PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Hlavne hodiny jsou tezko meritko. Jak W3 tak DA:I by prospelo osekat nudne fetch- a collection-questy a celkove udet mapy budto o dost mensi, nebo v nich mit vic fakt zajimavych veci, misto nahodnych typku k vymlacovani, kteri ale vlastne nejsou duleziti.
But nobody came.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Taky jsem byl hodne skepticky vuci W3 kvuli te neustale chvale a prvnich asi 10 hodin jsem si rikal "co s tim vsichni maj? Neni to spatna hra, ale provedeni je mnohem lepsi i ve skyrim." Pak se to ale zlomilo (asi cca i cerveneho barona) a ted patrim k fanboyum...
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Dragon Age ma suprovy worldbuilding - cela ta vec kolem magu a templaru, Fade, zlate/cerne mesto a magove co se tam zkusili dostat a zapricinili de-facto apokalypsu, protoze odtamtud uvolnili prastare zlo, ktere poseda stare dead but dreaming bohy, kteri pak v podobe draku vedou Blight ...
Je tam spousta paralel s realnym svetem (ta zencka je jako Jezis, vlez do mesta je jak babylonska vez) a pritom to neni nejaka zapomenuta myticka minulost, ale je to jak kdyby clovek primo zil v obdobi tech mytu - to imperium jehoz magove zpusobili tenhle konec sveta a zabili jezisoidni zenckou furt existuje (a furt jsou to zmrdi), Blight nastava, a takovy.
Witcher to takhle nema - ale zase o dost lip umi takovou tu fantasy atmosferu - v tom svete sice veci nejak funguji, ale furt je cizi, neznamy a divny. Treba ty bytosti co potkas v ramci questy Family matters nejsou nijak vysvetleny nebo tak. Proste tam jsou. Proste ten svet nepatri lidem, i kdyz by si to radi rikali. Ma to hodne jinou atmosferu nez DA.
Me u novejsiho DA nesedela ta stylizace - zlaty zbroje a obrovsky mece a zlaty masky a vsechno - nerikam, ze je spatne, a vlastne je asi dobre, ze nejeli jen klasicky fantasy, ale osobne se mi to moc nelibilo.
DA i witcher jsou podle myho nejvic cool, kdyz si dovoli uletet z vyjetych koleji a vydat se nekam jinam, ukazat, ze ve fantasy ma co delat fantasie a neni nutne se omezovat na pseudoevropsky stredovek. Tohle clovek zazije, kdyz navstivi fakt divna mista - pamatuju si jak jsem poprve vlezl do Fate v DA:O a rikam, kurvadrat. V zaklinaci je podobna scena, kdy clovek cestuje mezi svety ... a je to super - mohli jsme tam klidne stravit vic casu.
...
Kdyz nad tim tak premyslim, tak DA:I dava o dost vetsi smysl pribehove, kdyz se to hraje s Trespasserem - pak si clovek uvedomi, ze Corypheus je loutka, a skutecny hlavni zaporak je Solas - ten typek co se celou dobu taha s tebou a keca ti do zivota.
Solas is Kreia confirmed.
Je tam spousta paralel s realnym svetem (ta zencka je jako Jezis, vlez do mesta je jak babylonska vez) a pritom to neni nejaka zapomenuta myticka minulost, ale je to jak kdyby clovek primo zil v obdobi tech mytu - to imperium jehoz magove zpusobili tenhle konec sveta a zabili jezisoidni zenckou furt existuje (a furt jsou to zmrdi), Blight nastava, a takovy.
Witcher to takhle nema - ale zase o dost lip umi takovou tu fantasy atmosferu - v tom svete sice veci nejak funguji, ale furt je cizi, neznamy a divny. Treba ty bytosti co potkas v ramci questy Family matters nejsou nijak vysvetleny nebo tak. Proste tam jsou. Proste ten svet nepatri lidem, i kdyz by si to radi rikali. Ma to hodne jinou atmosferu nez DA.
Me u novejsiho DA nesedela ta stylizace - zlaty zbroje a obrovsky mece a zlaty masky a vsechno - nerikam, ze je spatne, a vlastne je asi dobre, ze nejeli jen klasicky fantasy, ale osobne se mi to moc nelibilo.
DA i witcher jsou podle myho nejvic cool, kdyz si dovoli uletet z vyjetych koleji a vydat se nekam jinam, ukazat, ze ve fantasy ma co delat fantasie a neni nutne se omezovat na pseudoevropsky stredovek. Tohle clovek zazije, kdyz navstivi fakt divna mista - pamatuju si jak jsem poprve vlezl do Fate v DA:O a rikam, kurvadrat. V zaklinaci je podobna scena, kdy clovek cestuje mezi svety ... a je to super - mohli jsme tam klidne stravit vic casu.
...
Kdyz nad tim tak premyslim, tak DA:I dava o dost vetsi smysl pribehove, kdyz se to hraje s Trespasserem - pak si clovek uvedomi, ze Corypheus je loutka, a skutecny hlavni zaporak je Solas - ten typek co se celou dobu taha s tebou a keca ti do zivota.
Solas is Kreia confirmed.
But nobody came.
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
Jawohl, Solas = Kreia
A přesně - mně se moc líbí ten DA setting (a Maker je tak šíleně depresivní koncept, že ho snad musel spáchat kalvinista), se ztracenými vzpomínkami na svět elfů (hehe), s věkem hrdinů, který vlastně stále panuje, s šílenými pověrami a hrůzou z magie...
Btw. byť jsem si blood mage specializaci brala v Origins i dvojce, velmi doceňuji, že ji z Inquistion dali pryč, protože mě strašně šokovalo, když na to v Origins nikdo nereagoval, já se těšila, jak budu zdrhat před maleficar huntem a nic. Dvojka totéž.
...
Eh, tak jsem si nainstalovala Mass Effect. Grafické mody mi s ním dělají peklo, tak jedu bez nich a je to teda dost hnusná hra. Obzvláštní cenu získává commander Rypadlový Rypadlák Shepard. Budu hrát po sto letech za ženskou, z té se mi podařilo splácat aspoň něco na způsob Wednesday Addams po těžkém traumatu.
Doufám, že aspoň příběh nebude stát úplně za vyliž.
A přesně - mně se moc líbí ten DA setting (a Maker je tak šíleně depresivní koncept, že ho snad musel spáchat kalvinista), se ztracenými vzpomínkami na svět elfů (hehe), s věkem hrdinů, který vlastně stále panuje, s šílenými pověrami a hrůzou z magie...
Btw. byť jsem si blood mage specializaci brala v Origins i dvojce, velmi doceňuji, že ji z Inquistion dali pryč, protože mě strašně šokovalo, když na to v Origins nikdo nereagoval, já se těšila, jak budu zdrhat před maleficar huntem a nic. Dvojka totéž.
...
Eh, tak jsem si nainstalovala Mass Effect. Grafické mody mi s ním dělají peklo, tak jedu bez nich a je to teda dost hnusná hra. Obzvláštní cenu získává commander Rypadlový Rypadlák Shepard. Budu hrát po sto letech za ženskou, z té se mi podařilo splácat aspoň něco na způsob Wednesday Addams po těžkém traumatu.
Doufám, že aspoň příběh nebude stát úplně za vyliž.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
V ME si vem zenckou, je mnohem lip namluvena nez typek.
Jednicka je super, ale je na tom videt, ze je to 11 let stary. Zas kdyz to porovnas se zaklinacem jednickou, tak ta grafika je nadherna
Jednicka je super, ale je na tom videt, ze je to 11 let stary. Zas kdyz to porovnas se zaklinacem jednickou, tak ta grafika je nadherna
But nobody came.
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
Což o to, namluvená je slušně, ksicht by mohl být lepší, ale při té bídě... ovšem dialogové možnosti jsou (a dialogy obecně) jsou poněkud WTF. A na první misi jsem si vzpomněla, proč jsem ME před časem zahodila - boje, uguu. Teď se mi aspoň podařilo najít včas nálože a nevyletět do povětří v podstatě v tutorialu.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Dialogy v ME mají tu výhodu, že většinou vlastně vůbec nezáleží na tom, co vybereš. Heroj řekne něco jiného, ten s kým se baví přihodí jednu nebo dvě věty a jede se dál. Většinu času by stačilo tam mít tlačítko "další" a vyšlo by to nastejno.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Ono je to přesně jako KoTOR. Akorát se tam nemečujou zářivkama a nemáš v partě droidy.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Jestli to nahodou nebude tim, ze to delali stejny lidi. Vyvoj rizen stejnym clovekem, napsano stejnym clovekem a naprogramovano stejnym clovekem, nakresleno stejnym clovekem.
Secrets are power.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Res: Nevim. Dělalo to daleko víc než 4 lidi. A že něco dělají stejný lidi neznamená, že to musí bejt stejný.
Sos: pardon, hledal jsem nějaké rozdíly a na nic lepšího jsem nepřišel
Sos: pardon, hledal jsem nějaké rozdíly a na nic lepšího jsem nepřišel
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Kdyz se ti ve vedeni projektu sejdou stejny lidi jako minule, tak to imho nutne dopadne dost podobne. Zvlast, pokud se jedna o kreativni profese. Rukopis je vzdycky dost patrny. Ostatne srovnej Dishonored a Half Life 2. Uplne extermni vizualni podobnost je ciste nenahodna.
Secrets are power.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů