Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Demonos
Příspěvky: 6
Registrován: 28. 10. 2019, 18:03

Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry

Příspěvek od Demonos »

Zdravím, tímto bych chtěl oslovit všechny nadšence do DrD a celkově fantasy jestli by se nechtěli realizovat na mém projektu RPG/strategické broser hře. Jsem programátor a webový designér a na hře makám již 2 měsíce. Tato hra začíná mít již určitou podobu a rád bych do svého týmu přijal opravdového nadšence či dva co by mi s tím pomohli. Jednalo by se pouze o psaní questů, návrh herních předmětů, přidávání monster a příběhů, tvorba dungeonů, celkově tvorba ekonomiky hry atd. Hra má svůj příběh který bych rád dodržel ale jinak mají autoři volnou ruku v psaní. Na vše jsem vytvořil řekl bych celkem dobré nástroje (určitě je i nadále co vylepšovat) takže nemusíte nic programovat atd. Určitě ocením pokud mi pošlete své zkušenosti s fantasy nebo DrD ať už jako PJ nebo hráči. Například jestli máte někde sepsaný nějaký příběh atd. Rád bych tímto dal šanci realizovat se někomu kdo se do této hry "zblázní" stejně jako já.

O hře:
Hra má prvky klasických klikaček kdy si postavíte budovy na těžbu, kasárny atd. Ovšem s tím rozdílem že když si vytvoříte vojenskou jednotku tak každá má svojí osobnost. Můžete si jí pojmenovat vybavovat předměty, dávat různé talentové body, levlovat atd. A pak s každým tímto vojáčkem můžete procházet dungeony, arény, různé battlegroundy apod. Určitě tato hra má již v takhle raném stádiu co nabídnout a můj názor je že má obrovský potenciál do budoucna. Snažím se aby to byla jak klasická klikačka pro lidi co nemají času a jdou si jednou denně na 5 minut něco někam odklikat. Ale aby tato hra byla i pro ty kteří jsou u ní schopni prosedět 12 hodin denně a stále jim hra bude mít co nabídnout.