[Let's Play] OpenTTD

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A3
B1
C2
D2
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A3
B3 - 15k
C1, ale fluffově se Lhotovkovští budou vysmívat větším městům, která ještě metro nemají
D2
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 3

B C D 1

Ale dovážet techniku ze zrmědělského Tokajska je podivnost. Raději rychle vybudovat vlastní zavod;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A3
B1
C1
D1
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A: Shoda na sardinkování na nových tratí + na starých tam, kde se hromadí lidé a metro nestíhá.
B: PivonskaDopravniAS:1D4 → 4(4)#1-3 Podle plánu, 4 Zvednout na 15k => Budeme škrti ...
C: PivonskaDopravniAS:1D4 → 1(1)#1 Dvě města, společná centrální linka, 2-4 Souměstí => Takže dvě samostatné okružní linky, společná centrální.

EDIT: S ohledem na los B to tedy uděláme tak, že centrální se postaví hned (společná populace má víc než 15000) a okružní až města dorostou.

D: Shoda na tom, že města budou mít společnou síť a ta bude ...
PivonskaDopravniAS:1D4 → 1(1)#1-2 Tramwayová síť, 3-4 Smíšená síť => .. čistě tramwayová
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

22.7.1895
Užické listy, 22.7.1895, rubrika Zprávy ze Lhotkovska píše: Nezbedníci Lhotkovští ještě si nedají pokoj. Při velké slavnosti u příležitosti otevření linky metropolitní dráhy Záporno-Jezerní Lhotkov, která našim občanům jest upírána, uspořádali "truckonzert", při kterém posměšnými písněmi vysmývali se mnohem větším městům, včetně našeho, jež tato doposud metropolitní nemají, přestože počet obyvatel mnohem více si takové žádá.
Síť linek Zlouny-Jezerní Lhotkov
Síť linek Zlouny-Jezerní Lhotkov
1895-07-22.PNG (9.56 KiB) Zobrazeno 415 x
20.9.1895

Zpráva o dopravní situaci v císařství píše: Malý Brauerov:
Počet obyvatel: 109
Místní doprava:
* autobus
Meziměstská doprava:
* Žatičky (motorvá jachta+spěšný vlak)

:
Počet obyvatel: 109
Místní doprava: ---
Meziměstská doprava:
* Zlouny (dostavník)
* Panolupy pod Radhoštěm (spěšný vlak)

Prasovinka nad Lesy:
Počet obyvatel: 137
Místní doprava:
* autobus
Meziměstská doprava:
* Hůrka nad Ostravicí (rychlík)
* Hůrka nad Ostravicí (parník s plachtami)
* Záporno (rychlík)

Královy Varle:
Počet obyvatel: 169
Místní doprava:
* dosavník
Meziměstská doprava:
* Nové Pole (lázeňský expres)

Kunratava:
Počet obyvatel: 409
Místní doprava:
* parní tramway - souprava
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Nové Pole (vrtulový parník+omnibus)
* Sedlanec (vrtulový parník)

Hlavburk:
Počet obyvatel: 600
Místní doprava:
* autobus
Meziměstská doprava:
* Tachavy (spěšný vlak)
* Velký Brauerov (rychlík)
* Mrýdek-Fístek (spěšný vlak)
* Petrova Vodinka (spěšný vlak)
* Petrova Vodinka (kolesový parník)
* Bažovice (vrtulový parník)

Pivónský Mruklov:
Počet obyvatel: 850
Místní doprava:
* autobus
Meziměstská doprava:
* Pole (dostavník + kolesový parník)
* Perníkov (vrtulový parník)
* Žatičky (kolesový parník + omnibus)

Bažovice:
Počet obyvatel: 1293
Místní doprava:
* autobus
Meziměstská doprava:
* Záporno (spěšný vlak)
* Hlavburk (vrtulový parník)

Velký Brauerov:
Počet obyvatel: 1556
Místní doprava:
* el. tramway
* metro
Meziměstská doprava:
* Mrýdek-Fístek (rychlík)
* Hlavburk (rychlík)

Perníkov:
Počet obyvatel: 2127
Místní doprava:
* autobus
Meziměstská doprava:
* Užov (dostavník)
* Pivónský Mruklov (vrtulový parník)
* Žatičky (vrtulový parník + omnibus)

Sedlanec:
Počet obyvatel: 2255
Místní doprava:
* el. tramway
* omnibus
Meziměstská doprava:
* Kralanhrad (spěšný vlak)
* Kralanhrad (omnibus + klipper)
* Hradatec (kolesový parník)
* Zadní Netov (spěšný vlak)
* Zadní Netov (přívoz + omnibus)

Panolupy pod Radhoštěm:
Počet obyvatel: 2317
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava
* Zlouny (rychlík)
* Až (spěšný vlak)
* Nové Pole (rychlík)

Tachavy:
Počet obyvatel: 2931
Místní doprava:
* el. tramway
* parní tramway - souprava
Meziměstská doprava:
* Mrýdek-Fístek (parník s plachtami+dostavník)
* Nové Pole (spěšný vlak)
* Hlavburk (spěšný vlak)
* Hradatec (spěšný vlak)

Zlouny:
Počet obyvatel: 3084
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Kralanhrad (rychlík)
* Panolupy pod Radhoštěm (rychlík)
* Užov (rychlík)
* Kralanhrad (omnibus+přívoz)
* Užov (omnibus+vrtulový parník+parní tramway souprava)

Pole:
Počet obyvatel: 3651
Místní doprava:
* el. tramway
* parní tramway souprava
Meziměstská doprava:
* Kralanhrad (rychlík)
* Kralanhrad (parník s plachtami)
* Zadní Netov (rychlík)
* Pivónský Mruklov (kolesový parník+dostavník)

Korycany:
Počet obyvatel: 4079
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Žatičky (spěšný vlak)
* Hůrka nad Ostravicí (spěšný vlak)

Jezerní Lhotkov:
Počet obyvatel: 4957
Místní doprava:
* metro
* el. tramway
Meziměstská doprava
* Petrova Vodinka (dostavníky)
* Petrova Vodinka (spěšný vlak)
* Záporno (metro)
* Záporno (el. tramway)

Žatičky:
Počet obyvatel: 5017
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava
* Užov (spěšný vlak)
* Korycany (spěšný vlak)
* Malý Brauerov (spěšný vlak + motorová jachta)
* Pivónský Mruklov (omnibus + kolesový parník)
* Perníkov (omnibus + vrtulový parník)

Hradatec:
Počet obyvatel: 5884
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Tachavy (spěšný vlak)
* Sedlanec (kolesový parník)
* Nové Pole (spěšný vlak)

Záporno:
Počet obyvatel: 8652
Místní doprava:
* el.tramway
* metro
Meziměstská doprava
* Jezerní Lhotkov (el. tramway)
* Jezerní Lhotkov (metro)
* Prasovinka nad Lesy (rychlík)
* Petrova Vodinka (spěšný vlak)
* Bažovice (spěšný vlak)

Užov
Počet obyvatel: 10053
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Perníkov (dostavník)
* Zlouny (rychlík)
* Žatičky (spěšný vlak)
* Zlouny (parní tramway+přívoz+omnibus)
* Kralanhrad (parní tramway+kolesový parník)

Mrýdek-Fístek:
Počet obyvatel: 10073
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Velký Brauerov (rychlík)
* Zadní Netov (spěšný vlak)
* Hlavburk (spěšný vlak)
* Tachavy (dostavník + parník s plachtami)

Zadní Netov:
Počet obyvatel: 10211
Místní doprava:
* el. tramway
Meziměstská doprava:
* Pole (rychlík)
* Sedlanec (spěšný vlak)
* Sedlanec (omnibus+přívoz)
* Mrýdek-Fístek (spěšný vlak)

Nové Pole:
Počet obyvatel: 12982
Místní doprava:
* el. tramway
* metro
Meziměstská doprava:
* Panolupy pod Radhoštěm (rychlík)
* Královy Varle (lázeňský expres)
* Kunratava (omnibus+vrtulový parník)
* Hradatec (spěšný vlak)
* Tachavy (spěšný vlak)

Petrova Vodinka:
Počet obyvatel: 16393
Místní doprava:
* el. tramway
* parní tramway souprava
* přívoz
* metro
Meziměstská doprava:
* Jezerní Lhotkov (spěšný vlak)
* Jezerní Lhotkov (dostavník)
* Záporno (spěšný vlak)
* Hlavburk (spěšný vlak)
* Hlavburk (kolesový parník)

Hůrka nad Ostravicí:
Počet obyvatel: 18564
Místní doprava:
* autobus
* parní tramway souprava
* metro
Meziměstská doprava:
* Prasovinka na Lesy (rychlík)
* Prasovinka nad Lesy (parník s plachtami)
* Korycany (spěšný vlak)

Královské hlavní město Kralanhrad:
Počet obyvatel: 23154
Místní doprava:
* parní tramway souprava
* el. tramway
* autobus
* metro
Meziměstská doprava:
* Užov (kolesový parník + parní tramway)
* Zlouny (vrtulový parník + omnibus)
* Pole (rychlík)
* Zlouny (rychlík)
* Sedlanec (spěšný vlak)
* Sedlanec (klipper+omnibus)
Síť pro cestující v září 1895
Síť pro cestující v září 1895

1.1.1896
Výroční zpráva akcionářům

Vážení akcionáři,
není třeba se znepokojovat, náhlým prudkým zvýšení počtu stížností na přeplněné vlakové i tramwayové soupravy, jakožto i dostavníků a lodí, neboť naši zaměstnanci dnem i nocí nakupují nová vozidla a průběžně zvyšují kapacitu naší sítě tak, aby nápor, který vznikl tím, že nyní obsluhujeme dopravně opravdu téměř každý kout Pivónie, co nejrychleji poklesl. Dokonce se poohlíží po lokomotivách až v daleké Bourbonice.

Ze stejného důvodu v letošním roce nebyly provedeny žádné mimořádné investice - zkrátka nebyl čas.

S pozdravem
Správní rada



Výsledky roku 1895:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                 -99,1M      korun
Nové dopravní prostředky:-191M        korun
Provoz vlaků:          -1,28G         korun
Provoz silniční dopravy: -194M        korun
Provoz lodní dopravy:     -97,3M      korun
Údržba:                  -141M        korun
Příjmy vlaků:          +4,84G         korun
Příjmy sil. vozidel:   +1,06G         korun
Příjmy lodní dopravy:    +755M        korun
Další výdaje:             -66,3M      korun

Kód: Vybrat vše

Meziročně:             +4,58G         korun
Stav na účtu:         +24,0G          korun
Hodnota společnosti:  +29,1G          korun

A. Cestující jsou hotoví Seřaďte podle priority, co budeme dělat dále:
1) zapojovat sekundární průmysl
2) zapojovat nově vzniklý primární průmysl
3) pořešit export do sousedních zemí přes "hraniční přechody"

Parní lokomotiva PRR D16
Cena: 15,1M korun
Hmotnost: 64t
Rychlost: 128km/h
Výkon: 46,2 TErg/s
Tažná síla: 10,7 MDyn
Provozní cena: 620k korun/rok
Obrázek
* Jednoznačně dobře poslouží jako nástupce RENFE 040 pro střední nákladní vlaky.
* Je také ve většině parametrů lepší než 4-6-0 pro tahání rychlíků, ale tuhle výhodu zatím nedokážeme využít, protože vagóny mají limit 90.

Ale dovážíme jí až z Bourboniky a už se objevuje dost lokálních alternativ. Ve hře se blížíme k momentu, kdy najednou začne prudce přibývat množství nabízených lokomotiv a nechci vás ani sebe úplně zahltit hlasováním o každém kusu.

B. Zvolte strategii pro zámořské lokomotivy:
1) PRR D16 už neberme a ani další zámořské lokomotivy už nebudeme řešit.
2) PRR D16 je poslední, kterou bereme a další zámořské lokomotivy už nebudeme řešit.
3) PRR D16 bereme, ale u dalších zámořských lokomotiv už nabízejme jen ty, které výkonem jednoznačně převyšují některé, které máme.
4) PRR D16 bereme a dál nabízejme i všechny další zámořské lokomotivy.

C. Zapojování hraničních přechodů Dříve nebo později přijde na řadu zapojení "hraničních přechodů".
1) Zásobujme je z jediné nejbližší výrobny
2) Zásobujme je z několika blízkých výroben
3) Zásobujme je z pivónského ringu, případně pro suroviny co v ringu zatím nejsou vytvořme obdobný způsob jejich propojené distribuce

D. Změny v síti na přepravu cestujících Volitelné hlasování - nemusíte hlasovat o téhle otázce, pokud vás mapová rozhodování neberou -- výše máte přehled všech tratí pro lidi mezi všemi městy + mapu téhož. Jsou tam vidět použité kategorie dopravy, duplicity linek, zastaralé linky a podobně. Pokud chcete provést nějakou změnu v použitém způsobu dopravy, naplánovat nějakou novou linku či naopak linku zrušit, tak to uveďte jako odpověď na tenhle bod.
* Pokud se navržené změny nebudou vylučovat, losování určí pořadí jejich implementace.
* Pokud se vylučovat budou, losování určí, která z nich se provede.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A231
B2
C3
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 2 1 3

B 3 (v licenci vyrobíme;)

C 1 2 dle jejich kapacity

D jako pestrost dopravy je fakt neskutečná:) Na jednu stranu je to hezké, na druhou bych přijal závazek, že do konce století zcela bez koní;) ideálně natáhnout tramvaje...samozřejmě vyjma de lux lazeňských kočárů
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A2 1 3
B 3
C 2
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A: Shoda na tom, že zahájíme novým primárním průmyslem.
PivonskaDopravniAS:1D3 → 2(2)#1 dřív export, 2-3 dřív sekundár => Potom sekundární a nakonec export

B: PivonskaDopravniAS:1D3 → 1(1)#1 Poslední kus, 2-3 Už jen výkonné => Berem jí, ale bude to poslední kus

C: PivonskaDopravniAS:1D3 → 3(3)#1 Ring, 2 Průmysly poblíž, 3 Průmysly poblíž a kde to nejde spokojíme se s jedním => Průmysly poblíž a kde to nejde spokojíme se s jedním

D: Jediný návrh - závazek zbavit se u osobní dopravy koní do konce století => staniž se.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

Pripomínám výjimku pro lazeňské kočáry;) jinak já bych rád i u nakladní dopravy, a zásadně popírám, žeto souvisí s balíkem akcií Oužovskych uzenin....:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

U nákladní dopravy to zatím nejde - ještě je dost druhů zboží, co auta neumí vozit vůbec (mléko, ropa, chemikálie) nebo jsou hrozně pomalá a zboží by se kazilo (ovoce, dobytek, zrní).

Lázeňské kočáry zaznamenány a dostanou výjimku.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

1.1.1897
Výroční zpráva akcionářům

Vážení akcionáři,
jistě se divíte, proč za celý rok správní rada nenapsala ani řádku, kterou by vás informovala o dění ve společnosti. Důvod je prostý, úkol, kterým jste pověřili správní radu v první řadě - tedy zajisti převoz surovin z veškerých nových dolů, statků a nalezišť, která v Pivónii za poslední rok, i díky vašim investicím, vznikla, je náročný a my se plně intenzivně věnujeme jeho plnění. V průběhu roku pak navíc také řešíme složité dopravní situace a taktéž se snažíme posilováním spojů zajistit, že nikde nebude čekat příliš velké množství lidí.

Z tohoto důvodu pro vás letos na začátku roku nemáme více, než finančních výsledků za poslední rok. Dobrou zprávou je, že se opět zadařilo částečně investovat váš zisk, mimo jiné právě do primárního průmyslu, který se chystáme zapojit do sítě. Tím se vaše zisky z násobí.

Vaše
Správní rada


Výsledky roku 1896:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                -156M        korun
Nové dopravní prostředky:-540M        korun
Provoz vlaků:          -1,31G         korun
Provoz silniční dopravy: -204M        korun
Provoz lodní dopravy:    -105M        korun
Údržba:                  -147M        korun
Příjmy vlaků:          +5,02G         korun
Příjmy sil. vozidel:   +1,11G         korun
Příjmy lodní dopravy:    +793M        korun
Další výdaje:          -2,79M         korun

Kód: Vybrat vše

Meziročně:             +1,64G         korun
Stav na účtu:         +25,6G          korun
Hodnota společnosti:  +30,8G          korun
Pokračování později..
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

28.9.1897
Stížnost obdržená od občanů Kralanhradu

Vážení provozovatelé dopravních služeb městských,

strčte si ty věčné zácpy a stanice plné čekajících lidí někam, kam slunce nesvítí.

Váš,
nevděčný pasažér, který strávil na stanici Pod nádražím nejméně polovinu svého života.

Dopravní zácpa na stanici U křižovatky a Pod nádražím v Kralanhradu
Dopravní zácpa na stanici U křižovatky a Pod nádražím v Kralanhradu
7.10.1897
Mimořádný dopis akcionářům,



Vážení akcionáři,
cítíme potřebu touto cestou vás informovat, že jsme obdrželi dopis z kanceláře Císařských a královských Státních drah ve věci standardizace a unifikace vozového parku a taktéž podpory národního průmyslu. Jeho milost císař František Josef I. totiž obává se, že kraj mohla by stihnout další válka a protože v další válce to budou právě stroje, zejména vlaky, co bude rozhodovat o osudu země. Proto vydává několik zásadních dekretů.

V řadě první nařídil uzavřít spojeneckou smlouvu s Weissbierskem, aby země byla připravena proti případné agresi vodkovské.

V řadě druhé, z rozhodnutí císaře má se v nákupech budoucích preferovati zejména produkce domácí a to Jägerská, případně Tokajská, nebo produkce našich spojenců weissbieřanů. V dopise byla vyjádřena pochvala k vlastenecké volbě vagónů metropolitní dráhy vyráběné v Tokajsku a potěšení nad tím, že v našich obchodních plánech jest zahrnuto zařazení weissbierské S.3 na rychlíkové tratě. Zároveň však byla vyjádřena nelibost nad naším rozhodnutím pořizovati pro středně těžké vlaky produkci zámořskou. Přílišná závislost na bourbonické technologii mohla by se v takovém případě státi císařství i království osudnou, proto zavádění nových typů lokomotiv ze zámoří zakazuje se.

V řadě třetí pak císař osobně nařídil domácím strojírnám vyvinouti lokomotivu, která bude zcela a jen domácí výroby. Aby strojírny zkušenosti získali, jako první domácí typ k nasazení určeno bylo vyvinouti universální lehkou lokomotivu, vhodnou k posunování, provozu na vlečkách, vedlejších nákladních tratích a taktéž pro lokální tratě osobní. Co se týká naší společnosti, císař vyjádřil přání, aby tato lokomotiva v co nejhojnějším počtu byla nasazena.


S pozdravem
Správní rada.
Parní lokomotiva kkStB 99
Cena: 12,3M korun
Hmotnost: 46 t
Rychlost: 52 km/h
Výkon: 42,9 TERg/s
Tažná síla: 11,9 MDyn
Provozní cena: 823k korun/rok
Obrázek
Je pomalejší, ale na to jak je prťavá má slušný výkon i tažnou sílu.
* Určitě překonává SBB Ec 2/5 i RhB G 3/4 jako vlečka.
* Hodí se i na lehčí vedlejší nákladní vlaky, zejména tam, kde ještě nemáme rychlé vagóny (plošinové vozy a cisterny stále mají limit 56km/h)
* Prý by mohla tahat i lokální osobní vlaky, ale žádnou takovou trať neprovozujeme.


A. Dopravní situace v Kralanhradu V podstatě jediným problematickým místem naší sítě, kde nejsme schopni žádným způsobem odbavovat provoz, je zatížení autobusové linky ze stanice Za řekou na hlavní náměstí v Kralanhradu. Problém nastává na krátkém úseku mezi kralanhradským hlavním nádražím a stanicí U křižovatky. Nejhorší je situace na prostřední zastávce tohoto úseku - stanici Pod nádražím. Daimlerovy autobusy zkrátka uvezou hrozně málo lidí a když jich nasadíme moc, tak zase mají tendenci blokovat si stanice, když v těch velkých kvantech čekají na správný čas v harmonogramu. Jak tenhle problém vyřešit?
1) Zrušit zastávku Pod nádražím. Z místa, kde stojí, je to v docházkové vzdálenosti jak na nádraží, tak na U křižovatky. Lidé se sice víc projdou, ale půjdou rovnou na navazující spoje a nebudou přetěžovat autobusovou linku.
2) Linku z centra do stanice Za řekou vést jinudy. A na tomhle úseku zřídit zvláštní krátkou linku, která nebude mít jízdní řád, ale bude jezdit co nejrychleji stále dokola a to:
a. - autobusy Daimler motor carriage
b. - el. tramwaye Siemens Erste
3) Místo autobusů nasadit na linku velkokapacitní (ale parní) tramwaye Wantage č. 6
4) Zkusit nějak kolem řeky vytáhnout k nádraží metro, které má dole pod svahem konečnou (což bude vyžadovat masivní demolice)

B. Způsob nasazení kkStB 99 Určitě ji začneme nasazovat na vlečky, tam se hodí. Jak moc ji ale zapojíme do dalšího provozu, abychom udělali císaři radost?
1) Vlečky mu musí stačit.
2) 1+Přihodíme k tomu vedlejší tratě, kde by pomalé vagóny stejně rychlejší lokomotivu brzdily
3) 1+2+Přihodíme k tomu všechny vedlejší tratě
4) 1+2+3+Zřídíme nějaké lokální osobní linky (naspawnujeme na mapu nějaké náhodné "vesnice" a pak do nich pošleme lokálku - kolik jich máme udělat?)

C. Rychlost nasazení kkStB 99 Obligátní otázka:
1) Ještě ve vývoji hned
2) Stabilní verzi hned jak bude
3) Na nové tratě a na starých až starší mašiny zestárnou
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 1

B 2

C 1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 5 hostů