[Hra] Jersonův svět 1936
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ač jsem o tomhle nevěděl, něco takového jsem si myslel, ale na věci to nic nemění - v roce 1936 to ještě nejsou tak ostřílení vojáci jako v pozdějších letech války.andtom píše:Dodal bych (ač moje postava o tom není), že příslušníci Waffen SS cvičili mimořádně tvrdě a zásadně s ostrou municí, takže měli vysokou psychickou i fyzickou odolnost
(A v tomto případě by spíše než velmi vysokému tělu a vůli odpovídaly poměrně vysoké dovenosti necitlivost k bolesti a odolnost vůči strachu. Člověk, který snadno podlehne názorům jiného člověka, byť by to byl vůdce národa, bude mít spíše průměrnou a slabší vůli a poměrně nízkou moudrost.
hraju: Ω Projekt Omega
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě nedošlo k žádným změnám. Ale v Roce 1936 existuje jen jedna řadová jednotka ss a to je IV-D pozdější LSSAH. Do té jsou přijímáni jen členové Hitlerjugend za přísných podmínek. Velitelský sbor pak zastupují ti nejlepší představitele junkerek.
Jinak andtome řekl bych že SS zase přidáváš a děláš z nich supermany pod vlivem určité populárně historické literatury stavějící fámy ohledně SS. Už jenom že v té době SS neneí zamýšlená a rozhodně není určena jako bojová jednotka, ale osobní stráž jediného muže komu přísahali SS věrnost.
Jinak andtome řekl bych že SS zase přidáváš a děláš z nich supermany pod vlivem určité populárně historické literatury stavějící fámy ohledně SS. Už jenom že v té době SS neneí zamýšlená a rozhodně není určena jako bojová jednotka, ale osobní stráž jediného muže komu přísahali SS věrnost.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jedna věc - můj děda byl u výsadkářů až po válce, v československé armádě, ale ostrýma po nich při výcviku stříleli také.
hraju: Ω Projekt Omega
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já neříkám že to nedělali, já jen tvrdím že trochu přihráváte
SS rozhdoně nebyli žádní mýty opředení supermani. byly to vojáci jako každý jiní - jen s lepším esprite de corps a motivací
SS rozhdoně nebyli žádní mýty opředení supermani. byly to vojáci jako každý jiní - jen s lepším esprite de corps a motivací
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Což je u vojáka dost podstatná věc, ne? Nicméně některé články to už přehánějí, vojáci SS nebyli ti "nejlépe vycvičení".Dalcor píše:SS rozhdoně nebyli žádní mýty opředení supermani. byly to vojáci jako každý jiní - jen s lepším esprite de corps a motivací
Ale to jsme docela OT, takže tuhle dikusi končím, zbytek kdyžtak do PM.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 23. 8. 2006, 11:42, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
DALCOR: Nic nepřidávám. Za výcvik SS v podobě, jak ho popisuji, je odpovědný Felix Steiner. Ten započal s výcvikem 4. pluku SS Deutschland podle svých metod v červnu 1936.
http://www.valka.cz/newdesign/v900/clanek.php?id=10433
http://www.valka.cz/newdesign/v900/clanek.php?id=10433
Pod hraním RPG rozumím roleplaying.
Násilí je posledním východiskem bezmocných. (Isaac Asimov: Nadace)
R.I.P.
Násilí je posledním východiskem bezmocných. (Isaac Asimov: Nadace)
R.I.P.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mě tu válka neběhá (ban) - a 4 pluk SS Deutschland je pokud se nepletu IV-D a je to zárodek Leibstandarty a nebo Totenkopf
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, oba dva ... už se prosím nedohadujte. Jednotky SS jsem si upravil, takže v tomto směru jsou znalosti historie stejně vcelku zbytečné.
hraju: Ω Projekt Omega
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem napsal do jiného tématu příspěvek, ve kterém se přiznávám k podvádění, takže tu pár věcí vysvětlím:
Tato hra na srazu má za cíl čtyři věci:
1) ukázat vám moje pravidla Čas pro hrdiny
2) předvést herní svět okultního předválečného Německa
3) ukázat jak vedu hru
4) pobavit hráče, mě i přihlížející
Včera jsem vymyslel, o co ve hře půjde a jak asi hra dopadne. Celkové schéma bude následující:
úvod
volba mezi dvěma úkoly
odehrávání vybraného úkolu v časovém limitu (herním - dny i mimoherním - herní doba okolo 9 hodin)
závěr - úspěšný
- neúspěšný
- jakýkoliv jiný
Tedy předesílám, že dostanete na výběr ze dvou úkolů a poté vás nechám hrát, jen když se zaseknete nebo nebuděte vědět co dál, tak nadhodím případně postrčím. Celá akce buď dopadne tak, že jí splníte, nesplníte nebo uděláte něco úplně jiného.
Ve všech ostatních případech jako jsou hody, počty protivníků, dostupné vybavení atd. se budu držet toho, co stanovím na začátku, nebudu tedy přidávat nepřátele, aby hra byla zajímavější a podobně. Důvod to má prostý - jako hráče vás neznám, neznám vaše preference a tak ani nevím, jak udělat hru zajímavější než bude, kromě toho chci, abyste si vyzkoušeli i systém tak jak je.
Do čeho rozhodně nebudu zasahovat jsou spory hráčských postav a vzájemné soupeření pomocí mechanik. Spory hráčů doufám nenastanou.
Na druhou stranu očekávám, že si chcete zahrát, takže se na úkolu tak nebo onak dohodnete a poté z něj nikdo nebude chtít utéct (myšleno hráč, postavy pochopitelně můžou brblat nebo se držet vzadu). S jakými záměry se do daného úkolu pustíte a co uděláte po jeho splnění / nesplnění už je opět jen na vás.
Takže čekám na vaše připomínky a hlavně navržené postavy.
Tato hra na srazu má za cíl čtyři věci:
1) ukázat vám moje pravidla Čas pro hrdiny
2) předvést herní svět okultního předválečného Německa
3) ukázat jak vedu hru
4) pobavit hráče, mě i přihlížející
Včera jsem vymyslel, o co ve hře půjde a jak asi hra dopadne. Celkové schéma bude následující:
úvod
volba mezi dvěma úkoly
odehrávání vybraného úkolu v časovém limitu (herním - dny i mimoherním - herní doba okolo 9 hodin)
závěr - úspěšný
- neúspěšný
- jakýkoliv jiný
Tedy předesílám, že dostanete na výběr ze dvou úkolů a poté vás nechám hrát, jen když se zaseknete nebo nebuděte vědět co dál, tak nadhodím případně postrčím. Celá akce buď dopadne tak, že jí splníte, nesplníte nebo uděláte něco úplně jiného.
Ve všech ostatních případech jako jsou hody, počty protivníků, dostupné vybavení atd. se budu držet toho, co stanovím na začátku, nebudu tedy přidávat nepřátele, aby hra byla zajímavější a podobně. Důvod to má prostý - jako hráče vás neznám, neznám vaše preference a tak ani nevím, jak udělat hru zajímavější než bude, kromě toho chci, abyste si vyzkoušeli i systém tak jak je.
Do čeho rozhodně nebudu zasahovat jsou spory hráčských postav a vzájemné soupeření pomocí mechanik. Spory hráčů doufám nenastanou.
Na druhou stranu očekávám, že si chcete zahrát, takže se na úkolu tak nebo onak dohodnete a poté z něj nikdo nebude chtít utéct (myšleno hráč, postavy pochopitelně můžou brblat nebo se držet vzadu). S jakými záměry se do daného úkolu pustíte a co uděláte po jeho splnění / nesplnění už je opět jen na vás.
Takže čekám na vaše připomínky a hlavně navržené postavy.
hraju: Ω Projekt Omega
JERSON: To vůbec neřeš, co jsi kde psal nebo ne, pohoda. Ode mě neočekávej remcání, co máš nebo nemáš dělat. Jdu si zahrát. Ne kecat Ti do vedení hry, řešit na jakou vzdálenost lze hodit nůž nebo doplivnout ... na to je dobré spíš fórum
Pod hraním RPG rozumím roleplaying.
Násilí je posledním východiskem bezmocných. (Isaac Asimov: Nadace)
R.I.P.
Násilí je posledním východiskem bezmocných. (Isaac Asimov: Nadace)
R.I.P.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Škoda, přeškoda, že Slezinu nestíhám...
Nasadil bych svého československého profesora historie a archeologie na Univerzitě Karlově, bývalého legionáře a majitele vozu Bugatti (kdo zná Bugatky, ví, co to znamená ), ve kterém se prohání Evropou...
Byla by to hodně zajímavá hra, kdyby hrál zároveň s důstojníkem SS (v této době fanatických blbů sloužících jako ochranka jednoho uřvaného pinďoura s trapným knírkem )... jako člověk žijící masarykovým odkazem, který za první světové bojoval za svobodu a demokracii by asi bohužel nevydržel a nejmenovaného hajlóta profackoval...
No, jak říkám, škoda, že tam nebudu... bylo by to zajímavé...
Nasadil bych svého československého profesora historie a archeologie na Univerzitě Karlově, bývalého legionáře a majitele vozu Bugatti (kdo zná Bugatky, ví, co to znamená ), ve kterém se prohání Evropou...
Byla by to hodně zajímavá hra, kdyby hrál zároveň s důstojníkem SS (v této době fanatických blbů sloužících jako ochranka jednoho uřvaného pinďoura s trapným knírkem )... jako člověk žijící masarykovým odkazem, který za první světové bojoval za svobodu a demokracii by asi bohužel nevydržel a nejmenovaného hajlóta profackoval...
No, jak říkám, škoda, že tam nebudu... bylo by to zajímavé...
Aj... má-li to být dvoudílné, pak asi nestíhám... sorry
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ebone, můžu to zkusit, ale pět hodin je pro mé hry dost šibeniční limit, zvlášť když jde o lidi, kteří se mnou nikdy nehráli.Ebon Hand píše:Jersone, můžeš svou hru zkrátit do jednoho bloku? Sorry, ale nechci strávit celý sobotní den jednou hrou..
(Naše běžné hry trvají pravidelně 7 - 8 hodin, takže vím, kolik toho zvládnout hráči za tuto dobu.)
Nicméně bych mohl akci zaonačit tak, že se budeš moct odpojit dřív, abys kdyžtak stihnul zahrát si ještě něco jiného.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů