[Let's Play] OpenTTD
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Karel Fiala, syn Ludmily Fialové, rozené Brauerové, bývalý výhybkář, Nové Pole, 11.5.1940
Tak při vyšetřování vlakového neštěstí v Novém Poli se nakonec přišlo na to, že jsem to udělal já a musel jsem utéct do ilegality. to ale neznamená, že přestanu bojovat. Například letiště určená k mezipřistáním, vystavěná často v území nikoho, jsou vynikající příležitosti k atentátům a sabotážím. Dnes se mi podařilo prostřelit pneumatiku Elektře, která se chystala natankovat v polích nedaleko Dělnických Bažovic a potom jsem se ukryl na nedaleké farmě mezi dobytkem. Můžu si teď připsat dalších 5 mrtvých okupantů.
Tak při vyšetřování vlakového neštěstí v Novém Poli se nakonec přišlo na to, že jsem to udělal já a musel jsem utéct do ilegality. to ale neznamená, že přestanu bojovat. Například letiště určená k mezipřistáním, vystavěná často v území nikoho, jsou vynikající příležitosti k atentátům a sabotážím. Dnes se mi podařilo prostřelit pneumatiku Elektře, která se chystala natankovat v polích nedaleko Dělnických Bažovic a potom jsem se ukryl na nedaleké farmě mezi dobytkem. Můžu si teď připsat dalších 5 mrtvých okupantů.
Pokračování později ...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Anežka Brauerová, účetní, ředitelství ve Velkém Brauerově, 1.1.1941
V naší rodině prý bývávalo zvykem se o novém roce sejít a slavit úspěchy posledního roku. Letos moc není co slavit - pokud nejste weissbieřan. Říše a její spojenci drží většinu území starého kontinentu a všichni se obávají, koho si Vůdce vybere za svůj cíl přístě.
Snad jediné, co mě uklidňuje, je že i když si weissbieřané tolik dávají záležet na pořádku, ve skutečnosti je u nich stejný zmatek jako v jakémkoliv jiném státě. Posledních pár měsíců jsem se obávala, co se stane, až se zjistí, že naše společnost používá Mercedesy, původně určené pro armádu. A teď jsem zjistila, že těch několik zfalšovaných papírů skončilo v archivech, odkud si je půjčili líní úředníci, kteří je pro další zakázku pouze zkopírovali, bez hlubšího studia. A je dost dobře možné, že na nový rok dostaneme další várku Mercedesů. Další plošinové vozy už nepotřebujeme, a navíc na těch lejstrech už nebude můj podpis, takže přemýšlím, že tentokrát nebudeme bočnice odmontovávat a zařadíme je do provozu jako valníky. Jen je otázka, zda je nechat jen naskladnit a nasadit je třeba za rok, až bude jistota, že je nikdo nepostrádá, nebo s nimi jít do provozu hned, s rizikem, že budou častěji kontrolovány na silnicích ...
A. Valníková varianta Mercedesů - nabídla se ve hře jako prototyp a je lepší než Walter PN.
1) Nechceme problémy - odmítněme prototyp a nasaďme je až za rok
2) Chceme je hned - přijměme prototyp
Ludvík Brauer, údržbář, na návštěvě v Užově, 2.4.1940
Když vidím překrásné a elegantní Hrbaté, jak supí do kopce s těžkým nákladem jídla, říkám si, zda to mají ty krásné stroje zapotřebí, takhle otročit Říši. Jako kdyby Weissbieřané neměli pro takhle těžkou práci lepší stroj. Slyšel jsem, že se bude brzy v pivónských horách testovat vhodnost weissbierské lokomotivy E.94. Naši chlapi jsou odhodlaní ukázat v testech, že ten stroj ještě není připraven k nasazení a přibrzdit tím válečnou výrobu. Ale já mám stroje rád a říkám si, jestli si tentokrát Hrbaté, po ťech letech služby, nezaslouží dosloužit někde, kde to nebude taková dřina.
Elektrická lokomotiva E.94 přezdívaná "Weissbirische Krokodil", pro svou tvarovou podobnost se staršími krokodýli.
Cena: 8,89M RM
Hmotnost: 118 t
Rychlost: 101 km/h
Výkon: 3,28 MW
Tažná síla: 36 400 kp
Provozní cena: 429k RM/rok
B. Jak dopadnou testy?
1) Chlapům se zželí Hrbatých a nechají E.94 projít testy (vezmeme prototyp hned)
2) Chlapům se zželí Hrbatých, ale chtějí průmysl zbrzdit - takže najdou drobné mouchy a pošlou lokomotivu k odstranění (odmítneme prototyp a nasadíme lokomotivu, až bude připravená)
3) Chlapi označí E.94 za nezpůsobilou pro terén v Pivónii a vůbec ji nenasadí
C. Kde nasadit? Pokud v předchozí otázce nepadne B3, tak rozhodněte, kde ji nasadit (můžete nula, jedna nebo více možností):
1) Jídlo na Kralanhradském ringu
2) Zboží na Kralanhradském ringu
3) Ostatní těžký (nad 300t) rychlý (100km/h vagóny) náklad
4) Ostatní střední (nad 150t) rychlý (100km/h vagóny) náklad
5) Občasný přetížený těžký (nad 300t) pomalý (80km/h vagóny) náklad
Výsledky roku 1940:
Jinak musím potvrdit, že Pietův odhad, že pokud se jako první zaměří nový velitel na zpoždění, tak je to sysifofská práce, byl velmi přesný ;o).
V naší rodině prý bývávalo zvykem se o novém roce sejít a slavit úspěchy posledního roku. Letos moc není co slavit - pokud nejste weissbieřan. Říše a její spojenci drží většinu území starého kontinentu a všichni se obávají, koho si Vůdce vybere za svůj cíl přístě.
Snad jediné, co mě uklidňuje, je že i když si weissbieřané tolik dávají záležet na pořádku, ve skutečnosti je u nich stejný zmatek jako v jakémkoliv jiném státě. Posledních pár měsíců jsem se obávala, co se stane, až se zjistí, že naše společnost používá Mercedesy, původně určené pro armádu. A teď jsem zjistila, že těch několik zfalšovaných papírů skončilo v archivech, odkud si je půjčili líní úředníci, kteří je pro další zakázku pouze zkopírovali, bez hlubšího studia. A je dost dobře možné, že na nový rok dostaneme další várku Mercedesů. Další plošinové vozy už nepotřebujeme, a navíc na těch lejstrech už nebude můj podpis, takže přemýšlím, že tentokrát nebudeme bočnice odmontovávat a zařadíme je do provozu jako valníky. Jen je otázka, zda je nechat jen naskladnit a nasadit je třeba za rok, až bude jistota, že je nikdo nepostrádá, nebo s nimi jít do provozu hned, s rizikem, že budou častěji kontrolovány na silnicích ...
A. Valníková varianta Mercedesů - nabídla se ve hře jako prototyp a je lepší než Walter PN.
1) Nechceme problémy - odmítněme prototyp a nasaďme je až za rok
2) Chceme je hned - přijměme prototyp
Ludvík Brauer, údržbář, na návštěvě v Užově, 2.4.1940
Když vidím překrásné a elegantní Hrbaté, jak supí do kopce s těžkým nákladem jídla, říkám si, zda to mají ty krásné stroje zapotřebí, takhle otročit Říši. Jako kdyby Weissbieřané neměli pro takhle těžkou práci lepší stroj. Slyšel jsem, že se bude brzy v pivónských horách testovat vhodnost weissbierské lokomotivy E.94. Naši chlapi jsou odhodlaní ukázat v testech, že ten stroj ještě není připraven k nasazení a přibrzdit tím válečnou výrobu. Ale já mám stroje rád a říkám si, jestli si tentokrát Hrbaté, po ťech letech služby, nezaslouží dosloužit někde, kde to nebude taková dřina.
Elektrická lokomotiva E.94 přezdívaná "Weissbirische Krokodil", pro svou tvarovou podobnost se staršími krokodýli.
Cena: 8,89M RM
Hmotnost: 118 t
Rychlost: 101 km/h
Výkon: 3,28 MW
Tažná síla: 36 400 kp
Provozní cena: 429k RM/rok
B. Jak dopadnou testy?
1) Chlapům se zželí Hrbatých a nechají E.94 projít testy (vezmeme prototyp hned)
2) Chlapům se zželí Hrbatých, ale chtějí průmysl zbrzdit - takže najdou drobné mouchy a pošlou lokomotivu k odstranění (odmítneme prototyp a nasadíme lokomotivu, až bude připravená)
3) Chlapi označí E.94 za nezpůsobilou pro terén v Pivónii a vůbec ji nenasadí
C. Kde nasadit? Pokud v předchozí otázce nepadne B3, tak rozhodněte, kde ji nasadit (můžete nula, jedna nebo více možností):
1) Jídlo na Kralanhradském ringu
2) Zboží na Kralanhradském ringu
3) Ostatní těžký (nad 300t) rychlý (100km/h vagóny) náklad
4) Ostatní střední (nad 150t) rychlý (100km/h vagóny) náklad
5) Občasný přetížený těžký (nad 300t) pomalý (80km/h vagóny) náklad
Výsledky roku 1940:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -16,5M RM
Nové dop. prostředky: -1,23M RM
Provoz vlaků: -601M RM
Provoz sil. dopravy: -117M RM
Provoz letecké dopravy: -171M RM
Provoz lodní dopravy: -51,6M RM
Údržba: -58,5M RM
Příjmy vlaků: +1,70G RM
Příjmy sil. vozidel: +708M RM
Příjmy let. dopravy: +1,02G RM
Příjmy lodní dopravy: +290M RM
Další výdaje: -14,2K RM
Kód: Vybrat vše
Meziročně: -1,48G RM
Stav na účtu: +16,9G RM
Hodnota společnosti: +21,8G RM
Jinak musím potvrdit, že Pietův odhad, že pokud se jako první zaměří nový velitel na zpoždění, tak je to sysifofská práce, byl velmi přesný ;o).
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 9. 9. 2018, 19:02, celkem upraveno 3 x.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B2
C1
B2
C1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2
B 1
C 1 2 3 4 5
B 1
C 1 2 3 4 5
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B2
C3+5
B2
C3+5
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: WRB:1D3 → 1(1)#1 Odložit, 2-3 Nasadit => Raději rok počkáme
B: WRB:1D3 → 3(3)#1 Bereme hned, 2-3 Pozdržíme o rok => Chvíli to zdržíme
C1: WRB:1D3 → 3(3)#1-2 Kralahradský ring => Jídlo ne
C2: WRB:1D3 → 1(1)#1 Kralahradský ring Zbo => Zboží ano
C3: WRB:1D3 → 3(3)#1-2 Těžký rychlý ano => Ostatní těžké rychlé ne
C4: WRB:1D3 → 2(2)#1 Střední rychlé => Ostatní střední rychlé ne
C5: WRB:1D3 → 1(1)#1-2 Přetížené těžké pomalé => Přetížené těžké pomalé ano
B: WRB:1D3 → 3(3)#1 Bereme hned, 2-3 Pozdržíme o rok => Chvíli to zdržíme
C1: WRB:1D3 → 3(3)#1-2 Kralahradský ring => Jídlo ne
C2: WRB:1D3 → 1(1)#1 Kralahradský ring Zbo => Zboží ano
C3: WRB:1D3 → 3(3)#1-2 Těžký rychlý ano => Ostatní těžké rychlé ne
C4: WRB:1D3 → 2(2)#1 Střední rychlé => Ostatní střední rychlé ne
C5: WRB:1D3 → 1(1)#1-2 Přetížené těžké pomalé => Přetížené těžké pomalé ano
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Ludvík Brauer, údržbář, letiště Velký Brauerov, 31.5.1941
V novinách se o tom sice nepíše, ale Říší už několikrát utrpěla porážku. Naposled v Faridáku. Weissbieřané se pokusili vyvolat v zemi puč, dokonce vyslali pučistům na pomoc své letectvo, avšak Cidérska posádka nejen, že dokázala úspěšné vzdorovat, ale ještě pučisty vytlačila a donutila weissbierské letectvo k evakuaci.
Jak to vím? No právě na Nové letiště přiletěl prototyp Messerschmitu 323, který už prožil v rámci testovacích letů křest ohněm a přivez z Faridáku alespoň ukořistěné a následně evakuované lokomotivy.
A. Lokomotiva typu PC Inspirovaná supervýkonnou (a pro nás nedostupnou) ciderskou A4, tato lokomotiva je - s ohledem na zemi původu - překvapivě kvalitní a hodí se k tahání rychlíků nebo expresních tratí.
Cena: 5,78M RM
Hmotnost: 100 t
Výkon: 1,22 MW
Tažná síla: 14000
Provozní cena: 266k RM/rok
Je o dost rychlejší než Hrbaté, ale má o něco menší výkon a poloviční tažnou sílu.
Nasazení této neobvyklé lokomotivy určitě vyvolá spoustu otázek, kde se vzala - a to by mohlo pomoct rozšířit mezi lidmi zprávy o tom, že weissbieřané také občas neuspějí ve válečném úsilí a tedy že nejsou neporazitelní. Podařilo se ovšem ukořistit a evakuovat jen 5 kusů. Rozhodněte, kde skončí:
1) Běžných rychlíkové tratí (moc)
2) Lázeňský express (1x)
3) Kasparstern (až 3x)
Veronika Brauerová, sekretářka šéfkonstruktéra strojíren Kunrakov, v dopise Anežce Brauerové, 1.6.1941
Anežko, prosím tě,
náš pan továrník zaměstnává v lisovně a lakýrně velké množství arakínců. Vyžádal si je a "koupil" je od weissbierské vlády předtím, než měli skončit v "pracovních" táborech. Jenže má-li tato záchranná akce dopadnout dobře, musí pro naše lakované plechy být odbyt. A naším hlavním odběratelem jsou různé pivónské automobilové závody. Nemohla bys prosím nějak zařídit, aby si WRB objednala ve nějaká auta? Nejlépe těžké náklaďáky z Pragovky či Tatrovky, nebo naopak nějaké rychlé vozy, třeba na poštu, ze Škodovky?
Na trhu se objevila tato vozidla:
B. Nákladní dodávka Škoda Superb
Cena: 460k RM
Hmotnost: 6t
Rychlost: 88 km/h
Výkon: 104 kW
Tažná síla: 4100 kp
Provozní cena: 26,3k RM/rok
Kapacita: 30 balíků pošty, lze přestavět na poloviční kapacitu expresního zboží
Vyberte z následujícího seznamu nula, jednu nebo více možností, kde nové Superby nasadíme a rozhodněte, zda to bude IHNED nebo POSTUPNĚ).
1) Je to malé auto, dobře se s ním parkuje, patří do měst místo místo Škody 422, 304 a zanedbaných Fordů T.
2) Je to rychlé auto. Tak rychlé, že se v něm jídlo a ovoce nestihne zkazit, i když nemá chlazení, takže se hodí místo pomalých NW TL-2 s ledem.
3) Je to moderní a aerodynamické auto, proto mu bude slušet rozvážet poštu na letištích místo Škody 422.
Je také možné je díky rychlosti nasadit na dlouhé meziměstské tratě - ale to budeme řešit v otázce D níže:
C. Nákladní automobil Tatra 111 ve variantě sklápěčka nebo valník
Cena: 103k RM
Hmotnost: 9t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 134 kW
Tažná síla: 3500 kp
Provozní cena: 6,81k RM/rok
Kapacita 25t uhlí, dřeva nebo jiného materiálu, kterému nevadí otevřené převážení
Ve všech směrech převyšuje valník Walter PN, ale je o delší.
Ale nedávno ztopené Mercedesy L 3750 s přívěsy jsou rychlejší i kapacitnější a navíc u nich by výměna vyvolala podezření a pozornost, takže ty měnit nebudeme.
Rozhodněte zda je nasadíme IHNED nebo POSTUPNĚ na následující tratě:
1) Místo Walter PN ve městech.
2) Místo Walter PN v továrnách.
3) Místo starších typů meziměsto, kde je naplánovaná obměna za Mercedesy, ale ještě k ní nedošlo.
D. Nákladní automobil Praga RV ve variantě s vysokými postranicemi a plachtou
Cena: 97,3k RM
Hmotnost: 8 t
Rychlost: 48 km/h
Výkon: 97 kW
Tažná síla: 3100 kp
Provozní cena: 5,90k RM/rok
Kapacita: 18 krabic zboží nebo jiného materiálu, který potřebuje převážet krytý
Superby jsou menší, ale rychlejší. Pragy RV zase mají větší kapacitu a taky je na nich víc plechu, takže dají víc práce továrnám. Co nasadíme na dálkové meziměstské tratě (a zároveň rozhodnéte, zda IHNED nebo POSTUPNĚ):
1) Superby - rychlost je důležitá, holt jich pojede víc
2) Pragy RV - kapacita je důležitá, holt pojedou pomaleji
V novinách se o tom sice nepíše, ale Říší už několikrát utrpěla porážku. Naposled v Faridáku. Weissbieřané se pokusili vyvolat v zemi puč, dokonce vyslali pučistům na pomoc své letectvo, avšak Cidérska posádka nejen, že dokázala úspěšné vzdorovat, ale ještě pučisty vytlačila a donutila weissbierské letectvo k evakuaci.
Jak to vím? No právě na Nové letiště přiletěl prototyp Messerschmitu 323, který už prožil v rámci testovacích letů křest ohněm a přivez z Faridáku alespoň ukořistěné a následně evakuované lokomotivy.
A. Lokomotiva typu PC Inspirovaná supervýkonnou (a pro nás nedostupnou) ciderskou A4, tato lokomotiva je - s ohledem na zemi původu - překvapivě kvalitní a hodí se k tahání rychlíků nebo expresních tratí.
Cena: 5,78M RM
Hmotnost: 100 t
Výkon: 1,22 MW
Tažná síla: 14000
Provozní cena: 266k RM/rok
Je o dost rychlejší než Hrbaté, ale má o něco menší výkon a poloviční tažnou sílu.
Nasazení této neobvyklé lokomotivy určitě vyvolá spoustu otázek, kde se vzala - a to by mohlo pomoct rozšířit mezi lidmi zprávy o tom, že weissbieřané také občas neuspějí ve válečném úsilí a tedy že nejsou neporazitelní. Podařilo se ovšem ukořistit a evakuovat jen 5 kusů. Rozhodněte, kde skončí:
1) Běžných rychlíkové tratí (moc)
2) Lázeňský express (1x)
3) Kasparstern (až 3x)
Veronika Brauerová, sekretářka šéfkonstruktéra strojíren Kunrakov, v dopise Anežce Brauerové, 1.6.1941
Anežko, prosím tě,
náš pan továrník zaměstnává v lisovně a lakýrně velké množství arakínců. Vyžádal si je a "koupil" je od weissbierské vlády předtím, než měli skončit v "pracovních" táborech. Jenže má-li tato záchranná akce dopadnout dobře, musí pro naše lakované plechy být odbyt. A naším hlavním odběratelem jsou různé pivónské automobilové závody. Nemohla bys prosím nějak zařídit, aby si WRB objednala ve nějaká auta? Nejlépe těžké náklaďáky z Pragovky či Tatrovky, nebo naopak nějaké rychlé vozy, třeba na poštu, ze Škodovky?
Na trhu se objevila tato vozidla:
B. Nákladní dodávka Škoda Superb
Cena: 460k RM
Hmotnost: 6t
Rychlost: 88 km/h
Výkon: 104 kW
Tažná síla: 4100 kp
Provozní cena: 26,3k RM/rok
Kapacita: 30 balíků pošty, lze přestavět na poloviční kapacitu expresního zboží
Vyberte z následujícího seznamu nula, jednu nebo více možností, kde nové Superby nasadíme a rozhodněte, zda to bude IHNED nebo POSTUPNĚ).
1) Je to malé auto, dobře se s ním parkuje, patří do měst místo místo Škody 422, 304 a zanedbaných Fordů T.
2) Je to rychlé auto. Tak rychlé, že se v něm jídlo a ovoce nestihne zkazit, i když nemá chlazení, takže se hodí místo pomalých NW TL-2 s ledem.
3) Je to moderní a aerodynamické auto, proto mu bude slušet rozvážet poštu na letištích místo Škody 422.
Je také možné je díky rychlosti nasadit na dlouhé meziměstské tratě - ale to budeme řešit v otázce D níže:
C. Nákladní automobil Tatra 111 ve variantě sklápěčka nebo valník
Cena: 103k RM
Hmotnost: 9t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 134 kW
Tažná síla: 3500 kp
Provozní cena: 6,81k RM/rok
Kapacita 25t uhlí, dřeva nebo jiného materiálu, kterému nevadí otevřené převážení
Ve všech směrech převyšuje valník Walter PN, ale je o delší.
Ale nedávno ztopené Mercedesy L 3750 s přívěsy jsou rychlejší i kapacitnější a navíc u nich by výměna vyvolala podezření a pozornost, takže ty měnit nebudeme.
Rozhodněte zda je nasadíme IHNED nebo POSTUPNĚ na následující tratě:
1) Místo Walter PN ve městech.
2) Místo Walter PN v továrnách.
3) Místo starších typů meziměsto, kde je naplánovaná obměna za Mercedesy, ale ještě k ní nedošlo.
D. Nákladní automobil Praga RV ve variantě s vysokými postranicemi a plachtou
Cena: 97,3k RM
Hmotnost: 8 t
Rychlost: 48 km/h
Výkon: 97 kW
Tažná síla: 3100 kp
Provozní cena: 5,90k RM/rok
Kapacita: 18 krabic zboží nebo jiného materiálu, který potřebuje převážet krytý
Superby jsou menší, ale rychlejší. Pragy RV zase mají větší kapacitu a taky je na nich víc plechu, takže dají víc práce továrnám. Co nasadíme na dálkové meziměstské tratě (a zároveň rozhodnéte, zda IHNED nebo POSTUPNĚ):
1) Superby - rychlost je důležitá, holt jich pojede víc
2) Pragy RV - kapacita je důležitá, holt pojedou pomaleji
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 10. 9. 2018, 23:10, celkem upraveno 1 x.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1
B 1 ihned
B 2 postupně
B 3 ihned
C 2
D 2
B 1 ihned
B 2 postupně
B 3 ihned
C 2
D 2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
a1
b1+3, ihned
c1 ihned, 2 postupně
d2 postupně
b1+3, ihned
c1 ihned, 2 postupně
d2 postupně
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Shoda - všech 5 půjde na rychlíkové tratě
B1: Shoda - Superb jako městské poštovní auto IHNED
B2: WRB:1D2 → 1(1)#1 Superb jídlo postupně => POSTUPNĚ budeme nasazovat Superb i na rozvoz jídla
B3: Shoda - Superb jako letištní ještěrka IHNED
C1: WRB:1D2 → 1(1)#1 Tatra 111 města ihned => IHNED nasadíme těžké Tatry 111 do městských ulic
C2: Shoda na nasazení do továren, a protože Vallun nezvolil způsob, bude to POSTUPNĚ dle Piety
D2: Shoda na nasazení Pragy RV na dálkové tratě, a protože Vallun nezvolil způsob, bude to POSTUPNĚ dle Piety
B1: Shoda - Superb jako městské poštovní auto IHNED
B2: WRB:1D2 → 1(1)#1 Superb jídlo postupně => POSTUPNĚ budeme nasazovat Superb i na rozvoz jídla
B3: Shoda - Superb jako letištní ještěrka IHNED
C1: WRB:1D2 → 1(1)#1 Tatra 111 města ihned => IHNED nasadíme těžké Tatry 111 do městských ulic
C2: Shoda na nasazení do továren, a protože Vallun nezvolil způsob, bude to POSTUPNĚ dle Piety
D2: Shoda na nasazení Pragy RV na dálkové tratě, a protože Vallun nezvolil způsob, bude to POSTUPNĚ dle Piety
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Pardon, dal byhc postupně, takže v poho:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Mohl bych poprosit o gif-screenshot toho, jak se vede letištním ještěrkám? (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A. Válka s Vodským svazem socialistických republik naši společnost zas až tak neovlivnila - jediný vodský stroj v provozu máme 8x parní lokomotivu třídy Y.Lidové noviny, pondělí 23. června 1941 ráno na titulní straně píše: Válečná fronta proti bolševismu
PTK - Berlin 22. června
V neděli v časných hodinách ranních vydal Vůdce provolání k weissbierskému národu, ve kterém je odhalováno, jak vodkská vláda přes weissbierskou politiku dorozumění a přátelský pakt v součinnosti s Cidérií potají proti Weissbiersku prováděla nejnebezpečnější pletichy. Dále se podrobně odhaluje, jak se vodkovší domnívali, že si mohou dovolovat nestydaté vyděračství na Říši, jak na weissbierských hranicích byly soustřeďovány stále mohutnější válečně síly. Vůdce konstatuje, že Vodsko tímto jednání hanebně zradilo ojednání přátelského paktu s Weissbierskem, takže nadešla hodina, kdy Weissbiersko musí se postaviti tomuto komplotu. Prohlásil, že se proto dnes rozhodl "osud a budoucnost weissbierského nárada vložit opětně do rukou říšské branné moci".
1) Nechme ji v provozu, Říšká armáda bude postupovat mílovými kroky vpřed a udržíme ji v provozu z kořistních náhradních dílů
2) Raději ji nahraďme něčím srovnatelným domácí produkce
3) Raději ji nahraďme něčím srovnatelným weissbierské produkce
4) Raději ji nahraďme něčím srovnatelným spojenecké produkce
Ludvík Brauer, údržbář, letiště Velký Brauerov, 8.7.1941
V posledních třech měsících jsme přišli o další dvě letadla. Myslím, že za to může vzdálený bratránek Karel - měl nějaké oplétačky s gestapem a od té doby jsme o něm neslyšeli, ale vždycky říkal, že jestli Pivónskoslovensko padne, on povede odboj se zbraní v ruce. Ale dělá mi to starosti - jeho zbrklé akce zvyšují míru bezpečnostních opatření na letištích a tím komplikuje mé vlastní záškodnické záměry.
Anežka Brauerová, účetní WRB, v dopise Veronice Brauerové, 12.10.1941
Ahoj Veroniko,
potřebujete ještě práci pro ty Weissbieřany? V Pragovce vyrábí nový autobus Praga NDO a já mám od šéfa za úkol je objednat, abychom nebyli závislí na Ciderských AEC - tak jak moc s tím mám spěchat?
B. Autobus Praga NDO
Cena: 91k RM
Hmotnost: 8 t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 97 kW
Tažná síla: 3100 kp
Provozní cena: 6,17k RM/rok
Kapacita: 25 cestujících
Je horší, než Ciderské AEC, ale už dříve jsme si odhlasovali, že kvůli nedostatku jej nasadíme, jakmile bude k dispozici. Jak rychle?
1) IHNED
2) POSTUPNĚ
Karel Fiala, syn Ludmily Fialové, rozené Brauerové, partyzán, Kunratava, 1.1.1941
Poslední měsíc byl zajímavý. Sakéjci vstoupili do války. Přepadli Bourboniku. A Weissbierský vůdce se k nim přidal a vyhlásil Bourbonice válku. V novinách se to nedočtu, ale když se zamyslím nad obrovským průmyslovým potenciálem Bourboniky a lidským potenciálem Vodkského svazu, tak je v podstatě jasné, že tuhle válku vyhrajeme. Ale to neznamená, že tomu přestanu pomáhat.
Před pár dny jsem zjistil, že Tatra chystá uvést své vozy 111 i v cisternové verzi. Hodlám zabránit jejich nasazení. Jediné, co mě trochu znejišťuje je, že netuším, co vlastně chtějí těmi cisternami vozit. Pokud ropu nebo chemikálie, tak je to jasné - musím je zastavit a vyhodím do povětří každý most, po kterém by měly jezdit. Jestli ale jsou cisterny určeny k dopravě mléka pro obyvatele Weissbierska, pak je nechám být. Pivóňané už tak žijí v bídě a není třeba, aby se jejich situace ještě zhoršila.
Škoda, že se nemůžu poradit s příbuznými na novoroční sešlosti a musím se rozhodnout sám.
C. Cisternový náklaďák Tatra 111C
Cena: 104k RM
Hmotnost: 9 t
Rychlost: 56 km/h
Výkon: 127 kW
Tažná síla: 3500 kp
Provozní cena: 6,88k RM/rok
Kapacita: 25 000l kapalin
Tak jak je nasadíme? Vyberte nic, jeden nebo více možností:
1) Budou vozit mléko. Partyzáni je nechají na pokoji.
2) Budou vozit chemikálie a ropu uvnitř průmyslových podniků. Tam na ně partyzáni nemůžou.
3) Budou vozit chemikálie mimo průmyslové podniky. Partyzáni zničí všechny mosty, které na jejich trasách jsou a protektorátní úřady následně vybudují objížďky, které mostů nebudou potřebovat.
4) Budou vozit ropu mimo průmyslové podniky. Partyzáni zničí všechny mosty, které na jejich trasách jsou a protektorátní úřady následně vybudují objížďky, které mostů nebudou potřebovat.
Výsledky roku 1941:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -13,3M RM
Nové dop. prostředky: -846M RM
Provoz vlaků: -643M RM
Provoz sil. dopravy: -130M RM
Provoz letecké dopravy: -200M RM
Provoz lodní dopravy: -59,6M RM
Údržba: -59,9M RM
Příjmy vlaků: +1,70G RM
Příjmy sil. vozidel: +763M RM
Příjmy let. dopravy: +1,14G RM
Příjmy lodní dopravy: +290M RM
Další výdaje: -14,5K RM
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +1,94G RM
Stav na účtu: +18,9G RM
Hodnota společnosti: +24,2G RM
Momentálně se to podařilo snížit na 5500.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B2
C3+4
B2
C3+4
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B1
C3+4
B1
C3+4
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti