[Let's Play] OpenTTD
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Shoda => A330 Přebere roli Il-76 v nákladní dopravě
B1: MarkyParky:1D3 → 1(1)#Šinkansen 1 ihned, 2-3 postupně => Šinkansen IHNED
B2: MarkyParky:1D3 → 2(2)#ER200 1 ihned, 2-3 postupně => ER200 POSTUPNĚ
B3: MarkyParky:1D3 → 2(2)#Kašparova hvězda 1 ihned, 2-3 postupně Kašparova hvězda POSTUPNĚ
B4: Shoda: Lázeňský expres POSTUPNĚ
B5: Shoda: Plamen odboje POSTUPNĚ
B6: MarkyParky:1D3 → 1(1)#Závody: 1 POSTUPNĚ, 2-3 VŮBEC => Srovnávací studie POSTUPNE
B1: MarkyParky:1D3 → 1(1)#Šinkansen 1 ihned, 2-3 postupně => Šinkansen IHNED
B2: MarkyParky:1D3 → 2(2)#ER200 1 ihned, 2-3 postupně => ER200 POSTUPNĚ
B3: MarkyParky:1D3 → 2(2)#Kašparova hvězda 1 ihned, 2-3 postupně Kašparova hvězda POSTUPNĚ
B4: Shoda: Lázeňský expres POSTUPNĚ
B5: Shoda: Plamen odboje POSTUPNĚ
B6: MarkyParky:1D3 → 1(1)#Závody: 1 POSTUPNĚ, 2-3 VŮBEC => Srovnávací studie POSTUPNE
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
12.11.1994 - Hynek uvažuje na dílně:
"Občas si říkám, proč si jako bohatí lidé kupují všechny ty Porshe a Ferrari a Buggati, když s nimi na našich silnicích stejně nemůžou jezdit víc jak 90, nanejvýš 130 na dálnicích ... a i kdyby kašlali na pokuty a upláceli fízly, stejně si nebudou moc dovolit o moc víc, protože zatáčky a stav silnice jim to prostě nedovolí.... To by mě zajímalo, jestli mají podobné starosti i na železnici"
A. Nasazovaná E.500 bude jezdit jen 230 km/h, pokud jí neupravíme koleje. Aktuální stav VRT je takový, že:
* existuje několik samostatných 230km/h tratí, vyhrazených jen pro vlaky s rychlostí nad 150km/h
* zbytek tratí používaných rychlovlaky je sdílených, přičemž:
> tam, kde to šlo snadno, jsou na nich mimoúrovňová křížení
> tam, kde to vyžadovalo větší úpravy, zůstala úrovňová křížení a rychlost je snížena na 180 km/h
> poloměry zatáček jsou standardní (tzn. požadavek je, aby oblouk nebyl z úseků kratších než 1 čtvereček)
> stoupání je v úhlu 1 díl výšky na 5 čtverečků
Zde je mapička, kde se můžete podívat na aktuální tratě a jejich rychlosti:
a) zavést VŽDY
b) zavést všude tam, kde to jen trochu jde, i kdyby to znamenalo velkou přestavbu a bourání
c) zavést tam, kde to nebude vyžadovat velké přestavby nebo bourání
d) nezavádět
1) Oddělení VRT tratí na samostatné koridory
2) Na samostatných VRT tratích zvednout limit pro ostatní vlaky na 200 km/h
3) VRT tratě napojovat mimoúrovňově
4) Zvýšit poloměry zatáček tak, aby oblouk úseku nebyl kratší než 2 čtverečky
5) stoupání zvolnit na 1 díl výšky na 6 čtverečků
2.12.1994 - Jarmila k výuce jazyků.
Jarmila: "Táto, tak si to představ - máme si prý jako vybrat jazyk k maturitě, ale paní profesorka nám normálně naznačila, že ti z nás, co si vyberou Vinijštinu a vezmou si kvůli tomu placené kurzy, mají šanci na lepší známku než ti, co zůstanou u Ciderštiny nebo Bourbonštiny. Nepřijde ti to nefér?"
Táta Brauer: "No, zrovna koukám, jak nám dopadlo druhé kolo kupónové privatizace. Víš co? Jestli vyděláme ty slibované milióny, tak ti nekoupím jenom kurz Vinijštiny, ale celou školu a paní profesorka půjde na dlažbu. Protože takhle zkoušet z rodičů vytlouct prachy přes jejich děcka, to teda jako smrdí ..."
B. Airbus A340
Cena: 286M Kč
Rychlost: Mach 0.88
Kapacita: 295 cestujících, 50 balíků pošty nebo 220 jednotek expresního zboží
Provozní cena: 75,9M Kč/rok
Typ: Velké letadlo
Dolet: 1600 čtverečků
Je to tak - Vinijští se namlsali z toho, že stát zatlačil na Pivónské aerolinie a přinutil je nakoupit A330. A už nám vnucují - nejspíš s pomocí spousty úplatků a korupce - i A340. A Brauerovci pořád, zdá-se, nemají dostatečnou kontrolu, aby tomu mohli zabránit a mohou to jen směřovat .... pokud se to nezmění s drouhou vlnou kupónové privatizace (viz níže).
Takže vyberte:
1) A340 nahradí B747
2) A340 nahradí MD11
3) A340 se nasadí na nové tratě s délkou mezi 1024 a 1600 čtverečků, které se zavedou speciálně kvůli tomu, aby se tohle letadlo muselo koupit. <= Tohle tlačí stát, pokud to zvolíte, bude se váš bod počítat za dva.
4) Brauerovi budou hrát vabank a zkusí přeci jen A340 zamítnout ....
C. Druhá vlna kupónové privatizace
Připomenu nejprve aktuální majetkový stav:
Dráhy - Brauerovci mají 53% = majoritu. Mají plnou kontrolu nad rozhodováním, ale dokud nezískají nějakými dalšími akcemi 100%, nemůžou z podniku vyvádět zisky za soukromými účely.
Silnice - Brauerovci mají 20% akcií a staly se méně minoritním akcionářem. Dokud nezískají alespoň 25 procent nějakými dalšími událostmi, bude platit, že ve věci silniční dopravy budu rozhodovat já a vaše volby budou moct mé rozhodnutí jen drobně ovlivnit. Výjimkou z toho jsou meziměstské autobusy a tramvaje, které získali Braueři v malé privatizaci.
Letadla - Brauerovci mají 33% akcií a staly se významným minoritním akcionářem. Dokud nezískají nějakými dalšími událostmi majoritní podíl, bude platit, že ve věci letectví budou existovat preferovaná rozhodnutí (moje ). Pokud se k nim přidáte, bude mít váš hlas dvojnásobnou váhu.
Lodě - Brauerovci mají 6% a dokud nezískají nějakými dalšími akcemi alespoň 10%, vůbec nebudou moct rozhodovat o lodích.
Máte k dispozici 1000 bodů. Rozdělte je mezi následující firmy:
1) Pivónské státní dráhy.
2) Pivónská státní autobusová doprava
3) Pivónské aerolinie
4) Pivónská plavba říční
"Občas si říkám, proč si jako bohatí lidé kupují všechny ty Porshe a Ferrari a Buggati, když s nimi na našich silnicích stejně nemůžou jezdit víc jak 90, nanejvýš 130 na dálnicích ... a i kdyby kašlali na pokuty a upláceli fízly, stejně si nebudou moc dovolit o moc víc, protože zatáčky a stav silnice jim to prostě nedovolí.... To by mě zajímalo, jestli mají podobné starosti i na železnici"
A. Nasazovaná E.500 bude jezdit jen 230 km/h, pokud jí neupravíme koleje. Aktuální stav VRT je takový, že:
* existuje několik samostatných 230km/h tratí, vyhrazených jen pro vlaky s rychlostí nad 150km/h
* zbytek tratí používaných rychlovlaky je sdílených, přičemž:
> tam, kde to šlo snadno, jsou na nich mimoúrovňová křížení
> tam, kde to vyžadovalo větší úpravy, zůstala úrovňová křížení a rychlost je snížena na 180 km/h
> poloměry zatáček jsou standardní (tzn. požadavek je, aby oblouk nebyl z úseků kratších než 1 čtvereček)
> stoupání je v úhlu 1 díl výšky na 5 čtverečků
Zde je mapička, kde se můžete podívat na aktuální tratě a jejich rychlosti:
Přiřaďte následující míru úprav k níže uvedeným řešením:
a) zavést VŽDY
b) zavést všude tam, kde to jen trochu jde, i kdyby to znamenalo velkou přestavbu a bourání
c) zavést tam, kde to nebude vyžadovat velké přestavby nebo bourání
d) nezavádět
1) Oddělení VRT tratí na samostatné koridory
2) Na samostatných VRT tratích zvednout limit pro ostatní vlaky na 200 km/h
3) VRT tratě napojovat mimoúrovňově
4) Zvýšit poloměry zatáček tak, aby oblouk úseku nebyl kratší než 2 čtverečky
5) stoupání zvolnit na 1 díl výšky na 6 čtverečků
2.12.1994 - Jarmila k výuce jazyků.
Jarmila: "Táto, tak si to představ - máme si prý jako vybrat jazyk k maturitě, ale paní profesorka nám normálně naznačila, že ti z nás, co si vyberou Vinijštinu a vezmou si kvůli tomu placené kurzy, mají šanci na lepší známku než ti, co zůstanou u Ciderštiny nebo Bourbonštiny. Nepřijde ti to nefér?"
Táta Brauer: "No, zrovna koukám, jak nám dopadlo druhé kolo kupónové privatizace. Víš co? Jestli vyděláme ty slibované milióny, tak ti nekoupím jenom kurz Vinijštiny, ale celou školu a paní profesorka půjde na dlažbu. Protože takhle zkoušet z rodičů vytlouct prachy přes jejich děcka, to teda jako smrdí ..."
B. Airbus A340
Cena: 286M Kč
Rychlost: Mach 0.88
Kapacita: 295 cestujících, 50 balíků pošty nebo 220 jednotek expresního zboží
Provozní cena: 75,9M Kč/rok
Typ: Velké letadlo
Dolet: 1600 čtverečků
Je to tak - Vinijští se namlsali z toho, že stát zatlačil na Pivónské aerolinie a přinutil je nakoupit A330. A už nám vnucují - nejspíš s pomocí spousty úplatků a korupce - i A340. A Brauerovci pořád, zdá-se, nemají dostatečnou kontrolu, aby tomu mohli zabránit a mohou to jen směřovat .... pokud se to nezmění s drouhou vlnou kupónové privatizace (viz níže).
Takže vyberte:
1) A340 nahradí B747
2) A340 nahradí MD11
3) A340 se nasadí na nové tratě s délkou mezi 1024 a 1600 čtverečků, které se zavedou speciálně kvůli tomu, aby se tohle letadlo muselo koupit. <= Tohle tlačí stát, pokud to zvolíte, bude se váš bod počítat za dva.
4) Brauerovi budou hrát vabank a zkusí přeci jen A340 zamítnout ....
C. Druhá vlna kupónové privatizace
Připomenu nejprve aktuální majetkový stav:
Dráhy - Brauerovci mají 53% = majoritu. Mají plnou kontrolu nad rozhodováním, ale dokud nezískají nějakými dalšími akcemi 100%, nemůžou z podniku vyvádět zisky za soukromými účely.
Silnice - Brauerovci mají 20% akcií a staly se méně minoritním akcionářem. Dokud nezískají alespoň 25 procent nějakými dalšími událostmi, bude platit, že ve věci silniční dopravy budu rozhodovat já a vaše volby budou moct mé rozhodnutí jen drobně ovlivnit. Výjimkou z toho jsou meziměstské autobusy a tramvaje, které získali Braueři v malé privatizaci.
Letadla - Brauerovci mají 33% akcií a staly se významným minoritním akcionářem. Dokud nezískají nějakými dalšími událostmi majoritní podíl, bude platit, že ve věci letectví budou existovat preferovaná rozhodnutí (moje ). Pokud se k nim přidáte, bude mít váš hlas dvojnásobnou váhu.
Lodě - Brauerovci mají 6% a dokud nezískají nějakými dalšími akcemi alespoň 10%, vůbec nebudou moct rozhodovat o lodích.
Máte k dispozici 1000 bodů. Rozdělte je mezi následující firmy:
1) Pivónské státní dráhy.
2) Pivónská státní autobusová doprava
3) Pivónské aerolinie
4) Pivónská plavba říční
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A
1 a
2 b
3 c
4 5 d
B 3
C
1 - 230 kuponů
2 - 230 kuponů
3 - 310kuponů
4 - 230 kuponů
1 a
2 b
3 c
4 5 d
B 3
C
1 - 230 kuponů
2 - 230 kuponů
3 - 310kuponů
4 - 230 kuponů
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Jak to v praxi vypadá s těmi zatáčkami? Jak nám to zpomaluje jednotkový odstup a co s tím udělá dvojkový?
Totéž stoupání - jak moc velký je to prakticky problém?
A2, jestli tomu rozumím, znamená koridory vyhradit jen vlakům 200km/h a víc? Znamená to nějaké zásahy do tratí? Kvůli většímu vytížení pomalejších tratí, či proč? A zavést dvourychlostní koridory by nešlo?
B3, ale na nově zavedených tratích bude poznat, že jsou zavedené uměle, a dobový tisk to náležitě rozmázne.
C 1000 dráhy
Totéž stoupání - jak moc velký je to prakticky problém?
A2, jestli tomu rozumím, znamená koridory vyhradit jen vlakům 200km/h a víc? Znamená to nějaké zásahy do tratí? Kvůli většímu vytížení pomalejších tratí, či proč? A zavést dvourychlostní koridory by nešlo?
B3, ale na nově zavedených tratích bude poznat, že jsou zavedené uměle, a dobový tisk to náležitě rozmázne.
C 1000 dráhy
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Zkusil jsem nějaká měření:Pieta píše:Jak to v praxi vypadá s těmi zatáčkami? Jak nám to zpomaluje jednotkový odstup a co s tím udělá dvojkový?
45°
> rozdíl délky úseků se neprojeví a vlak to nezpomalí
90° nebo klikatina 2x 45°
> z úseků délky 1 čtvereček = zpomalení na 132 km/h
> z úseků délky 2 čtverečky = zpomalení na 168 km/h
> z úseků délky 3 čtverečky = zpomalení na 197 km/h
135° nebo složitější klikatina, kde jsou pod soupravou alespoň 3 oblouky
> z úseků délky 1 čtvereček = zpomalení na 110 km/h
> z úseků délky 2 čtverečky = zpomalení na 151 km/h
> z úseků délky 3 čtverečky = zpomalení na 184 km/h
Nicméně, stavět všude zatáčky z úseků délky 3 čtverečky moc v praxi nejde, to už by byly obrovská kola, tak jsem to dával jen pro úplnost. Můžu je dělat "kde se vejdou"...
Při plné rychlosti v obou profilech není rozdíl.Pieta píše:Totéž stoupání - jak moc velký je to prakticky problém?
Při akceleraci z nuly platí že:
> na poměru 1:5 dosáhne z 0 na 250 km/h za 20 čtverečků
> na poměru 1:6 dosáhne z 0 na 250 km/h za 18 čtverečků
Ano.Pieta píše:jestli tomu rozumím, znamená koridory vyhradit jen vlakům 200km/h a víc?
Už dnes máme některé koridory s limitem 230 km/h vyhrazené pro vlaky nad 150 km/h. Jmenovitě to je:
> Kralanhrad - Zlouny
> Kralanhrad - Užov
> Zlouny - Panolupy
> Panolupy - Nové Pole
> Hradatec - hranice se Zubrowskem
> Kralanhrad - Hůrka nad Ostravicí
> Velký Brauerov - hranice se Slivenskem a
> Velký Brauerov - Hlavburk
> Nové Pole - Královy Varle
Otázka se v principu ptá, zda
> na těhlech tratích zvednout limit pro ostatní vlaky na 200 km/h a vytlačit je tak na starší tratě (které v době zavádění téhle úpravy měly limit 125 km/h, dnes už většinou ale mají limit 180 km/h)
> a zároveň zavést obdobné koridory tam, kde zatím rychlovlaky sdílí síť s ostatními.
Většinou v místě napojení ano, ale jinak nové koridory stavím mimo stávající traťový systém, jako paralelní síť, která se jen na klíčových místech napojuje.Pieta píše:Znamená to nějaké zásahy do tratí?
Jde o to, že s nedávným upgradem na BB 26000 a kontejnerové vagóny začalo dost nákladních vlaků plnit ten limit 150+ - a teď se po koridorech "šourají" 160tkou a budou brzdit nové rychlovlaky svou přítomností.Pieta píše:Kvůli většímu vytížení pomalejších tratí, či proč?
Jasně, že šlo. Klidně to vezmu jako tvůj návrh řešení v tomhle bodě.Pieta píše:A zavést dvourychlostní koridory by nešlo?
Re: [Let's Play] OpenTTD
A všechno zavést všude tam, kde to jen trochu jde, i kdyby to znamenalo velkou přestavbu a bourání
B3
1) Pivónské státní dráhy 600
2) Pivónská státní autobusová doprava 100
3) Pivónské aerolinie 200
4) Pivónská plavba říční 100
B3
1) Pivónské státní dráhy 600
2) Pivónská státní autobusová doprava 100
3) Pivónské aerolinie 200
4) Pivónská plavba říční 100
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Zajímavé, klikatina 2x45° by se měla považovat za realizaci rovné trati vedené v úhlu, který hra neumí, a vůbec nebrzdit. To jsem svého času i prakticky testoval. Že by nějaký nový přístup?MarkyParky píše: ↑11. 5. 2020, 07:43Zkusil jsem nějaká měření:
45°
> rozdíl délky úseků se neprojeví a vlak to nezpomalí
90° nebo klikatina 2x 45°
> z úseků délky 1 čtvereček = zpomalení na 132 km/h
> z úseků délky 2 čtverečky = zpomalení na 168 km/h
> z úseků délky 3 čtverečky = zpomalení na 197 km/h
135° nebo složitější klikatina, kde jsou pod soupravou alespoň 3 oblouky
> z úseků délky 1 čtvereček = zpomalení na 110 km/h
> z úseků délky 2 čtverečky = zpomalení na 151 km/h
> z úseků délky 3 čtverečky = zpomalení na 184 km/h
Každopádně hlasuju za:
1+2) Kde to jen trochu jde, zavést koridor pro vysokorychlostní trať 200+, a na několika tratích, kde to půjde bez velkých přestaveb a hodí se to k charakteru dopravy, jako pilotní projekt udělat "dvojkoridor" ještě s tratěma např. 160+. Je to něčí futuristická vize a nejspíš to bude strašná pitomost, ale mohlo by z toho být pár hezkých gifů. (-;
3) Vždy
4) Kde to jen trochu jde
5) Neřešit
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Ne, to spíš já o téhle featuře nevím ... postavil jsem si bokem testovací oblouk a myslel si, že to počítá jen s počtem zatáček a neřeší jejich směr.Pieta píše:Zajímavé, klikatina 2x45° by se měla považovat za realizaci rovné trati vedené v úhlu, který hra neumí, a vůbec nebrzdit. To jsem svého času i prakticky testoval. Že by nějaký nový přístup?
Budeš mít nejspíš pravdu.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1: MarkyParky:1D3 → 2(2)#VRT samostatně: 1 VŽDY, 2-3 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami => Všeobecně VRT všude tam, kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami.
A2: MarkyParky:1D3 → 2(2)#zvednutí limitu: 1-2 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami, 3 a navíc kde to jde bez bourání, udělat dvourychlostní koridory => Zvednutí limitu na 200 kde to jde, i s bouráním a přestavbami.
A3: MarkyParky:1D3 → 3(3)#Mimoúrovňová napojení VRT: 1 Kde to jde bez přestavby, 2 Kde to jde i za cenu přestaveb, 3 vždy => VRT vždy napojovat mimoúrovňově
A4: MarkyParky:1D3 → 3(3)#2čtv. zatáčky: 1-2 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami, 3 Nezavádět => Nebudeme zavádět
A5: MarkyParky:1D3 → 3(3)#6čtv. stoupání: 1 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami, 2-3 Nezavádět => Nebudeme zavádět:
B: Shoda: Nové linky a k tomu: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 a křiklavě neefektivní => ANO
C: Vyhodnocení druhé vlny kupónové privatizace:
1) Dráhy - Brauerovci získali 100% akcií a staly se jediným vlastníkem. Navíc se jim podařilo udělat to způsobem, že fakt úplně všechny akcie vykoupili (a ještě trochu víc - viz níže), takže nedošlo k žádným újmám na pověsti.
2) Silnice - Brauerovci mají 42% akcií a staly se významným minoritním akcionářem. Dokud nezískají nějakými dalšími událostmi majoritní podíl, bude platit, že ve věci silniční dopravy budou existovat preferovaná rozhodnutí (moje ). Pokud se k nim přidáte, bude mít váš hlas dvojnásobnou váhu.
3) Letectví - Brauerovci získali 67% akcií a staly se majoritním akcionářem. Mají plnou kontrolu nad rozhodováním, ale dokud nezískají nějakými dalšími akcemi 100%, nemůžou z podniku vyvádět zisky za soukromými účely.
4) Lodě - Brauerovci získali 28% procent a staly se významným minoritním akcionářem. Dokud nezískají nějakými dalšími událostmi majoritní podíl, bude platit, že ve věci lodí budou existovat preferovaná rozhodnutí (moje ). Pokud se k nim přidáte, bude mít váš hlas dvojnásobnou váhu.
Dále 112 bodů bylo ztraceno protože při přebírání drah se některé akcie na majitele se kupovaly v temných podchodech od bývalých vexláků ... a ukázalo se, že část z toho jsou padělky.
A2: MarkyParky:1D3 → 2(2)#zvednutí limitu: 1-2 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami, 3 a navíc kde to jde bez bourání, udělat dvourychlostní koridory => Zvednutí limitu na 200 kde to jde, i s bouráním a přestavbami.
A3: MarkyParky:1D3 → 3(3)#Mimoúrovňová napojení VRT: 1 Kde to jde bez přestavby, 2 Kde to jde i za cenu přestaveb, 3 vždy => VRT vždy napojovat mimoúrovňově
A4: MarkyParky:1D3 → 3(3)#2čtv. zatáčky: 1-2 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami, 3 Nezavádět => Nebudeme zavádět
A5: MarkyParky:1D3 → 3(3)#6čtv. stoupání: 1 Kde to jen trochu jde i s bouráním a přestavbami, 2-3 Nezavádět => Nebudeme zavádět:
B: Shoda: Nové linky a k tomu: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 a křiklavě neefektivní => ANO
C: Vyhodnocení druhé vlny kupónové privatizace:
1) Dráhy - Brauerovci získali 100% akcií a staly se jediným vlastníkem. Navíc se jim podařilo udělat to způsobem, že fakt úplně všechny akcie vykoupili (a ještě trochu víc - viz níže), takže nedošlo k žádným újmám na pověsti.
2) Silnice - Brauerovci mají 42% akcií a staly se významným minoritním akcionářem. Dokud nezískají nějakými dalšími událostmi majoritní podíl, bude platit, že ve věci silniční dopravy budou existovat preferovaná rozhodnutí (moje ). Pokud se k nim přidáte, bude mít váš hlas dvojnásobnou váhu.
3) Letectví - Brauerovci získali 67% akcií a staly se majoritním akcionářem. Mají plnou kontrolu nad rozhodováním, ale dokud nezískají nějakými dalšími akcemi 100%, nemůžou z podniku vyvádět zisky za soukromými účely.
4) Lodě - Brauerovci získali 28% procent a staly se významným minoritním akcionářem. Dokud nezískají nějakými dalšími událostmi majoritní podíl, bude platit, že ve věci lodí budou existovat preferovaná rozhodnutí (moje ). Pokud se k nim přidáte, bude mít váš hlas dvojnásobnou váhu.
Dále 112 bodů bylo ztraceno protože při přebírání drah se některé akcie na majitele se kupovaly v temných podchodech od bývalých vexláků ... a ukázalo se, že část z toho jsou padělky.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 11. 5. 2020, 12:36, celkem upraveno 2 x.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Bývalo to, že 45° cik tam a cak zpátky se ignorují, pokud pod vlakem není žádná další zatáčka.MarkyParky píše: ↑11. 5. 2020, 08:09Ne, to spíš já o téhle featuře nevím :) ... postavil jsem si bokem testovací oblouk a myslel si, že to počítá jen s počtem zatáček a neřeší jejich směr.
Budeš mít nejspíš pravdu.
Tady se ti ztratila část textu, myslím.MarkyParky píše: ↑11. 5. 2020, 08:501) Dráhy - Brauerovci získali 100% akcií a staly se jediným vlastníkem. Navíc se jim poda
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
5.1.1995 Vilém po semináři z Daňového poradenství
"Teda táto, doufám, že ta naše železniční společnost bude prosperovat víc, než aerolinky. Četl jsi ty články v novinách o prodělečnosti nových linek s A340? Tak u nás byl teď na semináři vrchní účetní PSA, aby nám vysvětlil nějaké věci kolem daňové optimalizace. A když jsme se ho začali vyptávat, jak je to s těmi Airbusy doopravdy a jestli v novinách píší pravdu, tak odpověděl: 'Ne, to musím rezolutoně domítnout. Situace s Airbusy v žádném případě neodpovídá tomu, co se píše v tisku. Ve skutečnosti je to mnohem, ale mnohem horší ....'
Hospodářské výsledky za rok 1994
Inventura vlaků po převzetí společnosti do soukromých rukou
Dieslové lokomotivy
58x Db
137x 720 ČME2 "Hektor"
104x 060-DA
36x 770 ČME3 "Čmelák"
117x M62 "Sergej"
16x 2TE126
7x 4000 EMD SD70ACS
Elektrické lokomotivy:
9x třída 104
170x Škoda 181 "Šestikolo"
80x VL11
1x ET41
105x Škoda 363 "Princezna"
25x Škoda ČS7
176x BB 26000
28x Škoda 162 "Patriot"
Elektrické soupravy:
1x EW54
19x třída 58
Rychlovlaky:
36x Shinkansen Series 0
21x ER200
probíhá vyjednávání o nákupu E.500
Lanovky:
1x třída 1894
Metro:
15x ET171
20x typ E
Zatím není třeba další volby, ale už pomalu přemýšlejte, jaké budou mít vlaky zbarvení, s příštím hlasováním spojím přemalování železnice.
"Teda táto, doufám, že ta naše železniční společnost bude prosperovat víc, než aerolinky. Četl jsi ty články v novinách o prodělečnosti nových linek s A340? Tak u nás byl teď na semináři vrchní účetní PSA, aby nám vysvětlil nějaké věci kolem daňové optimalizace. A když jsme se ho začali vyptávat, jak je to s těmi Airbusy doopravdy a jestli v novinách píší pravdu, tak odpověděl: 'Ne, to musím rezolutoně domítnout. Situace s Airbusy v žádném případě neodpovídá tomu, co se píše v tisku. Ve skutečnosti je to mnohem, ale mnohem horší ....'
Hospodářské výsledky za rok 1994
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -3,74G Kčs
Nové dop. Prostředky: -5,39G Kčs
Provoz vlaků: -22,6G Kčs
Provoz sil. dopravy: -4,93G Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,66G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,79G Kčs
Údržba: -1,90G Kčs
Příjmy vlaků: +62,0G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +20,4G Kčs
Příjmy let. dopravy: +28,0G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +8,03G Kčs
Další výdaje: -351k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +74,7G Kčs
Stav na účtu: +455G Kčs
Hodnota spol. : +571G Kčs
Dieslové lokomotivy
58x Db
137x 720 ČME2 "Hektor"
104x 060-DA
36x 770 ČME3 "Čmelák"
117x M62 "Sergej"
16x 2TE126
7x 4000 EMD SD70ACS
Elektrické lokomotivy:
9x třída 104
170x Škoda 181 "Šestikolo"
80x VL11
1x ET41
105x Škoda 363 "Princezna"
25x Škoda ČS7
176x BB 26000
28x Škoda 162 "Patriot"
Elektrické soupravy:
1x EW54
19x třída 58
Rychlovlaky:
36x Shinkansen Series 0
21x ER200
probíhá vyjednávání o nákupu E.500
Lanovky:
1x třída 1894
Metro:
15x ET171
20x typ E
Zatím není třeba další volby, ale už pomalu přemýšlejte, jaké budou mít vlaky zbarvení, s příštím hlasováním spojím přemalování železnice.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
25.2.1995 Hynek na praxi dostal volnou ruku při tuningu auta pro jednoho klienta
Prý se jedná o inspiraci designových prvků vycházejících z bourbonské síly a grappijské rychlosti.
Když to říká .....
A když má takový cit pro umění, táta ho hned požádal, aby pomohl vymyslet zbarvení pro železnici, aby celá Pivónie věděla, že je opět v Brauerských rukou.
A. Zbarvení železnic Rozhodněte mezi následujícími barevnými schématy, případně přijděte s vlastními.
1) Celá flotila žlutočerná, ať to ladí s autobusy. A i firemní barva bude žlutá.
2) Šedomodré zbarvení "Najbrt" (sice trochu předčasně, ale teď je dobrá příležitost). Firemní barva bude šedomodrá.
3) Je potřeba získat kapitál. Polepíme vlaky reklamami (pestrobarevné schéma náhodně poskládaných jasných barev).
4) Musíme šetřit, aby byl kapitál na nákup další sektorů dopravy. Nic se přebarvovat nebude a dokonce sníží výdaje na údržbu (zachováme barevné schéma, ale budou mít trochu tmavší/rezavější odstíny).
5) Váš nápad?
B. EMD F59PH Bourbonická dieslová lokomotiva
Cena: 192M Kč
Hmotnost: 130t
Rychlost: 177 km/h
Výkon: 2,39 MW
Tažná síla: 284 kN
Provozní cena: 9,08M Kč/rok
Tahle lokomotiva je teda určená pro tahání osobních vlaků, ale na to máme mnohem lepší. Mohla by ale na lehkých (do 150t) rychlých (120 km/h) a ultrarychlých (160 km/h) tratích nahradit některé starší diesely nebo elektrické vlaky. Rozhodněte, zda nasadit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC místo:
1) Db - 98 km/h, 746 kW, 173 kN
2) 060-DA - 100 km/h, 1,54 MW, 312 kN
3) 770 ČME3 "Čmelák" - 96 km/h, 932 kW, 355 kN
4) M62 "Sergej" - 100 km/h, 1,47 MW, 348 kN
5) Škoda 162 "Patriot" - 140 km/h, 3,63 MW, 255 kN
C. Breda A650 Grappijské metro
Cena: 93,4M Kč
Hmotnost: 74 t
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 395 kW
Tažná síla: 346 kN
Provozní cena: 4,77M Kč/rok
Kapacita vozu: 340 cestujících
Na povrchové metro sice plánujeme přechod na metro P86 bez řidiče, ale program se zatím pořádně nerozeběhl a stále tak lidé jezdí ve válečných soupravách ET171. Pod zemí pak drtí vodkský typ E. Rozhodněte u následujících kategorí, zda Bredu A650 nasadíme IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Místo ET171 (80 km/h, 338 kW, 281 kN, 320 cestujících) - zruší zároveň naplánovaný přechod na P86 (80 km/h, 373 kW, 246 kN, 400 cestujících, bez řidiče)
2) Místo typu E (100 km/h, 373 kW, 196 kN, 300 cestujících)
Prý se jedná o inspiraci designových prvků vycházejících z bourbonské síly a grappijské rychlosti.
Když to říká .....
A když má takový cit pro umění, táta ho hned požádal, aby pomohl vymyslet zbarvení pro železnici, aby celá Pivónie věděla, že je opět v Brauerských rukou.
A. Zbarvení železnic Rozhodněte mezi následujícími barevnými schématy, případně přijděte s vlastními.
1) Celá flotila žlutočerná, ať to ladí s autobusy. A i firemní barva bude žlutá.
2) Šedomodré zbarvení "Najbrt" (sice trochu předčasně, ale teď je dobrá příležitost). Firemní barva bude šedomodrá.
3) Je potřeba získat kapitál. Polepíme vlaky reklamami (pestrobarevné schéma náhodně poskládaných jasných barev).
4) Musíme šetřit, aby byl kapitál na nákup další sektorů dopravy. Nic se přebarvovat nebude a dokonce sníží výdaje na údržbu (zachováme barevné schéma, ale budou mít trochu tmavší/rezavější odstíny).
5) Váš nápad?
B. EMD F59PH Bourbonická dieslová lokomotiva
Cena: 192M Kč
Hmotnost: 130t
Rychlost: 177 km/h
Výkon: 2,39 MW
Tažná síla: 284 kN
Provozní cena: 9,08M Kč/rok
Tahle lokomotiva je teda určená pro tahání osobních vlaků, ale na to máme mnohem lepší. Mohla by ale na lehkých (do 150t) rychlých (120 km/h) a ultrarychlých (160 km/h) tratích nahradit některé starší diesely nebo elektrické vlaky. Rozhodněte, zda nasadit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC místo:
1) Db - 98 km/h, 746 kW, 173 kN
2) 060-DA - 100 km/h, 1,54 MW, 312 kN
3) 770 ČME3 "Čmelák" - 96 km/h, 932 kW, 355 kN
4) M62 "Sergej" - 100 km/h, 1,47 MW, 348 kN
5) Škoda 162 "Patriot" - 140 km/h, 3,63 MW, 255 kN
C. Breda A650 Grappijské metro
Cena: 93,4M Kč
Hmotnost: 74 t
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 395 kW
Tažná síla: 346 kN
Provozní cena: 4,77M Kč/rok
Kapacita vozu: 340 cestujících
Na povrchové metro sice plánujeme přechod na metro P86 bez řidiče, ale program se zatím pořádně nerozeběhl a stále tak lidé jezdí ve válečných soupravách ET171. Pod zemí pak drtí vodkský typ E. Rozhodněte u následujících kategorí, zda Bredu A650 nasadíme IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Místo ET171 (80 km/h, 338 kW, 281 kN, 320 cestujících) - zruší zároveň naplánovaný přechod na P86 (80 km/h, 373 kW, 246 kN, 400 cestujících, bez řidiče)
2) Místo typu E (100 km/h, 373 kW, 196 kN, 300 cestujících)
Re: [Let's Play] OpenTTD
A4
BC meh
BC meh
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
d-:MarkyParky píše: ↑11. 5. 2020, 15:02 5.1.1995 Vilém po semináři z Daňového poradenství
"Teda táto, doufám, že ta naše železniční společnost bude prosperovat víc, než aerolinky. Četl jsi ty články v novinách o prodělečnosti nových linek s A340? Tak u nás byl teď na semináři vrchní účetní PSA, aby nám vysvětlil nějaké věci kolem daňové optimalizace. A když jsme se ho začali vyptávat, jak je to s těmi Airbusy doopravdy a jestli v novinách píší pravdu, tak odpověděl: 'Ne, to musím rezolutoně domítnout. Situace s Airbusy v žádném případě neodpovídá tomu, co se píše v tisku. Ve skutečnosti je to mnohem, ale mnohem horší ....'
Tam je fakt všechno - naklaďák, bus, kloubový bus, tramvaj, nákladní vlak, osobní vlak, tři různá letadla... (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů