[Let's Play] OpenTTD
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Instalovat obě najednou jeefektivní?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Těžko říct. Vůbec netuším, jak se bude pathfinder chovat a jestli dokáže rozumně rozhazovat provoz.Instalovat obě najednou jeefektivní?
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Vyzkoušej:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Nejkdříve to vyzkoušej, byl by to docela opruz to dělat častěji, kdyby to nemělo smysl:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
1.1.1894
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
v loňském rocel se podařilo rozjet výrobu v KUNRAKOVĚ naplno.
S pozdravem
Správní rada
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
v loňském rocel se podařilo rozjet výrobu v KUNRAKOVĚ naplno.
S pozdravem
Správní rada
Výsledky roku 1893:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -106M korun
Nové dopravní prostředky:-491M korun
Provoz vlaků: -1,22G korun
Provoz silniční dopravy: -171M korun
Provoz lodní dopravy: -93,1M korun
Údržba: -124M korun
Příjmy vlaků: +4,69G korun
Příjmy sil. :+1,01G korun
Příjmy lodní dopravy: +680M korun
Další výdaje: -4,18G korun
Kód: Vybrat vše
Meziročně: -3,85M korun
Stav na účtu: +19,2G korun
Hodnota společnosti: +25,1G korun
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B1
B1
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Alric8044:1D2 → 1(1)#1 Ne 2 Konzervativně Tak je stavět nebudeme.
B: Shoda na zakopání modré tratě pod zem
B: Shoda na zakopání modré tratě pod zem
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
5.3.1894
Mimořádná zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
s radostí vám oznamuji, že naše společnost obdržela pochvalu od radních Kralanhradu za vyřešení spletité dopravní situace u nákladního nádraží v dolním Kralanhradu.
Vaše
Správní rada
Mimořádná zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
s radostí vám oznamuji, že naše společnost obdržela pochvalu od radních Kralanhradu za vyřešení spletité dopravní situace u nákladního nádraží v dolním Kralanhradu.
Vaše
Správní rada
30.6.1894
Mimořádná zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
s ještě větší radostí vám oznamuji, že díky úspěšné přestavbě v Kralanhradu obrátila se na naše inženýry taktéž rada města Mrýdek-Fístek. Tentokrát nejde o rozšíření nádraží, to je samo o sobě dostačující, ale dožaduje se optimalisace kolejového zhlaví, neb vlaky příliš častou dlouho čekají na jeho uvolnění a nevhodně se kříží a to způsobuje četná zdržení.
Vaše
Správní rada
PS: Další zprávou jest, že i naši sousedé ve weissbiersku nyní vyrábí rychlíkovou lokomotivu, která jest výkonově srovnatelná s onou nabídkou, kterou jsme obdrželi od prodejního agenta, který se vydával za akcionáře. Mohli bychom tak na čekací listině mít lokomotivu typu S.3 namísto zámořské 374 a díky tomu neriskovat obchod z takovými podvodníky, až vagónky vyvinou rychlejší osobní vagóny.
Mimořádná zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
s ještě větší radostí vám oznamuji, že díky úspěšné přestavbě v Kralanhradu obrátila se na naše inženýry taktéž rada města Mrýdek-Fístek. Tentokrát nejde o rozšíření nádraží, to je samo o sobě dostačující, ale dožaduje se optimalisace kolejového zhlaví, neb vlaky příliš častou dlouho čekají na jeho uvolnění a nevhodně se kříží a to způsobuje četná zdržení.
Vaše
Správní rada
PS: Další zprávou jest, že i naši sousedé ve weissbiersku nyní vyrábí rychlíkovou lokomotivu, která jest výkonově srovnatelná s onou nabídkou, kterou jsme obdrželi od prodejního agenta, který se vydával za akcionáře. Mohli bychom tak na čekací listině mít lokomotivu typu S.3 namísto zámořské 374 a díky tomu neriskovat obchod z takovými podvodníky, až vagónky vyvinou rychlejší osobní vagóny.
A. Nádraží v Mrýdku-Fístku Na obrázku jsou naznačeny dopravní toky. Tentokrát nejde o to řešit transitní dopravu (není - všechno zajíždí do nádraží), ale o to nějak zoptimalizovat příjezdy tak, aby na sebe vlaky nečekaly. Naštěstí je na severovýchod od nádraží velký prázdný prostor, kde je možné s tím nějak pracovat. Zvolte míru rekonstrukce:
1) Příjezdům od západu zbudovat samostatný vjezd, zbytek bezezměny
2) Příjezdy od východu přenést na sever od zástavby, přijezd od západu posunout o kousek na sever a v uvolněném prostoru zbudovat funkční zhlaví, příjezdy od jihu ponechat bezezměny
3) Úplně všechny příjezdy (včetně těch od jihu) přenést na sever a v uvolněném prostoru zbudovat funkční zhlaví
4) Zbudovat nové nádraží na severu, jako průjezdné, zboží se do starého nádraží bude vozit vlečkami
5) Přenést celé nádraží na sever od města, jako průjezdné a zboží se do města bude vozit tramwayemi
B. Lokomotiva S.3 Má obdobné parametry jako 374.
Cena: 9,21k korun
Hmotnost: 50t
Rychlost: 101 km/h
Výkon: 1,60 TErg/s
Taž. síla: 6,4 MDyn
Provozní cena: 412k korun/rok
1) Budeme jí držet v zásobě místo 374
2) Ponecháme v zásobě 374
C. Rozvíjení sítě Momentálně jsme v situaci, že se nikde nehromadí zboží a můžeme tedy rozvíjet síť. Zároveň odvážíme zboží ze všech primárních průmyslů.
1) Některé sekundární průmysly vyrábí, ale ještě se z nich neodváží jejich produkce. Zaměřme se na ně.
2) Mezitím povyrostla některá města, zaměřme se na doplnění MHD
D. Investování dividend Proinvestovali jsme dividendu tak, že jsme rozšířili tři existující významná naleziště, vhodná pro zásobování našich průmyslových podniků - les, důl na železnou rudu a kraví farmu. Je to ale strašně drahé, stojí to asi 8x více, než když necháme nalezení místa na prospektorech (tzn. hra ho určí náhodně)
1) To nevadí, jednou jsme si to odhlasovali a peněz máme dost. Pokračujme v tom, než se kolo dějin otočí jiným směrem.
2) To je přeci jen trochu drahé, vraťme se k investicím do prospektorů.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A3
B1
C2
D - Řešil bych podle toho, co dává smysl. Kravín se staví na místě, kde se hodí, doly se zakládají, kde jsou ložiska.
B1
C2
D - Řešil bych podle toho, co dává smysl. Kravín se staví na místě, kde se hodí, doly se zakládají, kde jsou ložiska.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A B 1
C D 2
Pieto, slyšels někdy o tom, že krávy pijou?:)
C D 2
Pieto, slyšels někdy o tom, že krávy pijou?:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A4
B1
C1
D2
B1
C1
D2
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: PivonskaDopravniAS:1D3 → 1(1)#1 Jen západ, 2 Všechny příjezdy, 3 Nové nádraží a vlečky do starého Přebudujeme jen příjezd od západu
B: Shoda na novém adeptu na rychlíkovou lokomotivu
C: PivonskaDopravniAS:1D3 → 1(1)#1-2 Lidi, 3 Sek. průmysl => MHD
D: Shoda na tom, že doly a naleziště se nechají na prospektorech.
PivonskaDopravniAS:1D3 → 2(2)#Zemědělství: 1 Vybíráme my 2-3 Vybírá hra => A zemědělství bude také vybírat hra
B: Shoda na novém adeptu na rychlíkovou lokomotivu
C: PivonskaDopravniAS:1D3 → 1(1)#1-2 Lidi, 3 Sek. průmysl => MHD
D: Shoda na tom, že doly a naleziště se nechají na prospektorech.
PivonskaDopravniAS:1D3 → 2(2)#Zemědělství: 1 Vybíráme my 2-3 Vybírá hra => A zemědělství bude také vybírat hra
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
28.7.1894
Mimořádná zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
s ohledem na vaše finanční zájmy, rozhodla se správní rada vyhověti poždavkům radnice Mrýdku-Fístku pouze částečně a v kolejovém systému stanice byly provedeny pouze drobné úpravy příjezdu od západu, které se vašich kapes příliš nedotknou.
S pozdravem
Správní rada
Mimořádná zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
s ohledem na vaše finanční zájmy, rozhodla se správní rada vyhověti poždavkům radnice Mrýdku-Fístku pouze částečně a v kolejovém systému stanice byly provedeny pouze drobné úpravy příjezdu od západu, které se vašich kapes příliš nedotknou.
S pozdravem
Správní rada
1.1.1895
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
v závěrečná část roku v mnoha městských ulicích patřila k tomu slavnému dni, kdy k nim byl zaveden elektrický proud, neboť společně s rozvody, nutnými pro rozšiřování naší tramwayové sítě taktéž dochází k elektrifikaci. Jsme rádi, že jsme součástí pokroku. Elektrické hodiny do každé rodiny.
S pozdravem
Správní rada
Výroční zpráva akcionářům
Vážení akcionáři,
v závěrečná část roku v mnoha městských ulicích patřila k tomu slavnému dni, kdy k nim byl zaveden elektrický proud, neboť společně s rozvody, nutnými pro rozšiřování naší tramwayové sítě taktéž dochází k elektrifikaci. Jsme rádi, že jsme součástí pokroku. Elektrické hodiny do každé rodiny.
S pozdravem
Správní rada
Výsledky roku 1894:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -73,4M korun
Nové dopravní prostředky:-251M korun
Provoz vlaků: -1,25G korun
Provoz silniční dopravy: -187M korun
Provoz lodní dopravy: -94,8M korun
Údržba: -128M korun
Příjmy vlaků: +4,74G korun
Příjmy sil. vozidel: +1,03G korun
Příjmy lodní dopravy: +718M korun
Další výdaje: -4,31G korun
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +194M korun
Stav na účtu: +19,4G korun
Hodnota společnosti: +24,8G korun
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
22.3.1895
Pozvánka na mimořádnou valnou hromadu
Vážení akcionáři,
protože investice do budování metra je vysokou zátěží pro naši pokladnu a při dodržování stávajících standardů společnosti bylo by nutné postaviti metro hned v několika městech naráz, dovolujeme si tímto svolati mimořádnou valnou hromadu, která má tento počin schválit.
Zároveň bychom na této valné hromadě rádi veřejnosti představili nový přístup k budování metra. Při zavádění metropolitní dráhy v hlavním městě Toskajska umístili konsturktéři do vagónu méně sedadel, čímžto umožnili většímu množství lidí při přepravě státi a takto v jediném vagónu je možné přepraviti celou stovku a ne pouhých šedesát lidí.
S pozdravem
Správní rada
Pozvánka na mimořádnou valnou hromadu
Vážení akcionáři,
protože investice do budování metra je vysokou zátěží pro naši pokladnu a při dodržování stávajících standardů společnosti bylo by nutné postaviti metro hned v několika městech naráz, dovolujeme si tímto svolati mimořádnou valnou hromadu, která má tento počin schválit.
Zároveň bychom na této valné hromadě rádi veřejnosti představili nový přístup k budování metra. Při zavádění metropolitní dráhy v hlavním městě Toskajska umístili konsturktéři do vagónu méně sedadel, čímžto umožnili většímu množství lidí při přepravě státi a takto v jediném vagónu je možné přepraviti celou stovku a ne pouhých šedesát lidí.
S pozdravem
Správní rada
Metro Budapešť model 1894
Cena: 10,3M korun
Hmotnost: 25t
Rychlost: 61km/h
Výkon: 14,9 TErg/s
Tažná síla: 8 MDyn
Provozní cena: 522k korun/rok
Kapacita: 100 cestujících
A. Nový vagón metra pobere mnohem víc lidí za cenu, že se tam budou mačkat jak sardinky. Mechanicky to na spokojenost pasažerů nemá vliv (naopak budou víc happy, že dojedou dřív), ale příběhově ... nu, je to na vás:
1) Sardinkovat nebudeme (vagón nepoužijeme)
2) Sardinkovat budeme na nových tratích, na starých necháme "ameriky"
3) Sardinkovat budeme na nových tratích + starých, kde se hromadí lidé
4) Sardinkovat budeme plošně všude
B. Hranice pro budování metra Hranici pro budování metra (10000 obyvatel) právě překročily nebo brzy překročí:
* Užov (10403)
* Mrýdek-Fístek (10092)
* Záporno (9679)
* Zadní Netov (9489)
1) To je v pořádku, jdeme dál podle plánu, dvě linky (jednu centrem nadzemní a jednu okružní podzemní) pro každé z nich
2) To je v pořádku, ale obměníme topologii (navrhněte)
3) Posuňme tu hranici někam výše (jak moc?)
Dvojměstí Záporno-Jezerní Lhotkov - Města se rozšiřují a jejich hranice se začínají dotýkat
C. Co s tím z pohledu metra?
1) Považovat je za jednu aglomeraci (a tedy dvojměstí, co má 15868 obyvatel) s jednou centrální a jednou okružní linkou kolem dokola obou
2) Považovat je za dvě města, ale centrální linku metra ze Záporna protáhnout až do centra Lhotkova a až ten doroste, dostane vlastní okruh
3) Považovat je za dvě města a Jezerní Lhotkov zatím metro nedostane
D. Co s tím z pohledu tramwayí, busů a ominbusů? V Záporně zajišťují MHD tramway, v Jezerním Lhotkové ještě omnibusy a vzájemné spojení spěšná omnibusová linka.
1) Považovat je za jednu aglomeraci (a tedy dvojměstí, co má 15868 obyvatel), vytvořit komplexní zastávkovou síť, celou tramwayově
2) Považovat je za jednu aglomeraci (a tedy dvojměstí, co má 15868 obyvatel), vytvořit komplexní zastávkovou síť, smíšený provoz tramwayí a omnibusů
3) Považovat je za dvě aglomerace, ale spojovací linku doplnit o zastávky, aby mohli lidé nasedat cestou (a doplňte, zda nechat omnibusovou nebo zvolit jiný prostředek)
4) Považovat je za dvě aglomerace a spojovací linku ponechat spěšnou - přímý spoj z centra do centra (a doplňte, zda nechat omnibusovou nebo zvolit jiný prostředek)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů