Starcraft II

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG. Je libo počítačové hry, deskovky, nebo LARP? Přijďte si popovídat s ostatními hráči.
Odpovědět
Uživatelský avatar
skew
Příspěvky: 2519
Registrován: 30. 1. 2008, 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od skew » 12. 8. 2010, 21:58

Btw, dneska mi kamarád říkal, že v jedné misi je přímo účelem "vydržet, dokud poslední Prot nepadne". Je to pravda ? To mi přijde kulervoucí!
(ačkoliv, když nad tím tak zpětně přemýšlím... vlastně se to nedá srovnávat s DoW2, jak jsem to původně dělal...)
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.

I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3618
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon » 12. 8. 2010, 22:45

velkí hybridi sa imho nedajú zdvíhať do výšky lebo sa jedná o hero units
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 12. 8. 2010, 23:06

Teď jsem loadl svůj poslední save z In Utter Darkness, zvedl jsem Hybrid Reavera (velký, mlátící) a zvedl jsem i i Hybrid Destroyera (levitující, kouzlící). Naklikl jsem si Destroyera a Detection fakt nemá. Ani na wiki o tom není ani zmínka. Tak mě napadá že snad máte cracklou verzi SC2 (nemůžu si vzpomenout kdo všechno říkal že tu hru kupoval a nerad bych někoho urazil :) ), jinak to asi není možné aby vám levitující hybridi detekovali a mě ne...

Skew: jojo, to je zrovna ta mise o které se tu zrovna dohadujem :D Viděl jsem dost označení že je to nejlepší mise v SC2..
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3618
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon » 12. 8. 2010, 23:29

crackle to mam ale siel som len hypoteticky z toho ze by to mohlo byt nieco ako leviathan alebo kerrigenova na ktorych nefungovali triky ako ovladacie vezicky lebo to boli specialne jednotky

btw mozno je najepickejsia ale mne osobne sa najviac pacila recon misia za Novu
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
skew
Příspěvky: 2519
Registrován: 30. 1. 2008, 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od skew » 12. 8. 2010, 23:41

Shima píše:Viděl jsem dost označení že je to nejlepší mise v SC2..
Minimálně ten nápad mi přijde děsně cool. Přitom ten cíl není nic novýho, jenom je to vyjímečné tím, že tentokrát je to doopravdy.V tom DoW2 to mohlo být mnohem víc epic, páč se jednalo o poslední misi a zemřeli by v ní hlavní hrdinové, do jednoho.
Ah, ale v grim dark future universu asi není místo pro zklamání věrných fanoušků takovou herezí, jakou je tragický konec...
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.

I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15341
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 13. 8. 2010, 00:50

Shima píše:Teď jsem loadl svůj poslední save z In Utter Darkness, zvedl jsem Hybrid Reavera (velký, mlátící) a zvedl jsem i i Hybrid Destroyera (levitující, kouzlící). Naklikl jsem si Destroyera a Detection fakt nemá. Ani na wiki o tom není ani zmínka. Tak mě napadá že snad máte cracklou verzi SC2 (nemůžu si vzpomenout kdo všechno říkal že tu hru kupoval a nerad bych někoho urazil :) ), jinak to asi není možné aby vám levitující hybridi detekovali a mě ne...

Skew: jojo, to je zrovna ta mise o které se tu zrovna dohadujem :D Viděl jsem dost označení že je to nejlepší mise v SC2..
V mé hře se tyhle jednotky jmenují jinak, a mám originálku, nové patche mi to stahuje automaticky. A tihle hybridi jsou přesně takoví jak píše Eleshar, mají detektor a nejsou zvedat, protože jsou massive. Je docela možné, že jsi tu misi hrál předtím, než ji nějakým patchem upravili, aby byla drsnější.

A asi napíšu nějaký post do tématu o čím dál větších armorech, protože v SC je to úplně ukázkové. Jen protossové se tomu zatím z větší části vyhnuli, i když jsou taky fazicky nabušenější než před deseti lety.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 13. 8. 2010, 07:59

Mise za novu byla hustá, ale mnohem víc se mi líbí varianta za Toshe :) Osobně se mi snad nejvíc líbila mise kde zaplavujete nydus wormy lávou. 50+ killů jednou ranou průrazné sniperky FTW :D (je docela smutné že taktičtěji výhodnější mise zníčení letectva je o dost horší)
Jerson píše:V mé hře se tyhle jednotky jmenují jinak, a mám originálku, nové patche mi to stahuje automaticky. A tihle hybridi jsou přesně takoví jak píše Eleshar, mají detektor a nejsou zvedat, protože jsou massive. Je docela možné, že jsi tu misi hrál předtím, než ji nějakým patchem upravili, aby byla drsnější.
Ať hledám jak hledám, tak nemůžu najít ani zmínku o tom že by normální hybridi (kromě Maara, který je o dvě mise dřív) jakkoliv detekovali nebo nešli zvednout... A co jsem projel us i eu oficiální fóra tak hráči radí použít lajny DT přesně jako jsem to udělal já. Na jakou obtížnost tu misi hraješ? Je to poslední rozdíl který mezi tvojí a mojí hrou vidím, já to hrál v pondělí a od té doby myslím žádný patch nevyšel.
A jak přesně se ti tvoji hybridi jmenují?

skew: není spíš hereze ty hrdiny nezabít? :) Já DoW2 hrál jen pár misí, moc mě ale ten koncept nebavil, mise byly strašně repetitivní, což se mi u SC2 nestalo vůbec. Je to zajímavé, obě universa mám fakt rád, obě první hry jsem hrál veeelmi dlouho a stejně DoW2 se pro mě nedá s SC2 vůbec srovnávat...
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13212
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 13. 8. 2010, 13:12

Tak jo, jdou zvednout a nemají detektor, je to pravda, vyzkoušeno. Zvednutí se hodí spíš na ty zergské typy hybridů. A jinak že to není detektor, je úplně jedno, protože tam stejně létá tolik overseerů, že to není šance sestřelit. Navíc když nesestřelíte všechno, v další vlně přiletí další a připojí se k těm, kteří přežili.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 13. 8. 2010, 13:33

Je pravda že jsem to na brutal hrál stylem počkat až přijde vlna, jestli má overseery tak load, naběhnout tam s letectvem, rychle sejmou overseery (byli vždycky tak max 4, dá se to zvládnout během 5 vteřin :) ), vrátit se do základny dokud je většina letectva živá, zbytek dodělají DT, doplnit stavy, save, čekat na další vlnu. Tak jsem ubránil archiv a pak nahoře už jsem měl jen jednu hromadu leteckých jednotek na sobě a mothership která jim dávala neviditelnost, tam už jsem nějaké overseery neměl čas řešit, zvláště k mému konci (cca 3300 zabitých) když jich přilítlo asi dvacet :D
i tímhle způsobem ta mise zabrala neskutečně času. Takový totální omyl. Ale jiný způsob jsem nenašel. Když jsem neměl DT tak mi prostě jednotky umíraly rychleji než jsem je stíhal vyrábět...
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15341
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 14. 8. 2010, 19:44

Já tu misi budu hrát až dohraju celou kampaň, pak se na to podívám. Hrál jsem tu misi na Hard. Jinak hra stylem save - load mě nikdy nebavila, takže mi stačilo, že jsem získal všechny bonusy.

Jen jsem si až dneska přečetl, že Mothership svým warpem jen na chvíli vyřadí jednotky z bojiště, a ne že by je zabila, tak to se už nedivím, že jsem ty hordy nedokázal zvládnout účinněji.

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13212
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 15. 8. 2010, 14:38

Mothership je jen původní soudcovská loď s více životy, kterou můžeš mít jen jednu. Je tam teda ještě pár rozdílů - maskovací pole má podstatně menší dosah (větší flotilu v tom neschováš) a její recall je naopak trošku větší.

Černá díra má navíc některé situační výhody - když to pošleš na rozložené obléhací tanky, tak je to "složí". Navíc to stahuje všechny jednotky na jedno místo, čehož lze teoreticky využít, když máš skupinu kolosů (jediná protoská jednotka s plošným účinkem) a skupinu sentry - obstavíš to silovými poli, takže až černá díra skončí, jednotky jsou namačkané a kolosy je pokosí (to se mi líbí... "kolosy pokosí"... skoro jako "pillage a village").

Pak jsem viděl kooperační variantu s terráncem, kdy protosák vystázuje nepřítele a terran tam pak hodí atomovku, ale myslím, že by to šlo bez problémů udělat i s arbitry.

Jo a mám pocit, že černá díra se nedá použít jako obrana (čili že vystázuješ vlastní jednotky v případě, že na ně někdo třeba hodí atomovku nebo něco), ale teď nevím jistě. A o tom, že mateřská loď je v boji 1:1 slabší než carrier (neřku-li battlecruiser), jsem tu už psal.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15341
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 15. 8. 2010, 14:55

Tak jsem kampaň dohrál, takže jsem si zkusil misi In Uter Darkness znovu a už tam mám normální mutanty, kteří se dají zvednout a nemají detektor. Takže mi přijde, že Void Ray by na ně byl lepší, protože letadla nemůžou nijak ohrozit.

Mothership do černé díry stahuje i vlastní jednotky, to jsem si omylem vyzkoušel.

Poněkud nemile mě překvapilo, že nemůžu použít upgrady a později získané jendotky, když hraju mise z archivu, i když někdy mám vylepšení Command centra i v misi, ve které jsem si ho ještě nepořídil - je to takové podivné a moc mě to nepotěšilo, protože Ghosty jsem si pořídil až poslední misi před Charem v domění, že je budu moct použít i jinde, a nemůžu, to bych musel hrát kampaň znovu a s jiným pořadím. Přiznám se, že tahle volnost mi přijde dost pitomá, člověk na začátku udělá chybu ve výběru a už to nespraví. To samé a Archievmenty - na to abych některé získal bych musel hrát kampaň znovu a vybírat si upgrady jen z jedné skupiny nebo všechny žoldáky. Prostě když už volnost, tak úplnou, a nebo úplné nalajnování. Tahle polovičatá verze mě dost zklamala.

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13212
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 15. 8. 2010, 16:08

Jerson píše:Mothership do černé díry stahuje i vlastní jednotky, to jsem si omylem vyzkoušel.
Já právě teď taky $D A carriery je to velice smrtící, zejména s vlastními, jelikož jak je to dlouhodobější efekt, tak ti to všechny interceptory spolkne a letadlovky jsou na houby $D Jo a upřesnění - vortex už nejde obestavět silovými poli, alespoň ne nijak těsně, protože použití vortexu silová pole spolehlivě ničí, čili kombinace vortex + kolosy už nic moc neřeší a je to holt na ten vortex + atomovka. Teda jako protosák samozřejmě nemáš atomovky. Mateřská loď dost zklamala.
Poněkud nemile mě překvapilo, že nemůžu použít upgrady a později získané jendotky, když hraju mise z archivu, i když někdy mám vylepšení Command centra i v misi, ve které jsem si ho ještě nepořídil
To by se to získávaly achievmenty, když by sis na misi, kde máš vyhubit těch asi 130 infkovaných staveb (jak se tam střídá noc a den) přitáhl bitevní křižníky, co? Ale taky jsem doufal, že to půjde.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15341
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 15. 8. 2010, 16:33

mám problém s hraním čehokoliv jiného než kampaně nebo challenge - když si chci zahrát proti AI, tak na začátku vidím jen černé bitevní pole s, na minimapě se sice můžu pohybovat a zoomovat, ale obraz se nemění.

A když si zkusím dát 1v1 s člověkem, kterého mi to najde, tak mi při naběhnutí hra vypadne s tím, že je porušená synchronizace. Vždycky.
Můžete mi někdo říct, co s tím?
Eleshar_Vermillion píše:To by se to získávaly achievmenty, když by sis na misi, kde máš vyhubit těch asi 130 infkovaných staveb (jak se tam střídá noc a den) přitáhl bitevní křižníky, co? Ale taky jsem doufal, že to půjde.
Zrovna tahle mise je dost jednoduchá, ale stačilo by mi, kdybych měl už koupené vylepšení u Reaperů. Nebo kdybych si do "The Dig" mohl vzít nějakého létače nebo měl radar, abych viděl na útes, protože jinak se tam nedokážu nijak podívat, natož dostat. Jak mám zničit 50 Protosských staveb, to opravdu netuším.

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3618
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon » 15. 8. 2010, 20:44

mne to s tou minimapou robilo ak som spustil mapu z Beta verzie, nemôže byť chyba tam?
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host