[Let's Play] OpenTTD
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A - Lom i s vlakem se postaví, a po přijetí zákona zase zbourá. V parku zůstane díra v zemi a chátrající koleje.
B - Vůbec
C - 1 vůbec, 2 postupně
E - 3
F - 2
B - Vůbec
C - 1 vůbec, 2 postupně
E - 3
F - 2
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B 1 ihned
B 2-4 vůbec
C vůbec
E 4
F 2
B 1 ihned
B 2-4 vůbec
C vůbec
E 4
F 2
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PSDnp:1D4 → 4(4)#1-2 Nepostaví, 2 Postaví a hodně smradlavé, 3 Postaví a zbourá => Postavíme, abychom splnili plán a pak zbouráme, abychom chránili přírodu
B1: PSDnp:1D4 → 2(2)#1 Hrbaté => NE
B2: Shoda => NE
B3: Shoda => NE
B4: Shoda => NE
C1: Shoda => NE
C2: PSDnp:1D4 → 3(3)#1 VL22M => NE
E: PanDobra:1D4 → 2(2)#1-2 Víc ranvejí a nestíhá se, 3-4 Víc ranvejí všude => Tam, kde je na letišti víc runwayí a letadla i tak vyčkávají
F: PSDnp:1D4 → 4(4)#1 Nová letiště, 2-4 Přestavby, kde se nebude moc bourat => Přestavby, kde to nebude znamenat moc bourání
B1: PSDnp:1D4 → 2(2)#1 Hrbaté => NE
B2: Shoda => NE
B3: Shoda => NE
B4: Shoda => NE
C1: Shoda => NE
C2: PSDnp:1D4 → 3(3)#1 VL22M => NE
E: PanDobra:1D4 → 2(2)#1-2 Víc ranvejí a nestíhá se, 3-4 Víc ranvejí všude => Tam, kde je na letišti víc runwayí a letadla i tak vyčkávají
F: PSDnp:1D4 → 4(4)#1 Nová letiště, 2-4 Přestavby, kde se nebude moc bourat => Přestavby, kde to nebude znamenat moc bourání
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Jsme na nejlepší cestě ten komunismus opravdu vybudovat. (:MarkyParky píše: ↑20. 11. 2018, 07:34A: PSDnp:1D4 → 4(4)#1-2 Nepostaví, 2 Postaví a hodně smradlavé, 3 Postaví a zbourá => Postavíme, abychom splnili plán a pak zbouráme, abychom chránili přírodu
Naposledy upravil(a) Pieta dne 21. 11. 2018, 03:15, celkem upraveno 1 x.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Myšlenky Josefa Jana Brauera, letište ve Velkém Kašparově, 9.3.1955
Tak babča Anča umřela. Což je blbý, protože pro mě vždycky měla nějakej dárek. Na druhou stranu je opravdu famózní, že se taťka spojil s nějakejma partyzánama, co s nima bojoval do války, ty mají konexe ve Svazarmu a tak na pohřeb letíme letadlem. To budou spolužáci valit voči.
A. Pístové soukromé letadlo Aero L-60 Brigadýr
Cena: 4,04M Kčs
Rychlost: 214 km/h
Kapacita: 4 cestující, 3 balíky pošty
Provozní cena: 1,18M Kčs/rok
Typ letadla: Malé letadlo
Dolet: 110 čtverečků
Má vůbec v téhle době smysl soukromé letadlo?
1) Ano. Je potřeba mládež nadchnout pro službu v letectvu a Svazarm se o to postará. Pořádá propagační vyhlídkové lety s ideologickým podtextem - navrhněte, kam se takhle létá.
2) Ne. Létat soukromým letadlem opravdu není něco, na co by si pravý komunista neměl zvykat.
Kašparovské letiště je opravdu famózní věc. Dokonce jsem na něm viděl vrtulník.
B. Vrtulník Mil Mi-4
Cena: 32,3M Kčs
Rychlost: 166 km/h
Kapacita: 12 cestujících, 10 balíků pošty, je možné přestavět na expresní náklad
Provozní cena: 3,54M Kčs/rok
Typ letadla: Vrtulník
Dolet: 96 čtverečků
Máme práci pro vrtulník?
1) Ano. Takové ty zapadákovy, jako Lípa nebo Sokov mají hrozně nízkou vytíženost letišť i letadel. Klidně u nich nasaďme vrtulníky a až se bude v budoucnu řešit něco podobného, tak je použijme znovu, ušetříme i za budování letišť....
2) Ano, vrtulníky se hodí na ... (navrhněte něco)
3) Dopravní prostředek, který se drží ve vzduchu tím, že kolem sebe dokola plácá železnými tyčemi není něco, čemu bychom svěřili pasažéry nebo náklad.
Babča Anča říkala, že to celé kdysi patřilo nám. Ale že to nesmim nikde řikat. Podle mě kecala, viděl jsem nějaké fotky, a když byla babča mladá, letiště bylo mnohem menší.
To by mě zajímalo, čím létají ti papaláši, co na ně táta doma pořád nadává.
C. Doprava na Pika Komunista Na vrcholu umělé hory vyrostl hotel. Jakpak se do něj papaláši dostanou na svojí ROH rekreaci?
1) Soukromými letadly - Brigadýry.
2) Vrtulníkem.
3) Nelétají. Jezdí tam autobusem po strašně klikaté serpentýně.
4) Nelétají. Postavili si tam zubačku.
Zato když jsme pak jeli městem a koukal jsem na oprýskané nákladní tramvaje, tak o těch s určitostí můžu říct, že byly tak stejně staré jako babča.
D. Nákladní tramvaj Ostroj "Stovka"
Cena: 10,5M Kčs
Hmotnost: 21t
Rychlost: 72 km/h
Výkon: 268 kW
Tažná síla: 63 kN
Provozní cena: 599k Kčs/rok
Kapacita: 72 balíků pošty nebo jiného expresního nákladu
Nákladní tramvaje ve Velkém Kašparově zastarávají. Místní inženýři nabídli jako nouzové, ale poměrně efektivní řešení nasadit na městské koleje původně železniční lokomotivu s upraveným podvozkem a skříní.
1) Vynikající nápad, začněme je nasazovat (IHNED nebo POSTUPNĚ?)
2) To je nebezpečné. Natáhněme místo toho městem skutečné koleje s normálními pražci a elektrický poštovní vlak přestavěný ze Zubrowských souprav EW54
3) Vykašleme se na ty elitářské nesmysly s čistým městem, to je buržoazní přežitek. Hezky začneme poštu vozit auty, všichni jsou si rovni a všem budou ulice smrdět stejně
Zato když jsme jeli ke hřbitovu metrem, byl jsem překvapený, jak pěkné je v Brau ... ehm .. v Kašparově metro. Ve škole nám ukazovali obrázky toho, co teď jezdí ve Vodkském svazu, že prý je to nejlepší na světě, ale to se se soupravami ET171 nedá a tam opravdu dnešní metro znamená metro zítřka!
E. Metro типа Д
Cena: 36,7M Kčs
Hmotnost: 72t
Rychlost: 76km/h
Tažná síla: 151 kN
Provozní cena: 1,80M Kčs/rok
Kapacita: 132 cestujících/vagón
Rozhodněte u následujících typů linek, zda je obnovíme a jak:
1) Podzemní soupravy (jezdí na nich Ciderský 1938 Stock, který je pomalejší, výkonnější, silnější, dražší a má menší kapacitu)
2) Nadzemní soupravy (jezdí na nich Weissbierský ET171, který je rychlejší, výkonnější, silnější, dražší a má větší kapacitu)
3) Letištní pendly (jezdní na nich U-Bahn C II, který je pomalejší, výkonější, slabší, dražší a má menší kapacitu)
Tak babča Anča umřela. Což je blbý, protože pro mě vždycky měla nějakej dárek. Na druhou stranu je opravdu famózní, že se taťka spojil s nějakejma partyzánama, co s nima bojoval do války, ty mají konexe ve Svazarmu a tak na pohřeb letíme letadlem. To budou spolužáci valit voči.
A. Pístové soukromé letadlo Aero L-60 Brigadýr
Cena: 4,04M Kčs
Rychlost: 214 km/h
Kapacita: 4 cestující, 3 balíky pošty
Provozní cena: 1,18M Kčs/rok
Typ letadla: Malé letadlo
Dolet: 110 čtverečků
Má vůbec v téhle době smysl soukromé letadlo?
1) Ano. Je potřeba mládež nadchnout pro službu v letectvu a Svazarm se o to postará. Pořádá propagační vyhlídkové lety s ideologickým podtextem - navrhněte, kam se takhle létá.
2) Ne. Létat soukromým letadlem opravdu není něco, na co by si pravý komunista neměl zvykat.
Kašparovské letiště je opravdu famózní věc. Dokonce jsem na něm viděl vrtulník.
B. Vrtulník Mil Mi-4
Cena: 32,3M Kčs
Rychlost: 166 km/h
Kapacita: 12 cestujících, 10 balíků pošty, je možné přestavět na expresní náklad
Provozní cena: 3,54M Kčs/rok
Typ letadla: Vrtulník
Dolet: 96 čtverečků
Máme práci pro vrtulník?
1) Ano. Takové ty zapadákovy, jako Lípa nebo Sokov mají hrozně nízkou vytíženost letišť i letadel. Klidně u nich nasaďme vrtulníky a až se bude v budoucnu řešit něco podobného, tak je použijme znovu, ušetříme i za budování letišť....
2) Ano, vrtulníky se hodí na ... (navrhněte něco)
3) Dopravní prostředek, který se drží ve vzduchu tím, že kolem sebe dokola plácá železnými tyčemi není něco, čemu bychom svěřili pasažéry nebo náklad.
Babča Anča říkala, že to celé kdysi patřilo nám. Ale že to nesmim nikde řikat. Podle mě kecala, viděl jsem nějaké fotky, a když byla babča mladá, letiště bylo mnohem menší.
To by mě zajímalo, čím létají ti papaláši, co na ně táta doma pořád nadává.
C. Doprava na Pika Komunista Na vrcholu umělé hory vyrostl hotel. Jakpak se do něj papaláši dostanou na svojí ROH rekreaci?
1) Soukromými letadly - Brigadýry.
2) Vrtulníkem.
3) Nelétají. Jezdí tam autobusem po strašně klikaté serpentýně.
4) Nelétají. Postavili si tam zubačku.
Zato když jsme pak jeli městem a koukal jsem na oprýskané nákladní tramvaje, tak o těch s určitostí můžu říct, že byly tak stejně staré jako babča.
D. Nákladní tramvaj Ostroj "Stovka"
Cena: 10,5M Kčs
Hmotnost: 21t
Rychlost: 72 km/h
Výkon: 268 kW
Tažná síla: 63 kN
Provozní cena: 599k Kčs/rok
Kapacita: 72 balíků pošty nebo jiného expresního nákladu
Nákladní tramvaje ve Velkém Kašparově zastarávají. Místní inženýři nabídli jako nouzové, ale poměrně efektivní řešení nasadit na městské koleje původně železniční lokomotivu s upraveným podvozkem a skříní.
1) Vynikající nápad, začněme je nasazovat (IHNED nebo POSTUPNĚ?)
2) To je nebezpečné. Natáhněme místo toho městem skutečné koleje s normálními pražci a elektrický poštovní vlak přestavěný ze Zubrowských souprav EW54
3) Vykašleme se na ty elitářské nesmysly s čistým městem, to je buržoazní přežitek. Hezky začneme poštu vozit auty, všichni jsou si rovni a všem budou ulice smrdět stejně
Zato když jsme jeli ke hřbitovu metrem, byl jsem překvapený, jak pěkné je v Brau ... ehm .. v Kašparově metro. Ve škole nám ukazovali obrázky toho, co teď jezdí ve Vodkském svazu, že prý je to nejlepší na světě, ale to se se soupravami ET171 nedá a tam opravdu dnešní metro znamená metro zítřka!
E. Metro типа Д
Cena: 36,7M Kčs
Hmotnost: 72t
Rychlost: 76km/h
Tažná síla: 151 kN
Provozní cena: 1,80M Kčs/rok
Kapacita: 132 cestujících/vagón
Rozhodněte u následujících typů linek, zda je obnovíme a jak:
1) Podzemní soupravy (jezdí na nich Ciderský 1938 Stock, který je pomalejší, výkonnější, silnější, dražší a má menší kapacitu)
2) Nadzemní soupravy (jezdí na nich Weissbierský ET171, který je rychlejší, výkonnější, silnější, dražší a má větší kapacitu)
3) Letištní pendly (jezdní na nich U-Bahn C II, který je pomalejší, výkonější, slabší, dražší a má menší kapacitu)
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
B1
C4
D2
E1 postupně, 2 vůbec, 3 ihned
B1
C4
D2
E1 postupně, 2 vůbec, 3 ihned
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1
B 1
C 4
D 1
E 1 postupně
E 2 vůbec
E 3 ihned
B 1
C 4
D 1
E 1 postupně
E 2 vůbec
E 3 ihned
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B2 - Pika Komunista (pokud C2 nedopadne, tak B1)
C2
D1 ihned
E1 ihned
E2 vůbec
E3 ihned
B2 - Pika Komunista (pokud C2 nedopadne, tak B1)
C2
D1 ihned
E1 ihned
E2 vůbec
E3 ihned
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
B1
C3
D1 postupně
E1 postupně, 3 hned
C3
D1 postupně
E1 postupně, 3 hned
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Ne, 2-3 Ano => Svazarm výlety dělat bude a protože jste neurčili kam, bude to do Malého Kašparova, kde je zbudovaný ten exemplární památník
B: Vyhodnotím to jako shodu => Vrtulníky zajišťují leteckou přepravu do zapadákovů
C: PanDOBRA:1D4 → 3(3)#1 Vrtulník, 2 Autobus, 3-4 Zubačka => Zubačka
D: PSDnp:1D4 → 3(3)#1-3 Stovku, 4 Zubrowský poštovní vlak => "Stovka" začne vozit nákald
E1: PSDnp:1D4 → 4(4)#1-3 Ihned, 4 Postupně => Postupně
E2: Shoda => Vůbec
E3: Shoda => Hned
B: Vyhodnotím to jako shodu => Vrtulníky zajišťují leteckou přepravu do zapadákovů
C: PanDOBRA:1D4 → 3(3)#1 Vrtulník, 2 Autobus, 3-4 Zubačka => Zubačka
D: PSDnp:1D4 → 3(3)#1-3 Stovku, 4 Zubrowský poštovní vlak => "Stovka" začne vozit nákald
E1: PSDnp:1D4 → 4(4)#1-3 Ihned, 4 Postupně => Postupně
E2: Shoda => Vůbec
E3: Shoda => Hned
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Tak jsem se konečně dostal k počítači, kde jsem měl zašantročené Brauerovské sejvy, takže budu zase chvíli vést tenhle Let'sPlay.
Myšlenky Josefa Jana Brauera, školní výlet, 21.11.1955
Na školním výletě do Pivónského národního parku jsme narazili opuštěnou železniční trať. Pražce prorostlé mladými keříky a vysokou travou, ale koleje celkem nové, ještě se do nich nepustila rez. Přemýšlím, kam tak mohla vést?
Pak nám nad hlavou přelétne vzducholoď a začnu přemýšlet, jak dlouho ještě bude trvat, než letadla úplně vytlačí tyhle krásné kolosy.
Myšlenky Josefa Jana Brauera, Nový rok, 1.1.1956
Tak začíná zase nová pětiletka. V rozhlasovém projevu říkali, že se pětiletky osvědčily a budujeme díky ním světlé zítřky. Tatínek to komentoval se slovy, že když bude pětiletka vždycky jednou za osm let, jako doposud, tak to třeba nebude takový průser. Pak mi zase vysvětloval, že to co doma slyším, nesmím nikde moc vyprávět, hlavně ne ve škole.
A. Úkoly nové pětiletky Strojírenský průmysl se pomalu stabilizoval a nyní je potřeba co nejvíce přispět ke kolektivizaci zemědělství. Seřaďte podle priorit provádění následujících plánů:
1) Budování Jednotných zemědělských družstev v oboru živočišné výroby (kolik procent majetku za to utratit?)
2) Budování Jednotných zemědělských družstev v oboru rostlinné výroby (kolik procent majetku za to utratit?)
3) Rozvoz traktorů, kombajnů a další moderní mechanizace do existujích zemědělských družstev.
4) Rozvoz hnojiv, pesticidů a umělých krmiv do existujících zemědělských družstev
5) Rozvoj venkova (zakládání nových vesnic) a osobní dopravy na něj (kolik procent majetku za to utratit?)
Ptal jsem se pro jistotu táty, zda smím ve škole alespoň vyprávět o té nové maďarské dieslové lokomotivě, o které jsme se bavili před pár dny. To prý můžu, když ale budu něco kritizovat, musím to prý dělat tak, aby bylo jasné, že když mluvím o chybách, tak zejména protože ji srovnávám se sovětskými lokomotivami.
B. Dieslová lokomotiva M44
Cena: 48M Kčs
Hmotnost: 55 t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 440 kW
Tažná síla: 165 kN
Provozní cena: 2,17M Kčs/rok
V tuhle chvíli obměňujeme veškeré vlečky za parní HSH 01. Ta je stejně rychlá, má téměř dvojnásobný výkon, který ale na vlečkách moc nevyužijeme, zato má o třetinu menší tažnou sílu a to už by se projevit mohlo.
1) Ponechme v běhu výměnu za osvědčenou páru.
2) Těch 6 parních lokomotiv, co už se koupilo, si nechme, ale další postupně vyměňujme za tenhle diesel.
3) Postupná výměna všeho za tenhle diesel - nové parní lokomotivy se holt vymění až jim skončí životnost.
4) Postupná výměna všeho ostatních za tenhle diesel, a parní lokomotivy vyměňme ihned, ať je vidět, jaká jsme pokroková země a že to byl omyl.
5) Co nejrychleji obměňme veškerý vozový park na vlečkách za diesel.
Aby bylo úplně jasno, ptal jsem se taky táty, zda smím nebo nesmím ve škole mluvit o tom, co si myslí o hospodaření státních drah. Tak to prý v žádném případě. Kdo se v tom má vyznat, co je povolené a co ne?
Výsledky roku 1955:
Myšlenky Josefa Jana Brauera, školní výlet, 21.11.1955
Na školním výletě do Pivónského národního parku jsme narazili opuštěnou železniční trať. Pražce prorostlé mladými keříky a vysokou travou, ale koleje celkem nové, ještě se do nich nepustila rez. Přemýšlím, kam tak mohla vést?
Pak nám nad hlavou přelétne vzducholoď a začnu přemýšlet, jak dlouho ještě bude trvat, než letadla úplně vytlačí tyhle krásné kolosy.
Myšlenky Josefa Jana Brauera, Nový rok, 1.1.1956
Tak začíná zase nová pětiletka. V rozhlasovém projevu říkali, že se pětiletky osvědčily a budujeme díky ním světlé zítřky. Tatínek to komentoval se slovy, že když bude pětiletka vždycky jednou za osm let, jako doposud, tak to třeba nebude takový průser. Pak mi zase vysvětloval, že to co doma slyším, nesmím nikde moc vyprávět, hlavně ne ve škole.
A. Úkoly nové pětiletky Strojírenský průmysl se pomalu stabilizoval a nyní je potřeba co nejvíce přispět ke kolektivizaci zemědělství. Seřaďte podle priorit provádění následujících plánů:
1) Budování Jednotných zemědělských družstev v oboru živočišné výroby (kolik procent majetku za to utratit?)
2) Budování Jednotných zemědělských družstev v oboru rostlinné výroby (kolik procent majetku za to utratit?)
3) Rozvoz traktorů, kombajnů a další moderní mechanizace do existujích zemědělských družstev.
4) Rozvoz hnojiv, pesticidů a umělých krmiv do existujících zemědělských družstev
5) Rozvoj venkova (zakládání nových vesnic) a osobní dopravy na něj (kolik procent majetku za to utratit?)
Ptal jsem se pro jistotu táty, zda smím ve škole alespoň vyprávět o té nové maďarské dieslové lokomotivě, o které jsme se bavili před pár dny. To prý můžu, když ale budu něco kritizovat, musím to prý dělat tak, aby bylo jasné, že když mluvím o chybách, tak zejména protože ji srovnávám se sovětskými lokomotivami.
B. Dieslová lokomotiva M44
Cena: 48M Kčs
Hmotnost: 55 t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 440 kW
Tažná síla: 165 kN
Provozní cena: 2,17M Kčs/rok
V tuhle chvíli obměňujeme veškeré vlečky za parní HSH 01. Ta je stejně rychlá, má téměř dvojnásobný výkon, který ale na vlečkách moc nevyužijeme, zato má o třetinu menší tažnou sílu a to už by se projevit mohlo.
1) Ponechme v běhu výměnu za osvědčenou páru.
2) Těch 6 parních lokomotiv, co už se koupilo, si nechme, ale další postupně vyměňujme za tenhle diesel.
3) Postupná výměna všeho za tenhle diesel - nové parní lokomotivy se holt vymění až jim skončí životnost.
4) Postupná výměna všeho ostatních za tenhle diesel, a parní lokomotivy vyměňme ihned, ať je vidět, jaká jsme pokroková země a že to byl omyl.
5) Co nejrychleji obměňme veškerý vozový park na vlečkách za diesel.
Aby bylo úplně jasno, ptal jsem se taky táty, zda smím nebo nesmím ve škole mluvit o tom, co si myslí o hospodaření státních drah. Tak to prý v žádném případě. Kdo se v tom má vyznat, co je povolené a co ne?
Výsledky roku 1955:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -903M Kčs
Nové dop. prostředky: -905M Kčs
Provoz vlaků: -9,28G Kčs
Provoz sil. dopravy: -2,33G Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,09G Kčs
Provoz lodní dopravy: -791M Kčs
Údržba: -876M Kčs
Příjmy vlaků: +21,1G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +10,6G Kčs
Příjmy let. dopravy: +14,3G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +4,25G Kčs
Další výdaje: -197k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +32,2G Kčs
Stav na účtu: +103G Kčs
Hodnota společnosti: +166G Kčs
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A34125
B1
B1
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 5 4 1 2 3
ad 5 20 %
Za ostatni po 3 %
B 2
ad 5 20 %
Za ostatni po 3 %
B 2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A24351
B2
B2
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 1. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 JZD rostliny, 2 Traktory, 3 Vesnice => JZD rostlinná výroba
A 2. pozice: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Traktory, 2 Hnojiva, 3 Vesnice => Vesnice
A 3. pozice: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Traktory, 2-3 Hnojiva => Hnojiva
A 4. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1-2 Traktory, 3 JZD živočiši => Traktory
A 5. pozice: => JZD živočišná výroba
Jediný návrh na rozdělení financí přišel od soudruha Valluna:
20 miliard Kčs půjde do nových vesnic a 6 miliard Kčs utratíme za kolektivizaci zemědělství, půl na půl.
B: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Nechat páru, 2-3 Nové diesely, staré pára => Maďarské technice soudruzi nějak nevěří
A 2. pozice: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Traktory, 2 Hnojiva, 3 Vesnice => Vesnice
A 3. pozice: PSDnp:1D3 → 3(3)#1 Traktory, 2-3 Hnojiva => Hnojiva
A 4. pozice: PSDnp:1D3 → 1(1)#1-2 Traktory, 3 JZD živočiši => Traktory
A 5. pozice: => JZD živočišná výroba
Jediný návrh na rozdělení financí přišel od soudruha Valluna:
20 miliard Kčs půjde do nových vesnic a 6 miliard Kčs utratíme za kolektivizaci zemědělství, půl na půl.
B: PSDnp:1D3 → 1(1)#1 Nechat páru, 2-3 Nové diesely, staré pára => Maďarské technice soudruzi nějak nevěří
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů