[Let's Play] OpenTTD
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Log 1=0: Tak u umělce musíš trochu číst mezi řádky, ne?
Nicméně přání je zaznamenáno, tak já s tím něco udělám...
Nicméně přání je zaznamenáno, tak já s tím něco udělám...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, básně, 10.10.1975
Cena: 12,8M Kčs
Hmotnost: 18t
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 125 kN
Provozní cena: 743k Kčs/rok
Kapacita: 40 000 litrů tekutin
Josef Jan Brauer konečně našel lásku svého života, řidičku kamionu LIAZ 100. Zatímco se v konfortně vybavené moderní kabině tohoto dálkového vozu budou věnovat intimnostem, vy rozhodněte, zda a jak tyhle kamióny nastoupí do provozu - IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC v následujících kategoriích.
1) Alkohol ve městech - Kamión Škoda 706 RTTN (56 km/h, 176kW, 45 kN, 35 000 litrů)
2) Mléko ve městech - Střední náklaďák Tatra 111C (56 km/h, 127kW, 35 kN, 25 000 litrů)
3) Chemikálie v podnicích - Střední náklaďák Tatra 111C (56 km/h, 127kW, 35 kN, 25 000 litrů)
4) Ropa v podnicích - Lehký náklaďák Praha RN-C (40 km/h, 60kW, 23 kN, 15 000 litrů)
5) Chemikálie meziměsto - Kamión Škoda 706 RTTN (56 km/h, 176kW, 45 kN, 35 000 litrů)
6) Paliva meziměsto - Kamión Diamond T Semitrailer (88 km/h, 186kW, 90 kN, 30 000 litrů)
7) Ropa meziměsto - Kamión Diamond T Semitrailer (88 km/h, 186kW, 90 kN, 30 000 litrů)
Josef Jan Brauer, básně, 1.12.1975
1) Nechat to být - tohle je zvláštní atrakce, tak se na ní prostě musí čekat.
2) Nahradíme Brigadýry Andulami. Pořád to jsou svazarmovská letadla, ale ztrojnásobí se kapacita při stejném počtu strojů.
3) Nahradíme Brigadýry Jaky-40 a uděláme z toho normální linku.
4) Rozšíříme letiště, aby mělo dvě dráhy a dva terminály.
Josef Jan Brauer, básně, 1.1.1976
Výsledky roku 1976:
C. Jaké budou úkoly pro novou pětiletku. Seřaďte podle priority (můžete některý bod vynechat - tím hlasujete pro to, aby se neprováděl vůbec, nebo až nakonec).
1) Doprava bude operativně reagovat na uvažované strukturální změny v národním hospodářství, aby zvyšovala přepravní kapacity, zvláště v některých oblastech (eufemismus pro pokračování nesplněné části plánu V. pětiletky a optimalizaci kapacit i u jiného zboží než jen pasažérů).
2) Zvýšíme osobní a společenskou spotřebu obyvatelstva (zvýšit produkci zboží)
3) Soustředím se především na zlepšování jejich skladby i na zvyšování podílu biologicky hodnotnějších druhů (zvýšit produkci zemědělských potřeb)
4) Dáme našim občanům tisíce nových bytů, přičemž se zvětší jejich užitková plocha a vzroste podíl bytů se třemi a více pokoji (zvýšit produkci stavebních materiálů)
5) Vláda bude klást mimořádný důraz na to, aby strojírenství přizpůsobilo strukturu a proporce výroby novým potřebám a aby podstatně zvýšilo technickoekonomickou úroveň a kvalitu svých výrobků (zvýšit strojírenskou produkci)
6) V nejbližších letech postupně uvedeny do provozu velké moderní komplexy, jejichž plné a efektivní využití vytvoří kvalitativně novou základnu pro úspěšnou chemizaci národního hospodářství (zvýšit produkci chemikálií a paliv)
7) Zvláštní pozornost budeme i nadále věnovat komplexu otázek spojených s výstavbou a rozvojem Kralanhradu, hlavního města Pivónskoslivenské socialistické republiky (postavíme velké moderní sídliště na předměstí Kralanhradu a také nedaleko Kralanhradu zbudujeme velkou vodní nádrž, která bude město zásobovat pitnou vodou).
8 ) Musíme všichni společně usilovat, abychom rozmnožovali zdroje paliv a energie a zároveň s nimi na všech úsecích efektivně hospodařili. Z těchto důvodů budeme pokračovat v urychlování těžby domácích paliv (zvýšit těžbu uhlí).
9) Náročnost úkolů si vyžaduje, abychom věnovali značnou pozornost rozvoji silniční a železniční dopravy a našich spojů (optimalizace kolejové a silniční sítě).
Ten nevýrazný nosík,
souměrnost a elegance těla,
kéž vyměnit mé tekutiny,
s těmi v návěsu svém by chtěla.
A. Kamión LIAZ 100souměrnost a elegance těla,
kéž vyměnit mé tekutiny,
s těmi v návěsu svém by chtěla.
Cena: 12,8M Kčs
Hmotnost: 18t
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 125 kN
Provozní cena: 743k Kčs/rok
Kapacita: 40 000 litrů tekutin
Josef Jan Brauer konečně našel lásku svého života, řidičku kamionu LIAZ 100. Zatímco se v konfortně vybavené moderní kabině tohoto dálkového vozu budou věnovat intimnostem, vy rozhodněte, zda a jak tyhle kamióny nastoupí do provozu - IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC v následujících kategoriích.
1) Alkohol ve městech - Kamión Škoda 706 RTTN (56 km/h, 176kW, 45 kN, 35 000 litrů)
2) Mléko ve městech - Střední náklaďák Tatra 111C (56 km/h, 127kW, 35 kN, 25 000 litrů)
3) Chemikálie v podnicích - Střední náklaďák Tatra 111C (56 km/h, 127kW, 35 kN, 25 000 litrů)
4) Ropa v podnicích - Lehký náklaďák Praha RN-C (40 km/h, 60kW, 23 kN, 15 000 litrů)
5) Chemikálie meziměsto - Kamión Škoda 706 RTTN (56 km/h, 176kW, 45 kN, 35 000 litrů)
6) Paliva meziměsto - Kamión Diamond T Semitrailer (88 km/h, 186kW, 90 kN, 30 000 litrů)
7) Ropa meziměsto - Kamión Diamond T Semitrailer (88 km/h, 186kW, 90 kN, 30 000 litrů)
Josef Jan Brauer, básně, 1.12.1975
Je to tak v životě dáno,
že po malém romantickém gestu,
žena vám řekne ano,
a letíte na svatební cestu.
Však i když je let trvá dlouho,
není to vzdáleností,
Buď trpělivá lidská touho,
když příliš letadel letiště hostí.
že po malém romantickém gestu,
žena vám řekne ano,
a letíte na svatební cestu.
Však i když je let trvá dlouho,
není to vzdáleností,
Buď trpělivá lidská touho,
když příliš letadel letiště hostí.
B. Letiště hotelů nedaleko Malého Kašparova, na které se JJ Brauer vydal na svatební cestu, je obsluhováno svazarmovskými Brigadýry, které se staly oblíbenou atrakcí - a je tedy přetížené. Je to poslední místo na celé mapě, kde se nepodařilo splnit závazek pětiletky, že dojde k optimalizaci obsazení. Co s tím?
1) Nechat to být - tohle je zvláštní atrakce, tak se na ní prostě musí čekat.
2) Nahradíme Brigadýry Andulami. Pořád to jsou svazarmovská letadla, ale ztrojnásobí se kapacita při stejném počtu strojů.
3) Nahradíme Brigadýry Jaky-40 a uděláme z toho normální linku.
4) Rozšíříme letiště, aby mělo dvě dráhy a dva terminály.
Josef Jan Brauer, básně, 1.1.1976
Když splníte na sto procent
jen pětinu pětiletky,
zamlčíte zbyle čtyři,
aby neměli jste pletky.
Teda spíše oplétačky
s nějakými estébáčky.
A že pro stát to dobré není?
Všechno spraví "Soubor opatření".
jen pětinu pětiletky,
zamlčíte zbyle čtyři,
aby neměli jste pletky.
Teda spíše oplétačky
s nějakými estébáčky.
A že pro stát to dobré není?
Všechno spraví "Soubor opatření".
Výsledky roku 1976:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -328M Kčs
Nové dop. prostředky: -15,4G Kčs
Provoz vlaků: -13,8G Kčs
Provoz sil. dopravy: -4,03G Kčs
Provoz letecké dopravy:-1,95G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,35M Kčs
Údržba: -1,52G Kčs
Příjmy vlaků: +38,2G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +15,0G Kčs
Příjmy let. dopravy: +20,2G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +6,13G Kčs
Další výdaje: -292k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +41,1G Kčs
Stav na účtu: +674G Kčs
Hodnota společnosti: +800G Kčs
1) Doprava bude operativně reagovat na uvažované strukturální změny v národním hospodářství, aby zvyšovala přepravní kapacity, zvláště v některých oblastech (eufemismus pro pokračování nesplněné části plánu V. pětiletky a optimalizaci kapacit i u jiného zboží než jen pasažérů).
2) Zvýšíme osobní a společenskou spotřebu obyvatelstva (zvýšit produkci zboží)
3) Soustředím se především na zlepšování jejich skladby i na zvyšování podílu biologicky hodnotnějších druhů (zvýšit produkci zemědělských potřeb)
4) Dáme našim občanům tisíce nových bytů, přičemž se zvětší jejich užitková plocha a vzroste podíl bytů se třemi a více pokoji (zvýšit produkci stavebních materiálů)
5) Vláda bude klást mimořádný důraz na to, aby strojírenství přizpůsobilo strukturu a proporce výroby novým potřebám a aby podstatně zvýšilo technickoekonomickou úroveň a kvalitu svých výrobků (zvýšit strojírenskou produkci)
6) V nejbližších letech postupně uvedeny do provozu velké moderní komplexy, jejichž plné a efektivní využití vytvoří kvalitativně novou základnu pro úspěšnou chemizaci národního hospodářství (zvýšit produkci chemikálií a paliv)
7) Zvláštní pozornost budeme i nadále věnovat komplexu otázek spojených s výstavbou a rozvojem Kralanhradu, hlavního města Pivónskoslivenské socialistické republiky (postavíme velké moderní sídliště na předměstí Kralanhradu a také nedaleko Kralanhradu zbudujeme velkou vodní nádrž, která bude město zásobovat pitnou vodou).
8 ) Musíme všichni společně usilovat, abychom rozmnožovali zdroje paliv a energie a zároveň s nimi na všech úsecích efektivně hospodařili. Z těchto důvodů budeme pokračovat v urychlování těžby domácích paliv (zvýšit těžbu uhlí).
9) Náročnost úkolů si vyžaduje, abychom věnovali značnou pozornost rozvoji silniční a železniční dopravy a našich spojů (optimalizace kolejové a silniční sítě).
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 23. 7. 2019, 22:18, celkem upraveno 2 x.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Hurá!:)
A 1, 2 postupně
A 3..7 ihned
B 1-3 Pár brigadýrů ponechat, ale většinu kapacity vozit něčím novějším:)
C 9 (minimalizovat dorpavu surovin po silnicích) 1 7 2 3 4 6 5
A 1, 2 postupně
A 3..7 ihned
B 1-3 Pár brigadýrů ponechat, ale většinu kapacity vozit něčím novějším:)
C 9 (minimalizovat dorpavu surovin po silnicích) 1 7 2 3 4 6 5
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15072
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Ad B) Kdyby se letiště mělo rozšiřovat, znamená to zbourat jeden z hotelů?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Spíš jsem měl v plánu udělat umělý poloostrov, na který se druhá runway a terminál umístí.Pieta píše:Kdyby se letiště mělo rozšiřovat, znamená to zbourat jeden z hotelů?
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15072
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1+2 hned, zbytek postupně
B4
C 743
B4
C 743
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Alkohol města - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Mléko města - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A3: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Chemikálie podniky - 1 Ihned 2 postupně => IHNED
A4: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Ropa podniky - 1 Ihned 2 postupně => IHNED
A5: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Chemikálie meziměsto - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A6: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Paliva meziměsto - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A7: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Ropa meziměsto - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
B: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Variabilní posílení, 2 Rozšíření letiště => Některé Brigadýry nahradíme Andulami a Jaky.
C 1. pozice: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Optimalizace sítě, 2 Kralanhrad => Optimalizace sítě
C 2. pozice: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Optimalizace vytížení, 2 Kralanhrad => Pokračujeme v optimalizaci vytížení tratí
C 3. pozice: SHODA => Kralanhrad sídliště a Vodní nádrž
C 4. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Zboží, 2 Stavební materiály => Stavební materiály
C 5. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Zboží, 2 Zemědělské potřeby => Zemědělské potřeby
C 6. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Bude vůbec zboží? 1 Ano => NE
C 6. pozice: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Bude vůbec chemický průmysl? 1 Ano => Chemikálie a paliva
C 7. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Bude vůbec strojírenství? 1 Ano => NE
A2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Mléko města - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A3: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Chemikálie podniky - 1 Ihned 2 postupně => IHNED
A4: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Ropa podniky - 1 Ihned 2 postupně => IHNED
A5: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Chemikálie meziměsto - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A6: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Paliva meziměsto - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
A7: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Ropa meziměsto - 1 Ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
B: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Variabilní posílení, 2 Rozšíření letiště => Některé Brigadýry nahradíme Andulami a Jaky.
C 1. pozice: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Optimalizace sítě, 2 Kralanhrad => Optimalizace sítě
C 2. pozice: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Optimalizace vytížení, 2 Kralanhrad => Pokračujeme v optimalizaci vytížení tratí
C 3. pozice: SHODA => Kralanhrad sídliště a Vodní nádrž
C 4. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Zboží, 2 Stavební materiály => Stavební materiály
C 5. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Zboží, 2 Zemědělské potřeby => Zemědělské potřeby
C 6. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Bude vůbec zboží? 1 Ano => NE
C 6. pozice: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Bude vůbec chemický průmysl? 1 Ano => Chemikálie a paliva
C 7. pozice: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Bude vůbec strojírenství? 1 Ano => NE
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, básně, 5.3.1976
Cena: 242M Kčs
Hmotnost: 184 t
Rychlost: 100 km/h
Výkon: 5,36 MW
Tažná síla: 603 kN
Provozní cena: 12,5M Kčs/rok
Tahle dvojitá lokomotiva konečně dosahuje výkonu, který je schopen nahradit nejsilnější bourbonské parní stroje. Rozhodněte, zda nahradí IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC:
1) AT&SF 5000 na pomalých (100km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
2) S499 na pomalých (100km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
3) AT&SF 5000 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
4) VL22M na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
5) S499 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
6) AT&SF 5000 na pomalých (100km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
7) Jednotlivé S499 na pomalých (100km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
8 ) Páry S499 na pomalých (100km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 120 km/h, 2x3,08 MW, 2x235 kN)
9) VL22M na rychlých (120km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
Josef Jan Brauer, básně, 4.6.1976
Cena: 13,0M Kčs
Hmotnost: 18t
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 125 kN
Provozní cena: 753k Kčs/rok
Kapacita: 40 tun hrubého i jemného sypkého nákladu
Ve městech a podnicích máme návěsy zakázané a ideologické trasy pomalu rozpouštíme, takže otázky se týkají jen rozvozu surovin mimo město. Rozhodněte, zda vyměnit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Železná ruda - Škoda 706 RTTN (56 km/h, 179 kW, 42 kN, 35 tun, návěs)
2) Cukrová řepa - Škoda 706 R (72 km/h, 149 kW, 39 kN, 27 tun, bez návěsu)
3) Jíl - Škoda 706 RTTN (56 km/h, 179 kW, 42 kN, 35 tun, návěs)
4) Kámen - Škoda 706 RTTN (56 km/h, 179 kW, 42 kN, 35 tun, návěs)
5) Kovový šrot - Mercedes Benz L 3750 (88 km/h, 186 kW, 83 kN, 30 tun, přívěs)
6) Písek - Škoda 706 R (72 km/h, 149 kW, 39 kN, 27 tun, bez návěsu)
7) Uhlí - MA3-525 (64 km/h, 298 kW, 168 kN, 55 tun, návěs)
C. Tak máme trojčata Rozhodněte, prozatím, jak se budou jmenovat.
Josef Jan Brauer, dětské básně, 1.1.1977
V rámci optimalizace tratí byly v roce 1976 zdvojkoleněny další tratě a některé železniční křižovatky byly převedeny na mimoúrovňové, zejména v jihozápadní Pivónii. Bylo rozšířeno nádraží v Užově, Hradatci a Novem Poli. Byl zbudován dálniční obchvat Nového Pole. Napojení Žatiček mezi Perníkovem a Pivónským Mruklovem dostalo zdvojení všech zdymadel a i na dalších řekách byly spuštěny navigační bóje, které usnadní kapitánům vyhýbání na úzkých řekách. Bylo zrušeno množství nevyužívaných letištních terminálů, protože už nelétáme s mezipřistáními.
Velké břicho mojí ženy,
dává tušit, že nás čekaj změny.
Až je celá napjatá,
bude mít snad dvojčata?
A. Dvojčlenná elektrická lokomotiva VL-11dává tušit, že nás čekaj změny.
Až je celá napjatá,
bude mít snad dvojčata?
Cena: 242M Kčs
Hmotnost: 184 t
Rychlost: 100 km/h
Výkon: 5,36 MW
Tažná síla: 603 kN
Provozní cena: 12,5M Kčs/rok
Tahle dvojitá lokomotiva konečně dosahuje výkonu, který je schopen nahradit nejsilnější bourbonské parní stroje. Rozhodněte, zda nahradí IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC:
1) AT&SF 5000 na pomalých (100km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
2) S499 na pomalých (100km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
3) AT&SF 5000 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
4) VL22M na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
5) S499 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
6) AT&SF 5000 na pomalých (100km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
7) Jednotlivé S499 na pomalých (100km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
8 ) Páry S499 na pomalých (100km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 120 km/h, 2x3,08 MW, 2x235 kN)
9) VL22M na rychlých (120km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
Josef Jan Brauer, básně, 4.6.1976
Když se vám dítě narodí,
koupíte si vůz rodinný.
Když dvojčata máte,
nestáčí vám vůz jediný.
Když ale máte porod dlouhý
a až za trojčetem přijde tečka,
z porodnice odveze je
leda sklápěčka.
B. Kamión LIAZ 100 se sklápěcím návěsemkoupíte si vůz rodinný.
Když dvojčata máte,
nestáčí vám vůz jediný.
Když ale máte porod dlouhý
a až za trojčetem přijde tečka,
z porodnice odveze je
leda sklápěčka.
Cena: 13,0M Kčs
Hmotnost: 18t
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 125 kN
Provozní cena: 753k Kčs/rok
Kapacita: 40 tun hrubého i jemného sypkého nákladu
Ve městech a podnicích máme návěsy zakázané a ideologické trasy pomalu rozpouštíme, takže otázky se týkají jen rozvozu surovin mimo město. Rozhodněte, zda vyměnit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Železná ruda - Škoda 706 RTTN (56 km/h, 179 kW, 42 kN, 35 tun, návěs)
2) Cukrová řepa - Škoda 706 R (72 km/h, 149 kW, 39 kN, 27 tun, bez návěsu)
3) Jíl - Škoda 706 RTTN (56 km/h, 179 kW, 42 kN, 35 tun, návěs)
4) Kámen - Škoda 706 RTTN (56 km/h, 179 kW, 42 kN, 35 tun, návěs)
5) Kovový šrot - Mercedes Benz L 3750 (88 km/h, 186 kW, 83 kN, 30 tun, přívěs)
6) Písek - Škoda 706 R (72 km/h, 149 kW, 39 kN, 27 tun, bez návěsu)
7) Uhlí - MA3-525 (64 km/h, 298 kW, 168 kN, 55 tun, návěs)
C. Tak máme trojčata Rozhodněte, prozatím, jak se budou jmenovat.
Josef Jan Brauer, dětské básně, 1.1.1977
První slovo, vlak,
vyslovuj ho tak.
Druhé slovo autíčko,
promluvíme maličko.
První kroky, loď,
tak už ke mě pojď,
Druhé kroky letadlo,
jenom abys nespadlo.
vyslovuj ho tak.
Druhé slovo autíčko,
promluvíme maličko.
První kroky, loď,
tak už ke mě pojď,
Druhé kroky letadlo,
jenom abys nespadlo.
V rámci optimalizace tratí byly v roce 1976 zdvojkoleněny další tratě a některé železniční křižovatky byly převedeny na mimoúrovňové, zejména v jihozápadní Pivónii. Bylo rozšířeno nádraží v Užově, Hradatci a Novem Poli. Byl zbudován dálniční obchvat Nového Pole. Napojení Žatiček mezi Perníkovem a Pivónským Mruklovem dostalo zdvojení všech zdymadel a i na dalších řekách byly spuštěny navigační bóje, které usnadní kapitánům vyhýbání na úzkých řekách. Bylo zrušeno množství nevyužívaných letištních terminálů, protože už nelétáme s mezipřistáními.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A na pomalých postupně, jinde vůbec.
B 1..6 postupně
B 7 vůbec
C Vladimír, Leon a Kašpar, zkráceně VLaK
B 1..6 postupně
B 7 vůbec
C Vladimír, Leon a Kašpar, zkráceně VLaK
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15072
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A) ihned na pomalých (1267), na rychlých počkáme na něco rychlejšího
B) 256 ihned, 134 postupně, 7 vůbec
C) Hynek, Vilém, Jarmila
B) 256 ihned, 134 postupně, 7 vůbec
C) Hynek, Vilém, Jarmila
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Let's Play] OpenTTD
ad C) - Pieta +1
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15072
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A šlo by o jménech hlasovat jako o celku, aby to neskončilo napůl tak a napůl onak, prosím? d-:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1: MarkyParky:1D2 → 1(1)#ATSF těžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A2: MarkyParky:1D2 → 1(1)#S499 těžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A3: SHODA => VŮBEC
A4: SHODA => VŮBEC
A5: SHODA => VŮBEC
A6: MarkyParky:1D2 → 1(1)#ATSF supertěžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A7: MarkyParky:1D2 → 1(1)#S499 supertěžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A8: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Duo S499 supertěžké 1 ihned => IHNED
B1: SHODA => Železná ruda POSTUPNĚ
B2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#CuŘ 1 ihned, 2 postupně => Cukrová řepa POSTUPNĚ
B3: SHODA => Jíl POSTUPNĚ
B4: SHODA => Kámen POSTUPNĚ
B5: MarkyParky:1D2 → 1(1)#KoŠ 1 ihned, 2 postupně => Kovový šrot IHNED
B6: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Pís 1 ihned, 2 postupně => Písek POSTUPNĚ
B7: Shoda => Uhlí VŮBEC
C: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 VLAK, 2-3 Hynek, Vilém, Jarmila => Hynek, Vilém, Jarmila
A2: MarkyParky:1D2 → 1(1)#S499 těžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A3: SHODA => VŮBEC
A4: SHODA => VŮBEC
A5: SHODA => VŮBEC
A6: MarkyParky:1D2 → 1(1)#ATSF supertěžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A7: MarkyParky:1D2 → 1(1)#S499 supertěžké 1 ihned, 2 postupně => IHNED
A8: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Duo S499 supertěžké 1 ihned => IHNED
B1: SHODA => Železná ruda POSTUPNĚ
B2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#CuŘ 1 ihned, 2 postupně => Cukrová řepa POSTUPNĚ
B3: SHODA => Jíl POSTUPNĚ
B4: SHODA => Kámen POSTUPNĚ
B5: MarkyParky:1D2 → 1(1)#KoŠ 1 ihned, 2 postupně => Kovový šrot IHNED
B6: MarkyParky:1D2 → 2(2)#Pís 1 ihned, 2 postupně => Písek POSTUPNĚ
B7: Shoda => Uhlí VŮBEC
C: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 VLAK, 2-3 Hynek, Vilém, Jarmila => Hynek, Vilém, Jarmila
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, dětské básně, 4.6.1976
Nadzvukové letadlo Tupolev Tu-144
Cena: 397M Kčs
Rychlost: 2253 km/h
Kapacita: 100 cestujících
Provozní cena: 79,5M Kčs/rok
Typ: Velké letadlo
Dolet: 1024 čtverečků
Tu-144 sice uveze o třetinu méně lidí bez pošty, ale létá dvaapůlkrát rychleji než Il-62. Cca 275 čtverečků ale trvá, než tu rychlost nabere, nemá tedy ceny nasazovat na příliš krátké tratě.
A. V jakém režimu Tu-144 nasadíme?
1. Jedna či dvě prestižní linky, navrhněte jaké.
2. Všechny tratě delší 768 čtverečků (zatím nemáme)
3. Všechny tratě delší 640 čtverečků (máme 1)
4. Všechny tratě delší 512 čtverečků (máme 16)
5. Všechny tratě delší 448 čtverečků (máme 34)
6. Všechny tratě delší 348 čtverečků (máme 37)
7. Všechny tratě delší 352 čtverečků (máme 39)
8. Všechny tratě delší 320 čtverečků (máme 55)
9. Všechny tratě delší 256 čtverečků (máme 56)
10. Všechny tratě delší 192 čtverečků (máme 61)
11. Všechny tratě delší 96 čtverečků (máme 63)
12. Úplně všechny tratě (máme 65)
13. Nějaké jiné kritérium (navrhněte jaké)
B. Jakým způsobem budeme Tu-144 zavádět na tratích, která splní ktéria bodu A - u každého z následujících bodů zvolte VŮBEC, POSTUPNĚ nebo IHNED.
1. Nové tratě dosud nespojených měst (tady volte jen VŮBEC nebo IHNED)
2. Místo Il-62
3. Místo Jak-40
5. Místo svazarmovské směsky.
C. Tu-144 nemá kapacitu vozit poštu i lidi zároveň.
1) Kde se nasadí, letecká pošta se zruší.
2) Na každé pasažérské lince nasadíme také jeden čistě poštovní stroj Tu-144.
3) Na každé pasažérské lince nasadíme také jeden čistě poštovní stroj, ale bude to Il-62 nebo Jak-40 (podle vzdálenosti a vytížení).
D. Máme jednu linku na zboží, mezi Žatičkami, kovodílnou a Malým Brauerovem. Obslujuje jí Jak-40.
1) Nechme to tam, Tu-144 vozit zboží nebude.
2) Nasaďme na ní Tu-144 v nákladní variantě.
3) Nasaďme na ní Tu-144 v nákladní variantě a využijme doletu, takže bude vozit zboží i do Velkého Brauerova.
Batolata, batolata,
vlezou všude, natotata.
Ať je to holka nebo kluk,
jsou rychlejší než zvuk.
vlezou všude, natotata.
Ať je to holka nebo kluk,
jsou rychlejší než zvuk.
Nadzvukové letadlo Tupolev Tu-144
Cena: 397M Kčs
Rychlost: 2253 km/h
Kapacita: 100 cestujících
Provozní cena: 79,5M Kčs/rok
Typ: Velké letadlo
Dolet: 1024 čtverečků
Tu-144 sice uveze o třetinu méně lidí bez pošty, ale létá dvaapůlkrát rychleji než Il-62. Cca 275 čtverečků ale trvá, než tu rychlost nabere, nemá tedy ceny nasazovat na příliš krátké tratě.
A. V jakém režimu Tu-144 nasadíme?
1. Jedna či dvě prestižní linky, navrhněte jaké.
2. Všechny tratě delší 768 čtverečků (zatím nemáme)
3. Všechny tratě delší 640 čtverečků (máme 1)
4. Všechny tratě delší 512 čtverečků (máme 16)
5. Všechny tratě delší 448 čtverečků (máme 34)
6. Všechny tratě delší 348 čtverečků (máme 37)
7. Všechny tratě delší 352 čtverečků (máme 39)
8. Všechny tratě delší 320 čtverečků (máme 55)
9. Všechny tratě delší 256 čtverečků (máme 56)
10. Všechny tratě delší 192 čtverečků (máme 61)
11. Všechny tratě delší 96 čtverečků (máme 63)
12. Úplně všechny tratě (máme 65)
13. Nějaké jiné kritérium (navrhněte jaké)
B. Jakým způsobem budeme Tu-144 zavádět na tratích, která splní ktéria bodu A - u každého z následujících bodů zvolte VŮBEC, POSTUPNĚ nebo IHNED.
1. Nové tratě dosud nespojených měst (tady volte jen VŮBEC nebo IHNED)
2. Místo Il-62
3. Místo Jak-40
5. Místo svazarmovské směsky.
C. Tu-144 nemá kapacitu vozit poštu i lidi zároveň.
1) Kde se nasadí, letecká pošta se zruší.
2) Na každé pasažérské lince nasadíme také jeden čistě poštovní stroj Tu-144.
3) Na každé pasažérské lince nasadíme také jeden čistě poštovní stroj, ale bude to Il-62 nebo Jak-40 (podle vzdálenosti a vytížení).
D. Máme jednu linku na zboží, mezi Žatičkami, kovodílnou a Malým Brauerovem. Obslujuje jí Jak-40.
1) Nechme to tam, Tu-144 vozit zboží nebude.
2) Nasaďme na ní Tu-144 v nákladní variantě.
3) Nasaďme na ní Tu-144 v nákladní variantě a využijme doletu, takže bude vozit zboží i do Velkého Brauerova.
- Vallun
- Příspěvky: 32332
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1 2
B 1 HNED (volba VUBEC by ale byla lákavá, vzhledem A;)
2..5 vůbec )zejména u varianty 4!
C 2
D 1
B 1 HNED (volba VUBEC by ale byla lákavá, vzhledem A;)
2..5 vůbec )zejména u varianty 4!
C 2
D 1
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů