[Let's Play] OpenTTD

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A. Jak naložit s rebelujícími soudruhy v Hradíně? Taková opovážlivost - odmítnout pokrokovou techniku ze Vodského svazu!
1) Za trest nebudou mít žádné spojení se světem, dokud se neumoudří (nevzrostou jim hlukové limity in-game)
2) Zřídíme jim autobusovou linku, ale povede na Užovské mezinárodní letiště, kde bude přestup na další - aby si při čekání na přípoj uvědomili, co je to hluk.
3) Zřídíme jim lokálku - hodně klikaté serpentýny v obtížném terénu - a nasadíme na ní elektrickou zubačku třídy 49.0 (max rychlost 40 km/h), aby si uvědomili, o co přichází
4) Jiný, podobně výchovný nápad?

Myšlenky Josefa Jana Brauera na lyžáku, 26.3.1958

Jsme se školou na lyžáku a dneska jsme byli na běžkách u Hlavburského Ovčína. Viděl jsem do areálu zajíždět weissbierskou rychlíkovou lokomotivu bez vagónů, a to mě zaujalo. Zajel jsem se tedy zeptat nějakého soudruha, co se to tam děje. Odpověď mě překvapila:

* Přišly nové, rychlejší dobytčáky, a s nimi rozkaz využít válečné kořisti ke zrychlení vlaků s dobytkem. Proto se nasadily na nákladní tratě dlouhé, dříve rychlíkové weissbierské XX HV.
* Protože kapacita vlaků tak vzrostla, ale zároveň vzrostla i jejich délka, přišel také rozkaz, že se všechny vlaky mají o jeden vagón zkrátit. Jejich kapacita i tak naroste, ale nebudou tolik blokovat tratě a nebudou tak dlouho čekat ve stanicích na naplnění.

Problém byl v tom, že do jejich JZD před výměnou jezdil vlak s jedním dobytčákem. A rozkaz zněl jasně ...

Řekl jsem soudruhovi, že je to kravina. Tak to prý zkusí přednést na příští schůzi.


XX HV vjíždí do JZD poté, co k ní opět připřáhli alespoň jeden dobytčák
XX HV vjíždí do JZD poté, co k ní opět připřáhli alespoň jeden dobytčák
1958-03-26.gif (220.14 KiB) Zobrazeno 533 x

Myšlenky Josefa Jana Brauera při poslechu rádia , 29.9.1958

Dnes v rádiu hlásili, že už k dnešnímu dni je plán druhé pětiletky splněn. Že za to může skvělý výkon socialistické ekonomiky a nebývalý úspěch našich budovatelů

Tatínek to okomentoval, že prý je to spíš nebývalý neúspěch plánovačů, když nedokáží odhadnout výkon ekonomiky a seknou se skoro o polovinu potřebného času. Ale prý to nesmím nikde říkat. Ani kamarádům ve škole.


B. Úkoly pro druhou pětiletku jsou splněny, je na čase začít překračovat plán. Seřaďte podle priorit sekundární aktivity, kterým se budeme věnovat - co se stihne do konce pětiletky, to se stihne.
1) Inventura vozového parku
2) Optimalizace kapacity silniční dopravy
3) Optimalizace kapacity železniční dopravy
4) Optimalizace kapacity vodní dopravy
5) Optimalizace kapacity letecké dopravy
6) Zdvojkolejňování železničních tratí
7) Stavba dálnic
8 ) Budování rychlých vodních kanálů
9) Rozšiřování letišť
10) Zajišťování exponátů pro muzeum dopravy
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 13. 3. 2019, 11:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A3
B796352 10 481
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 4 Za trest zrušíme místní organizaci Strany. A necháme je vycukat - nejrychlejší železnice s několika dřevěnými mosty.

Lokomotiva bez vagonu :D

B 10 8 9 5 4 6 3 2 1 7
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9045
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Faskal »

A3
B10 1 3 4 5 9 7 6 9 2
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

MarkyParky píše: 13. 3. 2019, 18:461. pozice: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1-2 muzeum 3 dálnice => Muzeum
2. pozice: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 dálnice 2 kanály 3 inventura => Kanály
3. pozice: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 dálnice 2 letiště 3 inventura => Letiště
4. pozice: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 dálnice 2 letadla 3 inventura => Letadla
5. pozice: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 dálnice 2 lodě 3 inventura => Lodě
6. pozice: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1 dálnice 2 dvojkolejky 3 inventura => Inventura
7. pozice: MarkyParky:1D3 → 2(2)#1 dálnice 2 dvojkolejky 3 vlaky => Dvojkolejné tratě
8. pozice: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 dálnice 2-3 vlaky => Dálnice
9. pozice: Shoda zbývajících priorit => vlaky
10. pozice: Shoda zbývajících priorit => auta a tramvaje
Tuším, že tu někdo uplatil generátor náhody, protože jaká je šance, že to těm dálnicím padne takhle?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Myšlenky Josefa Jana Brauera na novoročním výletě s rodinou, 1.1.1959

Naši mi už dlouho slibovali, že mě vezmou do Národního technického muzea, podívat se na to, co kdysi dokázali naši předci. Jako těšil jsem se, staré lokomotivy a auta jsou super, ale stejně jsem nejvíc času nakonec strávil v nových pavilónech, protože v posledních měsících se muzeum hodně rozrostlo.


1.1.1959 - Muzeum
1.1.1959 - Muzeum

Výsledky roku 1958:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                -480M        Kčs
Nové dop. prostředky:  -3,57G         Kčs
Provoz vlaků:         -10,0G          Kčs
Provoz sil. dopravy:   -2,56G         Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,14G         Kčs
Provoz lodní dopravy:    -861M        Kčs
Údržba:                  -981M        Kčs
Příjmy vlaků:         +21,9G          Kčs
Příjmy sil. vozidel:  +11,7G          Kčs
Příjmy let. dopravy:  +15,1G          Kčs
Příjmy lodní dopravy:  +4,47G         Kčs
Další výdaje:                -208k    Kčs

Kód: Vybrat vše

Meziročně:            +31,5G          Kčs
Stav na účtu:        +171G            Kčs
Hodnota společnosti: +221G            Kčs
Pokračování později...
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Myšlenky Josefa Jana Brauera ve škole, 2.9.1959

Tak jdu do zase do školy. Některé předměty mě moc nebaví, ale máme skvělého soudruha fysikáře. Úlohy, co nám zadává, jsou vždycky nějak napojené na dopravu a to já mám rád. Třeba dneska:

* Nechť nová pivónskoslivenská dieslová lokomotiva 720 vyjede z Perníkova v osm hodin ráno svou maximální rychlostí 80 kilometrů v hodině ....


A. Dieslová lokomotiva třídy 720 "Hektor"
Cena: 56,8M Kčs
Hmotnost: 61t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 552 kW
Tažná síla: 169 kN
Provozní cena: 2,62M Kčs/rok
Obrázek
Stále trochu zaostává v tažné síle za imperialistickými i vodskými stroji, ale už je to v podstatě použitelný diesel domácí produkce. Kam ji nasadíme a jak rychle (u každé kategorie rozhodněte zda IHNED nebo POSTUPNĚ)
Vlečky:
1) Místo postupně nasazované parní HSH01 (je stejně rychlá, má o třetinu menší výkon, ale víc jak o polovinu větší sílu.)
Lehké (do 180t) pomalé (do 80km/h) nákladní vlaky:
2) Místo objednané vodské dieselové třídy Db (je pomalejší, ale to se neupotřebí, má o třetinu menší výkon a srovnatelnou tažnou sílu).
3) Místo již nasazené licencní parní 459.0 "Liberation" (je stejně rychlá, má méně jak povoliční výkon, o čtvrtinu menší tažnou sílu)
4) Místo již nasazení imperialistické dieslové FM H-10-44 (je pomalejší, ale to se neupotřebí, má o třetinu menší výkon a srovnatelnou tažnou sílu).


Myšlenky Josefa Jana Brauera ve škole, 14.9.1959

Dneska jsme zase měli zábavnou úlohu ve škole. Tentokrát na přímou a nepřímou úměrnost...

* Staré Škody Sentinel měly výkon 134 kW a maximální rychlost 64 km/h. Po zastavení jejich výroby mohou Pivóskoslivenské státní dráhy nakoupit od stejného výrobce Škody 706R ve valníkovém provedení, které mají výkon 149kW a maximální rychlost 72 km/h. Kolik jich mají pořídit, aby přepravní výkon nepoklesl?

Škoda Sentinel se přestala vyrábět. Jediný dostupný valník na automobilovém trhu je Škoda 706R. A zastarávají nám parní traktory Case.
1) Okamžitě obměňme celý vozový park valníků na 706tky - je to impulz k unifikaci.
1) Začněme postupně plošně nasazovat a vyměňovat 706tky všude.
2) Začněme postupně nasazovat 706tky všude, krom výměny Sentinelů, které ještě nějaký čas vydrží.
3) Začněme postupně nasazovat 706tky všude, krom výměny Sentinelů a Case traktorů, které musí ještě nějaký čas vydržet, i když přesluhují.


Myšlenky Josefa Jana Brauera na procházce kolem trati, 20.10.1959

Viděl jsem elektrickou VLM22M táhnout 17 chlaďáků, to musí vážit přes půl megatuny!


B. Rozdělení nákladních vlaků podle hmotnosti mělo doposud tři kategorie:
* Lehké pod 150t
* Střední mezi 150 a 300t
* Těžké nad 300t
Chceme zavést novou kategorii pro supertěžké vlaky?
1) Ano, nad 600t
2) Ano, nad 500t
3) Ano, nad 450t
4) Ne


Myšlenky Josefa Jana Brauera při sledování filmového týdeníku, 31.10.1959

Ve filmovém týdeníku ukazovali, že už více jak deset let se zkoumá, zda mají lidé raději vlaky nebo letadla. Těšil jsem se, že vyhrají vlaky, ale spletl jsem se. Ani nejlepší rychlík tažený bourbonskou GS-4 nezlákal tolik cestujících, jak let s Constelation na stejné trati.


C. Výsledky vědeckého měření po více jak deseti letech provozu závodních linek ukazují, že obliba letadel proti oblibě vlaků je 4:3. To je už statisticky významný rozdíl, ale zase to není úplné vítězství. Co provedeme se závodními linkami?
1) Zrušit
2) Nechat je v provozu, jen jim dodat standardní počty vagónů
3) Nechat je jako exkluzivní linky, na památku této soutěže
4) Upgradovat na nejnovější techniku a pustit další měření do příští inventury.



Myšlenky Josefa Jana Brauera o štědrý večer, 24.10.1959

Pod stromečkem jsem našel "Velkou encyklopedii Pivónskoslivenské železnice". Vzal jsem si tužku a dělal si čárky, kolik kterých lokomotiv ještě dneska stále jezdí. Vydrželo mi to až do Nového roku.


Inventura železniční dopravy:
Parní lokomotivy:
68x třída 354.1 "Všudybylka"
32x třída 534.1
7x třída 375.0 "Hrbatá"
281x třída XX HV
3x État 140C
1x NS 6300
98x AT&SF 5000
2x třída 52
5x třída PC
29x GS-4 "Daylight"
51x třída 459.0 "Liberation"
21x HSH 01
11x P36

Dieslové lokomotivy:
21x Baldwin VO-660
151x FM H-10-44
24x třída Db

Elektrické lokomotivy:
37x Ge 6/6 "Krokodil"
57x třída 104
14x E.428
2x třída 94 "Deutche Krokodil"
49x VL22M

Vrtulové motoráky:
1x Schenenzeppelin

Dieslové motoráky:
14x VT42
6x M290

Dieslové soupravy:
5x VT04
11x M131 "Hurvínek"

Elektrické soupravy:
11x EW54

Lanovky
1x třída 1894

Metro:
1x U-Bahn C II
1x Type A
15x 1938 stock
15x ET171
6x Type D

Výsledky roku 1959:

Kód: Vybrat vše

Výstavba:                -220M        Kčs
Nové dop. prostředky:  -3,98G         Kčs
Provoz vlaků:         -10,3G          Kčs
Provoz sil. dopravy:   -2,63G         Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,26G         Kčs
Provoz lodní dopravy:    -877M        Kčs
Údržba:                  -973M        Kčs
Příjmy vlaků:         +23,4G          Kčs
Příjmy sil. vozidel:  +12,2G          Kčs
Příjmy let. dopravy:  +16,6G          Kčs
Příjmy lodní dopravy:  +4,68G         Kčs
Další výdaje:                -213k    Kčs

Kód: Vybrat vše

Meziročně:            +33,6G          Kčs
Stav na účtu:        +205G            Kčs
Hodnota společnosti: +251G            Kčs
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

A 1-hned, 2-postupně,3-vůbec, 4-postupně
Škoda Sentinel: možnost číslo 2, ta třetí v pořadí
B1
C4
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 1 2 4 postupně
3 vůbec
Škoda Sentinel se přestala vyrábět. Jediný dostupný valník na automobilovém trhu je Škoda 706R. A zastarávají nám parní traktory Case.
1) Okamžitě obměňme celý vozový park valníků na 706tky - je to impulz k unifikaci.
1) Začněme postupně plošně nasazovat a vyměňovat 706tky všude.
2) Začněme postupně nasazovat 706tky všude, krom výměny Sentinelů, které ještě nějaký čas vydrží.
3) Začněme postupně nasazovat 706tky všude, krom výměny Sentinelů a Case traktorů, které musí ještě nějaký čas vydržet, i když přesluhují.
Neznamená "postupně" právě to,že se anhrazuje jen ten kus, co konkrétně zastarává?

Jinak volím variantu Postupně nasazovat 706ky všade:)

B 2

C 4
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Omlouvám se za ta zmatená označení, asi jsem u toho spal ještě víc, než obvykle :)

A1: PSDnp:1D2 → 1(1)#Parní HSH 01 - 1 ihned, 2 postupně => Páry na vlečkách se zbavíme hned
A2: Shoda => Dieslová DB se bude obměňovat postupně
A3: Shoda => Parní Liberation se nahrazovat nebude
A4: Shoda => Dieslová FM H-10-44 se bude obměňovat postupně

706: PSDnp:1D2 → 2(2)#706tky 1 Všude 2 Vyjma sentinelů => Postupná výměna za 706 se bude týkat všeho, krom Sentinelů

B: PSDnp:1D2 → 1(1)#1 600t, 2 500t => Supertěžké vlaky budou nad 600t

C: Shoda => Závodní linky upgradujeme a pokračujeme v měření
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

Myšlenky Josefa Jana Brauera na pionýrské výpravě, 9.3.1960

Hned jak slezl sníh, vyrazili jsme s klukama z pionýra na výlet. Jeli jsme vlakem do Hradína, protože tam teď jezdí Slivonská střela. Byli jsme po cestě pořádně vycukaní, trať postavili sice na moderním betonovém podloží, ale přes řeky a údolí udělali dřevěné mosty a vlak neustále zrychluje a zpomaluje...


Slivonské strela u Hradína
Slivonské strela u Hradína
1960-03-09.gif (371.47 KiB) Zobrazeno 423 x

Inventura silniční dopravy:
Autobusy
98x Praga NDO
12x Škoda 706 RO
15x AEC Regent I
44x 719 Supercoach

Tramvaje
18x Ringhoffer Kotěra
218x Ringhoffer "Ponorka"
6x Tatra 6MT

Parní náklaďáky
40x Sentinel Undercarriage Steam Flatbed Lorry
337x dvojice Škoda Sentinel

Parní traktory
3x Case steam Suplies Tractor

Dodávky a lehké nákladní automobily
6x Laurin a Klement FDO
17x Škoda 304
1x Praga N otevřený
8x Walter PN valník s postranicemi
1x Daimler Motorlastwagen
20x Walter PN valník bez postranic
255x Praga RN-C
3x Ford Model T Van
702x Škoda Superb

Těžší nákladní automobily
240x Praga V3S skříň
83x Tatra 111 sklápěčka
271x Škoda 706R sklápěčka
110x Tatra 111 valník
1035x Škoda 706R Valník
37x Tatra 111C cisterna
692x AEC Walls Refrigerated Lorry

Těžké nákladní automobily s přívěsem
215x Mercedes Benz L3750 valník
355x Mercedes Benz L3750 plošina
228x ЗИС-150

Kamióny
272x Diamond T Semitrailer Truck
716x Diamond T Semitrailer Tanker

Supertěžké důlní stroje
250x МАЗ-525

Nákladní elektrické tramvaje
157x Ringhoffer nákladní
8x Ostroj "Stovka"
17x Siemens Schuckert Pachuca


Myšlenky Josefa Jana Brauera ve škole, 16.3.1960

Den po oslavách vítězného února nás uvítaly ve škole černé prapory a vlajka na půl žerdi. Zabili se nám kamarádi. Byli u příležitosti oslav na leteckém dni v Žatičkách a zřítil se s nim Brigadýr, co prováděl vyhlídkové lety. Vysadil mu motor a protože to byl jediný motor, pilot nezvládl nouzové přistání.


Letouny vyčkávají nad letištěm v Žatičkách, než se odklidí vrak
Letouny vyčkávají nad letištěm v Žatičkách, než se odklidí vrak
1960-03-16.gif (249.52 KiB) Zobrazeno 423 x
A. Smutná událost pro Pivónskoslivenské letectví. Jaké opatření zaujmeme, aby se to neopakovalo a neumírali nám pionýři?
1) Děti a mládež nemají v letadlech co dělat. Svazarmovská Linka Žatičky - Malý Kašparov bude zrušena.
2) Smrt je nedílnou součástí cesty k lepším zítřkům. Zničený brigadýr nahraďte novým a létá se dál.
3) Bezpečnost především - chce to dvoumotorový letoun. Nakupme z Vodska válečné Lisunovy Li-2, ty mají 2 motory, to bude bezpečnější.
4) Jiné opatření?

B. Uctění památky mrtvých pionýrů. Jak uctít památku mrtvých pionýrů?
1) Přestavět Terminál IV, kde se to stalo, na památník a provoz přesměrovat jinam.
2) Zbudovat nedaleko letiště socialisticko realistický pomník - nějaký pořádný momument
3) Vyhlásit u letiště lesopark na památku těchto mladých hrdinů - a zakázat v něm další výstavbu.
4) Jiný nápad?


Inventura lodní dopravy:
Lodě osobní:
15x Přívoz
33x Motorová loď
20x Kolesový parník
26x Těžký kolesový parník
7x Rychlá pobřežní loď

Lodě nákladní:
17x Rychlá pobřežní loď
46x Rybářský člun
14x траулер
74x Říční nákladní člun
61x Malá nákladní loď
5x Pobřežní nákladní loď
2x рефрижератор


Inventura letecké přepravy:
Vzducholodě
51x Vzducholoď R-100

Pístová dopravní letadla
48x Lockheed Constellation
52x Tupolev Tu-90

Pístová nákladní letadla
4x Antonov An-2
4x Tupolev Tu-90

Turbovrtulová dopravní letadla
59x Iljušin Il-18

Turbovrtulová nákladní letadla
1x Iljušin Il-18

Proudová dopravní letadla
2x Tupolev Tu-104

Pístová soukromá letadla
1x L-60 Brigadýr


Myšlenky Josefa Jana Brauera na hodině zeměpisu, 24.6.1960

Už jsou skoro prázdniny a já jsem dostal čtyřku ze zeměpisu. Nedokázal jsem vyjmenovat správně, kolikrát můžu najet na dálnici z Kralahradu do Slivenska. Aby se v tom také koza vyznala, v posledním půlroce přibyly tři nové úseky, včetně jednoho, co vede na Slivensko. Ale že by se dalo dojet na to Slivensko z našeho hlavního města bez toho, aby se vůbec muselo z dálnice sjíždět, to né...

Mám kvůli tomu dvojku na vysvědčení, doufám, že to nezhorší moje šance na přijímačkách na obchodní školu příští rok.


C. Dálniční spojení Kralanhrad - Slivensko Momentálně lze dojet po dálnici z Kralanhradu do kopců západně od Velkého Kašparova. A na základě dopravní poptávky byla nově vybudovaná dálnice z Jezerního Lhotkova na hranice se Slivenskem. Jak spojit hlavní město se Slivenskem?

Plán dálnice
Plán dálnice

1) Nijak, na téhle trase vůbec není poptávka pro automobilovou dopravu, jsou to vyhozené peníze.
2) Po trase s minimálním klesáním stoupáním, tedy - obloukem bojed Velký Kašparov, jižně starého Klášterce do Petrovy Vodinky a pak podél Jezer.
3) Nejkratší cestou - nastoupat do Bažovic (a alespoň částečně dálnici využít pro auta vozící mléko a dobytek z vrchoviny severně na městem), překročit Bažovické údolí mosty a přímo do dovjměstí Záporn-Jezerní Lhotkov.
4) Navrhněte vlastní trasu

Myšlenky Josefa Jana Brauera na hodině výtvarné výchovy, 2.7.1960

Blíží se výročí VŘSR, a abysme pořád dokolečka ve výtvarce nemalovali Auroru, vymyslela soudružka učitelka, že namalujeme nějakou techniku, která se vyrábí v zemích východního bloku. Vybral jsem si cujkujskou dieselovou lokomotivu 060-DA. Je to tedy sice licenční výrobek, vymyšlený na západě, ale to souška neví. A vyrábí se v cujkujsku. Takže jsem dostal jedničku.


D. Dieslová lokomotiva 060-DA
Cena: 99M Kčs
Hmotnost: 116t
Rychlost: 100 km/h
Výkon: 1544 kW
Tažná síla: 312 kN
Provozní cena: 4,49M Kčs/rok
Obrázek
V podstatě ideální lokomotiva na střední pomalé vlaky se čtvrtou generací nákladních vagónů s rychlostí 100 km/h. Je možné ji nasadit i na lehké tratě se 100km/h vagóny, tam ale bude trochu předimenzovaná. Rozhodněte, zda VŮBEC, POSTUPNĚ nebo IHNED nasadit místo následujících lokomotiv:
1) Dieslová FM H-10-44 na lehkých tratích (má dvojnásobný výkon i tažnou sílu a je o pár procent rychlejší).
2) Dieslová Db na lehkých tratích (má dvojnásobný výkon i tažnou sílu a je o pár procent rychlejší).
3) Parní XX HV na středních tratích (má o pěti vyšší výkon a o třetinu vyšší tažnou sílu a je o pětinu pomalejší, ale to se na těchto tratích neprojeví).
4) Ostatní jednotlivé kusy na lehkých tratích
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Vallun »

A 2

B 3

C 4 Super tunel internacionálního přátelství, nepůjdeli to, tak C 1

D 1 2 3 4 postupně
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od Pieta »

a2
b2
c2
d 1+2 ihned, zbytek postupně
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] OpenTTD

Příspěvek od MarkyParky »

A: Shoda => Koupí se nový Brigadýr

B: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Monument, 2 Lesopark => Monument

C: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Minimální stoupání, 2 Supertunel => Trasa s minimálním stoupáním

D1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 IHNED, 2 POSTUPNĚ => Dieslová FM H-10-44 na lehkých tratích POSTUPNĚ
D2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 IHNED, 2 POSTUPNĚ => Dieslová Db na lehkých tratích POSTUPNĚ
D3: Shoda => Parní XX HV na středních tratích POSTUPNĚ
D4: Shoda => Zbytek POSTUPNĚ
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů