[Let's Play] OpenTTD
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Tohle je teprve ten správný openTTD, když člověk na křižovatku pět minut zírá, než pochopí, jak to bylo myšlené. (-;MarkyParky píše: ↑8. 3. 2020, 19:24Přechod na rychlejší koleje pro 200km/h spěšné vlaky si vyžádaly mimoúrovňové řešení křižovatky u Perníkova.
A 2
B 1+2 - III postupně, 3+4 IV postupně, zbytek nechat
C 3
D1
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 Lo2000 3 řada 252 - Řada 252 + Talgo
B1: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 III postupně => 150t Šestikola Patriot IHNED
B2: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 III postupně => 150t diesley ČS7 POSTUPNĚ
B3: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV postupně => 300t Šestikola Patriot IHNED
B4: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV postupně => 300t diesely Patriot IHNED
B5: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV Nechat => 600t VL11 ČS7 IHNED
B6: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV Nechat > nad 600t ČS7 IHNED
C: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 povýšit na 180, 2 povýšit na 180 a zdvojkolejnit, 3 povýšit na 230 => Všechno, kde jezdí kontejnery, zvedneme na 180 km/h a zdvojkolejníme
D: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 jako první, 3 nakonec => Linka k Čobolům bude nakonec.
B1: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 III postupně => 150t Šestikola Patriot IHNED
B2: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 III postupně => 150t diesley ČS7 POSTUPNĚ
B3: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV postupně => 300t Šestikola Patriot IHNED
B4: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV postupně => 300t diesely Patriot IHNED
B5: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV Nechat => 600t VL11 ČS7 IHNED
B6: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 II Ihned, 2 III ihned, 3 IV Nechat > nad 600t ČS7 IHNED
C: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 povýšit na 180, 2 povýšit na 180 a zdvojkolejnit, 3 povýšit na 230 => Všechno, kde jezdí kontejnery, zvedneme na 180 km/h a zdvojkolejníme
D: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 jako první, 3 nakonec => Linka k Čobolům bude nakonec.
Re: [Let's Play] OpenTTD
Právě jsem se zaregistroval. Poslední měsíc (!) jsem po kouskách přečetl všech 120 stran vlákna. A smekám!!! Je to super a budu dál sledovat. A abych taky něčím přispěl, mám pro vás hádanku. Na straně 99 je hned zkraje fotka vodkské posunovací lokomotivy,které cosi jakoby "vyrůstá" z pantografu. Původně jsem, vzhledem k barvám korespundujícím s lokomotivu myslel, že je to její součást, ale není. Ví snad někdo, co nám to tam vykupuje? Nebo si troufne hádat? Případně mohu napovědět
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Vítej a klidně se přidej k dalšímu hlasování (už zas mám čas a hraju, brzy bude další volba).
A díky i za hádanku, vykukuje tam Мо́лодец, raketa železničního raketového systému.
A díky i za hádanku, vykukuje tam Мо́лодец, raketa železničního raketového systému.
- Vallun
- Příspěvky: 32253
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Tak Marky mne s Moloďcem předběhl...
Ta červená barva tam dost klame, ale je to tak...
Ta červená barva tam dost klame, ale je to tak...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
Tak koukám,že nejste specialisti jen na mašinky Je to skutečně tahle bestie,která se ukrývala ve třech vagónech maskovaných jako mražáky. Raketa samotná, jinak to byl celý vlak. 3 mašiny a 17 dalších vagónů. Mimochodem se tam tuším před odpalem v rámci stabilizace ještě roztáhl do šířky podvozek. Jakoby širokorozchodná nestačila...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
3.1.1994 - Třídnická hodina na stavárně
"Studenti,
chtěla jsem vás upozornit, že toto poletí, pro většinu z vás víceméně úspěšné, bylo poslední, kdy jste měli předem zcela daný rozvrh. Na jaro už si budete moct vybrat jeden povinně volitelný předmět. A v příštím roce si už budete většinu svého rozvrhu skládat sami - až na maturitní předměty samozřejmě.
Jarmila si vede výborně. Co se týká společnosti, tak probíhají masivní přestavby všech kontejnerových tratí na 180 km/h a zdvojkolejnění. Myslím, že se v Pivónii právě zrodila betonářská lobby.
Hospodářské výsledky za rok 1993
V tuhle chvíli není o čem rozhodovat.
"Studenti,
chtěla jsem vás upozornit, že toto poletí, pro většinu z vás víceméně úspěšné, bylo poslední, kdy jste měli předem zcela daný rozvrh. Na jaro už si budete moct vybrat jeden povinně volitelný předmět. A v příštím roce si už budete většinu svého rozvrhu skládat sami - až na maturitní předměty samozřejmě.
Jarmila si vede výborně. Co se týká společnosti, tak probíhají masivní přestavby všech kontejnerových tratí na 180 km/h a zdvojkolejnění. Myslím, že se v Pivónii právě zrodila betonářská lobby.
Hospodářské výsledky za rok 1993
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -4,04G Kčs
Nové dop. Prostředky: -7,97G Kčs
Provoz vlaků: -22,4G Kčs
Provoz sil. dopravy: -4,89G Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,96G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,90G Kčs
Údržba: -1,90G Kčs
Příjmy vlaků: +63,2G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +20,5G Kčs
Příjmy let. dopravy: +28,5G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +8,00G Kčs
Další výdaje: -351k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +73,2G Kčs
Stav na účtu: +379G Kčs
Hodnota spol. : +507G Kčs
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
7.2.1994 - Hynek, po návratu z praxe v dílně
Teda tati, můžu ti říct, že jak se teď otevřely hranice a lidi si dováží ojetiny z celého světa, tak mi prošly pod rukama neskutečné kousky. Nedávno jsem montoval jedno auto z Cidérie, co mělo volant na špatné straně a dneska jsem zase řešil auto z Aláhské abstínie a řeknuti, ta spotřeba - oni snad mají benzín zadarmo, či co?
A. Elektrická lokomotiva BR92 z Cidérie
Cena: 263M Kč
Hmostnost: 126t
Rychlost: 140 km/h
Výkon: 5,04 MW
Tažná síla: 364 kN
Provozní cena: 12,3M Kčs
Dává smysl jako náhrada za dvojičku VL11 (100 km/h, 5,36MW, 603 kN) na těžkých (do 600t), velmi rychlých (160 km/h) nákladních tratích.
1) IHNED
2) POSTUPNĚ
3) VŮBEC
B. Dieslová lokomotiva 4000 EMD SD70ACS, původně Bourbonská konstrukce, ale dovezená z Aláhské abstínie.
Cena: 233M Kčs
Hmotnost: 170t
Rychlost: 111 km/h
Výkon: 3,36 MW
Tažná síla: 850 kN
Provozní cena: 10,6M Kčs/rok
Bylo by možné ji nasadit a mírně s ní zrychlit nebo zvýšit výkon na některých středních tratích rychlostí 120 a 160km/h. Rozhodněte o následujících kategoriích (IHNED, POSTUPNĚ, VŮBEC):
1) třída Db (diesel, 98 km/h, 746 kW, 173 kN) - poslední jednotky kusů, těžce poddimenzované
2) 060-DA (diesel, 100 km/h, 1,54 MW, 312 kN) - poslední jednotky kusů, lehce poddimenzované
3) M62 "Sergej" (diesel, 100 km/h, 1,47 MW, 348 kN) - lehce poddimenzované
4) Škoda 181 "Šestikolo" (elektrická, 120 km/h, 1,49 MW, 229 kN) - lehce poddimenzované výkonem, rychlejší
5) Škoda 363 "Princezna" (elektrická, 120 km/h, 3,48 MW, 261 kN) - až na tažnou sílu ve všem vyhovuje, rychlejší
6) ET 41 (elektrická, 125 km/h, 4,027 MW, 502 kN) - naprosto vyhovoující, jen je to dvojička
Teda tati, můžu ti říct, že jak se teď otevřely hranice a lidi si dováží ojetiny z celého světa, tak mi prošly pod rukama neskutečné kousky. Nedávno jsem montoval jedno auto z Cidérie, co mělo volant na špatné straně a dneska jsem zase řešil auto z Aláhské abstínie a řeknuti, ta spotřeba - oni snad mají benzín zadarmo, či co?
A. Elektrická lokomotiva BR92 z Cidérie
Cena: 263M Kč
Hmostnost: 126t
Rychlost: 140 km/h
Výkon: 5,04 MW
Tažná síla: 364 kN
Provozní cena: 12,3M Kčs
Dává smysl jako náhrada za dvojičku VL11 (100 km/h, 5,36MW, 603 kN) na těžkých (do 600t), velmi rychlých (160 km/h) nákladních tratích.
1) IHNED
2) POSTUPNĚ
3) VŮBEC
B. Dieslová lokomotiva 4000 EMD SD70ACS, původně Bourbonská konstrukce, ale dovezená z Aláhské abstínie.
Cena: 233M Kčs
Hmotnost: 170t
Rychlost: 111 km/h
Výkon: 3,36 MW
Tažná síla: 850 kN
Provozní cena: 10,6M Kčs/rok
Bylo by možné ji nasadit a mírně s ní zrychlit nebo zvýšit výkon na některých středních tratích rychlostí 120 a 160km/h. Rozhodněte o následujících kategoriích (IHNED, POSTUPNĚ, VŮBEC):
1) třída Db (diesel, 98 km/h, 746 kW, 173 kN) - poslední jednotky kusů, těžce poddimenzované
2) 060-DA (diesel, 100 km/h, 1,54 MW, 312 kN) - poslední jednotky kusů, lehce poddimenzované
3) M62 "Sergej" (diesel, 100 km/h, 1,47 MW, 348 kN) - lehce poddimenzované
4) Škoda 181 "Šestikolo" (elektrická, 120 km/h, 1,49 MW, 229 kN) - lehce poddimenzované výkonem, rychlejší
5) Škoda 363 "Princezna" (elektrická, 120 km/h, 3,48 MW, 261 kN) - až na tažnou sílu ve všem vyhovuje, rychlejší
6) ET 41 (elektrická, 125 km/h, 4,027 MW, 502 kN) - naprosto vyhovoující, jen je to dvojička
Re: [Let's Play] OpenTTD
A postupně
B koupit jednu a dát pak do muzea, něco tak ošklivého musíme uchovat pro výstrahu budoucím generacím
B koupit jednu a dát pak do muzea, něco tak ošklivého musíme uchovat pro výstrahu budoucím generacím
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
"Abstínie"!
A postupně
B 1 ihned, víceméně se stejným vysvětlením, jako F.
A postupně
B 1 ihned, víceméně se stejným vysvětlením, jako F.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Vallun
- Příspěvky: 32253
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A - vůbec
B Faskal+1
B Faskal+1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 Postupně => BR92 Vůbec
B: Koupíme jeden exemplář a dáme rovnou do muzea
B: Koupíme jeden exemplář a dáme rovnou do muzea
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Já bych jen upozornil pana předsedu, že tady nebyla shoda, já jsem volil 1) ihned (jinak nic), aby na to muzeum byla výmluva. Přece si tam nemůžeme cpát kusy, které u nás skutečně nejezdily.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Pieta: Omluvujeme se,
dáváme to posoudit kostkám: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 1 kus 3 ihned
a ty ti dávají za pravdu.
dáváme to posoudit kostkám: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 1 kus 3 ihned
a ty ti dávají za pravdu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů