Starcraft II

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG. Je libo počítačové hry, deskovky, nebo LARP? Přijďte si popovídat s ostatními hráči.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15363
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 16. 8. 2010, 21:41

skew píše:Pokud jde o dmg u siege tanku v jedničce, bylo to 30 +3/upgrade, 70 +5/upgrade v shock módu.
Ve dvojce se upgraduje o +5% na stupeň, zaokrouhleno nahoru, mám ten dojem, ale Siege tank se dá vylepšít ještě navíc o 40 proti primárnímu cíli. Na maximum bych se musel podívat přímo ve hře, ale rozhodne bude víc než v jedničce.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 17. 8. 2010, 11:17

Tak, dneska už trochu času mám :)

Ad vortex u mothershipu: Je to výborná věc pokud člověk musí bojovat s vícero typy jednotek a potřebuje se chvíli soustředit jen na jeden typ. Takhle terranovi na chvíli odstranit z bojiště Vikingy a mezitím mu zlikvidovat battlecruisery (nebo naopak, podle toho co je aktuálně větší hrozba) může udělat v boji velikánskou službu.

Ad upgrady podle toho jak probíhala kampaň: Taky mi to vadí, ale na druhou stranu, kdybys měl v každé misi přístupné všechno, tak by to získávání achievementů bylo nechutně snadné. Takhle mi aspoň každý level předkládá nějakou výzvu. A kdybych nutně potřeboval nějakou jednotku, můžu si rozehrát kampaň na casual a pak změnit obtížnost v potřebném levelu. Na casual se dá většina misí proletět během pár minut.
Taky jsem si všiml, že v jednotlivých misích se upravují síly nepřátel podle toho, jaké jednotky jste předtím v kampani získali. Když jsem si nechával některé mise na konec kampaně, tak mě v nich potom čekaly mnohem silnější nepřátelské jednotky, než když jsem je dělal jako první (na kolik v tomhle má vliv první hraní kampaně na Hard a druhé na Brutal si netroufám odhadovat :) ).

Na druhou stranu taková mise kdy doprovázíte Odina jak likviduje všechno po mapě byla s křižníky celkem sranda :) Hlavně se science vessely, lítaly mi za ním tři a vždycky když jednomu došla energie tak ho začalo léčit druhé. Akorát to na brutal trochu nestíhaly, tak jsem musel zároveň čistit prostor kolem něj těmi křižníky.
Eleshar_Vermillion píše:Křižníky jsou zřejmě stálice, ale popravdě nevím, co proti nim může obstát v SC2. Jasně, pokud máš jeden, tak ti ho sejme kde co (rozuměj: hromada kde čeho). Pokud jich máš 6, tak už moc nevím, a pokud jich máš 12, tak ti je nesundá nic, protože jsou účinné víceméně proti všemu (nesmrtelní zase ostrouhají, protože křižní střílí hodně slabších střel).
Protossové mají Void Raye a ty křižníky zničí bez problémů, zergové zase Corruptory. To už by těch křižníků muselo být sakra hodně. Ale i tak by je pořád měl soupeř šanci přečíslit void rayema/corruptorama.
Eleshar_Vermillion píše:Případně bánší vyměníš za obléhací kanóny a zase máš slušně universální sílu. O reaperech vůbec nemluvě... co je vlastně dobré proti reaperům? Míním něco, co je zabije dřív, než utečou...
jakákoliv nepěchotní jednotka/střelecká jednotka(hydraliskové, stalkeři)/zpomalovací jednotka(např. maraudeři) atd..

Mno.. koukám že vy tu hrajete zásadně kampaň/skirmish a já to beru velice silně z pohledu multiplayeru tak mi přijde spousta výtek nesmyslných :)
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15363
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 17. 8. 2010, 21:06

Shima píše:Ad upgrady podle toho jak probíhala kampaň: Taky mi to vadí, ale na druhou stranu, kdybys měl v každé misi přístupné všechno, tak by to získávání achievementů bylo nechutně snadné. Takhle mi aspoň každý level předkládá nějakou výzvu. A kdybych nutně potřeboval nějakou jednotku, můžu si rozehrát kampaň na casual a pak změnit obtížnost v potřebném levelu. Na casual se dá většina misí proletět během pár minut.
Jenže to bych to hrál znovu ... a i tak když můžeš získat body i za nedokončenou misi, tak ... je to prostě divné. Halvně když mám ve druhé misi vylepšený command center a ve třetí už zase ne.
Taky jsem si všiml, že v jednotlivých misích se upravují síly nepřátel podle toho, jaké jednotky jste předtím v kampani získali. Když jsem si nechával některé mise na konec kampaně, tak mě v nich potom čekaly mnohem silnější nepřátelské jednotky, než když jsem je dělal jako první (na kolik v tomhle má vliv první hraní kampaně na Hard a druhé na Brutal si netroufám odhadovat :) ).
Tak na tohle jsem zvědav, ale mám dojem, že obtížnost se projevuje mnohem víc než pořadí.
Mno.. koukám že vy tu hrajete zásadně kampaň/skirmish a já to beru velice silně z pohledu multiplayeru tak mi přijde spousta výtek nesmyslných :)
Zatím jsem hrál jen kampaň, nic jiného mi nejde spustit. Nicméně to je prostě rozdíl kampaně a multiplayeru, omezený počet jednotek, jiné upgrady, jiné parametry, zřejmě žádné vylepšení základny - prostě dvé různé hry. Pak těžko přenášet nějaké zkušenosti a taktiky z jednoho do druhého a těžko se o tom rozumně bavit.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15363
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 23. 8. 2010, 17:47

Obrázek


Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 4216
Registrován: 6. 11. 2006, 07:40
Bydliště: Brumov

Re: Starcraft II

Příspěvek od Raven » 4. 3. 2013, 12:36

Ok, zergové už budou, tak jsem se pustila do terranů - nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že úroveň obtížnosti šla do háje, takže u Normal difficulty je možné bez problémů číst v mapě/dřepovat/mazat chleba...(libovolně doplňte)
A v některých misích naprosto nehorázně radí, jako by hráče podezřívali, že mu chybí nějaká část mozku :>:o/

Pro potěchu Jersonova oka a ucha: vykašlala jsem se na Ariel a odkývala protossům, že vyčistím Heaven od zergů. Je třeba se mít na pozoru - zergové neinfestují polovičatě, že
(ale bylo to taky proto, že mi ta doktorka nehorázně lezla na nervy. Ale její konec byl krásný...)
R
"Make BDSM, not war, sister."

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15363
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 4. 3. 2013, 15:08

jak jsem měl Starcraft rád, na dvojce už nenacházím nic zajímavého, snad jen videa by mohla být zajímavá. Ale hlavně naproto podělali Protossy.

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 4216
Registrován: 6. 11. 2006, 07:40
Bydliště: Brumov

Re: Starcraft II

Příspěvek od Raven » 4. 3. 2013, 16:50

co je s Protossy? Odehrála jsem zatím jen pár misí, takže jsem zatím viděla pár zealotů
A já kopu za opačnou stranu, takže podle mě podělali zergy :wink: - asi si zavolali nějakého Zolova potomka, který jim pomohl propracovat naturalistické detaily, aby vypadali nechutní za hranici vkusu (nějak tam přibylo slizu, tepání apod.) A nelíbí se mi upravený vzhled jednotek
R
"Make BDSM, not war, sister."

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15363
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 4. 3. 2013, 20:16

Raven píše:co je s Protossy?
Když srovnáš Zeratula z jedničky a Zeratula z dvojky, zjistíš, že ten druhý musel pár let žrát staroidy po kilech. Navíc všem Protossům ještě přidali všemožné serepetičky, srovnej

Původního Artanise

Obrázek

s novou kreaturou jménem Artanis

Obrázek

To se vztahuje na všechno ve Starcraftu 2 - Mariňáci jsou nabušení tak, že jsou i bez pancíře větší než powerarmory z jedničky, firebati 2 jsou velcí jako původní Goliášové, noví Goliášové jsou ješčtě větší, ještě větší jsou Vikingové, ještě větší je Thor a ten má ještě větší verzi. Odstupňováno pomocí přídavných jmen je Starcraft 2 Ultra-Mega-Giga-Super-Hyper-coolovější a po vizuální stránce mě irutuje o pět řádů více.

Prostě to co jsem kritizoval už před pár lety u moderní fantasy tvorby - všechno nabbostované, všechno plné ostnů a hrotů, všechno über. A technika vypadá jak hračky od Matella.

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 7784
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od OnGe » 4. 3. 2013, 20:58

Jerson píše:Prostě to co jsem kritizoval už před pár lety u moderní fantasy tvorby - všechno nabbostované, všechno plné ostnů a hrotů, všechno über. A technika vypadá jak hračky od Matella.
To je všechny pravda, ale je to poplatné vizuálnímu stylu, se kterým blizzard udělal díru do světa a evidentně jim to funguje i dál. Já jim zas nemůžu zapomenout, že jeden z upgradů v laborce je ultramoderní superslitina vanadium. Za tohle někdo bere prachy? Nemá cenu nad tím brečet, protože (u počítačové hry obzvlášť) drtivá většina lidí šáhne raději po hračkách od mattela, než po něčem pseudoreálném a kdyby tam pancéřování z hovadia, tak jim to bude fuk. Půlka lidí ten název ani nepřečte.

No a to jsou tak důvody, proč lidi nadávají na mainstream :lol:
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13381
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 5. 3. 2013, 20:28

S Jersonem nemohu než smutně souhlasit:

Obrázek

A Sosáček má určitě radost z té modré a oranžové.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Sosacek
Příspěvky: 20280
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Starcraft II

Příspěvek od Sosacek » 5. 3. 2013, 20:36

Eleshar_Vermillion píše:S Jersonem nemohu než smutně souhlasit:

Obrázek

A Sosáček má určitě radost z té modré a oranžové.
He?
> So how do Chthonic actions interact with Autochthon?
There's an automatic chthonic Autochthonic interaction chthonic action interdiction.

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13381
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 5. 3. 2013, 20:52

Celý ten obrázek je postavený na jejich kontrastu, na jehož nadužívání jsi poukazoval v hollywoodských filmech (byť tam jde teda o xichty). Ale tak protossové byli vždycky zlatomodří, ale tady je zlatomodrý i ten paladin, rozhodně ten šaman a a víceméně i Arthas.
Každopádně Zeratul od těch ostatních figurek nejde moc odlišit... mohutné nárameníky, modrý hadr zakrývající penis, modře svítící oči, zlatavý pancíř, svaly, svítící meč,... prostě z protossáků se stala unifikovaná blizzardisovaná sračka.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Prdovous
Příspěvky: 76
Registrován: 23. 11. 2011, 13:51

Re: Starcraft II

Příspěvek od Prdovous » 5. 3. 2013, 23:51

Jestli se nepletu, zrovna tohle je obrázek z Blizz DOTY, takže docela chápu, že by měl působit unifikovaně. Přinejmenším unifikovaněji než postavy rozházené do jednotlivých her - což způsobuje i fakt, že Protoss tady vypadá víc jako Broken (dreanei), než jako Protoss, však i ta grafika má blíž k Warcraftu, než ke Starcraftu ;)

Ale obecně souhlasím s tím, co tady bylo řečeno - prostě nemám rád přeboostěný fantasy, který si nezakládá na realitě. Obzvlášť v SC II to je fakt hezky vidět, ač visualně je ta hra imho zpracovaná velice pěkně. A to platí i pro knihy, před Vánocemi jsem četl Noc draka, na kterou jsem se po předchozí části docela těšil, ale ve výsledku se to ukázalo býti neskutečně naivním paskvilem snad i na poměry Warcraftu -.-

Sosacek
Příspěvky: 20280
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Starcraft II

Příspěvek od Sosacek » 6. 3. 2013, 00:26

Ja na tom obrazku nevidim nic co bych prohlasil za oranzovou, ale mozna ma jeden z nas spatne nakalibrovany monitor.
> So how do Chthonic actions interact with Autochthon?
There's an automatic chthonic Autochthonic interaction chthonic action interdiction.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host