[Let's Play] OpenTTD

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A: Shoda na okamžité výměně.
B: Shoda na hned, hned, postupně, postupně
C: KkStB:1D3 → 2(2)#1 Ponechat, 2 Armádní modrošeď, 3 Pivónské vzdorbarvy => Armádní modrošeď všude
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Mimořádný rozkaz ze dne 27.7.1916

Odvolávám svou včerejší pokyn udělit společnosti KkStB veřejnou pochvalu za příkladné zajišťování přepravy vojsk na frontu.

Zdůvodnění: Při výstavbě metropolitní dráhy v Užově, jejíž přínos pro válku je přinejmenším sporný, společnost způsobila masivní dopravní zácpy v Užovských ulicích a tím nepřímo zavinila zpoždění dodávek jídla pro jednotky, čelící ruské ofenzivě na Volyni.



Dopravní zácpa způsobená stavbou metra
Dopravní zácpa způsobená stavbou metra
Denní rozkaz ze dne 16.9.1916

Z důvodu akutní potřeby oceli a železa pro válečnou výrobu zvažte, zda je nákladné budování visutých metropolitních drah opravdu přínosem pro Mocnářství a válečné úsilí, zejména s ohledem na plány v Zadním Netově. Byl jsem informován, že v tomto městě již koleje na třech místech centrum města protínají - v prostoru Starého osobního nádraží, nákladového nádraží a taktéž na mostě zbudovaném u příležitosti Jubilejní výstavy. Rozkazuji vám zvážit stavbu metropolitní dráhy, případně pokud se rozhodnete v budování pokračovat, nařizuji vám vzít do úvahy možnost využití stávající infrastruktury.


Zadní Netov je rozdělen kolejemi napůl...
Zadní Netov je rozdělen kolejemi napůl...
A. Metro v Zadním Netově Užov a Zadní Netov dosáhly 15000 obyvatel a tedy si zaslouží metro. Užov ho má již hotové, v zádním Netově ale místy, kde by se normálně vedla centrální linka metra, vede most zbudovaný kvůli Jubilejní výstavě. Zároveň ve městě již jsou dvě nádraží a mezi nimi jezdí elektrický motorák. Otázkou tedy je, co s centrální linkou metra.
1) Zadní Netov ji nepotřebuje a obejde se bez ní, postavíme jen okružní.
2) Zadní Netov má lokální motoráček. Prodlužme linku Nové nádraží - Staré nádraží novými kolejemi tak, aby obsloužila i další části poblíž osy protínající centrum města, namísto centrální linky metra.
3) Zadní Netov má lokální motoráček a již zbudovaný most v optimální trase pro město. Postavme na mostě zastávky a zbudujme druhou motáčkovou linku přes něj. Sice bude brzdit průjezdové vlaky, ale zase nebudeme muset nic stavět a ušetříme železo armádě.
4) Zadní Netov má zbudovaný most v optimální trase pro metro. Přebudujme ho z běžných kolejí na koleje s napájením pro metro a zbudujme na něm zastávky. Tranzitní provoz vyveďme mimo prostor města obchvatem (určete, zda z jihu nebo ze severu).

A pak nám přisly dvě autíčka.
B. Praga N - otevřený
Cena: 461k korun
Hmotnost: 4t
Rychlost: 32 km/h
Výkon: 45 kW
Tažná síla: 1500 kp
Provozní cena: 42,8k korun/rok
Kapacita: 10t uhlí (lze přestavět na sypké materiály)
Obrázek
* Ve všech směrech lepší a také méně náchylný k zácpám, než čtyřspřeží, která nám tahají zrní. O trochu dražší. A zbavili bychom se dalších koňů.
* Ve všech směrech lepší a při tom levnější, než doposud používaný NW Nákladní. Ale NW nákladní byl domácí výrobek, tak nás netrápí výměna a může zůstat.
* Je trochu rychlejší, o dost levnější, ale o dost slabší a trochu méně kapacitní, než Sentinely používané uvnitř podniků a měst. Ty jsou ale z Cidérie a nemůžeme je obnovovat.
* Je ve všem výrazně horší, než Yorkshire patent, používaný na delších tratích. Je ale také výrazně levnější, nemá navěs a Yorkshire není kvůli válce možné obnovovat.

Stejně jako předtím, budeme měnit, ale rozhodněte, zda INHED nebo POSTUPNĚ.
1) 34 čtyřspřeží tahající zrní ve městech a podnicích.
2) 135 nákladních NW vozící uhlí, železo a šrot v rámci válečných opatření (jsou relativně nová, koupená na začátku války, protože už nešlo kupovat Yorkshiry)
3) 214 parních Sentinelů, vozících sypké materiály uvnitř podniků a měst
4) 437 parních Yorkshire Patent nové generace s návěsem, vozící sypké materiály na delších tratích.

. Laurin & Klement FDO
Cena: 461k korun
Hmotnost: 4t
Rychlost: 32 km/h
Výkon: 45 kW
Tažná síla: 1500 kp
Provozní cena: 37,0k korun/rok
Kapacita: 10 balíků pošty
Obrázek
* Je ve všem výrazně horší, než Ford T, používaný na všech poštovních tratích. Je ale také výrazně levnější a Ford T není kvůli válce možné obnovovat.
* Je o něco málo rychlejší, stejně kapacitní a o něco málo slabší, než nákladní tramvaj Henschel No.5, se kterou v pár místech rozvážíme poštu. Henschely není možné kvůli válce obnovovat.
* Je ve všem výrazně horší, než B&QT skříňová tramvaj, používaná v pár městech. Je ale také výrazně levnější a B&QT není kvůli válce možné obnovovat.

Stejně jako předtím, budeme měnit, ale rozhodněte, zda INHED nebo POSTUPNĚ.
1) 116 poštovních Fordů T ve městech
2) 66 poštovních Fordů T meziměsto
3) 5 poštovních úprav tramvaje Henschelu No.5
4) 3 poštovních úpravy tramvaje B&QT
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A 2
B
1 ihned
2 ihned
3 postupně
4 postupně
C vše postupně
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32335
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 1 - zatim, po valce prehodnotit

Jinak.jako Hike:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15087
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A4, sever
B hned, postupně, postupně, hned
C postupně, postupně, hned, postupně

Mimochodem, osud toho podniku postaveného uvnitř národního parku se vyřešil potichu, bez veřejného oznámení? Já se těšil, na koho to úřady svedou nebo jak to pojmou. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A:KkStB:1D3 → 3(3)#1 - do konce války nic, 2 - Prodloužení stávajícího motoráčku, 3(4) - Přestavba mostu na metro + přeložení tratě na sever => Válka neválka, jdeme budovat.

B1: Shoda => Koně hned
B2: KkStB:1D3 → 2(2)#1-2 Hned, 3 Postupně => Staré NW hned
B3: Shoda => Sentinely hned
B4: KkStB:1D3 → 3(3)#1-2 Postupně, 3 Hned => Yorkshiry hned.

C1: Shoda => Ford T ve městech postupně
C2: Shoda => Ford T meziměsto postupně
C3: KkStB:1D3 → 2(2)#1-2 Postupně, 3 Hned => Tramvaje Henschel Postupně
C4: Shoda => Tramvaje B&QT postupně
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Mimochodem, osud toho podniku postaveného uvnitř národního parku se vyřešil potichu, bez veřejného oznámení? Já se těšil, na koho to úřady svedou nebo jak to pojmou. (:
Jo, to jsem vyřešil potichu, nějak mě nic nenapadlo. Když mě něco napadne, tak se k tomu vrátím.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15087
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

MarkyParky píše: 20. 6. 2018, 13:04Jo, to jsem vyřešil potichu, nějak mě nic nenapadlo. Když mě něco napadne, tak se k tomu vrátím.
V pohodě, žádný tlak. Bavím se tu u tvé hry královsky i bez toho. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Odmítnutí žádosti podané na generální štáb ze dne 1.1.1917

Vaše žádost na demolici textilky v Zadním Netově z důvodů uvolnění místa pro ústí tunelu metropolitní okružní linky se zamítá.
Textilka má pro jägersko-tokajskou armádu mimořádný význam, neboť se v ní šijí důstojnické uniformy. Zároveň se nařizuje dokončit okružní linku nějakým jiným vhodným, a zároveň úsporným řešením.

Metro pod textilkou vjíždí na kolejovou splítku
Metro pod textilkou vjíždí na kolejovou splítku

Výsledky roku 1916:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                -338M        korun
Nové dop. prostředky:    -985M        korun
Provoz vlaků:          -2,62G         korun
Provoz silniční dopravy: -641M        korun
Provoz letecké dopravy:   -33,3M      korun
Provoz lodní dopravy:    -297M        korun
Údržba:                  -297M        korun
Příjmy vlaků:          +9,25G         korun
Příjmy sil. vozidel:   +2,54G         korun
Příjmy letecké dopravy:   +143M       korun
Příjmy lodní dopravy:  +1,44G         korun
Další výdaje:                 -90,9k  korun

Kód: Vybrat vše

Meziročně:             +8,24G         korun
Stav na účtu:         +27,0G          korun
Hodnota společnosti:  +37,0G          korun
Pokračování později ....
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15087
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

... důstojnické uniformy (-:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Všeobecný celonárodní rozkaz, 7.4.1917

Z důvodu vstupu zákeřných Spojených států Bourbonických do světové války na straně nepřítele nutné je co nejvíce posíliti sílu armády Mocnářství, zejména pak jezdectva. Nechť každý kůň, kobyla, hříbě, valach i herka jest zrekvírován a odevzdán nejbližšímu zmocněnci armády.
1917-04-07.png
Máme zajištěnou osobní přepravu z každého koutu Pivónie. Další v pořadí je zbavit se koní, kde to ještě nebylo provedeno. A s tím souvisí pár otázek.

A. Královy Varle V lázeňském městě jezdí luxusní kočáry, tažené šestispřežími.
1) ... a tak to má zůstat. Těch pár kobyl armádu nevytrhne a lázeňští hosté to ocení.
2) ... a půjdou na frontu. Místo toho město dostane standardní MHD (což v tuhle chvíli znamená, že se tam natáhne tramvaj a Ringhofery s vlečňáky)
3) ... a půjdou na frontu. Místo toho město dostane nostalgickou autobusovou linku s vozy Daimler Motor Carriage, které někde "vyštracháme"
4) ... a půjdou na frontu. Lázně ale potřebují nějaký exotický způsob místní dopravy, aby přitáhly lázeňské hosty. Navrhněte nějaké.


B. Přeprava kazícího se zboží Ryby, ovoce, jídlo, to všechno se může zkazit a protože zatím nemáme vhodný náklaďák s chladícím boxem, vozíme je zatím koňmo. Čím je nahradit?
1) A proto tihle koně musí dostat výjimku - celý život tahají led, je škoda aby skončili na frontě, budou to dělat, dokud nepřijde domácí auto či tramvaj vhodné na led, nebo dokud neskončí válka.
2) Naložíme náklaďák NW-2 ledem a nahradí je (pozn. in-game nám právě přišel "náklaďák s chladícím boxem", ale historicky v téhle době ještě pořád tahaly led koně. Když zvolíte tuhle volbu, tak ho pojmenujeme "NW-2 s ledem" a použijeme - parametry má stejné jako NW-2 krytý. Jinak ho zahodíme.)
3) Kde to jen trochu půjde, nahradíme náklaďáky s pomocí vlaků, protože železniční vagóny už chlazené umíme. Zbytek zůstane koňmo.
4) Pokud někdo vygooglí historický náklaďák, který tahal chlazené zboží, můžete ho navrhnout a nové auto pojmenujeme po něm.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15087
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A 1, protože "lázenští hosté" zahrnuje všelijaká vysoká úřední zvířata a ta už si výjimky nějak zařídí
B 2
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9049
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A1
B2
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A1: Shoda na zachování dostavníků v Králových Varlech.
B2: Shoda naložení NW-2 ledem.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Hike »

A1
B2
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů