[Let's Play] OpenTTD
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B postupně 1, 2, 3, ihned 5, 6
C1
D1
E1
B postupně 1, 2, 3, ihned 5, 6
C1
D1
E1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B1 ihned, 2 vůbec, 3 ihned, 4 ihned, 5 ihned, 6 postupně
C1
D2
E1
B1 ihned, 2 vůbec, 3 ihned, 4 ihned, 5 ihned, 6 postupně
C1
D2
E1
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PanDobra:1D3 → 2(2)#1 Nechat, 2-3 Oboustranné výměny => Až přijde na optimalizaci, výměny budou probíhat oběma směry.
B1: PanDobra:1D3 → 2(2)#Věžáky 1 Postupně, 2-3 Ihned => IHNED
B2: PanDobra:1D3 → 3(3)#VT42 1 Postupně, 2 Ihned, 3 Vůbec => VŮBEC
B3: PanDobra:1D3 → 1(1)#ET85 1 Postupně, 2-3 Ihned => POSTUPNĚ
B4: PanDobra:1D3 → 1(1)#49.0 1 Vůbec, 2-3 Ihned => VŮBEC
B5: Hrbaté shoda => IHNED
B6: PanDobra:1D3 → 3(3)#E.428 1 Postupně, 2 Ihned, 3 Vůbec => VŮBEC
C: PanDobra:1D3 → 2(2)#1-2 Lodě, 3 Vlak => Loděmi kolem hotelů
D: PanDobra:1D3 → 1(1)#1-2 Superby, 3 Pragovky => Superby
E: Shoda => Praga NDO
B1: PanDobra:1D3 → 2(2)#Věžáky 1 Postupně, 2-3 Ihned => IHNED
B2: PanDobra:1D3 → 3(3)#VT42 1 Postupně, 2 Ihned, 3 Vůbec => VŮBEC
B3: PanDobra:1D3 → 1(1)#ET85 1 Postupně, 2-3 Ihned => POSTUPNĚ
B4: PanDobra:1D3 → 1(1)#49.0 1 Vůbec, 2-3 Ihned => VŮBEC
B5: Hrbaté shoda => IHNED
B6: PanDobra:1D3 → 3(3)#E.428 1 Postupně, 2 Ihned, 3 Vůbec => VŮBEC
C: PanDobra:1D3 → 2(2)#1-2 Lodě, 3 Vlak => Loděmi kolem hotelů
D: PanDobra:1D3 → 1(1)#1-2 Superby, 3 Pragovky => Superby
E: Shoda => Praga NDO
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 20.8.1948
Z občasných rad a porad členů naší rodiny se už pomalu stává tradice. Tentokrát byli zaměstnanci za Ludvíkem. Dostali politické nařízení obměnit rybářské lodě za novější, Vodkské výrob. Schválně jsem ho poprosila, aby prototyp zajel vyzkoušet na jezero u Malého Kašparova a vyfotil mi tam, jak se vyjímají nové nákladní přístavy vedle hotelů pro prominenty.
Fotky jsou nádherné. Ideologickou idylku kazí je jen Mercedesy vozící uhlí do přístavu. Chtělo by to, aby i vozový park získal východní nádech.
A. Средний рыболовный траулер - rybářská loď
Cena: 3,05M Kčs
Rychlost: 34 km/h
Kapacita: 124 t ryb (lze přestavět na lehký expresní materiál nebo pasažéry)
Provozní cena: 675k Kčs/rok
Je o trochu rychlejší a má více jak dvojnásobnou kapacitu proti rybářským člunům. Co s ním provedeme?
1) POSTUPNĚ necháme траулер nahrazovat všechny stávající rybářské lodě
2) IHNED necháme траулер nahradit stávající rybářské lodě
3) IHNED necháme траулер nahradit ty rybářské lodě, které kapacitou nestíhají odbavovat svá loviště. Ale tam, kde menší lodě stíhají, ponechme menší.
4) V tuhle chvíli všude malé rybářské lodě jezdí přímo do konzerváren. Na velkých jezerech předělejme síť tak, že vždy 2-3 rybářské lodě budou svážet ryby na jedno loviště, kde bude lovit траулер a ještě na vodě přeloží na něj, ten pak všechno naráz odveze do konzerváren.
B. ЗИС-150 - sklápěčka s přívěsem
Cena: 5,63M Kčs
Hmotnost: 13 t
Rychlost: 88 km/h
Výkon: 186 kW
Tažná síla: 90 kN
Provozní cena: 322k Kčs/rok
Kapacita: 30 t sypkého materiálu, rychlé vykládání a nakládání
Vlastně parametry dokáže to samé, co Weissbierský Mercede Benz L 3750, jen se rychleji nakládá a pochází z Vodkska.
1) V tom případě netřeba řešit.
2) V tom případě ho zařaďme do POSTUPNÉ obměny, časem se uplatní.
3) V tom případě ho IHNED nasaďme tam, kde je to ideologicky vhodné - tzn. například právě u Malého Kašparova, nebo v jiných místech, kde se budou lidé hrdě dívat na kolony vodkských náklaďáků. Tedy vyjma městských center. Ve zbytku sítě pokračovat s obnovou POSTUPNĚ.
4) V tom případě ho IHNED nasaďme tam, kde je to ideologicky vhodné - tzn. například právě u Malého Kašparova, nebo v jiných místech, kde se budou lidé hrdě dívat na kolony vodkských náklaďáků. Včetně městských center. Ve zbytku sítě pokračovat s obnovou POSTUPNĚ.
5) Původ je důležitý. IHNED ho nasaďme všude, kde vozíme sypké materiály mimo město.
6) Původ je důležitý. IHNED ho nasaďme úplně všude.
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 11.9.1948
Trochu jsem přemýšlela. Kousek od Malého Kašparova je uhelná elektrárna a říkala jsem si, že když už se vozí uhlí lodí do slevárny, nic nebrání náklaďákům ho ihned naložit a odvézt městskými ulicemi dál. Ať si tamní obyvatelé trpí astmatem, když nás odtamtud vyhnali.
Ale pak jsem si, že komunisté tady nebudou navždy. Ano, teď nikdo nepočítá s tím, že by se situace jen tak zlepšila. Ale co třeba za dvacet let? Mohlo by třeba jaro v roce šedesátém osmém přinést změnu? Není brzy házet fintu žita?
Vždyť jednou nám třeba ten vršek vrátí - nemá tedy smysl ho úplně zničit....
C. Elektrárnu Malý Kašparov je třeba zásobovat uhlím. Lodě ho zatím vozí na severovýchodní úpatí kopce, ke slévárně. Jak ho k elektrárně dostat?
2) Na sever od města je vlečka mezi kamenolomy. Protáhnout ji, aby zajistila převoz uhlí.
3) I na západ od města teče řeka. Prokopat jihem kolem parku kanál, kterým lodě doplují až k elektrárně.
4) Jiný nápad? Můžete načrtnout do obrázku ...
Z občasných rad a porad členů naší rodiny se už pomalu stává tradice. Tentokrát byli zaměstnanci za Ludvíkem. Dostali politické nařízení obměnit rybářské lodě za novější, Vodkské výrob. Schválně jsem ho poprosila, aby prototyp zajel vyzkoušet na jezero u Malého Kašparova a vyfotil mi tam, jak se vyjímají nové nákladní přístavy vedle hotelů pro prominenty.
Fotky jsou nádherné. Ideologickou idylku kazí je jen Mercedesy vozící uhlí do přístavu. Chtělo by to, aby i vozový park získal východní nádech.
A. Средний рыболовный траулер - rybářská loď
Cena: 3,05M Kčs
Rychlost: 34 km/h
Kapacita: 124 t ryb (lze přestavět na lehký expresní materiál nebo pasažéry)
Provozní cena: 675k Kčs/rok
Je o trochu rychlejší a má více jak dvojnásobnou kapacitu proti rybářským člunům. Co s ním provedeme?
1) POSTUPNĚ necháme траулер nahrazovat všechny stávající rybářské lodě
2) IHNED necháme траулер nahradit stávající rybářské lodě
3) IHNED necháme траулер nahradit ty rybářské lodě, které kapacitou nestíhají odbavovat svá loviště. Ale tam, kde menší lodě stíhají, ponechme menší.
4) V tuhle chvíli všude malé rybářské lodě jezdí přímo do konzerváren. Na velkých jezerech předělejme síť tak, že vždy 2-3 rybářské lodě budou svážet ryby na jedno loviště, kde bude lovit траулер a ještě na vodě přeloží na něj, ten pak všechno naráz odveze do konzerváren.
B. ЗИС-150 - sklápěčka s přívěsem
Cena: 5,63M Kčs
Hmotnost: 13 t
Rychlost: 88 km/h
Výkon: 186 kW
Tažná síla: 90 kN
Provozní cena: 322k Kčs/rok
Kapacita: 30 t sypkého materiálu, rychlé vykládání a nakládání
Vlastně parametry dokáže to samé, co Weissbierský Mercede Benz L 3750, jen se rychleji nakládá a pochází z Vodkska.
1) V tom případě netřeba řešit.
2) V tom případě ho zařaďme do POSTUPNÉ obměny, časem se uplatní.
3) V tom případě ho IHNED nasaďme tam, kde je to ideologicky vhodné - tzn. například právě u Malého Kašparova, nebo v jiných místech, kde se budou lidé hrdě dívat na kolony vodkských náklaďáků. Tedy vyjma městských center. Ve zbytku sítě pokračovat s obnovou POSTUPNĚ.
4) V tom případě ho IHNED nasaďme tam, kde je to ideologicky vhodné - tzn. například právě u Malého Kašparova, nebo v jiných místech, kde se budou lidé hrdě dívat na kolony vodkských náklaďáků. Včetně městských center. Ve zbytku sítě pokračovat s obnovou POSTUPNĚ.
5) Původ je důležitý. IHNED ho nasaďme všude, kde vozíme sypké materiály mimo město.
6) Původ je důležitý. IHNED ho nasaďme úplně všude.
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 11.9.1948
Trochu jsem přemýšlela. Kousek od Malého Kašparova je uhelná elektrárna a říkala jsem si, že když už se vozí uhlí lodí do slevárny, nic nebrání náklaďákům ho ihned naložit a odvézt městskými ulicemi dál. Ať si tamní obyvatelé trpí astmatem, když nás odtamtud vyhnali.
Ale pak jsem si, že komunisté tady nebudou navždy. Ano, teď nikdo nepočítá s tím, že by se situace jen tak zlepšila. Ale co třeba za dvacet let? Mohlo by třeba jaro v roce šedesátém osmém přinést změnu? Není brzy házet fintu žita?
Vždyť jednou nám třeba ten vršek vrátí - nemá tedy smysl ho úplně zničit....
C. Elektrárnu Malý Kašparov je třeba zásobovat uhlím. Lodě ho zatím vozí na severovýchodní úpatí kopce, ke slévárně. Jak ho k elektrárně dostat?
1) Přes město, novými sklápěčkami ЗИС-150
2) Na sever od města je vlečka mezi kamenolomy. Protáhnout ji, aby zajistila převoz uhlí.
3) I na západ od města teče řeka. Prokopat jihem kolem parku kanál, kterým lodě doplují až k elektrárně.
4) Jiný nápad? Můžete načrtnout do obrázku ...
Re: [Let's Play] OpenTTD
A3
B4
C3
B4
C3
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32254
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 3
B 3
C 3
B 3
C 3
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Shoda=> Vyměníme jen lodě, kde se kapacita uplatní
B: PSDnp:1D2 → 1(1)#Na ideologicky vhodných místech 1 i ve městech 2 jen mimo města => Tedy i ve městech, kde si to ideologie žádá.
C: Shoda => Kanál
B: PSDnp:1D2 → 1(1)#Na ideologicky vhodných místech 1 i ve městech 2 jen mimo města => Tedy i ve městech, kde si to ideologie žádá.
C: Shoda => Kanál
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 1.1.1949
Když už si za mnou mí bývali zaměstnanci chodili pro rady, nechala jsem si od nich také přinést účetní knihy, abych viděla, jak moc naše rodinné stříbro v rukou těch amatérů trpí.
Výsledky roku 1948:
Pokračování později...
Když už si za mnou mí bývali zaměstnanci chodili pro rady, nechala jsem si od nich také přinést účetní knihy, abych viděla, jak moc naše rodinné stříbro v rukou těch amatérů trpí.
Výsledky roku 1948:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -194M Kčs
Nové dop. prostředky: -3,82G Kčs
Provoz vlaků: -8,31G Kčs
Provoz sil. dopravy: -2,23G Kčs
Provoz letecké dopravy:-2,86G Kčs
Provoz lodní dopravy: -657M Kčs
Údržba: -717M Kčs
Příjmy vlaků: +19,7G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +9,08G Kčs
Příjmy let. dopravy: +11,7G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +3,43G Kčs
Další výdaje: -162M Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: -138G Kčs
Stav na účtu: +144G Kčs
Hodnota společnosti: +229G Kčs
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 2.2.1949
Dneska jsem si chtěla popovídat s Ludvíkem o starých časech, ale nic z toho nebylo. Vždycky byl technický typ, ale poslední dobou ho vývoj techniky fascinuje natolik, že zapomíná na příkoří, které režim způsobuje naší rodině. Celé odpoledne vyprávěl o Antonovech a Tupolevech a další skvělé letecké technice, kterou k nám teď mohou dovážet. Ideály, za které jsme společně riskovali ve válce, ho už nezajímají. Jsem z toho velmi rozmrzelá.
A. Pístové vrtulové letadlo Tupolev Tu-90
Cena: 45,0M Kčs
Rychlost: 553 km/h
Kapacita: 84 cestujících, 24 balíků pošty, možné přestavět na libovolný typ nákladu
Provozní cena: 15,3M Kčs/rok
Typ: Malé letadlo
Dolet: 448 čtverečků
Je rychlejší, kapacitnější, má větší dolet a samozřejmě lepší původ než Connie.
1) Proto nahradí Connie IHNED na všech osobních linkách
2) Proto nahradí Connie IHNED na osobních linkách na vzdálenost 352-448 čtverečků (čímž tam zruší mezipřistání)+nahradí dosluhující vzducholodě a POSTUPNĚ bude nahrazovat Connie na zbytku
3) Proto bude nahrazovat dosluhující vzducholodě a POSTUPNĚ nahrazovat Connie na všech osobních linkách
B. Pístové vrtulové letadlo Antonov An-2 "Andula"
Cena: 8,29M Kčs
Rychlost: 193 km/h
Kapacita: 12 cestujících, 15 balíků pošty, možné přestavět na libovolný typ nákladu
Provozní cena: 3,12M Kčs/rok
Typ: Malé letadlo
Dolet: 128 čtverečků
Je pomalejší, méně kapacitní, má menší dolet, ale má lepší původ než Bristol Fighter
1) Původ je důležitý, IHNED nasadit na všechny nákladní linky
2) No, když se to pojme rozumně a nasadí se na tu ropnou linku, kde to zvládne bez mezipřistání, tak to vyšle pozitivní signál a všichni budou spokojení.
3) Výsadkáři si libují, že to je dobrý stroj. Založme v nějakém městě (určete jakém) první základnu SVAZARMu a An-2 v ní bude zajišťovat rozvoz výsadkářů (tzn. bude létat stále dokola na jednom a tom samém letišti). No a Bristoly nahradí POSTUPNĚ, až nebude zbytí.
4) Jako jednou nás situace dožene Andulu nasadit místo Bristolů. Ale teprve až to bude nevyhnutelné a tedy POSTUPNĚ. A třeba se mezitím objeví něco lepšího.
Dneska jsem si chtěla popovídat s Ludvíkem o starých časech, ale nic z toho nebylo. Vždycky byl technický typ, ale poslední dobou ho vývoj techniky fascinuje natolik, že zapomíná na příkoří, které režim způsobuje naší rodině. Celé odpoledne vyprávěl o Antonovech a Tupolevech a další skvělé letecké technice, kterou k nám teď mohou dovážet. Ideály, za které jsme společně riskovali ve válce, ho už nezajímají. Jsem z toho velmi rozmrzelá.
A. Pístové vrtulové letadlo Tupolev Tu-90
Cena: 45,0M Kčs
Rychlost: 553 km/h
Kapacita: 84 cestujících, 24 balíků pošty, možné přestavět na libovolný typ nákladu
Provozní cena: 15,3M Kčs/rok
Typ: Malé letadlo
Dolet: 448 čtverečků
Je rychlejší, kapacitnější, má větší dolet a samozřejmě lepší původ než Connie.
1) Proto nahradí Connie IHNED na všech osobních linkách
2) Proto nahradí Connie IHNED na osobních linkách na vzdálenost 352-448 čtverečků (čímž tam zruší mezipřistání)+nahradí dosluhující vzducholodě a POSTUPNĚ bude nahrazovat Connie na zbytku
3) Proto bude nahrazovat dosluhující vzducholodě a POSTUPNĚ nahrazovat Connie na všech osobních linkách
B. Pístové vrtulové letadlo Antonov An-2 "Andula"
Cena: 8,29M Kčs
Rychlost: 193 km/h
Kapacita: 12 cestujících, 15 balíků pošty, možné přestavět na libovolný typ nákladu
Provozní cena: 3,12M Kčs/rok
Typ: Malé letadlo
Dolet: 128 čtverečků
Je pomalejší, méně kapacitní, má menší dolet, ale má lepší původ než Bristol Fighter
1) Původ je důležitý, IHNED nasadit na všechny nákladní linky
2) No, když se to pojme rozumně a nasadí se na tu ropnou linku, kde to zvládne bez mezipřistání, tak to vyšle pozitivní signál a všichni budou spokojení.
3) Výsadkáři si libují, že to je dobrý stroj. Založme v nějakém městě (určete jakém) první základnu SVAZARMu a An-2 v ní bude zajišťovat rozvoz výsadkářů (tzn. bude létat stále dokola na jednom a tom samém letišti). No a Bristoly nahradí POSTUPNĚ, až nebude zbytí.
4) Jako jednou nás situace dožene Andulu nasadit místo Bristolů. Ale teprve až to bude nevyhnutelné a tedy POSTUPNĚ. A třeba se mezitím objeví něco lepšího.
- Vallun
- Příspěvky: 32254
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2
B 4
B 4
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B2... ten průser tam prostě visí, a ať je to radši na Andulu.
B2... ten průser tam prostě visí, a ať je to radši na Andulu.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PSDnp:1D2 → 2(2)#1 IHNED vše, 2 IHNED kde to zruší mezipřistání, POSTUPNĚ zbytek => Budeme vodkskou těchniku nasazovat pozvolněji
B: PSDnp:1D2 → 1(1)#1 POSTUPNĚ, 2 IHNED na ropnou linku, zbytek POSTUPNĚ => Anudlu jen pokud už nebude zbytí
B: PSDnp:1D2 → 1(1)#1 POSTUPNĚ, 2 IHNED na ropnou linku, zbytek POSTUPNĚ => Anudlu jen pokud už nebude zbytí
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 8.2.1949
Dneska jsem se z Rudého práva dozvěděla, že aby náš podnik správně plnil plán první pětiletky, budou zrevidovány dosavadní standardy zavádění linek. Standardy, které vymysleli naši pradědové a v podniku se používají už skoro sto let! Neskutečná zpupnost. Jsem zvědavá, co centrální plánovači vymyslí.
A. Standardy plánování nových tratí - standardy doposud (až na schválené výjimky) dodržované společností říkaly cca toto:
* Rychlé autobusy a dlouhá nákladní auta: Mimo města, kde jsou prudká stoupání
* Kapacitní autobusy a krátká nákladní auta: Ve městech a podnicích v kopcích
* Osobní tramvaje: Ve městech
* Nákladní tramvaje: Už se nedodávají => nestaví se nové tratě
* Rychlé lodě: Na jezerech a kanálech
* Ostatní lodě: Na zbylých vodních tocích
* Osobní letadla: Mezi velkými měst, peer-to-peer síť, s mezipřistáními
* Nákladní letadla: Tam, kde se dostanou jen letadla
* Lokálky: Z velkých město do malých obcích
* Rychlíky: Mezi velkými městy, po ringu
* Metro: Ve velkých městech, centrální linky nad zemí, okružní pod zemí
* Nákladní vlaky s jídlem a zbožím: po ringu a z něj odbočky
* Nákladní a spěšné osobní vlaky: na zbytku sítě, jak je potřeba
Nyní je vhodný moment tuto strategii revidovat.
1) Je tak dobrá, že i soudruzi to poznají. Nechme ji, jak je.
2) Je tak dobrá, že i soudruzi to poznají. Ale přeci jen, plánovači musí nechat svůj otisk. V základu ji nechme, proveďme drobné změny - navrhněte jaké.
3) Navrhněte úplně novou, budovatelskou strategii
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 23.5.1949
Včera byl Ludvík obzvláště zasmušilý. Ptala jsem se po zdroji jeho smutku - myslela jsem, že mu konečně začínají docházet souvislosti situace, ve které se jako rodina i jako stát nacházíme. Jak jsem se zmýlila. Je zasmušilý, protože se zvyšuje počet leteckých incidentů, jak dochází náhradní díly na Connie.
B. Letecké incidenty - V herní mechanice jsou to teda letecké nehody. Jenže hra je generuje s pravděpodobností asi 0.07% - což při našem počtu letadel a s tím, jak se po válce zrychlila, znamená najednou párkrát do roka. Proto je už od války nehlásím jako nehody, ale vykládám je jako incidenty, které vyžadují zvláštní servis (in-game = nahradit poškozené letadlo novým). Zatím jsem vždy letadlo nahrazoval stejným typem - to ale kvůli orientaci na východ u Connie přestalo dávat smysl.
1) Nahrazujme odteď tedy Tupolevy T-90
2) Nahrazujme odteď na tratích do 128 čtverečků Andulami, na ostatních tratích Tupolevy T-90
3) Nenahrazujme - prostě když nějaké letadlo má incident, stáhne se bez náhrady
Zprvu mne to rozhněvalo. Ale nakonec se mi ho zželelo, a abych ho přivedla na jiné myšlenky, podala jsem mu nějaké propagační magazíny s nejnovějšími náklaďáky. Zabralo to, když vidí obrázky aut, je jak dítě. Holt stárneme. Jsem zvědavá, kdy to dostihne mne.
C. МАЗ-525 Supertěžký náklaďák
Cena: 7,81M Kčs
Hmotnost: 24 t
Rychlost: 64 km/h
Výkon: 298 kW
Tažná síla: 167 kN
Provozní cena: 555k Kčs/rok
Kapacita: 55 t těžkého sypkého materiálu
Vyberte, na které tratě ho nasadíme a zda POSTUPNĚ, IHNED nebo VŮBEC
1) Nasaďme ho na podnikové linky do dolů
2) Nasaďme ho na tratě mimo města (vlastně místo zbytku Mercedesů)
3) Tohle je ještě větší ukázka sovětského technického mistrovství, než nedávno nakoupené sklápěčky ЗИС-150, takže ho použije místo nich
D. Škoda 706R Sklápěčka
Předválečný typ konstrukce, který nás trochu minul, protože svými parametry nebyl zajímavý, se teď - v rekonstruované podobě, s novým motorem a mnoha vylepšeními - stal zajímavým kouskem.
Cena: 1,5M Kčs
Hmotnost: 10 t
Rychlost: 72 km/h
Výkon: 149 kW
Tažná síla: 39 kN
Provozní cena: 103k Kčs/rok
Kapacita: 27 t sypkého materiálu, kterému nevadí vozit na otevřené korbě
Je ve všech parametrech lepší, než Tatra 111, ale nedosahuje monstrozity vodkských strojů. Zároveň to ale je pořád střední náklaďák a nevadí jeho nasazení ve městech. Rozhodněte u následujících tratí, zda bude nasazen POSTUPNĚ, IHNED nebo VŮBEC
1) Tatra 111, kde vozí ve městech Zrní, Cukrovou řepu a další lehké sypké materiály
2) Tatra 111 kde vozí ve městech Uhlí, Písek, Jíl a další těžké sypké materiály a ještě se nestihlo z Tatrovek přejít na ЗИС-150.
3) Sypké materiály, které se primárně hodí na valník a jsou převáženy různými starými typy jako Walter PN, Praga N
4) Kovový šrot, řezivo, rostlinná vlákna a další materiály, které se primárně nehodí na valník, ale jsou převáženy různými starými typy jako Walter PN Daimler MotorLastwagen a dokonce parní Sentinel Undercarriage.
Dneska jsem se z Rudého práva dozvěděla, že aby náš podnik správně plnil plán první pětiletky, budou zrevidovány dosavadní standardy zavádění linek. Standardy, které vymysleli naši pradědové a v podniku se používají už skoro sto let! Neskutečná zpupnost. Jsem zvědavá, co centrální plánovači vymyslí.
A. Standardy plánování nových tratí - standardy doposud (až na schválené výjimky) dodržované společností říkaly cca toto:
* Rychlé autobusy a dlouhá nákladní auta: Mimo města, kde jsou prudká stoupání
* Kapacitní autobusy a krátká nákladní auta: Ve městech a podnicích v kopcích
* Osobní tramvaje: Ve městech
* Nákladní tramvaje: Už se nedodávají => nestaví se nové tratě
* Rychlé lodě: Na jezerech a kanálech
* Ostatní lodě: Na zbylých vodních tocích
* Osobní letadla: Mezi velkými měst, peer-to-peer síť, s mezipřistáními
* Nákladní letadla: Tam, kde se dostanou jen letadla
* Lokálky: Z velkých město do malých obcích
* Rychlíky: Mezi velkými městy, po ringu
* Metro: Ve velkých městech, centrální linky nad zemí, okružní pod zemí
* Nákladní vlaky s jídlem a zbožím: po ringu a z něj odbočky
* Nákladní a spěšné osobní vlaky: na zbytku sítě, jak je potřeba
Nyní je vhodný moment tuto strategii revidovat.
1) Je tak dobrá, že i soudruzi to poznají. Nechme ji, jak je.
2) Je tak dobrá, že i soudruzi to poznají. Ale přeci jen, plánovači musí nechat svůj otisk. V základu ji nechme, proveďme drobné změny - navrhněte jaké.
3) Navrhněte úplně novou, budovatelskou strategii
Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 23.5.1949
Včera byl Ludvík obzvláště zasmušilý. Ptala jsem se po zdroji jeho smutku - myslela jsem, že mu konečně začínají docházet souvislosti situace, ve které se jako rodina i jako stát nacházíme. Jak jsem se zmýlila. Je zasmušilý, protože se zvyšuje počet leteckých incidentů, jak dochází náhradní díly na Connie.
B. Letecké incidenty - V herní mechanice jsou to teda letecké nehody. Jenže hra je generuje s pravděpodobností asi 0.07% - což při našem počtu letadel a s tím, jak se po válce zrychlila, znamená najednou párkrát do roka. Proto je už od války nehlásím jako nehody, ale vykládám je jako incidenty, které vyžadují zvláštní servis (in-game = nahradit poškozené letadlo novým). Zatím jsem vždy letadlo nahrazoval stejným typem - to ale kvůli orientaci na východ u Connie přestalo dávat smysl.
1) Nahrazujme odteď tedy Tupolevy T-90
2) Nahrazujme odteď na tratích do 128 čtverečků Andulami, na ostatních tratích Tupolevy T-90
3) Nenahrazujme - prostě když nějaké letadlo má incident, stáhne se bez náhrady
Zprvu mne to rozhněvalo. Ale nakonec se mi ho zželelo, a abych ho přivedla na jiné myšlenky, podala jsem mu nějaké propagační magazíny s nejnovějšími náklaďáky. Zabralo to, když vidí obrázky aut, je jak dítě. Holt stárneme. Jsem zvědavá, kdy to dostihne mne.
C. МАЗ-525 Supertěžký náklaďák
Cena: 7,81M Kčs
Hmotnost: 24 t
Rychlost: 64 km/h
Výkon: 298 kW
Tažná síla: 167 kN
Provozní cena: 555k Kčs/rok
Kapacita: 55 t těžkého sypkého materiálu
Vyberte, na které tratě ho nasadíme a zda POSTUPNĚ, IHNED nebo VŮBEC
1) Nasaďme ho na podnikové linky do dolů
2) Nasaďme ho na tratě mimo města (vlastně místo zbytku Mercedesů)
3) Tohle je ještě větší ukázka sovětského technického mistrovství, než nedávno nakoupené sklápěčky ЗИС-150, takže ho použije místo nich
D. Škoda 706R Sklápěčka
Předválečný typ konstrukce, který nás trochu minul, protože svými parametry nebyl zajímavý, se teď - v rekonstruované podobě, s novým motorem a mnoha vylepšeními - stal zajímavým kouskem.
Cena: 1,5M Kčs
Hmotnost: 10 t
Rychlost: 72 km/h
Výkon: 149 kW
Tažná síla: 39 kN
Provozní cena: 103k Kčs/rok
Kapacita: 27 t sypkého materiálu, kterému nevadí vozit na otevřené korbě
Je ve všech parametrech lepší, než Tatra 111, ale nedosahuje monstrozity vodkských strojů. Zároveň to ale je pořád střední náklaďák a nevadí jeho nasazení ve městech. Rozhodněte u následujících tratí, zda bude nasazen POSTUPNĚ, IHNED nebo VŮBEC
1) Tatra 111, kde vozí ve městech Zrní, Cukrovou řepu a další lehké sypké materiály
2) Tatra 111 kde vozí ve městech Uhlí, Písek, Jíl a další těžké sypké materiály a ještě se nestihlo z Tatrovek přejít na ЗИС-150.
3) Sypké materiály, které se primárně hodí na valník a jsou převáženy různými starými typy jako Walter PN, Praga N
4) Kovový šrot, řezivo, rostlinná vlákna a další materiály, které se primárně nehodí na valník, ale jsou převáženy různými starými typy jako Walter PN Daimler MotorLastwagen a dokonce parní Sentinel Undercarriage.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 7. 11. 2018, 02:56, celkem upraveno 1 x.
- Vallun
- Příspěvky: 32254
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2
Silnice - mosty a tunely pomohou zmírnit stoupání.
* Nákladní letadla: Tam, kde se dostanou jen letadla - moc buržoazní, nahradit vlaky...
B 1
C 1 2 postupně
3 vůbec
D 1 2 3 4 postupně
Silnice - mosty a tunely pomohou zmírnit stoupání.
* Nákladní letadla: Tam, kde se dostanou jen letadla - moc buržoazní, nahradit vlaky...
B 1
C 1 2 postupně
3 vůbec
D 1 2 3 4 postupně
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B1
C vše ihned
D1, 2 postupně, 3 a 4 ihned
B1
C vše ihned
D1, 2 postupně, 3 a 4 ihned
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů