[Let's Play] OpenTTD

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG. Je libo počítačové hry, deskovky, nebo LARP? Přijďte si popovídat s ostatními hráči.
Odpovědět
MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 6. 10. 2018, 20:24

A: PSDnp:1D2 → 1(1)#1 Nic neměnit, 2 Silnice na mosty a tunely, nedostupná místa vlaky => Nic neměnit.

B: Shoda => Incidenty se nahrazují T-90

C1: PSDnp:1D2 → 1(1)#V dolech 1 Postupně, 2 Ihned => POSTUPNĚ
C2: PSDnp:1D2 → 1(1)#Mimo město Mercedesy 1 Postupně, 2 Ihned => POSTUPNĚ
C3: PSDnp:1D2 → 2(2)#ZILy 1 Vůbec, 2 Ihned => IHNED

D1: Shoda => Postupně obměníme Tatry 111 na lehké sypké
D2: Shoda => Postupně obměníme Tatry 111 na těžké sypké
D3: PSDnp:1D2 → 2(2)#Staré sypké 1 Postupně, 2 Ihned => IHNED
D4: PSDnp:1D2 → 1(1)#Staré ostatní 1 Postupně, 2 Ihned => POSTUPNĚ

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 6. 10. 2018, 22:58

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 8.2.1949

Byla jsem na návštěvě u Veroniky a docela mě překvapilo, že se také zajímá, co se v naší společnosti děje. Dokonce odkudsi získala část účetních knih. Dost se mi nelíbilo, jak komunisté rozfofrovali veškeré rezervy za podporu zemědělství a dolů. Ale na druhou stranu musím uznat, že co se týká efektivity vlaků, daří se jim udělat ve společnosti větší pořádek než weissbierské správě. I když mají tam pár oříšků, se kterými nedokáží hnout.


A. Příliš výkonné lokomotivy na lehkých vlacích
Jak rostou kapacity nákladních vagónů, některé vlaky začaly trávit příliš času čekáním na plné naložení. Optimalizace je zkrátila, čímž ale došlo k jejich přeřazení do lehčí kategorie. Tím pádem teď máme u některých lehkých a středních vlaků těžké lokomotivy, jako Santa Fe 5000. Co s tím?
1) Nechat to tak, samo se to vyřeší při nějaké budoucí obměně.
2) U lehkých je vyměnit za příhodnější lokomotivu, střední nechat
3) Když optimalizace, tak pořádně. Vyměnit za příhodnější lokomotivy.

B. Jídlo a zboží na Pivónském ringu - vlaky jsou ve ztrátě. Problém je v tom, že na místech, kde do ringu vstupuje náklad, jezdí přetížené, ale čím dále na ringu dojedou, tím prázdnější jezdí. Tím pádem i když je plné naložení na nejvytíženějším úseku přes 70%, na značné části tratě klesá pod 30% a celkově se pohybuje kolem 40-45%.
1) Nechat to tam - tohle je páteřní linka a na tu se nesahá
2) Trochu snížit počet vlaků, aby procenta trochu vzrostla
3) Snížit počet vlaků, co jezdí celý ring dokola a posílit sekundárními vlaky těch pár přetížených úseků.
4) Zrušit ring a nahradit ho jinou topologií (navhrněte jakou)

C. Metra na okružních podzemních linkách jsou v některých městech ve ztrátě, protože nejsou vytížená i když na trati jezdí jen jediná souprava. Vodkští experti doporučují zbavit se drahých souprav typu 1938 stock a pořídit na provoz levnější, byť starší typ A.
Souprava metra typ A
Cena: 35,6M Kčs
Hmotnost: 102 t
Rychlost: 66 km/h
Výkon: 153 kW
Tažná síla: 143 kN
Provozní cena: 1,61M Kčs/rok
Kapacita: 131 cestujících/vagón
Obrázek
Je pomalejší, starší, ale úspornější.
1) Nechme tratě ve ztrátě
2) Dejme na soudruhy a vyměňme soupravy za typ A
3) Prodělečná metra bez náhrady zrušme, ale koleje nechme, třeba se v budoucnu budou hodit na obnovu
4) Prodělečná metra bez náhrady zrušme, tunely zasypejme

D. Rychlíky konkurující lokálkám máme dvě tratě, kde jezdí rychlíky i lokálky zároveň. Zadní Netov - Tachov a Velký Kašparov - Hlavburk. Uvědomělí soudruzi cestující dobrovolně jezdí lokálkami a nevyužívají luxusu rychlíků. Šetří tak své peněženky a morálně je to správně, ale vlaky kvůli tomu prodělávají.
1) Nechme je jezdit, kdyby se zájem časem vrátil
2) Určitě to je tím, že je lokálky brzdí. Rozšířme traťe, aby rychlíky mohli pomalé lokálky předjíždět
3) Nechme rychlíky stavět ve všech stanicích po cestě, jako lokálky
4) Zrušme je, platit víc za to, že budete někde včas.. ehm tedy rychle ... je buržoazní přežitek.

E. Poštovní vlaky jezdí poloprázdné až prázdné. Navíc už jich není potřeba, jsou k dispozici dost rychlé poštovní vagóny, které mohou být (a jsou) řazeny do vlaků spěšných a rychlíků. Co s nimi?
1) Zrušme je všechny
2) Zrušme ty prodělečné, zbytek nechme
3) Podívejme se na města, do kterých jezdí prodělečné, zda by jim nešla zlepšit poštovní síť (aby byl větší zájem). Pokud ano, udělejme to, pokud ne, vlaky co si na sebe nevydělají zrušme

F. Lanovka na výstavišti je těžce prodělečná a má obsazenost asi 2%.
1) Ale je to lanovka. Ta musí jezdit pořád.
2) Modernizujme ji na Slivonský elektrický horský vlak třídy 49.0.
3) Zastavme provoz a nechme trať a stojící lanovku na svahu jako muzejní exponát
4) Zrušme úplně a snesme trať

G. Hotelové Zeppelíny si na sebe nevydělají - aby taky ne, papaláši jezdí do hotelů zadarmo.
1) Nechme je tam. Že kdysi špičkové vlaky dělají hotelové taxi je symbolickým potupení weissbierska, zejména západního. Za ty prachy to stojí.
2) Papaláši by měli jezdit stejnými vlaky jako proletariát. Nasaďme tam Hurvínky
3) Nasaďme tam vodkská metra typu A, ta budou levnější na provoz (ale budeme muset přestavět koleje)
4) Nahraďme železniční linku vodní linkou

I. Výsledky optimalizace vlaků Proces optimalizace samozřejmě našel množství dalších nedostků - ale u těch se náprava nabízela sama (např. snížení nebo navýšení počtu vagónů, aby vlak někde zbytečně nečekal nebo zboží nenaskakovaly pokuty za zpoždění). Po nějakém čase to bude chtít zkontrolovat, zda opatření zabrala. Budeme kontrolovat nápravná zařízení?
1) Ne, našim soudruhům odborníkům věříme, že to zvládnou napoprvé.
2) Ano, jakmile skončí pětiletka, abychom viděli, jak se plní plán
3) Ano, jakmile skončí proces optimalizace u všech typů dopravních prostředků, uděláme druhé kolo

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 8.2.1949

Když jsem v novinách četla o katastrofické letecké nehodě v Sedlanecké rafinerii, bála jsem se trochu o Ludvíkovo zdraví. Přeci jen už má věk a tak velké neštěstí by mohlo klidně zastavit jeho srdce. Zprávu ale přijal celkem klidně, se slovy: "Já jsem to čekal. Bylo přece jasné, že když se nechá s ropou létat Bristol, ale nebudou na něj nákladní díly, tak to dopadne špatně."

1949-10-26.gif
Požár rafinerie způsobený pádem letadla
1949-10-26.gif (325.04 KiB) Zobrazeno 142 x
J. Jak dostávat ropu z kopce nad Sedlancem
1) Letecky do jiné rafinérie, ale tentokrát použijeme Andulu. Vodkský stroj neselže.
2) Natáhněme tam koleje - je sice pravdou, že do strategie se tento návrh nakonec nedostal, ale tady by mohl pomoct.
3) Natáhněme tam vodní kanál

K. Co s vybuchlou rafinerii?
1) Neštěstí ututlat, rafinerii obnovit
2) Neštěstí hodit na imperialistickou techniku, na místě zbudovat pomník (rozhodněte jaký) a ropu vozit zpracovat jinam
3) Rafinerie? Jaká rafinérie? Tam nikdy žádná rafinerie nestála, to jsou pomluvy a propaganda ze západu (místo obehnat ploty, aby to nikdo nemohl prověřit a ropu vozit zpracovat jinam).

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24588
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun » 6. 10. 2018, 23:17

A 2

B 3

C 1

D 2

E 3

F 1

G 2 (nezapomenout na muzeum)

I 3

J 2

K 1 v 3 podle J
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7378
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal » 7. 10. 2018, 07:10

A2
B3
C1
D2
E3
F3
G4
I2
J1
K3
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 7. 10. 2018, 07:18

A: Shoda => Lehké vyměníme, střední necháme.
B: Shoda => Posílení kritických úseků + snížení velkového počtu
C: Shoda => Ponecháme metra ve ztrátě
D: Shoda => Rozšíříme tratě, aby měli rychlíky kde předjíždět
E: Shoda => Rozšíříme poštovní síť ve městech s prodělečnými vlaky
F: PanDobra:1D2 → 1(1)#1 Nechat jezdit, 2 Stojící exponát => Bude dál jezdit
G: PSDnp:1D2 → 2(2)#1 Hurvínci, 2 Lodě => Zeppelíny do šrotu, hotely budou obsluhovat lodě.
I: PSDnp:1D2 → 2(2)#1 po skončení prvního kola, 2 po skončení pětiletky => Další optimalizace s příští pětiletkou
J: PSDnp:1D2 → 2(2)#1 koleje, 2 Andula => Zůstaneme u letadel
K: Shoda => Místo nehody oplotit a létat do jiné rafinérie.

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 7. 10. 2018, 07:21

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1950

Už několikátý měsíc ležím v opisech účetních knih, co mi přinesla Veronika. Je to teda síla...


Výsledky roku 1949:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                 -60,3M      Kčs
Nové dop. prostředky:  -2,35G         Kčs
Provoz vlaků:          -8,35G         Kčs
Provoz sil. dopravy:   -2,32G         Kčs
Provoz letecké dopravy:-2,83G         Kčs
Provoz lodní dopravy:    -654M        Kčs
Údržba:                  -730M        Kčs
Příjmy vlaků:         +18,4G          Kčs
Příjmy sil. vozidel:   +8,63G         Kčs
Příjmy let. dopravy:  +11,2G          Kčs
Příjmy lodní dopravy:  +3,45G         Kčs
Další výdaje:            -152M        Kčs

Kód: Vybrat vše

Meziročně:           -128G            Kčs
Stav na účtu:         +15,2G          Kčs
Hodnota společnosti:  +90,5G          Kčs
Pokračování později ...
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 7. 10. 2018, 20:39, celkem upraveno 1 x.

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 7. 10. 2018, 11:47

V rámci optimalizace jsme se rozhodli, že posílíme problematické části ringu a odlehčíme vlakům, co jezdí úplně dokola. Na to je ale potřeba silných lokomotiv a Santa Fe nemůžeme dovážet. Naštěstí je k dispozici tahle vyhovující silná elektrická lokomotiva z Vodkského svazu:

A. Elektrická lokomotiva ВЛ22м
Cena: 93,3M Kčs
Hmotnost: 98 t
Rychlost: 101 km/h
Výkon: 2,4MW
Tažná síla: 378 kN
Provozní cena: 4,48M Kčs/rok
Obrázek
1) Je pěkná, ale SantaFe je lepší. Lokomotivy, které stáhneme z ringu se použijí na vlacích posilujících přetížené úseky. A ВЛ22м zůstane připravená jako POSTUPNÁ náhrada na elektrifikované těžké tratě.
2) Je pěkná, ale SantaFe je lepší. Lokomotivy, které stáhneme z ringu se použijí na vlacích posilujících přetížené úseky. A ВЛ22м zůstane připravená jako POSTUPNÁ náhrada na všechny těžké tratě (a bude-li potřeba, budeme elektrifikovat)
3) Nakupme ВЛ22м na ony nové, posilující vlaky. Ve zbytku elektrifikované sítě bude sloužit jako POSTUPNÁ náhrada.
4) Nakupme ВЛ22м na ony nové, posilující vlaky. Ve zbytku celé sítě bude sloužit jako POSTUPNÁ náhrada (a bude-li potřeba, budeme elektrifikovat)
5) Všechny elektrifikované těžké tratě obměňme IHNED na ВЛ22м
6) Všechny těžké tratě obměňme IHNED na ВЛ22м (a bude-li potřeba, budeme elektrifikovat)


Dále jedna oprava - ty podezřele prodělečné rychlíky se ukázaly býti poštovními vlaky, které se zatoulaly. Takže tenhle bod ruším a budu u nich postupovat jako u ostatních poštovních vlaků....

B. Světelná návěstidla jsou od tohoto roku k dispozici na železničních tratích.
1950-03-09.gif
Testovací výhybna s novými návěstidly
1950-03-09.gif (256.09 KiB) Zobrazeno 124 x
1) Taková novota? To potřebuje řádné testování. Celou pětiletku je opatrně nasazujme na odlehlé a málo frekventované tratě. Teprve až budou ozkoušeny, začneme s nasazováním na nové tratě a při rekonstrukcích
2) Vodkská technologie je pokrok a pokrok chceme. Začněme s nasazováním na nové tratě a při rekonstrukcích.
3) Vodkská technologie je pokrok a pokrok chceme moc. Začněme používat na nové tratě, při rekonstrukcích a pokud někde uvidíme příležitost na obměnu či upgrade zhlaví, tak nasadíme taktéž.

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 27.2.1950

Dneska jsem při projížďce Kralanhradem zjistila, že v ulicích ubývá autobusů. Ne, že by to vadilo - jezdily poslední dobou dost prázdné. Ale překvapuje mne, že si zatím nevšimli, že nové podvozky typu Škoda 706 se dělají i s autobusovou nadstavbou. Přitom jsou tak levné na provoz - s těmi by se také efektivita linek zvýšila.


C. Autobus Škoda 706 RO
Cena: 1,31M Kčs
Hmotnost: 8 t
Rychlost: 64 km/h
Výkon: 112 kW
Tažná síla: 31 kN
Provozní cena: 88,5k Kčs/rok
Kapacita: 34 cestujících
Obrázek
Rozhodněte o způsobu nasazení - VŮBEC/POSTUPNĚ/IHNED u následujících kategorií:
1) Místo Pragy NDO ve městech (je rychlejší, výkonnější, kapacitnější)
2) Místo Pragy NDO mimo město (je rychlejší, výkonnější, kapacitnější)
3) Místo Milnes Daimler busů všude (je rychlejší, výkonnější, ale slabší a má o něco menší sílu i kapacitu)
4) Místo AEC Regent I ve městech (je kousek pomalejší, o chlup méně výkonný, slabší a má menší kapacitu)
5) Místo 719 Supercoach (je pomalejší, o chlup méně výkonný, slabší, ale má větší kapacitu)

D. Prodělečné tramvajové trasy v malých obcích. V některých obcích tramvajové trasy prodělávají kvůli malé obsazenosti, i když na nich už jezdí jen jediná souprava. Co s tím?
1) Vyměnit za autobusy
2) Ponechat, obec časem doroste
3) Strana nechá za peníze naší společnosti rozrůst města, což zvýší zájem o dopravu

E. Prodělečné trasy MHD ve velkých městech Ve velkých městech jsou některé linky prodělečné, protože zákazníci se na místo dostali klikatými cestami či přetíženými linkami a teprve na samotném konci cesty si uvědomili, jak pozdě dojeli a žádají vrátit jízdné.
1) A tak to prostě je ...
2) A proto je potřeba vybourat v centrech měst úzké klikaté uličky a nahradit je rovnými přímými třídami, kde to zpoždění doženou
3) A proto je potřeba provést dotazníkové šetření v cílových stanicích, zjistit, kde se zpoždění nabralo a tyto části cesty posílit či napřímit
4) A proto je potřeba provést dotazníkové šetření v cílových stanicích, zjistit, kde se zpoždění nabralo a postavit nové, přímé tratě, které problémovou část provozu převezmou
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 7. 10. 2018, 20:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24588
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun » 7. 10. 2018, 12:43

A 2

B 3

C 1 2 ihned
3 5 postupně
4 vůbec

D 3

E 1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7378
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Neurotargeting lab Bergen

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal » 7. 10. 2018, 13:02

A3
B1
C1, 2 ihned, jinak vůbec
D3
E3
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [AW] {PbP} Záporáci - Tharagavverug, [CMWGE] {PbP} The Glass-Maker's Dragon - Miramie Mesmer - vědma snů.

Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 903
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike » 7. 10. 2018, 15:23

A6
B3
C123 ihned, jinak vůbec
D3
E2
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 7. 10. 2018, 18:34

A: PSDnp:1D3 → 2(2)#1 Posily Santafe, postupně vše, 2 Posily VL22, postupně elektro, 3 Vše ihned VL22 => Na posilové spoje nasadíme ВЛ22м, postupně budeme obnovovat těžké lokomotivy na již elektrifikovaných tratích

B: PSDnp:1D3 → 2(2)#1 Testovací pětiletka 2-3 Používat + rekonstruovat zhlaví => Začneme je používat a zároveň budeme rekonstruovat zhlaví na novou signalizaci

C1: Shoda => Ihned obměníme Pragy NDO ve městech
C2: Shoda => Ihned obměníme Pragy NDO mimo města
C3: PSDnp:1D3 → 2(2)#1 Ihned, 2 postupně, 3 vůbec => Postupně obměníme Daimlery
C4: Shoda => AEC Regent I se obměňovat nebude
C5: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 postupně, 2-3 vůbec => 719 Supercoach se obměňovat nebude

D: Shoda => Nedostatek zájmu budeme řešit litím peněz do měst

E: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 nechat, 2 Narovnat uličky, 3 Narovnat předchozí spoje => Neřešit, jak typické ...

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 7. 10. 2018, 20:41

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1951

Když jsem byla malá, chodívala jsem ráda na Nový rok do Mrýdku-Fístku na nádraží. Ráda jsem se dívala na to, jak bělostný sníh prořezávají tmavé linie kolejí větvících se, rozpojujících se a zase spojujících. Mezi tím vším pak v oblacích dýmů tančila ramena návěstidel a táhla parních lokomotiv.

Dnes jsem si byla zavzpomínat a viděla jsem, že se svět změnil. Sníh je stále bělostní, možná bělostnější než dřív, ale krom linií kolejí kříží se ve vzduchu stovky drátů. Tu a tam je stále vidět kouř, ale mnohem častěji září nad kolejemi jiskry. A semafory, kterým pro jejich tanec ubývá partnerů s tím, jak ubývá táhel, také hledají nové - a v té hře jisker je to právě rudý a zelený šat světel, do kterého se oblékají.

Je to také krásné. Ale jinak krásné. A já tak nějak tuším, že do téhle uspěchané doby už nepatřím.

1951-01-01.gif
Zrekonstruované zhlaví se světelnými návěstidly v Mrýdku Fístku

Výsledky roku 1950:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                 -90,5M      Kčs
Nové dop. prostředky:  -2,14G         Kčs
Provoz vlaků:          -8,29G         Kčs
Provoz sil. dopravy:   -2,33G         Kčs
Provoz letecké dopravy:-2,93G         Kčs
Provoz lodní dopravy:    -688M        Kčs
Údržba:                  -757M        Kčs
Příjmy vlaků:         +17,9G          Kčs
Příjmy sil. vozidel:   +8,72G         Kčs
Příjmy let. dopravy:  +12,5G          Kčs
Příjmy lodní dopravy:  +3,39G         Kčs
Další výdaje:                -178k    Kčs

Kód: Vybrat vše

Meziročně:            +25,2G          Kčs
Stav na účtu:         +40,5G          Kčs
Hodnota společnosti: +106G            Kčs
Pokračování později ...

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24588
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun » 20. 10. 2018, 07:32

:cry:
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

MarkyParky
Příspěvky: 7303
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky » 20. 10. 2018, 11:13

Vallun píše:
20. 10. 2018, 07:32
:cry:
To víš, na dovolené mě nenechají vydechnout a nudit se, tak není na OpenTTD čas.

Ale za pár dnů mě čekají nějaké transfery s velkymi prostoji na letištích, tak to s tím zase pohnu.

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24588
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun » 20. 10. 2018, 11:18

Tak dovolená je ta lepší z variant, které mne napadly:) to jsem rád...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host