[Let's play] Surviving Mars

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG. Je libo počítačové hry, deskovky, nebo LARP? Přijďte si popovídat s ostatními hráči.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7321
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Faskal » 12. 4. 2018, 15:47

A: Tharaskal:1D3 → 1(1)#A => Jako první podpoříme Aldrinovu měsíční základnu.
B: Tharaskal:1D3 → 2(2)#B => na severovýchod od žalářníka, máme tam dvě obstojná naleziště železa a výtečné naleziště vzácných kovů
D: Tharaskal:1D3 → 3(3)#výzkum => pohneme s průlomy: Důmyslnost Marťanů + Vektorová pumpa + Automatizace továren + hluboké vzácné kovy

Jinak u strojírenství a robotiky jsme na konci stromu, takže tam bude možností už jenom ubývat, a u ostatních jsme skoro na konci
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7321
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Faskal » 12. 4. 2018, 18:47

Sol 118 - přelidnění
"Dnes bych vám rád představil Zdenu. Zdeno? Aktivuj si videorozhovor, prosím."
"Je to nutné? To snad ani není potřeba."
"Ale ano. Přece nebudu před ostatními přítomnost tak zajímavého člověka, jako jsi ty."
"To by rozhodně nevadilo."
"Ale vadilo. Pověz mi, Zdeno, co přivádí poustevníka do dómu, kde i s tebou žije 122 lidí? Tedy kromě smlouvy, která tě zavazuje k práci pro Brauer Agency?"
"Já to nepovažuji za práci, ale za poslání. Vydala jsem se na Mars poté, co za mnou ve snu přišel Kaspar Brauer, otec zakladatel, a řekl mi..."
"Děkuji za tvůj čas, Zdeno, musíme přistoupit k hodnocení budování nových struktur. Především je tady otázka nového dómu..."
Zdena je Samotář a Světec (takže poustevnice), světci zvyšují morálku všech nábožných v dómu (je jich tam sedm, zadal jsem, aby za ní přišli další ovečky). Je zdravá a plně příčetná, ale extrémně nespokojená, hodně jí chybí luxus a také vadí, že je v tak přeplněném dómu - ale nemáme žádný tak malý, aby byla spokojená. Je to botanička a pracuje na farmě v Žalářníkovi.
116-stavba nového dómu.jpg
Stavba dómu postupuje poměrně pomalu, je daleko.

Narazili jsme na anomálii - obzvlášť nádherné místo na Marsu. Pro nás k ničemu, ale přilákali jsme 50 dalších potenciálních rekrutů.
116-vista.jpg
A. Co kromě stavby dómu dělat dál? V zásadě všechno funguje relativně obstojně, ale stačí jeden nešikovně umístěný meteorit opálí jednotlivé části kolonie, které nejsou soběstačné. Vyberte tři a srovnejte podle priority
1 Zajistit výrobu zásobní energie a baterie u spotřebičů, jsou nějak zanedbané
2 Zajistit nádrž vody a zásobárnu kyslíku zvlášť ke každému dómu, aby měly v případě výpadku vlastní zásobu
3 Zajistit u každého dómu autonomní výrobu kyslíku a vody
4 Rozšířit síť létajících dronů a zrychlit tak expanzi
5 Zajistit výrobu dalších dronů, centra jsou dost přetížené
6. Projít a optimalizovat dómy, dokoupit zanedbané vylepšení a zkontrolovat, jestli vše optimálně funguje

B V Neústupnosti #1 je prakticky vyčerpané naleziště vzácných kovů. Nějaké získáváme i z Žalářníka, ale výpadek bude chybět. Co s tím?
1. Vedle kvalitního naleziště vzácných kovů v Neústupnosti #1 je i jedno málo vydatné. Budeme ho těžit, i když produktivita práce bude výrazně nižší než u minulého naleziště.
2. Přestaneme zde těžit vzácné kovy, uděláme z Neústupnosti #1 další vědecký dóm, a postavíme síťový uzel jako centrální věž

C. Žalářník má předimenzované množství obytného prostoru, a aby se lidi neflákali, musel jsem otevřít noční směnu v továrně na polymery. Vyberte jedno
1. Nevadí, necháme je i přes noc vyrábět polymery
2. Postavíme druhý důl na vzácné kovy a pošleme je tam
3. Postavíme druhý důl na běžné kovy a pošleme je tam.
4. Zbouráme dvě obytné jednotky, postavíme místo toho obytný komplex a na volném místě
a postavíme něco, co jim chybí ke spokojenosti
b necháme místo na výzkumné centrum, které můžeme dát vyzkoumat

D. Mystérium zdá se sestává z toho, že budeme házet spoustu zdrojů po projektech Beyond Earth Initiative. Už jsme odeslali jednou kovy, jednou polymery a zrovna jsem přijal žádost z Aldrinovy základny. Ještě jich bude spousta, ale nemá smysl hlásit každé.
1. Srovnejte podle priority, jak je postupně plnit
A. Aldrinova základna - osídlení Měsíce za účelem těžby Tritia v měsíčním prachu (chce na třetiny polymery, elektroniku a strojové části)
B. Port Vesta - těžařská základna v pásu asteroidů (chce elektroniku)
C. Stanice Rubikon - loděnice v hlubokém vesmíru (chce kovy)
D. A nakonec Město Pramenů - farmářská kolonie na vodou bohatém Ganymedu (bonus: přihláška 5 botaniků a 5 geologů mezi kolonisty)
2. Na pořadí nezáleží, prostě vybrat ten, který chce suroviny, co nám zrovna přebývají.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24485
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Vallun » 12. 4. 2018, 19:47

A 3 5 6

B 2

C 1 a b)

D 2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 4664
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Naoki » 12. 4. 2018, 19:57

A543
B1
C2
D2

Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 192
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Vaarsuvis » 12. 4. 2018, 22:20

A356
B1
C1 + 4b)
D2
Pro dnešek mám připraveny výbušné runy.

MarkyParky
Příspěvky: 7091
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od MarkyParky » 12. 4. 2018, 22:22

A543
B1
C2
D2

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7321
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Faskal » 13. 4. 2018, 13:17

A: Tharaskal:1D4 → 4(4)#A => Navezeme elektroniku do továrny a vyrobíme drony, rozšíříme pokrytí leteckými drony, zajistíme u každého dómu autonomní výrobnu vody
B: Tharaskal:1D4 → 4(4)#B, v neústupnosti budeme těžit i na horším nalezišti
C: Tharaskal:1D4 → 4(4)#C => v žalářníkovi postavíme druhý extraktor na vzácné kovy a vypneme noční práci v továrně na polymery
D: Shoda na preferenčním plnění těch projektů, co se nám bude snadno plnit.
Gratulujeme uživateli MarkyParky
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 4664
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Naoki » 13. 4. 2018, 14:08

Faskal píše:
13. 4. 2018, 13:17
Gratulujeme uživateli MarkyParky
Jakého plyšáka dostane?

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7321
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Faskal » 13. 4. 2018, 15:50

Sol 127 - idioti a jiné katastrofy
"Další v řadě zajímavých osobností je Spirit Marian. Mohl bys nám říct pár slov?"
"He?"
"Jenom pár slov."
"Je ta věc zapnutá?"
"Samozřejmě."
(Zablikání obrazu, zvuk tříštění skla, ztráta signálu.)
"Omluvte technické problémy."
...
"Tak co, už to jede? Hlavně se ničeho nedotýkej"
"Jo, už to jede. Nějak vám spadl systém."
"Systém. Jistě. Pověz nám, Spirite, ty máš na Zemi vlastní fanklub, je to tak?"
"Jo. Jsem online 24 hodin, 39 minut a 35 vteřin denně, aby diváci nepřišli ani o okamžik."
"Okamžik čeho?"
"Zábavný okamžik. Říkají, že jsem Marťanský Charlie Chaplin."
"Předveď nám něco."
"Jasně, sleduj..."
(Výpadek proudu, blackout celé kolonie.)
Spirit Martin je narozený na Marsu, je to celebrita a idiot (idioti způsobují časté rozbíjení budov, kde pracují)

Spirit Martin pravděpodobně může i za ty meteority, které s chirurgickou přesností oddělily vedení kolem centra dronů a odřízly tak nově budovaný dóm. Naštěstí jsme se rozhodli vytvořit nezávislé zásobování dómů vodou a kyslíkem.
124-meteory.jpg
Myšlenka dne píše:Roboti nám budou brát práci i na Marsu.
(Automatizace továren)
Stav kolem těžby vzácných kovů v Neústupnosti #1 je takový, že na starém nalezišti jsme těžili 5.4 jednotek za Sol (=162 M za Sol), na novém 2.3 jednotek za Sol (= 78 M za Sol), rozdíl ale vynahradilo otevření nového extraktoru v Žalářníkovi (těží 4.8 za Sol). Bezprostředně na sever od Žalářníka výzkumný průlom odhalil dvě naleziště vzácných kovů hned vedle vody, naleziště vzácných kovů je nejčistší z těch, co jsme zatím potkali - s výjimkou toho, co nově otevřeme u nově staveného dómu.

A. Potřebujeme někam ubytovat lidi a přijmout další zaměstnance. Jaký bude náš další dóm?
1. Postavíme specializovaný dóm na těžení extrémně čistého a vydatného naleziště na sever od Žalářníka
2. Peněz máme v tento moment dost, ale máme idioty! K čertu s inkluzí! Postavíme dóm, kde vytvoříme ghéto pro různé idioty, nespokojence a nevyléčitelně nemocné, ať se tam zabaví a nechají ostatní pracovat (eventuálně tam postavíme Sanatorium, které je bude schopné napravit či vyléčit)

B. Máme 2000 M a brzy přijdou další peníze z exportu. Relativně pomalu zkoumáme, ale stavba nového dómu jde taky pomalu - a v kombinaci s vysokou porodností začínáme mít bezdomovce.
1. Utratíme peníze za nákup surovin na výstavbu nového dómu
2. Outsourcujeme 10 000 výzkumu v průběhu dalších 5 Solů (=+2000 výzkumu/Sol), sami "vyrábíme" 1044 výzkumu.

C. Výzkum. Znáte ten dril, produkujeme 1044 výzkumu za Sol, vyberte aspoň za 10 000, max pět, z toho max jeden div.
I) Biotech: 7) Přirozené dómy (3000, vyšší komfort malých dómů) 10) Marťanská přizpůsobivost (4500, lidé narození na Marsu se učí rychleji a snáze získávají žádané znaky pěstované školami), 11) genová adaptace (7000, lepší rostliny na farmy) 12) Omlazovací kůra (7000, upgrade: ošetřovny a zdravotní centra mají větší komfort dávají +relaxace), 13 Extrakce vzdušné vlhkosti (10 000, umíme stavit srážeče vlhkosti), 14) Léčba kmenovými buňkami (10 000, kolonisti se dožívají vyššího věku)
II) Strojírenství: 8) Mikrotiskárny (2700, umíme si vytvářet vlastní továrny na elektroniku), 10) Chytré domy (4050, stavba extrémně luxusních obydlí), 11) Komprese skladů (6300, sklady vody, vzduchu a energie uchovají o 50 % víc), 12 Arkologie (6300 stavba obytné centrální věže), 13) Trvanlivá architektura (9000, budovy mimo dóm vyžadují míň údržby), 14) Zužitkování odpadního kamene (9000, odpadní kámen můžeme přeměnit na beton), 15) Pokročilý modul pro pasažéry (13500, rakety přivezou o 10 víc kolonistů), 16) Inženýrství navzdory tíži (13500, stavba megadómů) 17 Mars Nouveau (18 00, stavby - kromě dómů - jsou levnější o 20 %), 18) Plasmové řezače (18 000, produkce extraktorů vzácných kovů + 50 %), 19) Orbitální stavitelství (18 000, Div Marsu: vesmírný výtah - extrémně výhodný import/export materiálu)
III) Robotika: 8) Umělá inteligence velícího vozu (2700, může řídit víc dronů) 9) Optimalizace baterií (4050, baterie dronů vydrží o 50 % víc) 11) Umělá inteligence továren (6300, továrny produkují o 20 % rychleji), 12) Extraktory poháněné palivem (6300, +30 % produkce, ale spotřebovávají palivo), 13 Marťanská aerodynamika (9000, shuttle má o 33% větší rychlost), 14 tištění roverů (9000, můžeme si stavit vozítka), 15) kompaktní hangáry (centra pro shuttly obslouží víc shuttlů), 17) Silnější tryskové pohony (17 000, shuttle unese 2x tolik), 18) projekt Mohole (17000 div Marsu: Mohole mine, těží kovy a vzácné kovy z extrémní hloubky bez potřeby naleziště, zahřívá okolí), 19) těžba ve velkém měřítku (17 000, div Marsu, těžič betonu nevyžadující naleziště)
IV) Fyzika: 5) Podpovrchové vyhřívání (1800, budova chránící ostatní před chladem, žere vodu a moc elektřiny), 6) Stirlingovy generátory (1800, bezúdržbový zdroj trochy energie) 7) Odpuzování prachu (2700, solární panely ze sebe v noci setřepou trochu prachu), 9) Atomové akumulátory (4050 velkokapacitní akumulátory elektřiny), 12) Protimeorový obranný systém (6300, sestřelování meteoritů), 12) Jaderná fúze (9000, silný zdroj energie, musí být obsluhován lidmi), 13) Triboelektrické čištění (9000, Triboelektrický čistič - odstraňuje prach z okolních budov), 14) Autoregulace fúze (13500, fúzní reaktor vyžaduje míň lidí), 15) Zintenzivnění výkonu (13500, upgrade výzkumné laboratoře, instituty a síťové uzly poskytují víc výzkumu, žerou víc elektřiny), 16) Extrakce hluboké vody (18 000, můžeme využívat hluboké naleziště vody)
V) Společenské vědy: 4) Crowdfunding Marsu (1500, jednorázový grant 1000 M), 7) Obecný tréning (3000, kolonisti bez specializace mají menší postih), 8) Pohotovostní tréning (3000, bezpečáci a medici mají vyšší produktivitu), 9) Nápomocná společnost (4500, nižší nebezpečí získání zlozvyků ze stresu), 10) Marťanské patenty (4500, +500M peněz, opakovatelné), 11) Marťanská akademie věd (7000, vědecký institut - efektivnější výzkum než laboratoř), 12) Úprava chování (7000, ventrální věž - sanatorium - odstraňuje charakterové vady), 13) Nezdolnost marťanů (10 000, lidé narození na Marsu nejsou stresovaní prací mimo dómy)
VI) Průlom: 6) Beyond Earth Initiative (3500, poskytneme know-how pro projekt vybraný v "A"), 7) Hluboká voda (2800, odhalí extrémně kvalitní hluboká naleziště vody), 11) Udržitelné pracovní nasazení (6300, vyšší produktivita při vysokém pracovním nasazení), 12) Obrovské rostliny (9800, odemčení verzí rostlin s vyšším výnosem), 13) Ještě intenzivnější posílení (9800, upgrade výzkumných budov je efektivnější), 14) Rehabilitace hlubokým kosmem (14 000, kolonisti ze Země mají 50% šanci, že cestou přijdou o charakterovou vadu)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 4664
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Naoki » 13. 4. 2018, 16:23

A2 to se mi líbí, a ještě pojmenovat Arkham Asylum
B1 asi ve spojení k předchozímu?
C VI 7, 11, 12, 13, 14

Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 192
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Vaarsuvis » 13. 4. 2018, 17:17

A2- a pojmenovat nějak nenápadně, třeba Ministerstvo lásky (zkratka Lamini) :D
B1
C I 7; III 18; IV 12; V 11; V 12
Pro dnešek mám připraveny výbušné runy.

MarkyParky
Příspěvky: 7091
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od MarkyParky » 13. 4. 2018, 17:56

A2 - Rozhodně. A případně tam sestěhovat ještě liberály, kteří by proti takovému opatření zkoušeli protestovat.
B1
VI14

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24485
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Vallun » 13. 4. 2018, 18:17

A 2 Sanatorium

B 2, výzkumu není nikdy dost

C
II 16 - to vyřeší problém s přelidněností...:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7321
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Faskal » 14. 4. 2018, 10:30

A: souhlas s výstavbou gheta

B: Tharaskal:1D4 → 2(2)#B => za prachy nakoupíme pokročilé suroviny a zrychlíme výstavbu dómů

C: Tharaskal:1D4 → 2(2)#C => Přirozené dómy + projekt Mohole + Jaderná fúze + Marťanská akademie věd + Úprava chování
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7321
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's play] Surviving Mars

Příspěvek od Faskal » 14. 4. 2018, 12:38

Sol 146 - smutné zprávy ze Země
"Apollo, pověz nám, čím si vysvětluješ svou oblibu mezi ostatními kolonisty?"
"Popravdě, ani nevím. Jsem úplně normální týpek, narozený na Marsu, makám v dole na železo spolu s vědci v novém dómu, ..."
"Výstavba dvou vědeckých institutů a univerzity probíhá."
"To vidíme, ale nějak nám to ani nechybí."
"Vědcům nechybí laboratoře?"
"Ze začátku jo, ale pak jsem je naučil destilovat výborný rum z brambor a - to je moje tajemství - přidávat do toho tu divnou kytku, co používáme na prvotní zkvalitnění půdy."
"To jsem slyšel. A není to jedovaté?"
"Moc ne. A jak si člověk zvykne, nemůže přestat."
"Mimochodem, jak jsi starý?"
"Narodil jsem se před osmi soly."
Apollo Redworld je guru, alkoholik a rodák Marsu. Je zdravý, docela příčetný, i když mu práce mimo dóm nedělá úplně dobře, velmi spokojený a pracuje s vysokou morálkou. Pracuje v nově postaveném domě jako horník v extraktoru kovů. Nemá vzdělání, je alkoholik. Jako guru šíří své vlastnosti - alkoholismus mezi ostatní kolonisty v dómu.
146-zapad-slunce.jpg
... západ slunce za horou za novým dómem ...
Myšlenka dne píše:Jeden dotek přírody nás sbližuje s celým světem
--Wiliam Shakespeare
(Přirozené dómy)
Beyond Earth Initiative píše: Dnes nás zastihly smutné zprávy ze Země. Vypadá to, že Rede Goddenberry, jeden z našich sponzorů a vedoucí Beyond Earth Initiative, těžce onemocněl a nezbývá mu moc času.

Miliardář nám poslal své poslední přání:

"Vypadá to, že už dál nedokážu skrývat skutečnost, že už několik měsíců umírám. I když to pro některé může být vysvětlení, proč jsem poslední dobou tolik trval na uspíšení iniciativy Beyond Earth, skutečnost je taková, že spěch je potřeba bez ohledu na můj zdravotní stav.

Lidé na zemi umírají - ve válce, na nemoci, na podvýživu. Nic z toho není nutné a má vize všemu z toho zabrání, až bude projekt hotov.

Proto předávám tuto zprávu vám, protože vás považuji za mé nejbližší společníky na této cestě: prosím, zdvojnásobte své úsilí, protože starého, umírajícího muže potěší vidět, jak jeho práce nese plody. A pokud to nechcete udělat pro potěchu mého starého srdce, udělejte to, protože bezpochyby věříte v to, co tento projekt symbolizuje.
A. Máme postavený nový dóm, který je určen pro výzkum. Jak se bude jmenovat?
1. Nezdolnost #2
2. Nezdolnost #3, protože Nezdolnost #2 je oficiálně Žalářník
3. Vizionář (default - "Visionary")
4. Hawking
5. ... (vaše volba)

B. Dóm má postavené potřebné nezbytnosti podle vzoru Nezdolnosti #1 a Žalářníka. Dále má naplánovanou stavbu hned dvou výzkumných center a univerzity, ať zrychlíme trénování vědců. Centrální věž je síťový uzel koordinující výzkum v tomto dómu. Zbývají nám dvě volné pozice. Co s nimi? Vyberte dvě z:
1. obytná jednotka, vědci chtějí slušné bydlení
2. kasíno, vědci potřebují ke své spokojenosti hry
3. tělocvičnu pod otevřeným nebem, ať jsou vědci v dobré kondičce
4. vesmírný bar, vědci potřebují ke své spokojenosti relaxování
5. Továrnu na elektroniku, vědecké budovy potřebují na údržbu elektroniku

C Produkujeme poměrně málo polymerů. Kdo vyrobí další?
1. Vědci v nově postaveném dómu
2. Idioti v rozestavěném dómu
3. Postavíme druhou továrnu na polymery v Žalářníkovi, lidi se tam flákají

D. Máme málo energie a za moment vyzkoumáme jadernou fúzi. Kdo bude obsluhovat jaderný reaktor? (Reaktor vyžaduje techniky)
1. Vědci v nově postaveném dómu
2. Idioti v rozestavěném dómu
3. Horníci z Žalářníka, kteří zrovna vytěžili své naleziště

E. Máme guru alkoholika 8) Než se postaví specializovaný dóm pro podobné lidi, kam ho dáme?
1. Bude dál šířit alkoholismus mezi vědce.
2. Bude šířit alkoholismus mezi starousedlíky v Neústupnosti #1
3. Bude šířit alkoholismus mezi mládeží v Nezdolnosti #1
4. Bude šířit alkoholismus mezi zločinci v Žalářníkovi
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host