[Let's Play] OpenTTD

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32253
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 1

B primární 4 7 1 2 a 3 nakonec
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A3
B13546
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A1
B71326
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A: PSDnp:1D3 → 2(2)#1-2 Hotel, 3 Televizní věž => Hotel

B 1. pozice: PSDnp:1D3 → 2(2)#1 Nové doly, 2 Nové obce, 3 Muzeum => Nové obce
B 2. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Nové doly, 2-3 Muzeum => Nové doly
B 3. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Továrny, 2-3 Muzeum => Továrny
B 4. pozice: PSDnp:1D3 → 2(2)#1 MHD a pošta, 2-3 Muzeum => Muzeum
B 5. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 MHD a pošta, 2-3 Zemědělská družstva => MHD a pošta
a pokud se stihne překročit plán, tak další pořadí je:
B 6. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Zpozďění, 2-3 Zemědělská družstva
B 7. pozice: zbudou Zemědělská družstva
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 11.1.1854

Vyrazily jsme s Honzíkem Pepíkem na výlet. Chtěla jsem si odpočinout od všech těch starostí a vyrazit někam do míst, kde mi nic nebude připomínat, o co všechno nás režim připravil. Proto jsem si vybrala malé městečko Sokov, kam nejezdí žádné dopravní spojení.

Radost ale netrvala dlouho, už první večer jsem v hostinci potkala soudruhy z plánovacího odboru Pivónskoslivenských drah, jak se nad pivem zamýšlí, kterak by bylo nejlepší Sokov do sítě připojit.

Sokov situace
Sokov situace
A. Sokov leží skoro v těžišti trojúhelníku mezi Bažovicemi, Petrovou Vodinkou a dovjměstím Jezerním Lhotkov-Záporno. Jak ho spojit se světem?
1) Nová silnice a autobus do Bažovic
2) Nová silnice a autobus do Petrovy Vodinky
3) Nová silnice a autobus do Záporna
4) Nová silnice a autobus do Jezerního Lhotkova
5) Průjezdní kombinace dvou možností z 1-4 (určete kterých)
6) Nové koleje a lokálka do Petrovy Vodinky
7) Lokálka do Bažovic po stávající trati od kamenolomu na jih od města
8 ) Lokálka do Záporna po stávající trati od kamenolomu na jih od města
9) Nové koleje a lokálka do Jezerního Lhotkova
10) Průjezdní kombinace dvou možností z 6-9 (určete kterých)
11) Letecká linka do Bažovic
12) Letecká linka do Petrovy Vodinky
13) Letecká linka do Záporna
14) Letecká linka do Jezerního Lhotkova
15) Průletová kombinace dvou možností z 11-14 (určete kterých)

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 9.4.1854

Zdá se, že komunistům není svaté vůbec, ale vůbec nic. Dnešní fotografie nově otevřeného dolu v Rudém právu vychvaluje nově objevená naleziště - taktně se ale nezmiňuje kde. Já ale to místo poznala. Je to jednoduché, most v pozadí jsme nechávali stavět po válce jako náhradu za zničený partyzánskou prací, a silnice, co se pod ním klikatí, byla nouzová cesta, kterou wehrmacht zbudoval, aby zajistil průjezd náklaďáků s ropou v době, kdy nebylo zbytí. A hustá příroda kolem není nic jiného, než Pivónský národní park. Doufám, že při projektování tratě, která bude železnou rudu odvážet, alespoň zasáhnou do přírody co nejméně.

Narušení národního parku
Narušení národního parku
B. Jeden z nových dolů se objevil na okraji národního parku. Komunisté se na nic ptát nebudou a těžbu zahájí. Ale kdyby byl ekologicky uvědomělý alespoň nějaký soudruh plánovač, tak by mohl navrhnout nakládací rampy tak, aby do parku zasáhlo co nejméně. Jaké dopravní prostředky na to použije?
1) Vlak - nádraží vecpat podélně do svahu mezi hranici parku a silnici vedoucí na most
2) Auta - nakládací rampy do svahu mezi hranici parku a silnice vedoucí na most
3) Lodě - na západ odsud teče řeka, údolím podél hranic parku z ní natáhnout kanál a přístav postavit ve vykousnutém růžku pod dolem
4) Letadla - letiště postavit na rovném plácku přímo na západ od dolu
5) Vyjmout okolí dolu z národního parku (plot vyznačující hranice parku se zruší a nový se natáhne východně kolem dolu)
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A12
B3
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32253
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 10 (6; 9)

B 3 5
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A9
B5
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 15.11.1954

Ležím ve starobinci. Tedy, teď se tomu moderně říká domov důchodců, ale prostě jsem na místě, kam se odkládají staří lidé, když se o sebe už nedokáží postarat. A asi jsem tu po právu, mám slabé srdce, už nevylezu schody a na výlety stejně nechodím, tak proč bych zatěžovala rodinu doma, když se o mě socialistický stát ústavně postará.

Cítíte-li v tónu mého hlasu hořkou ironii, nemýlíte se.

Každopádně se zdravým srdcem souvisí to, že se nesmím rozčilovat. Takže mi sestřičky nenosí noviny a na rozhlase máme naladěnou jen Dvojku, která hraje všelijaký program, ale o zprávy tam člověk nezavadí. Novotu jako televizi nemáme ve starobinci vůbec.

Takže jsem ráda, když mě občas přijde navštívit Honzík-Pepík a noviny mi propašuje. Těším se, že se nad nějakým zvěrstvem rozčílím pořádně, srdce mi pukne a budu mít klid. Jenže to nějak nepřichází - dočetla jsem se třeba, že chtějí v národním parku otevřít další lom a ani to se mnou nehlo.


Lom uprostřed národního parku
Lom uprostřed národního parku

A. Povzbuzení předchozími úspěchy, komunisté plánují lom přímo uprostřed parku.
1) V parlamentu už se diskutuje o podobě budoucího první zákon o státní ochraně přírody, takže si nikdo nedovolí ten důl nakonec postavit.
2) V parlamentu už se diskutuje o podobě budoucího první zákon o státní ochraně přírody, takže si lom honem rychle zřídí, než jim to zákon zakáže (rozhodněte, jaký dopravní prostředek použijí k odvozu kamene a písku)


Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1955

Dnes mě zaujala jedna reportáž v rádiu. Samozřejmě, že se komunisté chválili, jak překračují plány a jaké všechny novinky prý zlepšují náš život. V reportáži mluvili o obrovských lodích, schopných převážet kilotuny nákladu naráz, nebo o vodkských lokomotivách nebývalé síly, které - jestli to můj starý mozek zvládl spočítat - stále dosahují jen poloviny výkonů těch bourbonických. Co mě ale překvapilo, byla část reportáže věnovaná rozvoji letectví. Nová letiště prý budou mít pojezdové dráhy, kde se letadla vyhnou, nástupní mosty aby lidé nemuseli na plochu a také nové navigační majáky, které umožní efektivnější vyčkávání. Jsem zvědavá, zda to místní vláda bude schopná zavést jinde, než na jednom letišti na ukázku.


Parní lokomotiva P36
Cena: 123M Kčs
Hmotnost: 245 t
Rychlost: 125 km/h
Výkon: 2330 kW
Tažná síla: 143 kN
Provozní cena: 4,86M Kčs/rok
Obrázek
Určená k tahání rychlíků ve Vodkském svazu - tedy toho, co u nás označujeme za vlaky spěšné. Ale nám by se možná hodila na tahání rychlých těžkých vlaků. Teda, hodila je asi silné slovo - pořád má poloviční tažnou sílu i výkon, než SantaFe. Ale už je alespoň přiměřeně použitelná, nebude do kopce zpomalovat moc a na rovnice a z kopce vytáhne 125km/h.
B. Nasazení P36 na spěšných vlacích - Rozhodněte u následujících kategorií, zda je vyměnit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Ještě zbývá vyměnit 5x "Hrbatých" (max 101 km/h, 1406 kW, 231 kN)
2) Jezdí nám 57x elektrická třída 104 (max 111 km/h, 2189 kW, 276 kN)
3) 4x spěšné vlaky tahá elektrická E.428 (max 130 km/h, 2796 kW, 137kN)
4) Nově jsme pořídili 5x soupravu EW54 (max 101 km/h, 479 kW, 200 kN)

C. Nasazení P36 na rychlé těžké vlaky Rozhodněte u následujících kategorií, zda je vyměnit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) 34x Santa Fe 5000 (101 km/h, 4251 kW, 481 kN)
2) 44x elektrická VL22M (101 km/h, 2401 kW, 378 kN)


D.Těžká pobřežní nákladní loď třídy Коломна
Cena: 42M Kčs
Rychlost na jezerech a v průplavech: 37 km/h
Rychlost v kanálech a na řekách: 26 km/h
Kapacita: 1,12kt Uhlí, je možné přestavět na libovolný náklad
Provozní cena: 7,33M Kčs/rok
Obrázek
V podstatě nemáme pro tento kolos uplatnění, když se objeví, ozvu se s hlasováním.


Městský letištní terminál
Rozloha: 6x6 čtverečků (malé letiště mělo 3x4)
Hluk: 5 (malé letiště mělo 3)
Počet runwayí: 1 pro velká letadla (malé letiště mělo 1 pro malá letadla)
Počet stojánek: 3 (malé letiště mělo 2)
Počet pojezdových: 2 (malé letiště mělo 0 a pojíždělo se po dráze)
Počet hangárů: 1 (malé letiště mělo 1)
Počet heliportů: 0 - přistává se na pojezdové (malé letiště mělo 0 a přistávalo se na dráze)

E. Na kterých místech budeme městské terminály zavádět?
1) Jen tam, kde dochází pravidelně k vyčkávání letadel, i když se zbudovalo mnoho runwayí.
2) Tam, kde doposud bylo potřeba alespoň dvou runwayí a i tak občas letadla vyčkávala.
3) Tam, kde doposud bylo potřeba alespoň dvou runwayí (i když se stíhalo odbavovat)
4) Ve všech městech (ale ne polní letiště sloužící k mezipřistáním, nákladní letiště a pod..., pokud stíhají)
5) Všechna letiště

F. Jakým způsobem budeme letiště zavádět?
1) Zbudujeme úplně nová letiště za městy a ze starých na ně provoz převedeme
2) Budeme provádět rekonstrukce, případně rozšiřování stávajících letišť tam, kde to půjde bez velkého bourání. Kde by ale rozšíření vyžadovalo bourat, postavíme úplně nové letiště.
3) Budeme provádět rekonstrukce, případně rozšiřování stávajících letišť všude.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 19. 11. 2018, 12:26, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A ještě výsledky hospodaření

Výsledky roku 1954:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                -634M        Kčs
Nové dop. prostředky:  -5,28M         Kčs
Provoz vlaků:          -8,90G         Kčs
Provoz sil. dopravy:   -2,26G         Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,14G         Kčs
Provoz lodní dopravy:    -770M        Kčs
Údržba:                  -847M        Kčs
Příjmy vlaků:         +20,1G          Kčs
Příjmy sil. vozidel:  +10,1G          Kčs
Příjmy let. dopravy:  +13,9G          Kčs
Příjmy lodní dopravy:  +4,11G         Kčs
Další výdaje:            -753M        Kčs

Kód: Vybrat vše

Meziročně:            +25,6G          Kčs
Stav na účtu:         +71,3G          Kčs
Hodnota společnosti: +143G            Kčs
Pokračování později ...
Pracující logaritmus
Příspěvky: 791
Registrován: 10. 5. 2018, 07:17

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pracující logaritmus »

sovětských lokomotivách nebývalé síly, které - jestli to můj starý mozek zvládl spočítat - stále dosahují jen poloviny výkonů těch amerických.
Tohle pití neznám.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Nojo, opraveno ... :)
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32253
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 1

B C vůbec

E 3

F 2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A2 Co nejsmradlavější dopravní prostředek, dokud se může.
B+C nikde
E4
F1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů