čo prebije skyrim ?
Re: čo prebije skyrim ?
Osobně bych dal raději přednost Zaklínači 2, už jen kvůli tomu, že měl dle mého názoru mnohem lepší příběh. A chtě nechtě, příběh je to, oč tu běží. Volnost je sice krásná věc, ale člověk se v ní může ztratit a najednou zjistí, že nemá žádný směr.
Pokud vám jde vyloženě o sandbox, tak doporučuji Mortal Online. Tam žádný příběh není, jen běháš po světe, sbíráš materiál, bráníš se dalším hráčům a umíráš.
Zaklínač 2 vs. Skyrim
Zaklínač 2 - Silný příběh, velmi dobrá grafika, prostředí hry dávalo smysl (to znamená, že se na velmi malé ploše neobjevovalo 50 !NEPROZKOUMANÝCH! kobek, jeskyní, hradů atd.). Hra nebyla nijak dlouhá. Zrovna jsem dohrál Risen 3, které také poskytuje velkou volnost (i když nedosahující úrovně Skyrimu), ale po dvou dnech hraní už sem se v té záplavě úkolů ztrácel, texty proklikával a docela nudil. V zaklínači jich nebylo tolik, aby se člověk nudil a úkoly dávaly i smysl. A hlavně v zaklínači nechyběla ani milostná zápletka (ve hře určené pro dospělé lidi, by se vztah neměl odehrávat na bázi předání amuletu). Atmosféra hry byla dokonalá... trpasličí město vypadalo jako trpasličí, přístav v bažinách byl správně špinavý. Obzvlášť kapitola v bažinách se mi velmi líbila. A hlavně zaklínač měl morální rozhodnutí, která ovlivňovala zbytek děje. A taky tam byly zábavné mezihry - kostky, páka a rvačky.
Skyrim - Velmi dobrá grafika, zajímavě udělané severské prostředí, draci, kteří se chovali jako draci. Příběh se trochu ztrácel ve spoustě nesouvisejících úkolů, respektive dějových linií bylo víc (bratrstvo, mágové, zloději, válečníci, drakobijce, válka...). Co mě vadilo nejvíc, že neujdete 3 minuty, aniž by jste nenarazili na něco, co vás chce zabít, případně nezakopli o nějakou jeskyni, hrobku atd... Zabíjení draků a všemožné havěti po čase začíná být otravné a pokud nesledujete nějakou příběhovou linii, tak je to časem docela nuda, kterou nezachrání ani dobrá grafika.
U mě prostě zaklínač vede, i když musím říct, že obě hry mám rád a jsou velmi dobře udělané.
Z těch dalších, co jim jsou podobné, doporučuji Gothic 1 až 3, Risen 1 až 3 a Arx Fatalis (který už je teda hodně stařičký).
Z onlinovek Mortal Online, Wurm a Xsyon.
Pokud vám jde vyloženě o sandbox, tak doporučuji Mortal Online. Tam žádný příběh není, jen běháš po světe, sbíráš materiál, bráníš se dalším hráčům a umíráš.
Zaklínač 2 vs. Skyrim
Zaklínač 2 - Silný příběh, velmi dobrá grafika, prostředí hry dávalo smysl (to znamená, že se na velmi malé ploše neobjevovalo 50 !NEPROZKOUMANÝCH! kobek, jeskyní, hradů atd.). Hra nebyla nijak dlouhá. Zrovna jsem dohrál Risen 3, které také poskytuje velkou volnost (i když nedosahující úrovně Skyrimu), ale po dvou dnech hraní už sem se v té záplavě úkolů ztrácel, texty proklikával a docela nudil. V zaklínači jich nebylo tolik, aby se člověk nudil a úkoly dávaly i smysl. A hlavně v zaklínači nechyběla ani milostná zápletka (ve hře určené pro dospělé lidi, by se vztah neměl odehrávat na bázi předání amuletu). Atmosféra hry byla dokonalá... trpasličí město vypadalo jako trpasličí, přístav v bažinách byl správně špinavý. Obzvlášť kapitola v bažinách se mi velmi líbila. A hlavně zaklínač měl morální rozhodnutí, která ovlivňovala zbytek děje. A taky tam byly zábavné mezihry - kostky, páka a rvačky.
Skyrim - Velmi dobrá grafika, zajímavě udělané severské prostředí, draci, kteří se chovali jako draci. Příběh se trochu ztrácel ve spoustě nesouvisejících úkolů, respektive dějových linií bylo víc (bratrstvo, mágové, zloději, válečníci, drakobijce, válka...). Co mě vadilo nejvíc, že neujdete 3 minuty, aniž by jste nenarazili na něco, co vás chce zabít, případně nezakopli o nějakou jeskyni, hrobku atd... Zabíjení draků a všemožné havěti po čase začíná být otravné a pokud nesledujete nějakou příběhovou linii, tak je to časem docela nuda, kterou nezachrání ani dobrá grafika.
U mě prostě zaklínač vede, i když musím říct, že obě hry mám rád a jsou velmi dobře udělané.
Z těch dalších, co jim jsou podobné, doporučuji Gothic 1 až 3, Risen 1 až 3 a Arx Fatalis (který už je teda hodně stařičký).
Z onlinovek Mortal Online, Wurm a Xsyon.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: čo prebije skyrim ?
2002, což vím, protože jsem hledal, jakou nejstarší hru jsem na předchozím počítači nedokázal uspokojivě zprovoznit. (-;Izarias píše:Arx Fatalis (který už je teda hodně stařičký)
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: čo prebije skyrim ?
@ Izarias: Mám dost podobné pocity. U Elder Scrolls rozplizlost, dungeony furt dokola o ničem, takové chození po venku a nic. U Zaklínače to má pořád tah, rozhodnutí mají děsnou váhu a člověka zajímavá, co se bude dít dál, a hlavně ten svět není sterilní, postavy jsou skvěle napsané a osobité. Elder Scrolls jsou takové anonymní, či co.
Re: čo prebije skyrim ?
Tak to si projdi questy v Elder Scrolls Online. Tam jsi pořád v centru dění, ať chceš nebo neeerieBaatezu píše:Mám dost podobné pocity. U Elder Scrolls rozplizlost, dungeony furt dokola o ničem, takové chození po venku a nic. U Zaklínače to má pořád tah, rozhodnutí mají děsnou váhu a člověka zajímavá, co se bude dít dál, a hlavně ten svět není sterilní, postavy jsou skvěle napsané a osobité. Elder Scrolls jsou takové anonymní, či co.
Re: čo prebije skyrim ?
Jsem rád, že si to myslí i někdo další.Faskal píše:Morrowind
Je tam pár hvězdných momentů.Asi si ho projdu po čtvrté; konečně i s datadisky.
A pak ten pocit návratu na Vvardenfell; to je k nezaplacení.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18575
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: čo prebije skyrim ?
MOD IT TILL IT CRASHES! FUCK YEAH!
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Re: čo prebije skyrim ?
Doporucim mod Requiem pro Skyrim. Udela z toho krasne RPG u ktereho musi clovek i premyslet.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19281/?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19281/?
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
Asi cokoliv, co psal někdo, kdo na to nemrdá.
Jsem nemocná, tak jsem chtěla něco přiměřeně stupidního, i jsem sáhla po Skyrimu. Což o to, stupidní je, ale asi až nepřiměřeně. Hrozně mě štve, jak se snaží neustále hráče strkat na čelní pozice v různých organizacích. Viz College of Winterhold, kde se můžte stát arcimágem, aniž byste znali nějaká jiná kouzla než testovacího flame attronacha (a ostatně soudím, že moje postava, která si tam jednou za čas přijde prohrábnout police a kapsy studentům není zrovna ideální vůdce), viz Dark Brotherhood, kde celkem pěknou questovou linii s odpravením císaře v závěru příšerně podělali Astridiným vysvětlením, z kterého na všechny strany čouhalo, že se to stalo beztak jen proto, aby byl hráč zas někde na nejvyšší pozici. A všichni jsou hrozná banda idiotů, impérium tak nějak z principu, Nordi zřejmě od přirození. Velmi mne mrzelo, že nebyla možnost přidat se na Alduinovu stranu a nechat svět hořet, neb nic jiného by si to družstvo kreténů nezasloužilo.
Zakopávání o draky by mi nevadilo, kdyby ubít draka nebylo asi tak pětkrát jednodušší než utlouct obra. Dost věcí je jinak tak WTF, až je to Trololo, třeba ten unikátní průchod hrou a dopad hráčových činů na svět vypadá reálně tak, že občas něco prohodí stráže (omg, to je hrůza, někdo zabil císaře, co teď budeme dělat), ale jinak nic.
DLC Dragonborn lepší než základní hra, Dawnguard zatím taky. Stala jsem se Vampire Lordem, je s tím celkem zábava.
Resumé: mám chuť si v nějaké akci pořídit Oblivion + DLC, když ho zmoduju, bude se naň dát koukat a horší než Skyrim být nemůže.
Jsem nemocná, tak jsem chtěla něco přiměřeně stupidního, i jsem sáhla po Skyrimu. Což o to, stupidní je, ale asi až nepřiměřeně. Hrozně mě štve, jak se snaží neustále hráče strkat na čelní pozice v různých organizacích. Viz College of Winterhold, kde se můžte stát arcimágem, aniž byste znali nějaká jiná kouzla než testovacího flame attronacha (a ostatně soudím, že moje postava, která si tam jednou za čas přijde prohrábnout police a kapsy studentům není zrovna ideální vůdce), viz Dark Brotherhood, kde celkem pěknou questovou linii s odpravením císaře v závěru příšerně podělali Astridiným vysvětlením, z kterého na všechny strany čouhalo, že se to stalo beztak jen proto, aby byl hráč zas někde na nejvyšší pozici. A všichni jsou hrozná banda idiotů, impérium tak nějak z principu, Nordi zřejmě od přirození. Velmi mne mrzelo, že nebyla možnost přidat se na Alduinovu stranu a nechat svět hořet, neb nic jiného by si to družstvo kreténů nezasloužilo.
Zakopávání o draky by mi nevadilo, kdyby ubít draka nebylo asi tak pětkrát jednodušší než utlouct obra. Dost věcí je jinak tak WTF, až je to Trololo, třeba ten unikátní průchod hrou a dopad hráčových činů na svět vypadá reálně tak, že občas něco prohodí stráže (omg, to je hrůza, někdo zabil císaře, co teď budeme dělat), ale jinak nic.
DLC Dragonborn lepší než základní hra, Dawnguard zatím taky. Stala jsem se Vampire Lordem, je s tím celkem zábava.
Resumé: mám chuť si v nějaké akci pořídit Oblivion + DLC, když ho zmoduju, bude se naň dát koukat a horší než Skyrim být nemůže.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
Re: čo prebije skyrim ?
Mám dojem, že alespoň na některé guildy byly udělaný módy, který umožnili do čela strčit jedno z NPC a hráče nechat na nějaké čestné pozici "zasloužilý hrdina". Minimálně pro mágy takový mod byl. A zlodějskou guildu by zase mělo jít pozatýkat a rozpustit nebo co. Ale to bylo před lety, kdo ví, co je za módy teď.
Každopádně, hry od Bethsedy jinak než heavily-modded nedoporučuju.
EDIT: Jo a u Skyrimu obvykle hodím bobana na hlavní quest hned co to jde, popř. je nějaký mód na alternativní start. Ono mi nikdy moc nedávalo smysl jak ve hrách od Bethsedy je hráč jakože tlačenej zachránit svět a občas vyvolají i pocit urgence a nutnosti s tím máknout (Oblivione, mluvím o tobě) a přitom má ze všech stran rozptylování v podobě vedlejších questů a linií (mnohdy lepších a smysluplnějších, než celý mainquest). Já z toho měl vždycky pocit nepatřičnosti, že si tady jedu nějakej lajfštajl a mezitím draci/dremory/whatever plení svět. Tak prostě to plenění světa odložím, nejdřív si prozkoumám svět, zapojím se do frakcí, udělám si hromadu side questů a když mám pocit, že už se to hodí, tak teprve načnu mainquest.
Každopádně, hry od Bethsedy jinak než heavily-modded nedoporučuju.
EDIT: Jo a u Skyrimu obvykle hodím bobana na hlavní quest hned co to jde, popř. je nějaký mód na alternativní start. Ono mi nikdy moc nedávalo smysl jak ve hrách od Bethsedy je hráč jakože tlačenej zachránit svět a občas vyvolají i pocit urgence a nutnosti s tím máknout (Oblivione, mluvím o tobě) a přitom má ze všech stran rozptylování v podobě vedlejších questů a linií (mnohdy lepších a smysluplnějších, než celý mainquest). Já z toho měl vždycky pocit nepatřičnosti, že si tady jedu nějakej lajfštajl a mezitím draci/dremory/whatever plení svět. Tak prostě to plenění světa odložím, nejdřív si prozkoumám svět, zapojím se do frakcí, udělám si hromadu side questů a když mám pocit, že už se to hodí, tak teprve načnu mainquest.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18575
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: čo prebije skyrim ?
Dělám to podobně jako Cor, jen pro lepší pocit se vždycky snažím najít nějakou rovnováhu, protože představa, že jako arcimág magické university a šéf cechu bojovníků (sorry, už nevím, jak se ve Skyrimu jmenují ) budu dělat tajného agenta Blades, kterého nikdo nezná, nebo si nechám něco říkat od nějakých loserů z císařské legie či nordických rebelů (místo abych nakráčel do jejich paláců, vyvrátil jejich brány doslova jako vlk domečky tří prasátek a pobil jejich impotentní vládce), je směšná až urážlivá, ale bohužel hra nic moc jiného neumožňuje, protože klíčové postavy jsou nesmrtelné a i v případě jejich odstranění to nebude mít na okolní svět žádný vliv (když nainstaluju mod, který zesmrtelní Ulfrika, pak ho zašlápnu mezi dlaždičky, tak imperiálové město neobsadí).
Jinak zmodovaný Skyrim mi připadá nekonečně lepší než zmodovaný Oblivion... ten byl snad ještě blbější, dělo se v něm ještě větší kulové a bez modů byl neuvěřitelně prázdný... přičemž vyčítané neduhy (že se nacpete do nejvyššího vedení každé myslitelné organisace) tam jsou taky... zejména mágové jsou drsní, protože na konci jejich questu velmi antiklimakticky sejmete samotného Mannimarca (ten pán v černém, jedna z nejikoničtějších postav TES - já jsem ho v Oblivionu sundal jednou ranou, jen co ke mně doběhl; spoiler alert neříkám, protože není co zkazit).
Jinak zmodovaný Skyrim mi připadá nekonečně lepší než zmodovaný Oblivion... ten byl snad ještě blbější, dělo se v něm ještě větší kulové a bez modů byl neuvěřitelně prázdný... přičemž vyčítané neduhy (že se nacpete do nejvyššího vedení každé myslitelné organisace) tam jsou taky... zejména mágové jsou drsní, protože na konci jejich questu velmi antiklimakticky sejmete samotného Mannimarca (ten pán v černém, jedna z nejikoničtějších postav TES - já jsem ho v Oblivionu sundal jednou ranou, jen co ke mně doběhl; spoiler alert neříkám, protože není co zkazit).
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Re: čo prebije skyrim ?
"The Isles, the Isles. A wonderful place! Except when it's horrible. Then it's horribly wonderful. Good for a visit. Or for an eternity."
V Oblivionu se toho odehrává asi tolik, že se ti otevřou brány do světa repetitivních map. Podívat se do nich jednou je hezké, to ale bohatě stačí.
Nainstaluj si Oblivion, prolez si první dvě, tři, dej mi zapravdu a pak vlez do SHIVERING ISLES. Mohlo by se ti to líbit.
"A new arrival! I'm so happy, I could just tear out your intestines and strangle you with them. I suppose an introduction is in order. I'm Sheogorath, Prince of Madness. And other things. I'm not talking about them. You've probably figured that out by now. Let's hope so. Or we're in real trouble... and out come the intestines. And I skip rope with them! But, perhaps now's not the time. You've made it this far. Farther than anyone else. Well done! Take this trinket of mine. Perhaps it will serve you well. Or look lovely on your corpse."
CHEESE FOR EVERYONE!
Edit:
"Vem si tu cetku a vypadni" je ultimátní věc, co říct, když někomu něco podáváš.
V Oblivionu se toho odehrává asi tolik, že se ti otevřou brány do světa repetitivních map. Podívat se do nich jednou je hezké, to ale bohatě stačí.
Nainstaluj si Oblivion, prolez si první dvě, tři, dej mi zapravdu a pak vlez do SHIVERING ISLES. Mohlo by se ti to líbit.
"A new arrival! I'm so happy, I could just tear out your intestines and strangle you with them. I suppose an introduction is in order. I'm Sheogorath, Prince of Madness. And other things. I'm not talking about them. You've probably figured that out by now. Let's hope so. Or we're in real trouble... and out come the intestines. And I skip rope with them! But, perhaps now's not the time. You've made it this far. Farther than anyone else. Well done! Take this trinket of mine. Perhaps it will serve you well. Or look lovely on your corpse."
CHEESE FOR EVERYONE!
Edit:
"Vem si tu cetku a vypadni" je ultimátní věc, co říct, když někomu něco podáváš.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: čo prebije skyrim ?
u wot m8Faskal píše:"Vem si tu cetku a vypadni" je ultimátní věc, co říct, když někomu něco podáváš.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: čo prebije skyrim ?
Get going. Before I change my mind...or my mind changes me.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18575
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re:
Oblivion v Oblivionu jsou v podstatě draci ve Skyrimu. Každou chvíli se ti někde otevře brána, z které vyleze jedna Daedra za 15 minut (když jsi poblíž teda) a pak tam musíš vlézt, pomazat pár domácí Daeder a zavřít to. Brány, které musíš zavřít v hlavní kampani (myslím reálně jen dvě?) jsou delší. Ze začátku je to docela prima, ale když zavíráš patnáctou bránu, už se to docela omrzí (zejména s ohledem na fakt, že levely v Oblivionu nejsou procedurálně generované, ale máš nějakých 5-6 prefabrikovaných, které se opakují). S draky ve Skyrimu je to podobné... prvmí je docela zážitek, patnáctý už začíná být trochu opruz. Nevýhoda draků proti branám ale je, že na brány se můžeš teoreticky vysrat, protože za tebou nepoběží, ale ty draky musíš fakt zabít (většinou teda spíš řešíš opačný problém, že ten drak je mrtvý tak rychle, že si toho ani nevšimneš).Sadako píše:Já si říkala, že Oblivion pro mě bude zajímavý tím, že se odehrává v Oblivionu...jak moc se vlastně odehrává v Oblivionu?
Plus tu kdosi (Faskal?) nadšeně zmiňoval Shivering Isles.
Shivering Isles jsou docela zábava, to má Faskal pravdu.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů