[Let's Play] OpenTTD

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 5 - Nechme dálnici pro pomco stávajícím linkám a nezávádějme nové, vytížená bude i tak (osobákama).

B, C - viz volba A. Chovjeme se ekologicky a primárně využívejme železniční dopravu.

D 1 2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A 1 "28.říjen"
B 1,5,6 ropa,7
C 3
D4
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A1: KBS:1D3 → 1(1)#1 "28. říjen" => Autobusová linka bude
A2: KBS:1D3 → 3(3)#1 Jídlo => Jídlo ne
A3: KBS:1D3 → 2(2)#1 Zboží => Zboží ne
A4: Shoda => Pošta ne..
Vallunova A5 byla zahrnuta jako že nehlasuje pro nic z A a B.

B1: KBS:1D3 → 3(3)#1-2 Železná ruda => NE
B2: KBS:1D3 → 2(2)#1 Kámen => NE
B3: KBS:1D3 → 2(2)#1 Písek => NE
B4: KBS:1D3 → 2(2)#1 Dřevo => NE
B5: KBS:1D3 → 3(3)#1-2 Ovoce a zelenina => NE
B6: KBS:1D3 → 3(3)#1-2 Ropa => NE
B7: KBS:1D3 → 1(1)#1 Chemikálie => ANO
B8: Shoda Strojírenské p. => NE
B9: Shoda Zemědělské p. => NE

C: KBS:1D2 → 1(1)#1 Tramvaj, 2 Nádraží => Bude se přestupovat na tramvaj, daleko od města

D1: KBS:1D3 → 3(3)#1-2 Connie na krátkých => NE
D2: KBS:1D3 → 1(1)#1 Connie na Slivonsko => ANO
D3: Shoda => NE
D4: KBS:1D3 → 1(1)#1-2 Ropa => ANO
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Z poválečného deníku Anežky Brauerové, 28.10.1947

U příležitosti slavného Pivónského výročí jsem se účastnila odhalení pomníku válečným hrdinům v centrálním parku v Kralanhradu. Jenže přestože náš podnik zaplatil jak demolici starých domů, které musely udělat parku a pomníku cestu, tak samotný pomník, měla jsem pocit, že na oslavách nejsem vítaná. Všude kolem je to samý komunista, o zásluhách parašutistů a letců z cidérie nepadne ani slovo a všichni se na mě koukají, jako kdybych snad byla nějaká upírka, která řidičům tramvají, autobusů, mašinfírům, kapitánům a pilotům pije krev. Atmosféra v tomhle státě se mi přestává líbit, od té doby, co byla v létě zřízená Státní bezpečnost, se necítím bezpečně. Snad tenhle můj deníček žádný její špeh nenajde.


Pomník válečným hrdinům v centru Kralanhradu
Pomník válečným hrdinům v centru Kralanhradu
1947-09-01.gif (709.27 KiB) Zobrazeno 313 x
Z poválečného deníku Anežky Brauerové, 1.1.1948

Probírám se výroční zprávou. Jsem dost nervózní. Všude se šušká o znárodňování a tak si chci být jistá, že náš podnik bude mít tak dobré hospodářské výsledky, že i ten nejzarytější komunista uzná, že ho vedeme dobře. A že se naši dělníci mají dobře. Nechala jsem za tímto úkolem prověřit všechny vlečky a více jak polovinu lehkých nákladních vlaků - a bylo toho dost k optimalizaci. Tím pádem v nastolených kontrolách pokračuji, aby se hospodářství podniku ještě více zlepšilo a role Brauerovic rodiny jako zoodpovědných majitelů se potvrdila.


Výroční zpráva o financích a pokračování později...
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Výsledky roku 1947:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                -890M        Kčs
Nové dop. prostředky: -45,6G          Kčs
Provoz vlaků:          -7,37G         Kčs
Provoz sil. dopravy:   -1,93G         Kčs
Provoz letecké dopravy:-2,77G         Kčs
Provoz lodní dopravy:    -639M        Kčs
Údržba:                  -697M        Kčs
Příjmy vlaků:         +18,8G          Kčs
Příjmy sil. vozidel:   +8,55G         Kčs
Příjmy let. dopravy:  +11,8G          Kčs
Příjmy lodní dopravy:  +3,31G         Kčs
Další výdaje:                -167k    Kčs

Kód: Vybrat vše

Meziročně:            -17,4G          Kčs
Stav na účtu:        +281G            Kčs
Hodnota společnosti: +377G            Kčs
Z poválečného deníku Anežky Brauerové, 1.1.1948

Dopisuji tyto řádky o něco později večer. Poprvé za dlouhou dobu máme záporný zisk a to jsme nevyváděli žádné peníze stranou. Může za to obměna zastaralých strojů, která se bude muset udělat. Ale tohle zjištění přichází v nejhorší možnou dobu - ministr dopravy je sice demokrat, ale s komunisty a Gottwaldem v čele vlády to nahrává myšlenkám na znárodnění. Dost se obávám, co bude dál ...


Pokračování později
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Z poválečného deníku Anežky Brauerové, 9.1.1948

Abych si trochu odpočala od ležení v účetních knihách a grafikonech, vyrazila jsem se podívat, jak létá nově zřízená ropná linka nad Sedlancem. Brisotl Frighter je pěkný cvalík ....


Cvalík nabral ropu a startuje ...
Cvalík nabral ropu a startuje ...
Gottwaldův projev píše: Občané, občanky, soudruzi, soudružky. Právě se vracím z Hradu od prezidenta republiky. Dnes ráno jsem panu prezidentu republiky podal návrh na přijetí demise ministrů, kteří odstoupili 20. února tohoto roku. A současně jsem panu prezidentu navrhl seznam osob, kterými má býti vláda doplněna a rekonstruována. Mohu vám sdělit, že pan prezident všechny mé návrhy, přesně tak jak byly podány, přijal.
Vítězný únor je tady. Než se vrhneme do rozhodování, co to pro Brauerovic podnik znamená, podívejme se, v jakém stavu se nachází jeho vozový park po těch několika letech chvatné obnovy za západní techniku, se kterou teď bude asi útrum.

Železniční doprava
Parní lokomotivy
2x třída 320.0
16x SBB A 3/5
131x 354.1 "Všudybylka"
57x 375.0 "Hrbatá"
4x État 140C
18x type 7
140x třída 6300
165x Santa Fe 5000
5x třída PC
29x GS-4 "Daylight"

Dieslové lokomotivy
23x VO-660
154x H-10-44

Elektrické lokomotivy
45x Ge 6/6 "Krokodil"
67x třída 104
16x E.428
10x třída 94 "Weissbirische Krokodil"

Vrtulové motoráky
8x Schenenzeppelin (zpomalený na 80km/h kolem hotelů)

Dieslové motoráky
16x VT42
6x M290

Elektrické motoráky
12x ET85
2x třída 49.0

Dieslové soupravy
7x VT04 "Fliegender Hamburger"

Lanovky
1x třída 1894

Metro
17x U-Bahn C II
23x 1938 stock
17x ET171


Silniční doprava
Autobusy
34x Praga NDO
82x Milnes Daimler Bus
18x AEC Regent I
719 SuperCoach 45

Tramvaje
54x Ringhoffer Kotěra
219 Ringhoffer "Ponorka"

Parní náklaďáky
42x Sentinel Undercarriage Steam Flatbed Lorry
3x Yorkshire Patent Steam Open Lorry with Trailer
392x dvojice Škoda Sentinel

Parní traktory
4x Case steam Suplies Tractor
1x Fodden Steam Logging Truck

Dodávky a lehké nákladní automobily
26x Laurin a Klement FDO
198x Škoda 304
111x Praga N otevřený
187x Walter PN valník s postranicemi
713x Daimler Motorlastwagen
3x GMS Flatbed Truck
591x Walter PN valník bez postranic
278x Praga RN-C
38x NW TL-2 s ledem
190x Ford Model T Van
622x Škoda Superb

Těžší nákladní automobily
110x Tatra 111 sklápěčka
72x Tatra 111 valník
101 Tatra 111C cisterna
1024x AEC Walls Refrigerated Lorry

Těžké nákladní automobily s přívěsem
718x Mercedes Benz L3750 valník
401x Mercedes Benz L3750 plošina

Kamióny
290x Diamond T Semitrailer Truck
645x Diamond T Semitrailer Tanker

Nákladní parní tramvaje
11x Henschel GMWE No.5

Nákladní elektrické tramvaje
155x Ringhoffer nákladní
17x Siemens Schuckert Pachuca


Vodní doprava
Lodě osobní
15x Přívoz
36x Motorová loď
22x Kolesový parník
29x Těžký kolesový parník

Lodě nákladní
17x Rychlá pobřežní loď
46x Rybářský člun
75x Říční nákladní člun
56x Malá nákladní loď
5x Pobřežní nákladní loď


Letecká doprava
Vzducholodě
148x R-100 Airship

Osobní letadla
172x Lockheed Constelation

Nákladní letadla
8x Lockheed Constelation
1x Bristol Freighter

Dotazy na revoluční změny budou v dalším postu ...
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A. Znárodnění - název podniku Jak se bude jmenovat znárodněný podnik?
1) Pivónskoslivenská státní doprava, národní podnik.
2) Družstvo KBS (čteno KáBéEs - nikdy nepoužíváno rozepsané, aby to nepřipomínalo jméno kapitalistů, kteří podnik vedli).
3) Něco jiného? Navrhněte ...

B. Znárodnění - barevné schéma Jaké bude barevné schéma?
1) Kombinace rudé a žluté, jako na praporu Vodkského svazu
2) Různé odstíny rudé
3) Historické barevné schéma znázorněné vhodnou kombinací primární i sekundární barvy
4) Historické barevné schéma znazorněné vhodnou primární barvou, doplněné rudými doplňky sekundární barvy
5) Jiný nápad?

C. Osud Anežky Brauerové a zbytku rodiny. Na jednu stranu se zasloužili velkou měrou za vítězství a byli to stateční odbojáři. Na druhou stranu jsou to kapitalisté a po válce se pokusili orientovat společnost na západní trhy.
1) Emigrují. Řízení společnosti převezme mladý idealistický komunista, rozhodnutý budovat lepší zítřky.
2) Stáhnou se do ústraní. Řízení společnosti na základě zásahu ROH přejde na prosté zaměstnance, jsou to staří mašinfírové, řidiči a údržbáři. A ti si pamatují, že se pod Brauerovským vedením neměli špatně, takže si k nim budou chodit pro nenápadné rady, jak podniku držet funkční i v nové hospodářské situaci
3) Na základě kombinace známostí, peněz a dobré pověsti z doby odbojové činnosti dá StB Anežce nabídku, která se neodmítá - podnik se znárnodní, ale ona zůstane výkonnou ředitelkou, pokud zároveň vstoupí do Strany, přeorientuje podnik na východ a vůbec bude všelijak spolupracovat.
4) Jiný nápad?

D. Orientace podniku na východní techniku je nevyhnutelná. Ale i ten nejvíc přesvědčený komunista si uvědomuje, že vyhodit čerstvě zakoupené západní stroje jen kvůli původu je holý nesmysl. Necháme ji tedy dosloužit, dokud se neobjeví nějaký důvod k výměně. Co by mohlo být takovým důvodem (tzn. kdy vám mám nabídnout volbu)?
1) Objeví se východní nebo domácí stroj, který svými parametry tak nějak bude stačit jako náhrada západního?
2) Objeví se východní nebo domácí stroj, který svými parametry tak nějak bude srovnatelný s používaným západním?
3) Objeví se východní nebo domácí stroj, který je alespoň jedním parametrem lepší než používané západní?
4) Objeví se východní nebo domácí stroj, který je výrazně lepší než používané západní?

E. Parní lokomotiva třídy 459.0 "Liberation"
Cena: 71,7M Kčs
Hmotnost: 103 t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 1 385 kW
Tažná síla: 205 kN
Provozní cena: 3,27M Kčs/rok
Obrázek
Nový a bohužel ideologicky problematický kus z domácích dílen. Vyrábí se sice v Pivónii, jenže konstrukce je licence z Cidérie - a zlí jazykové říkají, že ji imperialisté nabídli všem osvobozeným státům právě proto, aby rozšířili po starém kontinentu svůj vliv. Zároveň nám přišla akorád do rány, protože určitě musíme přestat s masovými nákupy H-10-44 i État 140C a zbývají nám ještě nevyměněné 320.0, Všudybylky a občas i Hrbaté na pomalých tratích. A má teda potenciál i nahradit État 140C a třídu 6300, kterých se sice zatím nepotřebujeme zbavit, ale časem to přijde.
1) Nahradit IHNED 320.0, Všudybylky a Hrbaté na pomalých tratích a nastavit État 140C, třídu 6300 a další západní stroje na pomalých tratích na POSTUPNOU výměnu
2) Nahradit IHNED 320.0, Všudybylky a Hrbaté na pomalých tratích, ale u západních strojů, co nehrozí bezprostředním zestárnutím počkat, zda se neobjeví vhodnější kus východní výroby jako náhrada
3) Raději nechat těch pár zbylých 320.0, Všudybylek a Hrbatých hnít a reznout dál, dokud se neobjeví něco východního, než si nasadit do hnízda takovou kukačku.

F. První kroky nového vedení - co udělá (seřaďte podle priorit)
1) Je potřeba prověřit, jak to tu kapitalisté vedli (pokračovat v započaté optimalizaci vytížení tratí)
2) Je potřeba podpořit kolektivizaci zemědělství (založit z podnikových peněz jednotná zemědělská družstva u každé obce)
3) Je potřeba podpořit těžký průmysl (zdvojnásobit z podnikových peněz množství dolů)
4) Je potřeba masivně elektrifikovat zemi (na mapě se objevily elektrárny - je třeba jim začít vozit uhlí)
5) Je potřeba dokončit obnovu válečných škod (vybombardováním a přestavbou továren nám zanikly nějaké spoje, najděme místo nich nové)

G. Velký a Malý Brauerov - název města po kapitalistovi?
1) Přejmenovat po nějakém významném komunistovi - navrhněte po kterém.
2) Přejmenovat po nějaké významné události - navrhněte po které.
3) Vyštrachat jméno nějaké zapadlé obce poblíž a města podle ní přejmenovat (nagenerovat generátorem ve hře)
4) Jiný nápad?

H. Luxusní sídlo a park v Malém Brauerově - co s ním?
1) Jako buržoazní symbol srovnat se zemí
2) Udělat z něj odstrašující příklad, kam budou mladí pionýři jezdit se dívat, jak si žili dřív vykořisťovatelé - bude tedy potřeba přistavět k němu v těsné blízkosti nějakou těžkou továrnu, aby vynikl ten kontrast
3) Udělat z něj papalášké sídlo pro vyšší straníky, uzavřené veřejnosti (postavit v něm nějaký nový monument - navrhněte jaký)
4) Jiný nápad?
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9045
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A1
B4
C2
D2
E3
F4, 5, 3, 2, 1
G Velký a Malý Kašparov
H2
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15027
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A1
B2
C - s nebezpečně schopnými monstrproces, přeživší jako 2
D4, ale západní stroje dostanou nová jména, aby se zamaskoval jejich původ
E2
F 24351
G1 - Malý Uljanov a Velký Džugašvili
H3 - něco do stylu sorely - socha rolníků nebo vojáků, symboly revoluce, a tak
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A1
B2
C1
D4
E2
F 2-5-4-3-1
G Velký Brauerov - Klementov (podle Gottwalda),
Malý Brauerov - Rudolfov (podle Slánského) (mrk-mrk)
H3 - sochy budovatelů, svářeče a rolnice
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 2 Dopravní družstvo KBS

B 2

C 4 komuniste nebudou riskovat vzpouru v kličovém podniku, nechají Anežku a spol ve funkcích za podminky, že nebude zasahovat do politiky navenek. Uvnitř podniku má ale volnou ruku. Ostatně Brauerovci přímo pomohli, zachránili žiovat několika čelním komunistům...které i nadále podporují...

D 4

E 1

F 5

G Svornost a Rovnost

H 3
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A: KBS:1D4 → 2(2)#1-3 PSD np, 4 Dd KBS Pivónskoslivenská státní doprava, národní podnik

B: KBS:1D4 → 4(4)#1-3 Odstíny rudé, 4 Historická s rudými doplňky => Budeme věrni historii, včetně rudých hvězd na lokomotivách

C: PSDnp:1D4 → 3(3)#1 Emigrace a mladý budovatel, 2 Monstrproces + řízení z vězení, 3 Řízení z ústraní, 4 Anežka zůstane řediteklou, stáhne-li se z politiky => Brauerovci budou řídit z ústraní, jako šedé eminence kontaktované tu a tam zaměstnaneckou radou, která vedení podniku převzala

D: PSDnp:1D4 → 1(1)#1 Alespoň srovnatelné, 2-4 Jen výrazně lepší => I srovnatelné východní stroje už budou zvažovány pro náhradu západních

E: PSDnp:1D4 → 3(3)#1 Ihned zastaralé, postupně další, 2-3 Ihned zastaralé, další nechat, 4 Vše nechat => Nařídíme rychlou výměnu zbytku zastarávajícího parku, zbytek počká až na novinky

F 1.pořadí: PSDnp:1D4 → 2(2)#1-2 Kolektivizace zemědělství, 3 Elektárny, 4 Obnova válečných škod => Jednotná zemědělská družstva
F 2.pořadí: PSDnp:1D4 → 2(2)#1-2 Elektárny, 3-4 Obnova válečných škod => Zásobování elektráren
F 3.pořadí: PSDnp:1D4 → 2(2)#1 Těžký průmysl, 2-4 Obnova válečných škod => Obnova válečných škod
F 4.pořadí: Shoda na těžkém průmysu
F 5.poŕadí: Zbývá pokračování optimalizace

G: PSDnp:1D4 → 1(1)#1 Velký a Malý Kašparov, 2 Malý Uljanova a Velký Džugašlivi, 3 Klementov a Rudolfov, 4 Svornost a Rovnost => Bude to tedy Velký a Malý Kašparov

H: PSDnp:1D4 → 1(1)#1 Odstrašující příklad, 2-4 Papalášovna+sochy => Většina si chtěla papalášovat, ale uvědomnělí pionýři si prosadili odstrašující příklad
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 15.3.1948

Sice nám znárodnili společnost a sebrali mi ředitelské křeslo i naše rodinné sídlo, kde jsem chtěla skončit na odpočinku, ale přijít si pro radu jim není cizí.

No, vlastně jim nebudu křivdit. V podstatě je mi jich líto. Myslím naše zaměstnance - kluky, kteří celý život řídili vlaky, auta, letadla lodě a teď po nich komunisté na stará kolena chtějí, aby řídili podnik.

Nemusí se bát. Já náš rodinný klenot nenechám padnout, i když ho - už podruhé v jeho historii - uzmul stát. Minule jsme se z toho oklepali, teď se oklepeme také.

Ať si ale nemyslí, že to bude jen tak - prý že má podnik zaplatit stavbu nového Jednotného Zemědělského Družstva Velký Kašparov. A mnoha dalších. Já jim dám Velký Kašparov, kašparům. Jasně, že jsem jim poradila. Ať ho postaví v té proluce pod nádražím. Stejně nám místní několikát zakázali tam natáhnout koleje nebo dálnici, tak jim tamní louky teď provoní kravince. To je rozhodně přírodní a šetrné.


Stavba JZD Velký Kašparov
Stavba JZD Velký Kašparov

Pokračování později ...
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16376
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 21.4.1948

Dnes mi jeden tajemník PSD (dříve topič) přinesl svazek papírů se záznamy o počtech cestujících, které jsem si prý před rokem objednala. Podívala jsem se a hned jsem musela telefonovat Ludvíkovi - byly to výsledky naší sázky.

Vytíženost vlakové linky dělala přesně 50%, při celkové kapacitě 60 cestujících. Dali jsme jí tedy 30 bodů.
Vytíženost letecké linky dělala 70%, při celkových kapacitách 44 cestujících. Dali jsme jí tedy 30,8 bodů.

Shodli jsme se, že rozdíl méně jak jednoho bodu je v podstatě remíze a lahev tedy vypijeme společně. Tajemník se na nás díval s podivem a ptal se, co to znamená pro podnik. Doporučili jsme mu ...


A. Vědecké měření ukázalo, že zájem o oba způsoby dopravy je srovnatelný. Co to znamená?
1) Že tratě zůstanou tak, jak jsou.
2) Že provedeme zamýšlené změny oběma směry zároveň - tzn. tam, kde se zasekávají vlaky nasadíme letadla, tam, kde se zasekávají letadla, nasadíme vlaky
3) Něco jiného?

Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 21.7.1948

Včera mě lidé z výboru vzali na projížďku novou motorovou soupravou tuzemské výroby. Chtějí poradit, kam ji nasadit. Udělalo mi to radost. Na chvíli. Než jsme projeli kolem našeho starého sídla v Malém Kašparově.


Malý Kašparov
Malý Kašparov

Ti komunističtí zmetci z něj udělali ideaologickou šaškárnu a navíc jej zhyzdili výstavbou ohyzdné slévárny na úpatí naší hory. Takové plivnutí do tváře tatíčka Brauera.

No, jen počkejte, dostanete víc jak jednu radu. Já vám ukážu ...[/i]

B. Motorová souprava M131 "Hurvínek"
Cena: 28,1M Kčs
Hmotnost: 84 t
Rychlost: 61 km/h
Výkon: 113 kW
Tažná síla: 117 kN
Provozní cena: 1,27M Kčs/rok
Kapacita: 96 cestujících
Obrázek
Určitě patří na lokální tratě. Které kategorie vozů má nahradit (vyberte nula, jedna nebo více) a jak rychle (VŮBEC/POSTUPNĚ/IHNED)?
1) Motorové vozy - M.120 "věžáky" (mají menší kapacitu, výkon, jsou slabší)
2) Motorové vozy - VT42 na trati do Jägerska (jsou rychlejší, výkonnější, ale mají menší kapacitu a jsou slabší. A Jägersko se ve volbách odvrátilo do socialistického bloku, takže tohle by jim mohlo uštědřit políček).
3) Elektrické vozy - ET85 (jsou rychlejší, výkonnější, ale mají menší kapacitu a jsou slabší. A je to weissbierská produkce, připomínají nám okupaci)
4) Elektrické vozy - třída 49.0 (jsou výkonější, ale pomalejší, mají menší kapacitu a jsou slabší)
5) Hrbaté, které se dostaly na lokální tratě ve válečném zmatku
6) Elektrické E.428, které se dostaly na lokální tratě ve válečném zmatku


C. Připojení slévárny v Malém Kašparově Jakým způsobem bude připojena do sítě?
1) Loděmi - ať je to pořádně pomalé. A na jezeře, mezi luxusními hotely, ve kterých se teď rekreují prominenti a valutoví cizinci, postavit přístav s překladištěm.
2) Nákladními letadly - a nízká produkce způsobená pomalým zásobováním bude takový výsměch těm budovatelům.
3) Auty - a hlavní příjezdovou silnici vézt hezky kolem těch hotelů u jezera
4) Vlaky - a pořádně rozjet výrobu na maximum. Hustý kouř pak zahalí celý Malý Kašparov a nikdo se nebude na tu ostudu moct dívat.


Z porevolučního deníku Anežky Brauerové, 21.7.1948

Neuplynuly ani dva dny a už jsou tady zas, tentokrát s žádostí o radu se zastaralými automobily. Fordy T a Milnes Daimlery prý dosluhují. U náklaďáku se to pokryje z domácí produkce - jen jde o to vybrat správný typ. Ale u autobusů jsou Pragy NDO trochu krokem zpět. Stávající smlouvy na obnovu za západní techniku jsou prý stále v platnosti, takže by bylo možné pokračovat v nákupu AEC Regentů a Supercoachů, ale nevyloží si to někdo špatně? Komunisté strašně řádí a jakýkoliv signál příklonu k západu nemilosrdně trestají ...


D. Výměna Fordu T Za co jej budeme vyměňovat?
1) Za Škodu Superb (dodávka)
2) Za Pragu RV (střední náklaďák)

E. Výměna Milnes Daimler Busů Za co jej budeme vyměňovat?
1) Za Pragu NDO, všude
2) Za AEC Regent I (ve městech) + 719 SuperCoach (meziměsto), ale přijde se na to a bude z toho nějaký průšvih (napište jaký)
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 1

B 1 až 5 ihned

C 4

D 2

E 1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů