[Let's Play] OpenTTD
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
17.7.1887
Na samotné valné hromadě:
"Vážení akcionáři,
než přistoupíme k hlasování, musím vám prozraditi, že obdržel jsem od jednoho z vás - cizince z Javorlikérdy, který vlastní jednu jedinou akcii - žádost o rozšíření programu schůze o jeden bod - presentaci lokomotivi Pacifická 374. Tento muž, který je zároveň obchodním zástupcem firmy, která lokomotivu vyrábí, by se rád podělil o své zkušenosti s provozem této úpravy modelu 4-4-0.
Dovolíme mu na valné hormadě vystoupiti?"
Na samotné valné hromadě:
"Vážení akcionáři,
než přistoupíme k hlasování, musím vám prozraditi, že obdržel jsem od jednoho z vás - cizince z Javorlikérdy, který vlastní jednu jedinou akcii - žádost o rozšíření programu schůze o jeden bod - presentaci lokomotivi Pacifická 374. Tento muž, který je zároveň obchodním zástupcem firmy, která lokomotivu vyrábí, by se rád podělil o své zkušenosti s provozem této úpravy modelu 4-4-0.
Dovolíme mu na valné hormadě vystoupiti?"
Parní lokomotiva Pacific 374
Cena: 3,82M zlatých
Hmotnost: 52t
Rychlost: 104 km/h
Výkon: 1,34Terg/s
Tažná síla: 6,7Mdyn
Provozní cena: 169k zlatých
Lokomotiva je rychlejší, ale hodí se jen k tahání lehkých (osobních) vlaků na nepříliš stoupavých tratí, navíc zatím nemáme vagóny, které by dokázaly její rychlosti efektivněji využít. Je však o polovinu úspornější proti 4-4-0.
Omlouvám se za vsunuté hlasování, ale dopsal jsem post, a těsně před uložením save odpauzoval a vyskočila na mě nová lokomotiva, tak ji ještě přihodím:
E. Jak s prodejcem maskovaným za akcionáře naložíme?
1) Vyhodíme ho, taková drzost, vetřít se mezi nás! (lokomotivu nenasadíme vůbec)
2) Vezmeme si visitku, ale to je vše (lokomotivu nasadíme, až budeme mít vhodné vagóny, které využijí její rychlosti nebo jako náhradu za staré 4-4-0, až bude třeba měnit)
3) Poslechneme si ho, zejména argumenty o provozních nákladech (ukecá nás a ihned obměníme staré 4-4-0 za tuhle modifikaci, protože je úspornější)
- Vallun
- Příspěvky: 32254
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2
B 4 megatunel!
C 5
D 1 2 3
E 2 (ale moc s tim enspěchat, objeví se lepší;)
Nechceš se zase podělit o save?:)
B 4 megatunel!
C 5
D 1 2 3
E 2 (ale moc s tim enspěchat, objeví se lepší;)
Nechceš se zase podělit o save?:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3796
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2
Zase nemusíme tu havárii stavět na odiv světu víc než je nutné. Jistě, postavit, ať se na nás nás v novinách nesežerou, ale do města by mělo přijít něco s trochu lepším PR.
B 4
Proč jsou tam jiné možnosti než megatunel? Megatunel! Případně megapřemostění. Nebo prostě nějaká varianta, která je mega. Ale tunel zní dobře, a už s ním jsou ve firmě zkušenosti.
C 2
Jakože někdo, komu smrdí vlaky, nakoupil akcie Pivónské dopravní? To musí být mrzuté.
D 3
Nechceme přeci, aby naše romantické útočiště v divočině bylo těžko dostupné! Krásný suburb v panenské přírodě a 5 minut na metro! (Nicméně klidně k tomu můžem přidat i ten Hlavburk, kdyby někdo chtěl jezdit na ryby.)
E 2
(Teda já bych klidně s tou obměnou začal, když je úspornější, ale zas bych nespěchal s nasazováním tam, kde to nemá perspektivu, že se pak využije i její rychlost)
Zase nemusíme tu havárii stavět na odiv světu víc než je nutné. Jistě, postavit, ať se na nás nás v novinách nesežerou, ale do města by mělo přijít něco s trochu lepším PR.
B 4
Proč jsou tam jiné možnosti než megatunel? Megatunel! Případně megapřemostění. Nebo prostě nějaká varianta, která je mega. Ale tunel zní dobře, a už s ním jsou ve firmě zkušenosti.
C 2
Jakože někdo, komu smrdí vlaky, nakoupil akcie Pivónské dopravní? To musí být mrzuté.
D 3
Nechceme přeci, aby naše romantické útočiště v divočině bylo těžko dostupné! Krásný suburb v panenské přírodě a 5 minut na metro! (Nicméně klidně k tomu můžem přidat i ten Hlavburk, kdyby někdo chtěl jezdit na ryby.)
E 2
(Teda já bych klidně s tou obměnou začal, když je úspornější, ale zas bych nespěchal s nasazováním tam, kde to nemá perspektivu, že se pak využije i její rychlost)
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2+ menší 4
B4, tím prostředkem obrázku, kde je míň domů. Částečně se může realizovat i kilotunelama, megatunelu bych se ale vyhnul.
C3
D3
E2, až budou vagóny
B4, tím prostředkem obrázku, kde je míň domů. Částečně se může realizovat i kilotunelama, megatunelu bych se ale vyhnul.
C3
D3
E2, až budou vagóny
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B3
C3
D2+3
E2
B3
C3
D2+3
E2
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Shoda na Poblíž místa nehody...
PivonskaDobravniAS:1D4 → 4(4)#1 I na nádraží ... a na nádraží už nic.
B: PivonskaDobravniAS:1D4 → 1(1)#1-2 Megatunel, 3 Kilotunely+málo husté osídlení, 4 JZ předměstí Megatunel
C: PivonskaDobravniAS:1D4 → 2(2)#1 Metro, 2 Nádraží v centru, 3-4 Nádraží stranou Nádraží v centru
D:
PivonskaDobravniAS:1D4 → 1(1)#1 Hlavburk => ANO
PivonskaDobravniAS:1D4 → 4(4)#1-2 Bažovice => NE
Mrýdek-Fístek shoda => ANO
E:
Vezmeme si vizitku a ozveme se až budou vagóny.
PivonskaDobravniAS:1D4 → 4(4)#1 I na nádraží ... a na nádraží už nic.
B: PivonskaDobravniAS:1D4 → 1(1)#1-2 Megatunel, 3 Kilotunely+málo husté osídlení, 4 JZ předměstí Megatunel
C: PivonskaDobravniAS:1D4 → 2(2)#1 Metro, 2 Nádraží v centru, 3-4 Nádraží stranou Nádraží v centru
D:
PivonskaDobravniAS:1D4 → 1(1)#1 Hlavburk => ANO
PivonskaDobravniAS:1D4 → 4(4)#1-2 Bažovice => NE
Mrýdek-Fístek shoda => ANO
E:
Vezmeme si vizitku a ozveme se až budou vagóny.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
15.9.1887
Národní listy, 15.9.1887, rubrika Denní zprávy píše: Nově otevřená stanice železniční Z vůle svých akcionářů otevřela Pivónská dopravní akciová společnost nové moderní nádraží v městě Velký Brauerov. Na jednu stranu tím utrpěla pověst Velkého Brauerova, jakožto města zcela bez kouře a špíny, na stranu druhou musíme uznati, že nová nádražní budova jest stavbou velkolepou a kralanhradští se svým již desítky let starým nádražím s oprýskanými halami stíněnými tělesem akvaduktu budou velkobrauerovcům tuto moderní stavbu záviděti.
26.9.1887
Dopis akcionářům
Vážení akcionáři,
jako správní rada dovolujeme si vás tímto pozvat na pietní shromáždění u nově zbudovaného pomníku železničního neštěstí. U příležitosti tohoto shromáždění předá Pivónská dopravní a.s. starostovi Zloun šek na 2,5M zlatých na zaopatření rodin pozůstalých a provoz místního sirotčince.
Dopis akcionářům
Vážení akcionáři,
jako správní rada dovolujeme si vás tímto pozvat na pietní shromáždění u nově zbudovaného pomníku železničního neštěstí. U příležitosti tohoto shromáždění předá Pivónská dopravní a.s. starostovi Zloun šek na 2,5M zlatých na zaopatření rodin pozůstalých a provoz místního sirotčince.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
1.1.1888
Výroční zpráv akcionářům,
Vážení akcionáři,
s potěšením vám oznamujeme, že v letošním roce se ziskem podařilo umořit ztráty způsobený vysokými investicemi v roce předcházejícím a proto pevně věříme, že v roce následujícím už konečně dojde na vyplacení finanční dividendy a konečně úspěch naší společnosti ucítíte i ve svých peněženkách.
Abychom tento stavu upevnili, zahájili jsme masivní rozšiřování naší dopravní sítě, zejména pak zapojování těch důlních společností, do kterých jsme v letech předchozích značné sumy investovali.
Výroční zpráv akcionářům,
Vážení akcionáři,
s potěšením vám oznamujeme, že v letošním roce se ziskem podařilo umořit ztráty způsobený vysokými investicemi v roce předcházejícím a proto pevně věříme, že v roce následujícím už konečně dojde na vyplacení finanční dividendy a konečně úspěch naší společnosti ucítíte i ve svých peněženkách.
Abychom tento stavu upevnili, zahájili jsme masivní rozšiřování naší dopravní sítě, zejména pak zapojování těch důlních společností, do kterých jsme v letech předchozích značné sumy investovali.
Výsledky roku 1887:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -108M zlatých
Nové dopravní prostředky:-253M zlatých
Provoz vlaků: -470M zlatých
Provoz silniční dopravy: -61,5M zlatých
Provoz lodní dopravy: -37,3M zlatých
Údržba: -48,6M zlatých
Příjmy vlaků: +1,75G zlatých
Příjmy silniční dopravy: +379M zlatých
Příjmy lodní dopravy: +263M zlatých
Další výdaje: -28,8G zlatých
---------------------------------------------
Celkem: +1,38G zlatých
Kód: Vybrat vše
Stav na účtu: +5,37G zlatých
Hodnota společnosti: +7,23G zlatých
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
1.1.1889
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
v loňském roce bylo možné působení naší společnosti shrnout do jediného slova: Úspěch. Nejen, že se daří rozšiřovat naši železniční síť i na venkov, ale zároveň konečně, po dlouhých letech, můžeme přistoupiti k vyplacení dividend způsobem, který vám bude nejvíce vyhovovat. Proto v nejbližších dnech osloví vás naši zástupci osobně na konsultace ohledně způsobu vyplacení.
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
v loňském roce bylo možné působení naší společnosti shrnout do jediného slova: Úspěch. Nejen, že se daří rozšiřovat naši železniční síť i na venkov, ale zároveň konečně, po dlouhých letech, můžeme přistoupiti k vyplacení dividend způsobem, který vám bude nejvíce vyhovovat. Proto v nejbližších dnech osloví vás naši zástupci osobně na konsultace ohledně způsobu vyplacení.
Výsledky roku 1888:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -57,3M zlatých
Nové dopravní prostředky:-328M zlatých
Provoz vlaků: -500M zlatých
Provoz silniční dopravy: -64,8M zlatých
Provoz lodní dopravy: -38,4M zlatých
Údržba: -52,0M zlatých
Příjmy vlaků: +1,89G zlatých
Příjmy silniční dopravy: +401M zlatých
Příjmy lodní dopravy: +274M zlatých
Další výdaje: -573M zlatých
---------------------------------------------
Celkem: +953M zlatých
Kód: Vybrat vše
Stav na účtu: +6,35G zlatých
Hodnota společnosti: +8,43G zlatých
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
1.1.1890
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
již druhým rokem se naší společnosti mimořádně daří a proto pro vás mám několik dobrých zpráv, které vás zcela jistě potěší v Novém roce.
1. V průběhu lednových dnů proběhne ve Velkém Brauerově valná hromada, na které bude rozhodnuto, jakým způsobem bude vyplacena dividenda za poslední dva roky. Správní rada se již v minulosti rozhodla, že výše dividendy bude vyplacena ve výši 55% zisku společnosti, což za poslední dva roky dělá více jak 3,5 miliardy zlatých.
2. Úspěchy naší společnosti přitáhly pozornost pana Daimlera, weissbierského vynálezce vznětového motoru. Na přiloženém letáku si můžete prohlédnouti jeho zbrusu nový, naftou poháněný dopravní prostředek, který - budete-li mít zájem - můžeme testovati na našich autobusových linkách.
3. Vagónky vyrábějící nákladní vozy rozhodly se v letošním roce rozhodli se začít používat pérování a pevnou kostru, známou z osobních vagónů, taktéž pro některé typy vozů nákladních. Budeme tedy rokovat i obměně vozového parku.
4. Hruškovičstí inženýří ve své hornaté zemi potloukají se neustále s prudkými stoupáními, proto experimentují s krátkými lokomotivami, vhodnými na posunovací práce na svazích. Jednu takovou nabídli nám k testování.
Zkrátka a jednoduše, byl to dobrý rok a těším se, jak jej společně na valné hromadě oslavíme.
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
již druhým rokem se naší společnosti mimořádně daří a proto pro vás mám několik dobrých zpráv, které vás zcela jistě potěší v Novém roce.
1. V průběhu lednových dnů proběhne ve Velkém Brauerově valná hromada, na které bude rozhodnuto, jakým způsobem bude vyplacena dividenda za poslední dva roky. Správní rada se již v minulosti rozhodla, že výše dividendy bude vyplacena ve výši 55% zisku společnosti, což za poslední dva roky dělá více jak 3,5 miliardy zlatých.
2. Úspěchy naší společnosti přitáhly pozornost pana Daimlera, weissbierského vynálezce vznětového motoru. Na přiloženém letáku si můžete prohlédnouti jeho zbrusu nový, naftou poháněný dopravní prostředek, který - budete-li mít zájem - můžeme testovati na našich autobusových linkách.
3. Vagónky vyrábějící nákladní vozy rozhodly se v letošním roce rozhodli se začít používat pérování a pevnou kostru, známou z osobních vagónů, taktéž pro některé typy vozů nákladních. Budeme tedy rokovat i obměně vozového parku.
4. Hruškovičstí inženýří ve své hornaté zemi potloukají se neustále s prudkými stoupáními, proto experimentují s krátkými lokomotivami, vhodnými na posunovací práce na svazích. Jednu takovou nabídli nám k testování.
Zkrátka a jednoduše, byl to dobrý rok a těším se, jak jej společně na valné hromadě oslavíme.
A. Rozdělení dividendy Máme opět přebytky a utrácíme je pomalu a s rozvahou. Naši akcionáři by rádi investovali do průmyslu. Už ale není v módě stavět jednotlivé továrny. Dnešní továrníci myslí na budoucnost - spokojený dělník pracuje lépe, neodejde k jinému zaměstnavateli, zkrátka v téhle době je moderní zakládat celá průmyslová města (jako to udělal Baťa ve Zlíně).
Peníze budeme utrácet za to, že budeme buďto zakládat nová města nebo proměňovat stávající menší města nebo předměstí velkých měst v průmyslová centra, vždy dedikovaná nějakému druhu průmyslu (tzn. např. "strojírenské" město by v sobě mělo železárnu, slévárnu, kovodílnu, kovovýrobnu a strojírenský podnik, vzájemně provázané).
Ve hře máme cca následující velké skupiny průmyslu:
1) Stavební
2) Chemický
3) Strojírenský
4) Dřevozpracující
5) Textilní
6) Potravinářský
Vyberte si jeden z nich a dále rozhodněte, zda to bude
i. nové město (a pak mu dejte jméno a určete, kde asi má vzniknout)
ii. proměna stávajícího menšího města (a pak určete kterého)
iii. předměstí stávajícího velkého města (a pak určete kterého, případně směr od centra)
Aktuální mapa Pivónie je zde:
B. Diesel do našich ulic
Autobus Daimler Motor Carriage
Cena: 210k zlatých
Hmotnost: 2t
Rychlost: 16 km/h
Výkon: 220 GErg/s
Tažná síla: 700 kDyn
Provozní cena: 11,3k zlatých ročně
Kapacita: 7 cestujících Ve všech parametrech kromě kapacity je lepší, než parní Obbeisante.
1) Nasadit okamžitě
2) Nasadit, až bude stabilní
3) Obměňovat staré + nasazovat na nové tratě
C. Nové druhy vagónů
V průběhu tohoto a příštího roku se nejspíš postupně objeví nové druhy vagónů - půjde o lepší typ uzavřeného a otevřeného vagónu a dále nový druh - násypný vagón. Celkově se dá říct, že budou:
- zvládat vyšší rychlost (70, resp. 90 km/h místo 56 km/h)
- budou o něco delší (5/16 čtverečku místo 1/4 čtverečku)
- a budou mít o dost vyšší kapacitu (~25 jednotek na vůz místo ~20 jednotek na vůz)
Na nové linky budeme automaticky kupovat nové vagóny. U starých ale výměna bude velmi náročný proces, který bude zahrnovat i změny lokomotiv, délek vlaků a podobně + velké množství servisů. Rozhodněte u následujících kritérií ANO/NE.
1) Vlaky na hlavních tratích (kde náklaďáky dnes brzdí osobáky)
2) Vlaky na vedlejších tratích
3) Vlečky
4) Vlaky o délce 5 a více čtverečků
5) Vlaky o délce 3-4 čtverečky
6) Vlaky o délce 2 a méně čtverečků
7) Vlaky, kde je nová rychlá lokomotiva bržděná starými vagóny
Vlaky, kde je stará, pomalá lokomotiva (a tím pádem jí také vyměnit)
9) Jiné kritérium? Popište ...
D. Horská lokomotiva
Parní lokomotiva RhB G 3/4
Cena: 4M zlatých
Hmotnost: 30t
Rychlost: 45km/h
Výkon: 1,84 TErg/s
Tažná síla: 560 kDyn
Provozní cena: 186k zlatých/rok Vhodná leda na posunování a vlečky - je pomalejší než SBB Ec 2/5, ale zase má větší tažnou sílu. Mohla by se hodit, kdybychom někde dělali vlečku ve svahu.
1) Ponechme si ji v záloze, kdyby se někde hodilo postavit vlečku do svahu.
2) Nepotřebujeme, na prudké svahy máme parní tramwaye a nákladní auta.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 17. 5. 2018, 23:04, celkem upraveno 1 x.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A6, proměnou Bažovic
B1
C: Ano pro 1, 3, 4, 7, 8; ne pro 2, 5, 6
D1
B1
C: Ano pro 1, 3, 4, 7, 8; ne pro 2, 5, 6
D1
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A3 Kunratava
B1
C1,2,4,7,8 ano
D1
B1
C1,2,4,7,8 ano
D1
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18482
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: [Let's Play] OpenTTD
Btw nestálo by za to vedle stavu účtu a hodnoty společnosti uvádět i meziroční deltu?
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Vallun
- Příspěvky: 32254
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A - 4 Aš
B 3
C Ano 1-8
D 1
B 3
C Ano 1-8
D 1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16259
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Já ji uvádím, myslím že od doby, co jsme zkonvertovali na akciovku jsem ji začal uvádět.Eleshar_Vermillion píše: ↑16. 5. 2018, 19:10 Btw nestálo by za to vedle stavu účtu a hodnoty společnosti uvádět i meziroční deltu?
Ale teď koukám, že na některých browserech se schovává za posouvátkem. Přesunu jí do toho druhého bloku, tam bude líp vidět.
A zároveň vám dlužím výsledky za rok 1889
Výsledky roku 1889:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -93,6M zlatých
Nové dopravní prostředky:-411M zlatých
Provoz vlaků: -547M zlatých
Provoz silniční dopravy: -69,2M zlatých
Provoz lodní dopravy: -40,1M zlatých
Údržba: -55,2M zlatých
Příjmy vlaků: +2,07G zlatých
Příjmy silniční dopravy: +417M zlatých
Příjmy lodní dopravy: +298M zlatých
Další výdaje: -495M zlatých
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +1,07G zlatých
Stav na účtu: +7,40G zlatých
Hodnota společnosti: +9,77G zlatých
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů