[Let's Play] Factorio

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Lákadlo hvězd

Den 313.
Dnes v noci jsem toho moc nenaspal. Celou noc jsem přemýšlel o svém osudu tady. Zažehnal jsem už několikátou krizi,
odrazil čím dál tím pokročilejší útoky hmyzu, vyvynul lepší zbraně a lepší roboty a lepší těžební soupravy, ale v podstatě se motámv začarovaném kruhu.

Kruhu, který musí být jednou rozetnut. A pokud ho nemají rozetnout hmyzáci, musím ho rozetnout já. Vrátit se na úplný začátek.
Vzpomenout si na důvod, proč to celé dělám. Je potřeba zdokonalit rakety, které umím, natolik, aby dosáhly na oběžnou dráhu a vynesly komunikační satelit.

Hned se svítáním jsem provedl nastavení laboratoře. Od tohoto okamžiku má výkon raketových motorů maximální prioritu.

Zatímco se laboratoře budou potit při hledání optimálního nastavení motorů, já se postarám o zásoby železa a mědi. Začal jsem na jihu, kde je hned několik slibných nalezišť a už tam vedou koleje kvůli ropě.


Den 314.
Než jsem stihl postavit první nádraží a důl na železo, laboratoř stihla třikrát znásobit rychlost raketového motoru. Abych pojistil i dostatek mědi, nechal jsem roboty postavit dlouhý dopravníkový pás z naleziště v západní části něčeho, co ještě nedávno bylo bojovou zónou, ale díky dělům je to teď bezpečně dokonalé území.


Den 317.
Po dalších třech dnech klidu a drobných optimalizací musím konstatovat, že takovou pohodu jsem na téhle planetě ještě neměl. Noční můry předchozejících dní jsou tytam. Spokojeně čekám, až centrifugy vyplivnou posledních 5 kousků obohaceného uranu. Železa i mědi je po menším rozšířením těžebních kapacit dost a i kdyby začalo opět docházet, mám vybraná vhodná místa. Snad jediná surovina, které se nedostává úplně podle mých představ, je ropa. Opravil jsem všechna naleziště a dokonce je očipoval kartami, ale protože značné množství se spotřebuje na výrobu dělostřeleckých nábojů, pořád je jí málo.


A. Jako vždy, zvolte naleziště, cestu k němu a způsob ochrany:
318-00.jpg
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

A) 1225 úplně na východ. Stejný způsob obrany jako enkláva oil uran east a pokračovat od ní.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2104
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

Faskal +1
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Tedy shoda.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Mamon

Den 318.
Dnešní den jsem zahájil ve znamení získávání surovin. Radar detekuje významné naleziště ropy na východ od uranu. Rozhodl jsem se rozšířit operaci tím směrem a nařídit robotům začít znovu budovat prefabrikáty.

O chvíli později centrifugy uspořili 41. kousek obohaceného uranu a mohl jsem spustit proces řízeného obohacování.

Jakmile jsem viděl, že je o uran postaráno, vrátil jsem se k hamounění surovin a postavil důl na měděnou rudu v polovině východní trati.

318-01.jpg
Po dokončení jsem zjistil, že stavba na východě stále čeká na stavební roboty. Zkontroloval jsem jejich počet a zjistil,
že v lítých bojích při stavbé prefabrikátu jsem přišel o většinu z nich. Musím se do rozšiřování zapojit osobně a podpořit stavbu tankem.


Den 321.
Třídenní bitva byla tuhá, ale vyšel jsem z ní vítězně. Vybojoval jsem prostor pro třetinu tratě a získal pod kontrolu velké naleziště mědi, které zajistí potřeby základny na dlouhou dobu, bez nutnosti expanze.


A. Nová technologie: Co dalšího vynalézat?? Limit je 5000 na barvu (ale můžete míň, pokud chcete abych dělal v menších dávkách a častěji se ptal):
22) SÍLA BROKŮ: 50
+10% poškození udělené brokovnicí
22) RYCHLOST PALBY BROKŮ: 50
+10% rychlost palby brokovnicí
34) SÍLA GRANÁTŮ: 50 50 50
- +20% poškození granáty
38) RYCHLOST PALBY KULEK: 100 100
Dalších +10% rychlost palby pistolí a kulometů
53) ZKAPALŇOVÁNÍ UHLÍ: 200 200 200 200
- zkapalňování uhlí (s pomocí páry a těžkého oleje jako katalyzátoru se dá z uhlí vyrábět petrolej i oleje)
72) PALEBNÁ SÍLA KULOMETU: 200 200 200
dalších+20% poškození udělené kulometnými věžemi
73) PALEBNÁ SÍLA PLAMENOMETU: 100 100 100
+20% poškození udělené jakýmkoliv plamenometem
74) OSOBNÍ PULZNÍ OBRANA: 100 100 100 100
modul pulzní obrany (modul do zbroje, který automaticky odstrkuje a omračuje protivníky)
96) SÍLA KULEK: 100 100 100
Dalších +20% poškození udělené pistolemi a kulomety
98) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.II: 200 200 200 200
- Energetický štít MkII. (modul do obleku, lépe kryje před poškozením)
101) SÍLA KULOMETNÝCH VĚŽÍ: 200 200 200
+20% poškození udělené pistolemi a kulomety
102) VYLEPŠENÝ BRZDNÝ SYSTÉM: 200 200 200
- snížení brzdné dráhy vlaků o 15% (vlaky méně zdržují, když musí někde zastavit)
107) POŠKOZENÍ RAKETAMI: 100 100 100
- + 20% zvýšení poškození raketami
- vede k dalšímu zvyšování poškození raketami
114) VÝBUŠNÉ RAKETY: 100 100 100100
- výbušné rakety do raketometu
- jde dále zlepšovat
116) RYCHLOST PALBY LASERU: 350 350 350 350 350
+40% rychlost palby laserových věží
117) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.2: 200 200 200
200
- Lepší verze energetického štítu (modul do obleku, snižuje obdržená zranění za cenu obrovské spotřeby energie obleku)
118) EXPERTNÍ RYCHLOSTNÍ MODUL: 300 300 300 300
- rychlostní modul (přiměje výrobní linku pracovat rychleji, za cenu zvýšené spotřeby)
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
119) POČET BOJOVÝCH ROBOT": 300 300 300
- zvýšení počtu obranných kapslí, chránících pomocníka zároveň, o +4
- jde dále zvyšovat.
121) RYCHLÉ NABÍJENÍ DĚLA: 300 300 300 300
- +30% rychlost palby děla
- jde dále zlepšovat
122) ZVÝŠENÁ KAPACITA ROBOTů: 450 450 450 250 450
- roboti unesou o předmět víc
127) EXPERTNÍ LOGISTIKA: 300 300 300 300
- modré dopravníky (nejrychlejší, ale hrozně drahé)
- nutné pro výrobu lepšího brzdného systému pro vlaky
130) SUPER POKROČILÁ RYCHLOST POHYBU ROBOTů: 500 500 500 500 500
- +65% rychlost pohybu, robotů
- jde dále zrychlovat
133) EXPERTNÍ MODUL PRODUKTIVITY: 300 300 300 300
- modul efektivity (ze stejného množství materiálu vyrobí víc výrobků, za cenu zpomalení a zvýšení spotřeby)
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
136) VÝBUŠNINA NA SKÁLY: 200 200
- výbušniny tak silné, že odpálí skály (které ve hře nemáme, protože přišly až s verzí 16)
137) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE: 500 500 500 500
- zrychlení laboratoří na 200%
138) PALEBNÁ SÍLA LASERU: 500 500 500 500 500
+70% poškození udělené laserovými věžemi
- jde dále zlepšovat
139) POŠKOZENÍ DĚLEM: 300 300 300 300 300
- +50% poškození dělem
- jde dále zlepšovat
140) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů: 250 250 250
- zelený a bílý hromadný podavač budou mít o 3 vyšší kapacitu
- jde dále zvyšovat jejich kapacitu
141) ROZŠÍŘENÍ DONÁŠKOVÝCH SLOTŮ: 150 150 150 150
- Trosečník si bude moct objednávat ještě víc matroše a roboti mu ho budou nosit.
- Půjde dále zvedat
143) ATOMOVÉ ZBRANĚ: 5000 5000 5000 5000 5000 5000
- jaderná raketa
144) NÁBOJE S URANOVÝM JÁDREM: 1000 1000 1000 1000 1000
- kulometné náboje s uranovým jádrem
- dělové náboje s uranovým jádrem
- explozivní dělové náboje s uranovým jádrem
145) EXERTNÍ BOJOVÍ ROBOTI : 300 300 300 300 300
- robot typu destroyer
- nutné pro zvyšování počtu bojových robotů
147) DALŠÍ PRODUKTIVITA TĚŽBY: 700 700 700
- doly těží o další 2% rychleji

B. Výroba obohaceného uranu - Momentálně se uran obohacuje v samostatné smyčce. U-238 je do ní dodáváno automaticky, ale U-235 z ní se zatím nevynáší, neboť spotřebu reaktoru pokrývá zisk U-235 z přijíždějící rudy.
1. Nechat to tak, přinejmenším do doby, než bude uran zcela vytěžen, potom zvážit další postup.
2. Zapojit obohacovací smyčku místo současné třídírny, bez regulace.
3. Zapojit obohacovací smyčku místo současné třídírny a zároveň postavit druhý regulační obvod, který také bude kontrolovat množství U-238, abychom si ho při obohacování nespotřebovali přílíš a nechyběl pro výrobu článků.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

A 137) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE+ 116) RYCHLOST PALBY LASERU + 127) EXPERTNÍ LOGISTIKA + 140) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů + ROZŠÍŘENÍ DONÁŠKOVÝCH SLOTŮ

B1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2104
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

A 137) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE + 118) EXPERTNÍ RYCHLOSTNÍ MODUL + 130) SUPER POKROČILÁ RYCHLOST POHYBU ROBOTů + 122) ZVÝŠENÁ KAPACITA ROBOTů
B1
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Shoda na:
- 137) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE
- Ponechání obohacovací linky tak jak je

Trosecnik:1D2 → 1(1)#1-Rychlost laseru, expertní logistika, kapacita podavačů, donáškové sloty; 2-Rychlostní modul, Rychlost pohybu, kapacita robotů
Takže lasery, logistika, podavače a sloty.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Pomalý postup

Den 326.
Začínal se nudit. Už čtvrtý den roboti postupovali pomalu na východ, ale stavba šla pomalu. Staveniště bylo daleko a roboti tam nosili konstrukční materiál, často je cestou zahubili hmyzáci, pokud zabloudili nad jejich líhně. Těch sice pomalu ubývá, ale i tak to základnu zatěžuje.

Dnes jsem proto linku na roboty přestavěl na žlutou, aby byla výkonější. Také jsem nechal znovu zvýšit výkon laboratoří.


Surového železa bylo zase chvíli dost, ale zejména výzkum měl příliš velkou spotřebu a napůl elektrifikovaná slévárna ji nestíhala pokrýt. Byl to jeden z restů, které jsem potřeboval vyřešit, a konečně nastal ten pravý čas na to, se mu věnovat. Rozebral jsem staré pece začal je nahrazovat elektrickými.


Den 328.
Rekonstrukce slévárny pokročila a i když ještě není dokončena, už teď vidím, že červený dopravník z nádraží je plně vytížen a přesto nestíhá zásobovat všechny pece. Budu se muset zaměřit na výzkum rychlejších pásů.

328-00.jpg
Den 329.
I když jsou kapacitně limitovány červeným dopravníkem, slévárny odebírají víc železa, než stíhají přivážet vlaky. Pokročil jsem v obsazovaní drobných nalezišť železa na jih od základny, v místech, kde již těžím ropu. Potom jsem se pustil na východ,
trochu pomoct robotům s rozšiřováním železniční tratě. Při zkoumání vhodné taktiky jsem na východě objevil, že nově nainstalované radary detekovaly velká naleziště železa, mědi i uranu.


Den 334.
Ropné naleziště už bylo na dohled, ale postup se zpomalil. Roboti musí prefabrikované kusy obrany tahat na velké vzdálenosti. V mezičase jsem vyrazil na inspekci jihozápadních nalezišť železa, neboť se mi zdálo, že jeho dodávky začínají mít výpadky.


Den 335.
Přesně podle předpokladu, doly na jihozápadě jsou již téměř vytěženy. Urychlil jsem jejich produkci kartami, což na malý moment zrychlí plnění vlaků, pokryje výpadek, ale zároveň přiblíží moment, kdy budou zcela vytěženy.


Den 336.
Zahájil jsem těžbu na malém nalezišti na břehu jezera na jih od základny. S provizorní ochranou bylo postavené raz dva.

336-00.jpg
Den 337.
Na vzdáleném jihovýchodě roboti dokončili obsazení ropných polí. Naložil jsem tank ropnými pumpami, trubkami a vydal se tam. Cestou jsem nechal demontovat nádraží u vytěžených zásob železa a přesměroval vlak do naleziště vybudovaného včera. Kusou kolej, která zbyla, jsem pak protáhl a využil jako výhybnu na trati.


Den 338.
Dokončil jsem budování ropného pole. Roboti ještě dostavují ochranu a koleje. A když se podívám na východ, směrem,
kde radar detekuje velké zásoby všech surovin, vidím, jak se tam tyčí masivní skalní stěny. Možná proto jsou ta místa tak bohatá na suroviny. Chvíli potom mi zapípá signál, že výzkum je dokončen.

338-00.jpg

A. Nová technologie: Co dalšího vynalézat?? Limit je 5000 na barvu (ale můžete míň, pokud chcete abych dělal v menších dávkách a častěji se ptal):
22) SÍLA BROKŮ: 50
+10% poškození udělené brokovnicí
22) RYCHLOST PALBY BROKŮ: 50
+10% rychlost palby brokovnicí
34) SÍLA GRANÁTŮ: 50 50 50
- +20% poškození granáty
38) RYCHLOST PALBY KULEK: 100 100
Dalších +10% rychlost palby pistolí a kulometů
53) ZKAPALŇOVÁNÍ UHLÍ: 200 200 200 200
- zkapalňování uhlí (s pomocí páry a těžkého oleje jako katalyzátoru se dá z uhlí vyrábět petrolej i oleje)
72) PALEBNÁ SÍLA KULOMETU: 200 200 200
dalších+20% poškození udělené kulometnými věžemi
73) PALEBNÁ SÍLA PLAMENOMETU: 100 100 100
+20% poškození udělené jakýmkoliv plamenometem
74) OSOBNÍ PULZNÍ OBRANA: 100 100 100 100
modul pulzní obrany (modul do zbroje, který automaticky odstrkuje a omračuje protivníky)
96) SÍLA KULEK: 100 100 100
Dalších +20% poškození udělené pistolemi a kulomety
98) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.II: 200 200 200 200
- Energetický štít MkII. (modul do obleku, lépe kryje před poškozením)
101) SÍLA KULOMETNÝCH VĚŽÍ: 200 200 200
+20% poškození udělené pistolemi a kulomety
102) VYLEPŠENÝ BRZDNÝ SYSTÉM: 200 200 200
- snížení brzdné dráhy vlaků o 15% (vlaky méně zdržují, když musí někde zastavit)
107) POŠKOZENÍ RAKETAMI: 100 100 100
- + 20% zvýšení poškození raketami
- vede k dalšímu zvyšování poškození raketami
114) VÝBUŠNÉ RAKETY: 100 100 100100
- výbušné rakety do raketometu
- jde dále zlepšovat
117) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.2: 200 200 200
200
- Lepší verze energetického štítu (modul do obleku, snižuje obdržená zranění za cenu obrovské spotřeby energie obleku)
118) EXPERTNÍ RYCHLOSTNÍ MODUL: 300 300 300 300
- rychlostní modul (přiměje výrobní linku pracovat rychleji, za cenu zvýšené spotřeby)
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
119) POČET BOJOVÝCH ROBOT": 300 300 300
- zvýšení počtu obranných kapslí, chránících pomocníka zároveň, o +4
- jde dále zvyšovat.
121) RYCHLÉ NABÍJENÍ DĚLA: 300 300 300 300
- +30% rychlost palby děla
- jde dále zlepšovat
122) ZVÝŠENÁ KAPACITA ROBOTů: 450 450 450 250 450
- roboti unesou o předmět víc
130) SUPER POKROČILÁ RYCHLOST POHYBU ROBOTů: 500 500 500 500 500
- +65% rychlost pohybu, robotů
- jde dále zrychlovat
133) EXPERTNÍ MODUL PRODUKTIVITY: 300 300 300 300
- modul efektivity (ze stejného množství materiálu vyrobí víc výrobků, za cenu zpomalení a zvýšení spotřeby)
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
136) VÝBUŠNINA NA SKÁLY: 200 200
- výbušniny tak silné, že odpálí skály (tak nakonec skály ve hře jsou, jen se generují jen v dosud neobjevených částech mapy)
138) PALEBNÁ SÍLA LASERU: 500 500 500 500 500
+70% poškození udělené laserovými věžemi
- jde dále zlepšovat
139) POŠKOZENÍ DĚLEM: 300 300 300 300 300
- +50% poškození dělem
- jde dále zlepšovat
143) ATOMOVÉ ZBRANĚ: 5000 5000 5000 5000 5000 5000
- jaderná raketa
144) NÁBOJE S URANOVÝM JÁDREM: 1000 1000 1000 1000 1000
- kulometné náboje s uranovým jádrem
- dělové náboje s uranovým jádrem
- explozivní dělové náboje s uranovým jádrem
145) EXERTNÍ BOJOVÍ ROBOTI : 300 300 300 300 300
- robot typu destroyer
- nutné pro zvyšování počtu bojových robotů
147) DALŠÍ PRODUKTIVITA TĚŽBY: 700 700 700
- doly těží o další 2% rychleji
148) RYCHLOST PALBY LASERU: 450 450 450 450 450
+50% rychlost palby laserových věží
149) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů: 250 250 250 250
- zelený a bílý hromadný podavač budou mít o 4 vyšší kapacitu
- jde dále zvyšovat jejich kapacitu
150) ROZŠÍŘENÍ DONÁŠKOVÝCH SLOTŮ: 500 500 500 500
- Trosečník si bude moct objednávat ještě víc matroše a roboti mu ho budou nosit.
- Půjde dále zvedat
151) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE: 500 500 500 500 500
- zrychlení laboratoří na 160% (předtím tu byla chyba, aktuálně jsme na 140)

B. Modré dopravníky: Není možné je montovat manuálně a potřebují lubrikant.
1. Postavit provizorní továrnu na jejich výrobu tam, kde je lubrikant k dispozici a vyrábět si je tam podle potřeby
2. Dotáhnout lubrikant k továrně na pásy a vybudovat tam regulérní linku na modré dopravníky

C. Železo: Už těžíme ze všech nedávno vybraných nalezišť a protože rychle ubývají, je potřeba najít další místo k těžení.
1. Pokračovat v paběrkování malých nalezišť uvnitř oblastí vyčištěných dělostřelectvem (celkem asi 120k zásob)
2. Obsadit některé nově objevené velké naleziště mohutnější než 1M (viz mapa výše - vyberte které)

D. Kámen: Kamenolom se blíží vyčerpání. Kde začít těžit?
1. 115k mohutné naleziště poblíž IRON SW3, nechráněné, ale vyčištěné
2. 125k mohutné naleziště těsně u železniční trati na východ a měděného dolu - chráněné, ale bude vyžadovat purifikační jednotku
3. 465k mohutné naleziště na sever od železniční trati na východ - je nad ním velká kolonie, bude potřeba dobýt.
4. 440k mohutné naleziště na západ od IRON SW3 (to, jak radar původně detekoval, že je to železo) - je nad ním velká kolonie, bude potřeba dobýt

E. Hory na obzoru: Na obzoru jsou hory
1. No a?
2. Musíme si tam udělat výlet a udělat si selfíe
3. Měli bychom tam postavit radarovou stanici, třeba z výšky uvidí dál do kraje
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

A 118) EXPERTNÍ RYCHLOSTNÍ MODUL + 130) SUPER POKROČILÁ RYCHLOST POHYBU ROBOTů + 133) EXPERTNÍ MODUL PRODUKTIVITY + 149) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů
(šrtni si ze seznamu expertní logistiku)

B2
C2 8,3 vpravo dole
D1
E2
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2104
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

Faskal +1
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Tedy shoda.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Na východě je budoucnost

Den 339.
Hned ráno jsem zkontroloval, že roboti přes noc dokončili pokládání kolejí a sestavil a vypravil ropný vlak. A zjistil, že železa je opravdu pomálu. Jenže dochází i kámen a bez kamene není možné chránit nově dobytá území. Naštěstí už dělostřelectvo vyčistilo velkou oblast na jih od základny, kde bylo možné kámen najít.

Ještě večer jsem pak také opravil zničený provizorní železný důl v ropných polích a osadil jej ochranou v podobě věží.


Den 340.
Do základny jsem se vracel přes vyčištěnou travnatou pláň a to, že krom pár zapáchajících hnijících hromad nebylo nikde ani známky hmyzu mi udělalo radost. Zdá se, že konečně mohu tuhle zaneřáděnou planetu vyčistit od zhouby nad jejím povrchu a tráva tak může svobodně růst. Naložil jsem do tanku vše potřebné, nastavil vynalézání rychlých robotů, aby jim cesta na jihozápad netrvala tak dlouho a vyrazil.


Den 344.
Po čtyřech dnech bojů mi došly náboje a také roboti donášející díly zdí a lasery do prefabrikátů létají čím dál méně. Prověřil jsem přes radar základnu a zjistil akutní nedostatek oceli. Uvědomil jsem si, že ocelárna je stále ještě z kamenných pecí. Proto jsem se vrátil domů. Při návratu na mne čekalo množství drobných vylepšení v laboratoři


A. Nová technologie: Co dalšího vynalézat?? Limit je 5000 na barvu (ale můžete míň, pokud chcete abych dělal v menších dávkách a častěji se ptal):
22) SÍLA BROKŮ: 50
+10% poškození udělené brokovnicí
22) RYCHLOST PALBY BROKŮ: 50
+10% rychlost palby brokovnicí
34) SÍLA GRANÁTŮ: 50 50 50
- +20% poškození granáty
38) RYCHLOST PALBY KULEK: 100 100
Dalších +10% rychlost palby pistolí a kulometů
53) ZKAPALŇOVÁNÍ UHLÍ: 200 200 200 200
- zkapalňování uhlí (s pomocí páry a těžkého oleje jako katalyzátoru se dá z uhlí vyrábět petrolej i oleje)
72) PALEBNÁ SÍLA KULOMETU: 200 200 200
dalších+20% poškození udělené kulometnými věžemi
73) PALEBNÁ SÍLA PLAMENOMETU: 100 100 100
+20% poškození udělené jakýmkoliv plamenometem
74) OSOBNÍ PULZNÍ OBRANA: 100 100 100 100
modul pulzní obrany (modul do zbroje, který automaticky odstrkuje a omračuje protivníky)
96) SÍLA KULEK: 100 100 100
Dalších +20% poškození udělené pistolemi a kulomety
98) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.II: 200 200 200 200
- Energetický štít MkII. (modul do obleku, lépe kryje před poškozením)
101) SÍLA KULOMETNÝCH VĚŽÍ: 200 200 200
+20% poškození udělené pistolemi a kulomety
102) VYLEPŠENÝ BRZDNÝ SYSTÉM: 200 200 200
- snížení brzdné dráhy vlaků o 15% (vlaky méně zdržují, když musí někde zastavit)
107) POŠKOZENÍ RAKETAMI: 100 100 100
- + 20% zvýšení poškození raketami
- vede k dalšímu zvyšování poškození raketami
114) VÝBUŠNÉ RAKETY: 100 100 100100
- výbušné rakety do raketometu
- jde dále zlepšovat
117) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.2: 200 200 200
200
- Lepší verze energetického štítu (modul do obleku, snižuje obdržená zranění za cenu obrovské spotřeby energie obleku)
119) POČET BOJOVÝCH ROBOT": 300 300 300
- zvýšení počtu obranných kapslí, chránících pomocníka zároveň, o +4
- jde dále zvyšovat.
121) RYCHLÉ NABÍJENÍ DĚLA: 300 300 300 300
- +30% rychlost palby děla
- jde dále zlepšovat
122) ZVÝŠENÁ KAPACITA ROBOTů: 450 450 450 250 450
- roboti unesou o předmět víc
136) VÝBUŠNINA NA SKÁLY: 200 200
- výbušniny tak silné, že odpálí skály (tak nakonec skály ve hře jsou, jen se generují jen v dosud neobjevených částech mapy)
138) PALEBNÁ SÍLA LASERU: 500 500 500 500 500
+70% poškození udělené laserovými věžemi
- jde dále zlepšovat
139) POŠKOZENÍ DĚLEM: 300 300 300 300 300
- +50% poškození dělem
- jde dále zlepšovat
143) ATOMOVÉ ZBRANĚ: 5000 5000 5000 5000 5000 5000
- jaderná raketa
144) NÁBOJE S URANOVÝM JÁDREM: 1000 1000 1000 1000 1000
- kulometné náboje s uranovým jádrem
- dělové náboje s uranovým jádrem
- explozivní dělové náboje s uranovým jádrem
145) EXERTNÍ BOJOVÍ ROBOTI : 300 300 300 300 300
- robot typu destroyer
- nutné pro zvyšování počtu bojových robotů
147) DALŠÍ PRODUKTIVITA TĚŽBY: 700 700 700
- doly těží o další 2% rychleji
148) RYCHLOST PALBY LASERU: 450 450 450 450 450
+50% rychlost palby laserových věží
150) ROZŠÍŘENÍ DONÁŠKOVÝCH SLOTŮ: 500 500 500 500
- Trosečník si bude moct objednávat ještě víc matroše a roboti mu ho budou nosit.
- Půjde dále zvedat
151) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE: 500 500 500 500 500
- zrychlení laboratoří na 160% (předtím tu byla chyba, aktuálně jsme na 140)
152) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů: 300 300 300 300
- zelený a bílý hromadný podavač budou mít o 5 vyšší kapacitu
- jde dále zvyšovat jejich kapacitu
153) RAKETOVÉ SILO: 1000 1000 1000 1000 1000 1000
- Raketové silo
- Kompozitní struktury nízké hmotnosti
- Raketové palivo
- Řídící jednotka rakety
- Raketové díly
- Satelit
- JE NUTNÉ PRO CESTU DOMŮ
154) JADERNÁ BOMBA: 5000 5000 5000 5000 5000 5000
- Jaderná bomba

B. Ochana cesty k železu - zapomněli jsme určit, jak bude chráněná cesta k železu.
1 - zdi - ANO/NE?
2 - laserové věže - ANO/NE?
3 - roboporty - ANO/NE?
4 - dělostřelectvo - ANO/NE?

C. Rekonstrukce ocelárny - Jakou technologii pro ocelárnu?
1 - kamenné pece
2 - ocelové pece
3 - elektrické pece
4 - elektrické pece s čipy
5 - elektrické pece s čipy a zrychlovací majáky

D. Rekonstrukce ocelárny - Kde budovat?
1 - nahradit stávající
2 - nechat stávající a postavit novou jinde (kde?)
3 - nahradit stávající a k tomu postavit novou jinde (kde?)
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

A 147) DALŠÍ PRODUKTIVITA TĚŽBY + 138) PALEBNÁ SÍLA LASERU +152) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů + 122) ZVÝŠENÁ KAPACITA ROBOTů

B vše
C5
D1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Čeká mne dlouhá noc, tak vezmu za vděk i jediným návrhem bez hlasování.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 10 hostů