PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Tak si říkám co s tím WoW Classic budou do budoucna Blizzárdi dělat? Vydávat pro to další datadisky by mělo smysl jen v případě, že to nebudou ty datadisky, které následovaly, ale datadisky, co budou ctít logiku classic gameplaye, jinak by to byl nesmysl a opak toho, o co se snaží, žejo. Takže místo Burning Crusade a dalších vydají něco jiného nebo co? Nebo vydají BC a WotLK, ale předělají to tak, aby tam nebyly ty modernizující featury? To je asi o dost míň práce. Ale Cataclysm stejně vydat nemohou, protože to doslova rozjebalo celý svět.
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
Co by s tím měli dělat?
Lidi brečí, že chtějí vanillu, tak dostanou vanillu. Zjistí, že je to už sere/nemají čas/ani je to bavit nezačne a zas postupně poodpadají, zůstane pár nadšenců a pro ty se nevyplatí vydávat cokoli dalšího. Easy.
Pochopitelně se mohu mýlit, ale jsem vážně zvědavá, kolik hráčů u toho nakonec vydrží.
Lidi brečí, že chtějí vanillu, tak dostanou vanillu. Zjistí, že je to už sere/nemají čas/ani je to bavit nezačne a zas postupně poodpadají, zůstane pár nadšenců a pro ty se nevyplatí vydávat cokoli dalšího. Easy.
Pochopitelně se mohu mýlit, ale jsem vážně zvědavá, kolik hráčů u toho nakonec vydrží.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Já to ale vidím úplně stejně. Koukal jsem na ten panel a pokaždé řekli nějakou design featuru, se kterou se vrátili k old-school WoW, tak všichni vybuchli nadšením a já jen "mno, takže udělat tu samou věc bude trvat o půl hodiny déle,...", když se to opakovalo asi pětkrát tak si říkám, že na tenhle styl hraní měl člověk čas tak možná v době, kdy na to měl čas.
Já chápu, že to dodává mnohem jinačí druh sociálních interakcí, feelingu ze světa, apod., ale nevím, kolik lidí to fakt dlouhodobě osloví.
Ale tak záleží, proč to člověk chce hrát, to je jasné. Spíš mě zajímá, podle čeho odhadli, že udělat z toho full-time project, je pro ně dobrá investice do budoucna.
Já chápu, že to dodává mnohem jinačí druh sociálních interakcí, feelingu ze světa, apod., ale nevím, kolik lidí to fakt dlouhodobě osloví.
Ale tak záleží, proč to člověk chce hrát, to je jasné. Spíš mě zajímá, podle čeho odhadli, že udělat z toho full-time project, je pro ně dobrá investice do budoucna.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
- Vallun
- Příspěvky: 32254
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Já bych chtěl vypustit poslední datadisk...a systém gearování vrátit na úroveň Cataclysmatu...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
Možná načasování?eerieBaatezu píše: ↑6. 11. 2018, 18:37Ale tak záleží, proč to člověk chce hrát, to je jasné. Spíš mě zajímá, podle čeho odhadli, že udělat z toho full-time project, je pro ně dobrá investice do budoucna.
Příští rok je to 15 let od vzniku World of Warcraft. Těžko říct, jak moc se to nakonec reálně vyplatí (ovšem asi každá investice je riziko), ale tohle je věc, která bude budit pozornost, hráči o ní budou diskutovat, určitě to minimálně na čas přitáhne spoustu starých hráčů i nových zvědavců, mohl by to být pěkný příliv dukátků, byť třeba jednorázový.
Včetně toho, že už chvíli pozoruju, jak se hráči nechávají utáhnout na nostalgia feeling jak osel na mrkev. Nepřijde mi vlastně resurekce vanilla WoW ze strany Blizzardu jako špatná strategie.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Chtěl bych mít tak rok volna, abych si mohl zahrát Wowko ve všech verzích, postupně, jak se to měnilo. Nikdy jsem to od vanilla časů pořádně nehrál, jen občas kouknul, co dělá bratr.
A nebo bych mohl oprášit LOTRO, nebo zkusit zase ESO jestli už vyřešili tu issue s loadováním lokací.
Ale kurva, jsem rád, že si vůbec zahraju dvě hoďky před spaním Stellaris, nebo nějakou z těch deseti her co mám rozehrátou. A ještě bych měl dokončit to globální oteplování.
A nebo bych mohl oprášit LOTRO, nebo zkusit zase ESO jestli už vyřešili tu issue s loadováním lokací.
Ale kurva, jsem rád, že si vůbec zahraju dvě hoďky před spaním Stellaris, nebo nějakou z těch deseti her co mám rozehrátou. A ještě bych měl dokončit to globální oteplování.
Iron Within
Iron Without
Iron Without
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
Tyranny na Steamu za 15 éček, Gold (základ + 2 DLC + portrait pack + nějaké píčoviny navíc) za 25. Konečně to slezlo na něco, co jsem ochotná dát.
Dost se mi líbí setting, neboť mi evokuje městské státy starého Předního východu a celkový nápad, co je vlastně hráčova postava zač. Systém je stejný (nebo velmi podobný) jako v Pillars, čili se mi dvakrát nezamlouvá, na druhou stranu je Tyranny mnohem méně soubojově orientovaná než Pillars, ergo v bojích prostě akorát tupě klikám, za mě fskutčnosti ideál, nebaví-li mne systém, dá se na něj aspoň mrdat. Pochopitelně, nevím, co to dělá na vyšší obtížnosti, ale proč bych to na ně hrála, když mě nebaví soubojový systém.
Spousta textů. Dobrých. Hrozně moc doceňuji nápad na začátek, kde si můžete vybrat 'conquest' a stát se na strategické mapě součástí tažení, po kterém se odehrává samotná hra. Jednak to funguje jako skvělá expozice, jednak ze svých rozhodnutí může hráč těžit (nebo si zoufat) dále ve hře.
Grafika ujde, zvuky neurazí. Zatím mě to baví víc než Tides of Numenéra, od které jsem po pár hodinách odpadla a ještě neměla chuť se vrátit.
Dost se mi líbí setting, neboť mi evokuje městské státy starého Předního východu a celkový nápad, co je vlastně hráčova postava zač. Systém je stejný (nebo velmi podobný) jako v Pillars, čili se mi dvakrát nezamlouvá, na druhou stranu je Tyranny mnohem méně soubojově orientovaná než Pillars, ergo v bojích prostě akorát tupě klikám, za mě fskutčnosti ideál, nebaví-li mne systém, dá se na něj aspoň mrdat. Pochopitelně, nevím, co to dělá na vyšší obtížnosti, ale proč bych to na ně hrála, když mě nebaví soubojový systém.
Spousta textů. Dobrých. Hrozně moc doceňuji nápad na začátek, kde si můžete vybrat 'conquest' a stát se na strategické mapě součástí tažení, po kterém se odehrává samotná hra. Jednak to funguje jako skvělá expozice, jednak ze svých rozhodnutí může hráč těžit (nebo si zoufat) dále ve hře.
Grafika ujde, zvuky neurazí. Zatím mě to baví víc než Tides of Numenéra, od které jsem po pár hodinách odpadla a ještě neměla chuť se vrátit.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
nedávno oznámené Diablo rozhodně nebude poslední mobilní hrou Blizzardu
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Hrozně mi to připomíná Rage
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
The Downfall of Activision Blizzard: Stock Falls 40%, Staff Leaving - What Happened?
Je to pro mě tak trochu deja vu :\
Je to pro mě tak trochu deja vu :\
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti