Search through the Dark

Jak název napovídá, archiv akcí a soukromých her.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Search through the Dark

Příspěvek od Dalcor »

Dovolil jsme si parafrázovat jeden velice kvalitní modul pro Neverwinter Nights při hledání názvu pro novou kampaň, navazující na starou Sebranku.

Dm
Dalcor

Hráči:
John Jarik
Jiron
Merendil
Bazi
Dodo

Dosavadní Termíny:
7.11.
14.11.
28.11.



Tento thread jsem založil pro lepší komunikaci než je mailová, zde vidíme všichni co kdo si myslí a tak, lépe se zde domlouvají termíny a podobně.

Příběh: Sebranka skončila tím že pomohla zabít Aulimptera. Když končili dozvěděli se že Ta Srinshee společně s Elminsterem hodlá opravit Mythal. V družince pak byly dva elfové, kteří mají osobní zájem na obnově Mythalu a vůbec elfího království Cormanthyr - je to Feadu Maerdrym bratr Drovomor, jehož cílem je znovu vysvětit Šerodvůr a dále bývalý Arwin, nyní Tarthalas Sokolí píseň. Ten naopak chce najít tělo svého předka ztraceného při bitvě u Pokroucené věže, stejně tak jako jeden elfomečů - Čepel války. Ten bude v novém Myth Drannoru potřeba, neb jeho vlastníkem by měl být Maršál zbraní - Arms Major. Problém jest že Čepel války se ztratila před skoro 2000 lety.

Hledání v temnotě
Toto tažení je určené postavám na 13. úrovni. Jedná se o pokračování tažení Sebranky, které se zúčastní jen pár vybraných jedinců. Vypravěč zde nalezne informace a zápletky vztažené k dané kampani. Netvořím dobrodružství doslovně, pouze připravuji zápletky , vedlejší postavy a materiály, které by měly dokázat vést jak vypravěče tak i hráče ze metami stanovenými jejich motivacemi. Vezte že celá řada informací zde podaná neodpovídají skutečnostem popsaných v Player’s Guide of Faerun a Forgotten Realms Campaign Setting. Jedná se hlavně o tažení Sebranky a dále události v Cormanthoru a vše okolo roků 1371 a 1372 údolního kalendáře.

Zásadní změny proti kánonu
- přestože byly strženy věže Vysoké magie na Evermeetu, po obnově Věže moci, objevení Meče moci a Meč vládce a hlavně pomalé obnově Myth Drannoru elfové znovu mohou sesílat Vysokou magii!
- V době kdy by postavy měli dojít do Maerimidry, mělo by být už ukončeno pomocí NPC dobrodružství City of the Spider Queen
- Spousta věcí je z oficiálních materiálů nejasných, různé dedukce jsou plně záležitostí autora
- Největším výmyslem je objevení Fflara, Staryma a Srinshee – ovšem souhlasí to s politikou Wizard of the Coast ohledně budoucnosti elfů na kontinentu. Elfové se vracejí. Myth Drannor a Elfí dvůr by měly být obnoveni. K tomu je ale potřeba trojice Elfích mečů.

Motivace postav
Tady je to trošku těžké, v mém případě je hra budována kolem postav Arwina a Faedu, kteří vzhledem k rodové a náboženské příslušnosti s touto motivací sami přišli při tvorbě a hraní postav. Elfí postavy lze motivovat celou řadou „kickerů“ – možnost že bude moci pozvednout Čepel moci sám, sláva, velký skutek pro elfí lid… Ostatní rasy musí být motivováni elfem, který se rozhodne Čepel války vyzvednout – je tedy potřeba nejlépe v případě toho že „Hledání v temnotě“ hrajete zcela samostatně klást velký důraz nad společným tvořením postav a hlavně na to aby postavy měly dostatečné informace o elfí historii.

Bibliografie
ADnD 2nd Edition produkty
Arcane Age: Fall of Myth Drannor
Arcane Age: Cormanthyr Empire of the Elves

DnD 3.5 Edition produkty
Underdark
Lost Empires of Faerun
City of the Spider Queen

Časová osa
Určitě zde bude trochu problematické formátování textu, vězte že ode mě dostanete včas PDF.

- 25 000 +/- Na svět Toril skrze hroutící se magický portál přichází množství zlatých a stříbrných elfů. Ze země Faeria. Nový svět nazvou Faerun (Nový domov). Mezi příchozí jsou zakladatelé klanů Durothil a Měsíční květiny. Svět již je obýván zelenými, temnými a okřídlenými elfy.

-23,900 elfové zakládají první sídla na říše Aryvandaaru. Nynější Vysoký hvozd (High Forest)

-23,600 elfové zakládají první sídla říše Shantel Othreier. Nynější Zelená pole (Green Fields)

-23,200 temní elfové zakládají svoji říši Ilythiir, nynější Shaar a Amtarský hvozd (Forest of Amtar)

-23,100 elfové zakládají první sídla říše Syorpiir, nynější Ankský a Chondalský les (Ankhwood a Chondalwood)

-22,900 elfové zakládají první sídla říše Illefarn, nynější Hloubinov, Hvozd Kamenné zahrady a Desarianské údolí (Ardeep, Kryptgarden Forest a Dessarian Valley)

-22,500 elfové zakládají první sídla říše Orishaar, nynější Setmělec a Shaar (Duskwood)

-21,400 elfové zakládají první sídla říše Thearnytaar, nynější Trnínský les (Thornwood).

-21,000 elfové zakládají první sídla říše Eiellur, nynější Ozimháj (Winterwood)
-18,800 temní a lesní elfové zakládají první sídla říše Miyeritar, nynější Vysoké vřesoviště a Mlžný hvozd (High Moors a Misty Forest). Králoství založeno z důvodů politických neshod s vládnoucí politikou Aryvandaaru

-15,300 prudký vzestup moci klanu Vyshaanů v Aryvanaaru pod vedením Coronala Ivosaara Vyshaana.

-12,000 Počátek Korunních válek, Vzestup Vyshaantarského císařství. Po politických tahanicích se svým odtrženým sousedem, kterého stále považují za svoji součást, útočí Aryvandaarská armáda na Miyeritar ve snaze o připojení království zpět pod svoji říši. Ve stejnou dobu vyvíjí Aryvandaar politický tlak na Shantel Otreier, aby se elfí říše připojila k Aravyndaaru. Nebo ji stihne osud Miyeritaru.

-11,700 Druhá korunní válka, Ilythiiri ve snaze
ochránit své hranice a upevnit moc před zlatými bratranci ze severu útočí na nárazníkové pásmo tvořené Orishaarem. Orishaar a Syorpiir je zničen a vypálen. Brutální operace nezůstávají bez odezvy, Thearnytaar a Eiellur vyhlašují válku temným elfům jako odvetu za přemrštěné použití plamene a přemíře ničení.

-11,500 Lloth zjišťuje přítomnost elfů kteří jsou podobni její bývalé inkarnaci Araushnee na Torilu, kteří byly doposavad jen ovládáni Vhaeraunem, či Eilistraee či ji jinými božstvy (Malar, Ghaunadar). V době kdy je Ilythiir pod tlakem ofenzívi spojeneckých vojsk vysílá mocného balora, Tanar’ri, Wendonaie Svůdníka, aby naučil vládnoucí klany Ilythiiru přijímat moc od jeho paní. Církev Lloth získává na prominenci a válečná „štěstěna“ se začíná otáčet. Thearnytaar a Eiellur jsou vypáleny a srovnány se zemí.


-10,900 Aryvandaar okupuje Miyeritar, kde zuří partizánská válka. Přesto otevře druhou frontu proti Shantel Othreier. Během třetí války dochází k obrovským zrátám na životech, když na jednotky nepřátelských elfích říší kteří bojují v kruté bitvě zaútočí více jak 100 000 orků. 70 000 elfů padne v bitvě. Roku 10 600 před ú.l. Aryvandaar zabírá Shantel Othreier, po podivné smrti Coronala Ynloetha.

- 10.500 Temná hrůza. Podivná bouře dokáže během tří měsíců pomocí vypálit celý Miyeritar tak že zůstane jen mrtvá země. Řada elfů veřejně obviňuje vysoké mágy z Aryvandaaru

- 10,450 začíná Čtvrtá korunní válka. Ilythiiri jako reakci a pomstu na spálení Mieritaru útočí na Aryvandaar. Během 50 dnů se jim podaří vypálit skoro 70% lesního porostu na území bývalého Shantal Othreier. V reakci na tuto Hrůzu se více jak 1000 kněží spojí ve společné motlitbě ke Corellonu a Seldarine, aby pomohl proti Ilythiiri.

-10,000 Corellon Larethiana vede magii svých kněží a mění všechny Ilythiiri ať už zkorumpované či ne na drowi, během dvou měsíců ať už díky své nynější slabosti ve světle, či díky Corellonově magii mizí drowové v Temných říších. Důležití elfové jsou povolání ke Corellonu na místě Elfího dvora k mírovým rozhovorům. Přichází krátké období míru, ve kterém Vyshaantarské císařství okupuje všechny elfí říše s výjimkou Keltormiru.

-9,200 První vyhlášení elfího dvora a Pátá korunní válka Vyhlášení Elfího dvora vede k povstání šlechticů Aryvandaaru proti klanu Vyshaanů Elfové s Elfího dvora, dlouho se skrývající Vysocí mágové a kněží Seldarine tvoří ostrůvky svobody uvnitř Vyshaantarského císařství. Během 200 let je poslední korunní válka ukončena rozpadem Aryvandaaru s pádu klanu Vyshaanů. Říká se že několik klanových příslušníků uprchlo při poslední bitvě, kdy byl poslední zbyteček Vyshaantrakého císařství rozdrcen povstalci. Slovo Vyshaan je stejnou nadávkou jako Dhaerow. Aryvandaar, tedy Vysoký les je ponechán opuštěn.

-8,800 Rystallský les je založen, zároveň je zvolen první koronal zakládající První dynastii v elfštině zvanou Rysar

-8,600 Přežvší z Shantel Othreier, Miyeritar, Orishaar a Eiellur zakládají v lesích východně od Aryvandaaru Everesku, tajnou zemi a útočiště běženců

-8,500 Keltormir se kvůli živelné katastrofě rozpadá na tři samostatná pralesní území: Červoles, Darthiirský les a Tethyrský hvozd (Wyrmwood, Darthiir Wood, Forest of Tethyr)

-8,400 založení království Jhyrennhvězdna Založení království výhradně zaltých elfů Siluvanede v severozápadním
Vysokém hvozdu

-8,200 Další z nových elfích říší je založena stejně jako jejich první Rysar – Uvaeren

-8,000 založené Semberholme v pralese Arcorar

-7,600 v jižních částech Vysokého hvozdu pod Hvězdnými horami je založeno Sharrven

-6,400 elfové se setkávají s trpaslíky ze Sarfilu a uzavírají alianci

-5,000 Urvaeren je zničeno meteoritem, utečenci míři do pralesa Arcorar kde několik elfích sídlišť obklopuje Elfí dvůr.

-4,700 mladí elfové ze sídlišť na území Vysokého hvozdu zakládají Earlann, elfové se snaží obnovit slávu Aryvandaaru

-4,500 Válka sedmi citadel částo nazývaná také Šestou Korunní válkou se rozhořela mezi Earlannem, Siluvanede a Sharrven.

-4,400 Zabíjení na Šerém dvoře

-4,070 smrtelný elf Shevarash Černý lučištník umírá, ovšem prochází nanebevzetím, stává se Nočním lovcem a Opeřenou smrtí. Je povolán mezi Seldarine a jako polobůh přebírá zodpovědnost za spravedlivou pomstu, nadále je poháněn nenávistí k Lloth a Vhaeraunovi, jejichž služebníky stále loví. Shevarashovy lovy v temnotách ho vedou do náruče bohyně noci Shar, dvojčete Selune.
-4,000 jsou ukuty 3 elfí meče, Koronal Kahvoerm Irythil se stává vládcem Semberholme, Jhyrrenstar, a Elfího dvora, tedy budoucího
Cormanthyru.

-3,983 a pomoci Meče vládce Kahvoerm Irythil pozvedá Vládnoucí věž – základ hradu a města Cormanthor.

-3,095 elfové ukradli jedu sadu Netherilských svitků, je uložen v Cormanthyrském pralese Vysokými mágy.

-2,770 Sharrven je zničeno díky nebývalé populační explozi různých monster ve Vysokém hvozdě, paranoidní elfové Siluvanode obviňují Netherilské čaroděje.

-2,600 drowové počínají stavět Zkroucenou věž na okraji Arcorarského-Cormanthyrského pralesa. Stavbu se jim povede dokončit o 51 let později. Elfové se neustále snaží zlikvidovat drowí populaci v okolí svého pralesa a v troskách Urvaerenu. Což se jim s různým úspěchem daří, Zkroucenou věž však nejsou schopni dobýt.

-1,200 Cormanthyr je napaden trojicí Nycalothích generálů, povolaných netherilskými arcičaroději. Coronalu Miirphovi Irythil a vysokým mágům se trojici zvanou Khov’ Anilessa (Trio Nefarious) nakonec podaří zadržet v magickém vězení.

-331 Zkroucená věž konečně padla do elfích rukou, ačkoliv je při válečných operacích ztracen Maršál moci Orym Jestřábí píseň a jeho meč, jeden ze Tří elfích mečů – Meč moci. Tělo ani meč nebyli nikdy nalezeni.

-64 po pádu Rystalského lesa přicházejí utečenci do Cormanthyru.

1 Obyvatelé Údolí a elfové z Cormanthyru uzavírají spojenectví a vztyčují Stojný kámen jako symbol. Začíná se počítat Údolní letopočet.

101 narozen elfí míšenec Josidiah Starym do zlatého klanu Starymů. Jeho matkou je stříbrná elfka.

194 Zkroucená věž napadena drowy, chrám Eilistraee je zničen, ale po zahnání drowů rychle obnoven

220 Cormanthorský prales je otevřen Coronalem Eltagrimem Irythyl i pro ne-národ.

241 poslední přeživší Athalantarský princ Elminster Aumar vstupuje do Cormanthoru stává se také prvním armathorem – strážcem Cormanthoru který je N’Tel’Quess. Je vyučován Srinshee v umění elfí vysoké magie.

244 Evereska je objevena lidskými kmeny v Zastřených vrších. Lidé však tajemství Everesky stále uchovávají

253 Zvláštní samice pantera Guenhwyvar je těsně před svou smrtí transformována do Figurky zázračné moci a stává se majetkem a přítelkyní Josidiah Staryma, kterému krátce před fatálním zraněním pomohla.

261 Město Cormanthor se stává jednou ze čtvrtí spojeného města Myth Drannor. Mythal okolo města je pozvednut.

358 první z mnoha Demronových čepelí zmaru je dokončena.

500 Josidiah Starym se vydává pod Zkroucenou věž pátrat po Meči moci.

572 Zaor z klanu Kopretiny se narodil v Semberholme

611 Amlaruil z klanu Kopretiny se narodila na Věčném ostrově

661 Koronal Eltagrim Irythil odchází do Arvandoru, země neumírajícíh po 886 letech práce. Dědička Aravae Irythil vyhlašuje 5 let smutku po celou dobu je Meč vládce jasně vidět ve vzduchu nad Veží vládce.

664 Aravae Irythil je nalezena mrtvá včetně svých osobních strážců. Srinshee vyhlašuje že Ceremoniál převzetí bude stanoven na konec smutku jak původně zamýšlela Aravae, doufajíc že se vyhne občanské válce

666 po té co je 40 elfů zabito a Věž vládce se zřítila, přebírá Srinshee Meč vládce, během magického úkazu je Věž vládce obnovena, ovšem Srinshee i meč zmizeli

674 Josidiah Starym se vrací po 174 letech z výpravy, ovšem bez Meče moci, místo toho má Meč umění. Bohužel Guenhwyvar je ztracena kdesi v Temných říších. Josidiah Starym přebírá místo Maršála umění.

708 tři Nycalothé uprchli ze svého astrálního vězení

709 začíná válka o Cormanthor

712 narozen Josidiah Illdacer v Semberholme

713 Zkroucená věž je znovu dobyta drowy

714 Myth Drannor padl

906 Maršál Azmaer ve Zkroucené veži je poražen, drowové jsou zahnáni na útěk.


1280 Démon Belhifet hledá způsob jak ovládnout celý sever a získat absolutní moc, proti němu se postaví družina 6 dobrodruhů, kteří nakonec Belhifeta zastaví. Během odvážné kampaně objeví trosky elfí pevnosti – Ruky Seldarine a pod jejími základy trpasličí město Dornovu hlubinu. V Dornově hlubině narazí na množství drowů, patrně uctívačů Vhaerauna. Když se elfí lučištnice Siobhan vrací domů, zjistí že magické vybavení nalezené u drowích vůdců a tajemného obchodníka Nyma mohou pocházet ze Zkroucené veže.

1289 Narozen Feadu Maerdrym

+/- 1295 Belhifetovi potomci za pomoci různých vyděděných míšenců a stvůr táhnou proti Severu a desetiměstí, chtějí využít jedno z magických zřídel a trosky Mythalu Ruky Seldarine k získání moci. V troskách ruky Seldarine jsou zastaveni odvážnými hrdiny.

XXX Narozen Faedu Maerdrym

1297 Narozen Drizzt Do'Urden

1298 Narozen Arwin Hawksong


1372 Na jaře roku 1372 dochází k Druhé Cormyrské válce. Sjednocené síly Zhentarim, drowů domu Achria, Přízračných jezdců směrem od Anaurochu před sebou tlačí orčí, skřetí i gnollí kmeny ze Skřetích bažin. Pomocí šikovné intriky se podaří Zhentarim dosadit na trůn půl-obra Arguntharka Lebkodrtě. Jeho skřetí voje hledající nové místo k životu dobíjejí Orlovrch a táhnou k Novému ostrohu. V době nejkritičtější situace se však objevuje skupina dobrodruhů Sebranka a společně s dalšími hrdiny se postaví temnému přílivu. Za pomocí Arcišamana skřetích kmenů a náčelníka Narzhula se postaví velekráli a zabijí ho. Během cesty do Skřetích bažin se jim povede i snížit bojový potencionál domu Achria na minimum díkyzabití nejstarší dcery a matre-čekatelky. Na Novém ostrohu pak zjistí že místní Královský Herolt pracuje pro Zhentarim a Faedu Maerdrym na něm vykoná Shevarashovu sudbu. TO nejhorší je čeká. Uprostřed Myth Drannoru spojili své síly Drovvoé domu achria se Zhentarim a společně se jim povedlo povolat a zaplatit armádu pravých démonů – Yugolothů. Pomocí magického rituálu, chtějí povolat i nikdy nezemřelého nycalothího generála nesmírné moci Aulimptera. Hrdinové nejdříve vztupují na hřbitov padlých během války, kde najdou klíč k tomu jak zastavit Aulimptera – musí povolat všechny ty kteří se plně obětovali za Myth Drannor a niky nevstoupili do Arvandoru. Hrdinům se povedlo povolat Kuornuse z klanu Měsíční květiny, Fflara Hvězdonoše Melrutha, Josidia Staryma a Srinshee. Během epické bitvy se povedlo nejen zavřít portál do propasti kudy proudili zástupy yugolothů, ale nakonec i samotného Aulimptera. Ztráty však byly velké… V závěrečné bitvě války se nakonec hordy Zhentarim, drowů, přízračných jezdců, odpadlých skřetů i yugolothů rozbili o hradby Nového ostrohu. Na cimbuří hradeb stáli nejen hrdinové Cormyru, ale i Narzhulovi skřeti, paladinové Tormovi i trpaslíci z bronzových dolů v Bouřných horách. Po bitvě byly uzavřeny mírové smlouvy mezi Cormyrským královstvím a spojenými kmeny Skřetích blat, pod vedením velekrále Narzhula. A mezi Klanem Bronzotepců pod vedením théna Gungina Tvrdolebzny. Orlovrch je nyní sídlem skřetů. Arwin Jestřábí píseň přijal v rituálu dospělosti jméno…. Za cíl si dal nalezení Meče moci.

Temné události se neodehrávali však jen v Cormyru. Po zabití Aulimptera se v Myth Drannoru povedlo za pomoci Elminstera a samotných Seldarine znovu vystavit hrad Cormanthor a opravit Mythal. Jednotky pod vedením prastarých mocných entit pomalu vytlačují drowy z Cormanthorského lesa. 2 ze tří Elfích mečů jsouv rukách elfů. Jen jeden stále chybí. Meč moci. Elfí dvůr, pradávné sídlo elfí vládnoucí třídy je stále pokroucen mocí Lloth. Ovšem existuje proroctví o svobodě Šerého dvora.

Ani jiná místa na Faerunu nebyla ušetřena návratem prastarých sil, či příchodem nových mocnějších. Evereska byla skoro zničena, Evermeet byl napaden a po skoro rok nemohl žádný elf sesílat vysokou magii (do doby opravení Věže umění Josidiahem Starymem). Nová říše elfů byla prý založena někde na Faerunu. Lloth přestala na krátkou dobu odpovídat na motlitby svých kněží, aby nakonec vytvořila své dílo a vrátila se ke svým dětem. Toho využili jiná drowí božstva. Ched Nasad, Maerimydra, kdysi města Pavoučí královny padla do nepřátelských rukou, aby nakonec byla zcela zničena. Menzoberranzanu byl na pokraji katastrofy.

ZIMA 1372 Počátek hry. Nový Ostroh se vrací do poklidné atmosféry, hrůzy války už byly skoro zapomenuty, nová obchodní trasa mezi Orlovrchem a Cormyrským vnitrozemím přináší Bouřnému panství užitek a zisk. Baron Dagmar odstupuje ve prospěch svého syna, Heroltem se stává Lord Eirythnil, který se svou ženou Jelki čekají narození prvního potomka. Histan, Eirithnilův bratr je sice stále velícím důstojníkem Válečných čarodějů, ale spíše se zdržuje v Arabelu kde studuje na Královské akademii umění. Šušká se o něm jako o budoucím vůdci Válečných čarodějů purpurových draků. Josef Burgman a jeho společník udělali tak jak slíbili a založili pivovar, zatímco elf se stará o obchody, Josef se stává proslaveným sládkem. Baragryn našel svůj klid, když znovu otevřel Medovou medovinu, nazval jí však Hostinec U sebranky, hostinec je to daleko větší než původní putyka a je také blíže bývalým trpasličím jeskyním, kde má Baragryn i svoji kovárnu. V hostinci je uloženou několik obrazů a soch a hlavně pak různé artefakty z dob operací Sebranky. Escallen čas od času přijde a pomáhá Baragrynovi, hlavně pak přidává různé nové a nové artefakty. Baron ho pověřil výkopovými pracemi na Vysokém ostrohu a dále také zapečetěním chodeb kudy se tam dostali Zhentarim. Fillia očekává narození prvního potomka a ve městě se ukazuje jen zcela vyjímečně, ovšem společně se svojí stříbrnou přítelkyní usazovala Chrámový zvon Tormova chrámu na místě kde se Tormane Pravdomluvný projevil jako andělské stvoření a vstoupil na nebe po bok Tormovi. A psoeldní dva – elfové jsou často k vydění v Medové Medovině, kde mají ronajaté své pokoje, nebo U Sebranky jak se dí nad mapami a starými knihami. Věčně zachmuřený Feadu je čas od času pozorován i na procházce s Vrchní lovčí Bouřného panství slečnou Ninou Jasné oko. Občas vyrážejí na pomoc Escallenovi. *

Je jasná zimní noc, a elfové vás pozvali na posezení k Sebance…

* Jedná se většinou o postavy z původního tažení Sebranky.

Důležité osoby
Maršál Azmaer Wharreil
Maršál Azmaer byl prvním synem vládnoucího domu Maerimydri. Byl pověřen vedením operací a obranou Zkroucené věže, bohužel neuspěl a věž roku 906 údolního letopočtu padla. Azmaer, však stihl včas ukrýt nakradené elfí artefakty, z největší pravděpodobností i Meč moci a mumifikované tělo Oryma Jestřábí píseň. Další bytí tohoto elfa je nejasné.Tvrdí se, že se nevrátil domů, ale uprchl z dosahu kněžek Lloth k přívržencům Vhaerauna do Další pověsti vypráví o tom že to byl on kdo vedl útok na Ruku Seldarine na Planině Ledového větru

Maršál Azmaer měl 5 palců přes 5 stop, byl štíhlé až šlachovité postavy, vyzbrojený byl vždy dvojicí krátkých mečů, jeho tělo pak bránila prvotřídní lehká plátová zbroj.




Důležitá místa

Elfí dvůr
Jak jsem napsal dříve, elfí království Cormanthor se původně skládalo z více elfích království, které pokrývala celý prales Arcora. Elfí dvůr založil sám tvůrce, Corellon Larethian magicky povolal významné Vysoké mágy a šlechtice všech elfích království a uprostřed pralesa založil město, kde by se scházely všichni vládci. Elfí dvůr byl založen někde okolo 10 000 let před vztyčením Stojícího kamene, po Čtvrté Korunní válce a poté co byly Ilythiiry zatlačeni pod zem. Elfí dvůr byl místem míru, vzdělanost a zbožnosti. Až do roku –4400 (Year of the Mistwinter) kdy byl Elfí dvůr napaden společně s trpasličím městem Serfil spojenou armádou drowů z Maerimydri a duergarů z blízkých sídel. Drowové se stáhli ale nechali Elfí dvůr temným místem, kde se troskami elfích chrámů prohání stvůry z pekel či domény Lloth. Okolí Elfího dvora nyní obývají drowové, kteří utekli z podzemí. Více než 11 000 drovů z Vhaeraunitů domu Jaelre z Menzzoberranzanu, utečenci z klanu Auzkovyn z Vysokého lesa i několik desítek, či stovek přívrženců Eilistraee či pavoukomilů Lloth.Tyto usedlíci nacházející se mezi Myth Drannorem a Semberholmem bojují s elfími obyvately Cormanthoru o nadvládu. Ovšem příchod Srinshee, Fflara Hvězdonoše a Josidiaha Staryma rovnováhu sil naklonil na stranu elfů, kteří drowy zatlačují tam kam patří. Do hrobu, či do podzemí. Desítky drowů opouštějí Cormanthor utíkajíc do mnoha směrů po povrchu i podzemí.

Maerymidra
Drowí město v severovýchodních temných říších. Po dlouhá léta bylo hlavním oponentem elfů v Cormanthorském pralese a dále lidí v údolích. Rozkládá se asi 20 km jižně (povrchovou cestou) od Brodu nad Ašabou (Ashabenford) v Mlžném údolí (Mistledale). Drowové z tohoto města zaútočili na Šerý dvůr a dlouho obývali Zkroucenou věž, nyní drowi nazývanou Azmaerovo bláznovství.

Během Války Pavoučí královny bylo dobito legiemi ohnivého obra Kurgota Pekelné sémě a nejvyšší kněžkou Kiaransalee Irae T'Sarran z domu T'Sarran z Maerymidri. Kněžka Irae vytvořila v Maerimidře kapesní dimenzi, věčný chrám, propojený se sférou Kiaransalee, odkud chtěla tvořit nové a nové nemrtvé a společně s nimi ovládnout Temné říše a pak celý svět. Irae byla zastavena hrdiny kteří do podzemí vstoupili v Údolí dýky aby po 150 mílové cestě dorazili do Maerimidry a Irae zastavili. Maerimidra je stále dobytým městem kde táboří armáda Kurgota, kde dřívější majitelé jsou drženi jako otroci.

Zkroucená vež
Zkroucená věž (Twisted tower)byla vybudována drowi z Maerimydri jako opěrný bod pro jejich nájezdy na povrch. Zkroucená věž však byla dobyta po mnoha staletích elfy, kteří zde vybudovali chrám Eilistraee. Bohužel však ani elfové Zkroucenou věž neudrželi na pořád a během panování elfů byla dvakrát dobyta, po druhé definitivně. Vládu nad Zkroucenou věží převzal tehdy vládnoucí klan Wharreil z Maerimidry. Jenže ani drowové znovu nevládli v pevnosti na pořád a krátce po pádu Myth Drannoru byla pevnost dobyta spojenými vojsky Údolí a nyní slouží jako ochrana Stínodolu. Vláda drowů nad Zkroucenou věží trvala přibližně do počátku 9. století údolního letopočtu (ú.l.), kdy rostoucí lidská populace přiměla temné elfy ke konfliktům s jejich nyní početnějšími sousedy. Lidé byli Údolňané, kteří o tisíciletí dříve překonali Dračí zátoku, uzavřeli mír s elfy z Myth Drannoru a usadili se na okrajích velkého hvozdu, jenž byl elfím domovem. Drowové brzy zjistili, že jsou neustále napadáni, a většina těch, kteří měli podzemní domovy, do nich uprchla. Posledním mocným vůdcem drowů byl Azmaer, maršál Zkroucené věže během jejích posledních dnů v držení drowů. Azmaer dohlížel na poslední ústup drowů tváří v tvář lidské expanzi a uhájil citadelu při ročním obléhání. Jelikož do věže získávali zásoby a otroky přímo z Temných říší, drowové ji mohli držet v podstatě věčně; jenže jeden lidský otrok (rodové kroniky v Údolích naznačují množství možných osob) otrávil studnu ve Věži a citadela pak byla snadno obsazena. Azmaerovo tělo nebylo mezi mrtvými nalezeno, což vedlo některé lidi k víře že uprchl do hlubin, aby se znovu přidal ke svému lidu. Uvědomíme-li si skutečnost, že by musel vládkyni vysvětlovat, jak mohl přijít o Stínodůl, je mnohem pravděpodobnější, že pokud Azmaer přežil, uchýlil se do dobrovolného vyhnanství a skrývá se před lidmi i drowy. Jelikož se tato událost odehrála před nějakými 400 lety, je docela možné, že Azmaer stále žije.Jeskynní systém a tunely vedoucí ze Stínodolu a Zkroucené věže do Temných říší jsou všechny uzavřeny. Přesto existuje celá řada neznámých i známých vstupů a tunelů vedoucí to hlubin země.

Temné pláně (Deep Wastes), Temné říše (Underdark)
Temné pláně jsou nehostinnou krajinou hluboko ve středních temných říších v okolí Jezera Stínů. Posledním obývaným velkým městem je Maerimidra a její opěrný bod Szith Morcane. Jak jsem řekl dříve je Maerimidra již dávno dobyta, stejně jako Szith Morcane 150 mil západně od Maerimidry. Jezero stínů obývá mocný kraken, držící si jako služebníky klan Kuo Tua. Celé Temné pláně jsou zaplaveny utečenci z Maerimidry. Blízkost proluk s Propastí tvořené zvláštním magickým polem Faerzress pak naplňuje okolí Maerimidry celou řadou démonů. Temné pláně musí dále skrývat ve vrchních temných říších trosky trpasličího města Serfil zničené při nájezdu na Elfí dvůr, i pozůstatky duergařích sídlišť. Temné pláně jsou zdaleka klidnější než střední a středozápadní Temné říše, sídliště a města jsou zde ojedinělé a tak se stávají také místem osamění, vyhnanství i oblíbené místo hlubinných či stínových draků a jejich potomků. Do Maerimidry jsou známy celkem tři dostupné vstupy.
- v Sevných vrších v Údolí bitvy (Haphills v Battledale)
- v Temném dvoře a v okolí Elfího dvora v Cormanthoru
- Dordrienovi krypt v Údolí dýky
Hrdinové Údolí dýky dokonce přinesli mapu tunelu ze Szith Morcane do Maerimidry.


Ruka Seldarine a Dornova hlubina
Elfí pevnost daleko na severu vystavěná v dobách Korunních válek utečenci. Jedná se o pevnost skládající se z hlavní věže kolem obrovského dubu podobnému tomu v Kuldaharu, který je rozšířená do podoby dlaně a dále pěti prstům vztyčeným k nebesům. Její historie není až tak známá, jedná se o jednoho z mnoha desítek elfích pevností zničených během dlouhé doby vlády elfů na Torilu. Ví se jen že během útoku na pevnost elfí Vysoký mág Larrel ve své aroganci chtěl využít sílu Mythalu ke zničení protivníka, ovšem Mythal se nakonec obrátil proti němu samotnému. Ruka Seldarine také zvaná Useknutá ruka prošla pohnutou historií, dvakrát byla použita proti obyvatelům desetiměstí a pokaždé dobrodruzi ruku vyčistili. Prsty ruky Seldarine jsou tvořeny věžemi ústící do čtvrtého podlaží - od severovýchodu - věží Corellona Larethiana, věž Sehanine Měsíčního luku, věž Solonora Thelandiri, věž Shevarashe Černého lučíšníka a konečně věž Labelase Enoretha. Každá z věží je zasvěcena jiné činnosti takové jaké mají ve své sféře vlivu jednotliví bohové a bohyně Seldarine. Dornova hlubina bylo spojenecké trpasličí město které padlo pod ve stejnou dobu jako Ruka pod spojeným útokem Drowů Vhaeraunova kultu a jejich spojenců pod vedením sboru generálů a nyní je čilým obchodním místem v Severních Temných říších.


Důležité události

Zabíjení na šerém dvoru -4400 ú.l.
Elfí dvůr byl po dlouhá léta místem míru, neutrálním územím v pralese Arcora tvořeného několika nezávislými královstvími. Při výroční schůzi k 10 lety míru mezi elfími královstvími a trpasličí říší Serfil došlo k útoku drowů a duergarů. Došlo k obrovskému zabíjení nepřipravených elfů, drowové a jejich spojenci vybili skoro kompletní populaci elfů na místě Elfího dvora. Zatímco většina chrámů byla stržena kouzlem Desintegration na nosné pilíře, jediný Domov tvůrce zůstal ze všech budov stát. Ovšem byl lehce poupraven drowy.

Zabíjení na Šerém dvoru dalo také vzniknout jednomu z nižších bohů Seldarine. Takovému, který zosobňuje nenávist elfů vůči Lloth a jejím služebníkům, bůh nelítostné spravedlnosti a pomsty. Shevarash byl lovec a lučišník, který byl v době boje na lovu. Když se vrátil zjistil že celá jeho rodina zemřela. Shevarash přísahal pomstu a v motlitbě ke Corellonu Larethianovi požádal o pozvednutí mezi Seldarine. Corellon Larethian ho mezi Seldarine skutečně přizval. Jeho služebníci, vedeni Josidiahem Ildacerem jsou v čele vojsk kteří brání Cormanthor a snaží se vyhnat Vhaeraunity a Lhotity zpět z trosek Elfího dvoru do podzemí, či je vybít. Říká se že Josidiah měl Shevarashovo vnukní a zmizel.


Ostatní důležité informace

Elfí rasy na Torilu
Naše kampaň se spojená převážně s elfy. S elfy kteří po více jak 20 000 let vládli Torilu jako jediná z inteligentních ras, v době kdy mágové Netherilu ještě lezli po stromech a kdy jedinými nepřáteli elfů byli draci a dračí říše. Pohnutá historie elfí rasy na Torilu je historií sváru mezi bohy Seldarine a těmi kteří byly z Olympu vykázáni. Je to dlouhé povídání, stačí říct že Lloth nebyl vždy Tanar'ri ale že byla nejmocnější elfí bohyní Araushnee, partnerkou Corellona Tvůrce a matkou Vhaerauna a Eilistraee a pro svojí zradu byla vykázána ze Seldarine. elfové a Ilythiiri na Torilu žili v podivném míru, jedni se nestarali o druhé, a Lloth byla zapometou legendou. Ovšem během nájezdu démony vedenými orky byl mladý kněz Labelase unesen démonem, kterého právě zahnal, do Propasti. Jeho milá, rytířka - zpěvavá čepel Corellona Larethiana se vydala za ním a narazila na bohyni smrti temných elfů - ta jí umožnila najít onoho démona, jen pokud každého démona kterého bude zabíjet zabije s motlitbou ke Corellonovi. Co ona mladá válečnice-kouzelnice nevěděla že démoni byly ve službách démona Lloth. A Lloth tak zjistila že žijí elfové tak podobní jí a že pocházejí ze světa, kde nejmocnějším je její nenáviděný syn. A tak Lloth přišla na Toril v době korunních válek. TO bylo před více jak 13 000 lety. Elfí říše i elfové samotní nyní jsou jen stínem moci kterou jejich rasa vládla. Jenže elfí exodus je staletí pryč. Po útoku na Věčnou zemi prohlásila Smutná královna že je čas znovu získat ztracená území a zasadit Strom duší pro novou vlast elfů, kde společně budou moci žít všichni komu v žilách kapají kapky elfí krve. Zdá se že sen Coronala Eltagrima, který kdysi otevřel Myth Drannor ne-národu může být obnoven. Elfové se tedy stěhují zpět na Toril. Cormanthor, Evereska, Suldanessalar, velké elfí říše se znovu mohou stát centrem moci. Nejvíce Přízi přizpůsobená rasa se vrací a chce zpět to co jí patřilo. Elfí zpěvavé čepele, agenti Smutné královny, vysocí mágové, váleční čarodějova dokonce i třeba dualisti budou světu předvádět že čas elfů se vrátil.

Na torilu tak můžeme sledovat celkem 4 hlavní elfí rasy

Zlaté elfy, sluneční elfy v elfštině Ar'Tel'Quessir.
Většinou arogantní xenofobové, nesnášenliví, rasističtí i vůči vlastní rase. Nejvíce moci mezi zlatými elfy má klan Durothil, jehož linii můžeme vystopovat 26 000 let do minulosti až k princi Durothilovi, který vedl utečence z Tintageeru a dal novému světu jméno Faerun. Dále klan Starymů.
Některé klany zlatých Elfů: Alastrarra, Auglamyr, Dahast, Durothil, Ealoeth, Echorn, Goadulphyn, Haevault, Haladar, Llundlar, Miritar, Mistrivvin, Neirdre, Nimesin, Ni Tessine, Nlossae, Orbyn, Starym, Irithyl, Olortynnal, Vyshaan

Stříbrné elfy, měsíční elfy v elfštině Teu'Tel'Quessir.
Měsíční elfové jsou nejvíce otevření vůči cizým rasám, jejich přístup jim také otevřel dveře k vládě nad většinou elfích držav, přestože je sluneční elfové považují za sluhy a otroky. Žádný klan nemůže dosáhnout moci klanu Měsíční květiny (či Kopretiny - Moonflower), král a královna Evermeetu, Zaor a Amrauil pocházejí s krve Sharlaria který přišel s princem Durothilem a zařadil se mezi přední elfí vůdce. Byl to Zaor a později i Amlaruil, kteří pozvedli Měsíční meč krále Večné země. A je to jejich poslední přeživší pozemek Lamrauil který má zasadit Strom duší a vybudovat tak nový domov všem elfům. Amlaruil je často považována za vládkyni všech elfů, ačkoliv nominálně vládne jen Věčné zemi. Amlaruil se říká Smutná královna, neb pochovala většinu svých potomků i svého manžela Zaora a její láska k jejich zemi a k jejímu lidu jí dokonce dokázala vrátit z ráje - Arvandoru! Možná clan Craulnober je silný, jedná se o mladý klan, který získal na moci díky skvělým vojenským vítězstvím. Některé klany stříbrných elfů na Torilu jsou: Alenauth, Amarillis, Ammath, Aunglor, Craulnober, Faerondarl, Jestřábí píseň, Ildacer, Iliathor, Maerdrym, Mistwinter, Melruth, Kopretina, Narlbeth, Hvězda, Omberdawn, Ongluth, Argentaamn, Morningdove

Zelení elfové, lesní elfové, nebo také sylvanští či diví elfové. jedná se o jednu rasu ač někteří si myslí že se jedná o rasy dvě. Část Sy'Tel'Quessir totiž dále žijí v lese jako před příchodem elfů z Tintageeru, zatímco někteří přijali civilizační prvky. Největší říše lesních elfů je v Tethyrském hvozdu okolo měst Suldanessalaru. Jen málo lesních elfů žije v kastovních klanových společenství svých civilizovanějších bratranců, zatímco většina si místo rodového příjmení vybírá přízviska. Identifikovat se mi povedlo jen následující klany: Kivanarial, Audark, Měsíční svit, Dubová hůl a Selorn

Alu'Tel'Quessir jsou vodní elfové, o nich je toho známo jen velmi málo, snad jen to že se aktovně podílejí na obraně Evermeetu, ale část jich žije i v jezerech Arcoraru. Jsou plně oddáni Hlubinému Shashelas a velký vliv mezi nimi měla zakladatelka úspěšné dynastie klanu Craulnober, která se pomocí vysoké magie nechala přetransformovat na Alu'Tel'Quess aby do hlubin přinesla znalosti vysoké magie.Pro změnu to byla Anarzee z klanu Měsíční květiny. V dobách před pádem Aryvandaaru.

Další elfí rasy na Torilu jsou Drowové, či Ilythiiri či Dhaerow'Tel'Quessir, dále vlkodlačí klany Litharii a okřídlení Avariel.


Slovník

Elfomeče a Čepele zmaru

Bohové s vlivem na hru
Fantasy světy jsou často ovlivňováni přímo či nepřímo bohy kteří určují život v těchto místech, nejinak je to i v naší hře. Bohové jsou ti kteří jsou postavám v jejich životech nápomocni a často jsou jejich průvodci. Jak jsem napsal dříve elfové se vracejí zpět na kontinent. Odpůrci elfů vedeni Araushnee-Lloth dělají vše proto aby jim jejich návrat zkazili. Zničení elfího dvora je velkým vítězstvím seskupení bohů, které bych nazval proti elfí klika. Proti nim stojí hlavně Shevarash podporován svým přítelem Fenmarel Mestarine a vůdcem elfího Pantheonu Corellonem Larethianem. V životě Shevarashe a tedy i jeho následovníků, ať už kněží, hraničářů nebo i Dhaerowathilů je místo i pro Shevarashovo milenku, bohyni temné noci Shar. Souboj bohů o moc ale i své principi se odráží ve světě smrtelníků, ale i naopak a je na Vypravěči, aby skrze religionistické postavy přinesl do hry osvěžení. Právě Shevarashité – zamlklí soudci i katé v jedné osobě mohou býát příkladem skvěle zahraného spojení mezi bohem a jsoucnem.

Shevarash
Seldarine
Shar
Kieransalee
Lloth
Vhaeraun
Protielfí klika

House Rules
Fate Points – Body osudu

Body osudu mohou hráči používat mnoha způsoby. Hráč může utratit bod osudu a získat +3 k jakémukoliv hodu. Bod lze utratit před hodem, nebo po něm. Takto lze utratit jen jeden bod osudu, pokud není zrušen (viz níže). Bod osudu přidává bonus k hodu kostkou. Znamená to tedy že pokud hodíme 17 a použijeme bod osudu jedná se o 17+3 a ne o "přirozenou" 20 ve smyslu herních pravidel (není to automatický zásah, například.) Hráči mohou také utratit bod osudu za získání částečné kontroly nad dějem. Obvykle se to využívá například k nalezení potřebného předmětu, k tomu, aby postava měla známého v určitém městě, nebo k vstupu do cizí scény v tom pravém okamžiku. Toto pravidlo v podstatě umožňuje hráčům na chvíli převzít úlohu PH. Pán hry může toto použití bodu osudu kdykoliv vetovat, v kterémžto případě se bod osudu
vrací hráči. Ve většině případů se hráči tímto využitím snaží udržet děj v pohybu. Je zábavnější nalézt potřebný nástroj v kufru auta než se muset od strašidelného domu vracet na nákup do železářství. Pokud PH soudí, že utracení bodu prospívá zábavě a nic se jím nezkazí, neměl by mu bránit. Spotřebováním bodu osudu je možné zabránit jinému hráči v použití bodu. V tomto případě propadají oba body osudu, ovšem hráč, který původně utratil bod, může utratit další bod na nový pokus. Tento proces lze opakovat, dokud jsou lidé ochotni utrácet body osudu.

Body osudu a náhoda
Finn prchá před vrahy, kteří narušili průběh noblesního večírku. O svůj jediný nůž přišel, a tak se při běhu chodbami rozhlíží po nějaké zbrani. V tomto okamžiku má PH několik možností. Zaprvé, pokud už předtím popsal vilu jako dům lovce nebo vojáka (kde budou stěny plné vystavených zbraní), PH prostě řekne, že zbraně jsou po ruce. Nebo jako druhou možnost může nechat Finna zbraň nalézt po vynaložení úsilí (dovednosti) a času. Poslední možností je, že hráč Finna utratí bod osudu za uvěřitelnou náhodu a narazí na nějakou vystavenou zbraň či na opilého hejska, jemuž snadno uzme jeho kord.

Jak velkou moc dát hráčům?
Předat jakoukoliv kontrolu nad dějem hráčům může znít mnohým Pánům hry podivně, zejména pokud se s tímto přístupem nikdy dřív nesetkali. Záleží zcela na PH, jak daleko chce v tomto zajít. Toto pravidlo můžete úplně vypustit, nicméně navrhujeme, abyste to s ním aspoň zkusili. I tak banální věc jako povolit hráčům utratit bod osudu, aby měli v batohu potřebný předmět, je pro zúčastněné velmi uspokojující. Z našeho pohledu neexistuje žádná hranice, kam až tato moc může sahat. Touto mechanikou lze dát hráčům velkou moc nad příběhem: pomocí bodů osudu mohou tvořit zápletky, nehráčské postavy a různě komplikovat příběhy. Jestli vám to zní slibně, vyzkoušejte to – jediným skutečným omezením by měla být otázka, zda se všichni baví. Pokud hráči utrácejí body osudu a hraní je méně zábavné, je asi čas trochu ubrat.

Další použití bodů osudu
Dá se říci, že body osudu jsou takové „hlasy“, pomocí nichž můžete v určitých mezích nasměrovat příběh podle sebe. Už jsme zmiňovali prosté přidání +1, zmínili jsme použití bodu osudu pro vytvoření příznivé náhody. Předkládáme pár dalších nápadů, které můžete uplatnit ve svých hrách. Také můžete zkusit pro některé z následujích příkladů namísto bodu osudu odškrtnout políčko aspektu.
● Pomocí bodu osudu lze na sebe strhnout kameru a mít monolog. Při tom nesmíte nijak ovlivňovat cokoliv ve svém okolí; akorát pronášíte řeč. Ovšem váš monolog nesmí nikdo přerušit. Řekněte to hezky a stručně a užijte si to. Představte si, že jste v televizi nebo ve filmu. A samozřejmě, záporáci toto mohou udělat taky – jak jinak by mohli pronášet hrozby na útěku, aniž by je hrdinové přerušovali? Tento efekt obvykle trvá jen pár vět, ovšem zbytek místnosti musí během monologu mlčet.
● Můžete utratit dva body osudu a přidat někomu jinému +3 na jeden hod, i když už spotřeboval
bod osudu na přidání +3 pro sebe, za podmínky, že mu vaše postava může nějak ve hře pomoci.
Toto lze udělat pouze jednou za hod. Pokud kamarád potřebuje +6, můžete spotřebovat dva body
na +1 a někdo další bude muset na další +3 spotřebovat také dva body.
● Během souboje můžete utratit bod osudu a prohodit si s někým pozici i mimo vaše bojové pořadí, pokud je obhajitelné, že jste si tak rychle vyměnili místa. Nemusíte házet na žádnou dovednost. Vhodné na prohození protivníků.
● Během souboje můžete utratit bod osudu a nechat se zranit místo někoho jiného i mimo vaše
bojové pořadí, pokud byste se mohli postavit do rány. Nemusíte házet na žádnou dovednost.
● Bod osudu lze také utratit za vhodně načasovaný příchod – v situaci, kdy se má postava vynořit v blíže neurčeném okamžiku, může hráč utratit bod osudu a postava přijde přesně v tu pravou
chvíli.
Naposledy upravil(a) Dalcor dne 7. 11. 2006, 12:02, celkem upraveno 9 x.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
johnjarik
Příspěvky: 534
Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
Bydliště: Ceske budejovice
Kontaktovat uživatele:

hrat v utery?

Příspěvek od johnjarik »

ja jsem Pro. Nejdriv ale v 17.00 :)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Jo to je presne
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dodo
Příspěvky: 118
Registrován: 9. 3. 2006, 17:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dodo »

Jak už jsem říkal na mail, vyhovuje...
Uživatelský avatar
Merendil
Příspěvky: 60
Registrován: 4. 6. 2005, 08:41
Bydliště: Bruntal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merendil »

Tak prvne ke dne...utery je fajn sice mam dve hodiny ve skole ale ty konci ve tri takze od tech tri jsem pak volny. Sice druhy den vstavam v 6:00 na laborky, ale to se nejak zvladne (co bych pro dobrou parbu neudelal :-) )

Druhy dotaz znam toho co je napsany v seznamu jako prvni? TEdy John Jarik ?

Nasledne jak asi pochopil tak mame Dalcorovi poslat DM-Ge sheety s postavamy na lvlu 12?

Dalsi dotaz kde by se hralo? a jak dlouho by se pocitalo zebychom tam hrali :-). Orientacne

Prozatim vse dekuji :-)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Neznáš
Max do 11
Místo hraní musím dovychytat
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Zabíjení na Šerodvoru
Elfodvůr byl po dlouhá léta místem míru, neutrálním územím v pralese Arcora tvořeného několika nezávislými královstvími. Při výroční schůzi k 10 lety míru mezi elfími královstvími a trpasličí říší Serphil došlo k útoku drovů a duergarů. Došlo k obrovskému zabíjení nepřipravených elfů, drowové a jejich spojenci vybili skoro kompletní populaci elfů na místě Elfodvora. Zatímco většina chrámů byla stržena kouzlem Desintegration na nosné pilíře, jediný Domov tvůrce zůstal ze všech budov stát. Ovšem byl lehce poupraven drowy.

Zabíjení na Šerodvoru dalo také vzniknout jednomu z nižších bohů Seldarine. Takovému, který zosobňuje nenávist elfů vůči Lloth a jejím služebníkům, bůh nelítostné spravedlnosti a pomsty. Ševaraš byl lovec a lučišník, který byl v době boje an lovu. Když se vrátil zkjistil že celá jeho rodina zemřela. Ševaraš přísahal pomstu a byl jí celý svůj život věrný. Za to byl Corellonem Larethianem přizván mezi Seldarine. Jeho služebníci, vedeni Josidiahem Ildacerem jsou v čele vojsk kteří brání Cormanthor a snaží se vyhnat Vhaeraunity a Lhotity zpět z trosek Elfodvoru do podzemí, či je vybít. Říká se že Josidiah měl Ševarašovo vnukní a zmizel.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Elfí dvůr včera, dnes a zítra
Jak jsem napsal dříve, elfí království Cormanthor se původně skládalo z více elfích království, které pokrývala celý prales Arcora. Elfí dvůr založil sám tvůrce, Corellon Larethian magicky povolal významné Vysoké mágy a šlechtice všech elfích království a uprostřed pralesa založil město, kde by se scházely všichni vládci. Elfí dvůr byl založen někde okolo 10 000 let před vztyčením Stojícího kamene, po Čtvrté Korunní válce a poté co byly Ilythiiry zatlačeni pod zem. Elfí dvůr byl místem míru, vzdělanost a zbožnosti. Až do roku –4400 (Year of the Mistwinter) kdy byl Elfí důvr napaden společně s trpasličím městem Serfil spojenou armádou drowů z Maerimydri a duergarů z blízkých sídel. Drowové se stáhli ale nechali Elfí dvůr temným místem, kde se troskami elfích chrámů prohání stvůry z pekel či domény Lloth. Okolí Elfího dvora nyní obývají drowové, kteří utekli z podzemí. Více než 11 000 drovů z Vhaeraunitů domu Jaelre z Menzzoberranzanu, utečenci z klanu Auzkovyn z Vysokého lesa i několik desítek, či stovek přívrženců Eilistraee či pavoukomilů Lloth.Tyto usedlíci nacházející se mezi Myth Drannorem a Semberholmem bojují s elfími obyvately Cormanthoru o nadvládu. Ovšem příchod Té Srinshee, Fflara Hvězdonoše a Josidiaha Staryma rovnováhu sil naklonil na stranu elfů, kteří drowy zatlačují tam kam patří. Do hrobu, či do podzemí. Desítky drowů opouštějí Cormanthor utíkajíc do mnoha směrů po povrchu i podzemí.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Bazi
Příspěvky: 267
Registrován: 10. 11. 2004, 14:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bazi »

Tak co, vypravime se no podzemi uz zitra?
When everything goes bad, it suddenly comes Inverse!
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Ne, mám moc práce, ale příští týden v klidu. Navíc Ilya přes týden nemůže, tedy budeme hrát bez Baragryna...
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Bazi
Příspěvky: 267
Registrován: 10. 11. 2004, 14:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bazi »

chjo, pristi tyden jsem pryc, prijedu az ve ctvrtek...
When everything goes bad, it suddenly comes Inverse!
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Tak az za 14 dní...

Mě to tak vyhovuje...
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
johnjarik
Příspěvky: 534
Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
Bydliště: Ceske budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnjarik »

Dalcor píše:Tak az za 14 dní...

Mě to tak vyhovuje...
Cim driv, tim lepe. Abych se zorientoval v deji, v lidech, v prostredi, v sobe :)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

První Session 17.10.

Doporučená četba: Cormanthor Empire of the Elves a Fall of Myth Drannor.

Volně ke stažení na www.wizards.com
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dodo
Příspěvky: 118
Registrován: 9. 3. 2006, 17:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dodo »

Jen ještě malý detail - kde?
Zamčeno

Zpět na „Archiv akcí a soukromých her“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů