[Let's Play] OpenTTD
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PSD:1D3 → 3(3)#1 0; 2 1; 3 4 => Vyrostou 4 nová města.
* [ d256 = 188 ] [ 1024 - d256 = 981 ] - Divné Písnice - 54 obyvatel, skoro na východním předměstí Jezerního Lhotkova
* [ d256 = 251 ] [ 1024 - d256 = 998 ] - je už existující předměstí Záporna, budeme s ním dál zacházet, jako by tam vznikla slivonská čtvrť
* [ d256 = 97 ] [ 1024 - d256 = 772 ] - Hurenka - 64 obyvatel, v lesích na východ od Petrovy Vodinky
* [ d256 = 2 ] [ 1024 - d256 = 981 ] - Stredovolupy - 49 obyvatel, u textilky nedaleko hraničního přechodu do Slivenska
B:
PSD:1D3 → 3(3)#1 Ovce ANO Ovce NE
PSD:1D3 → 1(1)#1-2 Uhli ANO Uhlí ANO
PSD:1D3 → 2(2)#1 JLSTAVARNA ANO JLSTAVARNA NE
PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Ovoce ANO Ovoce NE
PSD:1D3 → 3(3)#1 Ropa ANO Ropa NE
Co se týká dopravy do nových měst, tak využil bych té vaší volby, co minule propadla - takže jednohlasně shoda na lodích, kde to nepůjde, tak bus.
* [ d256 = 188 ] [ 1024 - d256 = 981 ] - Divné Písnice - 54 obyvatel, skoro na východním předměstí Jezerního Lhotkova
* [ d256 = 251 ] [ 1024 - d256 = 998 ] - je už existující předměstí Záporna, budeme s ním dál zacházet, jako by tam vznikla slivonská čtvrť
* [ d256 = 97 ] [ 1024 - d256 = 772 ] - Hurenka - 64 obyvatel, v lesích na východ od Petrovy Vodinky
* [ d256 = 2 ] [ 1024 - d256 = 981 ] - Stredovolupy - 49 obyvatel, u textilky nedaleko hraničního přechodu do Slivenska
B:
PSD:1D3 → 3(3)#1 Ovce ANO Ovce NE
PSD:1D3 → 1(1)#1-2 Uhli ANO Uhlí ANO
PSD:1D3 → 2(2)#1 JLSTAVARNA ANO JLSTAVARNA NE
PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Ovoce ANO Ovoce NE
PSD:1D3 → 3(3)#1 Ropa ANO Ropa NE
Co se týká dopravy do nových měst, tak využil bych té vaší volby, co minule propadla - takže jednohlasně shoda na lodích, kde to nepůjde, tak bus.
-
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
Re: [Let's Play] OpenTTD
Bus x vlak bylo 2 1 pro vlaky;)
Jako vážně nechceme pro Slivonce rozvíjet ovcí průmysl?
Jako vážně nechceme pro Slivonce rozvíjet ovcí průmysl?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Já jsem se podíval, kde se nagenerovaly, a všude to dám lodí bez nutnosti dalšího. Tak je to jedno.Vallun píše: Bus x vlak bylo 2 1 pro vlaky;)
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Tak oprava .... jsou tam kopce, kterých jsem si nevšiml, takže ...
PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Vlak 3 Bus
... to bude bus.
PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Vlak 3 Bus
... to bude bus.
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z reportáže o rozšíření těžby uhlí, 21.10.1926
Na pivónskoslivenských hraniciach bol zatiaľ počuť prevažne bekot oviec, len tu a tam prerušený prechádzajúcim vlakom či nákladným automobilom. S rozvojom uhoľnej ťažby sa to ale zmenilo. Miestne lesy a pasienky sa naplnili zvučnú a rytmickú piesní banských strojov. "Made in pivonslivokia" je značka, ktorá dobíja svet. A uhlia, poháňajúci súkolia nášho priemyslu, stojí na samotnom počiatku každého výrobku, ktorý túto značku nesie.
Zaslechnuto na novoročním večírku Pivónskoslivenské strany lidové, 1.1.1927
"Pane ministře,
je dobře, že jste se nenechal odbýt, když jste prosadil, aby dopravu pro nově zřízený Státní podnik Pivónskoslivenská Pošta zajišťovalo PéEsDé. Dovedete si představit to boží dopuštění, kdyby na ježíška pivónskoslivenské děti nenašly pod svými stromečky žádnou nadílku?"
"Rádo se stalo, pane kolego. Ale, když už vás vidím, chtěl jsem s vámi probrat jednu delikátní záležitost. To odmítnutí uznání obcí při Weissbierských hranicích za města jen zvýšilo národnostní napětí. Chtělo by to situaci trochu uchlácholit a provést nějaké vstřícné gesto, jinak to bude vypadat, že weissbierští nacionalisté řvou oprávněně. Co byste říkal tomu objednat z weissbierska nějaké elektrické lokomotivy?
A. Elektrická lokomtiva třídy E91
Cena: 52,4M Kč
Hmotnost: 124 t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 1,66 MW
Tažná síla: 29500 kp
Provozní cena: 2,35M Kč/rok
Je o hodně dražší než krokodýli, stejně pomalá, má skoro dvakrát takový výkon a skoro dvojnásobnou tažnou sílu.
1) Žádné ústupky Wiessbieřanům. Nechat krokodýli.
2) Krokodýli jsou sexy. Nechat krokodýli.
3) Nesmíme být závislí na potenciálně nepřátelské mocnosti. Nechat krokodýli.
4) Ok, ten výkon i tažná síla je fakt znát. Povolit výměnu krokoušů tam, kde tahají hodně těžkého nákladu a bude to vypadat vstřícně.
5) Potřebujeme si Weissbieřany usmířit. Vyměnit všechny krokodýli za E91. Hned.
Dále je potřeba rozhodnout o blížící se unifikaci vozového parku:
B. Jakým způsobem bude probíhat plánovaná unifikace
Otázkou je, podle čeho chceme vlastně vybrat typy, na které budeme unifikovat?
1) Chceme, aby nás to moc nestálo. Takže vždy budeme unifikovat na typ, který je aktuálně v dané přepravní skupině nejrozšířenější.
2) Chceme, aby to bylo pokud možno domácí produkce. Takže vždy, kde to půjde, budeme unifikovat na nejlepší domácí typ. Kde to nepůjde, tak alespoň na spojenecký. A teprve když ani to nepůjde, tak nějaký neutrální. A teprve když ani to nepůjde, tak se poohlédneme u potenciálních nepřátel.
3) Chceme nejvýkonnější. Unifikujeme vždy na typ, který v dané přepravní skupině má potenciál dávat nejvyšší výkony.
4) Chceme co nejlevnější - ministr je přece socialista a chce tedy dopravu dostupnou masám. Unifikujme vždy na nejlevnější dostupný typ s přiměřeným výkonem.
5) Nějaké jiné kritérium?
C. Tempo unifikace
1) Výměny vozidel provedeme co nejdříve
2) Výměny vozidel naplánujeme po skončení jejich životnosti
D. Rozsah unifikace Unifikujeme jen vozový park, nebo i víc?
1) Jen vozový park
2) Vozový park, kde by se to hodilo, je možné změnit charakter tratě (tzn. je možné v rámci unifikace převést třeba tramvajovou linku na auotobusovou, nebo elektrifikovat nějakou trať)
3) Vše (tzn. tam, kde existující tratě nefungují z nějakého důvodu podle odhlasovaného schématu, provést změny).
E. Které skupiny vehiklů se budou unifikovat? Vyberte z následujícího seznamu, ty co nevyberete zůstanou, jak jsou.
1) Nákladní auta
2) Autobusy
3) Nákladní tramvaje
4) Osobní tramvaje
5) Vlečky
6) Lehké nákladní vlaky
7) Střední nákladní vlaky
Těžké nákladní vlaky
9) Lokálky
10) Spěšné vlaky
11) Rychlíky
12) Zvláštní vlakové linky
13) Pasažérské lodě
14) Nákladní lodě
15) Vzducholodě
16) Letadla
17) Zvláštní letecké linky
Na pivónskoslivenských hraniciach bol zatiaľ počuť prevažne bekot oviec, len tu a tam prerušený prechádzajúcim vlakom či nákladným automobilom. S rozvojom uhoľnej ťažby sa to ale zmenilo. Miestne lesy a pasienky sa naplnili zvučnú a rytmickú piesní banských strojov. "Made in pivonslivokia" je značka, ktorá dobíja svet. A uhlia, poháňajúci súkolia nášho priemyslu, stojí na samotnom počiatku každého výrobku, ktorý túto značku nesie.
Zaslechnuto na novoročním večírku Pivónskoslivenské strany lidové, 1.1.1927
"Pane ministře,
je dobře, že jste se nenechal odbýt, když jste prosadil, aby dopravu pro nově zřízený Státní podnik Pivónskoslivenská Pošta zajišťovalo PéEsDé. Dovedete si představit to boží dopuštění, kdyby na ježíška pivónskoslivenské děti nenašly pod svými stromečky žádnou nadílku?"
"Rádo se stalo, pane kolego. Ale, když už vás vidím, chtěl jsem s vámi probrat jednu delikátní záležitost. To odmítnutí uznání obcí při Weissbierských hranicích za města jen zvýšilo národnostní napětí. Chtělo by to situaci trochu uchlácholit a provést nějaké vstřícné gesto, jinak to bude vypadat, že weissbierští nacionalisté řvou oprávněně. Co byste říkal tomu objednat z weissbierska nějaké elektrické lokomotivy?
A. Elektrická lokomtiva třídy E91
Cena: 52,4M Kč
Hmotnost: 124 t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 1,66 MW
Tažná síla: 29500 kp
Provozní cena: 2,35M Kč/rok
Je o hodně dražší než krokodýli, stejně pomalá, má skoro dvakrát takový výkon a skoro dvojnásobnou tažnou sílu.
1) Žádné ústupky Wiessbieřanům. Nechat krokodýli.
2) Krokodýli jsou sexy. Nechat krokodýli.
3) Nesmíme být závislí na potenciálně nepřátelské mocnosti. Nechat krokodýli.
4) Ok, ten výkon i tažná síla je fakt znát. Povolit výměnu krokoušů tam, kde tahají hodně těžkého nákladu a bude to vypadat vstřícně.
5) Potřebujeme si Weissbieřany usmířit. Vyměnit všechny krokodýli za E91. Hned.
Dále je potřeba rozhodnout o blížící se unifikaci vozového parku:
B. Jakým způsobem bude probíhat plánovaná unifikace
Otázkou je, podle čeho chceme vlastně vybrat typy, na které budeme unifikovat?
1) Chceme, aby nás to moc nestálo. Takže vždy budeme unifikovat na typ, který je aktuálně v dané přepravní skupině nejrozšířenější.
2) Chceme, aby to bylo pokud možno domácí produkce. Takže vždy, kde to půjde, budeme unifikovat na nejlepší domácí typ. Kde to nepůjde, tak alespoň na spojenecký. A teprve když ani to nepůjde, tak nějaký neutrální. A teprve když ani to nepůjde, tak se poohlédneme u potenciálních nepřátel.
3) Chceme nejvýkonnější. Unifikujeme vždy na typ, který v dané přepravní skupině má potenciál dávat nejvyšší výkony.
4) Chceme co nejlevnější - ministr je přece socialista a chce tedy dopravu dostupnou masám. Unifikujme vždy na nejlevnější dostupný typ s přiměřeným výkonem.
5) Nějaké jiné kritérium?
C. Tempo unifikace
1) Výměny vozidel provedeme co nejdříve
2) Výměny vozidel naplánujeme po skončení jejich životnosti
D. Rozsah unifikace Unifikujeme jen vozový park, nebo i víc?
1) Jen vozový park
2) Vozový park, kde by se to hodilo, je možné změnit charakter tratě (tzn. je možné v rámci unifikace převést třeba tramvajovou linku na auotobusovou, nebo elektrifikovat nějakou trať)
3) Vše (tzn. tam, kde existující tratě nefungují z nějakého důvodu podle odhlasovaného schématu, provést změny).
E. Které skupiny vehiklů se budou unifikovat? Vyberte z následujícího seznamu, ty co nevyberete zůstanou, jak jsou.
1) Nákladní auta
2) Autobusy
3) Nákladní tramvaje
4) Osobní tramvaje
5) Vlečky
6) Lehké nákladní vlaky
7) Střední nákladní vlaky
Těžké nákladní vlaky
9) Lokálky
10) Spěšné vlaky
11) Rychlíky
12) Zvláštní vlakové linky
13) Pasažérské lodě
14) Nákladní lodě
15) Vzducholodě
16) Letadla
17) Zvláštní letecké linky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A protože se rok s rokem sešel, ještě hospodářské výsledky
Výsledky roku 1926:
Výsledky roku 1926:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -146M Kč
Nové dop. prostředky: -1,16G Kč
Provoz vlaků: -3,98G Kč
Provoz silniční dopravy: -720M Kč
Provoz letecké dopravy: -850M Kč
Provoz lodní dopravy: -290M Kč
Údržba: -388M Kč
Příjmy vlaků: +9,94G Kč
Příjmy sil. vozidel: +3,68G Kč
Příjmy letecké dopravy:+4,42G Kč
Příjmy lodní dopravy: +1,56G Kč
Další výdaje: -49,1G Kč
Kód: Vybrat vše
Meziročně: -37,4G Kč
Stav na účtu: +56,6G Kč
Hodnota společnosti: +81,1G Kč
-
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 4
B 3/2
C 2
D 3
E 1..12
B 3/2
C 2
D 3
E 1..12
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
- Bydliště: Polička
Re: [Let's Play] OpenTTD
A4
B1
C2
D2
E 1,2,3,4,6,7,8,10,11,16
B1
C2
D2
E 1,2,3,4,6,7,8,10,11,16
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 22. 12. 2017, 16:10
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B2
C2
D2
E6-12
B2
C2
D2
E6-12
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Deník postavy
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PSD:1D3 → 3(3)#1 Sexi, 2-3 Jen tezke -> Sorry Tharo, výkon je zjevně důležitější, než tvoje vnady.
B: PSD:1D3 → 1(1)#1 Nejrozsirenejsi, 2 Domaci, 3 Vysoky vykon, sekundarne domaci => Rozšíříme nejrozšířenější
C: Shoda na pozvolné unifikace
D: PSD:1D3 → 1(1)#1-2 Kde se to nabizi kvuli unifikaci vehiklu, i trat, 3 Unifikovat i trate => Kde to bude davat smysl kvůli vehiklům i trať
E:
1) PSD:1D3 → 2(2)#1-2 Nákladní auta => ANO
2) PSD:1D3 → 2(2)#1-2 Autobusy => ANO
3) PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Nákl. tramvaje => NE
4) PSD:1D3 → 2(2)#1-2 Os. tramvaje => ANO
5) PSD:1D3 → 2(2)#1 Vlečky => NE
6) Lehké nákladní vlaky => Shoda ANO
7) Střední nákladní vlaky => Shoda ANO
8 ) Těžké nákladní vlaky => Shoda ANO
9) PSD:1D3 → 1(1)#1-2 Lokálky => ANO
10) Spěšné vlaky => Shoda ANO
11) Rychlíky => Shoda ANO
12) PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Zvl. vlaky => NE
13) Pasažérské lodě => Shoda NE
14) Nákladní lodě => Shoda NE
15) Vzducholodě => Shoda NE
16) PSD:1D3 → 1(1)#1 Letadla => ANO
17) Zvláštní letecké linky => NE
B: PSD:1D3 → 1(1)#1 Nejrozsirenejsi, 2 Domaci, 3 Vysoky vykon, sekundarne domaci => Rozšíříme nejrozšířenější
C: Shoda na pozvolné unifikace
D: PSD:1D3 → 1(1)#1-2 Kde se to nabizi kvuli unifikaci vehiklu, i trat, 3 Unifikovat i trate => Kde to bude davat smysl kvůli vehiklům i trať
E:
1) PSD:1D3 → 2(2)#1-2 Nákladní auta => ANO
2) PSD:1D3 → 2(2)#1-2 Autobusy => ANO
3) PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Nákl. tramvaje => NE
4) PSD:1D3 → 2(2)#1-2 Os. tramvaje => ANO
5) PSD:1D3 → 2(2)#1 Vlečky => NE
6) Lehké nákladní vlaky => Shoda ANO
7) Střední nákladní vlaky => Shoda ANO
8 ) Těžké nákladní vlaky => Shoda ANO
9) PSD:1D3 → 1(1)#1-2 Lokálky => ANO
10) Spěšné vlaky => Shoda ANO
11) Rychlíky => Shoda ANO
12) PSD:1D3 → 3(3)#1-2 Zvl. vlaky => NE
13) Pasažérské lodě => Shoda NE
14) Nákladní lodě => Shoda NE
15) Vzducholodě => Shoda NE
16) PSD:1D3 → 1(1)#1 Letadla => ANO
17) Zvláštní letecké linky => NE
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Na ministerstvu pošt, 4.7.1927
Vážení kolegové,
jsem rád, že se podařilo splnit to, k čemu jsme se před volbami zavázali. Se svolením našeho nejvyššího - myslím tím tentokrát pana ministra - dovolil jsem si tedy zařídit, aby byly vám všem vyplaceny mimořádné odměny.
"Kolegovia, úlohy, ku ktorým sa socialisti prihlásili, dokiaľ to ešte vedeli na tomto ministerstvu, pre nás nebudů znamenať veľa roboty. Jednoducho objednáte vždy pri každom dopravnom prostriedku len ďalšie kusy z najrozšírenejších typov."
"Ale pane ministre, nestálo sa zvážiť aj nejakú novú techniku? Pozrite sa na tento zvláštny kus z Zväzu vodných socialistických republik ... nebo na tento autobus tuzemské produkcie ..."
A. Dieslová lokomotiva Emch-3
Cena: 42,0M Kč
Hmotnost: 125t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 895 kW
Tažná síla 15100 kp
Provozní cena: 1,71M Kč/rok
Máme pro ní jedno jediné využití a to, že by mohla nahradit domácí lokomotivy třídy 320.0, které jsou o 4km/h pomalejší a mají poloviční výkon a o třetinu menší tažnou sílu. Její výhoda je, že na rozdíl od elektrických lokomotiv, které jsme doteď používali na nahrazení pomalejších strojů, nepotřebuje elektrifikaci. Ale je dvakrát tak drahá.
1) Žádné experimenty
2) Diesely jako pohon lokomotiv? To se musí vyzkoušet. Na nových tratích ji nasaďme.
3) Taková novinka - původně jsme nechtěli vlečky unifikovat, ale tohle za to stojí.
B. Autobus Škoda 505
Cena: 635k Kč
Hmotnost: 6t
Rychlost: 40 km/h
Výkon: 60 kW
Tažná síla: 2300 kp
Provozní cena: 42,5k Kč/rok
Kapacita: 18 cestujících
Je ve všech parametrech o kus horší, než patrový Milnes Daimler, ale je výrazně levnější a domácí.
1) Pravidla unifikace je jasná - nejvíc máme Dailmerů, takže tohle nemá nárok
2) No, čistě formálně se tohle objevilo až poté, co jsme dokončili unifikaci na Daimlery, takže jeho zavedení nebude porušením pravidel unifikace. Ale jen na nové linky.
3) Když rychle vyměníme celou flotilu, třeba si toho nikdo "nevšimne" ...
C. Unifikace dřeva Dřevo vozí 18x Case Steam tractor, 5 Fodden Steam tractor a 1x Daimler MotorLastWagen. Podle pravidel unifikace bychom měli všechno převést na Case Steam tractory, ale ty už se nevyrábí.
1) Nechme to tak, jak to je
2) Unifikujme na Fodden Steam Tractor
3) Unifikujme na Daimler MotorLastWageny
4) Unifikujme na GMS Flatbed Truck (to je nejnovější plošinový vůz na dřevo)
D. Unifikace - doplňující otázky Nějak jsme při dotazech na unifikaci zapomněli na některé dopravní prostředky - takže opět vyberte skupiny, které se ještě mají unifikovat:
1) Metro
2) Letištní pendly mezi terminály - cestující
3) Letištní pendly mezi terminály - pošta
4) Meziměstské poštovní vlaky
Vážení kolegové,
jsem rád, že se podařilo splnit to, k čemu jsme se před volbami zavázali. Se svolením našeho nejvyššího - myslím tím tentokrát pana ministra - dovolil jsem si tedy zařídit, aby byly vám všem vyplaceny mimořádné odměny.
V kanceláři ministra unifikace, poté, co úřad převzali Hlinkovci, 10.7.1927
"Kolegovia, úlohy, ku ktorým sa socialisti prihlásili, dokiaľ to ešte vedeli na tomto ministerstvu, pre nás nebudů znamenať veľa roboty. Jednoducho objednáte vždy pri každom dopravnom prostriedku len ďalšie kusy z najrozšírenejších typov."
"Ale pane ministre, nestálo sa zvážiť aj nejakú novú techniku? Pozrite sa na tento zvláštny kus z Zväzu vodných socialistických republik ... nebo na tento autobus tuzemské produkcie ..."
A. Dieslová lokomotiva Emch-3
Cena: 42,0M Kč
Hmotnost: 125t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 895 kW
Tažná síla 15100 kp
Provozní cena: 1,71M Kč/rok
Máme pro ní jedno jediné využití a to, že by mohla nahradit domácí lokomotivy třídy 320.0, které jsou o 4km/h pomalejší a mají poloviční výkon a o třetinu menší tažnou sílu. Její výhoda je, že na rozdíl od elektrických lokomotiv, které jsme doteď používali na nahrazení pomalejších strojů, nepotřebuje elektrifikaci. Ale je dvakrát tak drahá.
1) Žádné experimenty
2) Diesely jako pohon lokomotiv? To se musí vyzkoušet. Na nových tratích ji nasaďme.
3) Taková novinka - původně jsme nechtěli vlečky unifikovat, ale tohle za to stojí.
B. Autobus Škoda 505
Cena: 635k Kč
Hmotnost: 6t
Rychlost: 40 km/h
Výkon: 60 kW
Tažná síla: 2300 kp
Provozní cena: 42,5k Kč/rok
Kapacita: 18 cestujících
Je ve všech parametrech o kus horší, než patrový Milnes Daimler, ale je výrazně levnější a domácí.
1) Pravidla unifikace je jasná - nejvíc máme Dailmerů, takže tohle nemá nárok
2) No, čistě formálně se tohle objevilo až poté, co jsme dokončili unifikaci na Daimlery, takže jeho zavedení nebude porušením pravidel unifikace. Ale jen na nové linky.
3) Když rychle vyměníme celou flotilu, třeba si toho nikdo "nevšimne" ...
C. Unifikace dřeva Dřevo vozí 18x Case Steam tractor, 5 Fodden Steam tractor a 1x Daimler MotorLastWagen. Podle pravidel unifikace bychom měli všechno převést na Case Steam tractory, ale ty už se nevyrábí.
1) Nechme to tak, jak to je
2) Unifikujme na Fodden Steam Tractor
3) Unifikujme na Daimler MotorLastWageny
4) Unifikujme na GMS Flatbed Truck (to je nejnovější plošinový vůz na dřevo)
D. Unifikace - doplňující otázky Nějak jsme při dotazech na unifikaci zapomněli na některé dopravní prostředky - takže opět vyberte skupiny, které se ještě mají unifikovat:
1) Metro
2) Letištní pendly mezi terminály - cestující
3) Letištní pendly mezi terminály - pošta
4) Meziměstské poštovní vlaky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1
B 1
C 4
D 1 2 3 4
B 1
C 4
D 1 2 3 4
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
- Bydliště: Polička
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B1
C4
D4
B1
C4
D4
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Shoda na NE.
B: Shoda na NE
C: Shoda na GMS Flatbed
D1: PDS:1D2 → 2(2)#1 Metro=> NE
D2: PDS:1D2 → 2(2)#1 Letiště cesťáci => NE
D3: PDS:1D2 → 1(1)#1 Letiště pošta => ANO
D4: Shoda na Poštovních vlacích
B: Shoda na NE
C: Shoda na GMS Flatbed
D1: PDS:1D2 → 2(2)#1 Metro=> NE
D2: PDS:1D2 → 2(2)#1 Letiště cesťáci => NE
D3: PDS:1D2 → 1(1)#1 Letiště pošta => ANO
D4: Shoda na Poštovních vlacích
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Interní zpráva ministerstva národní obrany, 8.1.2018
"Vážení kolegové,
zbrojní a průmyslový program, který se zde rozjel za vlády socialistů, naprosto nesmyslně překračuje ekonomické možnosti země a to i když na jeho nastartování byly použity prostředky z rezervních fondů Pivónskoslivenských státních drah. Co stojí, to stojí, a to podpořme, ale je třeba si přiznat, že tři desítky nových lomů a dolů je více než dost a Pivónie je především zemí chmelu a ječmene, nikoliv uhelných pánví a pískoven.
V příštím roce, pod naším vedením, musí být ministerstvo úspornější.
"Vážení kolegové,
zbrojní a průmyslový program, který se zde rozjel za vlády socialistů, naprosto nesmyslně překračuje ekonomické možnosti země a to i když na jeho nastartování byly použity prostředky z rezervních fondů Pivónskoslivenských státních drah. Co stojí, to stojí, a to podpořme, ale je třeba si přiznat, že tři desítky nových lomů a dolů je více než dost a Pivónie je především zemí chmelu a ječmene, nikoliv uhelných pánví a pískoven.
V příštím roce, pod naším vedením, musí být ministerstvo úspornější.
Výsledky roku 1927:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -133M Kč
Nové dop. prostředky: -558M Kč
Provoz vlaků: -4,07G Kč
Provoz silniční dopravy: -742M Kč
Provoz letecké dopravy: -886M Kč
Provoz lodní dopravy: -297M Kč
Údržba: -399M Kč
Příjmy vlaků: +10,4G Kč
Příjmy sil. vozidel: +3,85G Kč
Příjmy letecké dopravy:+4,55G Kč
Příjmy lodní dopravy: +1,57G Kč
Další výdaje: -31,8G Kč
Kód: Vybrat vše
Meziročně: -18,6G Kč
Stav na účtu: +38,2G Kč
Hodnota společnosti: +60,0G Kč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.