[Let's Play] Factorio

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Hike »

A2 - důl nejde ukrást, je to díra v zemi

B2

C 125- lepší podavače,128-donáška,129-odnáška a 118-rychlejší roboti
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9047
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

Hike+1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

A3

B2

C125 + další zvyšování kapacity podavačů
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

A: Trosecnik:1D3 → 3(3)#1-2 Ocelový na uhlí, 3 - Elektrický => slévárna na měď bude elektrická

B: Shoda na vybudování frakovacího systému

C: Shoda na C125 - lepší podavače. A dále Trosecnik:1D3 → 1(1)#1-2 Vylepšovat roboty, 3-Vylepšovat podavače - roboti budou lepší
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Sléváme ve velkém

Den 206.
Těšil jsem se, jak zlepším produkci mědi skrze elektrické pece. Jenže mě vyrušil masivní útok na zeď, chránící solární panely. Musel jsem rychle vyrazit na sever a postavit u ní několik laserových věží.

Odpoledne už jsem se ale nenechal rušit. Přikázal jsem robotům demontovat řadu kouřících kamenných pecí a začal je nahrazovat dvěma řadami moderních elektrických. Ocelové zatím nechávám v provozu, vyměním je za elektrické později. Zároveň jsem si užíval to, že kdykoliv jsem potřeboval postavit nějaký nový kousek a chyběl mi vhodný díl, namísto cesty přes celou základnu jsem jen přivolal robota, který mi potřebnou součást přinesl.

Neustálé upravování povelů mne ale zdržovalo. Proto jsem se rozhodl, že si nachystám standardní sadu užitečných věcí. Je jich ale celkem dost, jakmile skončí vynalézání podavačů, budu muset rozšířit rychlost i kapacitu robotické sítě.

Práce šla od ruky a tak jsem s dostatečnou rezervou stihl novou podobu slévárny smontovat.

206-00.jpg
Ještě téhož večera jsem se pustil do rekonstrukce chemičky, tam jsem ale narazil na propletenec trubek, který jsem kdysi v začátcích svého pobytu spáchal kvůli nedostatku prostoru i materiálu. Postavil jsem tedy dvě další rafinerie, aby byl dostatečný tok pro budoucí chemičku a nechal rozplétání klubka ránu moudřejšímu večera.


Den 207.
Rozplétání jsem začal tím, že jsem veškerý lehký olej přečerpal do nových zásobníků na kraji chemičky. Tím jsem si uvolnil prostor pro výstavbu nové linky na jejich frakování.


207-00.jpg
Den 208.
O den později jsem dokončil první část přestavby, lehký olej již je zpracováván v nové lince. A na mém příručním terminálu se objevily nové sloty pro přivolávání materiálu.

208-00.jpg
A. Další vynálezy - Hrozně se s tím crcáte po malých štěkaćh. Klidně zvedněte na 2000 v libovolné z barev. S fialovou a žlutou mírně šetřete, ostatní bez omezení.
22) SÍLA BROKŮ: 50
+10% poškození udělené brokovnicí
22) RYCHLOST PALBY BROKŮ: 50
+10% rychlost palby brokovnicí
34) SÍLA GRANÁTŮ: 50 50 50
- +20% poškození granáty
38) RYCHLOST PALBY KULEK: 100 100
Dalších +10% rychlost palby pistolí a kulometů
53) ZKAPALŇOVÁNÍ UHLÍ: 200 200 200 200
- zkapalňování uhlí (s pomocí páry a těžkého oleje jako katalyzátoru se dá z uhlí vyrábět petrolej i oleje)
61) MINY: 100 100 100
- miny (vybuchují a trhají nebo omračují kolem běžící hmyzáky)
63) DALŠI ZRYCHLENÍ LABORATOŘE: 500 500 500
- zrychlení laboratoří na 150%
72) PALEBNÁ SÍLA KULOMETU: 200 200 200
dalších+20% poškození udělené kulometnými věžemi
72) PALEBNÁ SÍLA PLAMENOMETU: 100 100 100
+20% poškození udělené jakýmkoliv plamenometem
74) OSOBNÍ PULZNÍ OBRANA: 100 100 100 100
modul pulzní obrany (modul do zbroje, který automaticky odstrkuje a omračuje protivníky)
92) RECYKLACE VYHOŘELÉHO PALIVA: 1500 1500 1500 1500 - vyrobí neobohacený uran z kontejnerů s vyhořelým palivem
93) OBOHACOVÁNÍ URANU: 1500 1500 1500 1500 1500 - obohacuje uran v centrifugách, zvyšuje tak procento výskytu obohaceného uranu
96) SÍLA KULEK: 100 100 100
Dalších +20% poškození udělené pistolemi a kulomety
98) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.II: 200 200 200 200
- Energetický štít MkII. (modul do obleku, lépe kryje před poškozením)
101) SÍLA KULOMETNÝCH VĚŽÍ: 200 200 200
+20% poškození udělené pistolemi a kulomety
102) VYLEPŠENÝ BRZDNÝ SYSTÉM: 200 200 200
- snížení brzdné dráhy vlaků o 15% (vlaky méně zdržují, když musí někde zastavit)
107) POŠKOZENÍ RAKETAMI: 100 100 100
- + 20% zvýšení poškození raketami
- vede k dalšímu zvyšování poškození raketami
108) RYCHLOST PALBY RAKET: 100 100 100
- + 30% zvýšení rychlosti palby raket
- vede k dalšímu zvyšování rychlosti raket
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
110) EXPERTNÍ ZBRANĚ: 150 150 150150 150
- průrazné broky
- nutné pro JADERNÉ ZBRANĚ, TŘÍŠTIVÉ GRANÁTY, EXPERTNÍ BOJOVÉ ROBOTY
113) URANEM OBOHACENÁ MUNICE: 1000 1000 10001000 1000
- puškové náboje s uranovým jádrem
- dělové náboje s uranovým jádrem
- výbušné dělové náboje s uranovým jádrem
114) VÝBUŠNÉ RAKETY: 100 100 100100
- výbušné rakety do raketometu
- jde dále zlepšovat
115) PALEBNÁ SÍLA LASERU: 350 350 350 350 350
+40% poškození udělené laserovými věžemi
- jde dále zlepšovat
116) RYCHLOST PALBY LASERU: 350 350 350 350 350
+40% rychlost palby laserových věží
113) ENERGETICKÝ ŠTÍT Mk.2: 200 200 200
200
- Lepší verze energetického štítu (modul do obleku, snižuje obdržená zranění za cenu obrovské spotřeby energie obleku)
114) DALŠÍ PRODUKTIVITA TĚŽBY: 400 400 400
- doly těží o další 2% rychleji
115) EXPERTNÍ RYCHLOSTNÍ MODUL: 300 300 300 300
- rychlostní modul (přiměje výrobní linku pracovat rychleji, za cenu zvýšené spotřeby)
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
116) POKROČILÝ MODUL PRODUKTIVITY: 300 300 300 300
- modul efektivity (ze stejného množství materiálu vyrobí víc výrobků, za cenu zpomalení a zvýšení spotřeby)
- nutné pro RAKETOVÉ SILO (sloužící k vystřelení komunikačního satelitu)
117) POKROČILÝ MODUL EFEKTIVITY: 300 300 300 300
- modul efektivity (sníží spotřebu výrobní linky)
119) POČET BOJOVÝCH ROBOT": 300 300 300
- zvýšení počtu obranných kapslí, chránících pomocníka zároveň, o +4
- jde dále zvyšovat.
120) POŠKOZENÍ DĚLEM: 300 300 300 300
- +30% poškození dělem
- jde dále zlepšovat
121) RYCHLÉ NABÍJENÍ DĚLA: 300 300 300 300
- +30% rychlost palby děla
- jde dále zlepšovat
122) ZVÝŠENÁ KAPACITA ROBOTů: 450 450 450 250 450
- roboti unesou o předmět víc
127) EXPERTNÍ LOGISTIKA: 300 300 300 300
- modré dopravníky (nejrychlejší, ale hrozně drahé)
- nutné pro výrobu lepšího brzdného systému pro vlaky
130) SUPER POKROČILÁ RYCHLOST POHYBU ROBOTů: 500 500 500 500 500
- +65% rychlost pohybu, robotů
- jde dále zrychlovat
131) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů: 200 200
- zelený a bílý hromadný podavač budou mít o 1 vyšší kapacitu
- jde dále zvyšovat jejich kapacitu
128) ROZŠÍŘENÍ DONÁŠKOVÝCH SLOTŮ: 150 150 150
- Trosečník si bude moct objednávat víc matroše a roboti mu ho budou nosit.
- Půjde dále zvedat
129) AUTOMATICKÉ ODNÁŠENÍ PŘEBYTEČNÉHO MATROŠE: 150 150 150
- Roboti budou automaticky odlehčovat trosečníkovi od matroše, který nepotřebuje.
130) LOGISTICKÝ SYSTÉM: 150 150 150 150 150
- Truhla automaticky plnící logistický systém robotů
- Truhla umožňující vyžadovat materiál a používat tak roboty jako přenašeče mezi továrnami
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9047
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

A 114) DALŠÍ PRODUKTIVITA TĚŽBY + 131) ZVÝŠENÍ KAPACITY HROMADNÝCH PODAVAČů + 129) AUTOMATICKÉ ODNÁŠENÍ PŘEBYTEČNÉHO MATROŠE+ 130) LOGISTICKÝ SYSTÉM
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

Faskal +1
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Jednomyslně.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Trubky a hadice

Den 209.
Včera jsem dokončil rekonstrukci frakovací stanice. Namísto hrozivé změti trubek a hadic je nyní všechno přehledně uspořádané a mohu tak snadno kontrolovat tok jednotlivých kapalin i případně stanici rozšířit, až bude potřeba.

209-00.jpg
Pokračování později.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

.. jsem zpátky po dovolené, předvánoční shon skončil a jedem dál.

Den 210.
Pokračoval jsem v úklidu chemičky, ale v moment, kdy jsem měl na díly rozebranou linku na kyselinu sírovou, mne vyrušily sirény. Uprostřed solárních polí se jako 4 sloupy tyčili 4 rudí plivači a sestřelovali jednoho bota za druhým. A protože trosky poškodili několik solárních panelů, další a další boti jako lumíci nabíhali panely opravovat a podléhali u toho kyselinovým slinám.

Rychle jsem zakročil a začal zkoumat, kudy se sem hmyzáci dostali. Zevrubá analýza ukázala poškozené zdi v místech, kde uranové vlaky vjíždí do základny. Nejspíš tedy vlákaly nějakého nepřítele za sebou a ten si našel jiný cíl. Vchod jsem uzavřel a opevnil lasery i kulomety.

Po znovuzapojení linky na kyselinu sírovou jsem zjistil, že nejede. Chybí železo. Vrátil jsem se na hlavní základnu a zkontroloval slévárnu. Železné rudy je nadbytek, pece však nestíhají rudu zpracovávat. Dokonce není dost železa na výrobu modrých vědeckých balíčků a i vynalézání se tak zastavilo.

Den 211.
Do solárního pole zase prolezli dva flusači. Už opravdu nevím kudy.



A. Jak rozšířit výrobu železa? Podívejte se na mapku a rozhodněte:
1. Ponechat výrobou na místě, pouze přejít na elektrické pece a zrychlit pomocí čipů
2. Přesunout ocelárnu jinam (řekněte kam) a na místě bývalé ocelárny slévat železo.
3. Přesunout železárnu jinam (řekněte kam) a místo bývalé železárny rezervovat pro budoucí rozvoj ocelárny.
4. Přesunout kompletní výrobu železa i oceli jinak (řekněte kam).
210-00.jpg
B. Co s neustávajícími útoky na solární panely?
1. Precizně vysledovat, odkud útoky chodí a exterminovat příslušnou kolonii
2. Precizně vysledovat, odkud útoky chodí a na cestu postavit laserovou bitevní stanici, o kterou se budou rozbíjet
3. Neřešit, odkud to přichází a u severní zdi postavit palenou přehradu z laserových věží
2. Neřešit, odkud to přichází a exterminovat celou "první linii" kolonií v širém okolí.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9047
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od Faskal »

A1
B3
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

A1
B3
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od PardGalen »

Bude aktualizace? Jsou tam teď zajímavé věci, třeba dělostřelectvo. :)
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Už mám zaktualizováno, jestli si vynaleznete dělostřelectvo, bude.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16383
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Let's Play] Factorio

Příspěvek od MarkyParky »

Shoda: Přecházíme na elektřinu a sever bráníme pasivně, laserovou řadou, bez zkoumání.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host