a poslední pokus už byl s veškerýma budovama v bázi protože došly minerály,zlikvidovali mi většinu jendotek a začali ničit laser. 50. budovu jsem zničil asi vteřinu předtím, než mi zrušili poslední létající budovu (byl to tuším command center), tak jsem spokojeně ocenil pohledem achievement a vypl misi :D
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)
Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 18482
Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion »

Nešlo by to v kombinaci se skenovacím centrem? Mám pocit, že jsem ho tou dobou už měl...
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Invictus »

Musel jsem to tak udělat asi 3x a poslední pokus už byl s veškerýma budovama v bázi protože došly minerály,zlikvidovali mi většinu jendotek a začali ničit laser. 50. budovu jsem zničil asi vteřinu předtím, než mi zrušili poslední létající budovu (byl to tuším command center), tak jsem spokojeně ocenil pohledem achievement a vypl misi
No jestli dou achievementy získat aniž bys vyhrál misi, tak je to dost lame.

Jinak jsem hrál, dohrál. Kampaň nebyla špatná, mise mě bavily, předělávky starých i nové jednotky, upgrady a budovy byly také zajímavé a i ty kecy hlavních postav se daly přežít. Skirmish mě teda zatím nezaujal (stačí namasit tři více univerzální jednotky do jednoho chumlu a otázkou už je jen kdo má větší chumel). To teda v jedničce mi nepřišlo tak efektivní masovat jednotky (asi primárně kvůli pathfindingu). Všechno chcípá strašně rychle, zergové jsou imba (což mi neva, předtím byli imba tossové), reduklý tanky jsou nuda, a přesto mají terrani bezkonkurenčně nejlepší obranu.
Jinak se docela těším na další kampaně, možná si to pak koupím celé v nějakém golden packu, nebo tak něco.
8/10
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22578
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson »

Shima píše:jsem vyrobil asi 20 barracksů, vznesl je a hurá nad nepřátelskou bázi
Tak tohle mě nenapadlo, doletět tam s budovou.
Eleshar_Vermillion píše:Nešlo by to v kombinaci se skenovacím centrem? Mám pocit, že jsem ho tou dobou už měl...
To je právě ono, upgrade báze ti to nabízí (asi) po určitém počtu misí, takže když jde na The Dig moc brzo, tak tam radar nemáš a ani při opakovaném hraní tam nebude. Pitomé.
Invictus píše:No jestli dou achievementy získat aniž bys vyhrál misi, tak je to dost lame.
Jde, i když je to divné. Ale ne všechny.

Asi nejvíc se mi líbila mise, ve které se vydávám ničit Nydus kanály, to bylo prakticky RPGčko. Ale vůbec jsou mise dost nápadité, a vcelku přirozeně tlačí na časový limit (nebo jsou body za rychlé splnění), takže se až tak neflákám.
Invictus píše: To teda v jedničce mi nepřišlo tak efektivní masovat jednotky (asi primárně kvůli pathfindingu).
To mě zase jo - 350 zerglinů, nebo 24 battlecruiserů, tunu mariňáků, dgragoonů, mutalisků ... jak kdy. Pokud nepřítel neměl specialisty s hromadným útokem, tak to šlo.
Invictus píše:reduklý tanky jsou nuda
Jak to myslíš? Mě se sice tanky nelíbí, jak jsou předimenzované, ale zase při pohybu a střelbě vypadají dobře.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Invictus »

To mě zase jo - 350 zerglinů, nebo 24 battlecruiserů, tunu mariňáků, dgragoonů, mutalisků ... jak kdy. Pokud nepřítel neměl specialisty s hromadným útokem, tak to šlo.
Ty battlecruisery jo, to byla jistotka, ale zase postavit jich 24 chce dosti zdrojů a času. Zerglingové, mutalisci obojí chcípá strašně rychle, bez mikra nelze, zg se navíc vzájemně blokovali v užších průchodech a nejsou AA, mariňáci bez mediček ccípají velcie rychle s medičkama se to dá, ale i tak jich musí být hodně (min. 60), proti tvrdší obraně to obvykle nedávají tak ani tak, dragooni mají naprosto debilní pathfinding, na malé jednotky navíc nedávají. Ale asi dohadovat se tady o tom můžeme jak dlouho že jo.
Jak to myslíš? Mě se sice tanky nelíbí, jak jsou předimenzované, ale zase při pohybu a střelbě vypadají dobře.
reduklý, jakože to má prý být vylepšená verze siege tanku a přitom má nižší damage oproti staré verzi (z30na15 a ze 70na50). Ať ho klidně udělají dražší, ale redukovat damage...no nedává moc smysl.
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon »

zerglingov by som sa zastal... nie je nič zákernejšie ako budovať stovky zerglingov a dávať im attack/move do superovej báze
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Invictus »

není nic zákeřnější než postavit čtyři bunkry do vchodu, za ně dát 8 siege tanků, mezi ně rozložit 4 SCV a sledovat, jak zergové chcípají
ale pravda, proti počítači to obvykle funguje
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 22:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima »

Invictus píše:No jestli dou achievementy získat aniž bys vyhrál misi, tak je to dost lame.
Pouze v případě, že už jsi tu misi předtím dohrál, jinak ti achievementy, které jsou pro každou misi 3 specifické, naskakují až po splnění mise. Já to hrál přes konzoli na hyperionu, protože už mám hru dohranou (2x po sobě v krátkém čase, to se mi snad ještě u žádné strategie nestalo :) )
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon »

druhá vec je, že u taktiky zerglingov sa nepočíta Že hra bude trvať dlhšie ako 10 minút... ak sa to pretiahne, musia sa spolahnúť v strednej hre na spojencov a prejst na nejakú neskorú taktiku... mne sa osvedčili napríklad brood lordi s hydrami
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Invictus »

No tak zerg rush je sice funkční ale imho naprosto ubohá taktika (teda upřímně counter rushovací taktiky taky nejsou úplně hrdinské) a naštěstí na velké a členité mapě neefektivní. Krom toho zergling bez jakohokoliv upgadu je na začátku pomalé a mrtvé maso, které uhoníš i s SCVčkama. V SC2 mi tedy navíc příjde že rushnout jde za všechny rasy podobně snadno a znamená to konec pro protivníka pokud se neumí bránit.
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 18482
Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion »

Invictus píše:Ty battlecruisery jo, to byla jistotka, ale zase postavit jich 24 chce dosti zdrojů a času.
Křižníky jsou zřejmě stálice, ale popravdě nevím, co proti nim může obstát v SC2. Jasně, pokud máš jeden, tak ti ho sejme kde co (rozuměj: hromada kde čeho). Pokud jich máš 6, tak už moc nevím, a pokud jich máš 12, tak ti je nesundá nic, protože jsou účinné víceméně proti všemu (nesmrtelní zase ostrouhají, protože křižní střílí hodně slabších střel).
To se mi právě moc nelíbí na SC2, že terrani mají k té universalitě strašně blízko a ty jednotky nejsou nijak slabé. Vikingové jsou základní letecká jednotka, ergo snadno dostupná (vyrábíš po dvou), mají obrovský dostřel, takže sejmou kde co už první salvou. Bánší jsou zase smrtící proti všemu pozemnímu. V kampani jsem si vystačil hodně s touhle kombinací. Případně bánší vyměníš za obléhací kanóny a zase máš slušně universální sílu. O reaperech vůbec nemluvě... co je vlastně dobré proti reaperům? Míním něco, co je zabije dřív, než utečou...
U zergů jsem nic moc takového neviděl - hydraliskové jsou nyní docela vzácní a leccos na ně platí, mutaliskové jsou zase dost slabí a řetězový útok má myslím menší dosah (jakože vzdálenost, na kterou se aktivuje).
U protosáků nemůžeš udělat větší skupinu ničeho, protože každá jednotka má proklatě hodně slabin.
Zerglingové, mutalisci obojí chcípá strašně rychle, bez mikra nelze
Poslat 350 zerglingů kamkoliv se mi vždy docela osvědčilo i bez mikra (SC1 i SC2)... prostě se to rozeběhne po celé základně, takže se rozhodně nestane, že by si překáželi. Samozřejmě pokud je terran zabarikádovaný, tak máš smůlu, ale pokud nemá důslednější obranu v místě, kudy půjdou, tak je v pytli. Protossák to nezastaví. Nějaká ta psionická bouře, možná archon... ale furt ti jich zbude dost.
Mutalisky dirigovat chtělo, ti chcípali dost proti valkýrám (plošný útok), ale jinak to byla velice universální jednotka (proti většímu počtu nebylo účinné ani maskování, jelikož smrtící byla první salva).
mariňáci bez mediček ccípají velcie rychle s medičkama se to dá
Tohle mi leze na nervy, když jsou 2 medičky schopné mariňáky uzdravovat rychleji, než ho leckterá jednotka poškozuje. Takovéhle systémy nesnáším. A v SC2 jsou medičky ještě účinnější a obvykle stačí 1, aby byl vojcl skoro nesmrtelný.
dragooni mají naprosto debilní pathfinding, na malé jednotky navíc nedávají.
To je přesně ono, draků bych nějak moc nevyráběl... chvilka nepozornosti a 30 zerglingů ti udělá z 12 draků sekanou. Draci byli proti letectvu, jinak nic úžasného, dost si překáželi.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Invictus »

prostě se to rozeběhne po celé základně, takže se rozhodně nestane, že by si překáželi.
No tak jasně, pokud hraješ proti kompu tak jo, ale člověk hrající proti zergovi za tosy nebo terany si postaví malou kompaktní bázi, kde bude blokovat přístup samotnýma budovama a redukovat tak početní výhodu

jo a protosskou odpovědí na zergy jsou vždycky dark templaři + nějaký rozhaněč overlordů. čím víc, tím líp, tím delší linie
když chceš ofenzivu, nahodíš houf zelotů na vychytání prvotní damage, za ně DT a něco univerzálního např. stalkery a je to
btw. stalkery se mi třeba vyplatilo dost masit na skirmish, s blinkem jsou velice mobilní, takže je dost těžké je obklíčit a jsou v podstatě za babku
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22578
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Starcraft II

Příspěvek od Jerson »

Invictus píše:Ty battlecruisery jo, to byla jistotka, ale zase postavit jich 24 chce dosti zdrojů a času.
Ani ne tak moc, a občas jich stačí méně, i když se s nimi pak bojím templářů, jak jsem si dneska opět vyzkoušel.


Zerglingové, mutalisci obojí chcípá strašně rychle, bez mikra nelze, zg se navíc vzájemně blokovali v užších průchodech a nejsou AA, mariňáci bez mediček ccípají velcie rychle s medičkama se to dá, ale i tak jich musí být hodně (min. 60), proti tvrdší obraně to obvykle nedávají tak ani tak, dragooni mají naprosto debilní pathfinding, na malé jednotky navíc nedávají. Ale asi dohadovat se tady o tom můžeme jak dlouho že jo.
reduklý, jakože to má prý být vylepšená verze siege tanku a přitom má nižší damage oproti staré verzi (z30na15 a ze 70na50). Ať ho klidně udělají dražší, ale redukovat damage...no nedává moc smysl.
Jo takhle ... no, to bohužel ano, i když ne o tolik - má damage 15 a 25 proti "armored", což je velmi podobné původní verzi, kde měl 30, které dávalo poloviční damage proti "light". Jen proti hydraliskům není tak silný. A nevím jak fungují upgrady v multiplayeru, ale v kampani se mu základní siege útok mohl zvednout ze 60 na 100, což už je dost. Navíc mám dojem, že střílí o něco rychleji, ale staré statistiky už nemám.
Uživatelský avatar
skew
Příspěvky: 2519
Registrován: 30. 1. 2008, 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od skew »

Jerson píše:A nevím jak fungují upgrady v multiplayeru, ale v kampani se mu základní siege útok mohl zvednout ze 60 na 100, což už je dost. Navíc mám dojem, že střílí o něco rychleji, ale staré statistiky už nemám.
Pokud jde o dmg u siege tanku v jedničce, bylo to 30 +3/upgrade, 70 +5/upgrade v shock módu.
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.

I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů