Smrt postav
Re: Smrt postav
Zbytek tak nějak budu ignorovat, ale k tomu kouzlu co kafe seslal je dobré si přečíst popisek:Bedny fakt neřeším, jen si to příště pořádně promysli... Abys chvíli neříkal to a pak zas opak
A vertical column of golden flames burns all within.
Tohle se snaží RomiK celou dobu říct. Když je nějaké kouzlo s burstem tak se mu prsotě nevyhneš tím že se schováš za něčím (maximálně kdyby ses uzavřela do antimagické bubliny, což není zrovna tenhle případ). Maximálně ti za to mohl dat nějaký bonus ale házet sis určitě měla.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Re: Smrt postav
Ale tak ono jde hlavně o to, že se to tu hrotí a to kouzlo, kdyby se nahodilo znovu a správně, by nikoho nezranilo, chápeš? Nějaký bendy jsou mi ukradený...Všichni tady řeší nějaký hovadiny, že chtěl Kafe zmastit družinu, když to chtěl hodit dvakrát, ale přitom o to používal blbě, použil to totiž na rozsah 10x10, protože to blbě pochopil. Rozsah to mělo nevím jaký, ale ta 10 byla dostřel (jak daleko může stát od místa, kam kouzlo hází).
Kdyby RomiK řekl OK, bylo to špatně, nahoď to znovu, zranění by byli jen nepřátelé a nikdo by to neřešil (stejně tak když Miška házela na útok asi 18 místo 9 - celou silou místo modifierem...zranila jen nepřátele, tak to nikdo neřešil a řeklo se: "Příště si to dobře přečti.")
Neříkám, že Kafe je svatej, sama jsem byla obětí jeho intrik (a nijak jsem to nehrotila a to to málem stálo Aničku život!!!!), ale štve mě, že se z něj tady dělá kdoví jakej hajzl, který všem jen ubližuje a kazí hraní...to si myslím, že mnoho hraní dělal někdo jiný a nikdo mu nikdy neřekl, aby s námi teda nehrál, když má jiný příštup...
Kdyby RomiK řekl OK, bylo to špatně, nahoď to znovu, zranění by byli jen nepřátelé a nikdo by to neřešil (stejně tak když Miška házela na útok asi 18 místo 9 - celou silou místo modifierem...zranila jen nepřátele, tak to nikdo neřešil a řeklo se: "Příště si to dobře přečti.")
Neříkám, že Kafe je svatej, sama jsem byla obětí jeho intrik (a nijak jsem to nehrotila a to to málem stálo Aničku život!!!!), ale štve mě, že se z něj tady dělá kdoví jakej hajzl, který všem jen ubližuje a kazí hraní...to si myslím, že mnoho hraní dělal někdo jiný a nikdo mu nikdy neřekl, aby s námi teda nehrál, když má jiný příštup...
Heaven is not a time and it is not a place. Heaven is being perfect!
Re: Smrt postav
Nemůžete toho sakra nechat?! Nikdo nekritizoval to, že Kafe použil blbě to kouzlo, přišlo se na to stejně jako můj blbě spočítaný útok a v tom problém nevidím. Ani tu nikdo nedělá z Kafeho ultrahajzla, který nedělá nic jiného, než že přemýšlí, jak přechcat družinu. Je tady problém v tom, že jsme se zmínili o tom, že se nám něco v hraní nelíbilo a rozjela se tu zbytečná hádka. Prostě se to pár lidem nelíbilo. Nevidím důvod, proč se to hrotí do zbytečných extrémů - řekli jsme tu všichni svoje názory a dospělí lidé si říkají dospělí od toho, že ví, kdy ustoupit a uznat taky druhou stranu. Já nikoho nekritizuju za způsob hry - každý jsme jiný, takže každý hrajeme jinak. Říkám jen, že se mi to nelíbilo. Punkt. Tečka. Konec diskuze. Nevidím důvod, proč se nimrat v těchle zbytečnostech dál. A pokud má někdo ještě potřebu se hádat, tak mě už z toho vynechte.
Miška
"Nothing is too difficult!"
"Nothing is too difficult!"
Re: Smrt postav
Vím, že to asi bude hnusný, ale vidím v tom jedno: Pokud vím, Miška je dospělá slečna a pevně věřím, že i vyhrocené situace umí řešit a jito jistě nepotřebuje vykonavatele, který za ní rozhodne. Tak si, prosím tě, nehraj na její maminku.To mě mrzí (nemyšleno ironicky), ber to tak, že místo dvou kol, by si přežila kola tři. Na druhou stranu, proč skučet, žiješ přeci.
Anebo nechoď do prví linie.
Raději příště nehraj nebo s vou postavou vymrdám hodně rychle. Jen co tě nebude někdo healit tak to ndáš. Marek mění postavu a kin to všechno stíhat nebude. Striker je od toho aby do prví linie chodil. Ty nehraj strikera ale Controllera když sji wizard.
Klidně se na mě zlob.Jestli tu ještě někdo někoho urazí nebo bude diskutovat urážlivě, budu se na něho zlobit.
Ano, ano, ano. Abych to uvedl na pravou míru. To kouzlo jsem chtěl seslat celkem třikrát. Poprvé to špatně pochopené. Myslím, že před 14dny mi to Kin takto vysvětloval, proto jsem si ho nadefinoval mezi zapamatovatelná kouzla. Špatně jsem si ho zapsal, tudíž i seslal. Podruhé, se mi nepovedlo. A když jsem ho pustil po třetí, zasáhlo pouze nepřátele.Jenže tys to chtěl hodit dvakrát za bitvu. Některé z postav už by to nerozdejchaly. když ti marek řekl, že to nedá, řekl jsi jen "No a co" to mě SERE asi nejvíc. Jednou hrajete ve skupině, ve velké skupině. Tak se tak všichni chovejte.
Odpověď no a co, byla z důvodu, že to kouzlo bylo seslané prvně a jednalo se jakoby o fireball, a jestli si dobře vzpomínáte, tak se Marek rozčiloval ohledně fireballu již v minulosti a ne jednou, proto jsem to neakceptoval.
Promin, promiň, ale nevzpomínám si, že bych něčím hru měl kazit. A nikoho jsem nikam neposílal, proč? Protože se na mě nikdo s ničím neobrátil. Nevytahuj své pomýlené alibistické podklady jen proto, že nedokážeš přiznat vlastní chybu. Ono to není jen tento případ, ale jsou i jiné, ale to sem nepatří.Jedna věc je, když hráč svojí hrou kayí hru několika jiným. Já jsem měl radost, jak je sejmul - poprvé. Podruhé se ale několik hráčů ohradilo a Kafe je poslal někam daleko. Není dobré hrát s někým, kdo svojí hrou kazí hru jiným.
Umocnila??? Ale, ale. Vždyť se jedná o prvolevlová kouzla, co budeš říkat o 10levlů dál? Že by si je vyškrtl???Zakázal??? Ne, ne, ne. Zrušíš komplet wizarda. To bude určitě ono.Plošná kouzla to v podstatě umocnila a vyhrotila. Problém je celkově v přijmutí systému. A v zásadách slušné komunikace.
Anebo je tu ještě jedna možnost: Přejdeme na jiný systém a uděláme new kampaň. Nebudeme troškařit, změn za rok bylo dost málo.
Nicméně, pokud bych byl proti DnD4e, tak ho ani nezkouším hrát v kampani a rovnou ho smetu ze stolu. Zkus hledat chyby také u sebe.
V projektech je sekce o RomiKově družině, každý může přispět svým názorem či radou. Budeme rádi.
Re: Smrt postav
To Miška: Dobrý, já chápu, že se ti to nelíbí, tak si třeba právě proto nikdy neuděláč čarodějku nebo černokněžnici...pro mě je tato postava soukromé božstvo, proto prostě vím, že jsou věci, které ohrozí i ostatní, ale stává se (vy předně nechápete jednu věc, kterou tu pořád opakuji - KDYBY SE TO NAHODILO SPRÁVNĚ, NEZRANÍ TO N I K O H O KROMĚ NEPŘÁTEL!!!!)
Heaven is not a time and it is not a place. Heaven is being perfect!
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smrt postav
Kafe: Prosím nediskutuj urážlivě nebo ironizujícím stylem. Udělal jsem to já, nemusíš se chovat stejně. A jestli mi potřebuješ něco sdělit, klidně to udělej - já se toho až tak moc nebojím. Chybu občas přiznám, občas nepřiznám. To je pro každého stejné. pro mě, pro tebe...pro kohokoliv.
Ani sám nevím, proč a kvůli čemuse to tu tak vyhrotilo, obzvláště v naprosto nevhodném tématu. Asi mám velmi krátkou paměť.
Vlastně už ani nevím, co jsem chtěl napsat. Pokud máš potřebu mi něco sdělit, budu rád, když to uděláš - sem do tématu, soukromě do pošty a nebo přes icq. Ale raději dřív než dýl - protože mi to bude vrtat hlavou celou noc. Na ten dlouhý příspěvek nebudu nijak reagovat, protože nevím jak
Abych vrátil tohle téma do starých kolejí:
DnD4e jsou jako systé mpoměrně tvrdý, postava lehce dostane zranění které jí dostane k nule životů a poměrně lehce nehodí tři savy. Chcete abych tohle nějak změkčoval a lehce pomáhal postavám, či nikoliv a jel to prostě podle pravidel? Nula životů, padáš a chystej se na savy?
Ani sám nevím, proč a kvůli čemuse to tu tak vyhrotilo, obzvláště v naprosto nevhodném tématu. Asi mám velmi krátkou paměť.
Vlastně už ani nevím, co jsem chtěl napsat. Pokud máš potřebu mi něco sdělit, budu rád, když to uděláš - sem do tématu, soukromě do pošty a nebo přes icq. Ale raději dřív než dýl - protože mi to bude vrtat hlavou celou noc. Na ten dlouhý příspěvek nebudu nijak reagovat, protože nevím jak
Abych vrátil tohle téma do starých kolejí:
DnD4e jsou jako systé mpoměrně tvrdý, postava lehce dostane zranění které jí dostane k nule životů a poměrně lehce nehodí tři savy. Chcete abych tohle nějak změkčoval a lehce pomáhal postavám, či nikoliv a jel to prostě podle pravidel? Nula životů, padáš a chystej se na savy?
Re: Smrt postav
Podle pravidel: nula životů, ten který ho dostal do 0 si vybírá jestli padá a umírá nebo pouze omdlel
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smrt postav
Okej. Tím lépe. Protože v tom případě mi jde o to, zda mám k situaci přistupovat logicky - a pokud by bylo logičtějí říct, že umírá, nechat postavu umřít a nebo, pokud by bylo logičtejěíš nechat omdlít.
A nebo vždy nechat jen omdlít?
Na savy se hází když omdlívá nebo umírá? Pokud je omdlelá, jaký to má efekt? Pokud umírá je rovnou mrtvá a nebo hází savy. Mohl bys mi to kapku rozepsat?
A nebo vždy nechat jen omdlít?
Na savy se hází když omdlívá nebo umírá? Pokud je omdlelá, jaký to má efekt? Pokud umírá je rovnou mrtvá a nebo hází savy. Mohl bys mi to kapku rozepsat?
Re: Smrt postav
Na savy se hází pouze když umírá. Když omdlel zůstane tak dokud nebude vyléčen nebo dokud nebude krátkou chvíli odpočívat (načež se vyléči na hodnotu 1 hp, nabyde smyslů a může používat healing surge)
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smrt postav
Okej. Už tomu rozumím.
Takže, milí pařani. Chcete aby hry byly:
Měkký softík - Postava vždy omdlívá. A když omdlí všichni, je zajata a má šanci (pokud to jde).
Normální - dle situace omdlení nebo umírání
Hardcore - nepřátelé se s postavami nemazlí. Rovnou je srážejí do umírání
Jde mi o to, že když se bavíme, vždy jsem označen za toho měkkého. A ve skutečnosti takový asi jsem. Takež si řekněte a já se pokusám to přizpůsobit.
Takže, milí pařani. Chcete aby hry byly:
Měkký softík - Postava vždy omdlívá. A když omdlí všichni, je zajata a má šanci (pokud to jde).
Normální - dle situace omdlení nebo umírání
Hardcore - nepřátelé se s postavami nemazlí. Rovnou je srážejí do umírání
Jde mi o to, že když se bavíme, vždy jsem označen za toho měkkého. A ve skutečnosti takový asi jsem. Takež si řekněte a já se pokusám to přizpůsobit.
Re: Smrt postav
Já bych dal normální. Když skřeti uvidí že tím že zajmou postavu můžou z ní vytáhnout info či získat peníze za výkupné tak ať ji nechá omdlít. Pokud se jedná ale o krvelačné bestie které nalézají potěšení pouze v zabijení tak ať to půjde do tuhého.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Re: Smrt postav
Jsem por zlatou střední cestu.
V projektech je sekce o RomiKově družině, každý může přispět svým názorem či radou. Budeme rádi.
Re: Smrt postav
Asi tak, jak to je...přeci jen co je psáno...
Heaven is not a time and it is not a place. Heaven is being perfect!
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smrt postav
Kdybych jel podle toho co je psáno, umírali by postavy, hlavně v DnD malinko rychleji...a to je škoda. Zvláště pro dívčí hráčky. Kafe to rozdejchá, Kin to rozdejchá...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů