[Let's play] Surviving Mars
- MarkyParky
- Příspěvky: 16473
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's play] Surviving Mars
A5. Nezhloupnost
B5.
C3. Paraziti si musí odmakat to, že jsme je nechali žít.
D3. Horníci - pěst dělnické třídy zvládne rozdrtit atom!
E4.
B5.
C3. Paraziti si musí odmakat to, že jsme je nechali žít.
D3. Horníci - pěst dělnické třídy zvládne rozdrtit atom!
E4.
Re: [Let's play] Surviving Mars
A3
B1+3
C3
D2, ... dobrá, beru zpět, D1, kvalifikace nade vše
E4- Ať jim není smutno.
B1+3
C3
D2, ... dobrá, beru zpět, D1, kvalifikace nade vše
E4- Ať jim není smutno.
Re: [Let's play] Surviving Mars
A5 +1 Marky (lol)
B5
C3
D1
E4
B5
C3
D1
E4
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's play] Surviving Mars
A 5 Roddenberry
B 3 4
C 3
D 2
E 4
B 3 4
C 3
D 2
E 4
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's play] Surviving Mars
A: Tharaskal:1D4 → 2(2)#A => Vizionář
B: Tharaskal:1D4 → 3(3)#B =>Továrna na elektroniku, a abychom to zaplnili, tak vybereme ještě navíc Tharaskal:1D3 → 1(1)#B-doplněk... druhou továrnu? No, protože ji neumíme, tak zatím necháme místo a uvidí se později.
C: Shoda na zdvojení produkce polymerů v žalářníkovi
D: Tharaskal:1D4 → 3(3)#D => o elektřinu se postará Vizionář
E: Shoda na přesun Apola do Žalářníka
B: Tharaskal:1D4 → 3(3)#B =>Továrna na elektroniku, a abychom to zaplnili, tak vybereme ještě navíc Tharaskal:1D3 → 1(1)#B-doplněk... druhou továrnu? No, protože ji neumíme, tak zatím necháme místo a uvidí se později.
C: Shoda na zdvojení produkce polymerů v žalářníkovi
D: Tharaskal:1D4 → 3(3)#D => o elektřinu se postará Vizionář
E: Shoda na přesun Apola do Žalářníka
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: [Let's play] Surviving Mars
Sol 169 - nové obzory.
"Trvalo to dlouho, ano, ale naplánované dómy jsou vybudovány. Výzkumné centrum ve vizionáři zkoumají efektivněji než všechny ostatní výzkumné laboratoře dohromady a začínáme hledat vědce do druhého výzkumného centra. Nově otevřený dóm na východ od Žalářníka už také vyléčil přes dvacet alkoholiků, gamblerů a lidí, kteří požadují vyšší příděly potravy. Jsem přesvědčen, že rovný díl jako nově otevřené sanatorium na tom má práce ve dvou dolech na železo."
"Nicméně je tady jeden zajímavý projekt, který je potřeba rozhodnout. Jirko #2, mohl bys nám ho popsat?"
"Jistě. Jak všichni jistě víte, jeden z velkých vědeckých projektů na Zemi, výzkum Mohorovičićovy vrstvy nespojitosti, nebyl nikdy uskutečněn pro nezájem o vědu, politický nezájem a obavu, že se při vrtání hlavice propadne až do pekla. Nic z toho na Marsu nemáme. Vzhledem k tomu, že Mohorovičićův vrt, 'Mohole' jako vedlejší efekt produkuje značné množství tepla a a při zavrtávání produkuje prakticky nevyčerpatelné množství železné rudy a vzácných kovů, můžeme spojit příjemné s užitečným a pokusit se rozmrazit malou oblast permafrostu. Je pouze potřeba rozhodnout, kterou."
Jirka #2 je druhý klon zakladatele Jirky vzniklý díky projektu Fénix - částečné nesmrtelnosti. Jirka #2 je zakladatel, přesto je to rodák Marsu a je fit. Je ve středních letech, pracuje jako bezpečák. Je zdravý, jeho příčetnost je poměrně pokleslá - nedávno přestoupil z továrny na strojové části, kde bylo vysoké pracovní nasazení, které příliš nezvládal, je poměrně spokojený.
1. Jako doposud, bude dostávat přebytky.
2. Hrozí, že ostatní od projektu brzy odstoupí a co se nevybuduje do té doby, už možná sami nevybudujeme.
a) Napneme síly maximálně a využijeme peníze z importu na dotování materiální části projektu.
b) preferenčně dodáme know-how a nadřadíme výzkum pro Beyond Earth Initiative veškerému ostatnímu výzkumu (stojí 3500 výzkumu jeden, bude potřeba vyzkoumat asi ještě čtyři, produkujeme 2507 výzkumu/Sol)
B. Mámo dóm specializovaný na léčení zlozvyků. Jak se bude jmenovat?
1. Nezdolnost #4
2. Posílení (default - empowerement)
3. ... (váš návrh)
C. V dómu na léčení zlozvyků jsme postavili standardní vybavení a dovolil jsem si postavit vesmírný bar - alkoholici čekající na léčení jsou bez něj dost nešťastní. Seřaďte zlozvyky podle priority léčení. Léčit můžeme v daný moment jenom tři, a když kompletně vyléčíme jeden zlozvyk, dám léčit následující. Pokud některý nevyberete, nebudu takové lidi do dómu vůbec přijímat.
Seřaďte: Alkoholik, gambler, nenažranec, lenoch, nemoc, melancholik, zbabělec
D. Je na čase postavit nový dóm. Jak bude specializovaný?
1 těžba vzácných kovů a produkce elektroniky
2 další množící dóm - max spokojenost, výbava pro děti
3. dóm na produkci elektřiny
4. dóm na těžbu železa
E. Vyberte nějakou surovinu na permafrostu, kterou odmrazíme pomocí Mohole project. F Výzkum - vědecký institut zkoumá efektivněji než všechny výzkumné laboratoře dohromady, zkoumáme 2507, vyberte výzkum za aspoň 25 000, max 5, z toho max 1 div:
I) Biotech: 10) Marťanská přizpůsobivost (4500, lidé narození na Marsu se učí rychleji a snáze získávají žádané znaky pěstované školami), 11) genová adaptace (7000, lepší rostliny na farmy) 12) Omlazovací kůra (7000, upgrade: ošetřovny a zdravotní centra mají větší komfort dávají +relaxace), 13 Extrakce vzdušné vlhkosti (10 000, umíme stavit srážeče vlhkosti), 14) Léčba kmenovými buňkami (10 000, kolonisti se dožívají vyššího věku), 15) holografické skenování (15 000, upgrade medicínského centra - vyšší porodnost v dómu)
II) Strojírenství: Mikrotiskárny (2700, umíme si vytvářet vlastní továrny na elektroniku), 10) Chytré domy (4050, stavba extrémně luxusních obydlí), 11) Komprese skladů (6300, sklady vody, vzduchu a energie uchovají o 50 % víc), 12 Arkologie (6300 stavba obytné centrální věže), 13) Trvanlivá architektura (9000, budovy mimo dóm vyžadují míň údržby), 14) Zužitkování odpadního kamene (9000, odpadní kámen můžeme přeměnit na beton), 15) Pokročilý modul pro pasažéry (13500, rakety přivezou o 10 víc kolonistů), 16) Inženýrství navzdory tíži (13500, stavba megadómů) 17 Mars Nouveau (18 00, stavby - kromě dómů - jsou levnější o 20 %), 18) Plasmové řezače (18 000, produkce extraktorů vzácných kovů + 50 %), 19) Orbitální stavitelství (18 000, Div Marsu: vesmírný výtah - extrémně výhodný import/export materiálu)
III) Robotika: Umělá inteligence velícího vozu (2700, může řídit víc dronů) 9) Optimalizace baterií (4050, baterie dronů vydrží o 50 % víc) 11) Umělá inteligence továren (6300, továrny produkují o 20 % rychleji), 12) Extraktory poháněné palivem (6300, +30 % produkce, ale spotřebovávají palivo), 13 Marťanská aerodynamika (9000, shuttle má o 33% větší rychlost), 14 tištění roverů (9000, můžeme si stavit vozítka), 15) kompaktní hangáry (centra pro shuttly obslouží víc shuttlů), 17) Silnější tryskové pohony (17 000, shuttle unese 2x tolik), 19) těžba ve velkém měřítku (17 000, div Marsu, těžič betonu nevyžadující naleziště)
IV) Fyzika: 5) Podpovrchové vyhřívání (1600, budova chránící ostatní před chladem, žere vodu a moc elektřiny), 6) Stirlingovy generátory (1600, bezúdržbový zdroj trochy energie) 7) Odpuzování prachu (2400, solární panely ze sebe v noci setřepou trochu prachu), 9) Atomové akumulátory (3600 velkokapacitní akumulátory elektřiny), 12) Protimeorový obranný systém (5600, sestřelování meteoritů), 13) Triboelektrické čištění (8000, Triboelektrický čistič - odstraňuje prach z okolních budov), 14) Autoregulace fúze (12000, fúzní reaktor vyžaduje míň lidí), 15) Zintenzivnění výkonu (12000, upgrade výzkumné laboratoře, instituty a síťové uzly poskytují víc výzkumu, žerou víc elektřiny), 16) Extrakce hluboké vody (16 000, můžeme využívat hluboké naleziště vody), 17) Mikrofúze (16000, div: umělé slunce - MASIVNÍ zdroj energie)
V) Společenské vědy: 4) Crowdfunding Marsu (1500, jednorázový grant 1000 M), 7) Obecný tréning (3000, kolonisti bez specializace mají menší postih), Pohotovostní tréning (3000, bezpečáci a medici mají vyšší produktivitu), 9) Nápomocná společnost (4500, nižší nebezpečí získání zlozvyků ze stresu), 10) Marťanské patenty (4500, +500M peněz, opakovatelné), 13) Nezdolnost marťanů (10 000, lidé narození na Marsu nejsou stresovaní prací mimo dómy), 14) Marťanská síla (10000, lidé narození na Marsu nejsou stresováni katastrofami), 15 Marťanský copyright (15 000, grant +2000, opakovatelné)
VI) Průlom: 6) Beyond Earth Initiative (3500, poskytneme know-how pro projekt vybraný v "A"), 7) Hluboká voda (2800, odhalí extrémně kvalitní hluboká naleziště vody), 11) Udržitelné pracovní nasazení (6300, vyšší produktivita při vysokém pracovním nasazení), 12) Obrovské rostliny (9800, odemčení verzí rostlin s vyšším výnosem), 13) Ještě intenzivnější posílení (9800, upgrade výzkumných budov je efektivnější), 14) Rehabilitace hlubokým kosmem (14 000, kolonisti ze Země mají 50% šanci, že cestou přijdou o charakterovou vadu)
"Trvalo to dlouho, ano, ale naplánované dómy jsou vybudovány. Výzkumné centrum ve vizionáři zkoumají efektivněji než všechny ostatní výzkumné laboratoře dohromady a začínáme hledat vědce do druhého výzkumného centra. Nově otevřený dóm na východ od Žalářníka už také vyléčil přes dvacet alkoholiků, gamblerů a lidí, kteří požadují vyšší příděly potravy. Jsem přesvědčen, že rovný díl jako nově otevřené sanatorium na tom má práce ve dvou dolech na železo."
"Nicméně je tady jeden zajímavý projekt, který je potřeba rozhodnout. Jirko #2, mohl bys nám ho popsat?"
"Jistě. Jak všichni jistě víte, jeden z velkých vědeckých projektů na Zemi, výzkum Mohorovičićovy vrstvy nespojitosti, nebyl nikdy uskutečněn pro nezájem o vědu, politický nezájem a obavu, že se při vrtání hlavice propadne až do pekla. Nic z toho na Marsu nemáme. Vzhledem k tomu, že Mohorovičićův vrt, 'Mohole' jako vedlejší efekt produkuje značné množství tepla a a při zavrtávání produkuje prakticky nevyčerpatelné množství železné rudy a vzácných kovů, můžeme spojit příjemné s užitečným a pokusit se rozmrazit malou oblast permafrostu. Je pouze potřeba rozhodnout, kterou."
Jirka #2 je druhý klon zakladatele Jirky vzniklý díky projektu Fénix - částečné nesmrtelnosti. Jirka #2 je zakladatel, přesto je to rodák Marsu a je fit. Je ve středních letech, pracuje jako bezpečák. Je zdravý, jeho příčetnost je poměrně pokleslá - nedávno přestoupil z továrny na strojové části, kde bylo vysoké pracovní nasazení, které příliš nezvládal, je poměrně spokojený.
Beyond Earth- úmrtí Redeho Goddenberryho píše: Dnes jsme obdrželi smutnou zprávu o smrti Redeho Goddenberryho. Všichni jsme hluboce zarmouceni touto ztrátou.
Avšak stále jsme inspirováni jeho vizí - vizí o lidstvu svobodně cestujícímu mezi světy sjednoceného Slunečního systému.
I když Goddenberryho smrt odradí mnoho z jeho současných partnerů od snahy dokončit projekt Beyond Earth, dost možná se nám podaří tento plán zcela nebo aspoň částečně splnit dříve, než ostatní strany vypoví svou účast.
A. Daří se nám výborně, i když jsme zřejmě narazili na časovač mystéria. Kolik úsilí věnujeme zásobení projektů Beyond Earth surovinami?Beyond Earth - Stanice Rubikon je dokončena píše: Co ještě nedávno bylo čistou science-fiction se právě stává skutečností. Stanice Rubikon byla právě postavena a v těchto okamžicích přijímá své první trvalé obyvatele.
Tato stanice - loděnice postavená v hlubokém vesmíru - podle propočtů zvýší lidskou schopnost pohybu kosmem tisícinásobně.
Tento projekt by bez naší pomoci možná nebyl nikdy uskutečněn. Sen Redeho Goddenberryho se stal skutečnějším než kdy dříve.
Efekt: výzkum fyziky a strojírenství je levnější o 10 %
1. Jako doposud, bude dostávat přebytky.
2. Hrozí, že ostatní od projektu brzy odstoupí a co se nevybuduje do té doby, už možná sami nevybudujeme.
a) Napneme síly maximálně a využijeme peníze z importu na dotování materiální části projektu.
b) preferenčně dodáme know-how a nadřadíme výzkum pro Beyond Earth Initiative veškerému ostatnímu výzkumu (stojí 3500 výzkumu jeden, bude potřeba vyzkoumat asi ještě čtyři, produkujeme 2507 výzkumu/Sol)
B. Mámo dóm specializovaný na léčení zlozvyků. Jak se bude jmenovat?
1. Nezdolnost #4
2. Posílení (default - empowerement)
3. ... (váš návrh)
C. V dómu na léčení zlozvyků jsme postavili standardní vybavení a dovolil jsem si postavit vesmírný bar - alkoholici čekající na léčení jsou bez něj dost nešťastní. Seřaďte zlozvyky podle priority léčení. Léčit můžeme v daný moment jenom tři, a když kompletně vyléčíme jeden zlozvyk, dám léčit následující. Pokud některý nevyberete, nebudu takové lidi do dómu vůbec přijímat.
Seřaďte: Alkoholik, gambler, nenažranec, lenoch, nemoc, melancholik, zbabělec
D. Je na čase postavit nový dóm. Jak bude specializovaný?
1 těžba vzácných kovů a produkce elektroniky
2 další množící dóm - max spokojenost, výbava pro děti
3. dóm na produkci elektřiny
4. dóm na těžbu železa
E. Vyberte nějakou surovinu na permafrostu, kterou odmrazíme pomocí Mohole project. F Výzkum - vědecký institut zkoumá efektivněji než všechny výzkumné laboratoře dohromady, zkoumáme 2507, vyberte výzkum za aspoň 25 000, max 5, z toho max 1 div:
I) Biotech: 10) Marťanská přizpůsobivost (4500, lidé narození na Marsu se učí rychleji a snáze získávají žádané znaky pěstované školami), 11) genová adaptace (7000, lepší rostliny na farmy) 12) Omlazovací kůra (7000, upgrade: ošetřovny a zdravotní centra mají větší komfort dávají +relaxace), 13 Extrakce vzdušné vlhkosti (10 000, umíme stavit srážeče vlhkosti), 14) Léčba kmenovými buňkami (10 000, kolonisti se dožívají vyššího věku), 15) holografické skenování (15 000, upgrade medicínského centra - vyšší porodnost v dómu)
II) Strojírenství: Mikrotiskárny (2700, umíme si vytvářet vlastní továrny na elektroniku), 10) Chytré domy (4050, stavba extrémně luxusních obydlí), 11) Komprese skladů (6300, sklady vody, vzduchu a energie uchovají o 50 % víc), 12 Arkologie (6300 stavba obytné centrální věže), 13) Trvanlivá architektura (9000, budovy mimo dóm vyžadují míň údržby), 14) Zužitkování odpadního kamene (9000, odpadní kámen můžeme přeměnit na beton), 15) Pokročilý modul pro pasažéry (13500, rakety přivezou o 10 víc kolonistů), 16) Inženýrství navzdory tíži (13500, stavba megadómů) 17 Mars Nouveau (18 00, stavby - kromě dómů - jsou levnější o 20 %), 18) Plasmové řezače (18 000, produkce extraktorů vzácných kovů + 50 %), 19) Orbitální stavitelství (18 000, Div Marsu: vesmírný výtah - extrémně výhodný import/export materiálu)
III) Robotika: Umělá inteligence velícího vozu (2700, může řídit víc dronů) 9) Optimalizace baterií (4050, baterie dronů vydrží o 50 % víc) 11) Umělá inteligence továren (6300, továrny produkují o 20 % rychleji), 12) Extraktory poháněné palivem (6300, +30 % produkce, ale spotřebovávají palivo), 13 Marťanská aerodynamika (9000, shuttle má o 33% větší rychlost), 14 tištění roverů (9000, můžeme si stavit vozítka), 15) kompaktní hangáry (centra pro shuttly obslouží víc shuttlů), 17) Silnější tryskové pohony (17 000, shuttle unese 2x tolik), 19) těžba ve velkém měřítku (17 000, div Marsu, těžič betonu nevyžadující naleziště)
IV) Fyzika: 5) Podpovrchové vyhřívání (1600, budova chránící ostatní před chladem, žere vodu a moc elektřiny), 6) Stirlingovy generátory (1600, bezúdržbový zdroj trochy energie) 7) Odpuzování prachu (2400, solární panely ze sebe v noci setřepou trochu prachu), 9) Atomové akumulátory (3600 velkokapacitní akumulátory elektřiny), 12) Protimeorový obranný systém (5600, sestřelování meteoritů), 13) Triboelektrické čištění (8000, Triboelektrický čistič - odstraňuje prach z okolních budov), 14) Autoregulace fúze (12000, fúzní reaktor vyžaduje míň lidí), 15) Zintenzivnění výkonu (12000, upgrade výzkumné laboratoře, instituty a síťové uzly poskytují víc výzkumu, žerou víc elektřiny), 16) Extrakce hluboké vody (16 000, můžeme využívat hluboké naleziště vody), 17) Mikrofúze (16000, div: umělé slunce - MASIVNÍ zdroj energie)
V) Společenské vědy: 4) Crowdfunding Marsu (1500, jednorázový grant 1000 M), 7) Obecný tréning (3000, kolonisti bez specializace mají menší postih), Pohotovostní tréning (3000, bezpečáci a medici mají vyšší produktivitu), 9) Nápomocná společnost (4500, nižší nebezpečí získání zlozvyků ze stresu), 10) Marťanské patenty (4500, +500M peněz, opakovatelné), 13) Nezdolnost marťanů (10 000, lidé narození na Marsu nejsou stresovaní prací mimo dómy), 14) Marťanská síla (10000, lidé narození na Marsu nejsou stresováni katastrofami), 15 Marťanský copyright (15 000, grant +2000, opakovatelné)
VI) Průlom: 6) Beyond Earth Initiative (3500, poskytneme know-how pro projekt vybraný v "A"), 7) Hluboká voda (2800, odhalí extrémně kvalitní hluboká naleziště vody), 11) Udržitelné pracovní nasazení (6300, vyšší produktivita při vysokém pracovním nasazení), 12) Obrovské rostliny (9800, odemčení verzí rostlin s vyšším výnosem), 13) Ještě intenzivnější posílení (9800, upgrade výzkumných budov je efektivnější), 14) Rehabilitace hlubokým kosmem (14 000, kolonisti ze Země mají 50% šanci, že cestou přijdou o charakterovou vadu)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's play] Surviving Mars
A 1 2b
B 3 Goddenberry
C Alkoholik, gambler, nemoc, melancholik, zbabělec, lenoch, nenažranec
D 1 a 5 vědecký dom )ten první)
E vzácné kovy na jihozápadě
F
IV 15
IV 17
VI 6
B 3 Goddenberry
C Alkoholik, gambler, nemoc, melancholik, zbabělec, lenoch, nenažranec
D 1 a 5 vědecký dom )ten první)
E vzácné kovy na jihozápadě
F
IV 15
IV 17
VI 6
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's play] Surviving Mars
A2b
B3 Red Asylum
C léčit všechny, na první místě nemoc, u ostatních je mi jedno priorita
D1
E červené náležiště poblíž sevenrího domu
F všechny průlomy od nejlevnějšího po nejdražší
B3 Red Asylum
C léčit všechny, na první místě nemoc, u ostatních je mi jedno priorita
D1
E červené náležiště poblíž sevenrího domu
F všechny průlomy od nejlevnějšího po nejdražší
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Re: [Let's play] Surviving Mars
A2b
B Lamini
C Naoki+1
D1
E Vzácné kovy a červené náleziště na JV od Z dómu
F
I13 IV5 IV12 IV17 VI12
B Lamini
C Naoki+1
D1
E Vzácné kovy a červené náleziště na JV od Z dómu
F
I13 IV5 IV12 IV17 VI12
- MarkyParky
- Příspěvky: 16473
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's play] Surviving Mars
A1
B3 Nenezdravost
C: Vegan, nemoc, alkoholik, gambler, lenoch, zbabělec, nenažranec, melancholik
D2
E Vzácné kovy mezi dómy na JZ
F IV17 V14 VI12
B3 Nenezdravost
C: Vegan, nemoc, alkoholik, gambler, lenoch, zbabělec, nenažranec, melancholik
D2
E Vzácné kovy mezi dómy na JZ
F IV17 V14 VI12
Re: [Let's play] Surviving Mars
A: Tharaskal:1D4 → 3(3)#A => Projektu Beyond Earth budeme dávat přebytky produkce, prioritně ale pro ně vyzkoumáme know-how.
B: Tharaskal:1D4 → 2(2)#B => dóm se sanatoriem se bude jmenovat Red Asylum
C: Tharaskal:1D4 → 4(4)#C => budeme léčit v pořadí nemoc, alkoholik, gambler, lenoch, zbabělec, nenažranec, melancholik
Veganství k mé nelibosti léčit nejde. Snad dodají patch.
D: Tharaskal:1D4 → 1(1)#D => postavíme nový dóm, kde budeme těžit a až se zaplní vědecký dóm, sem rozšíříme další vědátory
E: Tharaskal:1D4 → 2(2)#E => projekt Mohole rozmrazí naleziště železa u Vizionáře
F: Tharaskal:1D4 → 2(2)#F => vyzkoumáme zbytek průlomů
B: Tharaskal:1D4 → 2(2)#B => dóm se sanatoriem se bude jmenovat Red Asylum
C: Tharaskal:1D4 → 4(4)#C => budeme léčit v pořadí nemoc, alkoholik, gambler, lenoch, zbabělec, nenažranec, melancholik
Veganství k mé nelibosti léčit nejde. Snad dodají patch.
D: Tharaskal:1D4 → 1(1)#D => postavíme nový dóm, kde budeme těžit a až se zaplní vědecký dóm, sem rozšíříme další vědátory
E: Tharaskal:1D4 → 2(2)#E => projekt Mohole rozmrazí naleziště železa u Vizionáře
F: Tharaskal:1D4 → 2(2)#F => vyzkoumáme zbytek průlomů
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: [Let's play] Surviving Mars
Sol 177 - udržitelná kolonie na Marsu a zářná budoucnost lidstva
Vítězství! Ještě bychom mohli v endgame mohli zkoušet postavit monstrózní kolonii a všechny ostatní divy Marsu, ale už chvilku rosteme bez toho, aby nás jakákoli katastrofa dokázala rozhodit, tak už by to nebylo moc zajímavé pro vaše rozhodování - a já teď zhruba dva týdny nebudu mít čas hrát.
Trocha statistiky...
Máme 441 lidí: 47 v Neústupnost #1, 76 v Nezdolnosti #1, 118 v Žalářníkovi, 104 ve Vizionáři a 93 v Red Asylum.
Pro dvanáct lidí v současných dómech není místo k bydlení a vyžadují stavbu nového dómu - a to jsme nedávno postavili dva nové.
Nejvíce specialistů máme vědců - 51, ale zhruba dvě třetiny naší populace jsou bez specializace, navzdory tomu, že máme ve dvou univerzitách dohromady otevřených pět směn za Sol.
Nejčastější pozitivní perk je dobrá fyzická kondice, kterou má každý čtvrtý obyvatel.
Máme tři celebrity, dva světce a dva gulu (alkoholika jsme vyléčili a zrovna nic nešíří, druhý šíří nenažranost a sportování - to je kombo!)
120 dronů
Máme na účtě (jenom) miliardu dolarů, a rozestavili jsme dóm specializovaný na těžbu a Mohorovičićův důl.
Produkujeme 51 železa a 17 vzácných kovů za Sol, zhruba polovinu spotřebujeme, ze zbytku můžeme expandovat, naleziště se ale vyčerpávají.
Nově postavený projekt Mohole produkuje neomezeně dlouho 50 železa a 20 vzácných kovů za Sol, takže jsme za vodou s primárními surovinami.
Pokud jde o vodu, máme napíchnuté dvě naleziště podzemní vody, ale nejsou potřeba, protože všechno produkujeme srážením vlhkosti z ovzduší.
Pokud jde o sekundární suroviny, produkujeme přinejmenším dvojnásobek toho, co spotřebováváme.
A každých zhruba deset solů nám zamrznou doly, protože je pořád ještě neumíme udržovat v teple
Chytili jsme anomálii, která podle mě dobře seděla k Brauer Agency, akorát nebylo moc co rozhodovat, škoda. Ale aspoň nás nesežraly černé krychle
Takže děkuji zúčastněným za hru.
Beyond Earth Initiative píše: Aldrinova základna byla dokončena! Těžební zařízení na získávání Tritia je plně funkční a začalo exportovat energii na Zemi.
Země oslavuje její úplnou energetickou nezávislost na fosilních palivech a nyní má prakticky neomezený zdroj energie pocházející z Měsíce dostupný pro všechny.
Technologie potřebné pro přenos energie až k naší kolonii jsou stále daleko, ale získali jsme schémata, jak vylepšit naše fúzní reaktory, založené na designu použitém na Aldrinově základně.
Pomohli jsme lidstvu přiblížit se utopistickým vizím Redeho Goddenberryho.
Beyond Earth Initiative píše: Začalo to jako idealistické vize jednoho excentrického starého miliardáře a skončilo to farmou schopnou pokrýt současnou i budoucí spotřebu jídla pro celé lidstvo - Město Pramenů spustilo svou produkci jídla.
Mnoho rozbouřených oblastí Země, kde hlad a strádání byly běžné, jsou nyní zachráněny.
Naše role v uskutečnění tohoto projektu zdaleka nebyla přehlédnutá a pro naše farmy byly poslány plodiny, které jsou extrémně odolné, zdravé a výživné.
Iniciativa Beyond Earth přivádí lidstvo blíže času, kdy hlad a chudoba nebude nic jiného, než strašáci včerejška
A ani na samotném Marsu jsme nezaháleli. Byl postaven první div Marsu - projekt Mohole prokopávající se až na Mohorovičićovu vrstvu nespojitosti na rozhraní svrchní části pláště Marsu a Marťanské kůry. Přináší odtamtud prakticky neomezené množství běžných i vzácných kovů. Díky němu už nám nikdy nebudou chybět základní suroviny.Beyond Earth: Sen žije dál píše: Iniciativa Beyond Earth byla prohlášena za úspěch. Už v tento moment ohromné vynaložené úsilí přináší ovoce.
Na lidské pokolení přichází doba změn - čas sjednocení a naděje v lepší budoucnost, které si málokdo dokázal představit před pouhými několika lety.
Byl to ohromný projekt tisíců lidí a toho nejlepšího, co dva světy mohou nabídnout. Naše úloha nebude nikdy zapomenuta a nekonečná vděčnost lidstva brázdícího vesmír je toho důvodem.
Počátek celého úsilí byla vize excentrického starého miliardáře, který se nedožil toho, aby viděl, jak jeho vize pozvedla celé lidské pokolení k tomu, aby dobylo celou Sluneční soustavu bez obavy ze strádání a bojů.
Vítězství! Ještě bychom mohli v endgame mohli zkoušet postavit monstrózní kolonii a všechny ostatní divy Marsu, ale už chvilku rosteme bez toho, aby nás jakákoli katastrofa dokázala rozhodit, tak už by to nebylo moc zajímavé pro vaše rozhodování - a já teď zhruba dva týdny nebudu mít čas hrát.
Trocha statistiky...
Máme 441 lidí: 47 v Neústupnost #1, 76 v Nezdolnosti #1, 118 v Žalářníkovi, 104 ve Vizionáři a 93 v Red Asylum.
Pro dvanáct lidí v současných dómech není místo k bydlení a vyžadují stavbu nového dómu - a to jsme nedávno postavili dva nové.
Nejvíce specialistů máme vědců - 51, ale zhruba dvě třetiny naší populace jsou bez specializace, navzdory tomu, že máme ve dvou univerzitách dohromady otevřených pět směn za Sol.
Nejčastější pozitivní perk je dobrá fyzická kondice, kterou má každý čtvrtý obyvatel.
Máme tři celebrity, dva světce a dva gulu (alkoholika jsme vyléčili a zrovna nic nešíří, druhý šíří nenažranost a sportování - to je kombo!)
120 dronů
Máme na účtě (jenom) miliardu dolarů, a rozestavili jsme dóm specializovaný na těžbu a Mohorovičićův důl.
Produkujeme 51 železa a 17 vzácných kovů za Sol, zhruba polovinu spotřebujeme, ze zbytku můžeme expandovat, naleziště se ale vyčerpávají.
Nově postavený projekt Mohole produkuje neomezeně dlouho 50 železa a 20 vzácných kovů za Sol, takže jsme za vodou s primárními surovinami.
Pokud jde o vodu, máme napíchnuté dvě naleziště podzemní vody, ale nejsou potřeba, protože všechno produkujeme srážením vlhkosti z ovzduší.
Pokud jde o sekundární suroviny, produkujeme přinejmenším dvojnásobek toho, co spotřebováváme.
A každých zhruba deset solů nám zamrznou doly, protože je pořád ještě neumíme udržovat v teple
Chytili jsme anomálii, která podle mě dobře seděla k Brauer Agency, akorát nebylo moc co rozhodovat, škoda. Ale aspoň nás nesežraly černé krychle
Takže děkuji zúčastněným za hru.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's play] Surviving Mars
Díky z naší strany:)
O kolil to bylo těžší nebo jiné než solohra?
O kolil to bylo těžší nebo jiné než solohra?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's play] Surviving Mars
Ze začátku to bylo dost těžké, kvůli tomu, jak jsme se rozhodli, že zkusíme přežít jenom s puberťáky. Ono by to teoreticky šlo, kdybychom měli nějakou optimální konstrukci dómu zaměřenou na pohodlí, pak by se třeba roz-množili a zvládli bychom to. To by vyžadovalo buď arkologii nebo visuté zahrady, na první jsme narazili ale nevyzkoumali, na druhé jsme ani nenarazili. Vzhledem k tomu, že arkologie tentokrát padla dost vysoko, tak bychom si to nemohli dovolit - kdybychom nejeli za Rusáky, co s tím začínají.
Jinak ten zvolený sponzor byl dost easy level. Na začátku jsme měli neskutečně peněz, takže jsme se nemuseli omezovat, a později nám jich teklo tolik, že jsme počáteční zpoždění obratem dohnali.
Bylo to dost jiné než moje předchozí hry, ale ono se to těžko srovnává, protože ten výzkumný strom je randomizovaný. Úplně odlišné od mé běžné strategie bylo, že jsme získávali elektřinu přes větrné elektrárny, což se ale ukázalo životaschopné, mimo jiné díky tomu, že jsme dostali průlom, co zdvojuje její účinnost. Standardně jedu maximum solárních panelů s technikou odpuzování prachu (tu jsme nevyzkoumali) a s masivní baterií baterií, což vyžaduje kovy+polymery na údržbu. Tady jsme měli základní produkci energie pokrytou větrníky a solární elektrárny zajišťovaly denní špičku, baterie sloužily jenom jako pufr, aby byl čas dostavit další větrníky.
Hodně zajímavé bylo, že nám přišel jako průlom projekt Fénix a vyzkoumali jsme ho hned na začátku. Díky tomu nám vydrželi zakladatelští členové přes asi tři plné generace (těch cca 160 let), což jsem nikdy neviděl.
Popravdě, čekal jsem nějakou jinou anomálii, tohle je poprvé, co se mi nějaká anomálie zopakovala.
Jinak ten zvolený sponzor byl dost easy level. Na začátku jsme měli neskutečně peněz, takže jsme se nemuseli omezovat, a později nám jich teklo tolik, že jsme počáteční zpoždění obratem dohnali.
Bylo to dost jiné než moje předchozí hry, ale ono se to těžko srovnává, protože ten výzkumný strom je randomizovaný. Úplně odlišné od mé běžné strategie bylo, že jsme získávali elektřinu přes větrné elektrárny, což se ale ukázalo životaschopné, mimo jiné díky tomu, že jsme dostali průlom, co zdvojuje její účinnost. Standardně jedu maximum solárních panelů s technikou odpuzování prachu (tu jsme nevyzkoumali) a s masivní baterií baterií, což vyžaduje kovy+polymery na údržbu. Tady jsme měli základní produkci energie pokrytou větrníky a solární elektrárny zajišťovaly denní špičku, baterie sloužily jenom jako pufr, aby byl čas dostavit další větrníky.
Hodně zajímavé bylo, že nám přišel jako průlom projekt Fénix a vyzkoumali jsme ho hned na začátku. Díky tomu nám vydrželi zakladatelští členové přes asi tři plné generace (těch cca 160 let), což jsem nikdy neviděl.
Popravdě, čekal jsem nějakou jinou anomálii, tohle je poprvé, co se mi nějaká anomálie zopakovala.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16473
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů