[Let's Play] OpenTTD
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PSDnp:1D3 → 2(2)#1-2 Úplně všude, a krom vleček i s lokomotivami, 3 Všude krom vleček, lokomotivy jen na ringu => Největší možná megavýměna.
B: PSDnp:1D3 → 1(1)#1-2 Úplně všude, a krom vleček i s lokomotivami, 3 Všude krom vleček, s lokomotivami => Největší možná megavýměna
C:
PSDnp:2D8 → 14(6 +8) => Valun dává 6+8.
C1: Shoda řezivo NE
C2: Shoda obaly NE
C3: Shoda kov NE
C4: Shoda stavební materiály NE
C5: Shoda strojírenské potřeby NE
C6: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Vlna => Vlna ANO
C7: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Zboží => Zboží mimo ring ANO, ale zároveň okamžitě proběhne další upgrade podle bodu A, takže to vlastně přeskočíme.
C8: PSDnp:1D3 → 3(3)#1-2 Zemědělské potřeby => NE
D: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Auta, 2 Lodě, 3 Lodě superkanálem => Poroučíme větru, dešti i řekám!
B: PSDnp:1D3 → 1(1)#1-2 Úplně všude, a krom vleček i s lokomotivami, 3 Všude krom vleček, s lokomotivami => Největší možná megavýměna
C:
PSDnp:2D8 → 14(6 +8) => Valun dává 6+8.
C1: Shoda řezivo NE
C2: Shoda obaly NE
C3: Shoda kov NE
C4: Shoda stavební materiály NE
C5: Shoda strojírenské potřeby NE
C6: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Vlna => Vlna ANO
C7: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Zboží => Zboží mimo ring ANO, ale zároveň okamžitě proběhne další upgrade podle bodu A, takže to vlastně přeskočíme.
C8: PSDnp:1D3 → 3(3)#1-2 Zemědělské potřeby => NE
D: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Auta, 2 Lodě, 3 Lodě superkanálem => Poroučíme větru, dešti i řekám!
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1953
Operace nakonec dopadla dobře a i když toho už moc nenaběhám, čas od času mě někdo vezme někam na výlet. Silvestra a Nový rok ovšem trávím doma, pohledem z okna na železniční trať. Jízdní řády již znám skoro nazpaměť a proto mě překvapilo, když jsem na zdejší odlehlé trati zahlédla dlouhý vlak s novými chladírenskými lokomotivami. To mají zase jednou na dráze zmatek.
Při plánování upgradů došlo k tomu, že některé parní nebo dieslové lokomotivy se vyměnily za elektrické, aniž by byla elektrifikována jejich trať. Teď bloudí po kolejištích a nemohou se dostat do svých destinací. Bude chvíli trvat, než je všechny pochytám a troleje doplním.
Výsledky roku 1952:
Pokračování později ...
Operace nakonec dopadla dobře a i když toho už moc nenaběhám, čas od času mě někdo vezme někam na výlet. Silvestra a Nový rok ovšem trávím doma, pohledem z okna na železniční trať. Jízdní řády již znám skoro nazpaměť a proto mě překvapilo, když jsem na zdejší odlehlé trati zahlédla dlouhý vlak s novými chladírenskými lokomotivami. To mají zase jednou na dráze zmatek.
Při plánování upgradů došlo k tomu, že některé parní nebo dieslové lokomotivy se vyměnily za elektrické, aniž by byla elektrifikována jejich trať. Teď bloudí po kolejištích a nemohou se dostat do svých destinací. Bude chvíli trvat, než je všechny pochytám a troleje doplním.
Výsledky roku 1952:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -1,55G Kčs
Nové dop. prostředky: -7,40M Kčs
Provoz vlaků: -8,49G Kčs
Provoz sil. dopravy: -2,11G Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,04G Kčs
Provoz lodní dopravy: -732M Kčs
Údržba: -793M Kčs
Příjmy vlaků: +17,7G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +9,31G Kčs
Příjmy let. dopravy: +13,6G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +3,54G Kčs
Další výdaje: -185k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +20,0G Kčs
Stav na účtu: +88,3G Kčs
Hodnota společnosti: +145G Kčs
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.2.1953
Stále jsem zavřená doma. Bloudících vlaků ubylo a dříve rozmanitý vozový park se postupně sjednocuje a stává se tak šedým a nudný. Jediným zpestřením je pro mě odhad osudu lokomotiv Santa Fe. Zatím se jich nikdo neodvážil zbavit, protože žádná lokomotiva vyráběná v socialistickém táboře v sobě nedosahuje takového výkonu - a ten je při tahání těžkých vlaků na ringu potřeba. To by museli zapřáhnout za sebe alespoň dvě lokomotivy XX HV do každého vlaku, aby se jim vyrovnali.
Pravdou ale je, že vzrušení mi chybělo do včerejška. Odpoledne mne vyrušil burácivý zvuk, který rozdrnčel všechna okna i skleničky. Šla jsem se podívat a na obloze jsem zahlédla neskutečně rychle letící letadlo. Myslela jsem si, že to zase cvičí stíhači, ale bylo větší. A dnes ráno jsem se v novinách dočetla, že do Pivónie přiletěl protoyp vodkského proudového dopravního letadla - Tupolev Tu-104. Státní aerolinie se zjevně chystají zrychlit. Rozhodla jsem se, že zavolám synovi, vezmeme Honzíka Pepíka a půjdeme se na ten vynález podívat na letiště. A udělala jsem dobře - cestou jsem měla štěstí a zahlédla jsem na nádraží dvojici nových lokomotiv. Byla jsem tím tak zaujatá, že jsem si ani nevšimla, že se při chůzi už neopírám o hůlku!
A. Zrychlení těžkých vlaků na ringu Kralanhradský ring je momentálně obsluhován lokomotivami SantaFe 5000 a VL22M. Ty ale mají obě maximální rychlost 100 km/h. Nové vagóny by dovolily jet i víc - třeba i 120 km/h, ale takovou rychlost vytáhne ze současného vozového parku právě a jen XX HV, která je určená k rychlíkové dopravě a nemá potřebný výkon ani tažnou sílu. Co s tím?
1) Nedá se nic dělat, budeme muset ustoupit a zůstaneme na 100 km/h. Ale jakmile se objeví vhodnější lokomotiva, okamžitě ji nasadíme.
2) Vyměňme SantaFe i VL22M za jednu XX HV. Vlaky budou hodně zpomalovat do kopců, ale na rovinkách a z kopce vytáhnou potřebných 120 km/h.
3) Vyměňme SantaFe i VL22M za jednu XX HV a vlaky zkraťme, aby to utáhla. Na ringu bude holt jezdit víc vlaků.
3) Vyměňme SantaFe i VL22M za dvojice XX HV. Bude to drahé, ale bude to stačit.
4) Vyměňme SantaFe i VL22M za třídu 104. Ta výkonem stačí a zrychlí vlaky alespoň na 111km/h.
B. Proudové letadlo Tupolev Tu-104
Cena: 64M Kčs
Rychlost: 720 km/h
Kapacita: 44 cestujících, 10 balíků pošty
Provozní cena: 16,9M Kčs/rok
Typ: Malé proudové letadlo
Dolet: 256 čtverečků
Oproti Tu-90 je o čtvrtinu rychlejší, ale má jen poloviční kapacitu a má menší dolet.
Oproti Connie je o třetinu rychlejší, ale má jen dvoutřetinovou kapacitu oproti Tu-90 a má menší dolet.
Rozhodněte které z následujících kategorií dostanou zrychlení na Tu-104 (můžete žádnou, jednu nebo více) + pokud ji vyberete, určete zda IHNED nebo POSTUPNĚ.
1) Velmi krátké tratě (do 128 čtverečků), kde by nahradila Connie
2) Krátké tratě (od 128 do 256 čtverečků), jako náhrada za Connie a pár Tu-90
3) Kratší střední tratě (od 256 do 384 čtevečků), jako náhrada za Connie, pár Tu-90, za cenu 1. přestupu (uvedené typy to zvládaly bez mezipřistání)
4) Delší střední tratě (od 384 do 448 čtverečků), jako náhrada za Tu-90, za cenu 1. přestupu (Tu-90 to zvládá bez mezipřistání)
5) Dlouhé tratě (od 448 do 512 čtverečků), jako náhrada za Tu-90 a Connie, se zachováním 1. přestupu
6) Velmi dlouhé tratě (od 512 do 1024 čtverečků), jako náhrada za Tu-90 a Connie, za cenu 2. až 3. přestupů (uvedené typy to zvládají s 1-2 mezipřistáními)
7) Vzducholodě na tratích do 512 čtverečků, za cenu 1. přestupu (vzducholoď to zvládá bez mezipřistání)
8 ) Vzducholodě na tratích nad 512 čtverečků, za cenu 2. až 3. přestupů (vzducholoď to zvládá bez mezipřistání nebo s jedním mezipřistáním)
9) Pro proudová letadla se zřídí nová, papalášská linka do Králových Varlí - rozhodněte odkud.
C. Parní lokomotiva HSH třída 1
Cena: 60,2M Kčs
Hmotnost: 78t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 790 kW
Tažná síla: 109 kN
Provozní cena: 2,71M Kčs/rok
Momentálné nemáme k dispozici žádnou vhodnou posunovací lokomotivu a tak na vlečkách otročí hodně nevhodné stroje. Tenhle stroj je sice také primárně určen pro lokální tratě a ne vlekání, ale přeci jen to není tak velký úlet a mohl by práci na vlečkách zastat.
1) Ano, IHNED nahraďme všechny vlečky touhle lokomotivou.
2) Ano, IHNED nahraďme všechny nevhodné lokomotivy na vlečkách za tuhle
3) Ano, POSTUPNĚ nahraďme nevhodné lokomotivy na vlečkách za tuhle
4) Ono se časem objeví něco, co bude na vlečky přímo určené. Počkejme.
D. Parní lokomotiva OI49
Cena: 71,9M Kčs
Hmotnost: 125t
Rychlost: 101 km/h
Výkon: 962 kW
Tažná síla: 126 kN
Provozní cena: 3,04M Kčs/rok
Na lehkých nákladních tratích s rychlostí 100km/h momentálně nasazujeme dieslové RZD Db a jezdí tam také kvanta FM H-10-44 z Bourboniky. Tahle pára je o malý kousek výkonnější, ale technologicky je to krok zpět.
1) Krok zpět nevadí, důležitý je výkon, síla a ideologická čistota původu. Nasadit IHNED
2) Krok zpět je přijatelný, donutí-li nás okolnosti. Nasadit POSTUPNĚ.
3) Pára je mrtvá, tenhle typ nenasadíme.
Stále jsem zavřená doma. Bloudících vlaků ubylo a dříve rozmanitý vozový park se postupně sjednocuje a stává se tak šedým a nudný. Jediným zpestřením je pro mě odhad osudu lokomotiv Santa Fe. Zatím se jich nikdo neodvážil zbavit, protože žádná lokomotiva vyráběná v socialistickém táboře v sobě nedosahuje takového výkonu - a ten je při tahání těžkých vlaků na ringu potřeba. To by museli zapřáhnout za sebe alespoň dvě lokomotivy XX HV do každého vlaku, aby se jim vyrovnali.
Pravdou ale je, že vzrušení mi chybělo do včerejška. Odpoledne mne vyrušil burácivý zvuk, který rozdrnčel všechna okna i skleničky. Šla jsem se podívat a na obloze jsem zahlédla neskutečně rychle letící letadlo. Myslela jsem si, že to zase cvičí stíhači, ale bylo větší. A dnes ráno jsem se v novinách dočetla, že do Pivónie přiletěl protoyp vodkského proudového dopravního letadla - Tupolev Tu-104. Státní aerolinie se zjevně chystají zrychlit. Rozhodla jsem se, že zavolám synovi, vezmeme Honzíka Pepíka a půjdeme se na ten vynález podívat na letiště. A udělala jsem dobře - cestou jsem měla štěstí a zahlédla jsem na nádraží dvojici nových lokomotiv. Byla jsem tím tak zaujatá, že jsem si ani nevšimla, že se při chůzi už neopírám o hůlku!
A. Zrychlení těžkých vlaků na ringu Kralanhradský ring je momentálně obsluhován lokomotivami SantaFe 5000 a VL22M. Ty ale mají obě maximální rychlost 100 km/h. Nové vagóny by dovolily jet i víc - třeba i 120 km/h, ale takovou rychlost vytáhne ze současného vozového parku právě a jen XX HV, která je určená k rychlíkové dopravě a nemá potřebný výkon ani tažnou sílu. Co s tím?
1) Nedá se nic dělat, budeme muset ustoupit a zůstaneme na 100 km/h. Ale jakmile se objeví vhodnější lokomotiva, okamžitě ji nasadíme.
2) Vyměňme SantaFe i VL22M za jednu XX HV. Vlaky budou hodně zpomalovat do kopců, ale na rovinkách a z kopce vytáhnou potřebných 120 km/h.
3) Vyměňme SantaFe i VL22M za jednu XX HV a vlaky zkraťme, aby to utáhla. Na ringu bude holt jezdit víc vlaků.
3) Vyměňme SantaFe i VL22M za dvojice XX HV. Bude to drahé, ale bude to stačit.
4) Vyměňme SantaFe i VL22M za třídu 104. Ta výkonem stačí a zrychlí vlaky alespoň na 111km/h.
B. Proudové letadlo Tupolev Tu-104
Cena: 64M Kčs
Rychlost: 720 km/h
Kapacita: 44 cestujících, 10 balíků pošty
Provozní cena: 16,9M Kčs/rok
Typ: Malé proudové letadlo
Dolet: 256 čtverečků
Oproti Tu-90 je o čtvrtinu rychlejší, ale má jen poloviční kapacitu a má menší dolet.
Oproti Connie je o třetinu rychlejší, ale má jen dvoutřetinovou kapacitu oproti Tu-90 a má menší dolet.
Rozhodněte které z následujících kategorií dostanou zrychlení na Tu-104 (můžete žádnou, jednu nebo více) + pokud ji vyberete, určete zda IHNED nebo POSTUPNĚ.
1) Velmi krátké tratě (do 128 čtverečků), kde by nahradila Connie
2) Krátké tratě (od 128 do 256 čtverečků), jako náhrada za Connie a pár Tu-90
3) Kratší střední tratě (od 256 do 384 čtevečků), jako náhrada za Connie, pár Tu-90, za cenu 1. přestupu (uvedené typy to zvládaly bez mezipřistání)
4) Delší střední tratě (od 384 do 448 čtverečků), jako náhrada za Tu-90, za cenu 1. přestupu (Tu-90 to zvládá bez mezipřistání)
5) Dlouhé tratě (od 448 do 512 čtverečků), jako náhrada za Tu-90 a Connie, se zachováním 1. přestupu
6) Velmi dlouhé tratě (od 512 do 1024 čtverečků), jako náhrada za Tu-90 a Connie, za cenu 2. až 3. přestupů (uvedené typy to zvládají s 1-2 mezipřistáními)
7) Vzducholodě na tratích do 512 čtverečků, za cenu 1. přestupu (vzducholoď to zvládá bez mezipřistání)
8 ) Vzducholodě na tratích nad 512 čtverečků, za cenu 2. až 3. přestupů (vzducholoď to zvládá bez mezipřistání nebo s jedním mezipřistáním)
9) Pro proudová letadla se zřídí nová, papalášská linka do Králových Varlí - rozhodněte odkud.
C. Parní lokomotiva HSH třída 1
Cena: 60,2M Kčs
Hmotnost: 78t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 790 kW
Tažná síla: 109 kN
Provozní cena: 2,71M Kčs/rok
Momentálné nemáme k dispozici žádnou vhodnou posunovací lokomotivu a tak na vlečkách otročí hodně nevhodné stroje. Tenhle stroj je sice také primárně určen pro lokální tratě a ne vlekání, ale přeci jen to není tak velký úlet a mohl by práci na vlečkách zastat.
1) Ano, IHNED nahraďme všechny vlečky touhle lokomotivou.
2) Ano, IHNED nahraďme všechny nevhodné lokomotivy na vlečkách za tuhle
3) Ano, POSTUPNĚ nahraďme nevhodné lokomotivy na vlečkách za tuhle
4) Ono se časem objeví něco, co bude na vlečky přímo určené. Počkejme.
D. Parní lokomotiva OI49
Cena: 71,9M Kčs
Hmotnost: 125t
Rychlost: 101 km/h
Výkon: 962 kW
Tažná síla: 126 kN
Provozní cena: 3,04M Kčs/rok
Na lehkých nákladních tratích s rychlostí 100km/h momentálně nasazujeme dieslové RZD Db a jezdí tam také kvanta FM H-10-44 z Bourboniky. Tahle pára je o malý kousek výkonnější, ale technologicky je to krok zpět.
1) Krok zpět nevadí, důležitý je výkon, síla a ideologická čistota původu. Nasadit IHNED
2) Krok zpět je přijatelný, donutí-li nás okolnosti. Nasadit POSTUPNĚ.
3) Pára je mrtvá, tenhle typ nenasadíme.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1
B 9 bez mezipřistání, z nejvetsiho (dle cekajicich lidicek) letiste v dosahu
C 3
D 2
Nelze zařadit závazek k eletrifikaci a případně zkvalitnění všech tratí? Když už máme druhý monsrkanál (je pravda, že se jmenují Lek-Nínův a Stalinkův?) Metagameově myslím hlavně na to, aby to šlo ukočírovat;) ale generální eletrifikace je i hezky údernický cíl a skrze tratě eletrifikujeme celou zemi:)
Navíc by bylo fajn mít k dispozixi ekologičtější volbu elektrik všade:)
B 9 bez mezipřistání, z nejvetsiho (dle cekajicich lidicek) letiste v dosahu
C 3
D 2
Nelze zařadit závazek k eletrifikaci a případně zkvalitnění všech tratí? Když už máme druhý monsrkanál (je pravda, že se jmenují Lek-Nínův a Stalinkův?) Metagameově myslím hlavně na to, aby to šlo ukočírovat;) ale generální eletrifikace je i hezky údernický cíl a skrze tratě eletrifikujeme celou zemi:)
Navíc by bylo fajn mít k dispozixi ekologičtější volbu elektrik všade:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B9 z Kralanhradu
C3
D3
B9 z Kralanhradu
C3
D3
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Jako že teoreticky lze, ale není to škoda?Vallun píše: Nelze zařadit závazek k eletrifikaci a případně zkvalitnění všech tratí? Když už máme druhý monsrkanál (je pravda, že se jmenují Lek-Nínův a Stalinkův?) Metagameově myslím hlavně na to, aby to šlo ukočírovat;) ale generální eletrifikace je i hezky údernický cíl a skrze tratě eletrifikujeme celou zemi:)
Ty různé hrátky s postupnou elektrifikací a postupným zlepšováním tratí vytvářejí problémy k řešení, tedy i zábavu při hraní a zároveň obsah do postů. Přijde mi nešikovné o tohle přijít tím, že jedním dragnutím přetáhnu většinu mapy.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15072
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Inu, pokrok nezastavíš. Ano, jsem pro nasazení Tupolevů na Kralanhradský okruh.MarkyParky píše: ↑8. 11. 2018, 03:594) Vyměňme SantaFe i VL22M za třídu 104. Ta výkonem stačí a zrychlí vlaky alespoň na 111km/h.
B. Proudové letadlo Tupolev Tu-104
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Já to myslel čistě proto, aby to pro Tebe bylo uchopitelnější, pokud to Tebe takhle baví, tak ok:)MarkyParky píše: ↑8. 11. 2018, 08:35
Jako že teoreticky lze, ale není to škoda?
Ty různé hrátky s postupnou elektrifikací a postupným zlepšováním tratí vytvářejí problémy k řešení, tedy i zábavu při hraní a zároveň obsah do postů. Přijde mi nešikovné o tohle přijít tím, že jedním dragnutím přetáhnu většinu mapy.
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PanDobra:1D3 → 2(2)#1-2 Počkat, 3 Tu-104=> Prozatím zůstaneme u 100 km/h a upgrade přijde s první lepší vhodnou lokomotivou
B: PanDobra:1D2 → 1(1)#1 Kralanhrad, 2 Největší v doletu => Z Kralanhradu
C: Shoda na postupné nasazení HSH třídy 1 na vlečky
D: PanDobra:1D2 → 2(2)#1 POSTUPNĚ, 2 Pára je mrtvá => Pára nebude.
B: PanDobra:1D2 → 1(1)#1 Kralanhrad, 2 Největší v doletu => Z Kralanhradu
C: Shoda na postupné nasazení HSH třídy 1 na vlečky
D: PanDobra:1D2 → 2(2)#1 POSTUPNĚ, 2 Pára je mrtvá => Pára nebude.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 30.5.1953
Myslela jsem, že když nám seberou společnost a kontrolu na ní, budeme jak žebráci. Teď už vím, že jsem se mýlila. Peníze, co nám zbyly, nám zajišťovaly jakš takš ucházející život. Od zítra to bude jinak. To už budeme žebráci doopravdy. A tentokrát nemyslím jen naši rodinu, ale celý národ.
A. Měnová reforma
Kvůli měnové reformě přijde společnost o 80 procent aktiv. Stát je následně utratí. Rozdělte mezi následující položky podíly tak, aby v součet byl 80 (můžete dát i 0).
1) Strojírenský průmysl
2) Dřevozpracující průmysl
3) Doly a lomy
4) Zemědělství
5) Chemickotechnologický průmysl
6) Potravinářský průmysl
7) Podpora venkova (generování nových malých obcí)
8 ) Podpora okresních měst (generování nových velkých obcí)
9) Podpora předměstí (generování předměstí u Kralanhradu a velkým věst)
10) Budovatelské monstrprojekty (navrhněte nějaký)
B. Dělnické bouře
Jeden z podniků podrazí své zaměstnance - schválně jim vyplatí mzdy jen pár hodin před reformou. To vyvolá velké nepokoje a barikády (herně "rekonsturkci místních silnic"). Který podnik spojený přímo s městem to bude?
1) KUNRAKOV Kunratice
2) BAŽOŽER Bažovice
3) ZLOPAP Zlouny
C. Státní tiskárna cenin v Králově Odstředci Základ bankovek pro reforumu je předtištěn v rusku, ale i tak bude tuhle instituci čekat hodně práce. Co ve vesnici vyroste (vyberte nejméně 1, nejvýše 3).
1) Vyroste tam hotel pro papaláše, aby mohli na výrobu dohlížet
2) Papírna vyrábějící papír pro bankovky
3) Elektrárna, aby bylo zajištěno nepřetržité zásobování elektřinou
Myslela jsem, že když nám seberou společnost a kontrolu na ní, budeme jak žebráci. Teď už vím, že jsem se mýlila. Peníze, co nám zbyly, nám zajišťovaly jakš takš ucházející život. Od zítra to bude jinak. To už budeme žebráci doopravdy. A tentokrát nemyslím jen naši rodinu, ale celý národ.
A. Měnová reforma
Kvůli měnové reformě přijde společnost o 80 procent aktiv. Stát je následně utratí. Rozdělte mezi následující položky podíly tak, aby v součet byl 80 (můžete dát i 0).
1) Strojírenský průmysl
2) Dřevozpracující průmysl
3) Doly a lomy
4) Zemědělství
5) Chemickotechnologický průmysl
6) Potravinářský průmysl
7) Podpora venkova (generování nových malých obcí)
8 ) Podpora okresních měst (generování nových velkých obcí)
9) Podpora předměstí (generování předměstí u Kralanhradu a velkým věst)
10) Budovatelské monstrprojekty (navrhněte nějaký)
B. Dělnické bouře
Jeden z podniků podrazí své zaměstnance - schválně jim vyplatí mzdy jen pár hodin před reformou. To vyvolá velké nepokoje a barikády (herně "rekonsturkci místních silnic"). Který podnik spojený přímo s městem to bude?
1) KUNRAKOV Kunratice
2) BAŽOŽER Bažovice
3) ZLOPAP Zlouny
C. Státní tiskárna cenin v Králově Odstředci Základ bankovek pro reforumu je předtištěn v rusku, ale i tak bude tuhle instituci čekat hodně práce. Co ve vesnici vyroste (vyberte nejméně 1, nejvýše 3).
1) Vyroste tam hotel pro papaláše, aby mohli na výrobu dohlížet
2) Papírna vyrábějící papír pro bankovky
3) Elektrárna, aby bylo zajištěno nepřetržité zásobování elektřinou
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 3 - 25 %
A 8 - 30 %
A 10 - 25 % Prodloužení Leknínova kanálu, případně vybudování Piku komunisma:)
B 2
C 2 3
A 8 - 30 %
A 10 - 25 % Prodloužení Leknínova kanálu, případně vybudování Piku komunisma:)
B 2
C 2 3
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A3 - 40%
A9 - 20%
A10 - 20% moderní "kosmická" tramvajová linka (široký přímý bulvár) středem některého z průmyslových měst, kde vzniknou nové doly)
B2
C2 3
A9 - 20%
A10 - 20% moderní "kosmická" tramvajová linka (široký přímý bulvár) středem některého z průmyslových měst, kde vzniknou nové doly)
B2
C2 3
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Re: [Let's Play] OpenTTD
Hike+1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1: 0%
A2: 0%
A3: 35% => 30,2G Kčs se prošustruje za doly a lomy
A4: 0%
A5: 0%
A6: 0%
A7: 0%
A8: 10% => 8,61G Kčs se prošustruje za zakládání velkých obcí
A9: 13% => 11,4G Kčs se prošustruje za zakládání předměstí (asi sídlišť ;o) PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Velký Kašparov, 2 Nové Pole, 3 Kralanhrad => Předměstí Velkého Kašparova
A10: 22% => 18,9G Kčs se prošustruje za PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Kanál, 2-3 Kosmická tramvajlinka => Další prodlužování Leknínova kanálu, přičemž z vytěžené zeminy se naveze umělý svah Piku komunista.
B2: Shoda, nepokoje budou v Bažožeru
C: Shoda, v Králově Odstředci bude papírna a elektrárna
A2: 0%
A3: 35% => 30,2G Kčs se prošustruje za doly a lomy
A4: 0%
A5: 0%
A6: 0%
A7: 0%
A8: 10% => 8,61G Kčs se prošustruje za zakládání velkých obcí
A9: 13% => 11,4G Kčs se prošustruje za zakládání předměstí (asi sídlišť ;o) PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Velký Kašparov, 2 Nové Pole, 3 Kralanhrad => Předměstí Velkého Kašparova
A10: 22% => 18,9G Kčs se prošustruje za PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Kanál, 2-3 Kosmická tramvajlinka => Další prodlužování Leknínova kanálu, přičemž z vytěžené zeminy se naveze umělý svah Piku komunista.
B2: Shoda, nepokoje budou v Bažožeru
C: Shoda, v Králově Odstředci bude papírna a elektrárna
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 17.6.1853
Myslela jsem, že už jsme úplně na dne, ale události posledních týdnů mi ukázaly, že jde klesnout ještě hlouběji. Měnová reforma vyvolala dělnické nepokoje. V Bažovickém Bažožeru schválně dělníkům vyplatili výplaty dřív a tím pádem je měnová reforma okradla o většinu výdělku. Není se co divit, že místní vyhlásili stávku.
Rozumíte tomu? Dělníci stávkují na protest proti komunistům. Jaká absurdita.
A reakce státu? Nastoupily lidové milice a státní bezpečnost a začalo se mlátit, zatýkat, vyslýchat. A nakonec všechny dělníky bez soudu nahnali do řeky, dali jim krumpáče a jako výchovný trest je nechali kopat prodloužení Leknínova kanálu.
Jako by centrálním plánovačům nestačilo, že hyzdí krajinu nesmyslnými koryty vodních kanálů a průplavů. Oni ještě všechnu vytěženou hlínu vyváží na jedno místo a staví tam umělou horu!
Kdyby alespoň měli nějaké estetické úmysly, jako když mí prapředci stavěli Malý Kašparov. Ale to oni ne, jsem zvědavá, jakou hrůzu na vrchol té hory vyprojektují.
1) Hotel
2) Lyžařské středisko
3) Televizní věž
4) Rozhledna
5) Něco jiného? Navrhněte.
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1854
Poslouchám novoroční projev prezidenta Zápotockého. Chválí stát, jak splnil první pětiletku a vyjmenovává úkoly té druhé. Kdybych se nedívala z okna na tu ponurou šeď ulic a pouze poslouchala, myslela bych si, že snad žijeme v ráji. Plány výroby překračujeme o desítky procent.
Proč asi? To se vám to srovnává, když se srovnáváte s válečnou dobou.
To si nikdo nepamatuje, jaké to bylo před válkou? Lesk a jas ulic, plné výlohy, svítící neony? To si nikdo nepamatuje, jak snadno tahle země proplula hospodářskou krizí, která jinak drtila svět?
Nebo se lidé bojí si pamatovat? Je dneska protistátní už i mít vzpomínky?
B. Jaký je plán na druhou pětiletku?
Vyberte 5 a seřaďte podle priority
1) Zapojení nových dolů do sítě
2) Zapojení nových zemědělských družstev do sítě
3) Zapojení nových továren a výroben do sítě
4) Zapojení nových měst a obcí do sítě
5) Rozšiřování MHD a pošty ve městech
6) Redukce zpoždění a čekání
7) Rozšíření muzea o památku na technický rozvoj v prvních budovatelských letech
Výsledky roku 1953:
Pokračování později ...
Myslela jsem, že už jsme úplně na dne, ale události posledních týdnů mi ukázaly, že jde klesnout ještě hlouběji. Měnová reforma vyvolala dělnické nepokoje. V Bažovickém Bažožeru schválně dělníkům vyplatili výplaty dřív a tím pádem je měnová reforma okradla o většinu výdělku. Není se co divit, že místní vyhlásili stávku.
Rozumíte tomu? Dělníci stávkují na protest proti komunistům. Jaká absurdita.
A reakce státu? Nastoupily lidové milice a státní bezpečnost a začalo se mlátit, zatýkat, vyslýchat. A nakonec všechny dělníky bez soudu nahnali do řeky, dali jim krumpáče a jako výchovný trest je nechali kopat prodloužení Leknínova kanálu.
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 17.6.1853
Jako by centrálním plánovačům nestačilo, že hyzdí krajinu nesmyslnými koryty vodních kanálů a průplavů. Oni ještě všechnu vytěženou hlínu vyváží na jedno místo a staví tam umělou horu!
Kdyby alespoň měli nějaké estetické úmysly, jako když mí prapředci stavěli Malý Kašparov. Ale to oni ne, jsem zvědavá, jakou hrůzu na vrchol té hory vyprojektují.
A. Co bude stát na vrcholu Piku komunista?
1) Hotel
2) Lyžařské středisko
3) Televizní věž
4) Rozhledna
5) Něco jiného? Navrhněte.
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1854
Poslouchám novoroční projev prezidenta Zápotockého. Chválí stát, jak splnil první pětiletku a vyjmenovává úkoly té druhé. Kdybych se nedívala z okna na tu ponurou šeď ulic a pouze poslouchala, myslela bych si, že snad žijeme v ráji. Plány výroby překračujeme o desítky procent.
Proč asi? To se vám to srovnává, když se srovnáváte s válečnou dobou.
To si nikdo nepamatuje, jaké to bylo před válkou? Lesk a jas ulic, plné výlohy, svítící neony? To si nikdo nepamatuje, jak snadno tahle země proplula hospodářskou krizí, která jinak drtila svět?
Nebo se lidé bojí si pamatovat? Je dneska protistátní už i mít vzpomínky?
B. Jaký je plán na druhou pětiletku?
Vyberte 5 a seřaďte podle priority
1) Zapojení nových dolů do sítě
2) Zapojení nových zemědělských družstev do sítě
3) Zapojení nových továren a výroben do sítě
4) Zapojení nových měst a obcí do sítě
5) Rozšiřování MHD a pošty ve městech
6) Redukce zpoždění a čekání
7) Rozšíření muzea o památku na technický rozvoj v prvních budovatelských letech
Výsledky roku 1953:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -2,59G Kčs
Nové dop. prostředky: -21,6M Kčs
Provoz vlaků: -8,32G Kčs
Provoz sil. dopravy: -2,18G Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,08G Kčs
Provoz lodní dopravy: -738M Kčs
Údržba: -805M Kčs
Příjmy vlaků: +19,0G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +9,90G Kčs
Příjmy let. dopravy: +14,3G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +3,84G Kčs
Další výdaje: -50,9G Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: -43,2G Kčs
Stav na účtu: +45,2G Kčs
Hodnota společnosti: +122G Kčs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů