Starcraft II

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG. Je libo počítačové hry, deskovky, nebo LARP? Přijďte si popovídat s ostatními hráči.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 8. 8. 2010, 22:00

Mno jo, jenže Nova se k tobě nepřidá :D
Teda.. můžeš ji na lodi zahlídnout, když v armory klikneš na ty krabice kde maj stát spectres (pokud necháš žít toshe) a budeš zírat na ty krabice 15-30 sekund tak se na pár vteřin zviditelní Nova, jak na nich sedí a zase zmizí. Cool (koukal jsem na to na yt :) )
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13516
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 9. 8. 2010, 03:30

Tosh byl typický "kouzelný negr", navíc to jeho stupidní pohrávání si s motýlkovým nožem... Jinak článek mi přišel spíš o tom, že příběh SC2 a zejména postavy nejsou nijak převratně hluboké. Jinak je zajímavé, jak kdykoliv dojde na nějaké rozhodování, vždycky se rozhodnete správně... nebo to tak alespoň působí - nelze udělat chybu (jen teda ve volbě případné jednotky), ale pocit z rozhodnutí je vždy stejný - takhle je to správně a jinak by to nikdy nešlo. Což nevím, zda se mi zcela zamlouvá.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3620
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon » 9. 8. 2010, 09:38

ale aj rozhodovanie u doktorky je v oboch prípadoch správne - buď protossov, porazíš, a oni sa poďakujú za dobrý boj a doktorka všetkých zachráni, alebo všetkých vyhladíš a aj keď nakoniec nakzenú doktorku tiež musíš zabiť vieš, že si spravil dobrú vec, lebo jej sérum nefungovalo :)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 9. 8. 2010, 13:14

Kdo má zájem a nevadí mu případné malé spoilery tak vyražte na tenhle thread plný easter eggů v SC2 :D Už se u toho pěknou chvíli dobře bavím 8)
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3620
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Antharon » 9. 8. 2010, 13:34

mno ja som zrovna dnes nasiel ten v tretej misii kde musis cakat na evakuaciu - presekal som sa zergskou zakladnou a tam uteka tauren marine LVL80 na zachod... tak som sa ho odtial snazil dostat, klikam, klikam a zrazu ho to vystrelilo do vesmiru
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15595
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 9. 8. 2010, 15:03

V misi, kde hraju za Novu jsem si taky všiml nějaké poletující kadibudky ve vesmíru.
Shimo, možná by stálo za to tyhle zajímavosti vypsat sem, já než se k tomu zase dostanu ... 8)

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 9. 8. 2010, 15:21

Jo tak to zas ne, je toho pět stránek, to bych psal zatraceně dlouho. Možná když se budu zítra v práci nudit :D
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15595
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 9. 8. 2010, 21:58

Já nemyslel přeložit to, jen vypsat ty zajímavé kousky, tolik toho zase být nemůže (když je tam 27 misí).
U mám skoro celou tabulku jednotek, ale ne že by mi to chlapci Blizzardští zjednodušovali.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 10. 8. 2010, 10:23

Jop, včera jsem hrál tu misi za Novu taky, abych měl achievementy a brutal splněný a docela mě tam ta poletující budka bavila :D
Jinak jsem na brutal dělal poslední misi za protossy asi dvě hodiny.. Stylem Save/Load a i tak to bylo neskutečně těžké a musel jsem asi desetkrát komplet restartovat. Nakonec jsem přišel na ten správný trik (lajna Dark Templars on Hold v každém vchodu a okamžité zlikvidování blížících se observerů letectvem) a misi jsem skončil s 3400 killy (přesně, heh). Nedokážu si představit co za sílu by dokázalo zničit tu masu zergů která mě nakonec zlikvidovala. Jsem pomalu neviděl podlahu v levelu přes samé zergy :D
Btw ta mise za Novu mi taky trvala asi hodinu a půl a kupu nervů a save/loadů.
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13516
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 10. 8. 2010, 12:46

Shima píše:Kdo má zájem a nevadí mu případné malé spoilery tak vyražte na tenhle thread plný easter eggů v SC2 :D Už se u toho pěknou chvíli dobře bavím 8)
Zajímavé... vůbec mi nedošlo, co znamená "Narud" pozpátku...
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15595
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 10. 8. 2010, 14:47

Shima píše:(lajna Dark Templars on Hold v každém vchodu a okamžité zlikvidování blížících se observerů letectvem) a misi jsem skončil s 3400 killy (přesně, heh).
A čím sis poradil s těmi mutanty, kteří mají integrovaný detektor? Je fakt, že tahle mise byla zatím nejvýživnější, při prvním hraní jsem měl 2669 zabitých (to fakt naštve, když si až pak přečtu, že jich potřebuju 2700 :-), při druhém jsem to už dotáhl ke třem tisícům, ale stavěl jsem dost živelně, co mi přišlo pod ruku, a tunu cannonů.

Nicméně na brutal jsem hrál jen první misi a moc mě to nebaví, nemám rád vysoké rychlosti.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 11. 8. 2010, 07:42

Popravdě, mutanti se zabudovaným detektorem mi nechodili. Netuším proč. Byl jsem ale připravený je řešit pomocí phoenixů. Ti mají tu schopnost zvednutí nepřítele do vzduchu, takže na něj pak můžou střílet a navíc mu to dočasně vypne všechny ability.
Photon cannony jsem měl zastavěnou dobrou půlku horní plošiny :D Vyplácal jsem na to komplet všechny minerály co v základně byly. Zkoušel jsem i expandovat na sever ke žlutým minerálům, ale nedařilo se mi to udržet, takže jsem se pak spolehnul na lajny DT a zůstal v původní základně.
Na maximální rychlost hry jsem zvyklý z multiplayeru, takže mi "normal" rychlost vadí, protože se při ní všechno hrozně vleče :)
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15595
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Starcraft II

Příspěvek od Jerson » 12. 8. 2010, 15:00

Shima píše:Popravdě, mutanti se zabudovaným detektorem mi nechodili. Netuším proč. Byl jsem ale připravený je řešit pomocí phoenixů. Ti mají tu schopnost zvednutí nepřítele do vzduchu, takže na něj pak můžou střílet a navíc mu to dočasně vypne všechny ability.
Jenžem utanta do vzduchu zvednout nedokážou, a když jich přijde osm v další záplavě nestvůr, tak to neuklikáš, a už vůbec ne na Brutal.

A expandování - to naprosto nepřicházelo v úvahu, na obranu základny jsem potřeboval všechny jednotky a ještě abych expandoval ... mi přijde, že jsi to měl nějak strašně jednoduché :-) Ještě mi řekni, že jsi ani nepotkal Omegaliska :-)

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Starcraft II

Příspěvek od Shima » 12. 8. 2010, 19:23

No však já tu expu neubránil taky :D Možná proti jednomu útoku, ale pak už jsem měl moc roztříštěnou obranu :D Omegalisk tam je, ale pokud za ním nelezeš tak ti dá pokoj :)

Btw zvednout 8 mutantů se s trochou tréninku dá udělat v pohodě (jsou o dost větší než ostatní potvory), navíc je phoenixové fakt zvedat můžou. Máš to nějak podezdřele jiné tu hru :D

Nic to ovšem nemění na tom že pokud nedetekují mutanti DTčka tak není důvod je zvedat, templáři je po chvíli usekají. Jediný mutant který byl zároveň i detektor v kampani byl ten o dvě mise dřív. Jak se furt oživuje a nabíhá na tebe znova a znova.
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 13516
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Re: Starcraft II

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 12. 8. 2010, 20:55

Shima píše:Btw zvednout 8 mutantů se s trochou tréninku dá udělat v pohodě (jsou o dost větší než ostatní potvory), navíc je phoenixové fakt zvedat můžou. Máš to nějak podezdřele jiné tu hru :D
Mutant je podle mě masivní jednotka a ty zvedat myslím nejdou.
Shima píše:Jediný mutant který byl zároveň i detektor v kampani byl ten o dvě mise dřív. Jak se furt oživuje a nabíhá na tebe znova a znova.
Právě že tací tam taky běhají. Jsou tam hybridi podobní spíše více zergům, ti jsou větší, černí, chodí, útočí na blízko a mají hodně životů. Pak jsou hybridi více podobní protosům (jako ten o dvě mise dříve, jen nerostou), ti jsou tuším světle šedí, levitují, útočí na dálku, mají psionické štíty a detekují neviditelnost.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host